-
Εξαρτάται με το αν τα ταξίδια που κάνεις είναι εθνική ή επαρχιακό ορεινό, αν είσαι φωρτομενος με οικογένεια και ότι τσαμασιδια χρειάζεται αυτή ή το πολύ διπλός και άνετος.
-
Εξαρτάται με το αν τα ταξίδια που κάνεις είναι εθνική ή επαρχιακό ορεινό, αν είσαι φωρτομενος με οικογένεια και ότι τσαμασιδια χρειάζεται αυτή ή το πολύ διπλός και άνετος.
Μια μίξη από τα παραπάνω, μερικά ταξίδια μόνο 2 άτομα και μερικά 2+2. Τα περισσότερα σε εθνική-επαρχιακό και ελάχιστα σε ορεινό.
-
@REALZEUS, την είχα δει αυτή τη σύγκριση, αλλά προσπαθώ να καταλάβω από τα νούμερα κατά πόσο θα έχει καλή απόκριση ο ατμοσφαιρικός. Καταλαβαίνω ότι ο diesel έχει δυνατό άρπαγμα στο ξεκίνημα, λόγω μεγάλης διαφοράς στη ροπή (το κατάλαβα και στο TD), αλλά μήπως μπορείς να καταλάβεις από τα νούμερα κατά πόσο θα ανταποκρίνεται ο ατμοσφαιρικός και γενικά αν θα είναι ευχάριστος στην οδήγηση; Αξίζει να φορτωθώ τα 'κακά' του diesel για να έχω πιο δυνατό κινητήρα; Ευχαριστώ για την απάντηση.
Φίλε μου, καταλαβαίνω αυτά που καταλαβαίνεις κι εσύ. Ότι δηλαδή το ντίζελ 'αρπάζει' από πιο χαμηλά, ενώ το βενζίνης θέλει μαστίγωμα (ψηλές ΣΑΛ). Βασικά εξαρτάται από τον τρόπο οδηγησης που προτιμάς. Αν θέλεις να βάζεις μια 6η και απλά να πατάς γκάζι για να προσπερνάς, προφανώς θέλεις το ντίζελ. Αν όμως είσαι ο τύπος που σηκώνει την πλάτη του καθίσματος και αρχίζει και κατεβάζει ταχύτητες και κάνει καρφωτές αλλαγές στον κόφτη, ε τότε προφανώς είσαι για βενζίνη.
-
nireas wrote:
@REALZEUS, την είχα δει αυτή τη σύγκριση, αλλά προσπαθώ να καταλάβω από τα νούμερα κατά πόσο θα έχει καλή απόκριση ο ατμοσφαιρικός. Καταλαβαίνω ότι ο diesel έχει δυνατό άρπαγμα στο ξεκίνημα, λόγω μεγάλης διαφοράς στη ροπή (το κατάλαβα και στο TD), αλλά μήπως μπορείς να καταλάβεις από τα νούμερα κατά πόσο θα ανταποκρίνεται ο ατμοσφαιρικός και γενικά αν θα είναι ευχάριστος στην οδήγηση; Αξίζει να φορτωθώ τα 'κακά' του diesel για να έχω πιο δυνατό κινητήρα; Ευχαριστώ για την απάντηση.
Φίλε μου, καταλαβαίνω αυτά που καταλαβαίνεις κι εσύ. Ότι δηλαδή το ντίζελ 'αρπάζει' από πιο χαμηλά, ενώ το βενζίνης θέλει μαστίγωμα (ψηλές ΣΑΛ). Βασικά εξαρτάται από τον τρόπο οδηγησης που προτιμάς. Αν θέλεις να βάζεις μια 6η και απλά να πατάς γκάζι για να προσπερνάς, προφανώς θέλεις το ντίζελ. Αν όμως είσαι ο τύπος που σηκώνει την πλάτη του καθίσματος και αρχίζει και κατεβάζει ταχύτητες και κάνει καρφωτές αλλαγές στον κόφτη, ε τότε προφανώς είσαι για βενζίνη.
Αν όντως είναι ο τύπος που περιγράφεις, τότε έχει διαλέξει λάθος τύπου οχήματος.
-
Σε αναζήτηση ενός μεσαίου SUV έχω κολλήσει άσχημα με το MAZDA CX-5. Απλά δυσκολεύομαι να επιλέξω την έκδοση:
-
Βενζίνη με τον ατμοσφαιρικό Skyactiv-g 2.0 L (213 ροπή, 165 ΗΡ) ή
-
τον κατά 3.000 ευρώ πιο ακριβό Diesel με τον Skyactiv-d 2.2 (380 ροπή, 150 ΗΡ)
Πιστεύω ότι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο η επιλογή του Diesel είναι μονόδρομος.
-
-
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, μετά από πολύ ψάξιμο αποφάσισα να πάω στο diesel.
-
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, μετά από πολύ ψάξιμο αποφάσισα να πάω στο diesel.
Εξαιρετική επιλογή! Πές μας τώρα ότι θα το πάρεις και στο φοβερό κόκκινο της Μάζντα!?!!
Καλοτάξιδο εύχομαι και να το χαρείς με Υγεία!
-
Καλοτάξιδο!!! Πολλά, ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα εύχομαι
Περιμένουμε φωτογραφίες και εντυπώσεις
-
nireas wrote:
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, μετά από πολύ ψάξιμο αποφάσισα να πάω στο diesel.
Εξαιρετική επιλογή! Πές μας τώρα ότι θα το πάρεις και στο φοβερό κόκκινο της Μάζντα!?!!
Καλοτάξιδο εύχομαι και να το χαρείς με Υγεία!
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές! Το κόκκινο της Mazda είναι πράγματι φοβερό, αλλά επειδή τα δύο προηγούμενα μου αυτοκίνητα ήταν κόκκινα, αποφάσισα να αλλάξω και θα πάω στο σκούρο ανθρακί.
-
Ας μπω κατευθείαν στο θέμα!
Σε αναζήτηση ενός μεσαίου SUV έχω κολλήσει άσχημα με το MAZDA CX-5. Απλά δυσκολεύομαι να επιλέξω την έκδοση:
- Βενζίνη με τον ατμοσφαιρικό Skyactiv-g 2.0 L (213 ροπή, 165 ΗΡ) ή
- τον κατά 3.000 ευρώ πιο ακριβό Diesel με τον Skyactiv-d 2.2 (380 ροπή, 150 ΗΡ)
Τα χιλιόμετρα που κάνω (γύρω στα 12.000/χρόνο, κυρίως εντός πόλης, ταξίδια εκτός των 50+50 χλμ ανά δεκαήμερα και 3-4 μεγάλα ταξίδια το χρόνο) δεν είναι για diesel. Το πρόβλημα είναι ότι ανησυχώ μήπως ο ατμοσφαιρικός φανεί 'λίγος'. Τον diesel είχα την ευκαιρία να τον κάνω Test Drive και πραγματικά είναι εκπληκτικός, για τον ατμοσφαιρικό όμως δεν έχω άποψη. Τα reviews που έχω διαβάσει στο internet (π.χ. topgear) επιμένουν ότι η καλύτερη επιλογή είναι ο diesel. Ούτε τα χλμ,. όμως κάνω που να δικαιολογούν έναν diesel ούτε θέλω να έχω το άγχος να σκέφτομαι την αναγέννηση του dpf και τις πιθανές ακριβές επισκευές που μπορούν να προκύψουν στον diesel. Από την άλλη αν ο ατμοσφαιρικός αποδειχτεί 'νωθρός' θα ξενερώσω απίστευτα. Θα ήθελα να ακούσω και τις γνώμες σας.
Ντηζελ αλλα ψαξε λιγο την αξιοπιστια του. Ισως θα πρεπει να πηγαινεις μια βολτα Λουτρακι μια φορα τον μηνα να το ξεκαπνισεις αλλα πιστευω οτι μπορεις να τα βγαλεις περα. Εγω δεν πηρα ντηζελ γιατι φοβαμαι την ποιοτητα καυσιμου αλλα μεσα στην πολη δεν καιει τιποτα για τουρμπο. Εχει φιλος ντηζελ αμαξια για πολλα χρονια και πανε μια χαρα. Αν τα μαθεις δεν ειναι δυσκολο να τα συντηρεις.
-
Με το καλό να το πάρεις!Επιλογή έκδοσης;
-
Με γιες! Νομίζω είναι το ίδιο χρώμα που έχω στο 6, με τον δίλιτρο βενζινης του 2015, νομίζω 156hp και η κατανάλωσή του είναι καλή, πλέον 7.5λτ/100 σε λίγο πιο ανοιχτούς δρόμους, αλλά καλά έκανες και πήρες το ντίζελ, ταιριάζει πιο πολύ στο χαρακτήρα του 'ψηλού' αυτοκινήτου και θα πληρώνεις που θα πληρώνεις υψηλότερο τέλος, να μην είναι οριακή η δύναμή του και να κερδίσεις και σε κατανάλωση. Ότι και να λέμε, τα Mazda τελευταίας γενιάς βρίσκονται σε άλλο επίπεδο.
-
-
-
This post is deleted! -
-
@strom said in Awd vs auto vs luxury:
Ο μπατζανάκης μου κατέληγε σε Mazda CX-5, αν και εγώ είναι αντίθετος με αυτήν την επιλογή για διάφορους λόγους.
Αμφιταλαντεύεται μεταξύ των:
Α) revolution έκδοση (fwd με μηχανικό κιβωτιο) η ποια έχεις τα πάντα acc, adaptive led, ηχοσύστημα)
Β) challenge plus με αυτόματο κιβώτιο, δικινητο, χωρίς την πολυτέλεια της revolution αλλά με ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού
Γ) challenge plus με μηχανικό κιβώτιο αλλά awdΤα οικονομικά του δεν δέχονται συνδυασμό, άρα πρέπει να επιλέξει 1 από τις παραπάνω περιπτώσεις. Τι θα διαλέγατε στη θέση του; Του προτείνω το β με το αυτόματο αλλά το σκέφτεται. Χρήση μεικτή πόλη και εκδρομές!
Άλλο αυτοκίνητο υπάρχει; 2ο μικρό εννοώ για τα πέρα δώθε. Όταν λες εκδρομές τι είδους εννοείς; Παίζει να πατήσει χιόνι, άμμο λάσπες κτλ; Σε ποιο μέρος ζει; Έχει ανηφόρες κατηφόρες στη καθημερινότητά του;
Προσωπικά, με τα δικά μου θέλω και γούστα, χωρίς να ξέρω τις απαντήσεις του φίλου σου για τις ερωτήσεις παραπάνω, θα διάλεγα την επιλογή Γ.
Αν τρώει κίνηση συχνά και δεν υπάρχει άλλο αμάξι, ίσως το Β είναι πιο σωστό.
-
Τετρακίνητο χειροκίνητο.Αυτο διάλεξα και εγώ στο cx30 και δεν έχω μετανιώσει ούτε στιγμή.Βεβαια το cx30 είναι full από εξοπλισμο στη Gtplus...
H challenge plus τι έχει από εξοπλισμο?Για ποιον κινητήρα μιλάμε? -
Α ή Γ από μένα αναλογα αν χρειάζεται τετρακίνηση ή όχι. Αν δεν παίρνει τα βουνα και τα λαγκάδια συχνά, μπροστά κίνηση και full εξτρα εξοπλισμό αλλιώς Γ
-
@dimitriscsd said in Awd vs auto vs luxury:
@strom said in Awd vs auto vs luxury:
Ο μπατζανάκης μου κατέληγε σε Mazda CX-5, αν και εγώ είναι αντίθετος με αυτήν την επιλογή για διάφορους λόγους.
Αμφιταλαντεύεται μεταξύ των:
Α) revolution έκδοση (fwd με μηχανικό κιβωτιο) η ποια έχεις τα πάντα acc, adaptive led, ηχοσύστημα)
Β) challenge plus με αυτόματο κιβώτιο, δικινητο, χωρίς την πολυτέλεια της revolution αλλά με ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού
Γ) challenge plus με μηχανικό κιβώτιο αλλά awdΤα οικονομικά του δεν δέχονται συνδυασμό, άρα πρέπει να επιλέξει 1 από τις παραπάνω περιπτώσεις. Τι θα διαλέγατε στη θέση του; Του προτείνω το β με το αυτόματο αλλά το σκέφτεται. Χρήση μεικτή πόλη και εκδρομές!
Άλλο αυτοκίνητο υπάρχει; 2ο μικρό εννοώ για τα πέρα δώθε. Όταν λες εκδρομές τι είδους εννοείς; Παίζει να πατήσει χιόνι, άμμο λάσπες κτλ; Σε ποιο μέρος ζει; Έχει ανηφόρες κατηφόρες στη καθημερινότητά του;
Προσωπικά, με τα δικά μου θέλω και γούστα, χωρίς να ξέρω τις απαντήσεις του φίλου σου για τις ερωτήσεις παραπάνω, θα διάλεγα την επιλογή Γ.
Αν τρώει κίνηση συχνά και δεν υπάρχει άλλο αμάξι, ίσως το Β είναι πιο σωστό.
Υπάρχει και δεύτερο αμάξι αλλά θα το χρησιμοποιεί κάποιες φορές και στην πόλη όταν δεν είναι διαθέσιμο το μικρό. Χιόνι λάσπες περιστασιακά σε εκδρομές, σκέφτεται την έξτρα Ασφαλεια της τετρακινησης
Mazda CX5