Jul 11, 2022, 8:09 AM

Το ζητημα με την προβληματικη αντλια AdBlue ειναι οτι επειδη ακριβως το PSA (πλεον) εφοδιαζει περισσοτερα αυτοκινητα με τα ιδια μοτερ, ειναι λογικο να εμφανιζεται σε περισσοτερο κοσμο και αρα να μεγαλωνει η σημαντικοτητα και η απηχηση του.

Το εχω ακουσει/δει να συμβαινει και σε μοντελα Peugeot και σε μοντελα Citroen και σε μοντελα Opel. Προσωπικα θα το σκεφτομουν διπλα να παω σε μια αποδεδειγμενα ελατωματικη υλοποιηση, ειδικα απο την στιγμη που ο κατασκευαστης γνωριζει το προβλημα και απλα σφυριζει αδιαφορα. Διοτι ειναι ενα οικονομικο ρισκο για το οποιο δεν εχεις κανενα απολυτως ελεγχο παρα μονο προσευχη.

Επισης ειναι εντυπωσιακο το γεγονος οτι ο κατασκευαστης (PSA εν προκειμενω) αναγνωριζει 2 κατασκευαστικα σφαλματα στα τελευται μοτερ του, το ξεφτισμα του ιμαντα στον βενζινης 1.2 και το συγκεκριμμενο προβλημα με το AdBlue και κανει διορθωτικες ενεργειες μονο στο πρωτο, δλδ αλλαζει τον τυπο λαδιου και φερνει πιο συντομα την επιθεωρηση/αντικαταστηση του, ενω στο δευτερο απλα επιλεγει να ζει με αυτο