-
Αν είχα οικογένεια αυτό θα ήθελα
-
@piliourits said in SUV ή Sedan?:
Σαφώς και είναι άκρως πρακτικό το φορτηγάκι, οι μισοί που παίρνουν SUV θα είχαν pickups αν επιτρεπόταν ως επιβατικά.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, σοβαρά αυτό το πιστεύεις;
Δηλαδή το 50% αυτών που παίρνουν SUV, αν μπορούσαν θα έπαιρναν "βεράντα"; (Έτσι λέει ο κουμπάρος μου, πρώην αγρότης, το αγροτικό του) Αυτοί οι άνθρωποι που σε μεγάλο ποσοστό επέλεξαν SUV όχι γιατί το χρειάζονται (για off-road ή λόγω χώρων) αλλά λόγω μόδας και αισθητικής, θα επέλεγαν ένα αυτοκίνητο κακάσχημο, εκτός μόδας, με μικρότερους χώρους (πλην βεράντας), με χειροτερη απτή ποιότητα κατασκευής, με πολύ χειρότερο NVH και πολύ κάτω του μετρίου (στην καλύτερη) οδική συμπεριφορά; Για να κερδίσουν τι; Μια βεράντα; Δεν το νομίζω...
-
Δεν υπάρχει περίπτωση, (και λόγος εδώ που τα λέμε), να πείσεις κάποιον που δεν θέλει να πειστεί.
-
@harisma23 said in SUV ή Sedan?:
@piliourits said in SUV ή Sedan?:
Σαφώς και είναι άκρως πρακτικό το φορτηγάκι, οι μισοί που παίρνουν SUV θα είχαν pickups αν επιτρεπόταν ως επιβατικά.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, σοβαρά αυτό το πιστεύεις;
Δηλαδή το 50% αυτών που παίρνουν SUV, αν μπορούσαν θα έπαιρναν "βεράντα"; (Έτσι λέει ο κουμπάρος μου, πρώην αγρότης, το αγροτικό του) Αυτοί οι άνθρωποι που σε μεγάλο ποσοστό επέλεξαν SUV όχι γιατί το χρειάζονται (για off-road ή λόγω χώρων) αλλά λόγω μόδας και αισθητικής, θα επέλεγαν ένα αυτοκίνητο κακάσχημο, εκτός μόδας, με μικρότερους χώρους (πλην βεράντας), με χειροτερη απτή ποιότητα κατασκευής, με πολύ χειρότερο NVH και πολύ κάτω του μετρίου (στην καλύτερη) οδική συμπεριφορά; Για να κερδίσουν τι; Μια βεράντα; Δεν το νομίζω...
Σε πληροφορώ οτι είναι πολύ περισσότεροι από όσους νομίζεις αυτοί που θέλουν ένα διπλοκάμπινο pickup απλά δε μπορούν να το πάρουν λόγω του επαγγέλματός τους.
Πριν κάμποσο καιρό είχα συζήτηση με πελάτη κάτοχο Ranger. Ελ. επαγγελματίας είναι αλλά επειδή έχει και χωράφια μπόρεσε και το πήρε. Αυτό που μου λεγε είναι ότι έπεσε τρελή γκρίνια από την οικογένεια για την επιλογή τέτοιου αυτοκινήτου αλλά όταν ήρθε και ξεκίνησε η χρήση του μαλώνουν για το ποιος θα το πάρει.
Ο ένας γιος του έχει τον άσσο της BMW, ο άλλος δε θυμάμαι αλλά πλέον όλοι θέλουν το Ranger.
Αυτό που μου λεγε είναι ότι εντυπωσιάστηκαν από το ότι στην καμπίνα δε λείπε κάτι από τις ανέσεις ενός άλλου αυτοκινήτου οπότε το χαίρονται στις μετακινήσεις τους.
Ναι δεν είναι για στροφιλίκι αλλά αν δε νομίζω όλοι να καίγονται για στροφές. Επίσης κάνεις άνετα ταξίδια με 120-130χλμ με λάστιχα δρόμου. -
Ότι και να λέτε ο κύκλος δεν γίνεται τετράγωνο ούτε το τετράγωνο γίνεται κύκλος....
-
Καλημέρα σε όλους.
Κάνοντας test drive πρόσφατα σε SUV (C Segment και συγκεκριμένα GLA, QQ) διαπίστωσα ότι ούτε μεγαλύτερη άνεση (στις ανωμαλίες του δρόμου) προσφέρουν ούτε είναι πιο ποιοτικά από το Golf VII που έχω. Το μόνο θετικό που βρήκα είναι ότι μπαινοβγαινεις όρθιος.
Η αίσθηση που μου άφησαν στο δρόμο είναι ότι οδηγώ κάτι ογκώδες χωρίς πάτημα στο δρομο και χωρίς αίσθηση ότι είναι πολύ στιβαρό.
-
Σωστή η αίσθησή σου.
-
Συμφωνώ και εγω και ξέρω την αιτία ...οι κ@λ@διαστάσεις των πανάκριβων ελαστικών που τα βάζουν για να δείχνουν ωραία!!
-
Το ερώτημα θα έπρεπε να είναι κανονικό αυτοκίνητο η SUV; Και η απάντηση έρχεται από το εταιρον ήμισυ. Το 95% των γυναικών επιθυμεί SUV στο δικό μου γνώριμο κύκλο. Κάποιος φίλος δε απειλήθηκε από τη σύζυγό του ότι δεν μπαίνει στο αμάξι αν αυτό είναι χαμηλό. Χαχααχ!!!! Βλέπεται ποιος καθορίζει την αγορα;
-
@otokomae said in SUV ή Sedan?:
Το 95% των γυναικών επιθυμεί SUV στο δικό μου γνώριμο κύκλο. Κάποιος φίλος δε απειλήθηκε από τη σύζυγό του ότι δεν μπαίνει στο αμάξι αν αυτό είναι χαμηλό. Χαχααχ!!!! Βλέπεται ποιος καθορίζει την αγορα;
Στα συν των χαμηλών αυτοκινήτων αυτό! χαχαχα...
-
@otokomae said in SUV ή Sedan?:
Το ερώτημα θα έπρεπε να είναι κανονικό αυτοκίνητο η SUV; Και η απάντηση έρχεται από το εταιρον ήμισυ. Το 95% των γυναικών επιθυμεί SUV στο δικό μου γνώριμο κύκλο. Κάποιος φίλος δε απειλήθηκε από τη σύζυγό του ότι δεν μπαίνει στο αμάξι αν αυτό είναι χαμηλό. Χαχααχ!!!! Βλέπεται ποιος καθορίζει την αγορα;
Καλημέρα. Αν δεν βαριέσαι κάποια στιγμή θα ήθελα να ορίσεις την "κανονικότητα¨-λέξη αρκετά της μόδας- στα αυτοκίνητα, και πως αυτή καθιερώθηκε. Εγώ προσωπικά βλέπω λόγο ύπαρξης όλων των ειδών, (όπως και μερικές φορές τελείως αλλοπρόσαλλη επιλογή οχήματος για την εκάστοτε χρήση του),πάντα το καθένα με το κόστος της επιλογή του.-Τα μόνα αυτοκίνητα που θα επιθυμούσα να μην υπάρχουν, είναι αυτά του ...γνωστού group! Παρ' όλη την επιθυμία μου όμως, έχουν ...κατακυριεύσει την αγορά.
-
Έλα ντε, τι πάει να πει κανονικό αυτοκίνητο;
-
Προσωπικά πιστεύω ότι θα είχαμε περισσότερο και καλύτερο αυτοκίνητο αν οι κατασκευαστές είχαν λιγότερα πρότζεκτ να διαχειριστούν. Επί παραδείγματι όλα αυτά τα φορτηγά και ημιφορτηγά που κυκλοφορούν ως επιβατικά. Ίσως κάποιες εταιρείες να δίσταζαν να επαναφέρουν τον ημιακαμπτο άξονα.
-
@panormus772 said in SUV ή Sedan?:
@otokomae said in SUV ή Sedan?:
Το 95% των γυναικών επιθυμεί SUV στο δικό μου γνώριμο κύκλο. Κάποιος φίλος δε απειλήθηκε από τη σύζυγό του ότι δεν μπαίνει στο αμάξι αν αυτό είναι χαμηλό. Χαχααχ!!!! Βλέπεται ποιος καθορίζει την αγορα;
Στα συν των χαμηλών αυτοκινήτων αυτό! χαχαχα...
Διαζύγιο και αναζήτηση αγωνιάρας γκόμενας που γουστάρει χαμηλά και γρήγορα.
-
Όποιος αγοράζει χαμηλό παίρνει και άλογο. Οι υπόλοιποι Κόττα. Χαχχααχχαχ βαχ!!!!!
-
@otokomae said in SUV ή Sedan?:
Το ερώτημα θα έπρεπε να είναι κανονικό αυτοκίνητο η SUV; Και η απάντηση έρχεται από το εταιρον ήμισυ. Το 95% των γυναικών επιθυμεί SUV στο δικό μου γνώριμο κύκλο. Κάποιος φίλος δε απειλήθηκε από τη σύζυγό του ότι δεν μπαίνει στο αμάξι αν αυτό είναι χαμηλό. Χαχααχ!!!! Βλέπεται ποιος καθορίζει την αγορα;
Η μόδα των SUV έχει καθορίσει την αγορά. Πολλοί δεν δίνουν σημασία και δεν κοιτάνε καν οτιδήποτε δεν είναι SUV. Αυτό πήγε να γίνει κάποια στιγμή με τα πολυμορφικά αλλα δεν κράτησε πολύ.
Το μόνο θετικό που βρίσκω στα suv/sav είναι το ψηλότερο κάθισμα, το οποίο όμως μπορεί να βρεθεί και στα πολυμορφικά. -
@otokomae said in SUV ή Sedan?:
Όποιος αγοράζει χαμηλό παίρνει και άλογο. Οι υπόλοιποι Κόττα. Χαχχααχχαχ βαχ!!!!!
Πιθανότατα αν θες να αράζεις το άλογο έξω από το "saloon", τότε ολοφάνερα η "μπερλίνα" είναι καλύτερη. Ομως...
Πραγματικά δεν ξέρω που κινήστε όλοι οι φαν των 'μόνο' χαμηλά, αλλά όπως έχω ξαναγράψει,η Giulia, ήταν φτηνότερη και ομορφότερη. Χωρούσαμε και εκεί. Φαντάζομαι θα πήγαινε καλύτερα (άρεσε και στη γυναίκα μου περισσότερο), αλλά προτίμησα Stelvio. Eξακολουθώ να τη χαλβαδιάζω όταν την συναντήσω στο δρόμο, αλλά έπρεπε το πάτωμά της να απέχει 2-3cm ακόμα από το δρόμο για να την είχα αποκτήσει. Δεν μετάνιωσα και στιγμή δεν κατάλαβα ότι είναι "ακανόνιστη"-μη "κανονική". -
Θυμάστε πως πριν βγουν τα πολυμορφικα, ΚΑΘΕ μικρομεσαίο μοντέλο είχε πάντα και σεντάν διαμόρφωση. Σιγά σιγά αυτό χάθηκε. Τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων είναι μίξη όλων των κατηγοριών πλέον, λίγο απ τα off road 4x4 που υπήρχαν τότε, λίγο πολυμορφισμος, λίγο περισσότερη απόσταση απ το έδαφος.
Νομίζω πως όσο περνάει ο καιρός, τα αυτοκίνητα στην Ευρώπη θα προσανατολιστουν σε αυτό το κράμα, όπως το C4 Cross της Citroën.
Και τα πρώτα ευρωπαϊκά αμιγώς ηλεκτρικά έχουν αυτόν ακριβώς τον σχεδιασμό, σαν ψηλωμενα χατσμπακ με κάποια κουπέ στοιχεία.
Δεν υπάρχει επιστροφή στην Ευρώπη, μόδα που πέρασε ήταν τα σεντάν.
Τα οποία ακόμη συμβασιλεύουν με τα trucks σε Ασία και Αμερική. Ειδικά Ασία έχουν ακόμη το σύνδρομο της "κούρσας", στην Αραβία τα πάμπολλα Yaris ήταν μόνο σεντάν, κι αυτοκίνητα ακόμη μικρότερα της κατηγορίας i10 μόνο ως σεντάν, ενώ ούτε καν το Mazda 3 ή 6 ή η Κορολα δεν υπήρχε ως χατσμπακ... κι Ευρωπαϊκές εταιρείες όπως η VW με το σήμα κατατεθέν Golf, κυριολεκτικά ανύπαρκτες. Μόνο κάποια σεντάν των Γάλλων. -
Όπως τον βολεύει τον καθένα.
Εγώ έχω καταλήξει σε b suv για πόλη και μικρά νησιά και σε πολυτελές τετρακίνητο Station για βραδινές βόλτες μόστρα , ηπειρωτικά ταξίδια εντος και εκτός χώρας παντός καιρού, μεγάλα νησιά κλπ. Δεν έχω βιώσει ποτέ θέμα παραχώρησης, προβληματισμού τι να πάρουν και τι όχι οι επιβάτες, αν χωράνε η δεν χωράνε, αν ταξιδεύεις σπορ η όχι όπως λενε κάποιοι κλπ. Επίσης τα Station που σέβονται τον εαυτό τους έχουν διχτακι συγκράτησης αποσκευών, που θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό σε οτιδήποτε επικοινωνεί το σαλόνι με το χώρο αποσκευών.
Απεχθάνομαι τα sedan και το επόμενο αυτοκίνητο μου πάλι station θα είναι. Τα suv για μένα είναι, είτε κινεισαι εντός πόλης, είτε όταν περνάς τα διόδια θα έχεις επίγνωση τι οδηγείς. Μου λένε για οδηγική απόλαυση κάτοχοι suv και συνήθως τους ρωτώ αν έχουν Macan ή κάτι αντίστοιχο? -
Τα saloons υπάρχουν εδώ και 80 χρόνια, άρα δεν είναι μόδα. Τα μεγάλα, ακριβά αυτοκίνητα, θα παραμείνουν saloons.
@manast said in SUV ή Sedan?:
Πραγματικά δεν ξέρω που κινήστε όλοι οι φαν των 'μόνο' χαμηλά, αλλά όπως έχω ξαναγράψει,η Giulia, ήταν φτηνότερη και ομορφότερη. Χωρούσαμε και εκεί. Φαντάζομαι θα πήγαινε καλύτερα (άρεσε και στη γυναίκα μου περισσότερο
Την ίδια απορία έχω για όσους έχουν SUV και δεν πατάνε ποτέ χώμα. Τέτοια γυναίκα όμως να την κρατήσεις!
SUV ή Sedan?