-
Εχει βγει ηδη για το Leon νεο update και λενε λυνει αρκετα απο τα (πολλα) bugs. Ελλαδα δεν ξερω αν εχουν ακομα κανει roll out. Αυτο για το οποιο ακομα δεν εχει βρεθει λυση ειναι η εκ των υστερων ενεργοποιηση του full link. Εντελως αστεια φαση. Στα 5F ηταν μιση ωρα υποθεση και τωρα δε μπορουν. Και το ακομα καλυτερο ειναι οτι κανενας πωλητης δεν ηξερε τπτ οταν σου πουλαγε το αμαξι και πηγαινε ο πελατης ανυποψιαστος με τη σιγουρια οτι οποτε θελει το βαζει. Ουτε η Τεχνοκαρ δεν ηξερε τι ισχυει.
-
Δεν το έγραψα σωστά. Το Golf θα πάρει εκτός του software update & hardware upgrade (αναβαθμισμένο cpu/gpu). Εκεί είναι το κλειδί.
-
@sabas_thess said in Seat Leon Mk4 (2020):
Δεν το έγραψα σωστά. Το Golf θα πάρει εκτός του software update & hardware upgrade (αναβαθμισμένο cpu/gpu). Εκεί είναι το κλειδί.
Από όσα κατάλαβα εγώ, σε νέα αυτοκίνητα θα μπεί hardware upgrade ενώ σε όσα κυκλοφορούν μόνο software update. Μακάρι βέβαια να έχεις δίκιο εσύ!
-
@limited_one said in Seat Leon Mk4 (2020):
@sabas_thess said in Seat Leon Mk4 (2020):
Δεν το έγραψα σωστά. Το Golf θα πάρει εκτός του software update & hardware upgrade (αναβαθμισμένο cpu/gpu). Εκεί είναι το κλειδί.
Από όσα κατάλαβα εγώ, σε νέα αυτοκίνητα θα μπεί hardware upgrade ενώ σε όσα κυκλοφορούν μόνο software update. Μακάρι βέβαια να έχεις δίκιο εσύ!
Αυτό ισχύει μόνο για τα GOLF 8 ή και για τα καινούρια LEON?
-
Αν και αναφέρεται στο Golf το βάζω εδώ μιας και έγινε λόγος...
(Google translate)
UPDATE OF THE INFOTAINMENT SYSTEM IN THE VW GOLF 8 R (2020)
After harsh but justified criticism of the infotainment system of the VW Golf 8 R (2020), VW reacts. From the beginning of 2022, the carmaker will install a revised version of the Modular Infotainment Toolkit (MIB 3) in every Golf. Nothing changes with the visible hardware, and so the unlit touch sliders for temperature and volume control are retained. Only in the context of the major facelift VW wants to improve here. After all, if you now approach the center screen with your finger, the touch fields around the hazard warning light switch are automatically locked. As soon as you tap on the touch screen, the underlying sliders are also blocked. An incorrect operation of the volume and temperature settings should be prevented, at the same time you can now support the wrist. The most important innovation, however, is a more powerful chip unit with a central processor, which now consists of four cores. Overall, the new chips are expected to deliver 25 percent more computing power, while the performance of the graphics unit has been tripled. Vw promises above all more speed: The start-up of the system after the start should work much faster and the Naviroute should be calculated already five seconds after input. Although existing customers do not benefit from the better chips, navi, voice control and Co. can also be optimized for already approved models of the VW Golf 8 R (2020) via software update.https://www.autozeitung.de/vw-golf-8-r-2020-motor-ausstattung-197608.html
-
Τώρα θα βάλουν ισχυρότερο επεξεργαστή για ταχύτητα και κυρίως καλύτερη διαχείριση των γραφικών της οθόνης.
Ξεφτίλα η αρχική επιλογή τους για να εξοικονομήσουν τι; Η ζημιά που έγινε στο όνομα τους με όσους γαμωσταυριζουν με το αρχικό infotainment δεν υπολογίζεται .
Τέτοιες τσιπιες είναι απαράδεκτες για ένα μοντέλο όπως το golf και ειδικά σε ένα χαρακτηριστικό που και είναι κάτι που ο οδηγός έχει συνεχή διαδραστικότητα και προωθήθηκε ως μεγαλο selling point των νέων μοντέλων της VAG , ως μεγάλη εξέλιξη ως προς το παρελθόν στην σχεδίαση και την εμφάνιση του εσωτερικού.
Εν τω μεταξύ όταν κυκλοφόρησε από τα πρώτα πράγματα που διαφήμιζαν ήταν οι μελλοντικές ΟΤΑ updates επί πληρωμή για ξεκλείδωμα χαρακτηριστικών και νέων λειτουργιών κλπ
Αυτά χρειάζονται δυνατά hardware και επεξεργαστές πρωτίστως. -
@vagkirk said in Seat Leon Mk4 (2020):
Τώρα θα βάλουν ισχυρότερο επεξεργαστή για ταχύτητα και κυρίως καλύτερη διαχείριση των γραφικών της οθόνης.
Ξεφτίλα η αρχική επιλογή τους για να εξοικονομήσουν τι; Η ζημιά που έγινε στο όνομα τους με όσους γαμωσταυριζουν με το αρχικό infotainment δεν υπολογίζεται .
Τέτοιες τσιπιες είναι απαράδεκτες για ένα μοντέλο όπως το golf και ειδικά σε ένα χαρακτηριστικό που και είναι κάτι που ο οδηγός έχει συνεχή διαδραστικότητα και προωθήθηκε ως μεγαλο selling point των νέων μοντέλων της VAG , ως μεγάλη εξέλιξη ως προς το παρελθόν στην σχεδίαση και την εμφάνιση του εσωτερικού.
Εν τω μεταξύ όταν κυκλοφόρησε από τα πρώτα πράγματα που διαφήμιζαν ήταν οι μελλοντικές ΟΤΑ updates επί πληρωμή για ξεκλείδωμα χαρακτηριστικών και νέων λειτουργιών κλπ
Αυτά χρειάζονται δυνατά hardware και επεξεργαστές πρωτίστως.Το θέμα είναι αυτό αφορά τα GOLF, όπως και να το παρουσίασαν εξαρχής και τι αποφάσεις πήραν για μετέπειτα δεν νομίζω να αφορά τα LEON(χωρίς να το ξέρω σίγουρα), γιατί θεωρώ ότι η SEAT έχει άλλο hardware. Η SEAT θα κάνει καμία κίνηση για ανβάθμιση της οθόνης της ή όχι?
-
Σωστά, θυμάμαι τώρα που το λες όταν βγήκε το Λεόν κάποιος από τους υπεύθυνους εξέλιξης του μοντέλου σε ερώτηση πώς διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα VAG , είχε απαντήσει μεταξύ άλλων πως το infotainment είχε περάσει 2 χρόνια εξέλιξης από ομάδα των Ισπανών , λογικά αν και το hardware και οι γενικές κατευθύνσεις θα ήταν συγκεκριμένες γραφικά και interface θα δέχτηκαν ιδιαίτερη φροντίδα και θα έλυσαν τα οποία προβλήματα αφού τους δόθηκε τέτοιος βαθμός ελευθερίας.
Άλλωστε και εκ του αποτελέσματος φαίνεται πως ο Luca de Meo ο οποίος δεν είναι κανένας τυχαίος ,- τέτοιοι τύποι θέλουν να βάζουν την υπογραφή τους για την βελτίωση του βιογραφικού τους - δημιούργησε το καλύτερο Leon ως τώρα , ( και στα προηγούμενα φυσικά και στις Cupra είχε δώσει δείγμα γραφής) και κατά την άποψη μου έδωσε ένα καλύτερο αυτοκίνητο σε όλα από το Golf και μετά την έκανε για τη Renault.
Είναι γνωστές τέτοιες καταστάσεις στο Group , συγκρούσεις χαρακτήρων και φιλοδοξιών , ο κάθε CEO της μάρκας και τα υψηλόβαθμα στελέχη παίζουν στα όρια των ελευθεριών που επιτρέπει το VAG για την υστεροφημία τους.
Είναι γνωστές άλλωστε μερικές φοβερές διαμάχες στα συμβούλια της VW κυρίως για τα αυτοκίνητα της Skoda και την ζημιά που κάνουν στις πωλήσεις των VW. Ειδικά με το προηγούμενο Octavia έπεσε χοντρό χέρι , ενώ δεν είναι καθόλου αβάσιμες οι έρευνες που δείχνουν πάντα τα Skoda πιο ψηλά στις έρευνες αξιοπιστίας. -
@vagkirk said in Seat Leon Mk4 (2020):
Σωστά, θυμάμαι τώρα που το λες όταν βγήκε το Λεόν κάποιος από τους υπεύθυνους εξέλιξης του μοντέλου σε ερώτηση πώς διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα VAG , είχε απαντήσει μεταξύ άλλων πως το infotainment είχε περάσει 2 χρόνια εξέλιξης από ομάδα των Ισπανών , λογικά αν και το hardware και οι γενικές κατευθύνσεις θα ήταν συγκεκριμένες γραφικά και interface θα δέχτηκαν ιδιαίτερη φροντίδα και θα έλυσαν τα οποία προβλήματα αφού τους δόθηκε τέτοιος βαθμός ελευθερίας.
Άλλωστε και εκ του αποτελέσματος φαίνεται πως ο Luca de Meo ο οποίος δεν είναι κανένας τυχαίος ,- τέτοιοι τύποι θέλουν να βάζουν την υπογραφή τους για την βελτίωση του βιογραφικού τους - δημιούργησε το καλύτερο Leon ως τώρα , ( και στα προηγούμενα φυσικά και στις Cupra είχε δώσει δείγμα γραφής) και κατά την άποψη μου έδωσε ένα καλύτερο αυτοκίνητο σε όλα από το Golf και μετά την έκανε για τη Renault.
Είναι γνωστές τέτοιες καταστάσεις στο Group , συγκρούσεις χαρακτήρων και φιλοδοξιών , ο κάθε CEO της μάρκας και τα υψηλόβαθμα στελέχη παίζουν στα όρια των ελευθεριών που επιτρέπει το VAG για την υστεροφημία τους.
Είναι γνωστές άλλωστε μερικές φοβερές διαμάχες στα συμβούλια της VW κυρίως για τα αυτοκίνητα της Skoda και την ζημιά που κάνουν στις πωλήσεις των VW. Ειδικά με το προηγούμενο Octavia έπεσε χοντρό χέρι , ενώ δεν είναι καθόλου αβάσιμες οι έρευνες που δείχνουν πάντα τα Skoda πιο ψηλά στις έρευνες αξιοπιστίας.Αυτά έπρεπε να τα περιμένει η VW από την στιγμή που αποφάσισε την πλήρη συνεργασία με AUDI, SKODA, SEAT. Εκτός από τους κινητήρες και τις πλατφόρμες και κάποια ανταλλακτικά, θα ανταγωνίζονταν σε όλα τα άλλα, συν τις διαφορές ποιοτήτων εσωτερικά.
Για μένα φέτος η SEAT έκανε την διαφορά, αλλά με προβληματίζει η μέχρι τώρα κατάσταση με το INFOTAINMENT. Τα κολλήματα κλπ... -
-
Και ας βγει ένας να πει ότι δεν είναι αυτή τη στιγμή μακράν το πιο vfm της κατηγορίας του...
-
@sabas_thess said in Seat Leon Mk4 (2020):
Και ας βγει ένας να πει ότι δεν είναι αυτή τη στιγμή μακράν το πιο vfm της κατηγορίας του...
Πολλοί είναι υπέρ να δώσουν παραπάνω λεφτά να πάρουν golf από το να πάρουν ένα vfm Leon...
Εγώ συμφωνώ και επαυξάνω στα λεγόμενά σου! -
Βλέποντας βιντεάκια στο YOUTUBE, έπεσα σε μία περίπτωση ενός CAR ANDROID BOX.
Επειδή όλοι έχουμε στο μυαλό μας για το συγκεκριμένο αμάξι που δεν μπορούμε να συνδεθούμε στο Infotainment ασύρματα, αλλά και επειδή δεν θα έχουμε την δυνατότητα να βάλουμε πχ YOUTUBE στο αμάξι, σας επισυνάπτω τα παρακάτω:
CARBOTICS
Ελληνικό review CARBOTICSΔεν κάνω καθόλου διαφήμιση ούτε το υλικό, ούτε τον άνθρωπό μας(Έλληνα εννοώ) που κάνει το review του.
Βέβαια, το κατά της όλης υπόθεσης από την δική μου οπτική γωνία είναι ότι αν θα θέλεις να αλλάξεις τα προφίλ οδήγησης ECO, COMFORT κλπ ή να βάλεις κλίμα, πρέπει να βγεις από το android box.
Το έχει μελετήσει κανένας άλλος?
-
Να ξέρεις ότι οι ασύρματες συνδέσεις τέτοιου τύπου, τρώνε μπαταρία με το μπουρί της σόμπας. Οπότε σε μεγάλες αποστάσεις, εάν δεν παίζει ταυτόχρονα και ασύρματη φόρτιση ώστε να γλιτώνεις το καλώδιο, δε νομίζω ότι βολεύει.
-
https://carsifi.com/
Λιγη υπομονη μεχρι να μου ερθει και θα εχετε και ριβιου.
απο οσους το εχουν παρει οτι πιο απλο και ευκολο για ασυρματο α/α
τα αλλα μποξ ειναι αντροιντ μποξ, δηλαδη πληρη αντροιντ συστηματα, και οχι μια απλη 'ασυρματη' καρτα. οσο πιο απλο, τοσο καλυτερο. και δεν παιρνει και ρευμα οταν σβησει ο κινητηρας αφου λειτουργει με οτι δινει το usb -
@stefan147 said in Seat Leon Mk4 (2020):
Να ξέρεις ότι οι ασύρματες συνδέσεις τέτοιου τύπου, τρώνε μπαταρία με το μπουρί της σόμπας. Οπότε σε μεγάλες αποστάσεις, εάν δεν παίζει ταυτόχρονα και ασύρματη φόρτιση ώστε να γλιτώνεις το καλώδιο, δε νομίζω ότι βολεύει.
Στην αρχή νόμιζα ότι τροφοδοτείται από το USB καλώδιο.
Ναι έχεις ένα δίκιο σε αυτό!
Όπως και να έχει δεν είναι μία έστω λύση πάνω στα προβλήματα που ξέρουμε πάνω στα Infotainment των VAG Group? Που όλοι περιμένουν να γίνει και ασύρματη σύνδεση με τα Infotainment?
Αλλά και μία έξτρα επιλογή ότι θα έχεις πχ YOUTUBE, SPOTIFY κλπ? -
@gatoz said in Seat Leon Mk4 (2020):
τ
Ωπ gatoz τώρα το είδα...
Δώσε αργότερα τα φώτα σου, γιατί λογικά με αυτό μας σώζεις!
Αλλά και πάλι έχω την απορία, όταν θα θέλεις να αλλάζεις τα προφίλ οδήγησης και να αλλάξεις θερμοκρασία(οκ αλλάζεις ακουμπώντας μόνο τα capacitive και όχι πάνω στην οθόνη) πως το κάνεις?
Σου δίνω ιδέες για το review σου! -
@polioan said in Seat Leon Mk4 (2020):
@stefan147 said in Seat Leon Mk4 (2020):
Να ξέρεις ότι οι ασύρματες συνδέσεις τέτοιου τύπου, τρώνε μπαταρία με το μπουρί της σόμπας. Οπότε σε μεγάλες αποστάσεις, εάν δεν παίζει ταυτόχρονα και ασύρματη φόρτιση ώστε να γλιτώνεις το καλώδιο, δε νομίζω ότι βολεύει.
Στην αρχή νόμιζα ότι τροφοδοτείται από το USB καλώδιο.
Ναι έχεις ένα δίκιο σε αυτό!
Όπως και να έχει δεν είναι μία έστω λύση πάνω στα προβλήματα που ξέρουμε πάνω στα Infotainment των VAG Group? Που όλοι περιμένουν να γίνει και ασύρματη σύνδεση με τα Infotainment?
Αλλά και μία έξτρα επιλογή ότι θα έχεις πχ YOUTUBE, SPOTIFY κλπ?Στο κινητο εννοώ θα σου τρώει κάργα μπαταρία. Το box εννοείται θα τροφοδοτείται από το αυτοκινήτο. Πχ σε BMW με ασύρματη φόρτιση και ασύρματο AA, οριακά κατάφερνε να κρατάει τη μπαταρία του τηλεφώνου σταθερή, να μην πω ότι έπεφτε κιολας σιγά σιγά.
Τώρα το τι περιμένει ο καθένας είναι ευσεβείς πόθοι. Ποτέ μα ποτέ δεν έχουν γίνει τέτοια upgrades από το vag. Αυτοί, όπως και οι περισσότεροι, δε χαρίζουν του αγγέλου τους νερό. Εάν είναι θα το βάλουν από κάποιο facelift και μετα.
-
@stefan147 said in Seat Leon Mk4 (2020):
@polioan said in Seat Leon Mk4 (2020):
@stefan147 said in Seat Leon Mk4 (2020):
Να ξέρεις ότι οι ασύρματες συνδέσεις τέτοιου τύπου, τρώνε μπαταρία με το μπουρί της σόμπας. Οπότε σε μεγάλες αποστάσεις, εάν δεν παίζει ταυτόχρονα και ασύρματη φόρτιση ώστε να γλιτώνεις το καλώδιο, δε νομίζω ότι βολεύει.
Στην αρχή νόμιζα ότι τροφοδοτείται από το USB καλώδιο.
Ναι έχεις ένα δίκιο σε αυτό!
Όπως και να έχει δεν είναι μία έστω λύση πάνω στα προβλήματα που ξέρουμε πάνω στα Infotainment των VAG Group? Που όλοι περιμένουν να γίνει και ασύρματη σύνδεση με τα Infotainment?
Αλλά και μία έξτρα επιλογή ότι θα έχεις πχ YOUTUBE, SPOTIFY κλπ?Στο κινητο εννοώ θα σου τρώει κάργα μπαταρία. Το box εννοείται θα τροφοδοτείται από το αυτοκινήτο. Πχ σε BMW με ασύρματη φόρτιση και ασύρματο AA, οριακά κατάφερνε να κρατάει τη μπαταρία του τηλεφώνου σταθερή, να μην πω ότι έπεφτε κιολας σιγά σιγά.
Τώρα το τι περιμένει ο καθένας είναι ευσεβείς πόθοι. Ποτέ μα ποτέ δεν έχουν γίνει τέτοια upgrades από το vag. Αυτοί, όπως και οι περισσότεροι, δε χαρίζουν του αγγέλου τους νερό. Εάν είναι θα το βάλουν από κάποιο facelift και μετα.
Λόγω της δουλειάς μου με ταξίδια συνεχόμενα σε όλη την Β.Ελλάδα και λόγω ότι είχα παλαιότερο αμάξι που δεν είχα κάποια android οθόνη ως κονσόλα αυτοκινήτου, χρησιμοποιούσα μονίμως το κινητό με χάρτες σε βεντούζα στο παρμπριζ.
Το καλοκαίρι ψηνόταν, φυσικό ήταν! Α και να μην ξεχάσω ότι μονίμως ήταν και στην φόρτιση, γιατί GPS και 4G έτρωγαν την μπαταρία με το κουτάλι!
Στο LEON που παρήγγειλα δεν πήρα την ασύρματη φόρτιση για να μην ανεβάζω θερμοκρασία του επαγωγικά, θα το έχω έστω συνδεδεμένο με USB για φόρτιση ή από τον αναπτήρα. -
@polioan said in Seat Leon Mk4 (2020):
@gatoz said in Seat Leon Mk4 (2020):
τ
Ωπ gatoz τώρα το είδα...
Δώσε αργότερα τα φώτα σου, γιατί λογικά με αυτό μας σώζεις!
Αλλά και πάλι έχω την απορία, όταν θα θέλεις να αλλάζεις τα προφίλ οδήγησης και να αλλάξεις θερμοκρασία(οκ αλλάζεις ακουμπώντας μόνο τα capacitive και όχι πάνω στην οθόνη) πως το κάνεις?
Σου δίνω ιδέες για το review σου!μα δεν κανει κατι στη μαμα συσκευη, λειτουργει οπως και πριν. στο μενου του android auto μονο αντι να βαζεις το τηλεφωνο με usb 'εξομοιωνει' τη λειτουργια του καλωδιου. τιποτε αλλο.
και περι φορτισης....
πραγματι να μοιρασω ας πουμε hotspot με το τηλεφωνο στον ασυρματο φορτιστη του 3008 καθυστερει αρκετα την φορτιση, απο ας πουμε 1 ωρα απο ξελιγωμα σε τερμα, σε 1.30. σε s21+.
ομως ουτως ή αλλως αυτο που κανω σε καθε, μα σε καθε αμαξι που οδηγαω περισσοτερο απο ενα μηνα, ειναι να παιρνω ενα brodit proclip και μια ενεργη βαση brodit για το συγκεκριμενο τηλεφωνο ωστε να το εχω σε αμεση οπτικη επαφη και ασχετα απο την οθονη αλλα και να φορτιζει ταυτοχρονα. οκ, τσιμπημενες αλλα οι βασιες μεταφερονται και αλλαζει μονο το proclip απο αμαξι σε αμαξιΕντιτ
ειδα οτι σε λεον το προκλιπ δεν ειναι και απιστευτα βολικο οπως πχ σε 3008, βιταρα κλπ https://www.brodit.com/product.html?id=805276&pn=prod&brand=Peugeot&model=3008&year=2022
Seat Leon Mk4 (2020)