Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 486
    • 487
    • 57 / 487
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    273
    9723
    676882
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      siorhaga @tkin73 last edited by

      @tkin73 said in Toyota Yaris Cross:

      το αμαξι τελικά έχει ερθει στις εκθέσεις? το ειδε κανεις από κοντά να μας πει? πισω είναι αναβαθμισμενο σε χωρους απο το "μικρομεσαιο" του μοντι?!

      Εχει ερθει, το είδα σημερα το πρωι στην Polis Θεσσαλονικη. Απο την ερχόμενη εβδομάδα και διαθέσιμο test drive. Δυστυχώς, για παραγγελίες που θα γίνουν άμεσα (31/10) οι παραδόσεις υπολογίζονται για Νοέμβριο 2022. Ζητούν ομως μονο €500 προκαταβολή με δικαίωμα επιστροφής, μονο για να κατοχυρώσεις την τιμη. Απο οτι καταλαβαίνω απο τις βόλτες που έκανα σε αντιπροσωπείες γενικά, παραδόσεις ειναι γενικά απο Ιουνιο και μετα.

      A monman2 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • D
        dublin last edited by

        Τα άντερά του θα πουλήσει το αμάξι. Όσα και να βγάλουν δεν θα φτάνουν για τα 2-3 πρώτα χρόνια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • katafractos17
          katafractos17 last edited by

          Παίζει ένα σπίτι να μπορεί να χτιστεί πιο γρήγορα. 😁

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            andreas72 @criuser last edited by

            @criuser said in Toyota Yaris Cross:

            ... αφού και η STELLANTIS καταργεί τον ντίζελ από την άνοιξη του 2022.

            Οσοι προλάβουν λοιπόν πλέον.

            Criuser, εννοείς ότι θα σταματήσει να βγάζει νέα μοντέλα με κινητήρες diesel ή και στα υφιστάμενα μοντέλα θα καταργήσει τις εκδόσεις με τους κινητήρες diesel;

            Για παράδειγμα, το C3 ή το 2008 θα συνεχίσουν να βγαίνουν και σε πετρέλαιο και μετά την άνοιξη του '22; Γιατί βλέπω ότι και το νέο Peugeot 308 το οποίο μόλις κυκλοφόρησε στην Ευρώπη, βγαίνει και σε diesel. Θα ήταν παράξενο να καταργήσουν την έκδοση σε 5-6 μήνες.

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by lap

              Αυτό πιστεύω και εγώ.

              Στην Ελλάδα θα ξεσκίσει αλλά φαντάζομαι και αλλού.

              Οκ δεν έχει τρελούς χώρους αλλά όσοι έχουν μικρό παιδάκι τους φτάνουν και περισσεύουν. Πόσα παιδιά είναι άνω του 1,80 -1,83 πριν από την εφηβεία
              Από πορτπαγκαζ μια χαρά,
              Άψογο αυτόματο κιβώτιο
              Ποιότητα στο ταμπλό καλή στα άλλα μέτρια αλλά οκ.
              Ηχομόνωση καλύτερα λογικά από Σουζούκι όχι κορυφαία σαν της Σιτροέν c4.
              Καλό πάτημα,
              Καλό τιμόνι σε αίσθηση
              Μέτρια απόσβεση

              Αξιοπιστία κτλ κτλ που έχουμε αναλύσει.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kpaiss last edited by

                Έχει δοκιμάσει κανείς το adaptive cruise control στην κίνηση?
                Γνωριζω ότι δεν είναι αυτός ο σωστος τρόπος χρήσης του (εώς απαγορεύεται) αλλά επειδή με έχει διαλύσει αυτός ο Κηφισός , θα ήθελα να ξερω.

                ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  Εγώ το δοκίμασα σε chr

                  Χέστηκα πάνω μου.
                  Λειτουργούσε άψογα...με το κιβώτιο αυτό είναι ο τέλειος συνδιασμός.
                  Την στιγμή που ξεκινά ηλεκτρικά σε φοβίζει.
                  Για να ξεκινήσει όμως πρέπει να πατήσεις αν θυμάμαι σωστά το γκάζι μια φορά ή να πατήσεις το κουμπακι και μετά να αποσύρεις τα πόδια σου.

                  Εγώ έχω εμπειρία από acc σε αυτοκινητόδρομο και περιφερειακούς όπου τα αυτοκίνητα έχουν μια άλφα απόσταση μεταξύ τους.
                  Σε αυτό το mode σε τόσο κοντινή απόσταση και τόσο πυκνή κίνηση με φοβισε πολυ να πω την αλήθεια.

                  Παρο όλα αυτά .... Θέλει εξοικείωση.
                  Πραγματικά δεν ξέρω πώς θα είναι στο μέλλον τα αυτοκίνητα αλλά εγώ θα τα φοβάμαι

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    super-t @andreas72 last edited by

                    @andreas72 said in Toyota Yaris Cross:

                    @criuser said in Toyota Yaris Cross:

                    ... αφού και η STELLANTIS καταργεί τον ντίζελ από την άνοιξη του 2022.

                    Οσοι προλάβουν λοιπόν πλέον.

                    Criuser, εννοείς ότι θα σταματήσει να βγάζει νέα μοντέλα με κινητήρες diesel ή και στα υφιστάμενα μοντέλα θα καταργήσει τις εκδόσεις με τους κινητήρες diesel;

                    Για παράδειγμα, το C3 ή το 2008 θα συνεχίσουν να βγαίνουν και σε πετρέλαιο και μετά την άνοιξη του '22; Γιατί βλέπω ότι και το νέο Peugeot 308 το οποίο μόλις κυκλοφόρησε στην Ευρώπη, βγαίνει και σε diesel. Θα ήταν παράξενο να καταργήσουν την έκδοση σε 5-6 μήνες.

                    Ε όσο υπάρχει το Euro 6 θα βγαίνουν. Για μετά μην έχεις και μεγάλες ελπίδες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      siorhaga @lap last edited by

                      @lap said in Toyota Yaris Cross:

                      Αυτό πιστεύω και εγώ.

                      Στην Ελλάδα θα ξεσκίσει αλλά φαντάζομαι και αλλού.

                      Οκ δεν έχει τρελούς χώρους αλλά όσοι έχουν μικρό παιδάκι τους φτάνουν και περισσεύουν. Πόσα παιδιά είναι άνω του 1,80 -1,83 πριν από την εφηβεία
                      Από πορτπαγκαζ μια χαρά,
                      Άψογο αυτόματο κιβώτιο
                      Ποιότητα στο ταμπλό καλή στα άλλα μέτρια αλλά οκ.
                      Ηχομόνωση καλύτερα λογικά από Σουζούκι όχι κορυφαία σαν της Σιτροέν c4

                      Αξιοπιστία κτλ κτλ που έχουμε αναλύσει.

                      Κανω γενικο service στο παλιο μου αυτοκινητο με την ελπιδα οτι εχει ακομα μεσα του 25000χλμ να δωσει μεχρι την παραδοση του cross και παραγγελνω απο Δευτερα. Ετσι κι αλλιως μεταχειρισμενα η toyota, τουλαχιστον στην Θεσσαλονικη, εχει μονο 2-3 yaris. Εκτος αυτων, ειναι και risk free αγορα, δινω τα €500 τωρα κι ελπιζω τα €12000 που εχω προκαταβολη ως του χρονου να τα κανω €14000. Αν πονταρω στο οτι και οι τιμες αποκλειεται να πεσουν για τα επομενα χρονια και οτι μαλλον συντομα θα δουμε αυξησεις, για μενα ειναι μαλλον μονοδρομος. Θα σας ενημερωσω μετα το test drive.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        andreas72 @siorhaga last edited by

                        @siorhaga said in Toyota Yaris Cross:

                        @tkin73 said in Toyota Yaris Cross:

                        το αμαξι τελικά έχει ερθει στις εκθέσεις? το ειδε κανεις από κοντά να μας πει? πισω είναι αναβαθμισμενο σε χωρους απο το "μικρομεσαιο" του μοντι?!

                        Εχει ερθει, το είδα σημερα το πρωι στην Polis Θεσσαλονικη. Απο την ερχόμενη εβδομάδα και διαθέσιμο test drive. Δυστυχώς, για παραγγελίες που θα γίνουν άμεσα (31/10) οι παραδόσεις υπολογίζονται για Νοέμβριο 2022. Ζητούν ομως μονο €500 προκαταβολή με δικαίωμα επιστροφής, μονο για να κατοχυρώσεις την τιμη. Απο οτι καταλαβαίνω απο τις βόλτες που έκανα σε αντιπροσωπείες γενικά, παραδόσεις ειναι γενικά απο Ιουνιο και μετα.

                        Εδώ και μία εβδομάδα το βλέπω κι εγώ περνώντας έξω από την αντιπροσωπεία, μετά τη δουλειά. Κάθε μέρα υπάρχουν υποψήφιοι αγοραστές που το κοιτάζουν (η επιτυχία του είναι δεδομένη).

                        Προχθές το είδα και από κοντά και κάναμε και μια μικρή βόλτα μαζί με τον πωλητή και τη γυναίκα μου (η οποία τελικά ενθουσιάστηκε με το αμάξι). Μπορώ μόνο να επιβεβαιώσω το πόσο ευκολοδήγητο και ευέλικτο είναι, αλλά και τον πολύ καλό εξοπλισμό του από τη βασική κιόλας έκδοση.

                        Στις επιταχύνσεις, ο θόρυβος του κινητήρα μού φάνηκε λίγο ενοχλητικός και ξένος προς αυτά που έχω συνηθίσει. Στο πίσω κάθισμα, χώρεσα οριακά (όχι στριμωχτά) με τη θέση του οδηγού ρυθμισμένη στα μέτρα μου (1,86 ύψος). Οι χώροι του μου φάνηκαν λίγο περιορισμένοι αλλά ικανοποιητικοί για την κατηγορία του (φυσικά τρία άτομα πίσω, δεν πάνε ούτε μέχρι τη γωνία!).

                        Βεβαίως, δεν θεωρώ τα παραπάνω συμπεράσματα και εντελώς αξιόπιστα, γιατί είμαι σαφώς επηρεασμένος (θετικά και αρνητικά) από το ότι τα τελευταία 20 χρόνια οδηγώ το Xara Picasso.

                        Πολύ αρνητικό είναι βέβαια ο μεγάλος χρόνος παράδοσης, αν και απ' ότι κατάλαβα θα υπάρχουν προπαραγγελίες από τις αντιπροσωπίες που θα έρθουν πολύ νωρίτερα, αλλά πρέπει να τύχει να σε ενδιαφέρει και η έκδοση που μπορεί να είναι διαθέσιμη. Παρόλα αυτά, η μικρή προκαταβολή και η δυνατότητα ακύρωσης είναι κάτι θετικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ataim
                          ataim @kpaiss last edited by

                          @kpaiss said in Toyota Yaris Cross:

                          Έχει δοκιμάσει κανείς το adaptive cruise control στην κίνηση?
                          Γνωριζω ότι δεν είναι αυτός ο σωστος τρόπος χρήσης του (εώς απαγορεύεται) αλλά επειδή με έχει διαλύσει αυτός ο Κηφισός , θα ήθελα να ξερω.

                          είναι πολύ απότομο, και στην εκκίνηση αλλά και στην επιβράδυνση. επίσης ανεβάζει την κατανάλωση, αν κανεις μια προσπέραση μετά για να επιστρέψει στα χλμ που του έχεις πει μέχρι και engine brake κάνει για να φρενάρει γρήγορα...

                          K L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kpaiss @lap last edited by

                            @lap said in Toyota Yaris Cross:

                            Εγώ το δοκίμασα σε chr

                            Χέστηκα πάνω μου.
                            Λειτουργούσε άψογα...με το κιβώτιο αυτό είναι ο τέλειος συνδιασμός.
                            Την στιγμή που ξεκινά ηλεκτρικά σε φοβίζει.
                            Για να ξεκινήσει όμως πρέπει να πατήσεις αν θυμάμαι σωστά το γκάζι μια φορά ή να πατήσεις το κουμπακι και μετά να αποσύρεις τα πόδια σου.

                            Εγώ έχω εμπειρία από acc σε αυτοκινητόδρομο και περιφερειακούς όπου τα αυτοκίνητα έχουν μια άλφα απόσταση μεταξύ τους.
                            Σε αυτό το mode σε τόσο κοντινή απόσταση και τόσο πυκνή κίνηση με φοβισε πολυ να πω την αλήθεια.

                            Παρο όλα αυτά .... Θέλει εξοικείωση.
                            Πραγματικά δεν ξέρω πώς θα είναι στο μέλλον τα αυτοκίνητα αλλά εγώ θα τα φοβάμαι

                            Θα είναι τρόμος.......ειδικά στην αρχή και με καινούργιο αμάξι αλλά θα τα ξεπεράσω γιατι πάω\έρχομαι στον Κηφισό καθημερινα και περιμένω το Cross σαν όαση.
                            Στα γενικότερα , το καλό αυτόματο κιβώτιο , την οικονομία , τον κλιματισμό και το ACC δεν μπορούσα να τα ξεπεράσω , ειδικα στα 20k όπου ο ανταγωνισμός μου ζητούσε πολύ περισσότερα.
                            Ας μην είναι και πολύ λουξ μέσα , προσωπικά το βρίσκω ικανοποιητικό και τόσο όσο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              οπως τα λες lap ειναι. Το γιαρις κρος 1.5 υβριδικο απο την αλλη ειδα σε βιντεο οτι στα 120 εχει 2600 στροφες στο αυτοματο. Αντιστοιχα ενα ντιζελ 1.6 120 με 6η στα 120 μολις πιανει τις 2000 στροφες. Και απο εκει προκυπτει η διαφορα στην καταναλωση γιατι πιστεύω στα 140 το υβριδικο θα εχει +3000 οταν το ντιζελ θα ειναι στις 2350.

                              S ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kpaiss @ataim last edited by

                                @ataim said in Toyota Yaris Cross:

                                @kpaiss said in Toyota Yaris Cross:

                                Έχει δοκιμάσει κανείς το adaptive cruise control στην κίνηση?
                                Γνωριζω ότι δεν είναι αυτός ο σωστος τρόπος χρήσης του (εώς απαγορεύεται) αλλά επειδή με έχει διαλύσει αυτός ο Κηφισός , θα ήθελα να ξερω.

                                είναι πολύ απότομο, και στην εκκίνηση αλλά και στην επιβράδυνση. επίσης ανεβάζει την κατανάλωση, αν κανεις μια προσπέραση μετά για να επιστρέψει στα χλμ που του έχεις πει μέχρι και engine brake κάνει για να φρενάρει γρήγορα...

                                Μου κάνει εντύπωση το "απότομο" που αναφέρεις γιατι σε κατι βίντεο που είδα , δεν φανηκε κατι τέτοιο. Φυσικα απέχει πολύ ένα βίντεο από την πραγματική αίσθηση.
                                Προσπεράσεις λογικά δεν θα χρειαστώ στον Κηφισό και δεν ξέρω και στην τελική αν το χρησιμοποιήσω στην κίνηση αλλά καλό είναι που υπάρχει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iceman7 last edited by

                                  Το AAC δεν ειναι για πυκνή κίνηση στυλ Κηφισού ... για ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο είναι..
                                  Δεν ειναι αυτόνομη οδήγηση...

                                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • G
                                    george1977 last edited by

                                    Επειδή έχω και suv diesel και υβριδικό να πούμε μερικές αλήθειες.

                                    Το suv diesel ταλαιπωρείτε στην πόλη και καίει , ενδεχομένως και πάνω από 7 λίτρα ανα 100 χιλιομέτρα ΑΛΛΑ κυρίως έχεις το φόβο του dpf και θα χρειαστεί να το κίνησεις και λίγο γρήγορα σε ανοικτό δρόμο. (και μόνο οτι σου μπαίνουν ίδεες εμένα με χαλάει, όποτε εαν χρησιμοποιηθεί το diesel εντός πολής να υπολογίζεις και μερικά χιλιόμετρα επιπλεον για το ξεκαπνισμά)

                                    Σε ανοικτό δρόμο ειναι αρχοντικό το diesel και ειδικά σε ανηφορικά κομμάτια σε ανεβάζει η ροπή, οι καταναλώσεις όμως στα suv τσιμπάνε αρκετά πανω απο130-140 α
                                    Στα 100 σε suv βλέπεις και κάτω από 5, 120 είσαι κοντά στα 5,5 από εκει και μετά τα νούμερα ανεβαίνουν.Ειδικά 140+ σε μόνιμη βάση είσαι αρκετά πάνω από 6,5 ειδικά εαν έχεις να κάνεις με ανηφορικά κομμάτια (Ιονίες και Εγνατίες) , στην κατηφόρα αλλάζει μπορείς να είσαι σε πολύ χαλαρες καταναλώσεις .
                                    Με υβριδικό μπορεί να έχεις αναλογές ονομαστικες καταναλώσεις (ακριβότερες όμως) αλλά σε κουράζει περισσότερο , ειδικά στα ανηφορικά κομμάτια ανεβαίνουν οι στροφές ψηλά και χάνεις το ζεν του υβριδικού.

                                    Να πω την αμαρτία μου είδα από κοντά το yaris cross και τελικα μου άρεσε. Από φωτο το έβρισκα άσχημα αλλά από κοντά μου μοιάζει με παλιές γενιες rav4 που ήθελα να αγοράσω και δεν αγόρασα.

                                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      tkin73 @george1977 last edited by

                                      @george1977 said in Toyota Yaris Cross:

                                      Επειδή έχω και suv diesel και υβριδικό να πούμε μερικές αλήθειες.

                                      Το suv diesel ταλαιπωρείτε στην πόλη και καίει , ενδεχομένως και πάνω από 7 λίτρα ανα 100 χιλιομέτρα ΑΛΛΑ κυρίως έχεις το φόβο του dpf και θα χρειαστεί να το κίνησεις και λίγο γρήγορα σε ανοικτό δρόμο. (και μόνο οτι σου μπαίνουν ίδεες εμένα με χαλάει, όποτε εαν χρησιμοποιηθεί το diesel εντός πολής να υπολογίζεις και μερικά χιλιόμετρα επιπλεον για το ξεκαπνισμά)

                                      Σε ανοικτό δρόμο ειναι αρχοντικό το diesel και ειδικά σε ανηφορικά κομμάτια σε ανεβάζει η ροπή, οι καταναλώσεις όμως στα suv τσιμπάνε αρκετά πανω απο130-140 α
                                      Στα 100 σε suv βλέπεις και κάτω από 5, 120 είσαι κοντά στα 5,5 από εκει και μετά τα νούμερα ανεβαίνουν.Ειδικά 140+ σε μόνιμη βάση είσαι αρκετά πάνω από 6,5 ειδικά εαν έχεις να κάνεις με ανηφορικά κομμάτια (Ιονίες και Εγνατίες) , στην κατηφόρα αλλάζει μπορείς να είσαι σε πολύ χαλαρες καταναλώσεις .
                                      Με υβριδικό μπορεί να έχεις αναλογές ονομαστικες καταναλώσεις (ακριβότερες όμως) αλλά σε κουράζει περισσότερο , ειδικά στα ανηφορικά κομμάτια ανεβαίνουν οι στροφές ψηλά και χάνεις το ζεν του υβριδικού.

                                      Να πω την αμαρτία μου είδα από κοντά το yaris cross και τελικα μου άρεσε. Από φωτο το έβρισκα άσχημα αλλά από κοντά μου μοιάζει με παλιές γενιες rav4 που ήθελα να αγοράσω και δεν αγόρασα.

                                      ποιο ντιζελ εχεις? πρεπει να εχεις μεγαλο βαρυ οχημα για να λες για +6.5 στην εθνική με 140. Εγω αποδεδειγμένα εχω σε ανηφορες ( πχ απο Ελευσινα Τρίπολη) με 35 βαθμους φορτωμένος με cc 140 5.3 καταναλωση μετρημενη στην αντλια φυσικα εμενα ειναι ουτε 1300 κιλα κενο... ( με εμενα μεσα αστο...)

                                      H G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        harisma23 @tkin73 last edited by

                                        @tkin73 said in Toyota Yaris Cross:

                                        ποιο ντιζελ εχεις? πρεπει να εχεις μεγαλο βαρυ οχημα για να λες για +6.5 στην εθνική με 140. Εγω αποδεδειγμένα εχω σε ανηφορες ( πχ απο Ελευσινα Τρίπολη) με 35 βαθμους φορτωμένος με cc 140 5.3 καταναλωση μετρημενη στην αντλια φυσικα εμενα ειναι ουτε 1300 κιλα κενο... ( με εμενα μεσα αστο...)

                                        Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να έχεις μέση κατανάλωση 5,3 Lt/100Km πηγαίνοντας σταθερά με 140 σε ανηφορική διαδρομή (π.χ. από Κόρινθο προς Τρίπολη), με κανένα μικρομεσαίο ή SUV diesel. Το λέω με σιγουριά, γιατί έχουν περάσει πολλά diesel από τα χέρια μου (και τα πόδια μου). Κάτι σου έχει ξεφύγει, μάλλον στην αναγωγή της κατανάλωσης στην αντλία σε lt/100 Km.

                                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          kpaiss @iceman7 last edited by

                                          @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

                                          Το AAC δεν ειναι για πυκνή κίνηση στυλ Κηφισού ... για ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο είναι..
                                          Δεν ειναι αυτόνομη οδήγηση...

                                          Ναι το γνωρίζω , το έχω γραψει και πιο πάνω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap @ataim last edited by lap

                                            @ataim said in Toyota Yaris Cross:

                                            @kpaiss said in Toyota Yaris Cross:

                                            Έχει δοκιμάσει κανείς το adaptive cruise control στην κίνηση?
                                            Γνωριζω ότι δεν είναι αυτός ο σωστος τρόπος χρήσης του (εώς απαγορεύεται) αλλά επειδή με έχει διαλύσει αυτός ο Κηφισός , θα ήθελα να ξερω.

                                            είναι πολύ απότομο, και στην εκκίνηση αλλά και στην επιβράδυνση. επίσης ανεβάζει την κατανάλωση, αν κανεις μια προσπέραση μετά για να επιστρέψει στα χλμ που του έχεις πει μέχρι και engine brake κάνει για να φρενάρει γρήγορα...

                                            Αλήθεια; Σε ποιο;

                                            Εμένα μου άφησε την αίσθηση ότι ήταν απαλό όταν ξεκινούσε.
                                            Λες από τον φόβο μου να μην πρόσεχαν καλά, υπάρχει και αυτή η πιθανότητα

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 486
                                            • 487
                                            • 57 / 487
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr