-
@accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Στην Αμερικη παντως οι λιγοτερο εξυπνοι Αμερικανοι,πετυχαινουν αυτα τα νουμερα ιπποδυναμης,κανοντας τις Lambo τους biturbo,και με τα ρεστα αγοραζουν καμμια επαυλη στο Μπεβερλυ Χιλς...
Έχει τεράστια διαφορά βέβαια, από άποψη νομοθεσίας και υποχρεώσεων στις διάφορες υπηρεσίες, να πάρω Lambo και να πάω στην καρατίτσος tuning
να μου την κάνουν 1000 άλογα και να βγάλει η Lamborghini αμάξι με 1000 άλογα από το εργοστάσιο.
-
@skullone said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Γι'αυτούς, ο αερόψυκτος μπόξερ του 2CV
Η Citroen μπορεί να ήταν καλή σε διάφορα, αλλά από κινητήρες ποτέ δεν είχε ιδέα. Αστείο αυτό λοιπόν αυτό που πίστευαν.
@piliourits said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
@realzeus said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Άλλος και ο Κορρές. Το κυριότερο μέρος ενός αυτοκινήτου είναι ο κινητήρας. Κονσέρβα από Αμερική αυτός ο κινητήρας. Η δε ανάρτηση μια εξέλιξη ιδέας της Citroen.
Βλέπεις πως επανέρχεται το "εθνικιστικό" του θέματος στον αφρό, για ένα τεχνολογικό προϊόν;
Γιατί, υπάρχουν κι "ελληνικοί" κινητήρες;
Πως ορίζεται η εθνικότητα;Ένας επεξεργαστής υπολογιστή, τί εθνικότητας είναι;
Ο Κορρές είναι παράδειγμα ανάπτυξης υπαρκτου προϊόντος, κι όχι μακέτων.
Δεν έχει να κάνει με εθνικότητες και απορώ γιατί εστιάζεις εκεί. Πήρε απλά έναν έτοιμο κινητήρα crate, αυτό επισήμανα. Για να είσαι ολοκληρωμένος κατασκευαστής πρέπει να φτιάχνεις κινητήρα. Κατά τα άλλα μπράβο του για την προσπάθεια, αν και δεν έχει εμπορικές προοπτικές όπως είπε και ο skullone.
-
@super-t said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
@accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Στην Αμερικη παντως οι λιγοτερο εξυπνοι Αμερικανοι,πετυχαινουν αυτα τα νουμερα ιπποδυναμης,κανοντας τις Lambo τους biturbo,και με τα ρεστα αγοραζουν καμμια επαυλη στο Μπεβερλυ Χιλς...
Έχει τεράστια διαφορά βέβαια, από άποψη νομοθεσίας και υποχρεώσεων στις διάφορες υπηρεσίες, να πάρω Lambo και να πάω στην καρατίτσος tuning
να μου την κάνουν 1000 άλογα και να βγάλει η Lamborghini αμάξι με 1000 άλογα από το εργοστάσιο.
Δε νομιζω ο Πανοπουλος οτι θα κατασκευασει δικο του μοτερ-κιβωτιο...
Απο καπου θα παρει ενα μπλοκ,4λιτρο V10 απ'οτι διαβαζω,θα του πεταξει και 2-4 τουρμπινες πανω,στο μεγεθος των δισκοπλακων μου,και βγηκαν τα 3000 αλογα. -
Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει τέτοιο μοτέρ...
-
Μπορει να υποκυβισει το 5.2 του R8 η το 5.0 της Μ5...
-
Δεν έχει λογική ο υποκυβισμός. Μου αρέσει που μιλάμε σοβαρά για κάτι φανταστικό...
-
@realzeus said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Δεν έχει λογική ο υποκυβισμός. Μου αρέσει που μιλάμε σοβαρά για κάτι φανταστικό...
Εχει λογικη απο την αποψη οτι κατασκευαζει εδω και πολυ καιρο δικες του μπιελες και εμβολα.Κατα τα αλλα ολο το θεμα ειναι φουλ θεωρητικο.....
-
ΚινητήραςΜπλόκ από BMW ή Audi, κατευθείαν δεν νομίζω να είναι ελληνικής κατασκευής που λέει ότι ακόμα και οι βίδες θα είναι ελληνικές.
Επίσης, που θα τα βρει τα μπλοκ, θα φτιάξει η κάθε εταιρία παλιότερα πράματα για τον μέγα ΣΠ; Θα τα πάρει από παλιά οχήματα και θα χτυπήσει δικά του νούμερα πάνω; Δεν είναι παράνομο;
Τελευταίο, πως θα τον κάνει Euro 6d; Καλή τύχη αν νομίζει ότι πετάς 2 καταλύτες και έγινε. -
@super-t said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Θα τα πάρει από παλιά οχήματα και θα χτυπήσει δικά του νούμερα πάνω;
Όσο πάει γίνεται και καλύτερη αυτή η φαρσοκωμωδία. Να ζητάει 12 εκατομμύρια Ευρώ για μεταχειρισμένα μπλοκ.
-
Tου Κορρέ τι απέγινε;Το έφαγε η Μαρμάγκα;
-
@bassstarlet said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Tου Κορρέ τι απέγινε;Το έφαγε η Μαρμάγκα;
Προφανώς.
-
Αν είχατε το χρόνο να δείτε το 2ο βιντεάκι πριν το σχολιάσετε, ο Κορρές λέει "εμείς δεν ξέρουμε να φτιάχνουμε αυτοκίνητα, υπάρχουν άλλοι που ξέρουν αυτή τη δουλειά", δηλαδή δεν είναι ούτε ολοκληρωμένος ούτε κατασκευαστής.
Είναι σχεδιαστής/ερευνητής που βρίσκει χρηματοδότηση και κάνει ένα πείραμα. Αυτά που μαθαίνει τα εφαρμόζει πάνω σε ένα πρωτότυπο. Δεν μιλάει ούτε σαν πυροβολημένος ούτε με έπαρση. Λέει για τα προβλήματα και τον κυκεώνα της πατέντας και της κατοχύρωσης του πνευματικού προϊόντος του ώστε να ήταν εμπορευσιμο και πως κάποιες προσπάθειες για παραγωγή ναυαγησαν...
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, κάθε ιδέα δεν γίνεται προϊόν, και πειραματικά φάρμακα και θεραπείες υπάρχουν που δεν φτάνουν ποτέ στο εμπόριο κλπ.
Ο Τέσλα (ο ορίτζιναλ) έχει αμέτρητες μεγαλοφυείς πατέντες και σχέδια που οικονομοτεχνικα δεν ήταν κερδοφόρες για μαζική παραγωγή, ενώ κάποιες "πρωτόγονες" τεχνολογίες 200 ετών χρησιμοποιούνται ακόμη παρ όλες τις ελλείψεις τους επειδή ως προϊόν προς πώληση παράγουν κέρδη για τον κατασκευαστή τους. -
@piliourits said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
κάποιες "πρωτόγονες" τεχνολογίες 200 ετών χρησιμοποιούνται ακόμη παρ όλες τις ελλείψεις τους επειδή ως προϊόν προς πώληση παράγουν κέρδη για τον κατασκευαστή τους.
Χαρακτηριστικά οι φούρνοι μικροκυμάτων είναι πατέντα του '50 και οι επαγωγικές εστίες του ΄30!
-
Turbo από τα 1920ς, ηλεκτροκινητήρες από το 1870 κτλ
-
-
Έλεος...ούτε να μιλάει δεν ξέρει....τι ειναι αυτό που μας έχει βρει!!?!?!
-
Ρε λέτε;;;
Με εκατό εκαταμμύρια project θα φτιάξουμε το υπεραυτοκίνητο όλων των εποχών;;;
-
Ελπίζω να καταλάβατε από πού θα αντληθούν τα κεφάλαια των 100μυριων.......
-
@teo-mak said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Ελπίζω να καταλάβατε από πού θα αντληθούν τα κεφάλαια των 100μυριων.......
απο τον τραπεζικο του λογαριασμο;
-
Προεκλογικό τρικακι τελικά είναι , σε 4 μήνες θα ξέρουμε την ημερομηνία των εκλογών ( λογικά για Μάιο) , μετά αν αλλάξουν τα πράγματα θα μιλάνε για εγκαταληψη του σχεδίου και της στήριξης από το νέο καθεστώς στα πλαίσια του ανθελληνισμου κλπ.
Δεν τον είχα ακούσει να ξαναμιλαει , ταιριάζει ακριβώς με το ύφος γραφής του σε αυτά που ανέβασε πρόσφατα στο Facebook.
Μια ερώτηση συγκεκριμένη σχετικά με την τεχνολογία του κινητήρα , την χωρητικότητα του , αρχιτεκτονική, την ύπαρξη τούρμπο , αεροδυναμική , αναρτήσεις , πλαίσιο, φρένα κλπ δεν του έχει κάνει κανείς;
Τι στο καλό προσπαθεί να πετύχει ; Απλά προβολή;
CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός