-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οικονομικότερος ΔΕΝ είναι σίγουρα. O 2.0 TDi καίει στην έκδοση με τα 150 άλογα λιγότερο από τους 1.5 του ανταγωνισμού με 120-130 άλογα. Και στην καλή έκδοση (βλέπε Golf GTD, Octavia RS) βγάζει 200 άλογα, που δεν τα λες και λίγα.
Για τον 150 δεν έχω άποψη, αλλά ο 190αρης της BMW είναι πολύ οικονομικός με καλύτερο αυτόματο και σε σύγκριση Χ1/Τιγκουαν καίνε τα ίδια.
Μάλλον τον συγκρίνεις με την προηγούμενη γενιά των TDi, που έβγαζαν 184 άλογα.
-
@harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μάλλον τον συγκρίνεις με την προηγούμενη γενιά των TDi, που έβγαζαν 184 άλογα.
Όχι ρε συ, τον 190αρη που έχει το Τίγκουαν το τρέχον.
-
Η Fisikon έχει πάει το φυσικό αέριο κίνησης στο 1,10ε και η Promethan & Ελίν το έχει φτάσει στο 1,65 και φοβάμαι η ανηφόρα δεν θα έχει σταματημό .
-
Στη βενζινη πριν λιγες μερες σπασαμε το ρεκορ 10ετιας στην τιμη της. Προς το παρον δεν φαινεται να υπαρχει πτωση στο αμεσο μελλον
-
Το φυσικό αέριο , πέρασε σε κάποιες περιοχές την τιμή του ντίζελ , οπότε πλέον το μόνο που έχει όποιος έχει αυτά τα αμάξια , είναι μειονεκτήματα και θέματα ως προς την μεταπώληση τους.
https://www.capital.gr/epixeiriseis/3599200/fotia-kai-stin-timi-tou-fusikou-aeriou-kinisis-cng
-
Ελευθερή αγορά, γατάκια! Που μου θέλετε και φτηνά καύσιμα και προβλέψιμη διακύμανση τιμών για να μην καταλήξετε να σας μείνει αμανάτι τ'αμάξι που αγοράσατε βασισμένοι σε μια προφορική υπόσχεση ότι το καύσιμό του θα είναι φτηνότερο γιατί είναι πιο καθαρό απ'τη βενζίνα και το
μαζούτντίζελ... -
Ο πληθωρισμός της τιμής ενέργειας είναι συγκυριακος και εκτός αυτου καλό θα ήταν να προσδοκά κάνεις σε μια επεκτατική οικονομική πολιτική διότι μια τέτοια θα επέφερε για βραχυπρόθεσμο τουλάχιστον χρόνο, αύξηση των θέσεων εργασίας.
Δηλαδή ναι μεν ελεύθερη αγορά αλλά υπάρχουν και εργαλεία να παίξεις μαζί της. Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο. -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο πληθωρισμός της τιμής ενέργειας είναι συγκυριακος και εκτός αυτου καλό θα ήταν να προσδοκά κάνεις σε μια επεκτατική οικονομική πολιτική διότι μια τέτοια θα επέφερε για βραχυπρόθεσμο τουλάχιστον χρόνο, αύξηση των θέσεων εργασίας.
Δηλαδή ναι μεν ελεύθερη αγορά αλλά υπάρχουν και εργαλεία να παίξεις μαζί της. Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο.Ο Κέινς θεωρείται παλιοκουμούνι σήμερα.
-
Σοβιετική παγκόσμια διακυβέρνηση...
Το όνειρο του Σήφη έχει οπαδούς και σήμερα... -
To πρόγραμμα του Κέινς όντως λειτουργούσε με επεκτατική οικονομική πολιτική αλλά σύμφωνα με τους νεοκεϊνσιανους απαιτείται μια ακαμψία κάποιων τιμών ώστε το μοντέλο τους να δουλέψει και να προβλέψει συμπεριφορές, δηλαδή να μπορεί να ερμηνεύουν και να προβλέπουν όταν δεν παρουσιάζονται πληθωριστικα σοκ της αγοράς από εξωγενείς και απρόβλεπτες καταστάσεις.
Τωρα, με τις αυξήσεις στις τιμές σε βασικά αγαθά που επηρεάζουν το κόστος παραγωγής και προσφοράς, όπως η ενέργεια, μπορεί να πει κανείς πως θυμίζει καταστάσεις στασιμοπληθωρισμου. Όταν εμφανίστηκε στασιμοπληθωρισμος λόγω των τιμών ενέργειας στην σύγχρονη ιστορία αυτό που τον σταμάτησε ήταν οι αντιθετες οικονομικές πολιτικές από του Κέινς. Σαν αυτές που λέμε εμείς μνημονιακες πολιτικές.
Στην πράξη οι κεντρικές τράπεζες για να προβλέψουν πληθωριστικές τάσεις χρησιμοποιουν μοντέλα νεοκεϊνσιανων που έχουν ενσωματώσει εμπλουτίσει τα μοντέλα τους με μικροοικονομικες επιρροές/παραδοχές.
Η ιστορία έδειξε πως στην μακροοικονομία πρέπει να ενσωματωθούν μικροοικονομικες προβλέψεις δηλαδή συμπεριφορές των ανθρώπων.
Στην οικονομία υπάρχουν εργαλεία όπως βλέπουμε και αναλόγως των καταστάσεων τα χρησιμοποιούμε. Ρεάλ πολιτικ.
Τώρα, με τα χαμηλά επιτόκια της εκτ και γενικότερα την τάση για επεκτατική πολιτική η Ευρώπη αν καταλαβαίνω σωστά δείχνει να μην πιστεύει ότι ζούμε στασιμοπληθωρισμο. Ότι δηλαση είναι ξεκάθαρα πολύ παροδικο θέμα.
Άλλωστε μόλις βγήκε η Ευρώπη από μνημόνια. -
Η Ευρώπη (βασικά, το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, δηλαδή το συνονθύλευμα κομμάτων που δημιουργήθηκαν μεταπολεμικά για να ξεπλύνουν τα μούλικα του Φράνκο, του Πεταίν, του Ντεγκρέλ, του Σαλαζάρ, του Χίτλερ, του Μουσολίνι και του Μεταξά) δεν αρνείται ότι έχουμε στασιμοπληθωρισμό. Αρνείται ότι υπάρχει άλλη λύση πέρα από τη διαιώνιση του στασιμοπληθωρισμού.
-
@skullone said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Η Ευρώπη (βασικά, το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, δηλαδή το συνονθύλευμα κομμάτων που δημιουργήθηκαν μεταπολεμικά για να ξεπλύνουν τα μούλικα του Φράνκο, του Πεταίν, του Ντεγκρέλ, του Σαλαζάρ, του Χίτλερ, του Μουσολίνι και του Μεταξά) δεν αρνείται ότι έχουμε στασιμοπληθωρισμό. Αρνείται ότι υπάρχει άλλη λύση πέρα από τη διαιώνιση του στασιμοπληθωρισμού.
Είναι στην ανθρώπινη φύση, το πάρα φύσιν...
Αρκεί να είναι κανείς τ'ανάσκελα, για να θρώσκει άνω, να μην γδέρνονται τα γόνατα ώστε να το απολαμβάνει και να ευχαριστεί το γιαραμπή που δε μας έλαχε κομμουνισμός! -
Μάλιστα το ΕΛΚ είναι τα μουλικα του Αδόλφου. Έτσι μας λένε τα εγγόνια του Στάλιν.
Σου απαντάω ήπια γιατί μας το παίζεις και ευθικτος αλλά μας βρίζεις μια χαρά -
https://www.carandmotor.gr/nea/i-toyota-paroysiase-ydrogonokinito-gr-yaris
Να ελαφρύνει λίγο η κουβέντα!
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά τα υδρογονο-πειραματα!
-
Καλησπέρα, ειλικρινά πιστεύω πως είναι το χειρότερο διάστημα να προβείς σε αγορά αυτοκινήτου.
-
Αυξήσεις στι τιμές
-
Πανάκριβα PHEV με ανύπαρκτο σχεδόν δίκτυο κάλυψης. Ακόμα και τα (ψευτό)υβριδικά είναι αρκέτα τσιμπημένα
-
Χρόνοι παράδοσης 6μηνών+
-
Κατάργηση diesel κινήτηρων από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες και πρωθυπουργάρα να ανακοιώνει μέτρα από το 2030
-
Αντίθετα διαβάζω πως αυτά τα αυτοκίνητα θα αποκτήσουν μεγαλύτερα αξία μετά
-
τεράστια πληθώρα αυτοκινήτων με πολλά μελλοντικά να κυκλοφορήσουν τα επόμενη έτη. τα οποία βέβαια θα είναι κλάσης ανώτερα και σχεδιαστικά και τεχνολογικά
-
Πιο λογικό μου φαίνεται τα PHEV να πέσει η τιμή και να χάσουν αξία λόγω καλύτερων μπαταριών/φόρτισης/τεχνολογίας τα ήδη υπάρχοντα
-
Ελλαδιστάν δε μπορεί να συγκριθεί με μισθό Β.Ευρωπαίου
-
Μια ζωή την έχουμε και δε θέλω να πάρω αμάξι σε δέκα χρόνια που θα είμαι 50, αν ζω, για να το χαρώ με την οικογένεια.
Μερικοί από τους προβληματισμούς μου. Σκεφτόμουν για Tucson/Sportage, με budget 30 ίσως και 35K βαρία, σε μια έκδοση full extra με ΑΤ. Δεν ξέρω πραγματικά τι πρέπει να κάνω με όλα αυτά που διαβάζω
-
-
@wendor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλησπέρα, ειλικρινά πιστεύω πως είναι το χειρότερο διάστημα να προβείς σε αγορά αυτοκινήτου.
-
Αυξήσεις στι τιμές
-
Πανάκριβα PHEV με ανύπαρκτο σχεδόν δίκτυο κάλυψης. Ακόμα και τα (ψευτό)υβριδικά είναι αρκέτα τσιμπημένα
-
Χρόνοι παράδοσης 6μηνών+
-
Κατάργηση diesel κινήτηρων από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες και πρωθυπουργάρα να ανακοιώνει μέτρα από το 2030
-
Αντίθετα διαβάζω πως αυτά τα αυτοκίνητα θα αποκτήσουν μεγαλύτερα αξία μετά
-
τεράστια πληθώρα αυτοκινήτων με πολλά μελλοντικά να κυκλοφορήσουν τα επόμενη έτη. τα οποία βέβαια θα είναι κλάσης ανώτερα και σχεδιαστικά και τεχνολογικά
-
Πιο λογικό μου φαίνεται τα PHEV να πέσει η τιμή και να χάσουν αξία λόγω καλύτερων μπαταριών/φόρτισης/τεχνολογίας τα ήδη υπάρχοντα
-
Ελλαδιστάν δε μπορεί να συγκριθεί με μισθό Β.Ευρωπαίου
-
Μια ζωή την έχουμε και δε θέλω να πάρω αμάξι σε δέκα χρόνια που θα είμαι 50, αν ζω, για να το χαρώ με την οικογένεια.
Μερικοί από τους προβληματισμούς μου. Σκεφτόμουν για Tucson/Sportage, με budget 30 ίσως και 35K βαρία, σε μια έκδοση full extra με ΑΤ. Δεν ξέρω πραγματικά τι πρέπει να κάνω με όλα αυτά που διαβάζω
Κι όσο περισσότερο διαβάζεις, δεν πρόκειται να πάρεις ποτέ.
-
-
Τι σχέση έχουν τα PHEV με το δίκτυο κάλυψης; Σκοπεύει κανείς να σταματά κάθε 50 ιδανικά km για να φορτίζει την μπαταρία;
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τι σχέση έχουν τα PHEV με το δίκτυο κάλυψης; Σκοπεύει κανείς να σταματά κάθε 50 ιδανικά km για να φορτίζει την μπαταρία;
Μη λογαριάζεις με τους σημερινούς χρόνους φόρτισης, αν για παράδειγμα η φόρτιση γίνεται σε 15 λεπτά (το οποίο μου φαίνεται πολύ λογικό να συμβεί σε 1-2 χρονια) και υπάρχουν παντού φορτιστές, πας σουπερμάρκετ και έχεις φορτίσει μέχρι να φύγεις.
-
Πόσο μακριά πας σουπερμαρκετ και θα χρειαστεί να φορτίσεις;
Και αν χρειαστεί τόσο μακριά θα είναι το σπίτι που δεν μπορείς να περιμένεις να γυρίσεις; -
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πόσο μακριά πας σουπερμαρκετ και θα χρειαστεί να φορτίσεις;
Και αν χρειαστεί τόσο μακριά θα είναι το σπίτι που δεν μπορείς να περιμένεις να γυρίσεις;Νομίζω ότι η ενδιάμεση φόρτιση έχει νόημα όταν το range είναι 40 km και ταυτόχρονα τριγυρνάς πολύ π.χ. κανείς δρομολόγια για ψώνια. Ωστόσο, αν λάβει κανείς υπόψη ότι τα μελλοντικά phevs θα έχουν ονομαστική αυτονομία 90-100 Km έχεις δίκιο δεν έχει νόημα η ενδιάμεση φόρτιση.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά