-
@dublin said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
@cirus said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
@dublin said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
@cirus said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
ΚΑΙ ΤΑ 2 είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
σε περίπτωση που σε καλύπτουν και τα 2 ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ για μένα προσωπικά.
Θα ακολουθούσα την Καρδιά ολες τις φορές. Αφού σου αρέσει το FORMENTOR και σε καλύπτει σε αυτά που θες δεν θα το σκεφτόμουν ΚΑΝ.
Ξαναλέω για να μην παρεξηγηθώ, και το TUCSON φοβερό αυτοκίνητο το βρίσκω αλλά ΠΑΝΤΑ ακολουθώ την καρδιά..........
Για το DS4 τι λες; Δεν έχω ακούσει άποψη νομίζω.
Πιστεύω θα είναι το αυτοκίνητο που θα βάλει την DS στον χάρτη (γιατί τώρα έπαιζε στις παρυφές) και θα της δώσει μία "σχετική" ώθηση ώστε να παίξει με σχεδόν ίσους όρους όταν θα βγάλουν τα Stellantis μοντέλα τους οι Lancia/Alfa.
Να θυμίσω ότι θα αφήσουν να βγουν κάποια μοντέλα από όλες τις μάρκες του ομίλου και θα αποφασίσουν έπειτα ποια θα επιβιώσει ή όχι (δυστυχώς η Lancia ξεκινάει με τεράστιο disadvantage, αφού ουσιαστικά φυτοζωει μία δεκαετία τώρα, αλλά παράλληλα και η DS δεν έχει παρελθόν, Alfa νομίζω ξεκινάει με head start)..
Τα βρίσκω ενδιαφέροντα και όμορφα (τα DS) αλλά ο σχεδιασμός της Peageot μου αρέσει πολύ περισσότερο και καθότι τα DS είναι πιο ακριβά θα επέλεγα PEAGΕΟΤ κάθε φορά αφού στην σύγκριση σε εμφάνιση υπερέχουν γα μένα. Ειδικά μέσα αυτό με το piano style. Μονο το μικρό τιμόνι δεν μαρέσει καθόλου και το γεγονός ότι εγώ δεν έβλεπα καλά στο icockpit. (το βρίσκω εξαιρετικό αλλά για μένα δυστηχώς άχρηστο. Αν με βολευε θα το λάτρευα όμως)
Ωραίο και το DS4 αλλά και η ALFA μαρέσει περισσότερο
Καλά, άλλο πράγμα η Alfa!
Πάντως η DS με την Cupra μου φαίνονται σαν άμεσοι ανταγωνιστές, πιο sportif το Cupra, περισσότερο Elegant το DS4, λόγω και ομίλου και μεγαλύτερης εμπιστοσύνης και συμπάθειας προς τους Γάλλους (το αναφέρει και ο φίλος), θα το κοίταγα σοβαρά.
Άλλωστε τον βλέπω για crossover, δεν θέλει πραγματικά SUV, και το budget και το γούστο του τον πάνε για κάτι καλύτερο από mainstream μάρκες.
Πάντως όντως η Peugeot τα πάει καλά, και εγώ είχα κοιτάξει Mini/Q2/DS3 τότε, και ειλικρινά το 2008 Allure μου είχε φανεί καλύτερο, αλλά από την DS4 πιστεύω θα ανέβει πολύ η μάρκα, πριν μέχρι και κιτς ήταν με κάτι άσχετα εξάγωνα και τύπου "διαμάντι" σχεδιασμό στα πάντα..
Εγώ σε αυτή την κατηγορία θα ήμουν σε δίλημα σε FORMENTOR η STELVIO με πιθανότερο το 2o γιατί μου αρέσουν τα σπορτιφ
Αν ήθελα ανεση θα πήγαινα ή σε (SPORTAGE/TUCSON) ή σε 3008, μάλλον όμως σε Κορεάτη θα κατέληγα λόγω της εμπιστοσύνης μου στην αξιοπιστία τους
-
Ευχαριστώ για τις προτάσεις παιδιά αλλά ας τα πάρουμε ένα ένα .
Το DS είναι στα υπόψιν όμως για τα ζητούμενα που έχω θέσει υστερεί σε χώρους (νομίζω μόνο 430lt πίσω) και σε κινητήρα . ( Νομίζω ότι απ' τα 170ps στο διλιτρο 320 θα μου φανεί κάπως το χιλιοδιακοσαρι γαλλακι με 130ps ) Άλλωστε δε νομίζω ότι είναι ελαφρύ αυτοκίνητο . Πάντα μιλάω με γνώμονα τα λεφτά και την έκδοση που μπορώ να πάω . Δηλαδή την εισαγωγική που με χρώμα κλπ θα βγαίνει 32 χιλ σίγουρα ) . Επομένως κάτι τέτοιο θα ήταν απόφαση για Πουλ Μουρ που λένε στο χωριό μου αλλά πάνε αυτά τα χρόνια . Σίγουρα όμως θα έχει πολυτέλεια .
Το Alfa Stelvio που λέει ο φίλος πρώτον είναι δίλιτρο άρα φόρος πολυτελείας και δεύτερον πανάκριβο οπότε δεν ...
Αν δεν υπήρχε η βλακεία του κράτους με τα διλιτρα θα πήγαινα κατ ευθείαν σε μία έκθεση Mazda ( είχα παλιότερα και Mazda 3 )
Το καλό με το Cupra είναι ότι παίρνεις την ίδια έκδοση με τον άλλο που έχει να δώσει για τα 204 άλογα ή και τα 310.
Το καλό με το Hyundai είναι ότι είναι vfm πιο αξιόπιστο και καλύπτει πλήρως τις ανάγκες χωρίς καμία υποχώρηση .
Το δίλημμα παραμένει -
This post is deleted! -
Tucson στην έκδοση των 180 ίππων. Έτσι έχεις την δύναμη που λείπει με σχετικά μικρό επιπλέον κόστος.
-
Επίσης βάλε στην εξίσωση ότι ούτε το φορμέντορ έχει ρεζέρβα (μιας και το ανέφερες στους ενδοιασμούς σου) όπως αναφέρει ο φίλος στο άλλο τόπικ.
-
Εμένα έχει κάπου 7-8 χρόνια να με πιάσει λάστιχο. Ήταν μέσα στην πόλη και απλά οδήγηση 200m στο βουλκανιζατέρ.
Αν έχει και run flat λάστιχα, η ρεζέρβα είναι εντελώς περριτή. -
Τα 180 άλογα ναι θα ήταν καλοδεχούμενα για το βαρύ Τουσόν αλλά δε νομίζω οτι θα έκαναν τεράστια διαφορά στις νόμιμες ταχύτητες ούτε θα αλλάξουν την εν γένει ταξιδιάρικη φύση του αυτοκινήτου . Δεν είναι για στροφές και οδηγική απόλαυση το Τουσόν απ τα λιγα που καταλαβαίνω αλλά για να το καβαλάς σε χαλαρά και σε οικογενειακού ρυθμού διαδρομές.Σίγουρα όμως τα 30 άλογα θα φαίνονται οτι υπάρχουν οταν το στροφόμετρο θα δείχνει 5000 στροφές και 170χλμ/ωρα . Στις προσπεράσεις με 130 / 140΄χλμ/ωρα η ροπη των 250nm του μικρού κινητήρα νομίζω οτι αρκεί και οι τρεις χιλιάδες ευρώ επιπλέον με πετάνε αρκετά εκτός μπατζετ. Βεβαια παίρνεις και τετρακίνηση αλλά με επιπλέον τίμημα στην ήδη επιβαρυμένη κατανάλωση . Επομένως ...μπα δεν το θεωρώ απαραίτητο .
Στο Formentor υπάρχει η επιλογή-πρόβλεψη να μπεί έστω ως έξτρα ρεζέρβα. Τa runflat δε θέλω να τα ακούω μετά απο 10 χρόνια που τα είχα στη bmw. Δε λέω ότι είναι καθοριστικός παράγοντας για την απόφαση αλλά καλό είναι να ξέρεις οτι υπάρχει .( έχω χαλάσει μια μέρα διακοπών λόγο λάστιχου παρόλο που είχα runflat)
Ας βάλω και έναν τρίτο παίχτη στη κόντρα . Το Qashqai το είχα απορρίψει όχι γιατί είναι κακό αυτοκίνητο αλλά γιατί ειχα βαρεθεί να το βλέπω (το παλιό μοντέλο) . Το καινούριο αν και έχει ανέβει πολύ σε τιμή , έχει αναβαθμιστεί αρκετά στο εσωτερικό και χώρους και το αυτόματο που έχει 158 άλογα φαίνεται να προσφέρει την απαιτούμενη δύναμη ώστε να ταξιδεύει σβέλτα. Ομως έχει CVT που αν και το λένε αναβαθμισμένο εμένα με ξενερώνει και έπισης φτάνει τα 32χιλ μία μεσαία έκδοση (Premium) όταν στα άλλα δύο με τα λεφτά παίρνεις όλο το ακριβό πακέτο ( εκτός το Tuscon που δεν έχει adaptive cruise control ουτε στην ακριβή εκδοση) . Τέλος στα μάτια μου το νέο δείχνει μια πιο μοντέρνα εκδοχή του παλιού οπτικά . Δηλ σχετικά αδιάφορο.
-
Φίλε εγώ πριν λίγο καιρό κατέληξα σε tucson. Οδηγώντας Golf 160Hp για αρκετά χρόνια, απλά απέκλεισα τα VAG. Στην έρευνα κατέληξα στα κορεάτικα σαν πιο Vfm, με τα κριτήρια που είχα, αφού δεν ήθελα να πάω σε 2λιτρο. Και επειδή το ένα έφερε το άλλο, πήγα στα 180hp AWD, αφήνοντας ανοιχτό το ενεχόμενο ίσως για μια ρυμούλκηση ή μια μικρή offroad περιπέτεια κάποια στιγμή το μέλλον. Την κατανάλωση την θεωρώ αμελητέα. Για κατανάλωση απλά κοιτάς Toyota ή το Kuga.
Qashqai αρκετά ποιοτικό μέσα αλλά δεν μου έκανε τόσο κλικ, 3008 ξέφευγε με αυτά που ήθελα.
Ίσως δες και το Karoq, αν θέλεις να δοκιμάσεις σε Skoda. -
@wendor said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
Φίλε εγώ πριν λίγο καιρό κατέληξα σε tucson. Οδηγώντας Golf 160Hp για αρκετά χρόνια, απλά απέκλεισα τα VAG. Στην έρευνα κατέληξα στα κορεάτικα σαν πιο Vfm, με τα κριτήρια που είχα, αφού δεν ήθελα να πάω σε 2λιτρο. Και επειδή το ένα έφερε το άλλο, πήγα στα 180hp AWD, αφήνοντας ανοιχτό το ενεχόμενο ίσως για μια ρυμούλκηση ή μια μικρή offroad περιπέτεια κάποια στιγμή το μέλλον. Την κατανάλωση την θεωρώ αμελητέα. Για κατανάλωση απλά κοιτάς Toyota ή το Kuga.
Qashqai αρκετά ποιοτικό μέσα αλλά δεν μου έκανε τόσο κλικ, 3008 ξέφευγε με αυτά που ήθελα.
Ίσως δες και το Karoq, αν θέλεις να δοκιμάσεις σε Skoda.Ευχαριστώ πολύ για το χρήσιμο post . Το έχεις παραλάβει ; Αν ναι πως σου φαίνεται σε σχέση με το Golf ;
-
Είδα παραπάνω την είδηση για τα πρώτα DS4 που ήρθαν Ελλάδα...
Πως είναι έτσι τα καημένα; Κράζουμε την BMW για τη νέα σχεδίαση της μάσκας , αυτοί εδώ κάνουν πλάκα με τις σχεδιαστικές ακρότητες.
Υπάρχουν τα πανέμορφα μέσα - έξω Peugeot αυτή την στιγμή στον όμιλο.
Και το σημαντικότερο υπάρχει πλέον η ΑR , εκεί πρέπει να εστιάσουν με όλες τις δυνάμεις τους.
Sport premium που αν θέλουν θα σβήσει την Cupra και θα σταθεί σχετικά κοντά σε κάποια μοντέλα στην BMW , Audi.
Ποιο formentor , προχθές βγήκε το Tonale , αν το τοποθετήσουν σωστά στην αγορά σβήνει το formentor καθώς μηχανολογικά είναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο.
Το DS4 όταν βγήκε ήταν ένα πανέμορφο project , το ίδιο και το DS5 ακόμη το λατρεύω σχεδιαστικά αλλά είχαν πολύ υψηλή τιμολόγηση που δεν ταίριαζε με το σήμα στο καπώ. Το έκαναν DS , έδωσαν ξεχωριστά στοιχεία στην σχεδίαση μέσα - έξω , αλλά δεν βγαίνει η Citroenιλα από μέσα τους, δεν πάνε πουθενά , πρέπει να εξετάσουν άμεσα το κλείσιμο της και να ασχοληθούν με τιποτα σοβαρό.
Τα Cupra ... Seat θα αποβάλουν πιο εύκολα την Seatιλα γιατί εστιάζουν πολύ επιτυχημένα στην ξεκάθαρα Sport κατεύθυνση.
Η DS που να τοποθετηθεί; Τι να πάρει από την MB και την BMW ;
Για ποιο λόγο να μην πάρω ένα απίστευτο 508 (και φυσικά 3008, ακόμη και τούμπανο 2008) αν θέλω να ξεχωρίσω και δεν γουστάρω την καγκουριλα που αποπνέουν τα BMW και MB.
Και ξαναλέω , η AR ενδιαφέρει τον κόσμο αυτή την στιγμή , εκεί πρέπει να εστιάσουν οι Γάλλοι.
Δείτε τους αγοραστές του DS7 , πήραν ένα πανέμορφο αυτοκίνητο με πολύ καλό εξοπλισμό και με μικρή διαφορά τιμής από ενα αδιάφορο C5 aircross ή ένα 5008 γιατί δεν τους άρεσε τόσο σχεδιαστικά.
Το DS4 ποιος θα το πάρει; Για μια αξιοπρεπή έκδοση θες 40000 για 130 άλογα, στην βασική στα 30-32κ θα πάει ίσως κάποιος που έχει διαμορφώσει εκεί κοντά κάνα C4 cross , και θαμπωθεί από την ... elegantιλα. -
@bouzou said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
@wendor said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
Φίλε εγώ πριν λίγο καιρό κατέληξα σε tucson. Οδηγώντας Golf 160Hp για αρκετά χρόνια, απλά απέκλεισα τα VAG. Στην έρευνα κατέληξα στα κορεάτικα σαν πιο Vfm, με τα κριτήρια που είχα, αφού δεν ήθελα να πάω σε 2λιτρο. Και επειδή το ένα έφερε το άλλο, πήγα στα 180hp AWD, αφήνοντας ανοιχτό το ενεχόμενο ίσως για μια ρυμούλκηση ή μια μικρή offroad περιπέτεια κάποια στιγμή το μέλλον. Την κατανάλωση την θεωρώ αμελητέα. Για κατανάλωση απλά κοιτάς Toyota ή το Kuga.
Qashqai αρκετά ποιοτικό μέσα αλλά δεν μου έκανε τόσο κλικ, 3008 ξέφευγε με αυτά που ήθελα.
Ίσως δες και το Karoq, αν θέλεις να δοκιμάσεις σε Skoda.Ευχαριστώ πολύ για το χρήσιμο post . Το έχεις παραλάβει ; Αν ναι πως σου φαίνεται σε σχέση με το Golf ;
Όχι, θα περιμένω πολύ, φαντάζομαι στο τέλος του έτους θα παραλάβω. Πριν 1 μήνα την έκανα την παραγγελία.
Στο τομέα της οδήγησης το Golf με κάλυψε οδηγικά, πλέον δε με ενδιαφέρει τόσο αυτός ο τομέας, όσο να πάω κάπου άνετα μαζί με την οικογένεια. Τα VAG τα απέρριψα λόγω αδικαιολογήτων ως ένα βαθμό βλαβών, ενώ θεωρώ πως ήμουν πολύ συνεπής σε όλες τις συντηρήσεις. Ίσως ήμουν και λίγο γκαντέμης. Όταν και εγώ το αγόρασα, άκουσα τη καρδιά. Δεν το μετάνιωσα, απλά τώρα, ακούω και λίγο τη λογική. Δε μπήκα δηλαδή στη διαδικασία να δω καν το Tiguan. Ίσως και καλύτερα έτσι.Πάντως συμβουλή, μην πάρεις αμάξι το οποίο δε σου αρέσει. Αν δεν σου άρεσε το Tucson, μην το σκέφτεσαι. Καλή τύχη εύχομαι!
-
@wendor said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
@bouzou said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
@wendor said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
Φίλε εγώ πριν λίγο καιρό κατέληξα σε tucson. Οδηγώντας Golf 160Hp για αρκετά χρόνια, απλά απέκλεισα τα VAG. Στην έρευνα κατέληξα στα κορεάτικα σαν πιο Vfm, με τα κριτήρια που είχα, αφού δεν ήθελα να πάω σε 2λιτρο. Και επειδή το ένα έφερε το άλλο, πήγα στα 180hp AWD, αφήνοντας ανοιχτό το ενεχόμενο ίσως για μια ρυμούλκηση ή μια μικρή offroad περιπέτεια κάποια στιγμή το μέλλον. Την κατανάλωση την θεωρώ αμελητέα. Για κατανάλωση απλά κοιτάς Toyota ή το Kuga.
Qashqai αρκετά ποιοτικό μέσα αλλά δεν μου έκανε τόσο κλικ, 3008 ξέφευγε με αυτά που ήθελα.
Ίσως δες και το Karoq, αν θέλεις να δοκιμάσεις σε Skoda.Ευχαριστώ πολύ για το χρήσιμο post . Το έχεις παραλάβει ; Αν ναι πως σου φαίνεται σε σχέση με το Golf ;
Όχι, θα περιμένω πολύ, φαντάζομαι στο τέλος του έτους θα παραλάβω. Πριν 1 μήνα την έκανα την παραγγελία.
Στο τομέα της οδήγησης το Golf με κάλυψε οδηγικά, πλέον δε με ενδιαφέρει τόσο αυτός ο τομέας, όσο να πάω κάπου άνετα μαζί με την οικογένεια. Τα VAG τα απέρριψα λόγω αδικαιολογήτων ως ένα βαθμό βλαβών, ενώ θεωρώ πως ήμουν πολύ συνεπής σε όλες τις συντηρήσεις. Ίσως ήμουν και λίγο γκαντέμης. Όταν και εγώ το αγόρασα, άκουσα τη καρδιά. Δεν το μετάνιωσα, απλά τώρα, ακούω και λίγο τη λογική. Δε μπήκα δηλαδή στη διαδικασία να δω καν το Tiguan. Ίσως και καλύτερα έτσι.Πάντως συμβουλή, μην πάρεις αμάξι το οποίο δε σου αρέσει. Αν δεν σου άρεσε το Tucson, μην το σκέφτεσαι. Καλή τύχη εύχομαι!
Ευχαριστώ και πάλι .Με το καλό να παραλάβεις το νέο σου αυτοκίνητο και να το χαρείτε ολη η οικογένεια.
Δεν θα συζήταγα για το tuscon που φυσικά και μ αρέσει σχεδιαστικά . Πχ το αδελφό Sportage το θεωρώ ασύνδετο το εμπρός με το πισω σχήμα και περίεργο σχεδιαστικά , όπως και ολα τα suvοειδή του VAG πέρα ότι τα φοβάμαι λόγω αξιοπιστίας , μοιάζουν μεταξύ τους και είναι εδώ και χρόνια ίδια σαν τα αυτοκινητάκια που ζωγράφιζε ο γιος μου στο νήπιο (box) . Αυτό όμως είναι υποκειμενικό πάντα .
Απ την άλλη όμως το Formentor μ αρέσει περισσότερο απ ότι κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή σε suv/crossover (ακόμα και απο τα περισσότερα premium) συμπεριλαμβανομένου και DS4 (αν και δεν το έχω δει απο κοντα) που ψηφίστηκε το ομορφότερο του 22 . Αυτό γιατί το θεωρώ διαχρονικό (κατι σαν mustang Gt ! ok ιεροσυλία ) που βγάζει δυναμισμό χωρίς να είναι φλύαρο σχεδιαστικά .
To Tuscon πάντως όταν το πρωτοείδα είπα επιτέλους μια ενδιαφέρουσα σχεδίαση "λαικού" αυτοκινήτου . Αν και λιιιγο το παράκαναν οι Κορεάτες κύρίως στις πόρτες με τις πολλές ακμές. Είναι ομως γενικότερα όμορφο .
Επίσης πανέμορφα είναι και τα mazda suv αλλά και η Alfa stelvio . Όμως απορρίπτονται για τους δικούς τους λόγους καθ ένα . -
@vagkirk said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
Είδα παραπάνω την είδηση για τα πρώτα DS4 που ήρθαν Ελλάδα...
Πως είναι έτσι τα καημένα; Κράζουμε την BMW για τη νέα σχεδίαση της μάσκας , αυτοί εδώ κάνουν πλάκα με τις σχεδιαστικές ακρότητες.
Υπάρχουν τα πανέμορφα μέσα - έξω Peugeot αυτή την στιγμή στον όμιλο.
Και το σημαντικότερο υπάρχει πλέον η ΑR , εκεί πρέπει να εστιάσουν με όλες τις δυνάμεις τους.
Sport premium που αν θέλουν θα σβήσει την Cupra και θα σταθεί σχετικά κοντά σε κάποια μοντέλα στην BMW , Audi.
Ποιο formentor , προχθές βγήκε το Tonale , αν το τοποθετήσουν σωστά στην αγορά σβήνει το formentor καθώς μηχανολογικά είναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο.
Το DS4 όταν βγήκε ήταν ένα πανέμορφο project , το ίδιο και το DS5 ακόμη το λατρεύω σχεδιαστικά αλλά είχαν πολύ υψηλή τιμολόγηση που δεν ταίριαζε με το σήμα στο καπώ. Το έκαναν DS , έδωσαν ξεχωριστά στοιχεία στην σχεδίαση μέσα - έξω , αλλά δεν βγαίνει η Citroenιλα από μέσα τους, δεν πάνε πουθενά , πρέπει να εξετάσουν άμεσα το κλείσιμο της και να ασχοληθούν με τιποτα σοβαρό.
Τα Cupra ... Seat θα αποβάλουν πιο εύκολα την Seatιλα γιατί εστιάζουν πολύ επιτυχημένα στην ξεκάθαρα Sport κατεύθυνση.
Η DS που να τοποθετηθεί; Τι να πάρει από την MB και την BMW ;
Για ποιο λόγο να μην πάρω ένα απίστευτο 508 (και φυσικά 3008, ακόμη και τούμπανο 2008) αν θέλω να ξεχωρίσω και δεν γουστάρω την καγκουριλα που αποπνέουν τα BMW και MB.
Και ξαναλέω , η AR ενδιαφέρει τον κόσμο αυτή την στιγμή , εκεί πρέπει να εστιάσουν οι Γάλλοι.
Δείτε τους αγοραστές του DS7 , πήραν ένα πανέμορφο αυτοκίνητο με πολύ καλό εξοπλισμό και με μικρή διαφορά τιμής από ενα αδιάφορο C5 aircross ή ένα 5008 γιατί δεν τους άρεσε τόσο σχεδιαστικά.
Το DS4 ποιος θα το πάρει; Για μια αξιοπρεπή έκδοση θες 40000 για 130 άλογα, στην βασική στα 30-32κ θα πάει ίσως κάποιος που έχει διαμορφώσει εκεί κοντά κάνα C4 cross , και θαμπωθεί από την ... elegantιλα.Πανέμορφο το Tonale όμως για 130 ίππους θα θες πάνω απο 35κ όταν για το Formantor με τα 150 άλογα έχεις ένα αξιοπρεπές 9δευτερα για 0-100 (ίδιο περίπου με τα 2000cc 170 αλογα της 12ετούς bmw μου ) και με τιμή κοντά στα 30k .
-
Είπα να μοιραστώ το δικο μου.
Έλα μια χαρά είναι οι ακμές στις πόρτες...
Πάντως συμφωνώ με τον φίλο παραπάνω.
Πρέπει να γουστάρεις το όχημα εξωτερικά και εσωτερικά, να σε καλύπτει οδηγικα και να διευκολύνει όλη την οικογένειά σου.
-
Σε μια εποχή όπου ακόμη και το "χειρότερο" αυτοκίνητο μιας κατηγορίας είναι ένα καλό αυτοκίνητο με απόλυτα κριτήρια και όπου τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι πολύ καλά και κάποια είναι εξαιρετικά, εγώ θα ακολουθούσα την καρδιά (Formentor).
-
Κύβος ερρίφθη .
Μετά από απανωτά test drive εις διπλούν και στα δύο αυτοκίνητα νίκησε η καρδιά .
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια . Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους .
ΥΓ . Και τα δύο αυτοκίνητα εξαιρετικά αν και διαφορετικά μεταξύ τους . Η ερώτηση που μου έκανα ήταν ότι αν είχα και τα δύο κλειδιά στο σπίτι με ποιο θα γούσταρα να πάω βόλτα τελικά ... Εκεί νίκησε το formentor . -
@bouzou said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
Κύβος ερρίφθη .
Μετά από απανωτά test drive εις διπλούν και στα δύο αυτοκίνητα νίκησε η καρδιά .
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια . Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους .
ΥΓ . Και τα δύο αυτοκίνητα εξαιρετικά αν και διαφορετικά μεταξύ τους . Η ερώτηση που μου έκανα ήταν ότι αν είχα και τα δύο κλειδιά στο σπίτι με ποιο θα γούσταρα να πάω βόλτα τελικά ... Εκεί νίκησε το formentor .Με το καλό να παραλάβεις! Εξαιρετικό design για suv!
-
ομορφο αμαξι
#well_done -
Με το καλό, να μας πεις χρώμα και έξτρα όταν το αποφασίσεις!
-
@bouzou said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
Κύβος ερρίφθη .
Μετά από απανωτά test drive εις διπλούν και στα δύο αυτοκίνητα νίκησε η καρδιά .
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια . Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους .
ΥΓ . Και τα δύο αυτοκίνητα εξαιρετικά αν και διαφορετικά μεταξύ τους . Η ερώτηση που μου έκανα ήταν ότι αν είχα και τα δύο κλειδιά στο σπίτι με ποιο θα γούσταρα να πάω βόλτα τελικά ... Εκεί νίκησε το formentor .σοφη επιλογή να ακολουθήσειςαυτό που γουστάρεις περισσότερο! Το ίδιο θα έλεγα αν αυτό που γούσταρες περισσότερο ήταν το TUCSON
Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )