-
Οι χώροι του εντός καμπίνας είναι πραγματικά εξαιρετικοί. Τόσο σε εσωτερικό μήκος όσο και σε χώρο για τα γόνατα των πίσω. Βέβαια στον χώρο αποσκευών βρίσκεται στον μέσο όρο ίσως και χαμηλότερα. Επίσης έχει πολύ χαμηλό τούνελ οπότε ένας 5ος επιβάτης βολεύεται άνετα.
-
Έχουμε άποψη για τον 1000αρι κινητήρα με τα 155 άλογα; Ταιριάζει για το αμάξωμα του focus, ειδικά του sw??
-
@strom said in Νέο Ford Focus MK4:
Έχουμε άποψη για τον 1000αρι κινητήρα με τα 155 άλογα; Ταιριάζει για το αμάξωμα του focus, ειδικά του sw??
Νομίζω πως είναι ικανοποιητικός. Δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλα πιστεύω θα μετακινείσαι μια χαρά.
Καλό θα ήταν όμως να κάνεις ένα τεστ ντράιβ, έστω και στο hatchback αν βρεις. Το wagon είναι καμιά 40-50 κιλά βαρύτερο μόνο. Πάρε κανέναν ακόμα μαζί σου βόλτα!
-
@strom said in Νέο Ford Focus MK4:
Έχουμε άποψη για τον 1000αρι κινητήρα με τα 155 άλογα; Ταιριάζει για το αμάξωμα του focus, ειδικά του sw??
παμε για νεα αλλαγη;
-
Το τούνελ γιατί υπάρχει ακόμη στα αυτοκίνητα; σαν "νεύρο" που ενισχύει τη δομική αντοχή;
-
@wantone said in Νέο Ford Focus MK4:
@strom said in Νέο Ford Focus MK4:
Έχουμε άποψη για τον 1000αρι κινητήρα με τα 155 άλογα; Ταιριάζει για το αμάξωμα του focus, ειδικά του sw??
παμε για νεα αλλαγη;
Αστα να πάνε!
-
@strom said in Νέο Ford Focus MK4:
Έχουμε άποψη για τον 1000αρι κινητήρα με τα 155 άλογα; Ταιριάζει για το αμάξωμα του focus, ειδικά του sw??
Αν σου αρέσει το αμάξι θα το καταπιείς αναγκαστικά. Δεν σου άφησε και επιλογή η Ford. Θεωρώ πάντως πως η μετάβαση στο Dct θα έχει θετικό πρόσημο στις επιδόσεις αλλά και την κύλιση του οχήματος με τον 1000αρι. Ειδικά από την στιγμή που πλέον λένε ότι ο προμηθευτής βγάζει αξιόπιστα Dct.
-
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
Το τούνελ γιατί υπάρχει ακόμη στα αυτοκίνητα; σαν "νεύρο" που ενισχύει τη δομική αντοχή;
Συνήθως τα τούνελ υπάρχουν για να περνάει ο άξονας από την μετάδοση στους πίσω τροχούς αν βγαίνει σε τετρακίνητο!
Μπορεί να υπάρχει παγκοσμίως και να μην έρχεται στην Ελλάδα.
Άσχετα βέβαια αν δεν είναι βέβαια μηχανική τετρακίνηση και είναι ηλεκτρική τύπου haltec. -
@wantone said in Νέο Ford Focus MK4:
παμε για νεα αλλαγη;
Μπέρδεψες τον strom με τον storm μάλλον...
@polioan said in Νέο Ford Focus MK4:
haltec
Μάλλον εννοείς Haldex, που είναι μηχανική (με συμπλέκτη).
-
@realzeus said in Νέο Ford Focus MK4:
@wantone said in Νέο Ford Focus MK4:
παμε για νεα αλλαγη;
Μπέρδεψες τον strom με τον storm μάλλον...
@polioan said in Νέο Ford Focus MK4:
haltec
Μάλλον εννοείς Haldex, που είναι μηχανική (με συμπλέκτη).
Ω ναι, το Τ9 μου μέσα...
-
@polioan said in Νέο Ford Focus MK4:
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
Το τούνελ γιατί υπάρχει ακόμη στα αυτοκίνητα; σαν "νεύρο" που ενισχύει τη δομική αντοχή;
Συνήθως τα τούνελ υπάρχουν για να περνάει ο άξονας από την μετάδοση στους πίσω τροχούς αν βγαίνει σε τετρακίνητο!
Μπορεί να υπάρχει παγκοσμίως και να μην έρχεται στην Ελλάδα.
Άσχετα βέβαια αν δεν είναι βέβαια μηχανική τετρακίνηση και είναι ηλεκτρική τύπου haltec.Μα υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα, που ούτε κατά διάνοια δεν βγαίνουν 4κινητα πουθενά.
-
@strom said in Νέο Ford Focus MK4:
Έχουμε άποψη για τον 1000αρι κινητήρα με τα 155 άλογα; Ταιριάζει για το αμάξωμα του focus, ειδικά του sw??
Εξαρτατε τι ζητας. Εχω το 125 το απλο και ειναι ικανοποιητικο για μενα σε ολα εκτος της περιπτωσης στα ταξιδια με 6η ( και αρκετα μακρυας 6ης) και ανηφορικους δρομους. Φανταζομαι το 155 με την λιγο μεγαλυτερη ροπη +1,5 kg και τις κοντυτερες σχεσεις μεταδοσης θα ειναι οκ και σε αυτον τον τομεα. Τι αμαξι ειχες πριν;
-
@a-ctive said in Νέο Ford Focus MK4:
@strom said in Νέο Ford Focus MK4:
Έχουμε άποψη για τον 1000αρι κινητήρα με τα 155 άλογα; Ταιριάζει για το αμάξωμα του focus, ειδικά του sw??
Εξαρτατε τι ζητας. Εχω το 125 το απλο και ειναι ικανοποιητικο για μενα σε ολα εκτος της περιπτωσης στα ταξιδια με 6η ( και αρκετα μακρυας 6ης) και ανηφορικους δρομους. Φανταζομαι το 155 με την λιγο μεγαλυτερη ροπη +1,5 kg και τις κοντυτερες σχεσεις μεταδοσης θα ειναι οκ και σε αυτον τον τομεα. Τι αμαξι ειχες πριν;
έχω τον ecoboost με τα 100 άλογα σε fiesta
-
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
@polioan said in Νέο Ford Focus MK4:
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
Το τούνελ γιατί υπάρχει ακόμη στα αυτοκίνητα; σαν "νεύρο" που ενισχύει τη δομική αντοχή;
Συνήθως τα τούνελ υπάρχουν για να περνάει ο άξονας από την μετάδοση στους πίσω τροχούς αν βγαίνει σε τετρακίνητο!
Μπορεί να υπάρχει παγκοσμίως και να μην έρχεται στην Ελλάδα.
Άσχετα βέβαια αν δεν είναι βέβαια μηχανική τετρακίνηση και είναι ηλεκτρική τύπου haltec.Μα υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα, που ούτε κατά διάνοια δεν βγαίνουν 4κινητα πουθενά.
Μπορεί να θέλουν να έχουν ένα έτοιμο σασί που σε κανά facelift μελλοντικά να βγάλουν και ένα μοντέλο με τετρακίνηση!
Άλλο ότι τελικώς μπορεί και να μην βγάλουν ποτέ...Υπάρχουν όμως και αυτοκίνητα που έχουν πολύ μικρά τούνελ, ως και ανύπαρκτα σχεδόν, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα ποιες μάρκες.
-
@polioan said in Νέο Ford Focus MK4:
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
@polioan said in Νέο Ford Focus MK4:
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
Το τούνελ γιατί υπάρχει ακόμη στα αυτοκίνητα; σαν "νεύρο" που ενισχύει τη δομική αντοχή;
Συνήθως τα τούνελ υπάρχουν για να περνάει ο άξονας από την μετάδοση στους πίσω τροχούς αν βγαίνει σε τετρακίνητο!
Μπορεί να υπάρχει παγκοσμίως και να μην έρχεται στην Ελλάδα.
Άσχετα βέβαια αν δεν είναι βέβαια μηχανική τετρακίνηση και είναι ηλεκτρική τύπου haltec.Μα υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα, που ούτε κατά διάνοια δεν βγαίνουν 4κινητα πουθενά.
Μπορεί να θέλουν να έχουν ένα έτοιμο σασί που σε κανά facelift μελλοντικά να βγάλουν και ένα μοντέλο με τετρακίνηση!
Άλλο ότι τελικώς μπορεί και να μην βγάλουν ποτέ...Υπάρχουν όμως και αυτοκίνητα που έχουν πολύ μικρά τούνελ, ως και ανύπαρκτα σχεδόν, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα ποιες μάρκες.
Τα προηγούμενα civic(δεν ξέρω για τα τωρινά) είχαν όπως λες ανύπαρκτο τούνελ. Είναι από τα θέματα που πάντα προσέχω σε αυτοκίνητα.
-
@polioan said in Νέο Ford Focus MK4:
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
@polioan said in Νέο Ford Focus MK4:
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
Το τούνελ γιατί υπάρχει ακόμη στα αυτοκίνητα; σαν "νεύρο" που ενισχύει τη δομική αντοχή;
Συνήθως τα τούνελ υπάρχουν για να περνάει ο άξονας από την μετάδοση στους πίσω τροχούς αν βγαίνει σε τετρακίνητο!
Μπορεί να υπάρχει παγκοσμίως και να μην έρχεται στην Ελλάδα.
Άσχετα βέβαια αν δεν είναι βέβαια μηχανική τετρακίνηση και είναι ηλεκτρική τύπου haltec.Μα υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα, που ούτε κατά διάνοια δεν βγαίνουν 4κινητα πουθενά.
Μπορεί να θέλουν να έχουν ένα έτοιμο σασί που σε κανά facelift μελλοντικά να βγάλουν και ένα μοντέλο με τετρακίνηση!
Άλλο ότι τελικώς μπορεί και να μην βγάλουν ποτέ...Υπάρχουν όμως και αυτοκίνητα που έχουν πολύ μικρά τούνελ, ως και ανύπαρκτα σχεδόν, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα ποιες μάρκες.
Δεν μπορεί να είναι αυτός ο λόγος.
Δεν υπάρχει ούτε υπήρξε ούτε θα υπάρξει ποτέ 4κίνητο ή πισωκίνητο απ τα αυτοκίνητα για τα οποία συζητάμε, τα τελευταία 20 χρόνια... -
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
@polioan said in Νέο Ford Focus MK4:
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
@polioan said in Νέο Ford Focus MK4:
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
Το τούνελ γιατί υπάρχει ακόμη στα αυτοκίνητα; σαν "νεύρο" που ενισχύει τη δομική αντοχή;
Συνήθως τα τούνελ υπάρχουν για να περνάει ο άξονας από την μετάδοση στους πίσω τροχούς αν βγαίνει σε τετρακίνητο!
Μπορεί να υπάρχει παγκοσμίως και να μην έρχεται στην Ελλάδα.
Άσχετα βέβαια αν δεν είναι βέβαια μηχανική τετρακίνηση και είναι ηλεκτρική τύπου haltec.Μα υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα, που ούτε κατά διάνοια δεν βγαίνουν 4κινητα πουθενά.
Μπορεί να θέλουν να έχουν ένα έτοιμο σασί που σε κανά facelift μελλοντικά να βγάλουν και ένα μοντέλο με τετρακίνηση!
Άλλο ότι τελικώς μπορεί και να μην βγάλουν ποτέ...Υπάρχουν όμως και αυτοκίνητα που έχουν πολύ μικρά τούνελ, ως και ανύπαρκτα σχεδόν, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα ποιες μάρκες.
Δεν μπορεί να είναι αυτός ο λόγος.
Δεν υπάρχει ούτε υπήρξε ούτε θα υπάρξει ποτέ 4κίνητο ή πισωκίνητο απ τα αυτοκίνητα για τα οποία συζητάμε, τα τελευταία 20 χρόνια...Ναι το γνωρίζω, αλλά όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα τούνελ τα ετοίμαζαν για αυτόν τον σκοπό.
Η FORD δεν ασχολήθηκε ποτέ!
Εκτός και αν το αφήσανε με την προυπόθεση "τρελών" που κάνουνε μεταροπές και βάζουν customized τετρακινήσεις!
Αν και δύσκολο το βλέπω... -
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
@polioan said in Νέο Ford Focus MK4:
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
@polioan said in Νέο Ford Focus MK4:
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
Το τούνελ γιατί υπάρχει ακόμη στα αυτοκίνητα; σαν "νεύρο" που ενισχύει τη δομική αντοχή;
Συνήθως τα τούνελ υπάρχουν για να περνάει ο άξονας από την μετάδοση στους πίσω τροχούς αν βγαίνει σε τετρακίνητο!
Μπορεί να υπάρχει παγκοσμίως και να μην έρχεται στην Ελλάδα.
Άσχετα βέβαια αν δεν είναι βέβαια μηχανική τετρακίνηση και είναι ηλεκτρική τύπου haltec.Μα υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα, που ούτε κατά διάνοια δεν βγαίνουν 4κινητα πουθενά.
Μπορεί να θέλουν να έχουν ένα έτοιμο σασί που σε κανά facelift μελλοντικά να βγάλουν και ένα μοντέλο με τετρακίνηση!
Άλλο ότι τελικώς μπορεί και να μην βγάλουν ποτέ...Υπάρχουν όμως και αυτοκίνητα που έχουν πολύ μικρά τούνελ, ως και ανύπαρκτα σχεδόν, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα ποιες μάρκες.
Δεν μπορεί να είναι αυτός ο λόγος.
Δεν υπάρχει ούτε υπήρξε ούτε θα υπάρξει ποτέ 4κίνητο ή πισωκίνητο απ τα αυτοκίνητα για τα οποία συζητάμε, τα τελευταία 20 χρόνια...Το mk3 RS ήταν 4κίνητο
Όσο για το ΜΚ4, ο χώρος εκεί χρησιμοποιείται για να μπει μέσα μέρος της εξάτμισης έτσι ώστε να μη προεξέχει και να είναι πιο αεροδυναμικό από κάτω
-
Κάναμε και το ετήσιο γερό καθάρισμα και συντήρηση στο κεραμικό. 3 χρόνια, 31χιλ χμ και συνεχίζουμε!
-
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
Κάναμε και το ετήσιο γερό καθάρισμα και συντήρηση στο κεραμικό. 3 χρόνια, 31χιλ χμ και συνεχίζουμε!
Πολύ όμορφο ως αμάξι και πολύ ζωντανό χρώμα!
Να το χαίρεσαι και να είναι καλοτάξιδο...
Ford Focus MK4