-
Κανένα απο τα αυτοκίνητα που εχω οδηγήσει δεν πλησιάζει κάν τις θεωρητικές τιμές κατανάλωσης που δίνει ο κατασκευαστής. Τελευταίο παράδειγμα: Fiesta 1.0 125ps. Η Ford δίνει 4,3 λιτρα/100χλμ μέση κατανάλωση. Δική μου μέτρηση (γέμισμα με γέμισμα, οχι τα αναξιοπιστα του trip computer): 7,5 λιτρα για 100 χιλιόμετρα, τα περισσότερα εντός πολης και τα υπολοιπα εθνική/αττικη οδο, και πηγαίνοτας σε κανονικό ρυθμό, ούτε σαν κότα, ούτε σανιδώνοντας το γκαζι. Μιλάμε για 40% απόκλιση. Ειμαι ο μόνος που το θεωρεί απάτη;
-
Όχι, γιατί τα συγκεριμένα test ώστε να βγουν οι μετρήσεις έχουν γίνει σε ειδικές ιδανικές συνθήκες που δεν θα είναι ποτέ πραγματικότητα στον κανονικό δρόμο. Εγώ πολύ χοντρικά απ' ότι ανακοινώνεται πάντως έχω στο μυαλό μου +1.5-2.0 λίτρα και είμαι οκ.
-
Γνωστό χρόνια αυτό τώρα...δεν είναι απάτη, εφόσον αναφέρουν τις συνθήκες μέτρησης. Είναι ουτοπικό κάποιος να περιμένει να δει τις εργοστιασιακές καταναλώσεις στην πράξη...ακόμα και στα υβριδικά υπάρχει απόκλιση, απλά είναι πολύ μικρότερη.
-
@babisstinson said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Όχι, γιατί τα συγκεριμένα test ώστε να βγουν οι μετρήσεις έχουν γίνει σε ειδικές ιδανικές συνθήκες που δεν θα είναι ποτέ πραγματικότητα στον κανονικό δρόμο. Εγώ πολύ χοντρικά απ' ότι ανακοινώνεται πάντως έχω στο μυαλό μου +1.5-2.0 λίτρα και είμαι οκ.
Ποιες ειναι αυτες οι"ειδικές συνθήκες" ; Μονο σε κατηφόρα αν το πάς τσουλώντας μπορεί να βγάλει 100 χιλιόμετρα με 4,3 λίτρα. Και το οδηγησα συγκρατημένα. Με βαρύ πόδι ξεπερνα τα 8 λτ/100χλμ. Και τι τον ενδιαφέρουν αυτόν που το αγοραζει για να μετακινηθεί σε πραγματικα οδικά δικτυα καποιες θεωρητικές συνθηκες που μόνο σε εργαστήριο ή σε πίστα μπορουν να επιτευχθουν; Δεν ειναι υποχρεωμένοι να γράφουν τις πραγματικές καταλώσεις ;
-
@dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
@babisstinson said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Όχι, γιατί τα συγκεριμένα test ώστε να βγουν οι μετρήσεις έχουν γίνει σε ειδικές ιδανικές συνθήκες που δεν θα είναι ποτέ πραγματικότητα στον κανονικό δρόμο. Εγώ πολύ χοντρικά απ' ότι ανακοινώνεται πάντως έχω στο μυαλό μου +1.5-2.0 λίτρα και είμαι οκ.
Ποιες ειναι αυτες οι"ειδικές συνθήκες" ; Μονο σε κατηφόρα αν το πάς τσουλώντας μπορεί να βγάλει 100 χιλιόμετρα με 4,3 λίτρα. Και το οδηγησα συγκρατημένα. Με βαρύ πόδι ξεπερνα τα 8 λτ/100χλμ. Και τι τον ενδιαφέρουν αυτόν που το αγοραζει για να μετακινηθεί σε πραγματικα οδικά δικτυα καποιες θεωρητικές συνθηκες που μόνο σε εργαστήριο ή σε πίστα μπορουν να επιτευχθουν; Δεν ειναι υποχρεωμένοι να γράφουν τις πραγματικές καταλώσεις ;
Οι συνθήκες μετρήσεων ορίζονται από τα αρμόδια ρυθμιστικά όργανα. Υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες διαδικασίες που ακολουθούνται στις μετρήσεις, δεν αποφασίζει ο κάθε κατασκευαστής μόνος του τι θα κάνει. Πληροφορίες εδώ: https://www.wltpfacts.eu/what-is-wltp-how-will-it-work/
-
@dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
@babisstinson said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Όχι, γιατί τα συγκεριμένα test ώστε να βγουν οι μετρήσεις έχουν γίνει σε ειδικές ιδανικές συνθήκες που δεν θα είναι ποτέ πραγματικότητα στον κανονικό δρόμο. Εγώ πολύ χοντρικά απ' ότι ανακοινώνεται πάντως έχω στο μυαλό μου +1.5-2.0 λίτρα και είμαι οκ.
Ποιες ειναι αυτες οι"ειδικές συνθήκες" ; Μονο σε κατηφόρα αν το πάς τσουλώντας μπορεί να βγάλει 100 χιλιόμετρα με 4,3 λίτρα. Και το πήγα και συγκρατημένα. Με βαρύ πόδι ξεπερνα τα 8 λτ/100χλμ. Και τι τον ενδιαφέρουν αυτόν που το αγοραζει για να μετακινηθεί σε πραγματικα οδικά δικτυα καποιες θεωρητικές συνθηκες που μόνο σε εργαστήριο ή σε πίστα μπορουν να επιτευχθουν; Δεν ειναι υποχρεωμένοι να γράφουν τις πραγματικές καταλώσεις ;
Αν λοιπόν αντί για εργοστασιακή μέση κατανάλωση σου έγραφε ο κατασκευαστής ελάχιστη δυνατή μέση κατανάλωση, θα ήσουν ευχαριστημένος;
Και εφόσον εσύ έχεις δει ότι σε όλα τα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια σου έχεις π.χ. ένα 50% απόκλιση από την εργοστασιακή τιμή, πόσο δύσκολο είναι να υπολογίσεις την κατανάλωση που περίπου θα έχεις σε ένα αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει να αγοράσεις;
Πριν πεις ότι οι εργοστασιακές τιμές είναι ανέφικτες, το spritmonitor (και οι άλλες εφαρμογές καταγραφής και μέτρησης κατανάλωσης) έχουν σε όλα τα αυτοκίνητα ένα σχετικά μικρό αλλά όχι αμελητέο ποσοστό χρηστών που έχουν πραγματική (μετρημένη στην αντλία) μέση κατανάλωση χαμηλότερη και από την εργοστασιακή.
Και για να τελειώνουμε, ποιες πιστεύεις ότι είναι οι πραγματικές μέσες καταναλώσεις; Οι δικές σου, κάποιου που ζει στην Αθήνα και κάνει μόνο ένα ταξίδι το χρόνο, κάποιου που έχει πάρει σύνταξη και ζει στο χωριό του, ενός πωλητή που αλωνίζει την Ελλάδα; Ακριβώς επειδή το ερώτημα δεν μπορεί να απαντηθεί, έχει επιλεχθεί ένας συγκεκριμένος κύκλος δοκιμών που δίνει αξιόπιστα, επαναλαμβανόμενα και συγκρίσιμα αποτελέσματα για όλους.
-
@dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Ποιες ειναι αυτες οι"ειδικές συνθήκες" ; Μονο σε κατηφόρα αν το πάς τσουλώντας μπορεί να βγάλει 100 χιλιόμετρα με 4,3 λίτρα. Και το οδηγησα συγκρατημένα. Με βαρύ πόδι ξεπερνα τα 8 λτ/100χλμ. Και τι τον ενδιαφέρουν αυτόν που το αγοραζει για να μετακινηθεί σε πραγματικα οδικά δικτυα καποιες θεωρητικές συνθηκες που μόνο σε εργαστήριο ή σε πίστα μπορουν να επιτευχθουν; Δεν ειναι υποχρεωμένοι να γράφουν τις πραγματικές καταλώσεις ;
Τις αναφέρουν, π.χ. σταθερή πορεία με 90 χ.α.ω.
Όχι δεν είναι υποχρεωμένοι, γιατί οι μετρήσεις γίνονται με συγκεκριμένα πρότυπα (NEDC παλιά WLTP πλέον) που είναι ίδια για ΟΛΟΥΣ τους κατασκευαστές. Χρησιμεύνουν μόνο συγκριτικά και όχι ως απόλυτα νούμερα. Η πραγματική κατανάλωση διαφέρει ανάλογα με τις συνθήκες και τον οδηγό...δεν υπάρχει παγκοσμίως πραγματική κατανάλωση εξ ου και έχουν γίνει στάνταρ οι τρόποι μέτρησεις.
Περισσότερα εδώ: https://el.wikipedia.org/wiki/WLTP
-
Και πάλι θεωρώ οτι είναι στα όρια της απάτης, εφόσον επηρεάζει την απόφαση αγοράς κάποιου που δεν μπαίνει στην διαδικασία να ψαξει ορισμούς, αστερίσκους και ακρωνύμια. Ας εγραφαν εμφανώς "ειδική" , "τυποποιημένη"ή "θεωρητική" μετρηση, οχι απλα "μεση κατανάλωση" γιατι αυτό λειτουργεί ως sales pitch. Και ξαναρωτω: TI τον ενδιαφέρει τον αγοραστή αυτή η τιμή; Οπως εφτιαξαν αυτή την μετρηση, ας φτιαξουν και μια τυποποιημενη πραγματική διαδρομη που να την τεστάρουν όλοι οι κατασκευαστές. Οχι απαραίτητα φυσική διαδρομη, αλλά με εξομειωση φυσικων συνθηκων. ΑΥΤΟ ενδιαφερει τον αγοραστη. Τα υπολοιπα ειναι εκ του πονηρού.
-
Μα αυτό είναι το WLTP, εξομοίωση πραγματικών συνθηκών.
"Το νέο πρωτόκολλο βασίζεται σε πιο ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης και έχει ως στόχο να παρέχει δεδομένα που αντανακλούν καλύτερα την καθημερινή χρήση ενός οχήματος."
Και όχι δεν είναι απάτη...είναι το ίδιο με τις ετικέτες ενέργειας των ηλεκτρικών συσκευών και κατανάλωσης νερού και ρεύματος.
-
@dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Και πάλι θεωρώ οτι είναι στα όρια της απάτης, εφόσον επηρρεάζει την απόφαση αγοράς κάποιου που δεν μπαίνει στην διαδικασία να ψαξει ορισμούς, αστερίσκους και ακρωνύμια. Ας εγραφαν εμφανώς "ειδική" , "τυποποιημένη"ή "θεωρητική" μετρηση, οχι απλα "μεση κατανάλωση" γιατι αυτό λειτουργεί ως sales pitch. Και ξαναρωτω: TI τον ενδιαφέρει τον αγοραστή αυτή η τιμή; Οπως εφτιαξαν αυτή την μετρηση, ας φτιαξουν και μια τυποποιημενη πραγματική διαδρομη που να την τεστάρουν όλοι οι κατασκευαστές. Οχι απαραίτητα φυσική διαδρομη, αλλά με εξομειωση φυσικων συνθηκων. ΑΥΤΟ ενδιαφερει τον αγοραστη. Τα υπολοιπα ειναι απατεωνιες.
Σου ξαναλέω λοιπόν ότι υπάρχει πιθανώς ένα 10% των οδηγών που επιτυγχάνουν τις εργοστασιακές τιμές. Με τα πιο πρόσφατα πρότυπα ίσως και πολύ παραπάνω. Αυτό που επαναλαμβάνεις είτε το λες "πραγματική" διαδρομή είτε φυσικές συνθήκες, ΔΕΝ υπάρχει!
-
@harisma23 said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
@dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Και πάλι θεωρώ οτι είναι στα όρια της απάτης, εφόσον επηρρεάζει την απόφαση αγοράς κάποιου που δεν μπαίνει στην διαδικασία να ψαξει ορισμούς, αστερίσκους και ακρωνύμια. Ας εγραφαν εμφανώς "ειδική" , "τυποποιημένη"ή "θεωρητική" μετρηση, οχι απλα "μεση κατανάλωση" γιατι αυτό λειτουργεί ως sales pitch. Και ξαναρωτω: TI τον ενδιαφέρει τον αγοραστή αυτή η τιμή; Οπως εφτιαξαν αυτή την μετρηση, ας φτιαξουν και μια τυποποιημενη πραγματική διαδρομη που να την τεστάρουν όλοι οι κατασκευαστές. Οχι απαραίτητα φυσική διαδρομη, αλλά με εξομειωση φυσικων συνθηκων. ΑΥΤΟ ενδιαφερει τον αγοραστη. Τα υπολοιπα ειναι απατεωνιες.
Σου ξαναλέω λοιπόν ότι υπάρχει πιθανώς ένα 10% των οδηγών που επιτυγχάνουν τις εργοστασιακές τιμές. Με τα πιο πρόσφατα πρότυπα ίσως και πολύ παραπάνω. Αυτό που επαναλαμβάνεις είτε το λες "πραγματική" διαδρομή είτε φυσικές συνθήκες, ΔΕΝ υπάρχει!
10% ;;;;; Οποιος καταφέρει να κάνει με το Fiesta 100 χιλιόμετρα στην Αθήνα με 4,3 λίτρα θα του το χαρίσω, ειλικρινά.
-
@dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
@harisma23 said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
@dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Και πάλι θεωρώ οτι είναι στα όρια της απάτης, εφόσον επηρρεάζει την απόφαση αγοράς κάποιου που δεν μπαίνει στην διαδικασία να ψαξει ορισμούς, αστερίσκους και ακρωνύμια. Ας εγραφαν εμφανώς "ειδική" , "τυποποιημένη"ή "θεωρητική" μετρηση, οχι απλα "μεση κατανάλωση" γιατι αυτό λειτουργεί ως sales pitch. Και ξαναρωτω: TI τον ενδιαφέρει τον αγοραστή αυτή η τιμή; Οπως εφτιαξαν αυτή την μετρηση, ας φτιαξουν και μια τυποποιημενη πραγματική διαδρομη που να την τεστάρουν όλοι οι κατασκευαστές. Οχι απαραίτητα φυσική διαδρομη, αλλά με εξομειωση φυσικων συνθηκων. ΑΥΤΟ ενδιαφερει τον αγοραστη. Τα υπολοιπα ειναι απατεωνιες.
Σου ξαναλέω λοιπόν ότι υπάρχει πιθανώς ένα 10% των οδηγών που επιτυγχάνουν τις εργοστασιακές τιμές. Με τα πιο πρόσφατα πρότυπα ίσως και πολύ παραπάνω. Αυτό που επαναλαμβάνεις είτε το λες "πραγματική" διαδρομή είτε φυσικές συνθήκες, ΔΕΝ υπάρχει!
10% ;;;;; Οποιος καταφέρει να κάνει με το Fiesta 100 χιλιόμετρα στην Αθήνα με 4,3 λίτρα θα του το χαρίσω, ειλικρινά.
Αν το βγαλεις Αττικη Οδο πανω κατω με 6η και 70-80 χλμ την ωρα στην δεξια λωριδα ποσο θα καψει;
Κουβέντα να γίνεται εν τω μεταξύ, δεν θα τα πιάσουμε ποτέ αυτά τα νούμερα
-
@dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
@harisma23 said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Σου ξαναλέω λοιπόν ότι υπάρχει πιθανώς ένα 10% των οδηγών που επιτυγχάνουν τις εργοστασιακές τιμές. Με τα πιο πρόσφατα πρότυπα ίσως και πολύ παραπάνω. Αυτό που επαναλαμβάνεις είτε το λες "πραγματική" διαδρομή είτε φυσικές συνθήκες, ΔΕΝ υπάρχει!
10% ;;;;; Οποιος καταφέρει να κάνει με το Fiesta 100 χιλιόμετρα στην Αθήνα με 4,3 λίτρα θα του το χαρίσω, ειλικρινά.
Κατ' αρχάς η μέση εργοστασιακή κατανάλωση δεν αναφέρεται αποκλειστικά σε χρήση εντός πόλης. Και κατά δεύτερον, υπάρχουν άνθρωποι που οι συνθήκες οδήγησης τους επιτρέπουν να βλέπουν νούμερα αντίστοιχα με τα επίσημα. Αν π.χ. έμενα στη Βέροια και δούλευα στη Νάουσα (δηλαδή 20 Km επαρχιακού δρόμου) θα μπορούσα εύκολα να έχω μέση κατανάλωση ίση ή και μικρότερη σε σχέση με την εργοστασιακή.
Γενικά ότι οι δικές σου συνθήκες οδήγησης δεν επιτρέπουν, δε σημαίνει ότι αποκλείεται για όλους.
-
-
Το δικό μου πάντως 4.9 λίτρα ανά 100 χλμ κατά WLTP έλεγε και τόσο έχω όντως πραγματική.
( αρκετές φορές κι αρκετά λιγότερο ). -
Γατάκια..... Νιαου νιάου
-
@lap said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Γατάκια..... Νιαου νιάου
Και για όσους δεν κατάλαβαν το λινκ...
Τα 62 miles per gallon αντιστοιχούν σε 3,8 λίτρα ανά 100 χλμ... -
@dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
@harisma23 said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
@dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Και πάλι θεωρώ οτι είναι στα όρια της απάτης, εφόσον επηρρεάζει την απόφαση αγοράς κάποιου που δεν μπαίνει στην διαδικασία να ψαξει ορισμούς, αστερίσκους και ακρωνύμια. Ας εγραφαν εμφανώς "ειδική" , "τυποποιημένη"ή "θεωρητική" μετρηση, οχι απλα "μεση κατανάλωση" γιατι αυτό λειτουργεί ως sales pitch. Και ξαναρωτω: TI τον ενδιαφέρει τον αγοραστή αυτή η τιμή; Οπως εφτιαξαν αυτή την μετρηση, ας φτιαξουν και μια τυποποιημενη πραγματική διαδρομη που να την τεστάρουν όλοι οι κατασκευαστές. Οχι απαραίτητα φυσική διαδρομη, αλλά με εξομειωση φυσικων συνθηκων. ΑΥΤΟ ενδιαφερει τον αγοραστη. Τα υπολοιπα ειναι απατεωνιες.
Σου ξαναλέω λοιπόν ότι υπάρχει πιθανώς ένα 10% των οδηγών που επιτυγχάνουν τις εργοστασιακές τιμές. Με τα πιο πρόσφατα πρότυπα ίσως και πολύ παραπάνω. Αυτό που επαναλαμβάνεις είτε το λες "πραγματική" διαδρομή είτε φυσικές συνθήκες, ΔΕΝ υπάρχει!
10% ;;;;; Οποιος καταφέρει να κάνει με το Fiesta 100 χιλιόμετρα στην Αθήνα με 4,3 λίτρα θα του το χαρίσω, ειλικρινά.
Mα εντός πόλης το δίνουν 5.9
-
@dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
... Οπως εφτιαξαν αυτή την μετρηση, ας φτιαξουν και μια τυποποιημενη πραγματική διαδρομη που να την τεστάρουν όλοι οι κατασκευαστές. Οχι απαραίτητα φυσική διαδρομη, αλλά με εξομειωση φυσικων συνθηκων. ΑΥΤΟ ενδιαφερει τον αγοραστη. Τα υπολοιπα ειναι εκ του πονηρού.
RDE* λέγεται αυτό που ψάχνεις και πάλι δεν είναι τόσο τυποποιημένο.
*είναι για τα υπόλοιπα καυσαέρια αλλά αφού μετράνε CO2 είναι σαν να μετράνε και κατανάλωση.
-
@antoniokon said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
@lap said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Γατάκια..... Νιαου νιάου
Και για όσους δεν κατάλαβαν το λινκ...
Τα 62 miles per gallon αντιστοιχούν σε 3,8 λίτρα ανά 100 χλμ...4,6 λίτρα ανά 100 χλ. Είναι UK gallon.
Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις