Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla 2019
    • 1
    • 2
    • 151
    • 152
    • 153
    • 154
    • 155
    • 390
    • 391
    • 153 / 391
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    202
    7820
    388433
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @dimitriscsd last edited by

      @dimitriscsd said in Toyota Corolla 2019:

      ...καν τι μη γελοίον η

      Νομίζω ότι την ποινή την έφαγε για την ανορθογραφία

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      A dimitriscsd 2 Replies Last reply Reply Quote 2
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Δεν την παρακολούθησα την κουβέντα μετά από ένα σημείο, αλλά δεν το πιστεύω πως υπάρχουν τόσο μεγάλα πάθη για έναν κινητήρα ή αυτοκίνητο, και πως τρώει ο καθένας τα λεφτά του...

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • alex-mix
          alex-mix @piliourits last edited by alex-mix

          Παιδιά διακρίνω πολύ τεστοστερόνη χαλαρώστε. Είπαμε ο καφές θα 2.5 ευρώ αλλά δεν χρειάζεται να αρπαζομαστε εδώ μέσα.
          Υ. Γ Φανή κατά λάθος άνοιξα καινούργιο θέμα με toyota corolla αν μπορείς σβηστο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            agpr @criuser last edited by

            @criuser said in Toyota Corolla 2019:

            καν τι μη γελοίον η

            😁
            Τα γράμματα είναι σωστά. Για πνεύματα και υπογεγραμμένες πρέπει να εγκαταστήσεις πολυτονικό πληκτρολόγιο 😁

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by

              καν τι μη γελοίον εί, θυμάμαι

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                agpr @criuser last edited by

                @criuser said in Toyota Corolla 2019:

                καν τι μη γελοίον εί, θυμάμαι

                Το "αν" συντάσσεται με υποτακτική, όχι με οριστική.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser last edited by

                  Το είδα στον γούγλη , αλλά είδα ότι παίζουν και τα δύο στην αναζήτηση.

                  Πάντως πιο ενδιαφέρον να συζητάμε για το η-ει , παρά να τσακωνόμαστε για ανούσια πράγματα.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @agpr last edited by

                    @agpr said in Toyota Corolla 2019:

                    Re: Toyota Corolla 2019

                    Για όποιον ενδιαφέρεται, η αρχή είναι αυτό, λίγες δημοσιεύσεις παρακάτω είναι η παρατήρηση του moderator και έχει διαγραφεί το σχόλιο με τη φαγούρα και το ξύσιμο.

                    Καταρχην αν δει καποιος την συζητηση καταλαβαινει ποιος προσπαθει να προκαλεσει τον συνομιλητή του . Get a life κι εσυ κι ολοι οσοι σε υποστηριζουν . Τελος απο μενα .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sabas_thess last edited by sabas_thess

                      Youtube Video

                      Μετά τα ss του Φάνη πραγματικά δεν ξέρω τι να συμπεράνω για τις ικανότητες του 1.8hybrid στα ταξίδια. Για όλες τις υπόλοιπες μετακινήσεις ποτέ δεν είχα αμφιβολία ότι είναι εξαιρετικό σύνολο. Έτσι έπεσα στο συγκεκριμένο το vd το οποίο μάλλον πρέπει να κάτσω να το δω σε pc ώστε να βγάλει υπότιτλους.

                      Μου φαίνεται πάντως ότι κινείται πολύ άνετα το όχημα με δύο ενήλικες άνδρες σε νόμιμες ταχύτητες ΕΟ όντας μάλιστα σε eco mode. Σε μερικά σημεία δε έχει και μικρή ανωφέρεια ο δρόμος αν δεν κάνω λάθος χωρίς να γίνεται ενοχλητικό από σαλ το θερμικό μοτέρ κατά την προσαρμογή της ταχύτητας. Η ερώτησή μου είναι η εξής γιατί δεν ξέρω να διαβάσω τον πίνακα οργάνων του. Βλέπετε να έχει βάλει acc, απλό speed limit στα 120 ή το πάει μόνος του με το γκάζι. Μάλλον κάτι απ'τα δύο πρώτα αν κρίνω από το σταθερό 119 στο κοντέρ.

                      Από αυτό ορμώμενος αν κάποιος ιδιοκτήτης έχει την καλοσύνη να πει πως χρησιμοποιεί τα driving modes. Σε σχετικό vd του car care nut πχ έλεγε ότι στο cruising το "σωστό" είναι να είσαι σε eco mode κάτι που μου είχε φανεί πολύ περίεργο. Ίσως έχοντας επιρρεαστεί από αλλά vd θεωρούσα απαραίτητο το sport mode στην κάθε κίνηση εκτός πόλης λόγω σχετικής ελλείψεως ροπής του θερμικού μοτέρ.

                      ΥΓ: Από τους δύο φίλους στους οποίους πρότεινα τα Corolla ο ένας ψήθηκε και θα πάει να το κλείσει σε κάνα μήνα όταν τακτοποιηθεί γιατί μετακόμισε σε άλλη πόλη ενώ ο άλλος έφαγε bulling απτην σύζυγο η οποία άσκησε veto για Yaris cross...

                      "I am what you made me", D.V.

                      ataim fanis75 A 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        agpr last edited by

                        Βλέποντας τα εικονίδια πάνω αριστερά στο ταμπλώ είμαι σχεδόν βέβαιος πως έχει το acc. Θα το επιβεβαιώσω αύριο και θα επανέλθω.
                        Προσωπικά κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά στο eco. Σε ορεινές διαδρομές χρησιμοποιώ μερικές φορές το sport (γιατί με βολεύει στην έξοδο της στροφής η πιο άμεση απόκριση), όπως επίσης και μερικές φορές που θέλω να κινηθώ πιο γρήγορα. Στις Ε.Ο. στην ηπειρωτική Ελλάδα προτιμούσα να είμαι στο normal. Οι κύριες διαφορές είναι η ευαισθησία στο γκάζι και το άρπαγμα στις χαμηλές ταχύτητες. Τελικά, θα έλεγα πως είναι περισσότερο θέμα διάθεσης και προτιμήσεων του οδηγού. Φυσικά τα προγράμματα επηρεάζουν και την κατανάλωση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • dimitriscsd
                          dimitriscsd @criuser last edited by dimitriscsd

                          @criuser said in Toyota Corolla 2019:

                          @dimitriscsd said in Toyota Corolla 2019:

                          ...καν τι μη γελοίον η

                          Νομίζω ότι την ποινή την έφαγε για την ανορθογραφία

                          Καλή η προσπάθεια για αστειάκι, αλλά 5 γράμματα τα ξέρω ευτυχώς 😛 Έπρεπε να δαπανήσω τον χρόνο να βάλω πνεύματα και υπογεγραμμένη!

                          Κατανοώ όμως πως έγινε με διάθεση χαβαλέ οπότε κανένα πρόβλημα 🙂

                          Το ορθογραφικό πάντως θα ήταν πιο λογική εξήγηση για το ban!

                          @agpr άψογος!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • mastoras78
                            mastoras78 last edited by aea4tf

                            Αυτή η ειρωνεία μόνο σεβασμό δεν δείχνει πάντως. Μία μέρα ξεκούρασης και σε εσάς. [Admin

                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                            #tsekourato_ksevrakoma

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Ω ρε πάθη που ξυπνάει η κορόλα που την έλεγαν το αμάξι του συνταξιούχου...

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              piliourits T 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                              • piliourits
                                piliourits @criuser last edited by

                                @criuser said in Toyota Corolla 2019:

                                Ω ρε πάθη που ξυπνάει η κορόλα που την έλεγαν το αμάξι του συνταξιούχου...

                                Εγώ είχα πάθει βέρτιγκο και νόμιζα μαλώνουμε για τα Μάζντα, αλλά πως μπορεί να μαλώσει κανείς για τη Κορολα! ;
                                Πιο ξεκάθαρο αμάξι για συνειδητοποιημένους αγοραστές δεν υπάρχει.

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Εντάξει ο δύο τελευταίες γενιές έχουν βελτιωθεί πολύ αισθητικά.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ataim
                                    ataim @sabas_thess last edited by ataim

                                    To eco είναι κάτι σαν "inverter" ομαλοποιει τα inputs του οδηγού προς όφελος της κατανάλωσης και εις βάρος της απόκρισης. Επίσης διατηρεί οσο περισσότερο μπορεί τον κινητήρα κλειστό αν αυτό είναι δυνατόν.

                                    Στο sport έχεις άμεση απόκριση στο χιλιοστό γκαζιού, και συνήθως τον κινητήρα ενεργό και την μπαταρία με υψηλότερη φόρτιση έτοιμη να προσφέρει. Είναι προφανές ότι τα παραπάνω δεν βοηθούν στην κατανάλωση.

                                    Στο normal έχεις την φυσιολογική λειτουργία του συστήματος.

                                    Προσωπικά οδηγώ πάντα σε eco και μόνο όταν θέλω να κάνω ανάβαση, πάω σε sport.

                                    Τα μεγέθη ροπής/ιπποδύναμης σε κάθε πρόγραμμα δεν αλλάζουν αυτό που μεταβάλλεται είναι η απόκριση η οποία επηρεάζει τελικά και τις επιδόσεις.

                                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • S
                                      sabas_thess @ataim last edited by

                                      @ataim said in Toyota Corolla 2019:

                                      Τα μεγέθη ροπής/ιπποδύναμης σε κάθε πρόγραμμα δεν αλλάζουν αυτό που μεταβάλλεται είναι η απόκριση η οποία επηρεάζει τελικά και τις επιδόσεις.

                                      @ataim ευχαριστώ πολύ για την εμπεριστατωμένη και άμεση απάντησή σου. Η συγκεκριμένη παράγραφος που έκανα quote ήταν ακριβώς αυτό που έψαχνα. Να ρωτήσω κάτι ακόμα αν και το είχα ρωτήσει παλαιοτέρα αλλά δεν θυμάμαι την απάντηση. Το B-mode που ενδείκνυται για κατάβαση μπαίνει εν κινήσει και αντίστροφα ή πρέπει να ακινητοποιηθεί το όχημα;

                                      "I am what you made me", D.V.

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @sabas_thess last edited by fanis75

                                        @sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:

                                        Το B-mode που ενδείκνυται για κατάβαση μπαίνει εν κινήσει και αντίστροφα ή πρέπει να ακινητοποιηθεί το όχημα;

                                        Εν κινήσει κανονικά, δεν υπάρχει πρόβλημα.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          sabas_thess last edited by

                                          Οκ ευχαριστώ!

                                          "I am what you made me", D.V.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ataim
                                            ataim last edited by

                                            @sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:

                                            @ataim said in Toyota Corolla 2019:

                                            Τα μεγέθη ροπής/ιπποδύναμης σε κάθε πρόγραμμα δεν αλλάζουν αυτό που μεταβάλλεται είναι η απόκριση η οποία επηρεάζει τελικά και τις επιδόσεις.

                                            @ataim ευχαριστώ πολύ για την εμπεριστατωμένη και άμεση απάντησή σου. Η συγκεκριμένη παράγραφος που έκανα quote ήταν ακριβώς αυτό που έψαχνα. Να ρωτήσω κάτι ακόμα αν και το είχα ρωτήσει παλαιοτέρα αλλά δεν θυμάμαι την απάντηση. Το B-mode που ενδείκνυται για κατάβαση μπαίνει εν κινήσει και αντίστροφα ή πρέπει να ακινητοποιηθεί το όχημα;

                                            εν κινησει, επισης ειναι τοσο "εξυπνο" που καταλαβαίνει τα εξής, αν έχεις μπαταρία προς φορτιση δεν ανεβάζει πολυ τις στροφες αφου το συνδυάζει με το regen, αν η μπαταρία είναι φορτισμένη οι στροφές ανεβαίνουν περισσότερο, αν πατήσεις φρένο, μπορεί να ανεβάσει ακόμα και +4κ για να σε φρενάρει χωρίς τακάκια.
                                            επισης να σημειώσω οτι engine brake θα κάνει και στο D αν η μπαταρία φορτίσει στο 100% και υπάρξει ανάγκη επιβράδυνσης όχι όμως τόσο έντονο όσο στο Β

                                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 390
                                            • 391
                                            • 153 / 391
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr