Καλησπέρα παιδες .
Παραλάβαμε προχθές και δηλώνω ενθουσιασμένος .
Αν κάποιος έχει οδηγήσει kart 50cc που δεν σπινιάρει στην εκκίνηση αλλά γουστάρεις να το οδηγάς γιατί απλά "έχει πλάκα" ακριβώς έτσι θα νιώσει με αυτό το αμαξάκι .
Αρχικά να πω ότι είναι αγχολυτικό οδηγικά , όμως ...(και ακολουθεί το μοναδικό αρνητικό) ...με αυτά τα μπιπ μπιπ στα συστήματα ασφαλείας το έχουν παρακάνει ρε γμτ . Εκεί που πας ομορφα κι ωραία .. μπιπ μπιμ , μετά γκλιν γκλιν μετά γκλον γκλον ....και δεν σε αφήνουν να απολαύσεις την ησυχία που επιτέλους έχει στην καμπίνα ένα suzuki .
Οκ κάποιες ειδοποιήσεις (οι περισσότερες) όπως πχ του τυφλού σημείου με ήχο και με ένδειξη είναι σωτήριες αλλά κάποιες άλλες σπαστικές και υπερβολικές κατά τη γνώμη μου.
Nα πω εδώ ότι ο τρικύλινδρος δεν ακούγεται καθόλου ως τέτοιος ούτε οταν είσαι στο ρελαντί ούτε όταν επιταχύνεις .Αντίθετα πχ στο Puma που έχω ,γρυλιζει μια χαρά το μοτεράκι .
Εκεί που έπαθα όμως την μεγαλύτερη πλάκα είναι με το κιβώτιο και την ελαστικότητα του κινητήρα . Εχω οδηγήσει αρκετά αλλά στην κατοχή μου ειχα (clio α γενιας , mazda 3 , bmw 320 , swift 08 , cupra formentor 1.5 tsi dsg , Puma 125 manual ) E λοιπόν το κιβώτιο του ίσως μαζί με του μαζντα είναι ότι πιο σωστό σε κλιμάκωση είχα ποτέ . Δεν ξέρω αν οφείλεται στον ατμοσφαιρικό - ίσως καλά τα τουρμπο που εχουν κυριαρχήσει βγάζοντας δύναμη απο μικρούς κινητήρες αλλά τελικά τα ατμοσφαιρικά έχουν άλλη χάρη .
Ειχα cruise control στα 100 χλμ και πηγαινα στην Εθνική ...μειωνε ο μπροστινός και επέμενα να μην κατεβάζω σχέση απο 5η που ειχα .Ε λοιπόν το αμάξι "ακουγε" και επιτάχυνε το adaptive ακομα και με 50χλμ χωρίς να παραπονεθεί . Είναι επομένως ότι πιο κοντινό σε αυτόματο μπορείς να βρείς απο ένα manual αυτοκίνητο σε ταξίδι .
Ναι οκ δεν θα πώ ότι είναι αυτοκίνητο που θα το πάρεις αν ταξιδεύεις συνέχεια καθώς θα σου λείψουν ρεπριζ και ησυχία σε ταχύτητες πάνω απο 120 που πιθανά να βρείς σε ενα clio ή fabia .. Ομως ιδίως στην πόλη νομίζω παίζει μόνο του για το fun to drive σε συνδιασμό με την οικονομία .
Λέγοντας για οικονομία αν και έχουμε κάνει εγω και η γυναίκα μου μόνο 100 χλμ , Οταν το παραλάβαμε είχε 11χλμ και μεση κατανάλωση έλεγε πανω απο 10 (προφανως μπες βγες σε νταλικες ,τελωνεια και πλυντήρια) ...τωρα χωρις να μηδενισω λεει 4.9 λ/100 .
Επίσης να πώ ότι το pdi που γίνεται απ τις εταιρίες ειναι της πλάκας γενικά . Τα αμαξια δυστυχώς έρχονται με αραχνη και ακομα με γραμμές απ τα κεριά κλπ .
Είναι στα πλάνα μου να το πάω για περιποίηση και ίσως και κεραμική μιας και το χρώμα του (κόκκινο) τα σπάει. Αν έχετε προτάσεις στο κομμάτι αυτό καλοδεχούμενες. Για NS care έλεγα που είναι γνωστοί γενικά
Αυτά τα λίγα απ την μικρή εμπειρία ...Δεν εχω οδηγήσει πχ σε επαρχιακό με στροφές για να το δώ κι εκεί .Επιφυλάσσομαι λοιπόν οτι θα επανέλθω ιδίως αν βρω τίποτα ξινά ωστε να βοηθήσω υποψήφιους αγοραστές .
Κάποιες μικρες παρατηρήσεις ...Το σταρτ στοπ δεν δουλευε για τα πρωτα 70 χλμ (πιθανά λογω ακινησίας ) και όταν αργότερα εβαλα AC πάλι σταμάτησε να λειτουργεί .Μάλλον έχει αυστηρή ρύθμιση ο αλγόριθμος . Ενώ πχ στο Puma ακόμα και 10 μερες να το εχω σε ακινησία δουλεύει κατευθείαν. Παρένθεση το υβριδικό Puma έχει την καλύτερη υλοποίηση σε αυτό το συστημα που εχω συναντήσει ιδίως για το πόσο smooth δουλεύει, όμως για την μακροζωία των μπαταριών δεν ξέρω τι είναι καλύτερο τελικά . Τέλος στα αρχικά χιλιόμετρα η σύζηγος έλεγε ότι δεν μπαίνει εύκολα η πρώτη .Μου έτυχε κι εμένα μια δυο φορές αλλά πλεον έστρωσε δεν νομίζω να είναι θέμα .
ευχαριστώ ,συγνώμη αν κούρασα κι ελπίζω να ήταν χρήσιμα τα παραπάνω