-
@celebrimor said in Νέο Ford Focus MK4:
@sabas_thess said in Νέο Ford Focus MK4:
Είσαι σίγουρος ότι είναι ξυρου τύπου ; Τα Reanult φοράνε το 7DCT300 που είναι υγρού τύπου…από όσο έχω διαβάσει και η FORD ξεκίνησε χρησιμοποιεί και αυτή το συγκεκριμένο μοντέλο της MAGNA
Μέχρι στα κεντρικά της Renault στην Αττική ρώτησα (γιατί εδώ Θεσσαλονίκη συνήθως το σηκώνει ο πωλητής της Nissan...) και μου είπαν 100% ξηρού. Για να είμαι ακριβής έχω ρωτήσει για Arkana/Kadjar. Τώρα αν φοράει υγρού στο Mégane trophy/RS (που προφανώς θα φοράει) δεν το ξέρω. Το 2019 όταν είχα ρωτήσει και για το Mégane παντού ακόμα και στο Renault club ξηρού μου είχαν πει (πάντα ξαναλέω για συνδυασμό με τον 1,33 Tce). Στο f/l MY2022 δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι.
-
Μέχρι στα κεντρικά της Renault στην Αττική ρώτησα (γιατί εδώ Θεσσαλονίκη συνήθως το σηκώνει ο πωλητής της Nissan...) και μου είπαν 100% ξηρού. Για να είμαι ακριβής έχω ρωτήσει για Arkana/Kadjar. Τώρα αν φοράει υγρού στο Mégane trophy/RS (που προφανώς θα φοράει) δεν το ξέρω. Το 2019 όταν είχα ρωτήσει και για το Mégane παντού ακόμα και στο Renault club ξηρού μου είχαν πει (πάντα ξαναλέω για συνδυασμό με τον 1,33 Tce). Στο f/l MY2022 δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι.
Από όσο εχω ψάξει στο διαδίκτυο το Clio,Captur,Megane(όχι από τα πρώτα χρόνια νομίζω)fiesta,Puma,MINI διαθέτουν με τον κινητήρα 1,33(τα Renault) το παραπάνω κιβώτιο που είναι υγρού τύπου..το ξηρού τύπου το βάζει σε μικρότερους ισχύ κινητήρες όπως στο Twingo.DW30 είναι ο κωδικός της Renault για το συγκεκριμένο κιβώτιο..Νομίζω 7αρι ξηρού τύπου δεν κυκλοφορεί από την Magna..6αρια ήταν τα προηγούμενα ξηρού τύπου
-
@fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:
@clockwork82 said in Νέο Ford Focus MK4:
Το 8αρι Aisin ΔΕΝ καταργήθηκε, απλώς προσφέρεται αποκλειστικά μόνο με τον 1.5 diesel.
Για εμένα και τα δικά μου σενάρια χρήσης, εκείνη η εκδοχή του αυτοκινήτου είναι και η «καλύτερη»Ναι σωστά, φυσικά και υπάρχει στον 1.5 (δυστυχώς μόνο πετρέλαιο πλέον), το powershift δεν αντέχει την ροππή του 1.5. Όμως το 8αρι ΔΕΝ είναι της Aisin, καμία σχέση. Είναι της Ford που είναι ένα τροποποιημένο GM γιατι έχουν συνεργαστεί το θέμα το κιβωτίου.
Με μια επιφύλαξη νομίζω πως όλο το drivetrain είναι ΚΟΙΝΟ με του 308, διότι τουλάχιστον ο diesel κινητήρας αναπτύχθηκε από κοινού με την Peugeot.
Αν έβαλαν οντως άλλο κιβώτιο από την Peugeot, είναι για σφαλιάρες εκεί στη Ford
-
@clockwork82 said in Νέο Ford Focus MK4:
Με μια επιφύλαξη νομίζω πως όλο το drivetrain είναι ΚΟΙΝΟ με του 308, διότι τουλάχιστον ο diesel κινητήρας αναπτύχθηκε από κοινού με την Peugeot.
Αν έβαλαν οντως άλλο κιβώτιο από την Peugeot, είναι για σφαλιάρες εκεί στη Ford
Δεν ξέρω για τον κινητήρα αλλά το κιβώτιο σίγουρα είναι διαφορετικό, δεν έχει καμία σχέση με το Aisin. Μάλιστα έχει μια "πατέντα" της Ford για να κλειδώνει ο μετατροπέας...κάποια στιγμή το είχα βρει, αλλά δνε το κράτησα. Θα ξαναψάξω.
-
@clockwork82 said in Νέο Ford Focus MK4:
Με μια επιφύλαξη νομίζω πως όλο το drivetrain είναι ΚΟΙΝΟ με του 308, διότι τουλάχιστον ο diesel κινητήρας αναπτύχθηκε από κοινού με την Peugeot.
Αν έβαλαν οντως άλλο κιβώτιο από την Peugeot, είναι για σφαλιάρες εκεί στη Ford
Όχι, ο κινητήρας 1.5 diesel δεν είναι πλέον κοινός. Και οι δύο 1.5 αποτελούν εξέλιξη του κοινού παλαιότερου 1.6, αλλά οι εταιρείες ακολούθησαν ξεχωριστό δρόμο στην εξέλιξη.
Και πάλι όχι, δεν είναι για σφαλιάρες στη Ford. Μια χαρά αυτόματο είναι το 8άρι της.
-
Νομίζω ότι κάτι αναφέρει εδώ σχετικά με κάποιες λεπτομέρειες του τρόπου λειτουργίας όσο αναφορά το 8άρι https://www.transmissiondigest.com/ford-motor-company-and-the-hat-trick/
το οποίο 8άρι για το focus και αναλόγως την ροπή του κινητήρα, είναι 2 διαφορετικοί κωδικοί 8F24 για ροπή μέχρι 24 κιλά και 8F35 για μέχρι 35 κιλά, με κάποιες ελάχιστες διαφορές όσο αναφορά την κλιμάκωση των σχέσεων σύμφωνα με το παραπάνω. -
Από όσο εχω ψάξει στο διαδίκτυο το Clio,Captur,Megane(όχι από τα πρώτα χρόνια νομίζω)fiesta,Puma,MINI διαθέτουν με τον κινητήρα 1,33(τα Renault) το παραπάνω κιβώτιο που είναι υγρού τύπου..το ξηρού τύπου το βάζει σε μικρότερους ισχύ κινητήρες όπως στο Twingo.DW30 είναι ο κωδικός της Renault για το συγκεκριμένο κιβώτιο..Νομίζω 7αρι ξηρού τύπου δεν κυκλοφορεί από την Magna..6αρια ήταν τα προηγούμενα ξηρού τύπου
Διορθώνω ο κωδικός της Renault είναι DW5007…κλείνω το off topic>
-
Αν δεν ξέρουν ούτε στην Αθήνα τι τους γίνεται εγώ δεν φταίω. Το καινούργιο powershift του Focus που είναι το ίδιο με τις Renault τι θα είναι ξηρού ή υγρού τύπου; Ίσως εκ της ατόπου απαγωγής να μάθουμε επιτέλους τι είναι και της Renault καθοριστικά...
-
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει έκδοση του Focus 2022 με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση ή πλέον όλες είναι με ημιάκαμπτο?
-
@strom said in Νέο Ford Focus MK4:
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει έκδοση του Focus 2022 με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση ή πλέον όλες είναι με ημιάκαμπτο?
Σίγουρα το ST, για τις υπόλοιπες δεν γνωρίζω....δεν ξέρω εαν γνωρίζουν στους επίσημους εμπόρους.
Edit: πολλαπλών ΟΛΑ τα Wagon και επιλεγμένα hatchback, αλλά δεν μας λέει ποια μοντέλα!!
Rear suspension (wagon and selected 5-door powertrains)
Short-long-arm, multi-link independent geometry with isolated subframe. Unique geometry for wagon models. Twin-tube rear damper with optimised dual path body mounts. Unique dampers for wagon models. Optional Continuously Controlled Damping -
@fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:
@strom said in Νέο Ford Focus MK4:
Edit: πολλαπλών ΟΛΑ τα Wagon και επιλεγμένα hatchback, αλλά δεν μας λέει ποια μοντέλα!!
Καλησπέρα καλή χρονιά. Πολύ ευχάριστα νέα. Αν δεν έπεσε ψαλίδι στο εξοπλισμό του active x το wagon θα συνεχίσει να είναι εξαιρετική περίπτωση για όσους δεν σκαλωνουν με τα sw. Δεν είναι λίγα τα 30κ αλλά εδώ που φτάσαμε τιμολογιακά πλέον να δούμε τι άλλο παίρνεις με αυτά τα λεφτά. Mid spec καλό c_suv με μηχανικό κιβώτιο πάνω κάτω; Δύσκολες αποφάσεις...
-
το φοκους τα εβγαλαν απο διαμορφωτη και τιμοκαταλογο λόγω ανανεωσης μοντέλου? δεν βλεπω τιποτα..
-
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
το φοκους τα εβγαλαν απο διαμορφωτη και τιμοκαταλογο λόγω ανανεωσης μοντέλου? δεν βλεπω τιποτα..
Ακριβώς. Αναμένεται το facelift μοντέλο.
-
@fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
το φοκους τα εβγαλαν απο διαμορφωτη και τιμοκαταλογο λόγω ανανεωσης μοντέλου? δεν βλεπω τιποτα..
Ακριβώς. Αναμένεται το facelift μοντέλο.
θα υπαρξουν νεες ανατιμησεις εχουμε καμια πληροφορία?
-
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
@fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
το φοκους τα εβγαλαν απο διαμορφωτη και τιμοκαταλογο λόγω ανανεωσης μοντέλου? δεν βλεπω τιποτα..
Ακριβώς. Αναμένεται το facelift μοντέλο.
θα υπαρξουν νεες ανατιμησεις εχουμε καμια πληροφορία?
Πληροφορία δεν έχω, αλλά να μην φτάσει τις 33 χιλιάδες το περί ου ο λόγος, Active X ? Αγοράστε πλέον Fiesta στην τιμή που είχε το Active με όλα τα κομφορ πριν 1μιση χρόνο...
-
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Ακριβώς. Αναμένεται το facelift μοντέλο.
θα υπαρξουν νεες ανατιμησεις εχουμε καμια πληροφορία?
Σε σχέση με τις τιμές pro-F/L προφανώς, οι τιμές έχουν ανακοινωθεί στο νέο τιμοκατάλογο. Για παράδειγμα το pro-F/L είχε 28.000 το 182αρι αυτόματο ST-Line X. Τώρα με τα ίδια λεφτά (€800 επάνω για τν ακρίβεια) παίρνεις το 155αρι mHEV σε αυτόματο 7αρι DCT. Και σημειώνω ότι το ΕΤΤ ειναι το μισό για το υβρίδιο, οπότε καταλαβαίνουμε ότι έχει αυξηθεί ακόμα περισσότερο.
-
@fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:
@strom said in Νέο Ford Focus MK4:
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει έκδοση του Focus 2022 με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση ή πλέον όλες είναι με ημιάκαμπτο?
Σίγουρα το ST, για τις υπόλοιπες δεν γνωρίζω....δεν ξέρω εαν γνωρίζουν στους επίσημους εμπόρους.
Edit: πολλαπλών ΟΛΑ τα Wagon και επιλεγμένα hatchback, αλλά δεν μας λέει ποια μοντέλα!!
Rear suspension (wagon and selected 5-door powertrains)
Short-long-arm, multi-link independent geometry with isolated subframe. Unique geometry for wagon models. Twin-tube rear damper with optimised dual path body mounts. Unique dampers for wagon models. Optional Continuously Controlled DampingΚαι τα Active έχουν την καλή ανάρτηση πίσω, ακόμα και τα 5d Active. Στα hatchback (5d) με τον 1000άρι δεν έχει πλέον κανένα...
-
@lapin said in Νέο Ford Focus MK4:
@fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:
@strom said in Νέο Ford Focus MK4:
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει έκδοση του Focus 2022 με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση ή πλέον όλες είναι με ημιάκαμπτο?
Σίγουρα το ST, για τις υπόλοιπες δεν γνωρίζω....δεν ξέρω εαν γνωρίζουν στους επίσημους εμπόρους.
Edit: πολλαπλών ΟΛΑ τα Wagon και επιλεγμένα hatchback, αλλά δεν μας λέει ποια μοντέλα!!
Rear suspension (wagon and selected 5-door powertrains)
Short-long-arm, multi-link independent geometry with isolated subframe. Unique geometry for wagon models. Twin-tube rear damper with optimised dual path body mounts. Unique dampers for wagon models. Optional Continuously Controlled DampingΚαι τα Active έχουν την καλή ανάρτηση πίσω, ακόμα και τα 5d Active. Στα hatchback (5d) με τον 1000άρι δεν έχει πλέον κανένα...
Δεν ισχύει πλέον αυτό με τα Active. Εδώ και αρκετούς μήνες έχουν κ αυτά ημιάκαμπτο.
-
Καλή περίπτωση πάντως το ford focus active x wagon στα 30000 (που φτάσαμε!) για οικογενειακό αμάξι. Με άπλετους χώρους (αν και το μεταξόνιο είναι ίδιο με την 5-θυρη έκδοση), πολλαπλούς συνδέσμους, αυτόματο κιβώτιο και με δυνατότητα να παραγγείλεις το continuously controlled damping. Μόνη (μεγάλη βέβαια) παραφωνία ο τρικύλινδρος 1000 κινητήρας με τα 155 άλογα. Αν το καταπιεις και καταπιεις και την τεράστια οθόνη, έχεις ένα ωραίο κιμπάρικο οικογενειακό, και χαιρετάς αφ'υψηλού αυτούς που θα διαθέσουν 33000 για να πάρουν δικίνητο manual transformers sportage
-
υπαρχει και ντιζελ αυτοματο το βαγκον βεβαια απο 29.500 που ειχε το καλοκαιρι πλεον εχει 31.500 χωρις χρωμα ή αλλη προσθηκη.
Ford Focus MK4