-
@noblesse said in Toyota Corolla 2019:
@cirus said in Toyota Corolla 2019:
ΚΟΥΚΛΙ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΓΕΙΤΟΝΑΚΙ
Να το ευχαριστηθείτε όσο δεν παίρνει
Ευχαριστώ πολύ γείτονα! Ευχομαι και για σενα τα καλύτερα!
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
Να τη και η δικια μου
Καλορίζικο και πανέμορφο χρωμα! Αυτή η ζάντα είναι το κάτι άλλο
Καμία ιδέα για σχέδιο ζάντας τώρα που μιλάμε ώστε να καθαρίζεται εύκολα ? Μη μου πείτε τίποτα citroen 2cv στυλ
Να καθαρίζεται εύκολα και να είναι πανέμορφη;
Πρέπει να βρεις αν ταιριάζει όντως από Citroën
-
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
Να καθαρίζεται εύκολα και να είναι πανέμορφη;
Πρέπει να βρεις αν ταιριάζει όντως από Citroën
Όντως, ιδιαίτερη ζάντα, διαφορετική απο τις συνηθισμένες με τις ακτίνες που προσωπικά μου αρέσεει αρκετά όταν την βλέπω
Λες να παίξουμε παντρειά toyota - citroen ? χαχαχα
-
Ωραία ζάντα του c3 AIR , ταιριάζει απόλυτα με το σχέδιο του αυτοκινήτου και καθαρίζεται και εύκολα
-
@noblesse said in Toyota Corolla 2019:
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
Να καθαρίζεται εύκολα και να είναι πανέμορφη;
Πρέπει να βρεις αν ταιριάζει όντως από Citroën
Όντως, ιδιαίτερη ζάντα, διαφορετική απο τις συνηθισμένες με τις ακτίνες που προσωπικά μου αρέσεει αρκετά όταν την βλέπω
Λες να παίξουμε παντρειά toyota - citroen ? χαχαχα
Δυσκολο το βλεπω...Μαλλον ειναι 4μπουλονες (πριν φτασουμε σε καρε,offset κλπ)
-
Τι εκδόσεις android εχετε στο κινητό?
Σκέφτομαι να πάρω νέο με android 12, ενω το παρών ειναι 10αρι.
Λογικά δεν πρέπει να υπάρχουν θέματα compatibility στο android auto αλλά μήπως κατα τύχη αντιμετωπίσατε τίποτε?Θενξ
-
30 χλμ επαρχιακός δρόμος 70-90χλμ. Τα υπόλοιπα Αθηνών-Λαμίας με 100-110 (προσπεράσεις με 140-160). Όλα με cruise control.
1.8 sedan 4 άτομα.
-
@rn said in Toyota Corolla 2019:
30 χλμ επαρχιακός δρόμος 70-90χλμ....
1.8 sedan 4 άτομα.
Φοβερή επίδοση, η αεροδυναμική του sedan του δίνει μεγάλο πλεονέκτημα, αυτό που θα ήθελα να σχολιάσω όμως είναι το θέμα του ανέμου, μπορεί άνετα να σε στείλει ένα λίτρο πάνω ή κάτω ανάλογα με την φορά του, οπότε τα αποτελέσματα στο εθνικό δίκτυο πρέπει να τα βλέπουμε με επιφύλαξη.
Επίσης παρόλο που η απόσταση που έκανες με ev είναι μικρή, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό πράγμα που δείχνει ότι ο κινητήρας καύσης λειτουργεί όντως με υψηλό βαθμό απόδοσης.
-
@ataim said in Toyota Corolla 2019:
@rn said in Toyota Corolla 2019:
30 χλμ επαρχιακός δρόμος 70-90χλμ....
1.8 sedan 4 άτομα.
Φοβερή επίδοση, η αεροδυναμική του sedan του δίνει μεγάλο πλεονέκτημα, αυτό που θα ήθελα να σχολιάσω όμως είναι το θέμα του ανέμου, μπορεί άνετα να σε στείλει ένα λίτρο πάνω ή κάτω ανάλογα με την φορά του, οπότε τα αποτελέσματα στο εθνικό δίκτυο πρέπει να τα βλέπουμε με επιφύλαξη.
Επίσης παρόλο που η απόσταση που έκανες με ev είναι μικρή, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό πράγμα που δείχνει ότι ο κινητήρας καύσης λειτουργεί όντως με υψηλό βαθμό απόδοσης.
Η ίδια διαδρομή με βάση ποδηλάτων στο πίσω μέρος και 2 ποδήλατα 5,0lt/100. Γράφω ότι η διαδρομή έγινε με cruise control που σημαίνει ελαφρώς υψηλότερη κατανάλωση. Επίσης το αυτοκίνητο έχει περίπου 6.500 χλμ. 3μηνων και βλέπω ότι αλλάζουν τα δεδομένα όσο περνάει ο καιρός. Επίσης διαφορά βλέπω αναλόγως την εξωτερική θερμοκρασία ( κάτω από 10° C και πάνω από 10° C). Δεν έχω ακόμα εμπειρία σε θερμοκρασίες πάνω από 20° C.
Για το θέμα cruise control να αναφέρω ότι ενώ ο κινητήρας είναι στο ρελαντί, δείχνει ότι φορτίζει η μπαταρία από τον τροχό (μόνο), αλλά δεν ανάβει το EV. Μόνο με το cruise control βλέπω αυτή την κατάσταση. Αν χειροκίνητα αφήνω ελαφρώς το γκάζι, σβήνει ο κινητήρας και ανάβει το EV. Φαντάζομαι είναι σε κατάσταση standby, μην γνωρίζοντας τις ανάγκες κίνησης στα επόμενα μέτρα.
-
@rn said in Toyota Corolla 2019:
( κάτω από 10° C και πάνω από 10° C). Δεν έχω ακόμα εμπειρία σε θερμοκρασίες πάνω από 20° C.
Από τους 0 έως τους +20 έχει πάνω από 1λτ διαφορά
Για το θέμα cruise control να αναφέρω.....
Δεν είναι πολύ καλό θα μπορούσε να είναι καλύτερο, μέχρι και engine brake κάνει μετά τα προσπεράσματα για να βρεθεί γρήγορα πίσω στην ταχύτητα του cc και γενικά τον κύκλο της μπαταρίας (φόρτιση/αποφόρτιση) δεν τον χρησιμοποιεί όσο θα έπρεπε, αν είχε άλλου τύπου προγραμματισμό θα ήταν ακόμα πιο οικονομικό. Συγκεκριμένα θα έπρεπε όλη η ενέργεια από τον κινητήρα να πηγαίνει στους τροχούς (και όχι στην μπαταρία παρά μόνο σε καταστάσεις επιβράδυνσης) αλλά και αντιστρόφως όταν η μπαταρία φορτίζει αμέσως να βοηθάει τον κινητήρα καύσης.
Επίσης με δύο ακόμα στοιχεία για την κίνηση εντός πόλης η κατανάλωση θα ήταν ακόμα μικρότερη, πρώτον μηδέν regen όταν αφήνεις γκάζι (με regen έχεις ευκολία στην οδήγηση βέβαια), να τσουλάει δηλαδή σαν να είσαι σε νεκρά και να κάνει regen μόνο όταν πατάς φρένο και δεύτερον να μην κάνει φόρτιση από τον κινητήρα της μπαταρίας έως το 80% όταν "δει" οτι αυτή είναι χαμηλά.
-
Σημερινο ταξιδι 250km.
Mε το cc στα 120 στη μιση διαδρομη και στα 125 στα υπολοιπα. Με 4-5 διοδια και σταση για καφε.
Εξωτερικη θερμοκρασια 12-15 βαθμους. Παιζει πολυ σημαντικο ρολο η θερμοκρασια!
Μεση καταναλωση: 5,8.Στις εντονες ανηφορες της εθνικης το μοτερ ανεβαζει 4000+ στροφες & εκει φαινεται η ελλειψη δυναμης. Υπαρχει αποθεμα ισχυος βεβαια για προσπερασμα & ισως ανεβαζει τοσες πολλες στροφες για να δουλεψει με την μικροτερο "ζορι" για τον κινητηρα, αλλα σιγουρα σε ξενιζει & βεβαια ακουγεται αρκετα στην καμπινα.
Δεν ειμαι σιγουρος πως με το cc καιει περισσοτερο. Ισως εχει να κανει πως οταν πας χωρις cc, νομιζεις πως κρατας σταθερη ταχυτητα, ενω πρακτικα πας λιγο πιο αργα στις ανηφορες και λιγο πιο γρηγορα στις κατηφορες. Ειναι παρα πολυ δυσκολο να πας ακριβως με συγκεκριμενη ταχυτητα για να μπορεσεις να το συγκρινεις με το cc.
Έχω και άλλα να γράψω αργότερα γιατί βρήκα μικρή ευκαιρία να το πιέσω πολύ σε δρόμο με στροφές.
-
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
Δεν ειμαι σιγουρος πως με το cc καιει περισσοτερο. Ισως εχει να κανει πως οταν πας χωρις cc, νομιζεις πως κρατας σταθερη ταχυτητα, ενω πρακτικα πας λιγο πιο αργα στις ανηφορες και λιγο πιο γρηγορα στις κατηφορες. Ειναι παρα πολυ δυσκολο να πας ακριβως με συγκεκριμενη ταχυτητα για να μπορεσεις να το συγκρινεις με το cc.
αυτό είναι άλλο ένα κακό του cc, ότι πιέζεται για να κρατήσει σταθερή ταχύτητα συνεπώς καταναλώνει περισσότερο, αν ήταν πιο ελαστικό στην ταχύτητα κίνησης πχ αν του έλεγες πήγαινε περίπου με 100 θα μπορούσε να πάει πιο οικονομικά, δεν είμαι και γω σίγουρος για το αν είναι πιο οικονομικό στην εθνική είναι πάντως ξεκούραστο
Για τις στροφές που λες η εναλλακτική είναι να ακούς τον κινητήρα να πιέζεται σε χαμηλές στροφές με 6η που είναι ακόμα χειρότερο από το να ανεβάζει στροφές, αντε να πάμε σε full ev να μην ακούμε τίποτα!
-
Δεν το συζηταω να μην χρησιμοποιησω cc!
Δεν ειχα σε προηγουμενα αυτοκινητα και πλεον το θεωρω πολυ ξεκουραστο σε μεγαλα ταξιδια, ειδικα αν δεν εχει πολυ κινηση. Εκανα 250χλμ και δεν ακουμπησα το γκαζι ουτε μια φορα, επαιζα με cancel-resume.Και μια μετρηση, οταν στο κοντερ εχεις 120 ειναι 116 πραγματικα.
-
@ataim said in Toyota Corolla 2019:
πχ αν του έλεγες πήγαινε περίπου με 100
Όπως και στο lane assist, αν του έλεγες , πάτα και λίγο γραμμή ... δεν πειράζει!
Θα καταλήξουμε πίσω στην γαλαρία πάλι να φωνάζουμε "Πάτησε το οδηγέ για να τους περάσουμε και να σε κεράσουμε 1 μπύρα fix!!!!"
-
Μετα απο 1100χλμ ειμαι εντυπωσιασμενος απο την αισθηση στιβαροτητας που δινει το αυτοκινητο.
...το μονο που διαταρασσει λιγο αυτη την αισθηση ειναι καποιοι μικροι μεταλλικοι ηχοι ("τσικ-τσικ" να το πω πιο επιστημονικα), που εντοπιζω να ακουγονται απο τους μηχανισμους των πισω ζωνων (βλ.εικονα)
Εχει παρατηρησει καποιος κατι παραπλησιο? -
Επιτέλους ήρθε.
Πριν λίγο γύρισα από την αντιπροσωπεία λογικά Τρίτη Τετάρτη παραλαμβάνω δυστυχώς αν και sedan ήρθε με Bridgestone ecopia 150 -
Με το καλό να παραλάβεις και να το χαρείς με Υγεία!!
-
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
Με το καλό να παραλάβεις και να το χαρείς με Υγεία!!
Σε ευχαριστώ πολύ
-
@izz said in Toyota Corolla 2019:
Επιτέλους ήρθε.
Πριν λίγο γύρισα από την αντιπροσωπεία λογικά Τρίτη Τετάρτη παραλαμβάνω δυστυχώς αν και sedan ήρθε με Bridgestone ecopia 150Αντε να παίρνεις και συ σειρά με το καλό! Και εμένα τα ecopia φοράει χεχε . Μάστιγα έχει καταντήσει
-
Το αυτοκινητο αργει παρα πολυ να βγαλει ζεστο αερα απο το καλοριφερ. Θελει τουλαχιστον 10 λεπτα και παλι ειναι απλα χλιαρος, με τη θερμοκρασια στους 28.
Κανω κατι λαθος;
-
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
Το αυτοκινητο αργει παρα πολυ να βγαλει ζεστο αερα απο το καλοριφερ. Θελει τουλαχιστον 10 λεπτα και παλι ειναι απλα χλιαρος, με τη θερμοκρασια στους 28.
Κανω κατι λαθος;
Λογικό μου ακούγεται. Αν στα πρώτα 10 λεπτά της κίνησης εντός πόλης, ο βενζινοκινητήρας έχει δουλέψει μόνο 2-3, πώς να προλάβει να ζεσταθεί;
Μάλλον πρέπει να προσθέσεις σε αυτό και το ότι είναι πιθανότατα ενεργειακά πιο αποδοτικός (νομίζω είναι σε κύκλο Miller) από το μέσο βενζινοκινητήρα, οπότε έχει μικρότερες απώλειες σε θερμότητα. Τουλάχιστον στα diesel αυτό συμβαίνει.
Toyota Corolla 2019