Καλησπέρα . Το τριήμερο ήταν ευκαιρία για το πρώτο ταξιδάκι με τον Φορμέντορα. (1.5 TSI dsg)
Έχω μόνο 610 χλμ στο αυτοκίνητο και τα 400 έγιναν σε αυτο το ΠΣΚ στη διαδρομή Πειραιάς Ερμιόνη και ενδιάμεσες εκδρομουλες για Πόρτο Χέλι , Κόστα κλπ .
Η διαδρομή ήταν ότι πρέπει για συμπεράσματα .
Μιάμιση ώρα εθνική όπου δοκιμάστηκε το acc και η άνεση του αυτοκινήτου και άλλο τόσο σχεδόν με στροφούλες για να δούμε πως πατάει το εργαλείο .
Και στα δύο ήταν εξαιρετικό . Δεν το πίεσα λόγω στρωσιματος αφενός και αφετέρου λόγω ότι η υπόλοιπη οικογένεια σύζυγος ,2 παιδιά και σκύλος δεν είναι η καλύτερη τους να πηγαίνουν πέρα δώθε στις στροφές . Όμως και τις προσπεράσεις μου με άνεση τις έκανα και το sport mode το δοκίμασα αρκετά ιδίως στις αναβάσεις .
Αυτό που με ξένισε καθώς νιουμπας (που λέει κι ο γιος μου ) ήταν ότι δεν ήξερα πως να φρενάρω με το dsg στα κατηφορικά κομμάτια . Δοκίμασα να το γυρνάω σε χειροκίνητο απ' τα paddles αλλά λίγο ο θόρυβος λίγο ότι δεν ήθελα να του ανεβάζω στροφές το ξανααφηνα στην ησυχία του D καταφεύγοντας στο φρένο .
Από κατανάλωση τα πήγε σούπερ κατά τη γνώμη μου . Έκαψα 7,3 όταν πήγαινα και 6,7 στην επιστροφή . Νομίζω πολύ καλά για αστρωτο αυτοκίνητο .
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου επίσης χωρίς ψεγάδια άνεσης . Κάποιες εγκάρσιες λακούβες τις νιώθουν οι επιβάτες αλλά τίποτε μεμπτό .
Επίσης σε ένα απότομο φρενάρισμα που ο μπροστινός στην αριστερή της εθνικής κοκκαλωσε το αμάξι φάνηκε να παίρνει πρωτοβουλίες ανάβοντας κάτι χριστουγεννιάτικα λαμπάκια στο ταμπλό και ελέγχοντας μου το πεντάλ του φρένου και σαν να μοίρασε την πέδηση μπρος πίσω και να με προσγείωσε με ασφάλεια πριν γνωρίσω τον κάτοχο ενός Citroen xsara.
Όλα καλά λοιπόν με το νέο απόκτημα δεν μου έχει λείψει κάτι απ' την bmw που είχα .....και εισέπραξα και μερικά βλέμματά θαυμασμού . Που να είχα και το 310αρι!
Best posts made by bouzou
-
RE: Cupra Formentor
-
RE: Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )
Κύβος ερρίφθη .
Μετά από απανωτά test drive εις διπλούν και στα δύο αυτοκίνητα νίκησε η καρδιά .
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια . Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους .
ΥΓ . Και τα δύο αυτοκίνητα εξαιρετικά αν και διαφορετικά μεταξύ τους . Η ερώτηση που μου έκανα ήταν ότι αν είχα και τα δύο κλειδιά στο σπίτι με ποιο θα γούσταρα να πάω βόλτα τελικά ... Εκεί νίκησε το formentor . -
RE: Suzuki Swift (2024)
Σε αναζήτηση αυτοκινήτου πόλης για την σύζηγο μετά απο 17ετή συμβίωση με ένα κόκκινο swift 1.3 MY2008 και αποκλέιοντας τις ελάχιστες πλέον επιλογές σε αυτοκίνητα κάτω των 4 μέτρων καταλήγουμε ξανά στο νεο swift .
Μοναδικός αντίπαλος ήταν στα χρήματα που μπορουσαμε να διαθέσουμε μόνο το i10 .
Απλά νομίζω οτι το swift εξακολουθεί να έχει τον διτό χαρακτήρα του αυτοκινήτου πόλης σε συνδιασμό του μικρού εκδρομικου fun to drive οχήματος ενώ το i10 αν και όμορφο και με καλή εκμετάλευση χώρων μου μοιάζει ως διαικπεραιωτικό όχημα τυπου δουλειά σπιτι, σπίτι δουλεια.
Βέβαια με ξενερώνει και η φυμολογούμενη απόσυρση του μοντέλου ελέω ηλκτροκινησης . Ισως με έναν πιο σύχγρονο κινητήρα να συνέχιζε την καλή πορεία που είχε μεχρι τωρα αλλά πλέον κατανάλωση 7L/100χλμ μοιάζει μεγάλη για αυτοκίνητο πόλης.
Επομένως με swift πηγαίναμε τα παιδιά μας στο προνήπιο το2008 ,με swift φαίνεται να τα επιστρέφουμε απ τις baroτσαρκες το 2025 .
Υπάρχει ενα δίλημμα ...Καθώς δύσκολα θα πάμε στα 21+ χιλ για GLX ,ποιό χρώμα πιστεύετε οτι ταιριάζει περισσότερο στην όχι και τόσο κολλακευτική ζαντα του GL+ ?
Είμαστε αναμεσα στο red pearl (κλασική επιλογη που ειχαμε και το παλιό) και στο premium silver (επειδή δεν κάνει αντίθεση με τις φουλ ασημένιες αυτές ζάντες)
Δική μου ιδέα ήταν να πάμε στην GL με τάσια και να βάλω after market δίχρωμες , όμως η συζηγος ξενερώνει καθώς το πρώτο το είχαμε παρει GL οποτε θέλει πλέον την "αναβαθμιση" ...Εδω που τα λέμε ίσως και στα αθριτικά τον χειμώνα να βοηθάνε και τα θερμαινομενα καθισματα, ξερω γω ;
Ευχαριστώ προκαβολικά για τις γνώμες . Καλά χλμ σε όλους τους συμforumίτες -
RE: Ford Puma 2019
@anergos13 said in Ford Puma 2019:
@bouzou said in Ford Puma 2019:
@anergos13 said in Ford Puma 2019:
@bouzou said in Ford Puma 2019:
@bouzou said in Ford Puma 2019:
Τελικά το δίλημμα έχει γίνει συγκεκριμένο :
Με περίπου 23Κ euro
A. Puma 125 manual st line σχεδόν καινούριο (6 μηνών αγρατζουνιστο)
Β. Τ roc 1.5 150 dsg (experience) (2019 ) 29k χλμ (σε καλη κατάσταση με εγγυηση απο velmar για 5 ετη
Ξερω ότι γράφω σε Puma forum αλλα ξέρω ότι υπάρχουν και πολλοι αντικειμενικοί
Μπαίνει κι άλλος παίχτης στην εξίσωση . Bmw 118i F40 (2020) ....άντε βγάλε άκρη
H τιμη ειναι εξαιρετικη για το FL μοντελο με τον 1.5
Έχει βαφτεί για κάποιο λόγο φτερό και καπό ...
Το ειδες απο κοντα?
Mου το είπαν στο τηλέφωνο
-
RE: Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )
@manast said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
Tο Χceed είναι και όμορφο. Και δεν είναι VAG.
Δυστηχώς οι χώροι του xceed δε με καλύπτουν .Θα ήταν υποψήφιο αλλά με 380 λίτρα ... που θα τους βάλω ?
-
Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )
Καλησπέρα στην παρέα της αυτοκίνησης
Βρίσκομαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου εδώ και ένα μήνα βλέποντας σχεδόν όλες τις μάρκες Ford , Nissan , Renault ,Hyundai κλπ εκτός τις premium γιατί δεν τις φτάνω οικονομικά . Χρειάζομαι ενα οικογενειακό αυτοκίνητο με χώρους και τουλάχιστον 450λτ πορτμπαγκαζ. Αυτή τη στιγμή έχω bmw 320 sedan και θέλω να αλλάξω στυλ αμαξώματος προς την πρακτικότητα ενός suv (Εκ των προτέρων γνωρίζω ότι θα χάσω το πάτημα στον δρόμο και το τιμόνι του 320).
Έχω καταλήξει σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα και τους έχω βάλει ισοπαλία μετα απο test drive.
Το hyundai tuscon στην dinstictive εκδοση με τα 150ps auto από ποιότητα και κυρίως απο χώρους, έχει ό,τι ακριβώς ζητάω με περίπου 32 χιλ. Ενδοιασμοί : Τράβηγμα κινητήρα στο βαρύ του αμάξωμα , κατανάλωση , απουσία ρεζέρβας.
Σχεδόν το είχα αποφασίσει.
Μέχρι σήμερα που πήγα και οδήγησα για μισή ώρα το cupra Formentor. Αρχικά είμαι προκατειλημμένος με το γκρουπ VAG για όσα έχω διαβάσει-ακούσει στο παρελθόν για το κιβώτιο dsg . Μπαίνοντας μέσα είπα ωραίο αλλά αυτή αποκλείεται να είναι βασική έκδοση οπότε θα φτάνει πανω απο 35 χιλ. Και όμως τελικά είναι σε επίπεδα premium απο την βασική (κι ας βασίζεται στο Leon).
Χώροι απλά αποδεκτοί (σε συγκριση με Tuscon) με 120 λιτρα λιγότερα πορτμπαγκάζ αλλά και χωρίς να χωρίζει 40-20-40 το κάθισμα που θα με βόλευε. Στον δρόμο όμως ήταν το κερασάκι. Ενιωθα αρκετή δύναμη χαμηλά (όσο μπορουσα να τρέξω στην μποτιλιαρισμένη Βουλιαγμένης) αλλά κυρίως ένιωθα οτι δε μου λειπει τόσο η 320 στην αίσθηση με τον δρόμο. Φοβερή θέση οδήγησης και πρόθυμο κιβώτιο. Αρκετός θόρυβος όμως όταν ανέβαζε στροφές . Στο Tuscon δεν ακουγες κάτι αν δεν παταγες το πόδι στο πάτωμα . Ενδοιασμοί Formentor : Αξιοπιστία , value for money (φτανει 33χιλ. με αυτόματο), χώροι
Η καρδιά λέει στο πιο όμορφο Cupra
Η λογική στο πιο πρακτικό Tuscon
Εσείς ?
Θα βοηθούσε πολύ η γνώμη απο κατόχους που τυχόν παρατηρούν στραβά που δε τα βλέπω .
Ευχαριστώ -
RE: Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )
@netgeo said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
Με το καλό, να μας πεις χρώμα και έξτρα όταν το αποφασίσεις!
Ευχαριστώ πολύ ! Το παρήγγειλα ήδη . Είχε ετοιμοπαράδοτο το χρώμα που ήθελα (magnetic tech) . Tον εξοπλισμό του τον θεωρούσα ήδη υπερπλήρη και θα έπρεπε να περιμένω έως το καλοκαίρι για να έβαζα ίσως το park asist και τη ρεζέρβα . Άλλωστε ήδη ήμουν πάνω απ τον οικονομικό προυπολογισμό .
-
RE: Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )
@dublin said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
@bouzou said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
@netgeo said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
Με το καλό, να μας πεις χρώμα και έξτρα όταν το αποφασίσεις!
Ευχαριστώ πολύ ! Το παρήγγειλα ήδη . Είχε ετοιμοπαράδοτο το χρώμα που ήθελα (magnetic tech) . Tον εξοπλισμό του τον θεωρούσα ήδη υπερπλήρη και θα έπρεπε να περιμένω έως το καλοκαίρι για να έβαζα ίσως το park asist και τη ρεζέρβα . Άλλωστε ήδη ήμουν πάνω απ τον οικονομικό προυπολογισμό .
Με γειά! Παραλαμβάνεις άμεσα;! Περιμένουμε εντυπώσεις.
Έτσι είναι, εσύ θα μπαίνεις μέσα, και συχνά, αν δεν γουστάρεις, δεν το χαίρεσαι!
Να το χαρείτε με υγεία και ασφάλεια.
Ευχαριστώ για τις ευχές πραγματικά !
Θα παραλάβω μέσα στο επόμενο 10ήμερο .
Θα επανέλθω για εντυπώσεις εδώ είτε στο νήμα "Cupra Formentor" ,όταν θα έχω γράψει μερικά χιλιόμετρα .
Θα ήθελα εδώ να πώ (κι ας φανεί ως διαφήμιση -καμία σχέση ) για την πολύ καλή αντιμετώπιση και ευγένεια από την Velmar Αργυρούπολης . Δεν ξέρω αν οφείλεται μόνο στον εξαιρετικό πωλητή Α.Κ ή γενικά στο κατάστημα αλλά έως τώρα είμαι πολύ ικανοποιημένος . Επίσης εξαιρετική αντιμετώπιση και στη Hyundai Lamda στη Συγγρού απλά εκεί σε 2 test drive πάντα ερχόταν και κάποιος πωλητής μαζί ενώ στη Velmar μου είπε απ την πρώτη στιγμή πάρε το σαν να είναι δικό σου . Αντίθετα στη Ford στη Πέτρου Ράλλη περισσότερο σημασία και ευγένεια μου έδειξε η Κυρία που έτυχε να σφουγγαρίζει εκείνη τη στιγμή και ντράπηκα να πατήσω παρά ο πωλητής που με το ζόρι του πήρα 5 λέξεις .
Όλα μετράνε τελικά σε μία απόφαση έστω και στο υποσυνείδητο .Έχουν πάντως και τα καινούρια τις σκοτούρες τους ...
ήδη σκέφτομαι για το αν πρέπει να κάνω κεραμική επίστρωση ή όχι
και για το άν βάλω after market αισθητήρες μπροστά μπας γλιτώσω καμία απροσεξία λόγω ότι δεν θα έχω τον όγκο του στην αρχή . -
RE: Ford Puma 2019
@fanis75 said in Ford Puma 2019:
@bouzou said in Ford Puma 2019:
Puma - ταμπούρα.
Δεν είναι αρνητικό αυτό, αδιάφορο ειναι και ίσως και θετικό αφού μειώνει το κόστος σέρβις.
Ναι δεν αντιλέγω ... Ψυχολογικό είναι μάλλον περισσότερο .
Παίδες μάλλον για να γράφω εδώ μάλλον πιο κοντά στο Puma είμαι εκ των πραγμάτων .
Βεβαια εχω γράψει και στο αντιστοιχο των QQTo σκεπτικό όμως είναι να το κρατήσω 10 χρόνια το αμαξι ...Και όταν τα παιδιά που είναι τώρα στην εφηβεία φεύγουν δεξιά αριστερά μόνα τους ,,,τι να την κάνω την μαούνα ?
Τεσπα εχω μπερδευτεί !
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Συγνώμη αν βγαίνω off topic καθώς στην επικαιρότητα είναι hot η παρουσίαση του νέου Aσσου ..Ηθελα όμως να ρωτήσω όμως σαν υποψήφιος αγοραστής μιας κούκλας F40 sportline 318ι140ps με λίγα χιλιόμετρα τι να προσέξω ? Το αυτ κιβώτιο βγάζει προβλήματα ? Κατανάλωση τσιμπάει πολύ ακόμα και σε ταξίδι που το θέλω κατα κύριο λόγο ? Και ότι αλλό νομίζετε ότι πρέπει να προσέξω ....(εχω ξεφύγει στην αγορά απο csuv σε bsuv και τώρα σε hatch !! .. Αλλά ως πρωην κάτοχος Ε90 320ι έχω μία συμπάθια ιδίως όταν βλέπω ότι για μεταχειρισμένο Peυgeot 308 και Sk Kamig θες τα ίδια λεφτά ! )
-
RE: Ford Puma 2019
@a-d-p said in Ford Puma 2019:
@bouzou said in Ford Puma 2019:
@anergos13 said in Ford Puma 2019:
@bouzou said in Ford Puma 2019:
@anergos13 said in Ford Puma 2019:
@bouzou said in Ford Puma 2019:
@bouzou said in Ford Puma 2019:
Τελικά το δίλημμα έχει γίνει συγκεκριμένο :
Με περίπου 23Κ euro
A. Puma 125 manual st line σχεδόν καινούριο (6 μηνών αγρατζουνιστο)
Β. Τ roc 1.5 150 dsg (experience) (2019 ) 29k χλμ (σε καλη κατάσταση με εγγυηση απο velmar για 5 ετη
Ξερω ότι γράφω σε Puma forum αλλα ξέρω ότι υπάρχουν και πολλοι αντικειμενικοί
Μπαίνει κι άλλος παίχτης στην εξίσωση . Bmw 118i F40 (2020) ....άντε βγάλε άκρη
H τιμη ειναι εξαιρετικη για το FL μοντελο με τον 1.5
Έχει βαφτεί για κάποιο λόγο φτερό και καπό ...
Το ειδες απο κοντα?
Mου το είπαν στο τηλέφωνο
Τίμιοι
Ο πρώτος ιδιοκτήτης (που ήταν φιλος του μαντρά ) δεν είχε ιδέα μου είπαν . Πιθανόν να έπεσε κατα την φορτοεκφόρτωση οταν ήταν καινούριο και επισκευάστηκε πριν παραδοθεί .
Κατα τ άλλα παίρνεις καινούριο για να είσαι ήσυχος . Πάντως μπορεί να είναι οκ το αμάξι , μη κάνω δυσφήμηση ,αν θέλει να το δει κάποιος ...μου είπαν οτι το έχουν ελέγξει για ζημιά και δεν έχει κάτι . -
RE: Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )
@kapa-0 said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
Δεν θα κάνω σύγκριση. Ως κατόχους του τουσον 150 αυτόματο 2wd θα σου πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ναι οι τιμές είναι λίγο αυξημένες στην κατανάλωση(9-9,5 στη πόλη, 7-7,5 ταξίδι) αλλά καλύπτουν όλα τα θέλω μου. Στα πολύ συν του αυτοκινήτου, είναι η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση, το αμεσοτατο infotainment και οι χώροι φυσικά. Η ομορφιά του αμαξώματος είναι υποκειμενική(άλλοι ξερνανε άλλοι κ@υλ@νουν)Για μένα όταν μπαίνει το sport mode είμαι απόλυτα ικανοποιημένος οδηγικα.
Ελπίζω να βοήθησα...Κάνε ότι σου λέει η λογική σου καρδιά!
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια . (αντε να βάλεις μυαλό στη καρδιά ομως
)
-
RE: Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )
@kapa-0 said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
Νομίζω ότι το cupra θα το πάρεις νωρίτερα αν το παραγγείλεις. Στο τουσον το 7μηνο δεν το γλυτώνεις και αν μπουν έξτρα πας για 12μηνο. Αν αποφασίσεις για τουσον και σου πουν 3μηνο, να ξέρεις ότι εννοούν 6μηνο και πάνω.
Επίσης αν πήγες στο κόμβο Συγγρού για το τουσον, κανε φίλο σου τον πωλητή κ.Αντωνατο. Απλά ένα tip που μου έδωσαν κι εμένα το παραπάνω.
Α και μια σημαντική ερώτηση. Στο test drive και στα δύο, πήγες μόνος σου?
Το γνωρίζω για την αναμονη (δε προλαβαίνουμε το καλοκαιράκι να το χαρούμε
)
Ο κος Γιώργος (Αντωνάτος) με εξυπηρετεί και όντως είναι πολύ φιλικός και καλός στη δουλειά του.
Στο Τουσόν είχα και εναν πωλητή μαζί στο πισω κάθισμα . Πολύ φιλικός κι αυτός.
Στο Cupra μας δινει κλειδί (ημουν με τη γυναικα μου ) και μας λέει πόση ώρα το θέλετε ? !!! Εκανα να του πω κανενα τετραωρο να παω Ναυπλιο και πισω αλλά ντράπηκα -
RE: Cupra Formentor
Καλησπέρα .
Σήμερα οδήγησα το 1.5 dsg . Πολύ όμορφο ,στρωτό στο δρόμο με πάτημα για περισσότερη δύναμη (άλλωστε γι αυτό φτίαχτηκε) και με καλή ποιότητα εσωτερικού.
Με προβλημάτισε ό εντονος ήχος που περνάει στη καμπίνα κατα την επιτάχυνση ,ισχύει ή ηταν ιδέα μου ?
Επίσης ακουγονται προβήματα για το infotainment , υπάρχει ανάλογη εμπειρία ? -
RE: FORD KUGA 2020
Βρίσκομαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου για τετραμελή οικογένεια και δυστηχώς ενώ ήθελα πολύ να πάρω kuga λογω οδηγικής συμπεριφοράς και άνεσης ταυτόχρονα με αποτρέπει το μέγεθος και η έλλειψη αυτόματου κιβωτίου . Έτσι στράφηκα σε touscon & formentor για διαφορετικους λογους το καθ ενα
-
RE: FORD KUGA 2020
@regresso said in FORD KUGA 2020:
Θα παρεις το καλυτερο τιμονι της κατηγοριας, αψογη ηχομονωση - και σε ταχυτητες ανω των 130km, οχι μεχρι τα 110 και μετα να ειναι σαν κουδουνιστρα, εργονομια στο επακρο, την χαμηλοτερη καταναλωση εαν σε ενδιαφερει, και ολα τα συστηματα ασφαλειας που υπαρχουν διαθεσιμα αυτη τη στιγμη .
ΥΓ. Υπαρχει αυτοματο πετρελαιο εαν θελεις.Tα 120 άλογα στο πετρέλαιο είναι κατα τη γνώμη μου απαγορευτικά για ένα τετοιο βαρύ αμάξωμα . Δε θα μπορείς να προσπεράσεις αξιοπρεπώς .
Τα συστήματα ασφαλείας λιγο πολύ σε όλα τα suv των 30k είναι πλεόν top class με μικροδιαφορές .
Eίμαι σίγουρος για την ηχομόνωση στο kuga . Πιστεύετε όμως οτι το Formentor ή ακομα και το Χιουνται θα είναι κουδουνίστρα μετά τα 110?
Σε ένα test drive που με το 150ps tuscon έφτασα μεχρι 140km στη Συγγρου μου φάνηκε αξιοπρεπέστατο .Με το cupra δεν κατάφερα να τρέξω λιγο δυστυχώς αλλα δε νομίζω να εχει θεμα .
Σιγουρα τιμόνι θα έχει καλύτερο απ το tuscon (απ το cupra ίσως όχι) αλλά πλέον η έλλειψη πολλάπλών πίσω είναι ακομα ένα μείον . -
RE: Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )
@stefan147 said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
@bouzou said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
@dublin said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
@bouzou said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
ήδη σκέφτομαι για το αν πρέπει να κάνω κεραμική επίστρωση ή όχι
και για το άν βάλω after market αισθητήρες μπροστά μπας γλιτώσω καμία απροσεξία λόγω ότι δεν θα έχω τον όγκο του στην αρχή .Είμαι μεγάλος υπέρμαχος του κεραμικού. Εάν πιάνουν τα χέρια σου και εφόσον μιλάμε για καινούριο αυτοκίνητο που δε χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο από διόρθωση, είναι κάτι που το κάνεις άνετα και μόνος σου. Προσωπικά απέρριψα μεγάλα ονόματα του χώρου που ζητούσαν 1500+ για ολοκαίνουριο αμάξι και με την παρέα φίλου κι ένα καλό αλοιφαδόρο το κάναμε μαζί και το ανανέωσα στον 1.5 χρόνο λόγω του ότι πλένω κάθε 10 μέρες και κυρίως σε βούρτσα που υποτίθεται απαγορεύεται.
Υλικά μπορείς να βρεις πολλά (εγώ εχω χρησιμοποιήσει το cQuartz 3.0 της Carpro) και μπορείς να βρεις κι Ελληνικά προϊόντα εξίσου καλά.
Πχ Μεϊντάνης
Εγώ είμαι σούπερ happy με τα προϊοντα του και πλέον τα χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά για πλύσιμο στο χέρι.
Σε περίπτωση που δεν είσαι του DIY τότε υπάρχουν πολλοί detailers χωρίς μαγαζί που κάνουν τέτοιες δουλειές σε δικό τους χώρο με αρκετά ποιοτική δουλειά και νορμάλ τιμές (400-500€). Ξέρω τουλάχιστον 2 τέτοιους στα Ν. Προάστια.
Σε ότι αφορά του αισθητήρες μπροστά δεν υπάρχει κανένας λόγος για aftermarket όταν είναι τόσο εύκολη η τοποθέτηση των OEM.
Εντελώς εργοστασιακό αποτέλεσμα, με ενδείξεις στην οθόνη κτλ. To παραπάνω link είναι ενδεικτικό. Πιθανότατα μπορείς να βρεις τα parts σε κλάσμα του κόστους με σωστό ψάξιμο.
stefan σ ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές . Πιθανόν να σε ενοχλήσω στο κοντινό μέλλον για περαιτέρω καθοδήγηση καθώς έχεις πολύ περισσότερο γνώση απο εμένα .
-
RE: Cupra Formentor
@fanis75 said in Cupra Formentor:
@bouzou said in Cupra Formentor:
Ποιά είναι η διαφορά του DCC (dynamic chassis control) που κοστίζει 610 ευρώ προ φόρων , με την επιλογή sport ,normal.individual που υπάρχει standard στον εξοπλισμό ;
Το DCC είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση. Το driving mode σκέτο απλά αλλάζει το βάρος στο τιμόνι και την απόκριση στο γκάζι.
Θενκς με πρόλαβες -
RE: Cupra Formentor
Να υποθέσω ρυθμίζει και την ανάρτηση εκτός την χαρτογράφηση του κινητήρα και το βάρος του τιμονιού ?
-
RE: Nissan Qashqai 2021
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@lap said in Nissan Qashqai 2021:
Πες μου από μας γράφεις;;; Μόνο αυτό μες μου.
@lap said in Nissan Qashqai 2021:
Πες μου από μας γράφεις;;; Μόνο αυτό μες μου.
Έχουν internet στην μπουζού;
Ναι αμέ στο προαύλιο μας αφήνουν ...μονο όμως για να μιλάμε για αυτοκίνητα που δεν μπορούμε να αγοράσουμε ...
Τεσπα το επίθετο είναι Μπουζουνιεράκης .. για τους φίλους όμως Μπάμπης ο ΣουγιάςΚατα τα άλλα , καλά ολοι στο σπίτι ?