-
Το επόμενο Project του Πανόπουλου. Πήρε στην τεράστια ΕΣΣΔ 10 χρόνια για να βγάλει τους Klimov RD 33. Ένα απόγεμα για τον Σπυρέτο για να τους διορθώσει. Είχαν ένα θέμα με το αβάνς στον 5ο συμπιεστή. Ευκολάκι για τον μόρτη μας.
-
@realzeus said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
skullone... νεκρανάσταση φορουμίτη!!!
επαθα κι εγω ,δεν πιστευα στα ματιαμου
προσπαθησα να βρω παλιες δημοσιευσεις του να ταξιδεψω στον χρονο και να θυμηθω επικες λογομαχιες ,αλλά ετσι που ειναι τωρα το φορουμ δεν τα καταφερα. -
Eαν δεν έχει 4k ίππους, αλλά 1000 θα θεωρηθεί αποτυχία και απάτη;
-
@bassstarlet said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Eαν δεν έχει 4k ίππους, αλλά 1000 θα θεωρηθεί αποτυχία και απάτη;
Ποιο να έχει 1000 ίππους; Το μακέτο;
-
Αν ήταν αλήθεια το project, λέω αν..... Εθνικά υπερήφανος δεν θα ήμουν σε καμία περίπτωση. Θα ήταν δουλειά καποιων αθρώπων και θα τους θαύμαζα απλά πολύ.
Δεν μπορεί να μας κατηγορει κάποιος εμας που λέμε ότι πρόκειται για παπάτζα ότι είμαστε ανθέλληνες έλεος. Τι ανάμιξη έχει το Ελληνικο κράτος?
απαντώ: Καμία. Εκτός βέβαια αν πιστέψει τον παπατζή και του δώσει χρήματα.
-
@vagkirk said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Κάποιος έχει πει πως ο πατριωτισμός είναι το τελευταίο καταφύγιο των ... κάποιων ,δεν θυμάμαι ποιών , αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει.
Samuel Johnson, Άγγλος λόγιος και λεξικογράφος: "Patriotism is the last refuge of a scoundrel".
-
@cirus said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Αν ήταν αλήθεια το project, λέω αν..... Εθνικά υπερήφανος δεν θα ήμουν σε καμία περίπτωση. Θα ήταν δουλειά καποιων αθρώπων και θα τους θαύμαζα απλά πολύ.
Δεν μπορεί να μας κατηγορει κάποιος εμας που λέμε ότι πρόκειται για παπάτζα ότι είμαστε ανθέλληνες έλεος. Τι ανάμιξη έχει το Ελληνικο κράτος?
απαντώ: Καμία. Εκτός βέβαια αν πιστέψει τον παπατζή και του δώσει χρήματα.
Μην ξεχνάμε τους Μηλιώνη και Φλώρο.
-
Πως παιρνει ομολογκασιον ενα αμαξι μονο του?Δεν πρεπει να υπαρχει ενα μινιμουμ νουμερο αυτοκινητων,να εχουν προηγηθει ελεγχοι,crash test,δοκιμες κλπ?
Με τι καυσιμο θα κινειται?Με βενζινη πρατηριου?
Ποιος ειναι αυτος που ταχα μου εχει κλεισει το πρωτο δινοντας τα εκατομυρια του,αγοραζοντας απο τα σχεδια,γνωριζοντας(??),οτι αυτο το πραγμα θα θελει rebuild καθε δευτερη βολτα ξερω γω?
Πολλα τα ερωτηματα,και λογικο ειναι να υπαρχει εντονη αμφισβητηση... -
@accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Πως παιρνει ομολογκασιον ενα αμαξι μονο του?Δεν πρεπει να υπαρχει ενα μινιμουμ νουμερο αυτοκινητων,να εχουν προηγηθει ελεγχοι,crash test,δοκιμες κλπ?
Με τι καυσιμο θα κινειται?Με βενζινη πρατηριου?
Ποιος ειναι αυτος που ταχα μου εχει κλεισει το πρωτο δινοντας τα εκατομυρια του,αγοραζοντας απο τα σχεδια,γνωριζοντας(??),οτι αυτο το πραγμα θα θελει rebuild καθε δευτερη βολτα ξερω γω?
Πολλα τα ερωτηματα,και λογικο ειναι να υπαρχει εντονη αμφισβητηση...Λεπτομέρειες. Το Ελλάνιο DNA θα τα ξεπεράσει αυτά.
-
-
Σηναιλλιναις μυν παιρναιται θαρρυτα από το upskirt του Σπύρου. Δείτε τους απέναντι:
(Η κούρσα εξοπλισμών στις δύο πλευρές του Αιγαίου μόλις ξεκίνησε)
-
Αυτό το κρεβάτι για όποιον γονέα πιστεύει πως "κάγκουρας γεννιέσαι, δεν γίνεσαι!" για τα τέκνα του...
Η Ελλάδα έχει το δικό της σούπερ αυτοκίνητο, το οποίο δεν είναι αρκετά καγκούρικο για τους Έλληνες κάγκουρες που ονειρεύονται ως καγκουρικό Μεσσία το Chaos...
Για τους μη κάγκουρες, υπάρχει ο Κορρές:
-
Άλλος και ο Κορρές. Το κυριότερο μέρος ενός αυτοκινήτου είναι ο κινητήρας. Κονσέρβα από Αμερική αυτός ο κινητήρας. Η δε ανάρτηση μια εξέλιξη ιδέας της Citroen.
-
@realzeus said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Άλλος και ο Κορρές. Το κυριότερο μέρος ενός αυτοκινήτου είναι ο κινητήρας. Κονσέρβα από Αμερική αυτός ο κινητήρας. Η δε ανάρτηση μια εξέλιξη ιδέας της Citroen.
In his defense, παρθενογένεση δεν υπάρχει πουθενά, κι ας λέει το λόμπι των εκδοτικών-δισκογραφικών-κινηματογραφικών εταιρειών (δηλαδή το λόμπι των μαξιμαλιστών περί τα πνευματικά δικαιώματα) ό,τι θέλει. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά κι ο ίδιος ποτέ δεν έκρυψε ότι έβρισκε την ανάρτηση του 2CV ιδιοφυή κι ότι του έδωσε έμπνευση για το δικό του όχημα. Το κακό είναι όμως ότι, ναι μεν το όχημά του έχει εξαιρετικές δυνατότητες-ικανότητες, αλλά οι αναρτήσεις καταλαμβάνουν απίστευτα πολύ χώρο, με αποτέλεσμα να περιορίζονται δραματικά οι διαθέσιμοι χώροι για:
- κινητήρα
- ντεπόζιτο καυσίμου / μπαταρίες / fuel cells / whatever
- επιβάτες
- φορτίο
Αυτό το γεγονός από μόνο του περιορίζει πάρα πολύ το target group του αυτοκινήτου. Θα μπορούσε να γίνει ένα υψηλών επιδόσεων, παντός εδάφους στρατιωτικό όχημα. Θα μπορούσε να γίνει ένα παντός εδάφους σπορ αυτοκίνητο. Πέραν αυτών όμως, στην τρέχουσα μορφή του δε μπορεί να γίνει κάτι άλλο.
Εκτός αν το σασί μακρύνει ώστε να μπορεί να πάρει μια ακόμα σειρά καθισμάτων και γίνουν επιπρόσθετα κάποιες τροποποιήσεις/συμβιβασμοί στις αναρτήσεις ώστε να καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο (π.χ. McPherson μπροστά και bracchi longitudinali guidati πίσω όπως στις Lancia Beta/Lybra/Alfa 147/156/GT), θυσιάζοντας όμως μέρος των εκτός δρόμου δυνατοτήτων του οχήματος.
Από την άλλη, έστω ότι βγαίνει σε μαζική παραγωγή· το κόστος των υδραυλικών που φοράει για να ρυθμίζει το ύψος του είναι δυσθεώρητο, η δε πολυπλοκότητά τους αφήνει πολύ πίσω της την αντίστοιχη του Citroën C5. Αναγκαστικά, θα πρέπει να γίνουν συμβιβασμοί. Προσωπικά, θα μου άρεσε να δω την ιδέα του να συνδυάζεται με μπουκάλες κι υδροπνευματικό σύστημα και να ενσωματώνεται σε ένα κορυφαίο crossover της Citroën, που μάλιστα πάνω σ'αυτό το σύστημα να στήσει και η Lancia ένα αντίστοιχο προϊόν.
On a historical note, ξέρω ότι εδώ κάποιοι θα πουν "αχ, κάτι τέτοιο πήγε να γίνει με τη CX και τη Gamma και το μπλόκαρε ο De Gaulle", αλλά sorry not sorry - τέτοιο πράγμα, όσο ελκυστικό κι αν ήταν σαν thought experiment, δεν έπαιξε jamais των jamών, κι ας λένε διάφοροι ανιστόρητοι "δημοσιογράφοι" ό,τι θέλουν:
- Όταν η Citroën κι η Fiat υπέγραψαν την PARDEVI, η Lancia ήταν ένα βήμα πριν τη χρεοκοπία, ο αρχιμηχανικός της (Antonio Fessia) είχε ήδη πεθάνει και δεν είχε καν λεφτά να προσλάβει άλλον. Κι αυτό ήταν γνωστό σε όλο τον κλάδο.
- Η PARDEVI τορπιλίστηκε από τους ίδιους τους μηχανικούς της Citroën, γιατί αρνιόντουσαν πεισματικά να χρησιμοποιήσουν τα "παρακατιανά" μηχανικά μέρη της Fiat. Γι'αυτούς, ο αερόψυκτος μπόξερ του 2CV (από τον οποίο προήλθε αυτός της GS) κι ο Wankel που ετοίμαζαν από κοινού με την NSU ήταν ό,τι καλύτερο. File that under "famous last words".
- Όταν ξεκίνησε η εξέλιξη της CX (Projet L), ο Camuffo μόλις είχε αρχίσει την εξέλιξη της Beta, έχοντας μαζέψει όποιον μηχανικό είχε παραμείνει ακόμα στη Lancia και δεν την είχε κάνει για να βρει αλλού δουλειά. Η δε Lancia τότε δε μπορούσε να υποστηρίξει άλλο project.
- H Gamma άρχισε να εξελίσσεται τον καιρό που η CX έβγαινε στην παραγωγή και μάλιστα αφού η PARDEVI είχε καταρρεύσει, με το διαζύγιο Fiat-Citroën να έχει οριστικοποιηθεί.
- Τα δυο δάπεδα ήταν εντελώς διαφορετικά κι άσχετα μεταξύ τους. Η εσωτερική διαστασιολόγηση των δυο αυτοκινήτων (μετατρόχια / μεταξόνιο) ήταν τελείως διαφορετική, ενώ διέφεραν ακόμα και στη διάταξη του κινητηρίου συνόλου (κινητήρας εν σειρά, εγκάρσια τοποθετημένος στη CX, μπόξερ, τοποθετημένος κατά το διαμήκη άξονα και μπροστά απ'το σανζμάν στη Gamma).
- Τον καιρό που γίνονταν όλα αυτά (μετά το Νοέμβριο του 1970 δηλαδή), ο De Gaulle είχε ήδη αποδημήσει εις τόπον χλοερόν και, last time I checked, απ'τον άλλο κόσμο δε μπορείς να κυβερνάς κράτος. Βέβαια, είχε πει (παρακινημένος από την Peugeot, που αργότερα θα αποκτούσε τη Citroën, και τη Renault) "non" στην PARDEVI, καθυστερώντας την: όχι όμως για τους εθνικιστικούς λόγους που του αποδίδουν, αλλά γιατί υπήρχε φόβος ότι η απόκτηση γαλλικών αυτοκινητοβιομηχανιών από ξένες εταιρείες (π.χ. Simca από την Chrysler) θα οδηγούσε σε απώλεια θέσεων εργασίας επί γαλλικού εδάφους. Από την άλλη, την Peugeot και τη Renault (η τελευταία ήταν κρατικοποιημένη άλλωστε, κάτι στο οποίο έπαιξε ρόλο κι ο δοσιλογικός ρόλος της ηγεσίας της κατά τον Β' Π.Π.) τι τις έκοφτε; Τις διοικήσεις ίσως όχι, αλλά τα - ισχυρά τότε - συνδικάτα ναι: σου λέει, αν χαθούν θέσεις εργασίας επί γαλλικού εδάφους στη μια εταιρεία, θα'ρθει κι η σειρά μας.
-
@realzeus said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Άλλος και ο Κορρές. Το κυριότερο μέρος ενός αυτοκινήτου είναι ο κινητήρας. Κονσέρβα από Αμερική αυτός ο κινητήρας. Η δε ανάρτηση μια εξέλιξη ιδέας της Citroen.
Βλέπεις πως επανέρχεται το "εθνικιστικό" του θέματος στον αφρό, για ένα τεχνολογικό προϊόν;
Γιατί, υπάρχουν κι "ελληνικοί" κινητήρες;
Πως ορίζεται η εθνικότητα;Ένας επεξεργαστής υπολογιστή, τί εθνικότητας είναι;
Ο Κορρές είναι παράδειγμα ανάπτυξης υπαρκτου προϊόντος, κι όχι μακέτων.
-
@accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Πως παιρνει ομολογκασιον ενα αμαξι μονο του?
Θα γίνει σχετική τροπολογία, απ'αυτές που μπαίνουν τσόντες σε άσχετα νομοσχέδια και περνάνε νύχτα.
@accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Δεν πρεπει να υπαρχει ενα μινιμουμ νουμερο αυτοκινητων,να εχουν προηγηθει ελεγχοι,crash test,δοκιμες κλπ?
Αυτά είναι για τους κουτόφραγκους που δεν είναι άριστοι.
@accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Με τι καυσιμο θα κινειται?Με βενζινη πρατηριου?
Θα έχει μόνιμα εγκατεστημένη δεξαμενή ΙΧΩΡ, που δεν θα εξαντλείται ποτέ, γιατί θα αναγεννάται με σκανάρισμα άριστα δομημένων βιογραφικών.
@accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Ποιος ειναι αυτος που ταχα μου εχει κλεισει το πρωτο δινοντας τα εκατομυρια του,αγοραζοντας απο τα σχεδια,γνωριζοντας(??),οτι αυτο το πραγμα θα θελει rebuild καθε δευτερη βολτα ξερω γω?
Αυτός 1-0
@accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Πολλα τα ερωτηματα,και λογικο ειναι να υπαρχει εντονη αμφισβητηση...
Έτσι λένε οι σταλινομαδούροι, οι ζαίοι, τα παλιοκουμούνια κι οι αναρχοάπλυτοι. Όχι οι άριστοι.
-
He's back...
-
Ναι αλλά, όπως έλεγε κι ο Ζίκος, αργούν οι άριστοι να το σφυρίξουν οφσάιντ το 1-0 ;
Ειδικά αν μπει στο Καραϊσκάκη... -
@piliourits said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Ναι αλλά, όπως έλεγε κι ο Ζίκος, αργούν οι άριστοι να το σφυρίξουν οφσάιντ το 1-0 ;
Ειδικά αν μπει στο Καραϊσκάκη...Το πολύ-πολύ να το εντάξουν στο επόμενο εξοπλιστικό. Τι είναι άλλα 10 δισεκατομμύρια έουρος; Εναλλακτικά, μπορεί να το πάρουν και για περιπολικό. Τι, μόνο Qashqai, Navara και Πέζακλες θα παίρνουμε; Να μην έχει η ΕΛ.ΑΣ. και μερικά ΧΑΪΠΕΡΚΑΡΖ, ειδικά μάλιστα όταν είναι 1000000% ΕΛ-λάνια, με γονίδιο Αίπσηλων στην καροσερί και ΙΧΩΡ στο ντεπόζιτο;
-
Στην Αμερικη παντως οι λιγοτερο εξυπνοι Αμερικανοι,πετυχαινουν αυτα τα νουμερα ιπποδυναμης,κανοντας τις Lambo τους biturbo,και με τα ρεστα αγοραζουν καμμια επαυλη στο Μπεβερλυ Χιλς...
CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός