Καλημέρα! Να και μερικές φωτογραφίες του sedan Ηταν πρωινές, κοντά στις 6 και κάτι οπότε δεν ήταν και οι καλύτερες.
Καλημέρα! Να και μερικές φωτογραφίες του sedan Ηταν πρωινές, κοντά στις 6 και κάτι οπότε δεν ήταν και οι καλύτερες.
Συγνώμη για το διπλό ποστ αλλά παρέλαβα και γω εχτές επιτέλους εν μέσω καλής " βρόχας " το corolla sedan hybrid 1,8 σε λευκό πέρλα!
Επείδη κυκλοφορώ με ένα δανεικό hatshback 1,2 turbo μπορώ να πω σαν πρώτη εντύπωση ότι ειναι πιο στιβαρό το sedan ( συγνώμη ) , και " μπαίνει " αρκέτα ωραία στις στροφές ( πάντα με λογική ταχύτητα). Σου δίνει ένα σκάλι παραπάνω στη σιγουριά.
Και το αυτόματο όοοοοοοοονειρο. Τι χαζομάρα έκανα που τόσο καιρό τα φοβόμουν! ( Υποψιν, γουρούνι στο σακί πήρα γιάτι ξέμεινα χωρίς αυτοκινητο Ούτε τεστ drive ούτε να πάω να το δω από κοντά. Βασικά είχα την εμπειρία του 1,2 αλλά αυτο με ενθουσίασε! )
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
Φαινονται πολυ καλα! Ανυπομονουμε για εντυπωσεις και φωτορεπορταζ!
Παρέλαβα το απόγευμα, αλλά επειδη έχω μπλέξει με κάτι μερεμέτια, μόλις βρω χρόνο θα τα περάσω και θα ανεβάσω
@Noblesse, αν θες, μπορείς να εξηγήσεις λίγο περισσότερο εννοείς για τα λάστιχα τύπου B/D; Με ενδιαφέρει πολύ.
Με μεγάλη μου χαρά !
Λοιπον για να μειώσεις τους θορύβους που εισέρχονται στην καμπίνα μπορείς πολύ εύκολα και γρήγορα χωρίς περιττές γνώσεις.
Σίγουρα, όπως έχουν αναφερθεί και οι άλλοι, παραγγέλνοντας αύτο το προστατευτικό της μηχανής που παραγγέλνεις από το εξωτερικό ή πας σε μαγαζιά που ειδικεύονται στις μονώσεις και έχουν κάποια ειδικά αυτοκόλλητα που μπορείς να τα προσαρμόσεις στον καπό.
πχ
Βάζοντας πάλι ηχοαπορροφητικά αυτοκόλλητα από Aircondition ή γεννήτριες μέσα στις πόρτες και στο πορτ μπαγκαζ λόγω ότι είναι φτηνά και ελαφριά σε σχέση με με τα ειδκά Αυτοκόλλητα που είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ και προσθέτουν βάρος. Η διαφορά είναι πολύ μικρή στα Db.
Εδώ για να καταλάβεις την διαδικασία
και εδώ το τεχνικό κομματι στο-ην κορολλα.
Εδώ για να δεις περίπου που τοποθετούνται.
Προσωπικά δεν έβρισκα κάτι στην Ελλάδα και τα έχω παραγγείλει από το Αliexpress για να το περάσω σε όλο το αμάξι.
Επειδή στο-ην κορολλα διαβάζω ότι οι πιο έντονοι ήχοι προέρχονται από τους θόλους, μπορείς να περάσεις υγρό καουτσουκ στους θόλους. Έτσι και τους προστατεύεις και σίγουρα κάτι θα κερδίσεις από θέμα ηχομόνωσης.
Προσωπικά περιμένω το σενταν μου και σίγουρα θα κάνω με το καλημέρα το 1 , 2 και 3 . Για το υγρό καουτσούκ είμαι ψημένος αλλά θέλω να σιγουρεύτω ότι βγαίνει μετά οπότε το ψάχνω καλύτερα μέσω φόρουμ
Αυτά!
@izz said in Toyota Corolla 2019:
Δεν ξέρω σίγουρα υποθέτω ότι θα έχει θα το ψάξω για 17 αρες και εγώ.
Με τις βαλβίδες τι έκανες; Αν βάλεις ζάντες με απλές δεν λειτουργεί η ειδοποίηση για χαμηλή πίεση μόνο ή βγάζει κανένα σφάλμα;
Ανέβασε καμία φωτογραφία να δούμε τις ζάντες..
Ευτυχώς εκεί που πήγα ήταν επαγγελματίας αλλα και γνώστης ο άνθρωπος και ήξερε το θέμα με τις βαλβίδες πριν καν το αναφέρω. Τις τακτοποίησε
μια πρόχειρη, θα ανεβάσω κάποια στιγμή και στο προφίλ.
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
Περα απο το αισθητικο,η sedan ξεφευγει πολυ σε μηκος.Κι αυτο ειναι προβλημα για αρκετους.
Στην αρχή επειδή είχα πέσει και εγώ σε αυτό το τρυπάκι με το μέγεθος όταν κοιτούσα για αγορά αυτοκινήτου, έλεγα αυστηρά μέχρι 4,3-4,4 μέτρα για να είμαι ευέλικτος στην πόλη χωρίς να θυσιάσω πολύ τους χώρους. Συγκρίνοντας το hatchback με το sedan και φιλοσοφώντας το λίγο, είδα ότι η διαφορα στο μήκος είναι 24,1 εκατοστά!
Σιγά τα αυγά! δεν ειναι και τόσο τραγικό εάν το σκεφτείς ρεαλιστικά. Ούτε τα μισά εάν έβαζες καμιά σοβαρή καγκουροαεροτομή
Πέρα από την πλάκα, δοκιμάστε το σεντάν, θα σας εκπλήξει..
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
Πιθανοτατα η μεταβαση σε 17αρες να συνδυαζεται και απο διαφορετικη ρυθμιση στην αναρτηση.Αυτο που ελεγαν ειναι να μην αλλαξεις εκ των υστερων μονο ζαντες.
Να έκαναν διαφορετική ρύθμιση ξαφνικά σε υπάρχον μοντέλο που περιμένει το facelift του, λίγο απίθανο το κόβω.
Τρολάρει η Toyota εδώ
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
Σημερα ξαναπερασα ενα κομματι με πατημενη ορεινη διαδρομη.Νομιζω οτι θα μπορουσε στο sport mode να μην εσβηνε τοσο συχνα τον κινητηρα οταν αφηνεις γκαζι.Θα ηταν πολυ πιο πιστο στον sport προσανατολισμο που υποσχεται.Γενικα θα θεωρουσα ευπροσδεκτο οταν επιλεγεις sport να κανει καποιους συμβιβασμους στην καταναλωση.Υπαρχουν αλλωστε τα αλλα δυο modes αν κυνηγας και το τελευταιο ml βενζινης.
Το ιδανικότερο θα ήταν με την επιλογή sport mode ΠΑΝΩ πάνω στο τιμόνι και να ξεκλειδώνει μερικά άλογα παραπάνω.. Όχι πολλά, καμια 40αριά
@jimcts said in Toyota Corolla 2019:
για πες περισσότερα, έχεις να προτείνεις κάποιον που τα πουλάει, ευχαριστώ εκ των προτέρων
Για ηχοαπορροφητικά, με μια γρήγορη ματιά, είχα ξεχωρίσει τον Λαζαράκη. https://www.lazarakis.gr/component/eshop/catalog/category/1003-ihomonosi?Itemid=108 . Απλά να είναι με αυτοκόλλητο!
Βασικά από αυτόν θα πάρω και για την μόνωση της μηχανής αλλα και για τις πόρτες. Όσο για τα λάστιχα δεν βρήκα κάτι αξιόλογο και ότι βρήκα ήταν πανάκριβα γιαυτό που ήταν.
Προσωπικά, έχω παραγγείλει https://www.aliexpress.com/item/1005001681881741.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.4c4b4c4dAZ2ujh για όλο το αυτοκίνητο, κοντα στα 25 μέτρα που τα περιμένω από μέρα σε μέρα.
@izz said in Toyota Corolla 2019:
..... δεν ήταν και κάτι σπουδαίο ο ήχος στην καμπίνα μάλλον είμαι πολύ νέος ακόμα για να ενοχλούμε...
Αυτό είναι το καλύτερο απόλα!
Ναι, ίσως να έχει να κάνει και με το είδος του κινητήρα. Τα δύο προηγούμενα αυτοκίνητά μου ήταν τουρμπάτα βενζίνης από το εργοστάσιο, είχαν μονωτικό. Ωραία, το αφήνω για την ώρα όταν το παραλάβω. Θα γλιτώσει και η τσέπη μια μου λόξα
Αλήθεια, τα diesel άραγε έχουν μόνωση ή η μόνωση θεωρείται και καλά μόνο πλεονέκτημα των "premium" αυτοκινήτων ? Ωραία τροφή για σκέψη χεχε.
Για αυτές τις καταστάσεις που περιγράφετε όλοι σας, η λύση ( καλώς ή κακώς ) είναι τα run flat και θα το δείτε στο εγγύς μέλλον, εκεί θα πάει το πράγμα...
Άλλο ένα ελληνικό test drive. Θα μείνω στην εξής απορία : πως γίνεται το CC να είναι πολύ πιο άνετο στις πίσω θέσεις ( έτσι λένε στο βίντεο ) από το Hatchback ενώ φέρουν το ίδιο μεταξόνιο ?? 2640mm για τους υπολογισμούς.
Θα το χαρακτήριζα ώς " μίνι camry " . Εάν έλεγα για μοντέλο του εξωτερικού, to Camry θα ήθελα να έχει έρθει εδω..
@chris__7 said in Mitsubishi space star, Suzuki celerio:
fiat 500 ειναι και αυτο απο κατω, ιδιο αμαξι.Μη παρεις fiat γιατι θα σου βγαλει πολλα προβληματα με τα ηλεκτρικα και εχει ακριβα ανταλλακτικα.Ομοιως και το ka.Παρε ενα i10 ή aygo.
ίδια λογική δεν είναι και το aygo με citroen c1 kai peugeot 107 ? Τα ιδια και τα αυτά
Προτιμώ i10 αλλά για μένα κυρίως να πάρει κάτι που θα βρίσκει φτηνά ανταλλακτικά γιατί είναι νέα οδηγός.
Και μείς όταν ήμασταν " Νικολάκηδες " , όλο και κάτι περίεργο κάναμε χεχε
@sabas_thess said in Toyota Corolla Cross:
Να το έχετε υπόψιν γιατί όσο και να κάνει ένα αυτοκίνητο στην τελική ρίχνεις λεφτά στον δρόμο.
Για το λευκό περλέ έχει γραφτεί στο νήμα του Corolla ότι πήγε κάποιος να βάλει παραγγελία sdn με την αεροτομή και επειδή ήταν λευκό περλέ του τα μασούσαν. Προφανώς βάφονται εδώ οι αεροτομές και έχει θέμα το συγκεκριμένο χρώμα.
Και σε μένα αυτό ανέφερε ο αντιπρόσωπος όταν του είπα για την αεροτομή του σενταν μόνο που ο άνθρωπος είπε την αλήθεια ότι βάφονται εδώ και ότι παίζει να μην πετύχουν το εργοστασιακό χρώμα . Έτσι την απέρριψα.
Και το Ford Ka ειναι αξιόλογο και αρκετά "γυναικείο". Το έχει η αδερφή μου και είναι πολύ ευχαριστημένη.
@sabas_thess said in Toyota Corolla Cross:
Είστε σίγουροι ότι το λευκό πέρλα είναι το χρώμα που του πάει περισσότερο; Αν και εγώ γενικά είναι "θύμα" του κόκκινου και των παραλλαγών του....
Να ξέρετε ότι όσο φοβερό είναι το λευκό πέρλα σαν χρώμα άλλο τόσο είναι κωλόχρωμα εάν χρειαστείτε δουλειές φανοποιείου.
Ίσως το δυσκολότερο χρώμα που δεν καλύπτεται εύκολα. Επίσης είναι και δυσκόλο να το πετύχει κάποιος γιατί με τις στρώσεις αρχίζει και κιτρινίζει.
Να το έχετε υπόψιν γιατί όσο και να κάνει ένα αυτοκίνητο στην τελική ρίχνεις λεφτά στον δρόμο.
@kozani76 said in Toyota Corolla 2019:
Στο γιαπωνέζικο site, λέει ότι άλλαξαν στις απλές εκδόσεις τα διπλά ψαλίδια με ημιακαμπτο άξονα. Τώρα αν το κάνουν και στις φθηνές υβριδικές, ένας θεός ξέρει!
Καλά εάν το έκαναν αυτό από εμένα έφαγε άκυρο και είναι ένας σοβαρός λόγος να κρατήσω το 122άρι μιας και έχω μπεί στον πειρασμό για το facelift.
Πιο πολύ με "ψήνει" η αναβαθμισμένη ηχομόνωση καθώς είμαι προερχόμενος από γερμανό και είχα κακομάθει σε αυτόν τον τομέα.
Έαν το έκαναν αυτό, κρατάω το 122 και το πλακώνω στα ηχομονωτικά που ήταν και ο αρχικός μου σκοπός!
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
Παίζει χρήμα στο forum αδερφέ
Εδώ διακρίνονται και οι αλλαγές στο facelift, μαζί με το μονόφρυδο του σεντάν που ειπώθηκε και πιο πάνω