-
Corolla 217727
Corolla Hybrid 2325810,7 % Απίστευτο, στοπ δε πρες.
25 % των πωλήσεων τα APV.
-
@super-t said in 2020 Toyota Yaris:
Corolla 217727
Corolla Hybrid 2325810,7 % Απίστευτο, στοπ δε πρες.
25 % των πωλήσεων τα APV.
Στην χώρα που μια σερβιτόρα καθαρίζει κανα 3000$ (με τα πουρμπουάρ παραπάνω ) τον ΜΗΝΑ και το λίτρο εχει 0,8 € το 25% κάτι πρέπει να λεει σε μας τους απλοχέρηδες...ή μάλλον γκαζιάρηδες
-
Τα έχουμε πει για την οικονομία:
- Fiat Panda μέση είχα 7.2λτ/100χλμ
- Corolla εχω 4.5λτ/100χλμ
Σε ταξίδι Corolla είμαι στο 5-5.5 με ταχύτητες 120-150χαω. Με ίδια οδήγηση και ταχύτητες, ήμουν 5.5-6 στην ΜιΤο και 7.5-8.5 στην 116.
Αυτά είναι τα νούμερα, ο καθένας επιλέγει με βάση το που κινείτα. Για εμένα το υβρίδιο είναι κυρίως το πόσο αγχολυτικό είναι μέσα στην πόλη (που κινούμαι κατά 90%) και bonus η οικονομία. Τα €500-1.000 δεν με σώζουν.
-
το αυτοκίνητο των 2,... λίτρων στα 100 χλμ , στην πόλη μοναδικό έβγαλε όμως παρα πολύ καλή κατανάλωση στην αουτομπαν (3,5) ,πήγαινε με 105 σταθερά , 3,1 μέση κατανάλωση τεστ!
-
@fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:
Τα έχουμε πει για την οικονομία:
- Fiat Panda μέση είχα 7.2λτ/100χλμ
- Corolla εχω 4.5λτ/100χλμ
Σε ταξίδι Corolla είμαι στο 5-5.5 με ταχύτητες 120-150χαω. Με ίδια οδήγηση και ταχύτητες, ήμουν 5.5-6 στην ΜιΤο και 7.5-8.5 στην 116.
Αυτά είναι τα νούμερα, ο καθένας επιλέγει με βάση το που κινείτα. Για εμένα το υβρίδιο είναι κυρίως το πόσο αγχολυτικό είναι μέσα στην πόλη (που κινούμαι κατά 90%) και bonus η οικονομία. Τα €500-1.000 δεν με σώζουν.
Δεν σε σώζουν, αλλά χοντρικά είναι τα μισά λεφτά για το καινούριο αυτοκίνητο σε μια δεκαετία. Αυτή είναι η διαφορά, πολύ σημαντική για όποιον το αγοράζει σαν εργαλείο να κάνει τη δουλειά του, κι όχι σαν μέσο διασκέδασης κι αναψυχής μόνο.
Μόνο αν κάποιος αγοράσει ένα αμάξι τουλάχιστον 5 χιλιάδες φθηνότερο, χάνοντας την ευκολία του αυτόματου, μπορεί να αγνοεί την "προπληρωμένη" οικονομία του υβριδικού. -
@piliourits said in 2020 Toyota Yaris:
Δεν σε σώζουν, αλλά χοντρικά είναι τα μισά λεφτά για το καινούριο αυτοκίνητο σε μια δεκαετία.
Ναι, με τις εξής σημειώσεις όμως:
- Προπληρώνει αυτά τα λεφτά.
- Για όποιον κρατάει το αυτοκίνητο του τόσα χρόνια
- Εαν δεν βγάλει κάποια σημαντική βλάβη
-
@fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:
@piliourits said in 2020 Toyota Yaris:
Δεν σε σώζουν, αλλά χοντρικά είναι τα μισά λεφτά για το καινούριο αυτοκίνητο σε μια δεκαετία.
Ναι, με τις εξής σημειώσεις όμως:
- Προπληρώνει αυτά τα λεφτά.
- Για όποιον κρατάει το αυτοκίνητο του τόσα χρόνια
- Εαν δεν βγάλει κάποια σημαντική βλάβη
Εννοείται, αυτές οι σημειώσεις εξυπακούονται .
Δεν τις έγραψα όμως επειδή, πλησίασαν πολύ σε τιμή τα υπόλοιπα αυτοκίνητα πλέον. Ακόμη και το οικονομικό swift που συγκρίναμε πριν... ένα Polo είναι πιο ακριβό, DSG πολύ ακριβό. Και μέχρι τώρα πιο αξιόπιστο απ' ολα το ΤΟΥΟΤΑ, τουλάχιστον κατ όνομα. -
https://www.carandmotor.gr/nea/ananeosi-gia-toyota-yaris-ti-allazei
Κουκλάκι δεν είναι;
-
Kaji , το πορτοκαλί αυτό του πάει πολύ , θα το έπαιρνα αλλά η διαφορά της active plus του hatchback yaris είναι μόλις 900 € από την αντίστοιχη του cross που είναι η ...σκέτη active!
-
πολύ ωραίο το yaris.
μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις.
κρίμα να είναι τόσο τραγικός ο χώρος στο πίσω κάθισμα που να βρίσκουν τα κεφάλια στην οροφή...
-
@iceman7 said in 2020 Toyota Yaris:
https://www.carandmotor.gr/nea/ananeosi-gia-toyota-yaris-ti-allazei
Κουκλάκι δεν είναι;
Ναι ωραιό... βγάζει και κάτι εκδόσεις Tokyo spirit (με τη μαύρη ζάντα) που μου αρέσουν και αυτές....όχι η τιμή τους όμως...
https://www.autogreeknews.gr/nea/nea-lansarismata-autokinitwn/nea-toyota-yaris-tokyo-spirit-kai-pop-out-times -
Βλέπω όσον αφορά το Yaris Cross τουλάχιστον (ΟΧΙ το υβριδικό) ότι αν πας σε
- Automatic / CVT --> Κατανάλωση WLTP 5lt/100km
- Manual transmission --> Κατανάλωση WLTP 6lt/100km
Έχει κανείς άποψη εμπειρία αν
- όντως είναι πιο οικονομικό στη χρήση το αμάξι με CVT κιβώτιο?
- αν έχει κάνα άλλο πλεονέκτημα το CVT? (σίγουρα φαντάζομαι χάνεις σε οδηγική απόλαυση)
Και μία πιο εξειδικευμένη ερώτηση
Τόσα χρόνια που οδηγάω, συνηθίζω να "κόβω" σε στροφές κατεβάζοντας ταχύτητα (για διάφορους λόγους).
Αυτό είναι δυνατόν να επιτευχθεί με CVT?
(oι ερωτήσεις προφανώς αφορούν γενικά τα yaris με CVT, ανεξαρτήτως αν μιλάμε για το απλό ή το cross)
Και για του λόγου το αληθές όσον αφορά τις καταναλώσεις
-
@pkaramol said in 2020 Toyota Yaris:
Βλέπω όσον αφορά το Yaris Cross τουλάχιστον (ΟΧΙ το υβριδικό) ότι αν πας σε
- Automatic / CVT --> Κατανάλωση WLTP 5lt/100km
- Manual transmission --> Κατανάλωση WLTP 6lt/100km
Έχει κανείς άποψη εμπειρία αν
- όντως είναι πιο οικονομικό στη χρήση το αμάξι με CVT κιβώτιο?
- αν έχει κάνα άλλο πλεονέκτημα το CVT? (σίγουρα φαντάζομαι χάνεις σε οδηγική απόλαυση)
Και μία πιο εξειδικευμένη ερώτηση
Τόσα χρόνια που οδηγάω, συνηθίζω να "κόβω" σε στροφές κατεβάζοντας ταχύτητα (για διάφορους λόγους).
Αυτό είναι δυνατόν να επιτευχθεί με CVT?
Αυτό που ονομάζουμε οδηγική απόλαυση μπορεί να έχει πολλές μορφές, έχουμε συνηθίσει τις χειροκίνητες μεταδόσεις με διακριτές σχέσεις, τα CVT είναι ένας τελείως διαφορετικός κόσμος, με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Αν σκοπός είναι η οικονομική ή χαλαρή οδήγηση τα CVT είναι στο στοιχείο τους καθώς μπορούν σε οποιαδήποτε ταχύτητα κίνησης να κρατούν τις στροφές του κινητήρα χαμηλά, σε συνθήκες πόλης για παράδειγμα αντί για πρώτη-δευτερα και τις στροφές να ανεβοκατεβαίνουν μπορείς να κινηθείς με λίγο γκάζι και τον κινητήρα σταθερά στις 2κ με δεδομένη οικονομία.
Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι η άμεση επιτάχυνση χωρίς να χρειάζεται να καταφύγεις σε κατέβασμα σχέσεων. Επίσης σε δύσκολες διαδρομές όπως για παράδειγμα μια ανάβαση ο κινητήρας δεν θα κρεμάσει ποτέ γιατί έχει πάντα την "σωστή" σχέση, το ίδιο συμβαίνει και σε υψηλές ταχύτητες, αν βρεθείς σε μια ανηφόρα η μετάδοση θα προσαρμοστεί για να ανταπεξέλθει. Τέλος έχει και χειροκίνητη λειτουργία με προσομοίωση διακριτών σχέσεων όποτε κατεβάσματα στην είσοδο της στροφής μπορείς να κάνειςΤα αρνητικά τώρα, αυτά με τους ιμάντες θα έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής σε σχέση με ένα συμβατικό χειροκίνητο στο οποίο γίνεται σωστή χρήση. Το συγκεκριμένο έχει γραναζωτη πρώτη σχέση όποτε αποφεύγει την πίεση στην εκκίνηση.
Επίσης τα cvt προσδίδουν μια αίσθηση πατιναρισματος που συνοδεύεται από τον κινητήρα να δουλεύει σε σταθερά υψηλές στροφές (σαν να ζοριζεται) όταν πιεστεί. Τέλος ενώ στην μετάδοση με διακριτές σχέσεις έχεις άμεση πληροφόρηση και ρύθμιση με το γκάζι για την ροπή που περνάει στο δρόμο, ειδικά στα ατμοσφαιρικά σύνολα, στην περίπτωση των cvt υπάρχει "δημιουργική" ασάφεια η οποία στην χειροκίνητη λειτουργία μειώνεται αλλά δεν εξαφανίζεται. -
Πήρα χθες για πολύ ώρα μόνος ένα υβριδικό chic.
Τούμπανο ήταν. Εξοπλιστικά τα πάντα και πανέμορφο.
Μικρότεροι χώροι από το προηγούμενο που έχουμε και δυστυχώς πολύ κακό σε τριγμούς κλπ.
Το δύσμοιρο QQ που εκραζα ήταν τάφος μπροστά του.
Έγκλημα οι 16αρες ζάντες σε τέτοια αμαξάκια. Και ένα σαν το δικό μας που είχα πάρει παλιότερα μια μέρα με 16αρες κοπαναγε.
Όταν ήταν χαλι ο δρόμος όλα ήσυχα. Στην πρώτη ανωμαλία, τραχεια άσφαλτο κλπ δραμα. Και μιλάμε για τεστ 6700 χλμ.
Βέβαια το αμάξι οδηγικά και μηχανικά είναι σε άλλο επίπεδο. Επιτελους σβέλτο σε βαθμό κακουργήματος, ωραιο τιμόνι, καλό πλαίσιο, σε οδηγεί να το πας σβέλτα και να παίζεις.
Τέλειο για καθημερινό αν και τα τριξίματα και τα χτυπήματα σπάνε εύκολα μπάλες.
Από τη μια είναι ιδανικό για ότι ψάχνω από την άλλη η ποιότητα πλαστικών και συναρμογης μου θυμισε τον εφιάλτη του QQ.
Φευγοντας με το δικό μας γιαρις απόλαυσα την άνεση της καμπίνας και ποιότητα (παρότι παρακαλώ ποτε θα αλλάξω τα κολο falken ziex που είχα την ηλίθια ιδέα να βάλω πριν δυο χρονια που έχουν γίνει κούτσουρο μετά από 25000 χλμ και κοπανάνε παντού αλλαζοντας το χαρακτήρα του αμαξιού) αλλά έκλαιγα με το ποσο αργό είναι το παλιό υβριδικό σύστημα (και ποσο μου λείπει και από το γιαρις αλλά και τη Χ1 το auto hold)
Γενικα πάντως ποιοτικα τα σύγχρονα αμάξια πάσχουν. Φτήνια όπου δεν βλέπει το μάτι, μονώσεις για τα πανηγύρια, κα
Πρέπει να πας σε premium για να δεις πράγματα που πριν από 10-15 χρονια ήταν καθημερινότητα.
Μας φάγανε τα οδηγικά βοηθήματα και οι συνδεσιμότητες.Μακάρι να μπορούσα να βρω ένα ποιοτικα φτιαγμένο μικρό. Δεν γίνεται για να μπορείς να απολαύσεις ποιότητα κατασκευης και συναρμογης ειδικά σε καθημερινό αμάξι που πρέπει να λειτουργεί αγχολυτικα να πρέπει να κουβαλάς 4,5 μέτρα καρότσα ούτε να δίνεις 40 χηνες.
-
@ataim said in 2020 Toyota Yaris:
Τέλος έχει και χειροκίνητη λειτουργία με προσομοίωση διακριτών σχέσεων όποτε κατεβάσματα στην είσοδο της στροφής μπορείς να κάνεις
όντως ισχύει αυτό? Νομίζω δεν το είδα σε ένα hybrid κανονικό yaris. (δεν το οδηγούσα εγώ)
αν ναι είναι χαρακτηριστικό του w-cvt? επειδή στο λεβιέ του κανονικού (όχι cross) hybrid είδα μονο τα κλασσικά D/B/R/P etc.
έχει κάπου +/- κουμπία στο τιμόνι για προσομοίωση down/up shifting?
Το συγκεκριμένο έχει γραναζωτη πρώτη σχέση όποτε αποφεύγει την πίεση στην εκκίνηση.
αυτό που λες είναι η νέα γενιά Direct Shift CVT φαντάζομαι που μπαίνει σε όλα τα νέα Yaris και προφανώς στο Yaris Cross?
Επίσης τα cvt προσδίδουν μια αίσθηση πατιναρισματος
Αυτό δε μειώνεται με τη γραναζωτή πρώτη που έχει προσθέσει η Toyota?
-
Στο μεταξύ ψάχνοντας τις καταναλώσεις δημιουργείται μεγαλύτερο μπέρδεμα στα όρια της κούρασης.
Αν δει κανείς τις καταναλώσεις του απλού yaris, παρατηρεί ότι το CVT είναι λιγότερο (!!!) οικονομικό από το Μ/Τ
Επίσης σε επίσημη ανακοίνωση της toyota οι καταναλώσεις στο CVT petrol είναι επίσης ψηλότερες από το manual petrol και πολύ ψηλότερες από αυτές που αναφέρονται στο επίσημο ελληνικό site της Toyota.
Yaris Cross is also available with a 1.5-litre petrol engine – based on the same unit featured in the hybrid system – matched to a CVT or six-speed manual gearbox. The three-cylinder unit produces a maximum 125 DIN hp/92 kW at 6,600 rpm and maximum torque of 153 Nm between 4,800 and 5,000 rpm. Official WLTP fuel economy and emissions figures are 5.7-6.2 l/100km (6.0-6.4 l/100km for CVT) and 130-140 g/km (135-144 for CVT).
Επίσης γίνεται το ΑΠΛΟ petrol yaris CVT να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από το Yaris Cross petrol CVT?
Τι φάση?
-
Έχει περισσοτερες μηχανικές απώλειες
-
@lap said in 2020 Toyota Yaris:
Έχει περισσοτερες μηχανικές απώλειες
To CVT σε σχέση με το M/T?
Kαι αν ναι γιατί στο Cross φαίνεται (τουλάχιστον σύμφωνα με το ελληνικό site) να είναι πολύ πιο οικονομικό? (5 vs 5.9)
-
@pkaramol said in 2020 Toyota Yaris:
@ataim said in 2020 Toyota Yaris:
Τέλος έχει και χειροκίνητη λειτουργία με προσομοίωση διακριτών σχέσεων όποτε κατεβάσματα στην είσοδο της στροφής μπορείς να κάνεις
όντως ισχύει αυτό? Νομίζω δεν το είδα σε ένα hybrid κανονικό yaris. (δεν το οδηγούσα εγώ)
Το hybrid yaris δυστυχώς δεν το έχει, το έχουν στο Corolla.
αν ναι είναι χαρακτηριστικό του w-cvt? επειδή στο λεβιέ του κανονικού (όχι cross) hybrid είδα μονο τα κλασσικά D/B/R/P etc.
έχει κάπου +/- κουμπία στο τιμόνι για προσομοίωση down/up shifting?Έχει paddles πίσω από το τιμόνι.
Το συγκεκριμένο έχει γραναζωτη πρώτη σχέση όποτε αποφεύγει την πίεση στην εκκίνηση.
αυτό που λες είναι η νέα γενιά Direct Shift CVT φαντάζομαι που μπαίνει σε όλα τα νέα Yaris και προφανώς στο Yaris Cross?
Ακριβώς
Επίσης τα cvt προσδίδουν μια αίσθηση πατιναρισματος
Αυτό δε μειώνεται με τη γραναζωτή πρώτη που έχει προσθέσει η Toyota?
Μειώνεται στην εκκίνηση που έχεις για λίγο γρανάζι.
Μέσα στην πόλη και γενικά σε χαλαρή οδήγηση το cvt μπορεί να πετύχει καλύτερες καταναλώσεις, αν πιεστεί όμως επειδή κρατάει υψηλές στροφές και έχει και λίγο μεγαλύτερες απώλειες θα κάψει περισσότερο καύσιμο. Όμως δεν είναι αυτή η χρήση του, οπότε κάνεις οικονομία συν ότι έχεις ξεκούραστη οδήγηση αλλά κ paddles!
-
@iceman7 said in 2020 Toyota Yaris:
Πήρα χθες για πολύ ώρα μόνος ένα υβριδικό chic.
Τούμπανο ήταν. Εξοπλιστικά τα πάντα και πανέμορφο.
Μικρότεροι χώροι από το προηγούμενο που έχουμε και δυστυχώς πολύ κακό σε τριγμούς κλπ.
Το δύσμοιρο QQ που εκραζα ήταν τάφος μπροστά του.
Έγκλημα οι 16αρες ζάντες σε τέτοια αμαξάκια. Και ένα σαν το δικό μας που είχα πάρει παλιότερα μια μέρα με 16αρες κοπαναγε.
Όταν ήταν χαλι ο δρόμος όλα ήσυχα. Στην πρώτη ανωμαλία, τραχεια άσφαλτο κλπ δραμα. Και μιλάμε για τεστ 6700 χλμ.
Βέβαια το αμάξι οδηγικά και μηχανικά είναι σε άλλο επίπεδο. Επιτελους σβέλτο σε βαθμό κακουργήματος, ωραιο τιμόνι, καλό πλαίσιο, σε οδηγεί να το πας σβέλτα και να παίζεις.
Τέλειο για καθημερινό αν και τα τριξίματα και τα χτυπήματα σπάνε εύκολα μπάλες.
Από τη μια είναι ιδανικό για ότι ψάχνω από την άλλη η ποιότητα πλαστικών και συναρμογης μου θυμισε τον εφιάλτη του QQ.
Φευγοντας με το δικό μας γιαρις απόλαυσα την άνεση της καμπίνας και ποιότητα (παρότι παρακαλώ ποτε θα αλλάξω τα κολο falken ziex που είχα την ηλίθια ιδέα να βάλω πριν δυο χρονια που έχουν γίνει κούτσουρο μετά από 25000 χλμ και κοπανάνε παντού αλλαζοντας το χαρακτήρα του αμαξιού) αλλά έκλαιγα με το ποσο αργό είναι το παλιό υβριδικό σύστημα (και ποσο μου λείπει και από το γιαρις αλλά και τη Χ1 το auto hold)
Γενικα πάντως ποιοτικα τα σύγχρονα αμάξια πάσχουν. Φτήνια όπου δεν βλέπει το μάτι, μονώσεις για τα πανηγύρια, κα
Πρέπει να πας σε premium για να δεις πράγματα που πριν από 10-15 χρονια ήταν καθημερινότητα.
Μας φάγανε τα οδηγικά βοηθήματα και οι συνδεσιμότητες.Μακάρι να μπορούσα να βρω ένα ποιοτικα φτιαγμένο μικρό. Δεν γίνεται για να μπορείς να απολαύσεις ποιότητα κατασκευης και συναρμογης ειδικά σε καθημερινό αμάξι που πρέπει να λειτουργεί αγχολυτικα να πρέπει να κουβαλάς 4,5 μέτρα καρότσα ούτε να δίνεις 40 χηνες.
Έχεις ίσως τα κορυφαία λάστιχα σε πληροφόρηση και αμεσότητα και φταίνε αυτά για την μέτρια ηχομόνωση του αυτοκινήτου σου;;;; όντως σε σύγκριση με τα λοιπά μπαλόνια της αγοράς,υστερούν σε άνεση αλλά έχεις όλα τα αλλά. Το είχα αναφέρει πολλές φορές στο αντίστοιχο θέμα.
2020 Toyota Yaris