-
@dublin said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alatar said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλημέρα μετά από πολύ καιρό.
Κατ'αρχάς εύχομαι να είστε όλοι καλά.
Το σουζουκακι ζει και βασιλευει στα 250.000 μια 8ετια μετά.
Θα είχε 400Κ αν δεν είχαμε πάρει επαγγελματικό.
Αυτό ήταν το νεο berlingo τελικα (2019 van of the year) το οποίο τώρα έχει ήδη 150.000.
Μείνετε συντονισμένοι!!! Έρχονται τρελά expose!
Δεν γράφεις κάτι για το Berlingo, ενδιαφέρει πολλούς επαγγελματίες και δεν έχουμε εμπειρίες από το καινούργιο.
Το πουλάει και η Toyota τώρα, οπότε επιτρέπεται να γραφτεί στο φόρουμ κάτι γι' αυτό.
δίκιο έχεις, όταν έχω λίγο χρόνο θα τα γράψω στο αντίστοιχο thread
-
Μετρήθηκαν τα αμορτισέρ, χάλια μαύρια. 47%-34% τα πίσω. Η αλλαγή τους, εκτός αντιπροσωπείας όμως, είναι μονόδρομος.
Εκεί που έπεσε επίσης βαριά καμπάνα ήταν τα λάστιχα. "Γλιστράνε" μου λέει ο τεχνικός. "Σώπα"...
Μετά από 3,5 χρόνια και 50k χλμ (και ενώ οπτικά φαίνονται καινούρια) τα crossclimate εδώ και καιρό είναι επικίνδυνα. Το ABS δουλεύει υπερωρίες. Θυμάμαι ένας από εδώ έχει τα Goodyear EfficientGrip Performance 2 και δήλωσε ευχαριστημένος. Ο λαστιχάς (που ούρλιαζε να μην βάλω τα crossclimate κι εγώ τον κοιτούσα απορημένος) λέει οκ είναι τα GY αλλά καλύτερα τα Uniroyal RainSport 5. Το tyrereviews και πάλι δεν τον δικαιώνει. Να τον αγνοήσω και πάλι, άραγε;
-
ΧΑ!!! Ακριβώς τα ίδια έλεγα και εγώ.
Γλυστρανε τα crossclimate + και ας λένε οι πωλητές τους ότι είναι για 10 έτη ελαστικό.
Χαχαχα ναι αυτό μου έλεγαν.
Τα uniroyal είναι εντυπωσιακά καλά σε φτηνές εκδόσεις τους και κρατούν το επίπεδο πρόσφυσης πολλά έτη, το επιβεβαιώνω και εγώ στην πράξη. Στα πιο ακριβά δεν γνωρίζω.
Πολύ καλά είναι τα Bridgestone αλλά όχι στα φθηνά της.
-
@luckies said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μετρήθηκαν τα αμορτισέρ, χάλια μαύρια. 47%-34% τα πίσω. Η αλλαγή τους, εκτός αντιπροσωπείας όμως, είναι μονόδρομος.
Εκεί που έπεσε επίσης βαριά καμπάνα ήταν τα λάστιχα. "Γλιστράνε" μου λέει ο τεχνικός. "Σώπα"...
Μετά από 3,5 χρόνια και 50k χλμ (και ενώ οπτικά φαίνονται καινούρια) τα crossclimate εδώ και καιρό είναι επικίνδυνα. Το ABS δουλεύει υπερωρίες. Θυμάμαι ένας από εδώ έχει τα Goodyear EfficientGrip Performance 2 και δήλωσε ευχαριστημένος. Ο λαστιχάς (που ούρλιαζε να μην βάλω τα crossclimate κι εγώ τον κοιτούσα απορημένος) λέει οκ είναι τα GY αλλά καλύτερα τα Uniroyal RainSport 5. Το tyrereviews και πάλι δεν τον δικαιώνει. Να τον αγνοήσω και πάλι, άραγε;
αρχηγε βαλε και μαντ ελατηρια, τα ιδια με βιταρα, για ψηλωμα. με απλες καγιαμπες αμορτισερ. θα γινει απιστευτο. τα ελατηρια οχι για το ψηλωμα βασικα, ειναι πιο γραμμικα απο τα μαμα στην αποδοση.
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@luckies said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μετρήθηκαν τα αμορτισέρ, χάλια μαύρια. 47%-34% τα πίσω. Η αλλαγή τους, εκτός αντιπροσωπείας όμως, είναι μονόδρομος.
Εκεί που έπεσε επίσης βαριά καμπάνα ήταν τα λάστιχα. "Γλιστράνε" μου λέει ο τεχνικός. "Σώπα"...
Μετά από 3,5 χρόνια και 50k χλμ (και ενώ οπτικά φαίνονται καινούρια) τα crossclimate εδώ και καιρό είναι επικίνδυνα. Το ABS δουλεύει υπερωρίες. Θυμάμαι ένας από εδώ έχει τα Goodyear EfficientGrip Performance 2 και δήλωσε ευχαριστημένος. Ο λαστιχάς (που ούρλιαζε να μην βάλω τα crossclimate κι εγώ τον κοιτούσα απορημένος) λέει οκ είναι τα GY αλλά καλύτερα τα Uniroyal RainSport 5. Το tyrereviews και πάλι δεν τον δικαιώνει. Να τον αγνοήσω και πάλι, άραγε;
αρχηγε βαλε και μαντ ελατηρια, τα ιδια με βιταρα, για ψηλωμα. με απλες καγιαμπες αμορτισερ. θα γινει απιστευτο. τα ελατηρια οχι για το ψηλωμα βασικα, ειναι πιο γραμμικα απο τα μαμα στην αποδοση.
Αυτά λες;
Reinforced Coil Suspension
Auxiliary spring kitHV-391075
Approval: TUV
Type: JY
2WD & 4WD
Assembly time in minutes: 45
For cars made in: 08/2013 - present day
Engine: All
https://www.antalaktiko.com/elatirio-mad-power-hv-391075
Πόσα εκατοστά ψηλώνει;
Άκυρο, τώρα κατάλαβα. Αυτά τα βοηθητικά δεν είναι αρκετά λες να κάνουν μία μικροδιαφορά; Δεν το αγαπάω το ψήλωμα βλέπεις...
-
@luckies said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@luckies said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μετρήθηκαν τα αμορτισέρ, χάλια μαύρια. 47%-34% τα πίσω. Η αλλαγή τους, εκτός αντιπροσωπείας όμως, είναι μονόδρομος.
Εκεί που έπεσε επίσης βαριά καμπάνα ήταν τα λάστιχα. "Γλιστράνε" μου λέει ο τεχνικός. "Σώπα"...
Μετά από 3,5 χρόνια και 50k χλμ (και ενώ οπτικά φαίνονται καινούρια) τα crossclimate εδώ και καιρό είναι επικίνδυνα. Το ABS δουλεύει υπερωρίες. Θυμάμαι ένας από εδώ έχει τα Goodyear EfficientGrip Performance 2 και δήλωσε ευχαριστημένος. Ο λαστιχάς (που ούρλιαζε να μην βάλω τα crossclimate κι εγώ τον κοιτούσα απορημένος) λέει οκ είναι τα GY αλλά καλύτερα τα Uniroyal RainSport 5. Το tyrereviews και πάλι δεν τον δικαιώνει. Να τον αγνοήσω και πάλι, άραγε;
αρχηγε βαλε και μαντ ελατηρια, τα ιδια με βιταρα, για ψηλωμα. με απλες καγιαμπες αμορτισερ. θα γινει απιστευτο. τα ελατηρια οχι για το ψηλωμα βασικα, ειναι πιο γραμμικα απο τα μαμα στην αποδοση.
Αυτά λες;
Reinforced Coil Suspension
Auxiliary spring kitHV-391075
Approval: TUV
Type: JY
2WD & 4WD
Assembly time in minutes: 45
For cars made in: 08/2013 - present day
Engine: All
https://www.antalaktiko.com/elatirio-mad-power-hv-391075
Πόσα εκατοστά ψηλώνει;
Άκυρο, τώρα κατάλαβα. Αυτά τα βοηθητικά δεν είναι αρκετά λες να κάνουν μία μικροδιαφορά; Δεν το αγαπάω το ψήλωμα βλέπεις...
οχι, δεν λεω αυτα. δες αποκατ, 3 εκατοστα παιρνεις. ερχεσαι περιπου στο υψος που ειχε μαμα. αλλα παει και παταει πολυ καλυτερα στην ασφαλτος. θα νομιζεις οτι ειναι αλλο αμαξι.
https://www.car.gr/parts/view/12055875-elatiria-mad-anypswsis-35-brosta-4-pisw-ekatostwn-suzuki-vitara-diesel-2015-2018-anartiseis-myrwnidis
ειναι τα ιδια και για σου ξου, δες το και στον καταλογο της μαντ που τα δινει για σουξου 2013+
το υψος που γραφει ο μυρωνιδης ειναι μουφεξ, υπολογιζε 3.2 σε βιταρα και κατι λιγοτερο σε σενα.
αλλα δεν ειναι το υψος η ουσια. αλλαζει το πατημα, στριβει καλυτερα.
μπορει ψηλοτερο αλλα ειναι τοσο καλυτερο και προοδευτικοτερο που γμαει... -
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
οχι, δεν λεω αυτα. δες αποκατ, 3 εκατοστα παιρνεις. ερχεσαι περιπου στο υψος που ειχε μαμα. αλλα παει και παταει πολυ καλυτερα στην ασφαλτος. θα νομιζεις οτι ειναι αλλο αμαξι.
Τι εννοεις οτι ερχεσαι περιπου στο μαμα υψος? Οτι εχει κατσει ηδη 2-3 εκατοστα το αμαξι?
-
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
οχι, δεν λεω αυτα. δες αποκατ, 3 εκατοστα παιρνεις. ερχεσαι περιπου στο υψος που ειχε μαμα. αλλα παει και παταει πολυ καλυτερα στην ασφαλτος. θα νομιζεις οτι ειναι αλλο αμαξι.
Τι εννοεις οτι ερχεσαι περιπου στο μαμα υψος? Οτι εχει κατσει ηδη 2-3 εκατοστα το αμαξι?
Μετα απο 250κ και φορτωμα, προφανως
-
This post is deleted! -
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
οχι, δεν λεω αυτα. δες αποκατ, 3 εκατοστα παιρνεις. ερχεσαι περιπου στο υψος που ειχε μαμα. αλλα παει και παταει πολυ καλυτερα στην ασφαλτος. θα νομιζεις οτι ειναι αλλο αμαξι.
Τι εννοεις οτι ερχεσαι περιπου στο μαμα υψος? Οτι εχει κατσει ηδη 2-3 εκατοστα το αμαξι?
Μετα απο 250κ και φορτωμα, προφανως
Ναι οκ συμφωνω. Αλλά με τα αυτα τα ελατηρια ερχεσαι 3cm πιο πανω απο το μαμά .
Σε σχεση με τα "καθισμενα" ελατηρια ερχεσαι πολυ πιο πανω -
Το strong hybrid 1.5 που θα έρθει από Σεπτέμβρη είναι παρμένο άραγε από της Τογιότα ή καμία σχέση;
-
Καμία σχέση με toyota.
Έχει το μοτέρ 1.5 του Jimmy, με ένα αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο, μέσα στο οποίο υπάρχει ο έξτρα ηλεκτροκινητήρας. -
Ναι το ότι δεν είναι το ίδιο με αυτό που έχουν τα Τογιότα είναι ξεκάθαρο από τις προδιαγραφές. Ρωτάω αν πίσω από αυτό που φορούν τα Σουζούκι είναι η Τογιότα λόγω της συνεργασίας τους
-
Όχι in house r&d ειναι
-
-
@ektoras said in SUZUKI SX4 SCROSS:
https://www.carandmotor.gr/nea/apokalypsi-gia-full-ybridiko-suzuki-s-cross
Εδώ το Vit. ζορίζεται σε επιδόσεις μ'αυτό τον κινητήρα.
Το μεγαλύτερο Scross -ιδίως φορτωμένο- το βλέπω κυριολεκτικά να σέρνεται... -
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@ektoras said in SUZUKI SX4 SCROSS:
https://www.carandmotor.gr/nea/apokalypsi-gia-full-ybridiko-suzuki-s-cross
Εδώ το Vit. ζορίζεται σε επιδόσεις μ'αυτό τον κινητήρα.
Το μεγαλύτερο Scross -ιδίως φορτωμένο- το βλέπω κυριολεκτικά να σέρνεται...Ξαναπερνάμε ενεργειακή κρίση όπως αυτή του '70 που έκανε μέχρι και Αμερικάνους να εγκαταλείψουν προσωρινά τα 5λιτρα+ και να κυκλοφορούν με γιαπωνέζικα 1300άρια.
Σε κανα χρόνο από τώρα θα αδιαφορούν όλοι για τις επιδόσεις.
Κάτσε να βγει και euro7 προδιαγραφή, θα μας φαίνεται "βρωμόγκαζο" το καθαρό αρμοσφαιρικό 1500αρι υβριδικό της ΤΟΥΟΤΑ... -
Και το ami θα μας φαίνεται βρωμόγκαζο έτσι όπως πάμε….
-
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
οχι, δεν λεω αυτα. δες αποκατ, 3 εκατοστα παιρνεις. ερχεσαι περιπου στο υψος που ειχε μαμα. αλλα παει και παταει πολυ καλυτερα στην ασφαλτος. θα νομιζεις οτι ειναι αλλο αμαξι.
Τι εννοεις οτι ερχεσαι περιπου στο μαμα υψος? Οτι εχει κατσει ηδη 2-3 εκατοστα το αμαξι?
Μετα απο 250κ και φορτωμα, προφανως
Ναι οκ συμφωνω. Αλλά με τα αυτα τα ελατηρια ερχεσαι 3cm πιο πανω απο το μαμά .
Σε σχεση με τα "καθισμενα" ελατηρια ερχεσαι πολυ πιο πανωομως δεν...
ας λενε οτι θελουνε στη μαντ
οποιος τα εχει βασει σε βιτ ειναι +3 απο το τρεχον υψος του, οχι απο της πρωτης μερας. εγω που εβαλα πολυ νωρις αλλα eibach η διαφορα ηταν 2cm -
Καθαρίστηκε η egr προληπτικά στον Νταλιάνη, αλλάχθηκαν λάδια και ειμαι ετοιμος να παω Πολωνία να δωσω χαιρετίσματα στο στεκι του Λεχ Βαλέσα στο Gdansk.
Αν μείνω στο δρόμο θα ενημερώσω, χαχαχαχα.Solidanorsc!
SUZUKI SX4 SCROSS