Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 102
    • 411
    • 412
    • 100 / 412
    Περί αυτοκίνησης
    140
    8235
    273141
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Προφανώς και το φ.α. είναι ακόμη και σήμερα το φθηνότερο καύσιμο παρά την ανατίμησή του, ενώ σκίζει και τα ηλεκτρικά σε συνολικό κόστος αφού είναι σημαντικά φθηνότερο σαν αμάξι.
      Από εκεί και πέρα, μόνο εσύ πρέπει να απαντήσεις στην ερώτηση αν αξίζει ή όχι. Αν ταιριάζει με το προφίλ σου, αν σου κάνει ένα από τα ελάχιστα μονδέλα που υπάρχουν, αν δεν βαριέσαι να πηγαίνεις στο βενζινάδικο κάθε 3 και λίγο, αν έχεις κοντά στην τυπική διαδρομή σου τέτοιο βενζινάδικο (βασικό αυτό), αν θέλεις να μπαίνεις απρόσκοπτα στο δακτύλιο, τότε προχώρα.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimsabas @dstou last edited by

        Σιγουρέψου ότι θα το οδηγήσεις πρώτα για να δεις αν σε καλύπτει. Έχει πολύ χαμηλό κόστος κίνησης αλλά και πολλά μειονεκτήματα. Να δεις ότι σου αρέσει στο δρόμο.

        https://cartalk.gr/

        mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • J
          jim64 last edited by

          Είναι λυπηρό πάντως να σταματάει η ανάπτυξη των θερμικών κινητήρων τώρα που είναι τόσο ώριμοι και με τόσες επιλογές. Η έρευνα μετατοπιζεται σε άχρωμους ηλεκτρικους κινητήρες τους οποίους δεν ανοίγεις το καπό για να τους ακούσεις και αισθανθείς.

          Θα χαθεί ένα μεγάλο μέρος της αυτοκίνησης συνδεδεμένο με κινητήρες, μεταδοση, ηχο, και έξυπνες μηχανικές λύσεις. Ελπίζω να πάρει κάτι άλλο τη θέση τους

          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • piliourits
            piliourits @jim64 last edited by

            @jim64 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

            Είναι λυπηρό πάντως να σταματάει η ανάπτυξη των θερμικών κινητήρων τώρα που είναι τόσο ώριμοι και με τόσες επιλογές. Η έρευνα μετατοπιζεται σε άχρωμους ηλεκτρικους κινητήρες τους οποίους δεν ανοίγεις το καπό για να τους ακούσεις και αισθανθείς.

            Θα χαθεί ένα μεγάλο μέρος της αυτοκίνησης συνδεδεμένο με κινητήρες, μεταδοση, ηχο, και έξυπνες μηχανικές λύσεις. Ελπίζω να πάρει κάτι άλλο τη θέση τους

            Στη πρώιμη εφαρμογή της Οικονομίας Υδρογόνου, όπως την ονόμασαν, ίσως ξαναδούμε πάλι τους θερμικούς στο προσκήνιο με υδρογόνο για καύσιμο.
            Στα πλοία και τρένα ίσως είναι κι ο κανόνας καθώς είναι αποδοτικότερο από άλλες τεχνολογίες, ήδη εφαρμόζονται πειραματικά, ακόμη και με Υδρογόνο που παράγεται από άλλους εξορυγμένους υδρογονάνθρακες κι όχι από ΑΠΕ.

            Η ΤΟΥΟΤΑ το δοκιμάζει και στα επιβατικά αυτοκίνητα, που οι κυψέλες καυσίμου δεν προχωρούν γρήγορα και οι υπάρχουσες μπαταρίες δεν είναι περιβαλλοντικά βιώσιμη πρακτική (ούτε και τα τρίτονα επιβατικά) αλλά εκεί παίζει μεγαλύτερο ρόλο η βούληση των Λόμπυ και των Πολιτικών, απ' το τί είναι τεχνολογικά πιο ορθολογικό.

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • .SPIROS. 0
              .SPIROS. 0 last edited by

              Ολα ειναι θεμα πολιτικων αποφασεων.
              Η βενζινη που τιθεται πλεον στο περθωριο, μην ξεχναμε οτι προ φορων κοστιζει 0,5€/λιτρο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Youtube Video

                Όπως έγραψα κάποιες σελίδες πιο πίσω για την προσπαθεια της Toyota.

                Όχι μόνο θα μονοπωλήσει τα ηλεκτρικά αλλά και τα υβριδικά με τέτοιες μπαταριες θα γίνουν εντυπωσιακά πιο αποδοτικά.

                Μαζί με τη honda και πλέον τη hyundai προσφέρει στην Ευρωπαϊκή αγορά μεσαίο αερόσακο ως standard στα αυτοκίνητα της, γεγονός που αλλάζει πολλά στη ασφάλεια. Δεν είναι απλά ένας ακόμα αερόσακος αλλά οποίος το ψάξει θα σοκαριστεί για το πόσο πολύ αναβαθμίζει την παθητική ασφάλεια. Απλά το δικό μας euroncap δεν το αξιολογεί ακόμα στον βαθμό που απαιτείται,διότι οι ευρωπαϊκές εταιρίες ΔΕΝ το προσφέρουν ακόμα. Εδώ δεν αξιολογούν την δοκιμασία small overlap, και ως εκ τούτου ελάχιστα αυτοκίνητα προσφέρουν ζώνες παραμόρφωσης για small overlap. Φτάσαμε ινδικο αυτοκίνητο να το προσφέρει και να το διαφημίζει (?) και όχι ευρωπαϊκά. Σαν να μην υπάρχει αυτή η δοκιμασία. Τι να λέμε τώρα;

                Οι ευρωπαϊκές εταιρίες ασχολούνται με άλλα πράγματα όπως με τα diesel, με τα μαλακά πλαστικά με το αν έχει ωραίο εσωτερικό, 3d panels, αν έχει οθόνες και άλλα τέτοια.

                M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manast @lap last edited by

                  @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  Youtube Video

                  Όπως έγραψα κάποιες σελίδες πιο πίσω για την προσπαθεια της Toyota.

                  Όχι μόνο θα μονοπωλήσει τα ηλεκτρικά αλλά και τα υβριδικά με τέτοιες μπαταριες θα γίνουν εντυπωσιακά πιο αποδοτικά.

                  Μαζί με τη honda και πλέον τη hyundai προσφέρει στην Ευρωπαϊκή αγορά μεσαίο αερόσακο ως standard στα αυτοκίνητα της, γεγονός που αλλάζει πολλά στη ασφάλεια. Δεν είναι απλά ένας ακόμα αερόσακος αλλά οποίος το ψάξει θα σοκαριστεί για το πόσο πολύ αναβαθμίζει την παθητική ασφάλεια. Απλά το δικό μας euroncap δεν το αξιολογεί ακόμα στον βαθμό που απαιτείται,διότι οι ευρωπαϊκές εταιρίες ΔΕΝ το προσφέρουν ακόμα. Εδώ δεν αξιολογούν την δοκιμασία small overlap, και ως εκ τούτου ελάχιστα αυτοκίνητα προσφέρουν ζώνες παραμόρφωσης για small overlap. Φτάσαμε ινδικο αυτοκίνητο να το προσφέρει και να το διαφημίζει (?) και όχι ευρωπαϊκά. Σαν να μην υπάρχει αυτή η δοκιμασία. Τι να λέμε τώρα;

                  Οι ευρωπαϊκές εταιρίες ασχολούνται με άλλα πράγματα όπως με τα diesel, με τα μαλακά πλαστικά με το αν έχει ωραίο εσωτερικό, 3d panels, αν έχει οθόνες και άλλα τέτοια.

                  Σε κάθε επίπεδο η Ευρώπη πεθαίνει, όχι μόνο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Οι αγκυλώσεις και οι εμμονές δεν βοηθούν πουθενά. Οτι συμβαίνει ακόμα πρωτοποριακό οφείλεται στην αδράνεια του συστήματος η οποία προφανώς βαίνει μειούμενη...
                  Θα πρέπει να συμβεί κάτι επαναστατικό για να ...γυρίσει ο ήλιος.- Ισως μόνο οι Γάλλοι μπορούν-(εκτίμηση)...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap last edited by lap

                    This post is deleted!
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • katafractos17
                      katafractos17 last edited by

                      Δεν ξέρω αν πιάνω αυτό που συζητάτε, αλλά δεν είναι μόνο η Toyota που ασχολείται με solid state batteries.

                      BMW to get solid-state battery test cells in early 2022 from Solid Power

                      BMW Group Strengthens Leadership Position in Battery Technology with Investment in Solid-State Innovator Solid Power

                      Stellantis confirms plans for solid-state batteries, 4 EV platforms

                      Stellantis bets €30bn on solid state batteries

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Πιο πολύ το σχόλιο μου έχει να κάνει με την in house ανάπτυξη τεχνολογιών και γενικότερα των επιλογών που κάνουν οι ασιατικές εταιρίες προσπαθώντας να προβλέψουν την τάση στον κλάδο της αυτοκίνησης.

                        Συνδράμει και το κράτος στον τρόπο χρηματοδότησης ενώ οι προσπάθειες είναι γενικότερα in house, ενώ στην δύση βλέπουμε προσπάθειες επιμερισμού του κόστους με διάφορες συνεργασίες, συγχωνεύσεις και εξαγορές. Δηλαδή πιο πολύπλοκη λειτουργία με περισσότερα επίπεδα αποφάσεων.

                        Το θέμα που θίγω είναι ότι στον τομέα των υβριδικών η toyota βγήκε νικήτρια, καθώς μόνη της ανέπτυξε ότι ανέπτυξε και σήμερα φαινεται να είναι μπροστά από τους ανταγωνιστές της.

                        Σήμερα φιανεται να ξεκινούν όλοι ταυτόχρονα στην ανάπτυξη μιας νέας τεχνολογίας αλλα οπως αναφέρει και το βίντεο ανωθεν η toytoa έχει καταθεσει τις περισσότερες πατέντες σχετικά με τις μπαταρίες στερεάς μορφής. Μπορεί αυτό να μην λέει και πολλά άλλα μπορεί και να λέει.
                        Μόνο ένας ειδικός και το μέλλον θα μας πει.

                        Εδώ οι κινήσεις των υπόλοιπων για το θέμα

                        https://www.reuters.com/technology/how-will-solid-state-batteries-make-electric-vehicles-better-2021-09-07/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • mesastou
                          mesastou @dimsabas last edited by

                          @dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                          Σιγουρέψου ότι θα το οδηγήσεις πρώτα για να δεις αν σε καλύπτει. Έχει πολύ χαμηλό κόστος κίνησης αλλά και πολλά μειονεκτήματα. Να δεις ότι σου αρέσει στο δρόμο.

                          Ποια είναι τα μειονεκτήματα; Εγώ είμαι πάντως πολύ ικανοποιημένος με fiat panda εδώ και 7 μήνες.

                          mouths are for eating, noses for breathing.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimsabas @mesastou last edited by

                            Είναι 8 τρανταχτά μειονεκτήματα αλλά εφόσον καλύπτεσαι/ικανοποιείσαι από το Pandαρο, δεν έχει νόημα να κάνουμε αυτή τη συζήτηση.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Δείτε αυτό εδώ!!!!!!
                              Youtube Video

                              Δηλαδή ένα polo tsi 1.0 πόσο καταναλώνει σε ταξίδι με acc??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                harisma23 last edited by

                                Το έχω ξαναπεί: Δείτε πόσο ασύλληπτα οικονομικός είναι ο 2.0 TDi !!! Απίστευτος κινητήρας και μάλλον ο καλύτερος δίλιτρος diesel της αγοράς.

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @harisma23 last edited by

                                  @harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                  Το έχω ξαναπεί: Δείτε πόσο ασύλληπτα οικονομικός είναι ο 2.0 TDi !!! Απίστευτος κινητήρας και μάλλον ο καλύτερος δίλιτρος diesel της αγοράς.

                                  Πιστεύω ότι ο 2λιτρος ντήζελ της BMW είναι καλύτερος (και πιο δυνατός) και εξίσου οικονομικός.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    harisma23 @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    @harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    Το έχω ξαναπεί: Δείτε πόσο ασύλληπτα οικονομικός είναι ο 2.0 TDi !!! Απίστευτος κινητήρας και μάλλον ο καλύτερος δίλιτρος diesel της αγοράς.

                                    Πιστεύω ότι ο 2λιτρος ντήζελ της BMW είναι καλύτερος (και πιο δυνατός) και εξίσου οικονομικός.

                                    Οικονομικότερος ΔΕΝ είναι σίγουρα. O 2.0 TDi καίει στην έκδοση με τα 150 άλογα λιγότερο από τους 1.5 του ανταγωνισμού με 120-130 άλογα. Και στην καλή έκδοση (βλέπε Golf GTD, Octavia RS) βγάζει 200 άλογα, που δεν τα λες και λίγα.

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @harisma23 last edited by

                                      @harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                      Οικονομικότερος ΔΕΝ είναι σίγουρα. O 2.0 TDi καίει στην έκδοση με τα 150 άλογα λιγότερο από τους 1.5 του ανταγωνισμού με 120-130 άλογα. Και στην καλή έκδοση (βλέπε Golf GTD, Octavia RS) βγάζει 200 άλογα, που δεν τα λες και λίγα.

                                      Για τον 150 δεν έχω άποψη, αλλά ο 190αρης της BMW είναι πολύ οικονομικός με καλύτερο αυτόματο και σε σύγκριση Χ1/Τιγκουαν καίνε τα ίδια.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        harisma23 @fanis75 last edited by

                                        @fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                        @harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                        Οικονομικότερος ΔΕΝ είναι σίγουρα. O 2.0 TDi καίει στην έκδοση με τα 150 άλογα λιγότερο από τους 1.5 του ανταγωνισμού με 120-130 άλογα. Και στην καλή έκδοση (βλέπε Golf GTD, Octavia RS) βγάζει 200 άλογα, που δεν τα λες και λίγα.

                                        Για τον 150 δεν έχω άποψη, αλλά ο 190αρης της BMW είναι πολύ οικονομικός με καλύτερο αυτόματο και σε σύγκριση Χ1/Τιγκουαν καίνε τα ίδια.

                                        Μάλλον τον συγκρίνεις με την προηγούμενη γενιά των TDi, που έβγαζαν 184 άλογα.

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @harisma23 last edited by

                                          @harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          Μάλλον τον συγκρίνεις με την προηγούμενη γενιά των TDi, που έβγαζαν 184 άλογα.

                                          Όχι ρε συ, τον 190αρη που έχει το Τίγκουαν το τρέχον.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • yem
                                            yem last edited by

                                            Η Fisikon έχει πάει το φυσικό αέριο κίνησης στο 1,10ε και η Promethan & Ελίν το έχει φτάσει στο 1,65 και φοβάμαι η ανηφόρα δεν θα έχει σταματημό .

                                            Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 100 / 412
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr