@izz said in Toyota Corolla 2019:
@iceman7 said in Toyota Corolla 2019:
@nickthetrib said in Toyota Corolla 2019:
Αν είναι γνωστό πρόβλημα, θα το αλλάξουν!
Αν δεν είναι πρόβλημα που σχετίζεται με ασφάλεια δεν θα το ονομάσουν ανάκληση και δεν θα στείλουν ειδοποίηση "ελάτε να σας το αλλάξουμε" (όπως έκαναν στα αουρις του 06-09 με πυροκροτητή αερόσακου και βάση αντλίας βενζίνης), αλλά αν πάς και το αναφέρεις θα το αλλάξουν (άλλαζαν τους διακόπτες ηλ.παραθυρων επειδή δεν δούλευε το παράθυρο συνοδηγού) και εκτός εγγύησης!!!
Μπες σε φορα γκρουπς για γιαρις και θα δεις ότι τρίχες αλλάζουν στην εγγύηση. Και είναι γνωστό θέμα.
Τις αλλαγες στους πυροκροτητές των αερόσακων τις έκαναν όλες οι εταιρίες μετά το γνωστό θέμα. Όχι μόνο η Τογιότα.
Γενικά η Τογιότα σήμερα δεν είναι η Τογιότα που ξέραμε πριν κάποια χρονια.
Βασίζονται και αυτοί στο καλό όνομα που έκαναν παλιότερα
Στα φόρουμ συνήθως πολλοί γράφονται μόνο αν έχουν πρόβλημα οπότε δεν μου λέει κάτι αλλά επειδή ειδικά γιαρις σίγουρα όλοι έχουμε στον περίγυρο μας πολλούς ιδιοκτήτες εγώ πάνω από 20 δεν ξέρω κανέναν που να γκρινιάζει να έχει αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα με το αυτοκίνητο ή την αντιπροσωπεία και την εγγύηση το αντίθετο μάλιστα ειδικά στο after sales ή να μην ξανααγοραζε Toyota. Ενώ όπως λέει και ο sabas όπως και εγώ σαν πρώην ιδιοκτήτης το γκρούπ είναι άστα να πάνε.. εμένα πάντως για να πάρω Corolla παιδικός φίλος με Corolla taxi με έπεισε ο οποίος πίνει νερό στο όνομα της toyota και για την αξιοπιστία και για την αντιμετώπιση που έχει αυτός και ο πατέρας του 40 χρόνια τώρα..
Προσπαθείς να πείσεις τον τογιοτακια ;
23 χρονια είχα πάντα ένα ή και δυο Τογιότα όχι στην ευρύτερη οικογένεια αλλά δικά μου. Στην οικογένεια έχουμε Τογιότα εδώ και 30 χρονια.
Τους ξέρω από την καλη και την ανάποδη.
Και τα θέματα με το γιαρις που αναφέρω είναι υπαρκτά και τα βλέπεις στο δρόμο (καμμένα/κιτρινισμένα led φώτα ημέρας, κλπ) δεν χρειάζεσαι κάνενα φορουμ και fb να τα δεις.Από αυτά καταλάβαινεις απλά ότι δεν έτυχε αλλά ότι είναι κοινό πρόβλημα που δεν στο καλύπτει η επέκταση εγγύησης.
Πριν 10-15 χρονια έκανε τουλάχιστον για το παραμικρό ανακλήσεις και τεχνικές οδηγίες. Στο RAV4 του 2007 είχα κάνει καμία 10αρια. Τώρα τελείωσε η 3ετια πρακτικά τελείωσε και η εγγύηση ότι και να λένε οι πωλητές (μέγιστοι φιδεμπορες αλλά είναι και το κοινό που ψωνίζει Τογιότα πλέον τέτοιο που δεν χρειάζεται προσπάθεια, τα τρώνε τα περισσότερα αμάσητα αφού η εταιρεία έχει κεφάλαιο να αναλώσει μετά από τόσα χρονια που έβγαζε απλά τεχνολογικά αμάξια άρα περισσότερο αξιόπιστα μιας και ήταν δοκιμασμένες τεχνολογίες).
Πραγματικά πιο σημαντική είναι η επέκταση εγγυησης με ετήσιο τιμήμα βέβαια του υβριδικού παρα η γενική εγγύηση μετά το ετος 3.
Τα περί ταξιτζήδων κλπ που διαβάζω κατά καιρους μου είναι αδιάφορα. Και Octavia υπάρχουν παρα πολλά, δεν σημαίνει ότι το γκρουπ έγινε ξαφνικά αξιόπιστο. Αν και χωρις ποτε να εχω αμάξι του γκρουπ οφείλουμε ως petrolheads να παραδεχτούμε ότι όσο η Τογιότα έκανα όνομα αξιοπιστιας με ψόφια ατμοσφαιρικά μοτεράκια και χειροκίνητα κιβώτια, οι άλλοι δημιουργούσαν το downsizing, τα προσιτά αυτόματα κλπ)
Άλλωστε εγώ δεν παντρεύομαι λαμαρίνες. Το αμάξι στα 4-6 χρονια πρέπει να παίρνει ποδι. Το ότι η γυναίκα μου θέλει να κρατήσει το γιαρις και μετά το ετος 6 μου είναι δύσκολο να το ανεχτω αλλά οι αναμονές με πείθουν προς το παρόν.
Εγώ αυτό που λέω ως επι σειρά ετών κατοχος είναι ότι η εταιρεία έχει χάλασει λιγακι.
Και προβλήματα βγαίνουν αφού αναγκαστικά έχει πάει σε πιο πολύπλοκες λύσεις χάριν ανταγωνισμού και το θέμα της εγγύησης έχει χαλάσει.
Αυτό δεν αναιρεί ότι είναι πάνω αρκετά απο το μέσο όρο αλλά και οι άλλοι έχουν πλησιάσει σημαντικά.