-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@cirus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@dimitriscsd said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@cirus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@dimitriscsd said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Από τα πιο όμορφα πραγματικά SUV που κυκλοφορο
Coupe καραγκιοζιλίκια χίλιες φορές για μένα από το να κυκλοφορώ με την ασχήμια.
Τωρα το πως πρέπει να είναι απλά δεν υπάρχει. Για τον καθένα ΠΡΕΠΕΙ να είναι αλλιώς
Για μενα που δεν μου είναι χρήσιμη η τετρακινηση και αδιαφορώ δεν καταλαβαινω γιατι να την έχω
Δε σε αναγκάζει κανείς να την έχεις. Απλά το συγκεκριμένο αμάξι έχει νόημα 4κίνητο. Αν ΔΕΝ θέλεις 4κίνητο, έχει άλλες καλύτερες επιλογές από Suzuki. Ειδικά σε ΜΗ suv.
Βρε Δημήτρη μου το αμαξι είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
σε άλλο νήμα το προτείνω και όλας σε άλλους
την ασχήμια του σχολίασα μόνο. Τι να κάνω αυτή είναι η γνώμη μου και απλά την έγραψα. Εννοειται ότι δεν θα το έπαιρνα ποτέ.
όπως σέβομαι την δική σου ότι δεν σαρέσουν τα coupe SUV
εσυ παντως επηρες και αδερφιστικο σουβ και κρυβεσαι απο τοτες....χαχαχ. σε οφροαντα αν δειξεις παντως το πουμα και τα γαλλικοπουστρακια θα σκασει στα γελια. θελει ολιγη μπρουταλοσυνη η σουβιλα.
xaxaxaxaxaxxaxa SUV χορεύτρια είναι lol δεν είναι μπρουτάλα
-
@spi_duster said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Το πουμα αν το δεις διπλα στο φιεστα μοιαζουν αδερφακια. Αυτα για μεγεθος εμφανιση που τα βλεπω θετικα. Απο εκει και μετα διχως να διεκδικει τιτλο οφ ροντερ ειναι εξαιρετικο στριτ καρ και το καλυτερο στην κατηγορια του. Στα 200 ατια μονο 4κουνο θα το θελα ομως.
έβαλαν μπλοκέ διαφορικό και μπαίνει φοβερα στις στροφές. νταξει σίγουρα 4κίνητο θα ήταν ακόμα καλύτερο αλλά θα έκοβε χώρους και θα κατανάλωνε παραπάνω χώρια πόσο παραπάνω θα πήγαινε σε χρήματα
αν θες στριφτερο και τετρακίνητο κουβαδάκι χωρίς χώρους πας κατευθείαν στο GR YARIS που είναι ότι καλύτερο υπάρχει.
Αν δεν ήθελα και χώρους πήγαινα και σε fiesta st που είναι εξαιρετικό όπως και το νεοφερμένο i20N
Για μένα που ηθελα χώρους όμως και στριφτερο σε κόμπακτ διαστάσεις το PUMA ήταν πολύ καλό με μόνο κακό την τιμή.
-
-
Καλησπέρα..Ιμάντες ποτέ αλλάζουμε σε diesel??
Στα 5 χρόνια, 140.000 χλμ ή οποίο έρθει πρώτο??
Κόστος γνωρίζει κάποιος??
Σε κάνα μήνα έχω το 5 σέρβις με 74.000 χλμ.. -
Πήγα το είδα με ένα συναδελφο που ενδιαφέρεται. Είναι ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο με το δικό μου. Ακριβώς όμως. Οι μόνες αλλαγές ένα φιλέτο στο ταμπλό που είναι και η οθόνη εκεί και τίποτα αλλο εσωτερικά. Εξωτερικά οι αλλαγές που είναι εμφανεστατες. Αυτό που γέλαγαμε με τον πωλητή είναι το κλείσιμο της πόρτας που ενώ είναι η ίδια πόρτα ακριβώς τώρα στο face-lift κλείνει λίγο πιο "ποιοτικά αναθεμα με".
Θα είμαι αυστηρός. Για εμένα είναι ένα μεγάλο όχι. Ουσιαστικά μετά από 7 χρόνια σου προσφέρουν ένα ακόμα face-lift και τίποτα άλλο πέρα από τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείς. Επίσης το. Εσωτερικό στα πλαστικά και τα υπόλοιπα είναι ίδιο καμία. Βελτίωση
Οσο και να συμπαθώ τη Suzuki δεν γίνεται μετά από 7 χρόνια να πλασάρεις πάλι το.ιδιο αυτοκίνητο. Οι άλλες εταιρίες προσφέρουν πιο ανανεωμένα μοντέλα κατά τη γνώμη μου. -
@ignantios said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Οσο και να συμπαθώ τη Suzuki δεν γίνεται μετά από 7 χρόνια να πλασάρεις πάλι το.ιδιο αυτοκίνητο. Οι άλλες εταιρίες προσφέρουν πιο ανανεωμένα μοντέλα κατά τη γνώμη μου.
- Ειναι Facelift όχι νέο μοντέλο, οπότε λογικό να μην έχιε μεγάλες αλλαγές.
- ΟΚ δέχομαι ότι στην 7ετία ίσως χρειαζόταν αλλαγή και όχι facelift, αλλά η Σούζι δεν έχει τόσο μεγάλο budget.
-
Εγώ πιστεύω πως έχουν κάνει την πιο έξυπνη επιλογή ως μικρή εταιρία.
Τώρα στην αλλαγή της αυτοκίνησης δεν δαπανούν κεφάλαια για νέες εξελίξεις πλατφόρμας.Όποιος δεν είχε s cross το βλέπει ως νέο. Οπότε οκ χάνει τους παλιούς πελάτες αλλά κερδίζει νέους.
Στην glx όπως φιανεται στο βίντεο είναι τόσο όσο χρειάζεται. Δεν οδηγεί την κατηγορία σε σχεδίαση αλλά δεν μένει και πίσω.Πουλάει χώρους, αξιοπιστία, κινητήρες, τετρακίνηση και φουλ έξτρα εξοπλισμό τα πάντα όλα.
Για εμενα το glx ,AT, awd είναι το απόλυτο οικογενειακό. Αλλά κοστίζει πλέον. Παλιά θυμάμαι κόστιζε 29.000 ευρώ!
-
-
@panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα..Ιμάντες ποτέ αλλάζουμε σε diesel??
Στα 5 χρόνια, 140.000 χλμ ή οποίο έρθει πρώτο??
Κόστος γνωρίζει κάποιος??
Σε κάνα μήνα έχω το 5 σέρβις με 74.000 χλμ..Ότι έρθει πρώτο.. το κόστος σε αντιπροσωπεία θα είναι αστρονομικό. Ψάξου για αλλαγή ιμάντα/αντλία νερού σε άλλο συνεργείο, έχεις χρόνο μπροστά σου..
-
@panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα..Ιμάντες ποτέ αλλάζουμε σε diesel??
Στα 5 χρόνια, 140.000 χλμ ή οποίο έρθει πρώτο??
Κόστος γνωρίζει κάποιος??
Σε κάνα μήνα έχω το 5 σέρβις με 74.000 χλμ..σωστα, 5/140.
εκτος αντιπροσωπειας καπου στα 300. εντος στα 750+
το κανουν απειρα συνεργεια, δες το βιταρα κλαμπ -
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα..Ιμάντες ποτέ αλλάζουμε σε diesel??
Στα 5 χρόνια, 140.000 χλμ ή οποίο έρθει πρώτο??
Κόστος γνωρίζει κάποιος??
Σε κάνα μήνα έχω το 5 σέρβις με 74.000 χλμ..σωστα, 5/140.
εκτος αντιπροσωπειας καπου στα 300. εντος στα 750+
το κανουν απειρα συνεργεια, δες το βιταρα κλαμπΧρόνια πολλά.
Τόσο είναι το κόστος εκτός αντιπροσωπείας εγώ πήρα τον δικό μου ιμάντα και αντλία νερού και τα δύο της skf και τα πήγα στο συνεργείο. Αλλά ξε και αντλία μαζί με τον ιμάντα γιατί αν βγει μετά πρέπει να ξαναβγεί ο ιμάντας. Τα άλλαξα στα 110.000 στα 6 χρόνια. Είχε σημάδια φθοράς όχι κάτι τρομερό βέβαια αλλά δεν ρισκάρεις με τον ιμάντα -
Χρόνια πολλά και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις...
Πενταετία κλείνω τον Φλεβάρη, οπότε στο σέρβις τον Ιανουάριο που κλείνω χρόνο από το προηγμένα, θα ρωτήσω τιμές..
Αν είναι στα 750 θα αναζητήσω συνεργείο εκτός..
Από ήπειρο που να έχει κάποιος να προτείνει κάποιον με εμπειρία στον κινητήρα αυτό?? -
Και 600 να σου πουν πάλι δεν αξίζει αφού βγαίνεις λογικά εκτός 5 έτους εγγύησης. Βρες ένα συνεργείο έξω να σου βγουν τα μισά.
Και αν βρεις και συνεργείο που δέχεται να περνά υλικά δικά σου υπάρχουν eshop όπου μπορείς να βρεις επώνυμα ανταλλακτικά για το αμάξι σου στην μισή τιμή και από αυτή που θα στα χρεώσει και το συνεργείο , καλά από την αντιπροσωπεία δεν το συζητώ.
Εγώ πήγα της skf ιμάντα και αντλία με ένα 150αρι αν θυμάμαι καλά και με ένα 80 αρι αν θυμάμαι μου τα πέρασε! -
Η περιπτωση του ιμαντα ειναι ιδιαιτερη. Το συνολικο κοστος με λοιπα παρελκομενα αναλωσιμα μπορεις να το σπασεις στα 2. Ιμαντας και αντλια νερου αντιπροσωπεια. Λαδοξιδα, φιλτρα, υγρα φρενων, τακακια σε τριτους. Η αντιπροσωπεια αλλαζοντας τον ιμαντα μπορει να σου δωσει εως και δυο χρονια εγγυηση καλης λειτουργιας. Ο μαστρο Μητσος οχι.
-
@spi_duster said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η περιπτωση του ιμαντα ειναι ιδιαιτερη. Το συνολικο κοστος με λοιπα παρελκομενα αναλωσιμα μπορεις να το σπασεις στα 2. Ιμαντας και αντλια νερου αντιπροσωπεια. Λαδοξιδα, φιλτρα, υγρα φρενων, τακακια σε τριτους. Η αντιπροσωπεια αλλαζοντας τον ιμαντα μπορει να σου δωσει εως και δυο χρονια εγγυηση καλης λειτουργιας. Ο μαστρο Μητσος οχι.
Δλδ τι πρόβλημα μπορεί να βγάλει ένα σετ ιμάντα αντλίας νερου προδιαγραφών που θα τον εγκαταστήσει ένα αδειοδοτημένο νόμιμο συνεργείο; Φυσικά αν πας στον τελευταίο τυχάρπαστο σκιτζη και τον καλύτερο ιμάντα μπορεί να τον κακοβαλει.
Αλλά εδώ έρχεται και η προσωπική ευθύνη του καθενός στις επιλογές του. Πάντως 750 ευρώ για την ... εγγύηση της αντιπροσωπείας προσωπικά δεν τα δίνω και δεν τα έδωσα.
Έβαλα σετ της επιλογής που αμφιβάλω αν θα μου έβαζαν τόσο ποιοτικό στην αντιπροσωπεία που όταν θα ρωταγα θα απαντούσαν σου βάλαμε ότι πρότεινει ο κατασκευαστής! -
Εγώ σε ερώτηση που έκανα την προηγούμενη εβδομάδα σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο στην περιοχή του Πειραιά μου είπαν για κόστος γύρω στα 450 ευρώ με γνήσια ανταλλακτικά και εργασία. Βέβαια η τιμή αυτή είναι έως τέλος του χρόνου και περιλαμβάνει έκπτωση 20% στα ανταλλακτικά από καμπάνια της suzuki που τρέχει αυτή την περίοδο.
-
@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@spi_duster said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η περιπτωση του ιμαντα ειναι ιδιαιτερη. Το συνολικο κοστος με λοιπα παρελκομενα αναλωσιμα μπορεις να το σπασεις στα 2. Ιμαντας και αντλια νερου αντιπροσωπεια. Λαδοξιδα, φιλτρα, υγρα φρενων, τακακια σε τριτους. Η αντιπροσωπεια αλλαζοντας τον ιμαντα μπορει να σου δωσει εως και δυο χρονια εγγυηση καλης λειτουργιας. Ο μαστρο Μητσος οχι.
Δλδ τι πρόβλημα μπορεί να βγάλει ένα σετ ιμάντα αντλίας νερου προδιαγραφών που θα τον εγκαταστήσει ένα αδειοδοτημένο νόμιμο συνεργείο; Φυσικά αν πας στον τελευταίο τυχάρπαστο σκιτζη και τον καλύτερο ιμάντα μπορεί να τον κακοβαλει.
Αλλά εδώ έρχεται και η προσωπική ευθύνη του καθενός στις επιλογές του. Πάντως 750 ευρώ για την ... εγγύηση της αντιπροσωπείας προσωπικά δεν τα δίνω και δεν τα έδωσα.
Έβαλα σετ της επιλογής που αμφιβάλω αν θα μου έβαζαν τόσο ποιοτικό στην αντιπροσωπεία που όταν θα ρωταγα θα απαντούσαν σου βάλαμε ότι πρότεινει ο κατασκευαστής!Δε καταλαβαινω τι μου λες. Ολα τα συνεργεια εχουν αδεια λειτουργιας. Εγγυηση καλης λειτουργιας δινουν κυριως των αντιπροσωπειων. Ειναι πολυ πιο ευκολο να σε καλυψουν αν κατι παει στραβα. Το κοστος για ιμαντες αντλια νερου δεν ειναι με την καμια στα 750 ευρω. Εγω την τελευταια φορα για οτι περιγραφω πληρωσα μια 300αρα. Τα υπολοιπα εχω αλλου που τα κανω.
-
@gebolati said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Εγώ σε ερώτηση που έκανα την προηγούμενη εβδομάδα σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο στην περιοχή του Πειραιά μου είπαν για κόστος γύρω στα 450 ευρώ με γνήσια ανταλλακτικά και εργασία. Βέβαια η τιμή αυτή είναι έως τέλος του χρόνου και περιλαμβάνει έκπτωση 20% στα ανταλλακτικά από καμπάνια της suzuki που τρέχει αυτή την περίοδο.
Πολυ καλη τιμη. Μη το σκεφτεσαι. Προχωρας. Χθες.
-
@gebolati said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Εγώ σε ερώτηση που έκανα την προηγούμενη εβδομάδα σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο στην περιοχή του Πειραιά μου είπαν για κόστος γύρω στα 450 ευρώ με γνήσια ανταλλακτικά και εργασία. Βέβαια η τιμή αυτή είναι έως τέλος του χρόνου και περιλαμβάνει έκπτωση 20% στα ανταλλακτικά από καμπάνια της suzuki που τρέχει αυτή την περίοδο.
Δε περιλαμβάνει αντλία νερού και κάτι ρουλεμάν/ψιλολόγια η προσφορά φίλε μου. Το ξέρω γιατί και εμένα μου είχαν δώσει δύο τιμές.. μία λίγο κάτω από 500 και μία κοντά στα 900 για όλη τη φάση κομπλέ.
-
@mastoras78 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gebolati said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Εγώ σε ερώτηση που έκανα την προηγούμενη εβδομάδα σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο στην περιοχή του Πειραιά μου είπαν για κόστος γύρω στα 450 ευρώ με γνήσια ανταλλακτικά και εργασία. Βέβαια η τιμή αυτή είναι έως τέλος του χρόνου και περιλαμβάνει έκπτωση 20% στα ανταλλακτικά από καμπάνια της suzuki που τρέχει αυτή την περίοδο.
Δε περιλαμβάνει αντλία νερού και κάτι ρουλεμάν/ψιλολόγια η προσφορά φίλε μου. Το ξέρω γιατί και εμένα μου είχαν δώσει δύο τιμές.. μία λίγο κάτω από 500 και μία κοντά στα 900 για όλη τη φάση κομπλέ.
σε οποιοδηποτε φιατ εξουσιοδοτημενο (!) επισης το αλλαζουν με 400. δεν ειναι κατι φοβερο.
τα πολυ μουφα ανταλλακτικα μαζι με τρομπα τα βρισκεις με 100, τα κυριλε με 140.
σε καλα συνεργεια με 300 και επωνυμα ανταλλακτικα εισαι κομπλε.
οταν εχει βγει απο εγγυηση δεν εχει κανενα νοημα η αντιπροσωπεια.ΑρΕς
βγηκε απο την εγγυηση της γυναικας το κλιο ντι σι άι περσι
οποτε λεω να μην το παω αντιπροσωπεια που ζητουσανε εννιακοσα
και πηγα σε και καλα εξειδικευμενο, κλαδακης.
δεν ρωτησα ο μαλακας.
700 και τρομαξα και για να παρω αποδειξη....
SUZUKI SX4 SCROSS