-
@groover1972 said in Citroen C3 Aircross 2018:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2018:
Το μη χαλάει είναι σχετικό.
Τώρα υπάρχει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα από ένα προμηθευτή.Θέλεις να αναπτύξεις λίγο με περισσότερα στοιχεία τι εννοείς? Μιλάς για suzuki? Έχει θέματα με προμηθευτές?
Για το δοχείο Αντ μπλού της Μπος μιλάω που έχει πρόβλημα και επηρεάζει όλα τα ντίζελ της PSA.
-
Δεν ξαναβγαίνουν τέτοιες Σιτροέν.
Καμία σχέση οι σημερινές Σιτροέν . Ίσως η νεα ds4 λόγω ανάρτησης. Αλλά και πάλι που η πρακτικότητα της, η σοβαρότητα της; Οι παλιές ήταν λιμουζίνες και πραγματικά high tech
Γενικά θυμάμαι η πρώτη φορά που πέρασα από ανωμαλίες με υδροπνευματικη ανάρτηση ήταν σαν να σε σπρώχνει η λακούβα προς τα επανω, όχι να μπαίνεις εσύ μέσα σε αυτήν.Δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα.. μοναδική αίσθηση. Κανείς δεν έχει ζήσει άνεση αν δεν μπήκε σε ξανθιά.
Βάλε μέσα και την ειδική έκδοση activa και ακόμα και σήμερα τρελαίνομαι
-
Και η C5 III exclusive μου ήταν εξαιρετική και αρίστης ποιότητας, τα 11 χρόνια που την είχα. 160000 χλμ και έβγαλε μία σπάνια βλάβη στην αντλία της ανάρτησης τον 10ο χρόνο , αλλά ήταν 2λιτρη βενζίνη.
-
Δεν έχω πολύ εμπειρία από αυτήν. Είχε χάσει όμως την σχεδίαση της ξανθιά που είναι συνέχεια από την xm (άλλο έπος αυτή)..
Να μπορούσαν να κρατήσουν χαμηλό το κόστος συντήρησης των ανταλλακτικών της ανάρτησης οποτε και αν χαλούσε και τι άλλο να θελήσεις;
Ας μη την άλλαζαν ποτέ.Α ρε Σιτροέν, στεναχωρήθηκα και απόψε. Η peugeot φταίει που της έκοψε τα φτερά, όσο και να την αγαπώ και αυτήν.
-
Από άποψη κλίσεων στον διαμήκη και εγκάρσιο άξονα όμως πήγαινε βάρκα-γυαλό η Xantia. Ίσως το μόνο αυτοκίνητο που με ζάλισε σαν οδηγό...
-
Υπήρχε και η ακτιβα για αυτήν την δουλειά, αν και πιο σκληρή της απλής. Κανένα αυτοκίνητο δεν την έπιασε ακόμα και σήμερα σε κλίσεις. Τραπέζι κανονικό ήταν. Είχε αγωνιστικού τύπου ενεργητική αντιστρεπτική+ κεντρική μπουκάλα που φορτώνει μέσα της τις φυγόκεντρες δυνάμεις. High tech ανάρτηση στα καλύτερα της
Για αρχοντική οδήγηση ήταν η απλη. Πάντως έγερνε αλλά κρατούσε απίστευτα καλά.
-
Εξαιρετική η Activa, αλλά την έπιασαν σήμερα, Έχουμε ξανακάνει αυτήν την κουβέντα, ήταν διαφορετικά τα standards στο moose τεστ. Όπως και να έχει για την απλή μιλούσα. Πολύ άνετη, αλλά δεν μπορώ τόσες κλίσεις, προτιμώ τα σφιχτά αυτοκίνητα.
-
Σωστά κάτι θυμάμαι.
Αν μιλάς για το περίφημο τεστ αποφυγής ταράνδου εχω ενστασεις για το αν την έπιασαν διότι ακόμα και στο νεότερο τεστ η ταχύτητα είσοδου και έξοδου είναι κορυφαία, ενώ όσα αυτοκίνητα την έπιασαν στα χιλιόμετρα το πετυχαίνουν με esp που φρενάρει πολύ το αυτοκίνητο και φαίνεται στις ταχύτητα εξόδου.
Αυτό δείχνει δηλαδή ότι ακόμα και σήμερα κανένα δεν μπορεί να στηριχθεί μονάχα στην ανάρτηση του για να καταφέρει ότι κατάφερε η activa χωρίς esp.
Απλά φρενάρουν μόνα τους και καταγράφουν υψηλή ταχύτητα είσοδου. Κανένα δεν μπορει να φορτώσει την ανάρτηση του όπως η ακτίβα.
Ούτε καν και σημερινά sports cars.
Και αυτό όταν οδηγείς σε στροφές μετράει. Όχι το πότε μπαίνει το esp.
Όλη η υπόθεση είναι η μπούκλα στο κέντρο που ξεγελά τους νόμους της φυσικής καθώς φορτώνει τις δυνάμεις μέσα της ( δεν κάνει ακριβώς αυτό αλλά οι δυνάμεις αυτές φορτώνουν την ανάρτηση και στο σημείο αυτό φορτώνεται η μπουκάλα) και οι αγωνιστικές αντιστρεπτικες που κλειδώνουν. Αυτή η συνταγή δεν ξεπερνιέται όσες δεκαετίες και αν περάσουν.
Από όλα τα άλλα ναι είναι ένα παλιό πλέον αυτοκίνητο. Παλιό σύστημα διεύθυνσης, παλιά φρένα, παλιοί κινητήρες , παλιό αμάξωμα και ακαμψιες κτλ.
Εδώ ένα βίντεο το πώς πάει.
Απλά την πιέζεις μέχρι να σπάσουν πρόσφυση τα λάστιχα. Το αυτοκίνητο μενει σταθερό και επιεπδο όσο και αν το πιέσεις. Και μιλάμε για 15 ιντσών τροχούς με μπαλόνι για προφίλ.
https://m.youtube.com/watch?v=1FzoeuCVb3w
Οκ παλαιό τιμόνι, αργό και πολυστροφο. Φανταστείτε με τα σημερινά δεδομα με κοφτερό τιμόνι και τέτοια ανάρτηση τι αυτοκίνητα θα έβγαζε.
Αχ, ρε Σιτροέν, Αχ!!!! -
'Ηταν διαφορετικές οι προδιαγραφές στο πλάτος της λωρίδας τότε. Ο harisma23, αν θυμάμαι καλά, το είχε ξετρυπώσει.
-
Τα δύο τεστ είχαν διαφορετικό πρότυπο.
Στο πιο σύγχρονο έχουν ένα μέτρο λιγότερο στον δεύτερο ελιγμό αλλά κάνουν τις δομικές με τελείως άδειο το αυτοκίνητο.
Στο προτπυπο που έγραψε το ρεκόρ η Σιτροέν είχε ενα μέτρο παραπάνω στην δεύτερη στροφή αλλά (εδώ είναι το σημαντικό) ήταν φουλ φορτωμένη με όλο το βάρος που μπορεί να σηκώσει. Δηλαδή 5 άτομα + αποσκευές.
Μάλιστα οι δοκιμαστές έλεγαν πως η επίδοση της δεν είναι μόνο κορυφαία των κορυφαίων ακόμα και σήμερα σε αυτό το πρότυπο αλλά έπιασε σχεδόν τα ιδια νούμερα ειτε άδεια είτε γεμάτη.
Αντίστοιχα όλα τα άλλα αυτοκινητα είχαν τεράστιες διαφορές με το έξτρα βάρος που απαιτεί το πρότυπο.Και πάλι όμως στο νεότερο όλα τα άλλα έχουν esp και η activa όχι. Μάλιστα είναι εμφανές πως γλυστραει, δεν γέρνει απλά γλυστραει μιας και δεν έχει esp.
Για την ιστορία κάπου διάβασα πως μετά την νέα δοκιμή της ακτιβα και το χαμό που έγινε παγκοσμίως στο αυτοκίνητηστικο κόσμο το περιοδικο που την δοκίμασε με το πιο σκληρό τεστ λόγω βάρους επιμένει πως το αποτέλεσμα της ήταν και παραμένει επικό μέχρι σήμερα το 2022
-
Τα γαλλικά αμάξια είναι μαλακά και έχουν έναν ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης.
Αν τον ακολουθήσεις , οδηγείς δηλαδή με γραμμές, στρίβοντας ελάχιστα νωρίτερα το τιμόνι, τότε μπορείς να πας πραγματικά γρήγορα.
Από την άλλη οδηγείς τόσο άνετα που δεν σε νοιάζει να πας υπερβολικά γρήγορα.
Η υδροπνευματική όμως είχε φτάσει στα όρια της εξέλιξης.
Ακόμα και ο ημιάκαμπτος είναι πλέον άνετος, μετά από 20 χρόνια εξέλιξης. Το σύστημα με τα δύο αμορτισέρ της C4 επίσης.
-
Έτσι πες τα.. Δε φταίνε τα Γαλλικά που είναι βάρκα γυαλό, ο κόσμος δεν ξέρει να τα πάει γλήγολα
-
Το ζητημα με την προβληματικη αντλια AdBlue ειναι οτι επειδη ακριβως το PSA (πλεον) εφοδιαζει περισσοτερα αυτοκινητα με τα ιδια μοτερ, ειναι λογικο να εμφανιζεται σε περισσοτερο κοσμο και αρα να μεγαλωνει η σημαντικοτητα και η απηχηση του.
Το εχω ακουσει/δει να συμβαινει και σε μοντελα Peugeot και σε μοντελα Citroen και σε μοντελα Opel. Προσωπικα θα το σκεφτομουν διπλα να παω σε μια αποδεδειγμενα ελατωματικη υλοποιηση, ειδικα απο την στιγμη που ο κατασκευαστης γνωριζει το προβλημα και απλα σφυριζει αδιαφορα. Διοτι ειναι ενα οικονομικο ρισκο για το οποιο δεν εχεις κανενα απολυτως ελεγχο παρα μονο προσευχη.
Επισης ειναι εντυπωσιακο το γεγονος οτι ο κατασκευαστης (PSA εν προκειμενω) αναγνωριζει 2 κατασκευαστικα σφαλματα στα τελευται μοτερ του, το ξεφτισμα του ιμαντα στον βενζινης 1.2 και το συγκεκριμμενο προβλημα με το AdBlue και κανει διορθωτικες ενεργειες μονο στο πρωτο, δλδ αλλαζει τον τυπο λαδιου και φερνει πιο συντομα την επιθεωρηση/αντικαταστηση του, ενω στο δευτερο απλα επιλεγει να ζει με αυτο
-
Τα περισσότερα είναι leasing. Έτσι πουλάει η psa στην Ελλάδα. Σπανίως θα δεις αγοραστή να δίνει σχεδόν 30-35.000 ευρώ για psa με σκοπό να το κρατήσει πολλά χρόνια.
Εγώ μπορεί να το έκανα να πω την αλήθεια διότι θα επέλεγα κάτι όπως ένα phev, αλλά ο κόσμος αγοράζει psa κυρίως ως leasing.
Όσο κρατήσουν κράτησαν, μετά θα τα δώσουν να πάρουν είτε νεα είτε κατι άλλο.
Για αυτό λέμε ότι οι πωλήσεις δεν είναι κριτήριο αξιολόγησης ενός αυτοκινήτου όταν οι αγοραστές είναι άσχετοι, ανίδεοι περί αυτοκινητστικων και μηχανολογικών θεμάτων. Οι μισοί που οδηγούν diesel psa δεν θα ξέρουν ακριβώς τι κάνει το adblue. Όσοι ασχολούμαστε έχουμε και σχετικη κριτική σκέψη και αναλύουμε. Δεν περιμένουμε από τον κάθε άσχετο να μας πει αν αξίζει ένα αυτοκίνητο επειδή το επέλεξε μέσω leasing
-
Για το τωρα δεν διαφωνω για το ληζινγκ, δεν εχω εικονα
Αλλα στους περισσοτερους που σκαει το θεμα με το AdBlue ειναι σε αυτους που αγοραζαν ακομη το "οικονομικο ντιζελακι" προ κοβιντ και προ αυξησεων, ητοι μοντελα 2018-2019, αυτοκινητα που εχουν προλαβει να περπατησουν 3-4 χρονια.
Τουλαχιστον οι περιπτωσεις που γνωριζω
Επισης να αναφερω οτι προκαλει και ασχημη εντυπωση οτι η καθε αντιπροσωπεια το αντιμετωπιζει κατα το δοκουν, δεν υπαρχει δλδ παγια αντιμετωπιση. Σε αλλους το εχουν περασει στην εγγυηση και σε αλλους οχι -
Πήρα προσφορά απ το συνεργείο γαι το 2ο σέρβις:
Αλλαγή λαδιού
Αλλαγή φίλτρου λαδιού
Αλλαγή φίλτρου αέρος
Αλλαγή φίλτρου καμπίνας
170€
Αλλαγή φίλτρου πετρελαίου (κατ επιλογή μου) + 80€
Πλήρωση αντμπλου χρεώνεται επιπλέον
Κάρτα καυσαερίων χρεώνεται επιπλέον (δεν βγάζουν μου λεει, να πάω σε κτεο)Πως φαίνεται η τιμή;
-
@piliourits said in Citroen C3 Aircross 2018:
Πήρα προσφορά απ το συνεργείο γαι το 2ο σέρβις:
Αλλαγή λαδιού
Αλλαγή φίλτρου λαδιού
Αλλαγή φίλτρου αέρος
Αλλαγή φίλτρου καμπίνας
170€
Αλλαγή φίλτρου πετρελαίου (κατ επιλογή μου) + 80€
Πλήρωση αντμπλου χρεώνεται επιπλέον
Κάρτα καυσαερίων χρεώνεται επιπλέον (δεν βγάζουν μου λεει, να πάω σε κτεο)Πως φαίνεται η τιμή;
Ψιλοτσιμπημενη εως νορμαλ για επισημο συνεργειο
0w-30 βαζουν? -
@piliourits said in Citroen C3 Aircross 2018:
Πήρα προσφορά απ το συνεργείο γαι το 2ο σέρβις:
Αλλαγή λαδιού
Αλλαγή φίλτρου λαδιού
Αλλαγή φίλτρου αέρος
Αλλαγή φίλτρου καμπίνας
170€
Αλλαγή φίλτρου πετρελαίου (κατ επιλογή μου) + 80€
Πλήρωση αντμπλου χρεώνεται επιπλέον
Κάρτα καυσαερίων χρεώνεται επιπλέον (δεν βγάζουν μου λεει, να πάω σε κτεο)Πως φαίνεται η τιμή;
Καλά είναι.
Εγώ τόσα πλήρωσα στο Panda. -
@piliourits said in Citroen C3 Aircross 2018:
Πήρα προσφορά απ το συνεργείο γαι το 2ο σέρβις:
Αλλαγή λαδιού
Αλλαγή φίλτρου λαδιού
Αλλαγή φίλτρου αέρος
Αλλαγή φίλτρου καμπίνας
170€
Αλλαγή φίλτρου πετρελαίου (κατ επιλογή μου) + 80€
Πλήρωση αντμπλου χρεώνεται επιπλέον
Κάρτα καυσαερίων χρεώνεται επιπλέον (δεν βγάζουν μου λεει, να πάω σε κτεο)Πως φαίνεται η τιμή;
Φυσιολογικη. Και η Opel για το ομοσταυλο Grandland τοσα παιρνει.
Εντυπωση μου κανει να μην σου βγαζουν την καρτα καυσαεριων και να σε τρεχουν και σε ΚΤΕΟ -
80 για φίλτρο πετρελαίου? Υπερβολική θα έλεγα…στο c4 35 μου πήραν…
Citroen C3 Aircross 2018