Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 79
    • Best 32
    • Groups 0

    bouzou

    @bouzou

    97
    Reputation
    8
    Profile views
    79
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    bouzou Unfollow Follow

    Best posts made by bouzou

    • RE: Suzuki Swift (2024)

      Καλησπέρα παιδες .
      Παραλάβαμε προχθές και δηλώνω ενθουσιασμένος .
      Αν κάποιος έχει οδηγήσει kart 50cc που δεν σπινιάρει στην εκκίνηση αλλά γουστάρεις να το οδηγάς γιατί απλά "έχει πλάκα" ακριβώς έτσι θα νιώσει με αυτό το αμαξάκι .
      Αρχικά να πω ότι είναι αγχολυτικό οδηγικά , όμως ...(και ακολουθεί το μοναδικό αρνητικό) ...με αυτά τα μπιπ μπιπ στα συστήματα ασφαλείας το έχουν παρακάνει ρε γμτ . Εκεί που πας ομορφα κι ωραία .. μπιπ μπιμ , μετά γκλιν γκλιν μετά γκλον γκλον ....και δεν σε αφήνουν να απολαύσεις την ησυχία που επιτέλους έχει στην καμπίνα ένα suzuki .
      Οκ κάποιες ειδοποιήσεις (οι περισσότερες) όπως πχ του τυφλού σημείου με ήχο και με ένδειξη είναι σωτήριες αλλά κάποιες άλλες σπαστικές και υπερβολικές κατά τη γνώμη μου.
      Nα πω εδώ ότι ο τρικύλινδρος δεν ακούγεται καθόλου ως τέτοιος ούτε οταν είσαι στο ρελαντί ούτε όταν επιταχύνεις .Αντίθετα πχ στο Puma που έχω ,γρυλιζει μια χαρά το μοτεράκι .
      Εκεί που έπαθα όμως την μεγαλύτερη πλάκα είναι με το κιβώτιο και την ελαστικότητα του κινητήρα . Εχω οδηγήσει αρκετά αλλά στην κατοχή μου ειχα (clio α γενιας , mazda 3 , bmw 320 , swift 08 , cupra formentor 1.5 tsi dsg , Puma 125 manual ) E λοιπόν το κιβώτιο του ίσως μαζί με του μαζντα είναι ότι πιο σωστό σε κλιμάκωση είχα ποτέ . Δεν ξέρω αν οφείλεται στον ατμοσφαιρικό - ίσως καλά τα τουρμπο που εχουν κυριαρχήσει βγάζοντας δύναμη απο μικρούς κινητήρες αλλά τελικά τα ατμοσφαιρικά έχουν άλλη χάρη .
      Ειχα cruise control στα 100 χλμ και πηγαινα στην Εθνική ...μειωνε ο μπροστινός και επέμενα να μην κατεβάζω σχέση απο 5η που ειχα .Ε λοιπόν το αμάξι "ακουγε" και επιτάχυνε το adaptive ακομα και με 50χλμ χωρίς να παραπονεθεί . Είναι επομένως ότι πιο κοντινό σε αυτόματο μπορείς να βρείς απο ένα manual αυτοκίνητο σε ταξίδι .
      Ναι οκ δεν θα πώ ότι είναι αυτοκίνητο που θα το πάρεις αν ταξιδεύεις συνέχεια καθώς θα σου λείψουν ρεπριζ και ησυχία σε ταχύτητες πάνω απο 120 που πιθανά να βρείς σε ενα clio ή fabia .. Ομως ιδίως στην πόλη νομίζω παίζει μόνο του για το fun to drive σε συνδιασμό με την οικονομία .
      Λέγοντας για οικονομία αν και έχουμε κάνει εγω και η γυναίκα μου μόνο 100 χλμ , Οταν το παραλάβαμε είχε 11χλμ και μεση κατανάλωση έλεγε πανω απο 10 (προφανως μπες βγες σε νταλικες ,τελωνεια και πλυντήρια) ...τωρα χωρις να μηδενισω λεει 4.9 λ/100 .
      Επίσης να πώ ότι το pdi που γίνεται απ τις εταιρίες ειναι της πλάκας γενικά . Τα αμαξια δυστυχώς έρχονται με αραχνη και ακομα με γραμμές απ τα κεριά κλπ .
      Είναι στα πλάνα μου να το πάω για περιποίηση και ίσως και κεραμική μιας και το χρώμα του (κόκκινο) τα σπάει. Αν έχετε προτάσεις στο κομμάτι αυτό καλοδεχούμενες. Για NS care έλεγα που είναι γνωστοί γενικά
      Αυτά τα λίγα απ την μικρή εμπειρία ...Δεν εχω οδηγήσει πχ σε επαρχιακό με στροφές για να το δώ κι εκεί .Επιφυλάσσομαι λοιπόν οτι θα επανέλθω ιδίως αν βρω τίποτα ξινά ωστε να βοηθήσω υποψήφιους αγοραστές .
      Κάποιες μικρες παρατηρήσεις ...Το σταρτ στοπ δεν δουλευε για τα πρωτα 70 χλμ (πιθανά λογω ακινησίας ) και όταν αργότερα εβαλα AC πάλι σταμάτησε να λειτουργεί .Μάλλον έχει αυστηρή ρύθμιση ο αλγόριθμος . Ενώ πχ στο Puma ακόμα και 10 μερες να το εχω σε ακινησία δουλεύει κατευθείαν. Παρένθεση το υβριδικό Puma έχει την καλύτερη υλοποίηση σε αυτό το συστημα που εχω συναντήσει ιδίως για το πόσο smooth δουλεύει, όμως για την μακροζωία των μπαταριών δεν ξέρω τι είναι καλύτερο τελικά . Τέλος στα αρχικά χιλιόμετρα η σύζηγος έλεγε ότι δεν μπαίνει εύκολα η πρώτη .Μου έτυχε κι εμένα μια δυο φορές αλλά πλεον έστρωσε δεν νομίζω να είναι θέμα .

      ευχαριστώ ,συγνώμη αν κούρασα κι ελπίζω να ήταν χρήσιμα τα παραπάνω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Cupra Formentor

      Καλησπέρα . Το τριήμερο ήταν ευκαιρία για το πρώτο ταξιδάκι με τον Φορμέντορα. (1.5 TSI dsg)
      Έχω μόνο 610 χλμ στο αυτοκίνητο και τα 400 έγιναν σε αυτο το ΠΣΚ στη διαδρομή Πειραιάς Ερμιόνη και ενδιάμεσες εκδρομουλες για Πόρτο Χέλι , Κόστα κλπ .
      Η διαδρομή ήταν ότι πρέπει για συμπεράσματα .
      Μιάμιση ώρα εθνική όπου δοκιμάστηκε το acc και η άνεση του αυτοκινήτου και άλλο τόσο σχεδόν με στροφούλες για να δούμε πως πατάει το εργαλείο .
      Και στα δύο ήταν εξαιρετικό . Δεν το πίεσα λόγω στρωσιματος αφενός και αφετέρου λόγω ότι η υπόλοιπη οικογένεια σύζυγος ,2 παιδιά και σκύλος δεν είναι η καλύτερη τους να πηγαίνουν πέρα δώθε στις στροφές 😁. Όμως και τις προσπεράσεις μου με άνεση τις έκανα και το sport mode το δοκίμασα αρκετά ιδίως στις αναβάσεις .
      Αυτό που με ξένισε καθώς νιουμπας (που λέει κι ο γιος μου ) ήταν ότι δεν ήξερα πως να φρενάρω με το dsg στα κατηφορικά κομμάτια . Δοκίμασα να το γυρνάω σε χειροκίνητο απ' τα paddles αλλά λίγο ο θόρυβος λίγο ότι δεν ήθελα να του ανεβάζω στροφές το ξανααφηνα στην ησυχία του D καταφεύγοντας στο φρένο .
      Από κατανάλωση τα πήγε σούπερ κατά τη γνώμη μου . Έκαψα 7,3 όταν πήγαινα και 6,7 στην επιστροφή . Νομίζω πολύ καλά για αστρωτο αυτοκίνητο .
      Το εσωτερικό του αυτοκινήτου επίσης χωρίς ψεγάδια άνεσης . Κάποιες εγκάρσιες λακούβες τις νιώθουν οι επιβάτες αλλά τίποτε μεμπτό .
      Επίσης σε ένα απότομο φρενάρισμα που ο μπροστινός στην αριστερή της εθνικής κοκκαλωσε το αμάξι φάνηκε να παίρνει πρωτοβουλίες ανάβοντας κάτι χριστουγεννιάτικα λαμπάκια στο ταμπλό και ελέγχοντας μου το πεντάλ του φρένου και σαν να μοίρασε την πέδηση μπρος πίσω και να με προσγείωσε με ασφάλεια πριν γνωρίσω τον κάτοχο ενός Citroen xsara.
      Όλα καλά λοιπόν με το νέο απόκτημα δεν μου έχει λείψει κάτι απ' την bmw που είχα .....και εισέπραξα και μερικά βλέμματά θαυμασμού . Που να είχα και το 310αρι!
      photo.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )

      Κύβος ερρίφθη .
      Μετά από απανωτά test drive εις διπλούν και στα δύο αυτοκίνητα νίκησε η καρδιά .
      Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια . Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους .
      ΥΓ . Και τα δύο αυτοκίνητα εξαιρετικά αν και διαφορετικά μεταξύ τους . Η ερώτηση που μου έκανα ήταν ότι αν είχα και τα δύο κλειδιά στο σπίτι με ποιο θα γούσταρα να πάω βόλτα τελικά ... Εκεί νίκησε το formentor .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      Σε αναζήτηση αυτοκινήτου πόλης για την σύζηγο μετά απο 17ετή συμβίωση με ένα κόκκινο swift 1.3 MY2008 και αποκλέιοντας τις ελάχιστες πλέον επιλογές σε αυτοκίνητα κάτω των 4 μέτρων καταλήγουμε ξανά στο νεο swift .
      Μοναδικός αντίπαλος ήταν στα χρήματα που μπορουσαμε να διαθέσουμε μόνο το i10 .
      Απλά νομίζω οτι το swift εξακολουθεί να έχει τον διτό χαρακτήρα του αυτοκινήτου πόλης σε συνδιασμό του μικρού εκδρομικου fun to drive οχήματος ενώ το i10 αν και όμορφο και με καλή εκμετάλευση χώρων μου μοιάζει ως διαικπεραιωτικό όχημα τυπου δουλειά σπιτι, σπίτι δουλεια.
      Βέβαια με ξενερώνει και η φυμολογούμενη απόσυρση του μοντέλου ελέω ηλκτροκινησης . Ισως με έναν πιο σύχγρονο κινητήρα να συνέχιζε την καλή πορεία που είχε μεχρι τωρα αλλά πλέον κατανάλωση 7L/100χλμ μοιάζει μεγάλη για αυτοκίνητο πόλης.
      Επομένως με swift πηγαίναμε τα παιδιά μας στο προνήπιο το2008 ,με swift φαίνεται να τα επιστρέφουμε απ τις baroτσαρκες το 2025 .
      Υπάρχει ενα δίλημμα ...Καθώς δύσκολα θα πάμε στα 21+ χιλ για GLX ,ποιό χρώμα πιστεύετε οτι ταιριάζει περισσότερο στην όχι και τόσο κολλακευτική ζαντα του GL+ ?
      Είμαστε αναμεσα στο red pearl (κλασική επιλογη που ειχαμε και το παλιό) και στο premium silver (επειδή δεν κάνει αντίθεση με τις φουλ ασημένιες αυτές ζάντες)
      Δική μου ιδέα ήταν να πάμε στην GL με τάσια και να βάλω after market δίχρωμες , όμως η συζηγος ξενερώνει καθώς το πρώτο το είχαμε παρει GL οποτε θέλει πλέον την "αναβαθμιση" ...Εδω που τα λέμε ίσως και στα αθριτικά τον χειμώνα να βοηθάνε και τα θερμαινομενα καθισματα, ξερω γω ; 🙂
      Ευχαριστώ προκαβολικά για τις γνώμες . Καλά χλμ σε όλους τους συμforumίτες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @npapanik said in Suzuki Swift (2024):

      @bouzou said in Suzuki Swift (2024):

      @v_a said in Suzuki Swift (2024):

      Γνώμη μου, μη χαλάσεις την εμπειρία αγοράς ενός νέου αυτοκινήτου για 300 €.
      Νομικά είναι καλυμμένοι, έχεις πληρώσει, κάνε καμμία νύξη για κάποιο δωράκι (πχ δωρεάν σέρβις) και μην ασχολείσαι περαιτέρω.

      Δεν διαφωνώ . Κι εγώ δεν θέλω να μπαίνω σε διαδικασίες ακύρωσης κλπ .
      Να διευκρινίσω ότι έχω δώσει προκαταβολή , όχι εξόφληση .
      Η στάση τους έως τώρα είναι να δώσουν κάποιο δώρο όπως λές ( πιθανά τη ρεζέρβα) αν και θα επιμείνω για την έκπτωση καθώς δεν είμαι σίγουρος όπως λές ότι είναι νομικά καλυμμένοι . Δεν έχει τιμολογηθεί ακόμα λογικά .
      Όσον αφορά την επιλογή του συγκεκριμένου η παρομοίωση του Lap ώς "μύγα" τα λέει όλα . Πέρα απ αυτό βασικό κριτήριο ήταν να είναι κάτω απ τα 4 μέτρα καθώς το 90% της ζωής του θα το περάσει σε πόλη .Ετσι πχ το Clio που κανέις δεν αμφισβητεί ότι είναι καλό δεν μας κάνει . Επίσης είχαμε Swift του 2008 έως τώρα ,και ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει . Αμελητέες βλάβες στα 17 χρόνια και μάλιστα made in Hungary τότε . Τώρα η εμφάνιση στην αρχή με ξένιζε και πλέον μου αρέσει πολύ .

      Εάν θέλεις πραγματικά τη ρεζέρβα, βάλε και τα εργοστασικά υφασμάτινα πατάκια στο πακέτο και θα έχεις το ποσό της έκπτωσης. Διαφορετικά πες τους να ακυρώσουν και να την ξαναβάλουν. Λογικά θα υπαναχωρήσουν. Καλορίζικο να είναι!

      Τελικά απ ότι φαίνεται θα έχω απ τα ελάχιστα swift νεας γενιάς με ρεζέρβα 😊 (αχρείαστη να ναι )
      Ευχαριστώ για τις ευχές npapanik

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Ford Puma 2019

      @anergos13 said in Ford Puma 2019:

      @bouzou said in Ford Puma 2019:

      @anergos13 said in Ford Puma 2019:

      @bouzou said in Ford Puma 2019:

      @bouzou said in Ford Puma 2019:

      Τελικά το δίλημμα έχει γίνει συγκεκριμένο :

      Με περίπου 23Κ euro

      A. Puma 125 manual st line σχεδόν καινούριο (6 μηνών αγρατζουνιστο)

      Β. Τ roc 1.5 150 dsg (experience) (2019 ) 29k χλμ (σε καλη κατάσταση με εγγυηση απο velmar για 5 ετη

      Ξερω ότι γράφω σε Puma forum αλλα ξέρω ότι υπάρχουν και πολλοι αντικειμενικοί

      Μπαίνει κι άλλος παίχτης στην εξίσωση . Bmw 118i F40 (2020) ....άντε βγάλε άκρη

      H τιμη ειναι εξαιρετικη για το FL μοντελο με τον 1.5

      https://www.car.gr/338535898?utm_source=android-app&utm_medium=push-button&utm_campaign=facebook-shareSearchByUrl&utm_content=aggelia

      Έχει βαφτεί για κάποιο λόγο φτερό και καπό ...

      Το ειδες απο κοντα?

      Mου το είπαν στο τηλέφωνο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @v_a said in Suzuki Swift (2024):

      Γνώμη μου, μη χαλάσεις την εμπειρία αγοράς ενός νέου αυτοκινήτου για 300 €.
      Νομικά είναι καλυμμένοι, έχεις πληρώσει, κάνε καμμία νύξη για κάποιο δωράκι (πχ δωρεάν σέρβις) και μην ασχολείσαι περαιτέρω.

      Δεν διαφωνώ . Κι εγώ δεν θέλω να μπαίνω σε διαδικασίες ακύρωσης κλπ .
      Να διευκρινίσω ότι έχω δώσει προκαταβολή , όχι εξόφληση .
      Η στάση τους έως τώρα είναι να δώσουν κάποιο δώρο όπως λές ( πιθανά τη ρεζέρβα) αν και θα επιμείνω για την έκπτωση καθώς δεν είμαι σίγουρος όπως λές ότι είναι νομικά καλυμμένοι . Δεν έχει τιμολογηθεί ακόμα λογικά .
      Όσον αφορά την επιλογή του συγκεκριμένου η παρομοίωση του Lap ώς "μύγα" τα λέει όλα . Πέρα απ αυτό βασικό κριτήριο ήταν να είναι κάτω απ τα 4 μέτρα καθώς το 90% της ζωής του θα το περάσει σε πόλη .Ετσι πχ το Clio που κανέις δεν αμφισβητεί ότι είναι καλό δεν μας κάνει . Επίσης είχαμε Swift του 2008 έως τώρα ,και ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει . Αμελητέες βλάβες στα 17 χρόνια και μάλιστα made in Hungary τότε . Τώρα η εμφάνιση στην αρχή με ξένιζε και πλέον μου αρέσει πολύ .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @super-t said in Suzuki Swift (2024):

      Τι χρώμα;

      burning red pearl metallic 🇯🇵

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )

      @manast said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):

      Tο Χceed είναι και όμορφο. Και δεν είναι VAG.

      Δυστηχώς οι χώροι του xceed δε με καλύπτουν .Θα ήταν υποψήφιο αλλά με 380 λίτρα ... που θα τους βάλω ? 👨‍👨‍👧‍👧

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )

      Καλησπέρα στην παρέα της αυτοκίνησης
      Βρίσκομαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου εδώ και ένα μήνα βλέποντας σχεδόν όλες τις μάρκες Ford , Nissan , Renault ,Hyundai κλπ εκτός τις premium γιατί δεν τις φτάνω οικονομικά . Χρειάζομαι ενα οικογενειακό αυτοκίνητο με χώρους και τουλάχιστον 450λτ πορτμπαγκαζ. Αυτή τη στιγμή έχω bmw 320 sedan και θέλω να αλλάξω στυλ αμαξώματος προς την πρακτικότητα ενός suv (Εκ των προτέρων γνωρίζω ότι θα χάσω το πάτημα στον δρόμο και το τιμόνι του 320).
      Έχω καταλήξει σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα και τους έχω βάλει ισοπαλία μετα απο test drive.
      Το hyundai tuscon στην dinstictive εκδοση με τα 150ps auto από ποιότητα και κυρίως απο χώρους, έχει ό,τι ακριβώς ζητάω με περίπου 32 χιλ. Ενδοιασμοί : Τράβηγμα κινητήρα στο βαρύ του αμάξωμα , κατανάλωση , απουσία ρεζέρβας.
      Σχεδόν το είχα αποφασίσει.
      Μέχρι σήμερα που πήγα και οδήγησα για μισή ώρα το cupra Formentor. Αρχικά είμαι προκατειλημμένος με το γκρουπ VAG για όσα έχω διαβάσει-ακούσει στο παρελθόν για το κιβώτιο dsg . Μπαίνοντας μέσα είπα ωραίο αλλά αυτή αποκλείεται να είναι βασική έκδοση οπότε θα φτάνει πανω απο 35 χιλ. Και όμως τελικά είναι σε επίπεδα premium απο την βασική (κι ας βασίζεται στο Leon).
      Χώροι απλά αποδεκτοί (σε συγκριση με Tuscon) με 120 λιτρα λιγότερα πορτμπαγκάζ αλλά και χωρίς να χωρίζει 40-20-40 το κάθισμα που θα με βόλευε. Στον δρόμο όμως ήταν το κερασάκι. Ενιωθα αρκετή δύναμη χαμηλά (όσο μπορουσα να τρέξω στην μποτιλιαρισμένη Βουλιαγμένης) αλλά κυρίως ένιωθα οτι δε μου λειπει τόσο η 320 στην αίσθηση με τον δρόμο. Φοβερή θέση οδήγησης και πρόθυμο κιβώτιο. Αρκετός θόρυβος όμως όταν ανέβαζε στροφές . Στο Tuscon δεν ακουγες κάτι αν δεν παταγες το πόδι στο πάτωμα . Ενδοιασμοί Formentor : Αξιοπιστία , value for money (φτανει 33χιλ. με αυτόματο), χώροι
      Η καρδιά λέει στο πιο όμορφο Cupra
      Η λογική στο πιο πρακτικό Tuscon
      Εσείς ?
      Θα βοηθούσε πολύ η γνώμη απο κατόχους που τυχόν παρατηρούν στραβά που δε τα βλέπω .
      Ευχαριστώ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou

    Latest posts made by bouzou

    • RE: Suzuki Swift (2024)

      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές !~
      Θα ήταν πολύ χρήσιμο ,όπως έκανε και ο φίλος παραπάνω , σε όσους το έχουν πάρει και έχουν γράψει κάποια χιλιόμετρα να μας πουν εντυπώσεις και παρατηρήσεις .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @super-t said in Suzuki Swift (2024):

      @bouzou said in Suzuki Swift (2024):

      @super-t said in Suzuki Swift (2024):

      Και δεν ακούγεται ο κινητήρας στις επιταχύνσεις και κινείται/επιταχύνει άνετα με 5η (~ 1300 στροφές) και 50 km/h;

      Οχι ! αν λέγοντας ακούγεται εννοούμαι ότι ρετάρει , όχι καθόλου .
      Φυσικά ο ρυθμός της επιτάχυνσης είναι αναμενόμενα ράθυμος .
      Και φυσικά δεν λέω ότι είναι σωστό να οδηγείται κατ αυτόν τον τρόπο καθώς λογικά θα ζορίζεται και θα καταναλώνει περισσότερο .
      Όμως το τεστ το πέρασε και με το παραπάνω . Είναι η χαρά του τεμπέλη που βαριέται να αλλάξει ταχύτητες (εντός και εκτός πόλης)

      Έχω ακριβώς την αντίθετη άποψη/εμπειρία, κάτω από τις 2000 (άντε να σου πω 1800) στροφές (70-80 κμ/ω με 5η), άσχημος ήχος και δεν αξίζει να προσπαθείς για επιτάχυνση, όχι έντονο, αλλά αρκετό κρέμασμα.

      Μου κάνει εντύπωση ιδίως με τις ταχύτητες που ανέφερες . Μήπως το δοκίμασες σε σχετική ανηφόρα ; Σιγουρα η επιτάχυνση ειναι αργή αν δεν κατεβάσεις αλλά γενικά ο κινητήρας είναι ελαστικότατος .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

      το a/c εχει ρυθμιση πως θα παιζει σε σχεση με το start stop

      Δεν είχα ιδέα ! Πολύ ενδιαφέρον ..
      Θα το ψάξω καθώς το ac ελάχιστα το χρησιμοποίησα και δεν έχω καταλάβει ακριβώς πως λειτουργούν οι διακόπτες (εχει κάποια ιδιαιτερότητα στα modes λειτουργίας ποτε ενεργοποιούνται και πότε ακυρώνονται αν εχω καταλάβει καλά )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @super-t said in Suzuki Swift (2024):

      Και δεν ακούγεται ο κινητήρας στις επιταχύνσεις και κινείται/επιταχύνει άνετα με 5η (~ 1300 στροφές) και 50 km/h;

      Οχι ! αν λέγοντας ακούγεται εννοούμαι ότι ρετάρει , όχι καθόλου .
      Φυσικά ο ρυθμός της επιτάχυνσης είναι αναμενόμενα ράθυμος .
      Και φυσικά δεν λέω ότι είναι σωστό να οδηγείται κατ αυτόν τον τρόπο καθώς λογικά θα ζορίζεται και θα καταναλώνει περισσότερο .
      Όμως το τεστ το πέρασε και με το παραπάνω . Είναι η χαρά του τεμπέλη που βαριέται να αλλάξει ταχύτητες (εντός και εκτός πόλης)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @npapanik said in Suzuki Swift (2024):

      @bouzou Εξαιρετικό post! Καλοτάξιδο!

      Ευχαριστώ πολύ !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      Καλησπέρα παιδες .
      Παραλάβαμε προχθές και δηλώνω ενθουσιασμένος .
      Αν κάποιος έχει οδηγήσει kart 50cc που δεν σπινιάρει στην εκκίνηση αλλά γουστάρεις να το οδηγάς γιατί απλά "έχει πλάκα" ακριβώς έτσι θα νιώσει με αυτό το αμαξάκι .
      Αρχικά να πω ότι είναι αγχολυτικό οδηγικά , όμως ...(και ακολουθεί το μοναδικό αρνητικό) ...με αυτά τα μπιπ μπιπ στα συστήματα ασφαλείας το έχουν παρακάνει ρε γμτ . Εκεί που πας ομορφα κι ωραία .. μπιπ μπιμ , μετά γκλιν γκλιν μετά γκλον γκλον ....και δεν σε αφήνουν να απολαύσεις την ησυχία που επιτέλους έχει στην καμπίνα ένα suzuki .
      Οκ κάποιες ειδοποιήσεις (οι περισσότερες) όπως πχ του τυφλού σημείου με ήχο και με ένδειξη είναι σωτήριες αλλά κάποιες άλλες σπαστικές και υπερβολικές κατά τη γνώμη μου.
      Nα πω εδώ ότι ο τρικύλινδρος δεν ακούγεται καθόλου ως τέτοιος ούτε οταν είσαι στο ρελαντί ούτε όταν επιταχύνεις .Αντίθετα πχ στο Puma που έχω ,γρυλιζει μια χαρά το μοτεράκι .
      Εκεί που έπαθα όμως την μεγαλύτερη πλάκα είναι με το κιβώτιο και την ελαστικότητα του κινητήρα . Εχω οδηγήσει αρκετά αλλά στην κατοχή μου ειχα (clio α γενιας , mazda 3 , bmw 320 , swift 08 , cupra formentor 1.5 tsi dsg , Puma 125 manual ) E λοιπόν το κιβώτιο του ίσως μαζί με του μαζντα είναι ότι πιο σωστό σε κλιμάκωση είχα ποτέ . Δεν ξέρω αν οφείλεται στον ατμοσφαιρικό - ίσως καλά τα τουρμπο που εχουν κυριαρχήσει βγάζοντας δύναμη απο μικρούς κινητήρες αλλά τελικά τα ατμοσφαιρικά έχουν άλλη χάρη .
      Ειχα cruise control στα 100 χλμ και πηγαινα στην Εθνική ...μειωνε ο μπροστινός και επέμενα να μην κατεβάζω σχέση απο 5η που ειχα .Ε λοιπόν το αμάξι "ακουγε" και επιτάχυνε το adaptive ακομα και με 50χλμ χωρίς να παραπονεθεί . Είναι επομένως ότι πιο κοντινό σε αυτόματο μπορείς να βρείς απο ένα manual αυτοκίνητο σε ταξίδι .
      Ναι οκ δεν θα πώ ότι είναι αυτοκίνητο που θα το πάρεις αν ταξιδεύεις συνέχεια καθώς θα σου λείψουν ρεπριζ και ησυχία σε ταχύτητες πάνω απο 120 που πιθανά να βρείς σε ενα clio ή fabia .. Ομως ιδίως στην πόλη νομίζω παίζει μόνο του για το fun to drive σε συνδιασμό με την οικονομία .
      Λέγοντας για οικονομία αν και έχουμε κάνει εγω και η γυναίκα μου μόνο 100 χλμ , Οταν το παραλάβαμε είχε 11χλμ και μεση κατανάλωση έλεγε πανω απο 10 (προφανως μπες βγες σε νταλικες ,τελωνεια και πλυντήρια) ...τωρα χωρις να μηδενισω λεει 4.9 λ/100 .
      Επίσης να πώ ότι το pdi που γίνεται απ τις εταιρίες ειναι της πλάκας γενικά . Τα αμαξια δυστυχώς έρχονται με αραχνη και ακομα με γραμμές απ τα κεριά κλπ .
      Είναι στα πλάνα μου να το πάω για περιποίηση και ίσως και κεραμική μιας και το χρώμα του (κόκκινο) τα σπάει. Αν έχετε προτάσεις στο κομμάτι αυτό καλοδεχούμενες. Για NS care έλεγα που είναι γνωστοί γενικά
      Αυτά τα λίγα απ την μικρή εμπειρία ...Δεν εχω οδηγήσει πχ σε επαρχιακό με στροφές για να το δώ κι εκεί .Επιφυλάσσομαι λοιπόν οτι θα επανέλθω ιδίως αν βρω τίποτα ξινά ωστε να βοηθήσω υποψήφιους αγοραστές .
      Κάποιες μικρες παρατηρήσεις ...Το σταρτ στοπ δεν δουλευε για τα πρωτα 70 χλμ (πιθανά λογω ακινησίας ) και όταν αργότερα εβαλα AC πάλι σταμάτησε να λειτουργεί .Μάλλον έχει αυστηρή ρύθμιση ο αλγόριθμος . Ενώ πχ στο Puma ακόμα και 10 μερες να το εχω σε ακινησία δουλεύει κατευθείαν. Παρένθεση το υβριδικό Puma έχει την καλύτερη υλοποίηση σε αυτό το συστημα που εχω συναντήσει ιδίως για το πόσο smooth δουλεύει, όμως για την μακροζωία των μπαταριών δεν ξέρω τι είναι καλύτερο τελικά . Τέλος στα αρχικά χιλιόμετρα η σύζηγος έλεγε ότι δεν μπαίνει εύκολα η πρώτη .Μου έτυχε κι εμένα μια δυο φορές αλλά πλεον έστρωσε δεν νομίζω να είναι θέμα .

      ευχαριστώ ,συγνώμη αν κούρασα κι ελπίζω να ήταν χρήσιμα τα παραπάνω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      Γυρε... Το χρώμα αυτό το έχει πάρει κάποιος εδώ στη Σύρο και το είδα από κοντά. Δεν είναι άσχημο, αν και εγώ θα προτιμούσα το κόκκινο το σκούρο.
      Κυκλοφορούν ήδη αρκετά εδώ.
      Τελικά δεν είναι άσχημο, είναι αρκετά συμπαθητικό.
      Αν με ρωτήσεις τώρα αν θα το έπαιρνα, θα σου έλεγα ναι και πάντα με ρεζέρβα, που απ ότι βλέπω γίνεται.
      Αλλα η προτίμηση μου στην κατηγορία εξακολουθεί να είναι η Ρένα μου.

      Υπόψιν σχετικά με την ρεζέρβα οτι ναι γίνεται αλλά την χρεώνουν πανάκριβα .

      Ακόμα και στο formentor θυμάμαι πριν δυο χρόνια μπορουσες να παραγγέλλεις με ρεζέρβα και χρέωση 80 ευρώ .
      Εδώ απο την εισαγωγική έρχεται χωρίς και την πληρώνεις έξτρα . Αρχική τιμή λιανικής κανένα 500ρικο ! με τιποτα εκπτώσεις κλπ θα βγαίνει ισως κάπου 300 .
      Εγώ αν δεν ήταν στα πλαίσια της ωφέλειας της έκπτωσης δεν θα την έβαζα .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @super-t said in Suzuki Swift (2024):

      Τι χρώμα;

      burning red pearl metallic 🇯🇵

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Cupra Formentor

      @mr-anadomisis said in Cupra Formentor:

      Καλησπέρα στην ομάδα! Σχετικά με τη συζήτηση για τον θόρυβο στο εσωτερικό της καμπίνας. Εμένα κάποιες φορές ακούγεται ένας θόρυβος πιθανόν πίσω δεξιά, κάτι σαν τζάμι δε ξέρω ή πλαστικό που τρίβεται! Δεν έχω αφαιρέσει τπτ εννοείται για να πω ότι έγινε κακοτεχνία! και η αλήθεια είναι ότι δε το έχω πει και στην αντιπροσωπεία στο σερβις! Μήπως κάποιος μπορεί να δώσει μια ιδέα για το τ μπορεί να είναι! έχω ψάξει στα πλαστικά αλλά δεν ακούγεται τπτ!

      Όσο για τους υπόλοιπους θορύβους της καμπίνας, αν εξαιρέσεις λίγο τον τεμπέλη που ακούγεται κάποιες φορές κυρίως όταν ακουμπάς και είναι στη προέκταση του, τα υπόλοιπα έιναι άψογα.! αυτό το τον τεμπέλη θεωρώ ότι είναι και φυσιολογικό για αυτό δε το δίνω και σημασία.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

      Καλησπέρα . Ρίξε μια ματιά στις χειρολαβές των επιβατών που είναι ψηλά πάνω απ τις πόρτες . Στο δικό (formentor MY22) ακουγα ενα συντονισμό πισω δεξιά και τελικά ήταν απο εκεί

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @npapanik said in Suzuki Swift (2024):

      @bouzou said in Suzuki Swift (2024):

      @v_a said in Suzuki Swift (2024):

      Γνώμη μου, μη χαλάσεις την εμπειρία αγοράς ενός νέου αυτοκινήτου για 300 €.
      Νομικά είναι καλυμμένοι, έχεις πληρώσει, κάνε καμμία νύξη για κάποιο δωράκι (πχ δωρεάν σέρβις) και μην ασχολείσαι περαιτέρω.

      Δεν διαφωνώ . Κι εγώ δεν θέλω να μπαίνω σε διαδικασίες ακύρωσης κλπ .
      Να διευκρινίσω ότι έχω δώσει προκαταβολή , όχι εξόφληση .
      Η στάση τους έως τώρα είναι να δώσουν κάποιο δώρο όπως λές ( πιθανά τη ρεζέρβα) αν και θα επιμείνω για την έκπτωση καθώς δεν είμαι σίγουρος όπως λές ότι είναι νομικά καλυμμένοι . Δεν έχει τιμολογηθεί ακόμα λογικά .
      Όσον αφορά την επιλογή του συγκεκριμένου η παρομοίωση του Lap ώς "μύγα" τα λέει όλα . Πέρα απ αυτό βασικό κριτήριο ήταν να είναι κάτω απ τα 4 μέτρα καθώς το 90% της ζωής του θα το περάσει σε πόλη .Ετσι πχ το Clio που κανέις δεν αμφισβητεί ότι είναι καλό δεν μας κάνει . Επίσης είχαμε Swift του 2008 έως τώρα ,και ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει . Αμελητέες βλάβες στα 17 χρόνια και μάλιστα made in Hungary τότε . Τώρα η εμφάνιση στην αρχή με ξένιζε και πλέον μου αρέσει πολύ .

      Εάν θέλεις πραγματικά τη ρεζέρβα, βάλε και τα εργοστασικά υφασμάτινα πατάκια στο πακέτο και θα έχεις το ποσό της έκπτωσης. Διαφορετικά πες τους να ακυρώσουν και να την ξαναβάλουν. Λογικά θα υπαναχωρήσουν. Καλορίζικο να είναι!

      Τελικά απ ότι φαίνεται θα έχω απ τα ελάχιστα swift νεας γενιάς με ρεζέρβα 😊 (αχρείαστη να ναι )
      Ευχαριστώ για τις ευχές npapanik

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bouzou
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr