-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φωτοβολταικά παντού...
Σε σπίτι 110 τμ που κάνω προσθήκη , μου λέει ο μηχανολόγος για να βγεί απλό Α θέλει 5 τμ ηλιακό για ΖΝΧ.Μέχρι 6kw δεν θα επιτρέπεται;
-
Πολύ λίγοι μπορούν να βάλουν φωτοβολταικά. Ίσως ένα 20-25%. Οκ, χρήσιμο είναι , αν και λίγο ακριβό, αλλά μόνο αυτοί. Και το φ/β δεν κάνει τίποτα το βράδυ .
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φωτοβολταικά παντού...
Σε σπίτι 110 τμ που κάνω προσθήκη , μου λέει ο μηχανολόγος για να βγεί απλό Α θέλει 5 τμ ηλιακό για ΖΝΧ.Θέλει 5 γιατί έχεις 3 υπνοδωμάτια; Στο σπίτι κατοικούν όλο το χρόνο 5-6 άτομα; Αν όχι, μπορεί να γίνει υπολογισμός με λιγότερα υπνοδωμάτια, πχ δύο τα οποία αντιστοιχούν σε 3-4 άτομα όποτε μειώνεται και η απαίτηση για ζνχ. Αν έχεις μεγάλη ταράτσα, μπορείς να συνδυάσεις φβ και ηλιακό, μπαίνουν και σε πέργκολα όποτε είναι σχεδόν αόρατα.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτά είναι!!! Η BMW είναι σαν θερμικό....τραβάει ψηλά και όσο ανεβαίνουν τα χλμ!!
Youtube VideoΕιναι πολύ νωρίς να βγάλουμε συμπεράσματα για τα i4/ix αν και σε γενικές γραμμές τα βλέπω με θετικό μάτι. Βέβαια μιλάμε για αυτοκίνητο που στην έκδοση που φαίνεται στο βίντεο πρέπει να ξεπερνάει τα 80 χιλιάρικα στην Ελλάδα. Τέλος, δεν θεωρώ οτι η bmw θα καταφέρει σε αυτή την φάση με αυτά τα δύο μοντέλα να χτυπήσει τις πωλήσεις της tesla.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτά είναι!!! Η BMW είναι σαν θερμικό....τραβάει ψηλά και όσο ανεβαίνουν τα χλμ!!
Youtube VideoΚανένα ev ή θερμικό δεν μπορούν να έχουν δύναμη παντού χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων τουλάχιστον με τις τρέχουσες τεχνολογίες. Στη δοκιμή έχουν ένα παλιό performance χωρίς το upgrade και χωρίς μάλλον λάστιχα. Άλλη μια καταπληκτική παραγωγή από το carwow. Σε άλλα τεστ από το ίδιο κανάλι το m3p έχει κάνει 11,8 συνεπώς το i4m δεν είναι πιο γρήγορο υπό κανονικές συνθήκες. Θέλανε να κάνουν την διαφημισουλα τους....
-
η i4 προφανως απευθυνεται περισσοτερο στο κοινο της BMW παρα σε καποιον που θα κοιτουσε προς την Τεσλα.
-
Δεν ήξερα ότι βγήκε τέτοια bmw. Είναι ακριβότερη του tesla?
Α δεν σας είπα. Έπαιζα με tesla στον δρόμο. Παρατήρησα ότι απέφευγε συστηματικά τις λακούβες. Σαν να είχε σκληρές αναρτήσεις και ο οδηγός του δεν ήθελε να μπει μέσα σε αυτές. Είναι τόσο σκληρό;
Σε κάποια φάση κάναμε προσπεράσεις, εγώ από πίσω με κατεβάσματα βέβαια αλλά οκ δεν μου ξέφευγε και έλεγα εντάξει σγα τα αυγά....και...... βρίσκει ευθεία......αχαχαχαχαχα
Back to the future έγινε.... εξαφανίστηκε.... Ήταν απίστευτο να το βλέπεις από κοντά. Απίστευτη και αστείρευτη δυναμη....
Σαν τον road runner και το κογιότ που τρέχουν με χίλια και ξαφνικά το κωλοπουλο με ένα "μπιπ μπιπ" αποφασίζει να διακτινιστει και χάνεται στον ορίζοντα. Έτσι ήταν! -
Θα είδε στον καθρέπτη το μπαλένο και από το σοκ , θα πάτησε βαθιά το γκάζι...
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν ήξερα ότι βγήκε τέτοια bmw. Είναι ακριβότερη του tesla?
Α δεν σας είπα. Έπαιζα με tesla στον δρόμο. Παρατήρησα ότι απέφευγε συστηματικά τις λακούβες. Σαν να είχε σκληρές αναρτήσεις και ο οδηγός του δεν ήθελε να μπει μέσα σε αυτές. Είναι τόσο σκληρό;
Σε κάποια φάση κάναμε προσπεράσεις, εγώ από πίσω με κατεβάσματα βέβαια αλλά οκ δεν μου ξέφευγε και έλεγα εντάξει σγα τα αυγά....και...... βρίσκει ευθεία......αχαχαχαχαχα
Back to the future έγινε.... εξαφανίστηκε.... Ήταν απίστευτο να το βλέπεις από κοντά. Απίστευτη και αστείρευτη δυναμη....
Σαν τον road runner και το κογιότ που τρέχουν με χίλια και ξαφνικά το κωλοπουλο με ένα "μπιπ μπιπ" αποφασίζει να διακτινιστει και χάνεται στον ορίζοντα. Έτσι ήταν!Ο ίδιος σε ανοιχτό δρόμο δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 90χλμ. Δεν είμαστε για να ψάχνουμε μπαλαντεζα στη μέση του πουθενά!
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πολύ λίγοι μπορούν να βάλουν φωτοβολταικά. Ίσως ένα 20-25%. Οκ, χρήσιμο είναι , αν και λίγο ακριβό, αλλά μόνο αυτοί. Και το φ/β δεν κάνει τίποτα το βράδυ .
20-25% ? ? ? Υπερβολικά μεγάλο ποσοστό να μπορεί ένας στους 4-5 να βάλει φ/β , Ένα 5% μου φαίνεται ρεαλιστικό .
Έχουμε ένα ηλεκτρικό όχημα που κάνει 25-30 χλμ την μέρα δεν θέλει κάθε μέρα φόρτιση σωστά ?
Α)Αν επιλέγουμε να φορτίζουμε κάθε μέρα μέσω μπρίζας σούκο ( αργή φόρτιση) καταπονούμε περισσότερο την μπαταρία απότι αν θα φορτίζαμε κάθε μέρα σε wallbox ?
Β)Πως μπορούμε να ξέρουμε την κατανάλωση σε Kwh κατά την φόρτιση? το γράφουν στα τεχνικά χαρακτηριστικά ?
Γ)Η φόρτιση στην σούκο καταναλώνει πιο πολύ ρεύμα για να φορτίσει την μπαταρία απότι το wallbox? -
5% πιθανό. Στην επαρχία όμως είναι 80%
Α. Όχι
Β. Ναι
Γ. Μάλλον ίδια είναι -
https://www.4troxoi.gr/agora/ilektrika-aytokinita-pos-diamorfothikan-oi-taxinomiseis-to-2021/
Μαζί με τα τεστ ντραηβ το σύνολο...
-
Ανάμεσά τους 6 τεμ. Σιτροέν Τζάμπυ Σπέις τούρερ και 5τεμ. Νισσάν env200. Ποιοί είναι αυτοί οι γενναίοι επαγγελματίαι που τόλμησαν?
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ανάμεσά τους 6 τεμ. Σιτροέν Τζάμπυ Σπέις τούρερ και 5τεμ. Νισσάν env200. Ποιοί είναι αυτοί οι γενναίοι επαγγελματίαι που τόλμησαν?
https://troxoikaitir.gr/article/ilektrika-nissan-e-nv200-ston-stolo-tis-skroutz
-
-
Λογικό να ξεκινήσουν από μια κατηγορία που δεν έχει εμπορική ζήτηση.
-
Δεν βρήκα πιο κατάλληλο θέμα γι αυτή την είδηση:
https://www.carandmotor.gr/nea/h-toyota-xekina-tin-ergostasiaki-anakataskeyi
Κάτι που θα έπρεπε να κάνουν ΟΛΕΣ οι εταιρείες, αν υπήρχε κάποιο τάχα ενδιαφέρον για το περιβάλλον και λοιπά και λοιπά...Κι η ΤΟΥΟΤΑ το κάνει πειραματικά, με σκοπό τα ηλεκτρικά στο άμεσο μέλλον απ ότι κατάλαβα.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και έρχεται και αυτό..
Αυτή εγώ τη βλέπω ως σωστή κίνηση, αυτό είναι το σωστό πεδίο αξιοποίησης της τρέχουσας μπαταριο-κίνησης, αυτοκίνητα που κατά 90% δεν προορίζονται για ταξίδια αλλά γράφουν 50-100χλμ τη μέρα κινούμενα μέσα σε ένα κύκλο ακτίνας το πολύ 50-100 χιλιόμετρων, συνεχές πήγαινε-έλα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον.
Δηλαδή επαγγελματική χρήση, είτε από ιδιώτες (που θα δυσκολευτούν λίγο με τη φόρτιση γιατί πολλοί παρκάρουν στο δρόμο) είτε από εταιρείες που επί το πλείστον έχουν ένα χώρο να βάλλουν 2-3 φορτιστές.
Θα παραμείνει κι ένα ποσοστό ντιζελοκίνητων τέτοιων οχημάτων, για όσους κινούνται πολύ εκτός του αστικού κύκλου, που πιθανόν η Stelantis να τα πουλάει με το σήμα των άλλων εταιρειών του ομίλου.Υ.Γ. δεν κατάλαβα καλά, ξαναδιαβάζοντας το άρθρο, ηλεκτρικά θα κάνει τα επιβατικά κι όχι τα επαγγελματικά; Αυτό το βλέπω ως μικρή ανοησία.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Α δεν σας είπα. Έπαιζα με tesla στον δρόμο. Παρατήρησα ότι απέφευγε συστηματικά τις λακούβες. Σαν να είχε σκληρές αναρτήσεις και ο οδηγός του δεν ήθελε να μπει μέσα σε αυτές. Είναι τόσο σκληρό;
Το Model 3 (το οποίο είναι και το πιο πιθανό να συνάντησες στο δρόμο) δεν είναι καθόλου σκληρό με τις στάνταρ 18άρες ζάντες. Τουναντίον έχει πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση.
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ο ίδιος σε ανοιχτό δρόμο δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 90χλμ. Δεν είμαστε για να ψάχνουμε μπαλαντεζα στη μέση του πουθενά!
Υπερβολές... Πολύ δε περισσότερο αφού μιλάς για Τesla, τα οποία έχουν από τις καλύτερες αυτονομίες μεταξύ των ηλεκτρικών.
-
Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά (κλούβες, ταξιά, σκούτερ διανομέων, κ.α.) είναι κυριολεκτικά 'χρυσάφι', επιτελούν κοινωνικό λειτούργημα επί της ουσίας. Και γλιτώνουμε ρύπους, και φορτίζουν ως επί το πλείστον το βράδυ με νυχτερινό σε ιδιωτικές δομές στάθμευσης, άρα δεν καταλαμβάνουν δημόσια πάρκινγκ και δεν ζητάνε ταχυφορτιστές. Δυστυχώς είναι πολύ λίγα, αν και πολλά από τα ηλεκτρικά του πίνακα που φαίνονται σε πρώτη ανάγνωση ως ιχ, ουσιαστικά και αυτά είναι επαγγελματικά τα οποία οδηγούν στελέχη επιχειρήσεων.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης