Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 81
    • 82
    • 83
    • 84
    • 85
    • 228
    • 229
    • 83 / 229
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    163
    4566
    228326
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 @d_m last edited by

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      Costa Navarino

      γιατι βρε βλεπω προσφορες απο 396 ευρω με πρωινο!! δεν ειναι και ασχημα

      d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • d_m
        d_m @tkin73 last edited by

        @tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :

        @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

        Costa Navarino

        γιατι βρε βλεπω προσφορες απο 396 ευρω με πρωινο!! δεν ειναι και ασχημα

        συγγνώμη, ούτε 400 ευρω! δηλ ούτε 396 + 1,7 λίτρα βενζινης !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sabas_thess last edited by

          35k όχημα 20 posts περί κατανάλωσης καυσίμου...

          Να ρωτήσω εγώ κάτι πιο ουσιαστικό τον ιδιοκτήτη; Μέχρι στιγμής στα 13κ χιλιόμετρα που έχει κάνει η 4κίνηση του έχει φανεί χρήσιμη σε νορμάλ χρήση (εννοώ με εξαίρεση το εξειδικευμένο off-roading στο οποίο και πάλι δεν θα είχα επενδύσει τα λεφτά μου ένεκα DCT); Αξίζει τα επιπλέον χρήματα αφήνοντας στην άκρη την δεδομένη και λογική +1L κατανάλωση;

          "I am what you made me", D.V.

          d_m npapanik 2 Replies Last reply Reply Quote 2
          • d_m
            d_m @sabas_thess last edited by d_m

            @sabas_thess said in Νεο Hyundai Tucson :

            35k όχημα 20 posts περί κατανάλωσης καυσίμου...

            Να ρωτήσω εγώ κάτι πιο ουσιαστικό τον ιδιοκτήτη; Μέχρι στιγμής στα 13κ χιλιόμετρα που έχει κάνει η 4κίνηση του έχει φανεί χρήσιμη σε νορμάλ χρήση (εννοώ με εξαίρεση το εξειδικευμένο off-roading στο οποίο και πάλι δεν θα είχα επενδύσει τα λεφτά μου ένεκα DCT); Αξίζει τα επιπλέον χρήματα αφήνοντας στην άκρη την δεδομένη και λογική +1L κατανάλωση;

            • ανεξάρτητα από το κόστος κτήσης του αυτοκινήτου, η κατανάλωση με δεδομένες τις υπερβολικές τιμές των καυσίμων, διαμορφώνει αντίστοιχα το κόστος χρήσης, σε συνάρτηση βέβαια και με τα διανυθέντα χιλιόμετρα.Η ανάλυση για τα +- 1L μπορεί να έχει αμελητέα επίδραση στο δικό μου πορτοφόλι, πιθανότατα όμως εχει νόημα για άλλους φίλους στο forum...
            • σχετικά με την 4κίνηση , το κριτήριό μου δεν ήταν καθόλου το off-roading (μηδέν χιλιόμετρα σε χωματόδρομο ποσω μάλλον σε off-road διαδρομές). Το κριτήριο είναι ότι με βάση την ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ποιότητα της ασφάλτου του μεγαλύτερου ποσοστού των δρόμων (ακόμα περισσότερο υπό βροχή), το αυτοκίνητο αυτό έχει ό,τι πιο ασφαλές μπορεί να υπαρξει σε θέμα ενεργητικής ασφάλειας. Οπως έχω γράψει παλιότερα, τη ΜΊΑ και μοναδική φορά που η τετρακίνηση, τα καλά φρένα, αλλά και ο εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας σώσουν από το ατύχημα ή μειώσουν τις συνέπειές του, έχει αποσβέσει ΟΛΟ το κόστος κάθε εξοπλισμού ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό πιστεύω ότι αξίζει το επιπλέον κόστος. Η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών δεν θα καταλάβει ότι σώθηκε από το ατύχημα γιατί απλά το αυτοκίνητο προστατεύει με το που θα πάρει μπροστά...
              Επίσης , οπως έχω γράψει πιο παλιά, είναι πολύ σημαντικό να στρίβεις σχεδόν με όση ταχύτητα θελεις και να ξέρεις οτι εμπλέκεται αυτόματα το αναγκαίο ποσοστό τετρακίνησης , με βάση τις στιγμιαίες συνθήκες .
              Σημείωση: δεν μπορώ να προβλέψω από τι μπορώ να προστατευτώ αν χρειαστεί να εμπλακεί χειροκίνητα η τετρακίνηση σε κρίσιμες καταστάσεις και μακάρι βέβαια να μη χρειαστεί σε κανέναν...
            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Η τετρακίνηση δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά στις πλευρικές επιταχύνσεις (στροφές). Η μεγάλη της συμβολή είναι στην ελκτική πρόσφυση. Πάντως αν ανακαλύψεις τις χαρές της τετρακίνησης εκτός δρόμου, θα σου ανοίξουν νέοι ορίζοντες.

              alexandros-k d_m gatoz 3 Replies Last reply Reply Quote 3
              • alexandros-k
                alexandros-k @realzeus last edited by

                @realzeus said in Νεο Hyundai Tucson :

                Η τετρακίνηση δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά στις πλευρικές επιταχύνσεις (στροφές).

                Εξαρταται την υλοποίηση Αλεξ. Δηλαδη το ειδος της 4κινησης και πως αυτη λειτουργει .Στο Tucson νομιζω κι εγω οτι δεν κανει διαφορα

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • d_m
                  d_m @realzeus last edited by

                  @realzeus said in Νεο Hyundai Tucson :

                  Η τετρακίνηση δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά στις πλευρικές επιταχύνσεις (στροφές). Η μεγάλη της συμβολή είναι στην ελκτική πρόσφυση. Πάντως αν ανακαλύψεις τις χαρές της τετρακίνησης εκτός δρόμου, θα σου ανοίξουν νέοι ορίζοντες.

                  Για να μου λυθεί η απορία σχετικά με την χρησιμότητα της 4κινησης στις στροφές, έκανα διάφορα πειράματα με την οθόνη κατανομής ισχύος στο ταμπλό ενεργή. Σε συνήθεις συνθήκες πράγματι δεν εμπλέκεται ιδιαίτερα. Με πάτημα στο γκαζι π. χ. σε φουρκέτες μα ανάποδη κλίση και ασφαλτο - γυαλί, εμπλέκεται περισσότερο και φυσικά οδηγός και επιβάτες δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Το αυτοκίνητο αγνοεί τις συνθήκες αυτές και στρίβει χωρίς υποστροφή ή άλλα νόστιμα.

                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • gatoz
                    gatoz @realzeus last edited by

                    @realzeus said in Νεο Hyundai Tucson :

                    Η τετρακίνηση δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά στις πλευρικές επιταχύνσεις (στροφές). Η μεγάλη της συμβολή είναι στην ελκτική πρόσφυση. Πάντως αν ανακαλύψεις τις χαρές της τετρακίνησης εκτός δρόμου, θα σου ανοίξουν νέοι ορίζοντες.

                    αυτο δεν ανακαλυπτεται με χάι ουν ντάι τουκσον.

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • npapanik
                      npapanik @sabas_thess last edited by npapanik

                      @sabas_thess said in Νεο Hyundai Tucson :

                      35k όχημα 20 posts περί κατανάλωσης καυσίμου...

                      Να ρωτήσω εγώ κάτι πιο ουσιαστικό τον ιδιοκτήτη; Μέχρι στιγμής στα 13κ χιλιόμετρα που έχει κάνει η 4κίνηση του έχει φανεί χρήσιμη σε νορμάλ χρήση (εννοώ με εξαίρεση το εξειδικευμένο off-roading στο οποίο και πάλι δεν θα είχα επενδύσει τα λεφτά μου ένεκα DCT); Αξίζει τα επιπλέον χρήματα αφήνοντας στην άκρη την δεδομένη και λογική +1L κατανάλωση;

                      Θα ήθελα να απαντήσω εγώ, έχοντας προσωπική εμπειρία απο το CR-V της υπογραφής (έχω παραγγείλει και εγώ το Tucson AWD). Αν πας στα χιόνια σε συνδυασμό με ένα all weather ελαστικό, είναι ασταμάτητο. Επίσης σε παραλίες με πρόσβαση από χώμα και έντονη κλήση είναι ιδιαίτερα αγχολυτικό.

                      Στις στροφές εννοείται πως δεν βοηθάει γιατί αν με ένα SUV πηγαίνεις τόσο γρήγορα που να σπινιάρουν οι μπροστινοί τροχοί, τότε μάλλον έχεις πάρει λάθος αυτοκίνητο!

                      Και για του λόγου το αληθές (Michelin Crossclimate SUV):
                      alt text

                      Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                      Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • realzeus
                        realzeus @d_m last edited by

                        @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                        @realzeus said in Νεο Hyundai Tucson :

                        Η τετρακίνηση δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά στις πλευρικές επιταχύνσεις (στροφές). Η μεγάλη της συμβολή είναι στην ελκτική πρόσφυση. Πάντως αν ανακαλύψεις τις χαρές της τετρακίνησης εκτός δρόμου, θα σου ανοίξουν νέοι ορίζοντες.

                        Για να μου λυθεί η απορία σχετικά με την χρησιμότητα της 4κινησης στις στροφές, έκανα διάφορα πειράματα με την οθόνη κατανομής ισχύος στο ταμπλό ενεργή. Σε συνήθεις συνθήκες πράγματι δεν εμπλέκεται ιδιαίτερα. Με πάτημα στο γκαζι π. χ. σε φουρκέτες μα ανάποδη κλίση και ασφαλτο - γυαλί, εμπλέκεται περισσότερο και φυσικά οδηγός και επιβάτες δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Το αυτοκίνητο αγνοεί τις συνθήκες αυτές και στρίβει χωρίς υποστροφή ή άλλα νόστιμα.

                        Μόνο εκεί και αυτό είναι κυρίως θέμα ελκτικής πρόσφυσης. Οι μπροστά τροχοί χάνουν πρόσφυση (σπινάρουν) και εμπλέκονται και οι πίσω. Στις υψηλότερες ταχύτητες που δεν υπάρχει θέμα σπιναρίσματος, δεν κάνει κάποια διαφορά.

                        Αυτό που λέει ο alexandros-k ισχύει προφανώς. Στο δικό του Evo π.χ. που είναι μόνιμα τετρακίνητο, η μεταφορά μπρος-πίσω ρυθμίζει το ζύγισμα, αλλά έχει και 400 άλογα, όπου κάνει διαφορά αυτή η ρύθμιση της κατανομής ισχύος.

                        d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • d_m
                          d_m @realzeus last edited by

                          @realzeus said in Νεο Hyundai Tucson :

                          @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                          @realzeus said in Νεο Hyundai Tucson :

                          Η τετρακίνηση δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά στις πλευρικές επιταχύνσεις (στροφές). Η μεγάλη της συμβολή είναι στην ελκτική πρόσφυση. Πάντως αν ανακαλύψεις τις χαρές της τετρακίνησης εκτός δρόμου, θα σου ανοίξουν νέοι ορίζοντες.

                          Για να μου λυθεί η απορία σχετικά με την χρησιμότητα της 4κινησης στις στροφές, έκανα διάφορα πειράματα με την οθόνη κατανομής ισχύος στο ταμπλό ενεργή. Σε συνήθεις συνθήκες πράγματι δεν εμπλέκεται ιδιαίτερα. Με πάτημα στο γκαζι π. χ. σε φουρκέτες μα ανάποδη κλίση και ασφαλτο - γυαλί, εμπλέκεται περισσότερο και φυσικά οδηγός και επιβάτες δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Το αυτοκίνητο αγνοεί τις συνθήκες αυτές και στρίβει χωρίς υποστροφή ή άλλα νόστιμα.

                          Μόνο εκεί και αυτό είναι κυρίως θέμα ελκτικής πρόσφυσης. Οι μπροστά τροχοί χάνουν πρόσφυση (σπινάρουν) και εμπλέκονται και οι πίσω. Στις υψηλότερες ταχύτητες που δεν υπάρχει θέμα σπιναρίσματος, δεν κάνει κάποια διαφορά.

                          Αυτό που λέει ο alexandros-k ισχύει προφανώς. Στο δικό του Evo π.χ. που είναι μόνιμα τετρακίνητο, η μεταφορά μπρος-πίσω ρυθμίζει το ζύγισμα, αλλά έχει και 400 άλογα, όπου κάνει διαφορά αυτή η ρύθμιση της κατανομής ισχύος.

                          Ας μη συγκρίνουμε όμως ανόμοιες κατηγορίες... Τα Evo και τα αντίστοιχα Subaru ξεφεύγουν εντελώς από το χαρακτήρα του Tucson και καλύπτουν εντελώς άλλες ανάγκες μετακίνησης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • realzeus
                            realzeus last edited by realzeus

                            Για αυτό έγραψα εξ'αρχής ότι διαφορά θα δεις μόνο όταν υπάρχει θέμα ελκτικής πρόσφυσης (π.χ. φουρκέτες). Με άλλα λόγια μην περιμένεις κάποια διαφορά στις πιο γρήγορες στροφές ενός επαρχιακού δρόμου.

                            npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • npapanik
                              npapanik @realzeus last edited by

                              @realzeus said in Νεο Hyundai Tucson :

                              Για αυτό έγραψα εξ'αρχής ότι διαφορά θα δεις μόνο όταν υπάρχει θέμα ελκτικής πρόσφυσης (π.χ. φουρκέτες). Σε άλλα λόγια μην περιμένεις κάποια διαφορά στις πιο γρήγορες στροφές ενός επαρχιακού δρόμου.

                              Και για να το δεις αυτό πρέπει να μπαίνεις τέζα στην φουρκέτα...

                              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                              d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • d_m
                                d_m @npapanik last edited by

                                @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                                @realzeus said in Νεο Hyundai Tucson :

                                Για αυτό έγραψα εξ'αρχής ότι διαφορά θα δεις μόνο όταν υπάρχει θέμα ελκτικής πρόσφυσης (π.χ. φουρκέτες). Σε άλλα λόγια μην περιμένεις κάποια διαφορά στις πιο γρήγορες στροφές ενός επαρχιακού δρόμου.

                                Και για να το δεις αυτό πρέπει να μπαίνεις τέζα στην φουρκέτα...

                                Να το θέσω λίγο ανάποδα... Αν ποτέ και πουθενά δεν εμολεκοταν η αυτόματη τετρακίνηση, θα έλεγα ότι είναι περιττή. Άπαξ και εμπλέκεται, το μόνο σίγουρο είναι ότι προσθέτει στην πρόσφυση...

                                alexandros-k npapanik 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k @d_m last edited by alexandros-k

                                  @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                                  @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                                  @realzeus said in Νεο Hyundai Tucson :

                                  Για αυτό έγραψα εξ'αρχής ότι διαφορά θα δεις μόνο όταν υπάρχει θέμα ελκτικής πρόσφυσης (π.χ. φουρκέτες). Σε άλλα λόγια μην περιμένεις κάποια διαφορά στις πιο γρήγορες στροφές ενός επαρχιακού δρόμου.

                                  Και για να το δεις αυτό πρέπει να μπαίνεις τέζα στην φουρκέτα...

                                  Να το θέσω λίγο ανάποδα... Αν ποτέ και πουθενά δεν εμολεκοταν η αυτόματη τετρακίνηση, θα έλεγα ότι είναι περιττή. Άπαξ και εμπλέκεται, το μόνο σίγουρο είναι ότι προσθέτει στην πρόσφυση...

                                  Ειναι χρησιμη και επεμβαινει σε συνθηκες μειωμενης προσφυσης , δλδ οταν το αυτοκινητο αρχιζει να γλυστραει

                                  d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • npapanik
                                    npapanik @d_m last edited by npapanik

                                    @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                                    @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                                    @realzeus said in Νεο Hyundai Tucson :

                                    Για αυτό έγραψα εξ'αρχής ότι διαφορά θα δεις μόνο όταν υπάρχει θέμα ελκτικής πρόσφυσης (π.χ. φουρκέτες). Σε άλλα λόγια μην περιμένεις κάποια διαφορά στις πιο γρήγορες στροφές ενός επαρχιακού δρόμου.

                                    Και για να το δεις αυτό πρέπει να μπαίνεις τέζα στην φουρκέτα...

                                    Να το θέσω λίγο ανάποδα... Αν ποτέ και πουθενά δεν εμολεκοταν η αυτόματη τετρακίνηση, θα έλεγα ότι είναι περιττή. Άπαξ και εμπλέκεται, το μόνο σίγουρο είναι ότι προσθέτει στην πρόσφυση...

                                    Δεν διαφωνώ με αυτό που λες, απλά σε πχ υποστροφική κατάσταση, ο απλός οδηγός θα αφήσει το πόδι του από το γκάζι και επομένως η τετρακίνηση απλά δεν θα ενεργοποιηθεί. Εκεί σε σώζει το ESP και μόνο (αν). Από την άλλη αυτός που πάει πατημένος (ειδικά σε επαρχιακό) θα του δώσει πρόσφυση άντε και μέχρι την 2η στις εξόδους των στροφών. Το γλίστρημα (χωρίς γκάζι) θα το αναλάβει το ESP.

                                    Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                    Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                    d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      civil357 last edited by

                                      Είναι αφανής αλλά σημαντική η παρουσία της και σε καθημερινές στιγμές, στην βρεγμένη ανηφόρα , στην αποτροπή εμπλοκής του traction control σε πολλές καθημερινές στιγμές χαζοσπινιαρίσματος , ακόμα και στις σκονισμένες ανηφόρες στην επιστροφή από τις παραλίες. Αν καλομάθεις στην τετρακίνηση , ξεχνάς ότι μπορεί να εμπλακεί χωρίς να το καταλάβεις σε αρκετές περιπτώσεις, το καταλαβαίνεις όταν βρεθείς πάλι με δικίνητο.

                                      Όχι ότι είναι κάτι τραγικό βέβαια....

                                      d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • d_m
                                        d_m @alexandros-k last edited by

                                        @alexandros-k said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        @realzeus said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        Για αυτό έγραψα εξ'αρχής ότι διαφορά θα δεις μόνο όταν υπάρχει θέμα ελκτικής πρόσφυσης (π.χ. φουρκέτες). Σε άλλα λόγια μην περιμένεις κάποια διαφορά στις πιο γρήγορες στροφές ενός επαρχιακού δρόμου.

                                        Και για να το δεις αυτό πρέπει να μπαίνεις τέζα στην φουρκέτα...

                                        Να το θέσω λίγο ανάποδα... Αν ποτέ και πουθενά δεν εμολεκοταν η αυτόματη τετρακίνηση, θα έλεγα ότι είναι περιττή. Άπαξ και εμπλέκεται, το μόνο σίγουρο είναι ότι προσθέτει στην πρόσφυση...

                                        Ειναι χρησιμη και επεμβαινει σε συνθηκες μειωμενης προσφυσης , δλδ οταν το αυτοκινητο αρχιζει να γλυστραει

                                        Ακριβώς έτσι 👍

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • d_m
                                          d_m @civil357 last edited by d_m

                                          @civil357 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                          Είναι αφανής αλλά σημαντική η παρουσία της και σε καθημερινές στιγμές, στην βρεγμένη ανηφόρα , στην αποτροπή εμπλοκής του traction control σε πολλές καθημερινές στιγμές χαζοσπινιαρίσματος , ακόμα και στις σκονισμένες ανηφόρες στην επιστροφή από τις παραλίες. Αν καλομάθεις στην τετρακίνηση , ξεχνάς ότι μπορεί να εμπλακεί χωρίς να το καταλάβεις σε αρκετές περιπτώσεις, το καταλαβαίνεις όταν βρεθείς πάλι με δικίνητο.

                                          Όχι ότι είναι κάτι τραγικό βέβαια....

                                          Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω παραδείγματα Τραγικό γενικά ίσως δεν είναι το να πας από 4X4 σε 2x4 , δυνητικά όμως μπορεί να είναι, όταν το δικινητο π. χ. αρχίσει να γλιστράει...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • d_m
                                            d_m @npapanik last edited by

                                            @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                                            @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                                            @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                                            @realzeus said in Νεο Hyundai Tucson :

                                            Για αυτό έγραψα εξ'αρχής ότι διαφορά θα δεις μόνο όταν υπάρχει θέμα ελκτικής πρόσφυσης (π.χ. φουρκέτες). Σε άλλα λόγια μην περιμένεις κάποια διαφορά στις πιο γρήγορες στροφές ενός επαρχιακού δρόμου.

                                            Και για να το δεις αυτό πρέπει να μπαίνεις τέζα στην φουρκέτα...

                                            Να το θέσω λίγο ανάποδα... Αν ποτέ και πουθενά δεν εμολεκοταν η αυτόματη τετρακίνηση, θα έλεγα ότι είναι περιττή. Άπαξ και εμπλέκεται, το μόνο σίγουρο είναι ότι προσθέτει στην πρόσφυση...

                                            Δεν διαφωνώ με αυτό που λες, απλά σε πχ υποστροφική κατάσταση, ο απλός οδηγός θα αφήσει το πόδι του από το γκάζι και επομένως η τετρακίνηση απλά δεν θα ενεργοποιηθεί. Εκεί σε σώζει το ESP και μόνο (αν). Από την άλλη αυτός που πάει πατημένος (ειδικά σε επαρχιακό) θα του δώσει πρόσφυση άντε και μέχρι την 2η στις εξόδους των στροφών. Το γλίστρημα (χωρίς γκάζι) θα το αναλάβει το ESP.

                                            Συμφωνώ. Θα δώσει επίσης πρόσφυση σε καταστάσεις μεταφορας και απότομης αλλαγής κατανομής βάρους... Μιλάμε για 1700 κιλά αμάξωμα, χωρίς επιβάτες κ' φορτίο...

                                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 83 / 229
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr