-
Εκανα ενα td μιση ωρας με Troc 1.0 (προηγουμενο μοντελο) και το βασικο που εχω να πω ειναι το μοτερ απο 2Κ στροφες ειναι πραγματικα πολυ ψοφιο ....πολυ lag πραγματικα !
Ειχα οδηγησει και το 1.5 και η διαφορα ειναι κατι παραπανω απο εμφανης....
O ecoboost του puma που ελεγα οτι χαμηλα εχει μια μικρη υστερηση δειχνει να εινσια 1.5 σε σχεση με τον 1.0 του Troc...κι ομως!
Απ την αλλη εν λειτουργια φανηκε λιγο πιο αθυρυβο το μοτερ του TRoc...Τιμονι εντος πολης πολυ ελαφρυ του Troc ( βαραινει αρκετα αραγε στον αυτοκινητοδρομο?)
Τομεας που το puma ειναι κορυφη βεβαια... -
Αυτοί που το χαρακτηρίζουν ψόφιο το Troc 1.0 απλώς δεν το έχουν οδηγήσει. Είπαμε δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά τις ανηφόρες Καρδίας και Κοζάνης φορτωμένος τις ανεβαίνεις άνετα με 6η. Δεν είναι ψόφιο στις 2000 στροφές. Είναι ψόφιο μέχρι τις 1800. Από εκεί και πάνω μέχρι τις 4000 τραβάει πολυ καλά. Μετά κρεμάει. Δεν το αγοράζεις για να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο κάνεις λάθος επιλογή. Μπορείς να κινηθείς οικονομικά και με καλή ταχύτητα. Αν θες να είσαι πιο άνετος το 1.5 σίγουρα βάζει φωτιά αλλά και η κατανάλωση ανεβαίνει πολύ. Αλλά κάπου πρέπει να βάλουμε ένα μέτρο στην κατανάλωση και στα άλογα, δεδομένου ότι η τιμή της ακατανόμαστης ανεβαίνει καθε μέρα. Και εγώ δεν το γουστάρω το puma αλλά το σέβομαι απόλυτα. Επειδή το σέβομαι και δεν μου αρέσει, δεν θα πω ότι δεν είναι καλό γιατί δεν θα είμαι αντικειμενικός. Μόνο αν το οδηγήσω θα είμαι αντικειμενικός.
-
Μια χαρά είναι για το μέσο οδηγό. Πάρτο ntou, ωριαίο αυτοκίνητο, ποιοτικό, και σε vfm τιμή.
Απλά θα ξέρεις πως μέσα στην πόλη θα κατεβάζεις κάποιες φορές στα στενά πρώτη σχέση αντί να συνεχίζεις με δευτέρα όπως στα ατμοσφαιρικά.
-
-
Αν θες να είσαι πιο άνετος το 1.5 σίγουρα βάζει φωτιά
Πάντως έχετε περίεργη εικόνα για το τι είναι γρήγορο... σίγουρα όχι ένα κροσόβερ με 150 αλογάκια πάντως.
Περίεργος μπορεί. Μάλλον πιο προσγειωμένο θα με χαρακτήριζα με τις δεδομένες τιμές στη βενζίνη αναζητώντας μια χρήση τομή στην μετακίνηση στην οικογένεια και στα οικογενειακά ταξίδια. Εάν ήμουν μόνος μου και Audi TT θα έπαιρνα. Εάν έχεις οικογένεια βγαίνεις από την παράμετρο εγώ και κοιτάς την οικογένεια.
-
Αυτοί που το χαρακτηρίζουν ψόφιο το Troc 1.0 απλώς δεν το έχουν οδηγήσει. Είπαμε δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά τις ανηφόρες Καρδίας και Κοζάνης φορτωμένος τις ανεβαίνεις άνετα με 6η. Δεν είναι ψόφιο στις 2000 στροφές. Είναι ψόφιο μέχρι τις 1800. Από εκεί και πάνω μέχρι τις 4000 τραβάει πολυ καλά. Μετά κρεμάει. Δεν το αγοράζεις για να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο κάνεις λάθος επιλογή. Μπορείς να κινηθείς οικονομικά και με καλή ταχύτητα. Αν θες να είσαι πιο άνετος το 1.5 σίγουρα βάζει φωτιά αλλά και η κατανάλωση ανεβαίνει πολύ. Αλλά κάπου πρέπει να βάλουμε ένα μέτρο στην κατανάλωση και στα άλογα, δεδομένου ότι η τιμή της ακατανόμαστης ανεβαίνει καθε μέρα. Και εγώ δεν το γουστάρω το puma αλλά το σέβομαι απόλυτα. Επειδή το σέβομαι και δεν μου αρέσει, δεν θα πω ότι δεν είναι καλό γιατί δεν θα είμαι αντικειμενικός. Μόνο αν το οδηγήσω θα είμαι αντικειμενικός.
Πάντως ούτε το 1.5 βάζει φωτιά στην άσφαλτο, είναι αξιοπρεπέστατος κινητήρας.
Και επειδή έχω περάσει και από τους δύο η διαφορά στην κατανάλωση είναι μικρή. Σε εθνική είναι σχεδόν τα ίδια μη σου πω επειδή δεν ζοριζεται πάει και καλύτερα. Σε κίνηση στην πόλη άντε να δεις κανά λίτρο.
Επίσης σέβομαι ότι το ψοφιο είναι καθαρά προσωπική γνώμη και ανάλογα τι οδηγουσες πριν.
Εγώ επειδή ήμουν με 240 άλογα ψοφιος μου φαίνεται και ο 1.0 και ο 1.5
Η γυναίκα με το C3 1.2 ατμόσφαιρα είχε ενθουσιαστεί με το Ibiza 1.0 λες και είναι πύραυλος
Σε ανηφόρα που ανεβαίνω κοντά στο σπίτι με το προηγούμενο πήγαινα με 3η, με τον 1.5 με 2α και με τον 1.0 με 1η -
Αυτοί που το χαρακτηρίζουν ψόφιο το Troc 1.0 απλώς δεν το έχουν οδηγήσει. Είπαμε δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά τις ανηφόρες Καρδίας και Κοζάνης φορτωμένος τις ανεβαίνεις άνετα με 6η. Δεν είναι ψόφιο στις 2000 στροφές. Είναι ψόφιο μέχρι τις 1800. Από εκεί και πάνω μέχρι τις 4000 τραβάει πολυ καλά. Μετά κρεμάει. Δεν το αγοράζεις για να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο κάνεις λάθος επιλογή. Μπορείς να κινηθείς οικονομικά και με καλή ταχύτητα. Αν θες να είσαι πιο άνετος το 1.5 σίγουρα βάζει φωτιά αλλά και η κατανάλωση ανεβαίνει πολύ. Αλλά κάπου πρέπει να βάλουμε ένα μέτρο στην κατανάλωση και στα άλογα, δεδομένου ότι η τιμή της ακατανόμαστης ανεβαίνει καθε μέρα. Και εγώ δεν το γουστάρω το puma αλλά το σέβομαι απόλυτα. Επειδή το σέβομαι και δεν μου αρέσει, δεν θα πω ότι δεν είναι καλό γιατί δεν θα είμαι αντικειμενικός. Μόνο αν το οδηγήσω θα είμαι αντικειμενικός.
Πάντως ούτε το 1.5 βάζει φωτιά στην άσφαλτο, είναι αξιοπρεπέστατος κινητήρας.
Και επειδή έχω περάσει και από τους δύο η διαφορά στην κατανάλωση είναι μικρή. Σε εθνική είναι σχεδόν τα ίδια μη σου πω επειδή δεν ζοριζεται πάει και καλύτερα. Σε κίνηση στην πόλη άντε να δεις κανά λίτρο.
Επίσης σέβομαι ότι το ψοφιο είναι καθαρά προσωπική γνώμη και ανάλογα τι οδηγουσες πριν.
Εγώ επειδή ήμουν με 240 άλογα ψοφιος μου φαίνεται και ο 1.0 και ο 1.5
Η γυναίκα με το C3 1.2 ατμόσφαιρα είχε ενθουσιαστεί με το Ibiza 1.0 λες και είναι πύραυλος
Σε ανηφόρα που ανεβαίνω κοντά στο σπίτι με το προηγούμενο πήγαινα με 3η, με τον 1.5 με 2α και με τον 1.0 με 1ηΑν οδηγούσες πριν 240 άλογα κακώς πας σε Troc. Ίσως αν έβλεπες το δίλιτρο τετρακίνητο αλλά και πάλι θα σου φανεί χρέπι. Ίσως αν έβλεπες κάποιο στα 3000 κυβικά θα σε κάλυπτε καλύτερο. Το θέμα είναι τι ζητάς.
-
Αυτοί που το χαρακτηρίζουν ψόφιο το Troc 1.0 απλώς δεν το έχουν οδηγήσει. Είπαμε δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά τις ανηφόρες Καρδίας και Κοζάνης φορτωμένος τις ανεβαίνεις άνετα με 6η. Δεν είναι ψόφιο στις 2000 στροφές. Είναι ψόφιο μέχρι τις 1800. Από εκεί και πάνω μέχρι τις 4000 τραβάει πολυ καλά. Μετά κρεμάει. Δεν το αγοράζεις για να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο κάνεις λάθος επιλογή. Μπορείς να κινηθείς οικονομικά και με καλή ταχύτητα. Αν θες να είσαι πιο άνετος το 1.5 σίγουρα βάζει φωτιά αλλά και η κατανάλωση ανεβαίνει πολύ. Αλλά κάπου πρέπει να βάλουμε ένα μέτρο στην κατανάλωση και στα άλογα, δεδομένου ότι η τιμή της ακατανόμαστης ανεβαίνει καθε μέρα. Και εγώ δεν το γουστάρω το puma αλλά το σέβομαι απόλυτα. Επειδή το σέβομαι και δεν μου αρέσει, δεν θα πω ότι δεν είναι καλό γιατί δεν θα είμαι αντικειμενικός. Μόνο αν το οδηγήσω θα είμαι αντικειμενικός.
Πάντως ούτε το 1.5 βάζει φωτιά στην άσφαλτο, είναι αξιοπρεπέστατος κινητήρας.
Και επειδή έχω περάσει και από τους δύο η διαφορά στην κατανάλωση είναι μικρή. Σε εθνική είναι σχεδόν τα ίδια μη σου πω επειδή δεν ζοριζεται πάει και καλύτερα. Σε κίνηση στην πόλη άντε να δεις κανά λίτρο.
Επίσης σέβομαι ότι το ψοφιο είναι καθαρά προσωπική γνώμη και ανάλογα τι οδηγουσες πριν.
Εγώ επειδή ήμουν με 240 άλογα ψοφιος μου φαίνεται και ο 1.0 και ο 1.5
Η γυναίκα με το C3 1.2 ατμόσφαιρα είχε ενθουσιαστεί με το Ibiza 1.0 λες και είναι πύραυλος
Σε ανηφόρα που ανεβαίνω κοντά στο σπίτι με το προηγούμενο πήγαινα με 3η, με τον 1.5 με 2α και με τον 1.0 με 1ηΑν οδηγούσες πριν 240 άλογα κακώς πας σε Troc. Ίσως αν έβλεπες το δίλιτρο τετρακίνητο αλλά και πάλι θα σου φανεί χρέπι. Ίσως αν έβλεπες κάποιο στα 3000 κυβικά θα σε κάλυπτε καλύτερο. Το θέμα είναι τι ζητάς.
Δεν διαφωνώ και δεν πάω για t-roc, απλά έγραψα εντυπώσεις για τους κινητήρες και το dsg
-
εδω το 2020 έρχονται αυτοκίνητα με καμερες...adaptive cruise bliss ΚΑΙ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ...ο ημιακαμπτος ειναι προβλημα.....
Eεεε και, που είναι το πρόβλημα? Εδώ και το ID.3 των €40.000 και 200+ ίππων έχει ταμπούρα πίσω. Μια χαρά είναι τα ταμπούρα, έχουν πολύ μεγάλη δύναμη, με μόνο πρόβλημα την θερμότητα. Αλλά πίσω δουλεύουν ελάχιστα τα φρένα, οπότε δεν θα ζεσταθούν, εκτός εαν κάνει κάποιος κατάβαση Ριτσώνας με αγωνιστικούς ρυθμούς.
-
Αυτοί που το χαρακτηρίζουν ψόφιο το Troc 1.0 απλώς δεν το έχουν οδηγήσει. Είπαμε δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά τις ανηφόρες Καρδίας και Κοζάνης φορτωμένος τις ανεβαίνεις άνετα με 6η. Δεν είναι ψόφιο στις 2000 στροφές. Είναι ψόφιο μέχρι τις 1800. Από εκεί και πάνω μέχρι τις 4000 τραβάει πολυ καλά. Μετά κρεμάει. Δεν το αγοράζεις για να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο κάνεις λάθος επιλογή. Μπορείς να κινηθείς οικονομικά και με καλή ταχύτητα. Αν θες να είσαι πιο άνετος το 1.5 σίγουρα βάζει φωτιά αλλά και η κατανάλωση ανεβαίνει πολύ. Αλλά κάπου πρέπει να βάλουμε ένα μέτρο στην κατανάλωση και στα άλογα, δεδομένου ότι η τιμή της ακατανόμαστης ανεβαίνει καθε μέρα. Και εγώ δεν το γουστάρω το puma αλλά το σέβομαι απόλυτα. Επειδή το σέβομαι και δεν μου αρέσει, δεν θα πω ότι δεν είναι καλό γιατί δεν θα είμαι αντικειμενικός. Μόνο αν το οδηγήσω θα είμαι αντικειμενικός.
Εχω οδηγησει σε μια εβδομαδα και το νεο troc με το 1.5 και το παλαιο οπως ειπα με το 1αρη ....
Το lag στον 1.0 μεχρι τις 2Κ ( να σου δωσω και 100 πιο κατω) ειναι εκει ...
Οπως εκει ηταν και στο captur 1.0 που ειχα οδηγησει παλαιοτερα...
Οταν στο καπακι οδηγησα το puma η διαφορα ηταν καταλυτικη....
Και δεν μιλαμε για κοντρα σε φαναρι ....
Στο Troc πατας το γκαζι...και εχει delay για να ξεκινησει ...πως να το κανουμε.. .
Στον 1.5 δεν υφισταται αυτο το θεμα ολα ειναι γραμμικα απο το ξεκινημα του στροφομετρου.... -
@anergos13 said in VW T-Roc:
Το lag στον 1.0 μεχρι τις 2Κ ( να σου δωσω και 100 πιο κατω) ειναι εκει ...
Οπως εκει ηταν και στο captur 1.0 που ειχα οδηγησει παλαιοτερα...
Οταν στο καπακι οδηγησα το puma η διαφορα ηταν καταλυτικη....Συμφωνώ σε όλα. Το ίδιο διαπίστωσα στο Κλιό με τον 1000αρι. Το Puma δεν έχει lag, λόγω του mhev συστήματος, μπουστάρει το ηλεκτρομοτέρ στο ξεκίνημα και κάνει την διαφορά.
-
Μαζευτήκατε όλοι οι Σουμαχεράδες σ'αυτό το φόρουμ. Μια χαρά είναι και ο 1.0 και ειδικά ο 1.5 στο T-Roc. Στους ελληνικούς δρόμους δεν χρειάζεται παραπάνω γκάζια... Και ο ένας κινητήρας και ο άλλος καλύπτουν τις ανάγκες του μέσου οδηγού μια χαρά.
-
Μαζευτήκατε όλοι οι Σουμαχεράδες σ'αυτό το φόρουμ. Μια χαρά είναι και ο 1.0 και ειδικά ο 1.5 στο T-Roc. Στους ελληνικούς δρόμους δεν χρειάζεται παραπάνω γκάζια... Και ο ένας κινητήρας και ο άλλος καλύπτουν τις ανάγκες του μέσου οδηγού μια χαρά.
Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω μαζί σου. Άλλωστε και τα ξένα site αναφέρουν ότι έχουν μείνει εντυπωσιασμένοι με τον 1.0 tsi 110ps και στο Golf και στο T-Roc.
Επειδή όμως δεν είμαστε σύνδεσμος καταναλωτών αλλά forum αυτοκινήτων, αξίζει να πούμε ότι από τεχνικής απόψεως ο 1.5tsi είναι ανώτερος κινητήρας και καταλληλότερος για τη μικρομεσαία πλατφόρμα του ομίλου που έχουν και το Golf και το T-Roc.
Δεδομένου κιόλας ότι η διαφορά τιμής είναι περίπου 2k, πιθανότατα δεν είναι απαγορευτική η επιβάρυνση για κάποιον που σκοπεύει να κρατήσει το T-Roc μια 10ετία. Από κει και πέρα, έχω ξαναπεί, ο καθένας με τα γούστα του, τις ανάγκες του και τα οικονομικά του.
-
Μαζευτήκατε όλοι οι Σουμαχεράδες σ'αυτό το φόρουμ. Μια χαρά είναι και ο 1.0 και ειδικά ο 1.5 στο T-Roc. Στους ελληνικούς δρόμους δεν χρειάζεται παραπάνω γκάζια... Και ο ένας κινητήρας και ο άλλος καλύπτουν τις ανάγκες του μέσου οδηγού μια χαρά.
Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω μαζί σου. Άλλωστε και τα ξένα site αναφέρουν ότι έχουν μείνει εντυπωσιασμένοι με τον 1.0 tsi 110ps και στο Golf και στο T-Roc.
Επειδή όμως δεν είμαστε σύνδεσμος καταναλωτών αλλά forum αυτοκινήτων, αξίζει να πούμε ότι από τεχνικής απόψεως ο 1.5tsi είναι ανώτερος κινητήρας και καταλληλότερος για τη μικρομεσαία πλατφόρμα του ομίλου που έχουν και το Golf και το T-Roc.
Δεδομένου κιόλας ότι η διαφορά τιμής είναι περίπου 2k, πιθανότατα δεν είναι απαγορευτική η επιβάρυνση για κάποιον που σκοπεύει να κρατήσει το T-Roc μια 10ετία. Από κει και πέρα, έχω ξαναπεί, ο καθένας με τα γούστα του, τις ανάγκες του και τα οικονομικά του.
Μαζί σου. Και αν με ρωτάς εγώ προσωπικά 100% θα έκανα pair και τους 2 κινητήρες με DSG. Πάντως αντικειμενικά τα 150 άλογα σε ένα τέτοιο crossover είναι υπεραρκετά για τους ελληνικούς δρόμους οι οποίοι είναι χείριστοι σε ποιότητα και έχουν και οδηγούς που ως επι των πλείστων έχουν τραγική οδική συμπεριφορά. Τα παραπάνω αλογα λοιπόν είναι μονάχα για προσωπικές ορέξεις και ειλικρινά δεν έχουν καμία ουσιαστική χρήση σε τέτοιες συνθήκες.
-
Tα παραπάνω άλογα (ιδίως σε τέτοιες διαφορές ~40) δεν είναι μόνο για την τελική,αλλά συνοδεύονται κι από καλύτερες ρεπρίζ και επιταχύνσεις.
Και στο ελληνικό επαρχιακό δίκτυο όταν βρεις μια μικρή ευθεία με ορατότητα για να περάσεις το φορτηγό ή τη γκόμενα με το 500αράκι που πάει εκεί με 50 κι από πίσω κολλημένος ο παππούς ή γιαγιά που δεν θα προσπεράσουν ούτε στη 2α παρουσία (συνήθη σενάρια),τότε θες άμεση επιτάχυνση να προλάβεις το προσπέρασμα (αν και στη 2η περίπτωση το να περνάς "σουβλάκι" δεν είναι έννομο,όμως αναγκαίο μερικές φορές).Επομένως,χρήσιμη η ισχύς για πολλά σενάρια στο ελληνικό δίκτυο (κι όχι μόνο για τελική).
-
Αν θες να είσαι πιο άνετος το 1.5 σίγουρα βάζει φωτιά
Πάντως έχετε περίεργη εικόνα για το τι είναι γρήγορο... σίγουρα όχι ένα κροσόβερ με 150 αλογάκια πάντως.
Περίεργος μπορεί. Μάλλον πιο προσγειωμένο θα με χαρακτήριζα με τις δεδομένες τιμές στη βενζίνη αναζητώντας μια χρήση τομή στην μετακίνηση στην οικογένεια και στα οικογενειακά ταξίδια. Εάν ήμουν μόνος μου και Audi TT θα έπαιρνα. Εάν έχεις οικογένεια βγαίνεις από την παράμετρο εγώ και κοιτάς την οικογένεια.
Άλλο αυτό και άλλο ότι βάζει φωτιά στην άσφαλτο, όπως γράφτηκε...
Μαζευτήκατε όλοι οι Σουμαχεράδες σ'αυτό το φόρουμ. Μια χαρά είναι και ο 1.0 και ειδικά ο 1.5 στο T-Roc. Στους ελληνικούς δρόμους δεν χρειάζεται παραπάνω γκάζια... Και ο ένας κινητήρας και ο άλλος καλύπτουν τις ανάγκες του μέσου οδηγού μια χαρά.
Στους ελληνικούς δρόμους είναι που χρειάζεται η δύναμη, για μια ασφαλή προσπέραση κλπ.
-
Μαζευτήκατε όλοι οι Σουμαχεράδες σ'αυτό το φόρουμ. Μια χαρά είναι και ο 1.0 και ειδικά ο 1.5 στο T-Roc. Στους ελληνικούς δρόμους δεν χρειάζεται παραπάνω γκάζια... Και ο ένας κινητήρας και ο άλλος καλύπτουν τις ανάγκες του μέσου οδηγού μια χαρά.
Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω μαζί σου. Άλλωστε και τα ξένα site αναφέρουν ότι έχουν μείνει εντυπωσιασμένοι με τον 1.0 tsi 110ps και στο Golf και στο T-Roc.
Επειδή όμως δεν είμαστε σύνδεσμος καταναλωτών αλλά forum αυτοκινήτων, αξίζει να πούμε ότι από τεχνικής απόψεως ο 1.5tsi είναι ανώτερος κινητήρας και καταλληλότερος για τη μικρομεσαία πλατφόρμα του ομίλου που έχουν και το Golf και το T-Roc.
Δεδομένου κιόλας ότι η διαφορά τιμής είναι περίπου 2k, πιθανότατα δεν είναι απαγορευτική η επιβάρυνση για κάποιον που σκοπεύει να κρατήσει το T-Roc μια 10ετία. Από κει και πέρα, έχω ξαναπεί, ο καθένας με τα γούστα του, τις ανάγκες του και τα οικονομικά του.
Μαζί σου. Και αν με ρωτάς εγώ προσωπικά 100% θα έκανα pair και τους 2 κινητήρες με DSG. Πάντως αντικειμενικά τα 150 άλογα σε ένα τέτοιο crossover είναι υπεραρκετά για τους ελληνικούς δρόμους οι οποίοι είναι χείριστοι σε ποιότητα και έχουν και οδηγούς που ως επι των πλείστων έχουν τραγική οδική συμπεριφορά. Τα παραπάνω αλογα λοιπόν είναι μονάχα για προσωπικές ορέξεις και ειλικρινά δεν έχουν καμία ουσιαστική χρήση σε τέτοιες συνθήκες.
Βλέπεις το θέμα σωστά από τη μεριά του οδηγού και των αναγκών του. Το βλέπω πιο τεχνοκρατικά. Τα 150 άλογα δεν τα θες μόνο για τα γκάζια. Πόσο θα το πας δηλαδή στην Εθνική 200?
Πάει πιο ξεκούραστα ο 1.5 με το σασί του T-Roc, είναι αυτό που έχει προδιαγράψει και προτείνει ο κατασκευαστής. Με ότι σημαίνει αυτό για τη μακροζωία του κλπ.
Με το 1.0tsi το θηριάκι που έχει σασί που σηκώνει 300 άλογα είναι ξεκάθαρα under powered, με ότι συνέπειες κι αν έχει αυτό, ακόμα κι αν οδηγός δεν χρειάζεται τα παραπάνω άλογα.Μετά υπάρχουν οι απόψεις για 3κύλινδρους και 4κύλινδρους, τελειωμό δεν έχει η κουβέντα.
Εν κατακλείδι θεωρώ ότι είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ένα υπερυψωμένο Golf που λέει και ο ξένος τύπος και αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή αγοράς.
Κι εγώ το T-Roc είχα υπόψη μου να πάρω, αλλά έβγαλαν το νέο νόμο για το δακτύλιο και δεν μπαίνει, οπότε μου κόπηκε η φόρα... -
Το lag στο 1.0 δεν ειναι θεμα φωτιας στην ασφαλτο ...
Αλλα σπαστικης λειτουργιας μεσα στις διαδρομες εντος πολης.... -
@anergos13 said in VW T-Roc:
Το lag στο 1.0 δεν ειναι θεμα φωτιας στην ασφαλτο ...
Αλλα σπαστικης λειτουργιας μεσα στις διαδρομες εντος πολης....Την πρώτη φορά που το οδήγησα μου έσβηνε στην αρχή όταν έκοβα πολύ να μπω σε στενό. Ρεζίλης ένοιωσα χα, χα.
Εντάξει μετά το κατάλαβα και κατέβαζα 1η. Θέμα συνήθειας είναι, μην το δραματοποιούμε κι αυτό... -
@anergos13 said in VW T-Roc:
Το lag στο 1.0 δεν ειναι θεμα φωτιας στην ασφαλτο ...
Αλλα σπαστικης λειτουργιας μεσα στις διαδρομες εντος πολης....Την πρώτη φορά που το οδήγησα μου έσβηνε στην αρχή όταν έκοβα πολύ να μπω σε στενό. Ρεζίλης ένοιωσα χα, χα.
Εντάξει μετά το κατάλαβα και κατέβαζα 1η. Θέμα συνήθειας είναι, μην το δραματοποιούμε κι αυτό...Οταν οδηγησεις 1.0 μοτερ με normal λειτουργια και SS με αμεση ανταποκριση ..καταλαβαινεις τη διαφορα...και δεν κοιτας το troc 1.0
Αυτο ενιωσα οταν γυρισα με διαφορα 5 λεπτων να οδηγησω το puma....
Και ξαναλέω για να μην παρεξηγηθω...ο 1.5 ειναι κατι τελειος διαφορετικο!! Καμια σχεση απλα!
VW T-Roc