-
Θα χρειαστω τις συμβουλες σας ενοψη της αγορας που προτιθεμαι να κανω.. προηγουμενες αποπειρες γιατι οποιες ζητουσα παλι τη γνωμη σας, τις απορριψα για διαφορους λογους, απο χθες ομως εχω βρει κατι στο οποιο ειμαι πολυ κοντα.
Προκειται για γερμανικο Grandland του 2019, κοντα 40.000 χλμ ελεγμενο με εγκεφαλους λαστιχα κτλ. Σε εξαιρετικη κατασταση και φανηκε σε καθε ελεγχο. Ακομα και στην 1η επαφη βγαζει "καινουργιλα" ακομα. Ας πουμε λοιπον οτι απο αποψη ελεγχου ειμαι καλυμμενος.
Ο προβληματισμος μου αφορα το οτι ο εμπορος (μηχανων, οχι αυτοκινητων) το κατεβασε για τον εαυτο του πριν ενα μηνα, το περασε βουλγαρικες πινακιδες για να το κυκλοφορει ο ιδιος (πριν παρει αυτο ειχε Wrangler πολυ μεγαλυτερου κυβισμου για τον εαυτο του και τον εξυπηρετουσε να το κανει) αλλα τελικα επειδη ο ιδιος ειναι μονος και τελοσπαντων προτιμαει μη-οικογενειακα, θελει να το δωσει.
Η ερωτηση μου λοιπον ειναι αν πρεπει να εχω το νου μου σε κατι συγκεκριμενο σε οτι αφορα τα χαρτια ή οτιδηποτε αλλο
αν ηταν απευθειας με "τσολ" γερμανικες πινακιδες εχω ανθρωπο να με καθοδηγησει πληρως αλλα σε αυτη τη περιπτωση ειναι πλεον με βουλγαρικες πινακιδες... Οποτε τη συμβουλη σας παρακαλω
Να πω εδω οτι ακομα δεν εχει περασει ΚΤΕΟ, δεν εχει κλεισει ουτε 3 χρονια, και πρεπει να κανει αμεσα το 1ο σερβις, για το οποιο με ενημερωσε κατευθειαν φυσικα.
Ευχαριστω.
-
Ο εργένης έμπορος αγόρασε ένα αμιγώς οικογενειακό αυτοκίνητο για τον εαυτό του και μετά διαπίστωσε ότι δεν έχει οικογένεια και το πουλάει......
-
Κι εγώ θα έλεγα να μην ασχοληθείς...
Γερμανικό αυτοκίνητο με βουλγαρικές πινακίδες χωρίς να έχει κάνει το πρώτο σερβις μετά από 40000 χλμ...
-
Κι εμενα κατι μου βρωμαει.....
Βασικα γιατι δεν το εκανε με Ελληνικες πινακιδες , αν ηταν για τον εαυτο του? -
@alexandros-k said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
Κι εμενα κατι μου βρωμαει.....
Βασικα γιατι δεν το εκανε με Ελληνικες πινακιδες , αν ηταν για τον εαυτο του?Θα προσπάθησε να βγάλει πινακίδες πολύτεκνου αλλά δεν μπόρεσε.......
-
Γιατι ετσι ειχε και το προηγουμενο αυτοκινητο του, επιχειρηματιας ειναι, πιθανοτατα τον εξυπηρετει φορολογικα κτλ
-
@ntou said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
Γιατι ετσι ειχε και το προηγουμενο αυτοκινητο του, επιχειρηματιας ειναι, πιθανοτατα τον εξυπηρετει φορολογικα κτλ
Δεν μας ειπες, πιο μοτερ φοραει, ποσο το δινει κτλ.
Επισης δεν εχει αλλαξει ουτε λαδια μεχρι τωρα? -
1.2 130hp μηχανικο... οχι δεν εχει κανει service, πρεπει να γινει αμεσα και μου το ειπε κατευθειαν ο ιδιοκτητης.. επισης ο μηχανικος μου που ασχολειται και με εισαγωγης μου ειπε οτι γενικα το 1ο σερβις στα ευρωπαικα οντως αργει (ενταξει, αυτο αργησε αρκετα), βαζουν αλλα λαδια σε σχεση με Ελλαδα, και που τα τσεκαρε του φανηκαν οκ.. προφανως θα γινει αμεσα σερβις
-
Αυτο το μοτερ ειχε καποια θεματα με τον ιμαντα χρονισμου. Ξεφτιζε ο ιμαντας και κομματια του πηγαιναν στην σιτα της αντλιας λαδιου και την βουλωναν(γιατι εχει ιμαντα εμβαπτιζομενο στο λαδι του κινητηρα) . Προσεξε μην εχει τετοιο θεμα
Επισης απο το 2019 και 40,000χλμ και δεν εχει αλλαξει κανεις χριστιανος το λαδι ? Ελεος . Ουτε 100€ δεν κοστιζει . Δεν ειναι καλο αυτο. Κανενα λαδι δεν αντεχει τοσο -
@ntou said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
ο εμπορος (μηχανων, οχι αυτοκινητων) το κατεβασε για τον εαυτο του πριν ενα μηνα, το περασε βουλγαρικες πινακιδες για να το κυκλοφορει ο ιδιος (πριν παρει αυτο ειχε Wrangler πολυ μεγαλυτερου κυβισμου για τον εαυτο του και τον εξυπηρετουσε να το κανει) αλλα τελικα επειδη
Τα λάδια μετά από 40000 χιλιόμετρα θα έχουν γίνει νερό λογικά. Εγώ δεν θα το σκεφτόμουν καν.
-
Καλά όλα αυτά, αλλά δεν κάνει σε κανέναν εντύπωση ότι αμάξι 3ετιας από Γερμανία το κατέβασαν Ελλάδα αντί να πουληθεί εκεί;
Και 100 € αλλαγή λαδιών στην Γερμανία θα έκανε μάλλον στον Ιμπραήμ που έχει ένα συνεργείο κάπου στις αποθήκες του λιμανιού.
-
@ntou said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
Γιατι ετσι ειχε και το προηγουμενο αυτοκινητο του, επιχειρηματιας ειναι, πιθανοτατα τον εξυπηρετει φορολογικα κτλ
Εννοείται ότι θα πράξει για το συμφέρον του, εγώ την δικαιολογία που σου έδωσε σχολίασα.
Έχε το νου σου ότι αυτοκίνητο με βουλγαρικές πινακίδες έχει μεγάλη πιθανότητα να πληρώνει για χαρτί ΚΤΕΟ επί παραγγελίας,που σημαίνει ότι ο αριθμός των χιλιομέτρων μπορεί να είναι άλλος από τον πραγματικό.
Αν εξακολουθείς να θες να αγοράσεις το συγκεκριμένο όχημα, καλό είναι να εξηγηθεις με το έμπορο στο να εκτελωνιστει το αυτοκίνητο πρώτα στο όνομα του και εφόσον πάρει ελληνικές πινακίδες τότε να γίνει η μεταβίβαση σε εσένα. Αν σου φέρει δικαιολογία ότι δεν σε συμφέρει λόγο κόστους η όλη διαδικασία, τότε κάνε την με ελαφριά.... -
@teo-mak said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
@ntou said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
Γιατι ετσι ειχε και το προηγουμενο αυτοκινητο του, επιχειρηματιας ειναι, πιθανοτατα τον εξυπηρετει φορολογικα κτλ
Εννοείται ότι θα πράξει για το συμφέρον του, εγώ την δικαιολογία που σου έδωσε σχολίασα.
Έχε το νου σου ότι αυτοκίνητο με βουλγαρικές πινακίδες έχει μεγάλη πιθανότητα να πληρώνει για χαρτί ΚΤΕΟ επί παραγγελίας,που σημαίνει ότι ο αριθμός των χιλιομέτρων μπορεί να είναι άλλος από τον πραγματικό.
Αν εξακολουθείς να θες να αγοράσεις το συγκεκριμένο όχημα, καλό είναι να εξηγηθεις με το έμπορο στο να εκτελωνιστει το αυτοκίνητο πρώτα στο όνομα του και εφόσον πάρει ελληνικές πινακίδες τότε να γίνει η μεταβίβαση σε εσένα. Αν σου φέρει δικαιολογία ότι δεν σε συμφέρει λόγο κόστους η όλη διαδικασία, τότε κάνε την με ελαφριά....Δεν εχει περασει ΚΤΕΟ ακομα πουθενα, ουτε 3 ετων δεν ειναι.
Περα απο ελεγχο εγκεφαλου που καναμε, το αυτοκινητο φοραει τα μανισια του λαστιχα (παραγωγης Μαρτιου 2019) και πλεον που πλησιαζει τα 40.000 φαινεται οτι οντως πλησιαζει η ωρα της αλλαγης. Δλδ ας πουμε οτι ειναι μια ακομα ενδειξη και αυτο, συν τη γενικοτερη εικονα του.Γιατι να μη γινει απευθειας σε εμενα, τι ακριβως μπορει να σημαινει; που παει το μυαλο σου;
-
Ακου τι σου λένε, γιατί έχουν πάθει πολύ.
Αλλιώς αν έχεις πάρει την απόφαση σου, μην μας ρωτάς.Ο κινητήρας αυτός παθαίνει ζημιές από περίεργα λάδια που του έβαζαν.
Δεν νομίζω ότι επιτρέπει πάνω από 25000 χωρίς σέρβις, ή ένα χρόνο. Ρώτα εδώ στην Οπελ, Πεζό, Σιτροέν ,για να μάθεις.
-
@ntou said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
@teo-mak said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
@ntou said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
Γιατι ετσι ειχε και το προηγουμενο αυτοκινητο του, επιχειρηματιας ειναι, πιθανοτατα τον εξυπηρετει φορολογικα κτλ
Εννοείται ότι θα πράξει για το συμφέρον του, εγώ την δικαιολογία που σου έδωσε σχολίασα.
Έχε το νου σου ότι αυτοκίνητο με βουλγαρικές πινακίδες έχει μεγάλη πιθανότητα να πληρώνει για χαρτί ΚΤΕΟ επί παραγγελίας,που σημαίνει ότι ο αριθμός των χιλιομέτρων μπορεί να είναι άλλος από τον πραγματικό.
Αν εξακολουθείς να θες να αγοράσεις το συγκεκριμένο όχημα, καλό είναι να εξηγηθεις με το έμπορο στο να εκτελωνιστει το αυτοκίνητο πρώτα στο όνομα του και εφόσον πάρει ελληνικές πινακίδες τότε να γίνει η μεταβίβαση σε εσένα. Αν σου φέρει δικαιολογία ότι δεν σε συμφέρει λόγο κόστους η όλη διαδικασία, τότε κάνε την με ελαφριά....Δεν εχει περασει ΚΤΕΟ ακομα πουθενα, ουτε 3 ετων δεν ειναι.
Περα απο ελεγχο εγκεφαλου που καναμε, το αυτοκινητο φοραει τα μανισια του λαστιχα (παραγωγης Μαρτιου 2019) και πλεον που πλησιαζει τα 40.000 φαινεται οτι οντως πλησιαζει η ωρα της αλλαγης. Δλδ ας πουμε οτι ειναι μια ακομα ενδειξη και αυτο, συν τη γενικοτερη εικονα του.Γιατι να μη γινει απευθειας σε εμενα, τι ακριβως μπορει να σημαινει; που παει το μυαλο σου;
Κάποιοι επιτήδειοι έμποροι, έχουν βρει άκρη και δεν αποδίδουν τους φόρους που αναλογούν στο τελωνείο,εν το μεταξύ ο εκτελωνισμος γίνεται στο όνομα του αγοραστή με αποτέλεσμα όταν γίνεται έλεγχος από τις αρμόδιες υπηρεσίες να πιάνονται ως υπεύθυνοι φοροδιαφυγής οι αγοραστές του οχήματος με εξοντωτικά πρόστιμα και κατασχέσεις οχημάτων.
Την έχουν πατήσει πολλοί με αυτό τον τρόπο. -
Απλη απάντηση: μακριά!!
Εαν εχεις γερο στομάχι και εμπιστεύεσαι τον έμπορο (αχαχα) προχώρα.
-
@criuser said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
Ακου τι σου λένε, γιατί έχουν πάθει πολύ.
Αλλιώς αν έχεις πάρει την απόφαση σου, μην μας ρωτάς.Ο κινητήρας αυτός παθαίνει ζημιές από περίεργα λάδια που του έβαζαν.
Δεν νομίζω ότι επιτρέπει πάνω από 25000 χωρίς σέρβις, ή ένα χρόνο. Ρώτα εδώ στην Οπελ, Πεζό, Σιτροέν ,για να μάθεις.
Καμμιά απόφαση δεν έχω πάρει. Με ενδιαφέρει η άποψη των μελών του φορουμ και την λαμβάνω σοβαρότατα υπόψιν όπως έκανα και για τα προηγούμενα που ρώτησα γνώμες.
Μίλησα με αντιπροσωπείες και επιβεβαιώνω ότι οι επίσημες οδηγίες λένε για 1 έτος ή 25.000 χλμ
Τώρα αν έβαζε κάποιος ότι να'ναι λάδια μόνος του δεν το ξέρω. Και δε με απασχολεί και να το μάθω.
-
@fanis75 said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
Απλη απάντηση: μακριά!!
Εαν εχεις γερο στομάχι και εμπιστεύεσαι τον έμπορο (αχαχα) προχώρα.
ok.. got it
-
@ntou said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
Μίλησα με αντιπροσωπείες και επιβεβαιώνω ότι οι επίσημες οδηγίες λένε για 1 έτος ή 25.000 χλμ
Τώρα αν έβαζε κάποιος ότι να'ναι λάδια μόνος του δεν το ξέρω. Και δε με απασχολεί και να το μάθω.
Παίζει και ως σενάριο να έβαζε λάδια έξω και να μην πάταγε αντιπροσωπείες για να μην καταγράφονται χιλιόμετρα, οπότε μπορεί και να μην είναι 40.000
-
@antonakis said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
@ntou said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
Μίλησα με αντιπροσωπείες και επιβεβαιώνω ότι οι επίσημες οδηγίες λένε για 1 έτος ή 25.000 χλμ
Τώρα αν έβαζε κάποιος ότι να'ναι λάδια μόνος του δεν το ξέρω. Και δε με απασχολεί και να το μάθω.
Παίζει και ως σενάριο να έβαζε λάδια έξω και να μην πάταγε αντιπροσωπείες για να μην καταγράφονται χιλιόμετρα, οπότε μπορεί και να μην είναι 40.000
To πιθανότερο όλων! Μόνο αν του έχεις τυφλή εμπιστοσύνη προχωράς. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην εχουν αλλαχτεί λάδια τόσα χιλιόμετρα. Από εκεί που το πήρε ο έμπορος, πως του το δικαιολόγησαν;
μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες