-
Μα όταν έγραψα για τον έταιρο όμιλο αυτο περιλαμβάνει και τα πάντα και τα οπελ.
Για να μην σας επηρεάζω εγώ, διαβάστε τα φόρουμ αυτών που γράφουν ως ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων αυτων και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.
Φυσικά και έχω αρνητικά παραδείγματα, ψάξε στο ίντερνετ και δες τα και μόνος σου.
Δεν είναι πάρα πολλά, αλλα όντως είναι φοβιστικα μια σε βάζουν σε σκέψεις.Ψάξτε τα μόνοι σας, δεν αναφέρω κάτι άλλο!
Η renault στα νέα μοντέλα με τις νέες πλατφόρμες έχει τις δεξαμενές ΜΕΣΑ στο όχημα όχι από κάτω εκτός από το duster
Στην πρώτη φωτό το sandero,στη δεύτερη το duster που βασίζεται σε παλαιότερη πλατφόρμα.
-
-
Αυτοκίνητα με LPG κατευθείαν από το εργοστάσιο πως και δεν έχουμε και από αυτά πολλά;
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυτοκίνητα με LPG κατευθείαν από το εργοστάσιο πως και δεν έχουμε και από αυτά πολλά;
Καλή ερώτηση.
Δεν γνωρίζω τον λόγο πάντως όταν είχα ψάξει είδα πως στην Ασία πολλά αυτοκίνητα βγαίνουν και με εργοστασιακές εκδόσεις lpg.
Πρόσφατα βρήκα πώς και το νέο fiesta πωλείται με εργοστασιακό σύστημα lpg στην Ιταλία αλλά με τον 1.1 ατμοσφαιρικό.Στο παρελθόν σχεδόν όλες οι εταιρίες προσέφεραν εργοστασιακά lpg. Και η psa και το vw group και το fca group και η hyundai/kia και η mercedes κτλ.
-
Το φυσικό αέριο έχει πολύ μικρή ενεργειακή πυκνότητα. Μια δεξαμενή που χωράει 18-20 κιλών έχει μέγεθος όσο το μπόιλερ ενός συνηθισμένου ηλιακού! και ζυγίζει 150 κιλά άδεια, αν είναι από χάλυβα. Πρακτικά ακυρώνει το σύνολο του πορτμπαγκάζ ενός τυπικού χάτσμπακ, και όλα αυτά για να δώσει μια αυτονομία περί τα 500χλμ.
Μπορεί να γίνει και από σύνθετα υλικά, και τότε θα είναι ελαφρότερη. Ας δώσουμε όμως μια κλίμακα για το κόστος: μια δεξαμενή υγραερίου από αυτές που μπαίνουν στην ρεζέρβα έχει π.χ. 200 ευρώ, μια φυσικού αερίου κοστίζει π.χ. 800 ευρώ αν είναι χαλύβδινη και 1.500 ευρώ αν είναι από σύνθετα υλικά.Και όχι αυτή των 18-20 κιλών, αλλά μικρότερη.
Το γεγονός ότι τα ιχ αυτά είναι δίκαυστα, καίνε δύο καύσιμα δηλαδή, αλλά και κάποιες ιδιαιτερότητες της νομοθεσίας, τα οδηγούν σε πλείστες περιπτώσεις στο να έχουν ένα ρεζερβουάρ π.χ. περί τα 12 κιλά για το φυσικό αέριο, και άλλο ένα για τη βενζίνη, το οποίο όμως είναι μικρής χωρητικότητας με αποτέλεσμα αν μείνεις από αέριο να μπορείς να κάνεις μόνο περί τα 100-150 χλμ. με το ρεζερβουάρ βενζίνης προτού χρειαστείς ανεφοδιασμό.
Συν ότι υπάρχουν απειροελάχιστα διαθέσιμα μοντέλα cng, αυτό είναι επίσης μεγάλο φρένο στη διάδοσή τους.
Κάτι για το περιβάλλον, εκπέμπουν κατά την κίνησή τους περί το 15-20% λιγότερα αέρια θερμοκηπίου από τα βενζίνης, αλλά το φ.α. είναι πολύ πιο δραστικό στην κλιματική αλλαγή από το διοξείδιο. Λαμβάνοντας όμως υπόψη τις συνολικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου από την γεώτρηση και μέχρι στην καύση στον κινητήρα, τα οφέλη για το περιβάλλον είναι μηδαμινά. -
Ποια αερια και μπουρδες ρε σεις παιδιά;
Κινητές βόμβες είναι όλα αυτά.. και ειδικλα το cng πεθαμένο καυσιμο....
Ποσα χρόνια λένε οτι θα αναπτυχθεί το δικτυο και ακόμα ίδιο μένει.... -
-
Τα παιδιά στο μέλλον που θα σπουδάσουν οικονομικά και μάρκετινγκ θα έχουν ως case study αυτην την μετάβαση που ζούμε εμείς. Δεν την περίμενα τόσο ραγδαία. Και υποτίθεται ξέρω από αυτοκίνητα. Αλλά ίσως αυτό με εμπόδισε να δω καθαρά την εικόνα της αγοράς.
Βασικά και την πανδημία και την οικονομική κρίση θα έχουν ως case study τα παιδιά στο μέλλον.
Ωραίες εποχές! -
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γιατί βάζουμε αμιγώς ηλεκτρικά και plug in στην ίδια κατηγορία;; Τα τελευταία δεν έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης;; Μήπως για την δημιουργία εντυπώσεων;;
Επίσης παρόλο τον πόλεμο στο πετρέλαιο και την επικείμενη κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης βλέπω ότι ένα 20% προτίμησε να δώσει χρήματα για την αγορά καινούργιου πετρελαίου. Επιπρόσθετα συνήθως τα μοντέλα αυτά είναι θεωρώ πάνω από τον μέσο όρο τιμής. Συνεπώς πολλοί ακόμα και σήμερα κλείνουν τα αυτιά τους στις σειρήνες... Προφανώς και ο λόγος είναι ένας και πολύ απλός. Δεν μπορούν να κάνουν την δουλειά τους με ηλεκτρικό.
Υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα για την κυριαρχία των αμιγώς ηλεκτρικών...
-
@nascar1 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γιατί βάζουμε αμιγώς ηλεκτρικά και plug in στην ίδια κατηγορία;; Τα τελευταία δεν έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης;; Μήπως για την δημιουργία εντυπώσεων;;
Για να φουσκώνουν τα νούμερα. Δες στις προηγούμενες σελίδες ξεχωριστά νούμερα για το πρώτο μισό του 2021.
-
Τι είναι τα FCEV που προσθέτουν στα ηλεκτρικά και PHEV?
Κι όπως ειπώθηκε παραπάνω, αυτοκίνητα που μπορούν να κάνουν 50χλμ με ρεύμα, (και ξεκινούν από +40.000€) προστίθενται στα ηλεκτρικά;
Να μετρήσουν και τα golf carts και τα Forklifts που έχουν μπαταρία τότε...
Γιατί αν γραφτεί πως τα ηλεκτρικά παραμένουν στο 2-3% των συνολικών πωλήσεων ή στο 1/4 το πολύ, των πωλήσεων ντίζελ ΙΧ, δεν βγαίνει το άρθρο... -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τι είναι τα FCEV που προσθέτουν στα ηλεκτρικά και PHEV?
Fuel Cell Electric Vehicle
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τι είναι τα FCEV που προσθέτουν στα ηλεκτρικά και PHEV?
Fuel Cell Electric Vehicle
Υδρογόνο δηλαδή;
-
Υδρογόνο για παραγωγή ρεύματος σε fuel cell.
-
Το βλέπετε ανάποδα, και τα ηλεκτρικά και τα plug in θέλουν στάθμευση και φόρτιση με μπριζα. Τα plug in μπορούν να κινηθούν και χωρίς να γίνει φόρτιση αλλά αυτό που εξετάζουμε θεωρώ πως είναι το ότι αγοραζονται αυτοκίνητα που έχουν μια διαδικασία φόρτισης.
-
Τα FCEV πως τα φορτίζεις;
Επίσης το κείμενο του JATO δεν λέει ξεκάθαρα για ηλεκτρικά, low emissions τα έχει βάλει όλα αυτά.
-
Προφανώς στο ποστ μου αναφέρομαι για τη μίξη plug ins και ηλεκτρικών και την κοινή τους μέτρηση και όχι για fcev.
Πέρα από την toyota και την hyundai ποιος άλλος προσφέρει fcev ?
-
Ως κάτοχος του Ίμπιζα cng από αρχές '19 και μετά (κανονικό ρεζερβουάρ βενζίνης) και πλέον με 105.000χλμ, συστήνω ανεπιφύλακτα. Κρατώ μόνο επιφύλαξη για το μικρό ρεζερβουάρ των νεότερων εκδόσεων, αλλά βάζω στην εξίσωση το εξής: μηνιαία κατανάλωση στο προηγούμενο της γυναίακας μου Nissan 250 με 300 ευρώ. Κατανάλωση Ibiza 80 ευρώ. Σε παρόμοια χιλιόμετρα ανά έτος. Δόση δανείου 200 ευρώ. Στην ουσία νέο αυτοκίνητο, χωρίς επιπλέον κόστος. Έχω κάνει και γύρω στα 10.000 με βενζίνη, αλλά η ουσία δεν αλλάζει ιδιαίτερα. Ούτως η άλλως η κατανάλωση στη βενζίνη είναι χαμηλή, καθώς αφορά οδήγηση σε Πελοπόννησο όταν τελειώνει το φ.α., άρα ανοιχτό δρόμο.
-
@nikoulis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ως κάτοχος του Ίμπιζα cng από αρχές '19 και μετά (κανονικό ρεζερβουάρ βενζίνης) και πλέον με 105.000χλμ, συστήνω ανεπιφύλακτα. Κρατώ μόνο επιφύλαξη για το μικρό ρεζερβουάρ των νεότερων εκδόσεων, αλλά βάζω στην εξίσωση το εξής: μηνιαία κατανάλωση στο προηγούμενο της γυναίακας μου Nissan 250 με 300 ευρώ. Κατανάλωση Ibiza 80 ευρώ. Σε παρόμοια χιλιόμετρα ανά έτος. Δόση δανείου 200 ευρώ. Στην ουσία νέο αυτοκίνητο, χωρίς επιπλέον κόστος. Έχω κάνει και γύρω στα 10.000 με βενζίνη, αλλά η ουσία δεν αλλάζει ιδιαίτερα. Ούτως η άλλως η κατανάλωση στη βενζίνη είναι χαμηλή, καθώς αφορά οδήγηση σε Πελοπόννησο όταν τελειώνει το φ.α., άρα ανοιχτό δρόμο.
Εξαιρετική επιλογή για τα χιλιόμετρα που κάνεις και όντως σου βγήκε "τσάμπα" το αμάξι.
Αν το Kamiq έβγαινε με κανονικό ρεζερβουάρ ή έστω μισό ίσως να το είχα πάρει.
Από επιδόσεις σε πόλη και εθνική πως πάει?
-
Δεν ήξερα οτι υπάρχει και GreenNCAP
https://www.drive.gr/news/ta-pano-kato-erhetai-o-green-ncap-videos
https://www.drive.gr/news/kosmos/green-ncap-axiologisi-24-neon-montelonΚαι το official site:
https://www.greenncap.com/Υ.Γ. Το βάζω εδώ γιατί δεν ξέρω σε πιο άλλο topic ταιριάζει καλύτερα.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά