Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 11
    • Best 2
    • Groups 0

    jim64

    @jim64

    5
    Reputation
    5
    Profile views
    11
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    jim64 Unfollow Follow

    Best posts made by jim64

    • RE: Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )

      ο Α.Κ. ειναι εξαιρετικος πωλητης. 2 αυτοκινητα εχω παρει απο εκεινον, και γενικα η αντιπροσωπεια εκει κατω εχει συμπεριφερθει αψογα απο 9/2020.

      Οδηγησα και το 2.0-310hp Formentor το οποίο ειναι προσανατολισμενο για Πραγματικους Οδηγους, από ήχο μεχρι στησιμο, ειμαι κατοχος του 1.5 DSG με μεγαλο επιπεδο εξοπλισμου (παντου αισθητηρες, park assist, ζαντες αλλου σχεδιασμου κτλ). Εξαιρετικα ικανοποιημενος, 25.000χλμ σε ενα χρονο, 0 προβληματα μεχρι στιγμης.

      Το επόμενο μου μαλλον θα ειναι μια Giulia, σε 2-3 χρονια απο τωρα. Δεν μπορεις να πας πισω οδηγικα πλεον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim64
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Είναι λυπηρό πάντως να σταματάει η ανάπτυξη των θερμικών κινητήρων τώρα που είναι τόσο ώριμοι και με τόσες επιλογές. Η έρευνα μετατοπιζεται σε άχρωμους ηλεκτρικους κινητήρες τους οποίους δεν ανοίγεις το καπό για να τους ακούσεις και αισθανθείς.

      Θα χαθεί ένα μεγάλο μέρος της αυτοκίνησης συνδεδεμένο με κινητήρες, μεταδοση, ηχο, και έξυπνες μηχανικές λύσεις. Ελπίζω να πάρει κάτι άλλο τη θέση τους

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jim64

    Latest posts made by jim64

    • RE: Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )

      ο Α.Κ. ειναι εξαιρετικος πωλητης. 2 αυτοκινητα εχω παρει απο εκεινον, και γενικα η αντιπροσωπεια εκει κατω εχει συμπεριφερθει αψογα απο 9/2020.

      Οδηγησα και το 2.0-310hp Formentor το οποίο ειναι προσανατολισμενο για Πραγματικους Οδηγους, από ήχο μεχρι στησιμο, ειμαι κατοχος του 1.5 DSG με μεγαλο επιπεδο εξοπλισμου (παντου αισθητηρες, park assist, ζαντες αλλου σχεδιασμου κτλ). Εξαιρετικα ικανοποιημενος, 25.000χλμ σε ενα χρονο, 0 προβληματα μεχρι στιγμης.

      Το επόμενο μου μαλλον θα ειναι μια Giulia, σε 2-3 χρονια απο τωρα. Δεν μπορεις να πας πισω οδηγικα πλεον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim64
    • RE: Cupra Formentor

      για τα κατηφορικα κομματια να επιλεξεις το sport στο κιβωτιο. Οταν κανεις χειροκινητες αλλαγές με τα paddles δεν θα αλλαξει τη σχεση, θα παραμεινει Μ(manual) σε αντιθεση με το D.

      1 χρονο κατοχος παρομοιου (1.5TSI) με το μεγαλυτερο επιπεδο εξοπλισμου (park assist, led tape, ζαντες ++)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim64
    • RE: Τριξιμο πορτας σε αυτοκινητο 2 μηνων

      συγνωμη, τωρα το ειδα, δεν ερχονταν ειδοποιησεις.
      Ford Puma ST, οι μηχανικοι εβαλαν κ ξαναεβαλαν την ταπετσαρια της πορτας, ξαναεκανε τα ιδια.

      Υποψιαζομαι τσιμουχα πορτας. Υπαρχει καποιο λιπαντικο που εχει νοημα να μπει εκει και δεν καταστρέφει; WD-40? Να προσέξω κάτι πριν το επιχειρήσω;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jim64
    • Τριξιμο πορτας σε αυτοκινητο 2 μηνων

      Καλησπέρα παιδια,

      μια ερωτηση για ενα τριξιμο πορτας συνοδηγου, στην πλευρα του ηχείου, το οποίο τριξιμο μπορει να μην ακουστει για 2 ωρες ταξιδιου και μετά να αρχισει να ακουγεται σαν να διπλωνεις συσκευασια απο πατατακια, σε οποιοδηποτε τυπο οδοστρωματος.

      Θα το κανει εντονα σε τραχυ οδοστρωμα αλλά και καποιες φορές ακόμα και σε επίπεδο δρομο όπως εθνική ή αττική οδο. Και όταν αρχισει δεν σταματαει.

      Υποψιαζομαι την περιοχή του ηχείου, συνήθως ξεκιναει μετά από μουσική, με ήχο κλειστό βεβαια, αλλά δεν βρίσκω εύκολα ποιο ειναι το pattern.

      Καποια ιδέα; ευχαριστώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jim64
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Είναι λυπηρό πάντως να σταματάει η ανάπτυξη των θερμικών κινητήρων τώρα που είναι τόσο ώριμοι και με τόσες επιλογές. Η έρευνα μετατοπιζεται σε άχρωμους ηλεκτρικους κινητήρες τους οποίους δεν ανοίγεις το καπό για να τους ακούσεις και αισθανθείς.

      Θα χαθεί ένα μεγάλο μέρος της αυτοκίνησης συνδεδεμένο με κινητήρες, μεταδοση, ηχο, και έξυπνες μηχανικές λύσεις. Ελπίζω να πάρει κάτι άλλο τη θέση τους

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jim64
    • RE: Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας

      Στην Μαλακάσα πριν μία εβδομάδα προσπερνάω ένα μπλε renault πηγαίνοντας στην αριστερή λωρίδα κανονικά και μετά ξαναμπαίνω μεσαία. Ο φίλος με το renault σιγά-σιγά επιταχύνει και αυτός βρισκόμενος στη συνέχεια αριστερά και ξαφνικά πίσω μου ένα άσπρο smart με πινακίδα που αρχίζει από Β (την θυμάμαι ολόκληρη) και οδηγούσε μία κοπέλα, μπαίνει απότομα μπροστά από το renault κάνοντας αριστερά και τον κόβει. Εγώ νόμιζα ότι τράκαραν. Το Renault έκανε φώτα κόρναρε κατέβασε παράθυρο και την έβρισε και απομακρύνεται Και η κοπέλα κολλάει πισω μου σε απόσταση μικρότερη από δύο μέτρα για πάνω από ένα λεπτό. Κορνάρω, πατάω μία alarm τίποτα. Πηγαίνω δεξιά και κόβω περίπου στα 80 χιλιόμετρα. Προσπερνάει και φεύγει καπάκι στην έξοδο για Ωρωπό. Ήμουν στο τσακ να πάρω το 112. Παρενόχλησε δύο αυτοκίνητα σε δύο λεπτά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jim64
    • RE: Mercedes GLA 2020

      εχει και σε εσας αυξημενη ευαισθησια το lane assist; Φρεναρε χωρίς λόγο μεσα στην Εθνική οδο και σε μονόδρομο το οποίο ειναι απαραδεκτο, αφενος το πρωτο γιατι εγινε με ταχυτητα, το 2ο γιατί ..ειναι μονόδρομος! Δεν υπάρχει λόγος για τοση ευαισθησία. Σε ξένα φόρουμ έχω δει φριχτά παράπονα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim64
    • RE: Αγορά SUV εως 50.000Ε

      Σας ευχαριστώ για τα σχόλια!
      Ναι εννοω διασκεδαστικό στον δρόμο, όμορφο ειναι υποκειμενικό, το Formentor ειναι το πιο ομορφο κατα την αποψή μου. Για το Stelvio ειμαι περιεργος, διάβασα αρκετά ξένα reviews, το sprint φαινεται αρκετά καλό αλλά stiff.

      Για το puma, εχω οδηγήσει το fiesta το τελευταίο και με την ford δεν τα παω πολύ καλά. Οδήγησα επίσης το υβριδικό Leon που έχει ίδιο πάτωμα με το Formentor και μου άρεσε αρκετά η αίσθηση. Γενικά το τιμόνι της Seat (Cupra επίσης) μου ταιριάζει (έχω το καινούργιο ibiza).
      Θα λυθούν όλα με test drive, θα αναζητήσω Stelvio(ή και Julia, ιδιο πάτωμα πάλι) και φυσικά το Cupra.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim64
    • RE: Mercedes GLA 2020

      Καλησπέρα σε όλους,

      ψαχνω συνεργείο που θα μπορούσε να τοποθετήσει αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω σε ολοκαινουργια Mercedes GLA200. Το επίπεδο εξοπλισμού δεν τους είχε (τραγικό κατα την άποψή μου για καινούργιο αυτοκίνητο 40.000Ε) αλλά επειδή έψαχνα ετοιμοπαράδοτο, το πήρα leasing.

      Βρήκα 2 ειδών αισθητήρες στο εμπόριο και ο δευτερος τύπος (ηλεκτρομαγνητικοί) δεν απαιτούν τρύπες στον προφυλακτήρα. Γνωρίζετε αξιόπιστο συνεργείο που μπορεί να το κάνει;

      Σας ευχαριστώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim64
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Βλέποντας τις συζητήσεις στο φορουμ είπα να συνεισφέρω και εγώ λιγάκι με τα - και + μετά από μια εβδομάδα συμβίωσης με την Corolla Hubrid CVT στο εξωτερικό.

      • άπειροι αισθητήρες εγγύτητας, παρκαρίσματος
      • ξεκούραστο cruise control
      • με ένα γέμισμα, 700χλμ
      • γρήγορο στην απόκριση infotainment
      • καλοί χώροι μπροστά
      • κακό σύστημα προσαρμογής στην λωρίδα κυκλοφορίας, με πέταγε αριστερά, μετά δεξιά και ξανα απο την αρχη
      • το τιμονι και η αισθηση δεν αποπνέει ακρίβεια
      • θόρυβος μετά τα 120χλμ
      • το CVT ζορίζει τον κινητήρα
      • το γόνατο αρχίζει να ποναει λόγω του βαρύ πεντάλ φρένου, μπελάς για αρκετά υβριδικά
      • ο ηλεκτροκινητήρας σφυρίζει στις μικρές ταχύτητες σε στενούς χώρους
      • στενοί χώροι πίσω.

      Γενικά δεν ήταν διασκεδαστικό στην οδήγηση αυτοκίνητο, για μια εβδομάδα σε αυτοκινητόδρομο θα βολέψει όμως. Σε στενά πάρκιγνκ και ειδικά αν το έχετε νοικιάσει (οπότε ΔΕΝ θέλετε να το γρατσουνίσετε), οι αισθητήρες του θα σας σωσουν. Ίδια αίσθηση κινητήρα - κιβωτιου με το CHR που σε αγχώνει με τον κινητήρα σταθερά στις 3500 για ένα λεπτό σερί. Μυστήρια τα CVT.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim64
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr