Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 103
    • 104
    • 13 / 104
    Περί αυτοκίνησης
    104
    2067
    97684
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      @lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      Και στα χειροκίνητα ότι λέει ο ηλ. εγκέφαλος γίνεται και σε περίπτωση αναγκης επεμβαίνει παντού άσχετα αν αλλάζεις εσύ χειροκίνητα.

      Τι εννοείς; Τα ηλεκτρονικά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα αν αλλάξεις χειροκίνητα. Π.χ. δεν μπορούν να αποτρέψουν το over-revving. Θα μπορούσαν μόνο αν υπάρξει αυτόματη αποσύμπλεξη αν ο εγκέφαλος δει τις στροφές να ανεβαίνουν πάνω από ένα επίπεδο.

      ΥΓ: Αυτό το κλατς-κλους πιο γραφικό και από το Ναύπλιο κατήντησε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        Δεν μιλώ για over revving,μιλώ για τα συστήματα ευστάθειας σε ολισθηρό οδόστρωμα,πάγους κτλ. Ο ηλ εγκέφαλος επεμβαίνει και στο γκάζι και στα φρένα και στα συστήματα ευστάθειας.

        @piliourits Ε φυσικά για κλειστό αυτοκίνητοδρομο άντε κανέναν περιφερειακό. Που αλλού χρησιμοποιείς το acc;;;;
        Αν γράφεις χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο είναι απλά το πιο σημαντικό εργαλείο, σημαντικότερο και από το αυτόματο κιβώτιο.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          @katafractos17
          Σεβαστό, όπως ελπίζω σεβαστή και η δική μου αίσθηση του να αλλάζω κλατς κλουτς.😁
          Άλλωστε γούστα είναι αυτά.
          Το ιδανικότερο θα ήταν ένα αυτόματο για την πόλη και ένα καλό mazda για σπορτίφ αίσθηση με σπορτίφ οδήγηση.
          Το τι θα επιλέξει κάποιος στο ένα και μοναδικό του αυτοκινητο δεν είναι θέμα βλακείας και μπούρδας. Είναι όπως είπα θέμα επιλογών,αυτοκινήτου και "τρόπου οδήγησης."

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • katafractos17
            katafractos17 last edited by

            @lap
            Σεβαστή, φυσικά. 😎

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostast @mastoras78 last edited by

              @mastoras78 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

              @lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

              Γιατί να σου κάνω αναφορά; Τι ειμαι;;; Σαν την γνωστή προσωπικότητα του forum;;;;
              Την επομενη φόρα ομως προσπάθησε να μου πεις είσαι "άσχετος"... Να δεις πόσους υπερασπιστές θα εχω👌 🤠

              Lap δε σταματάς να πονάς και μας το μαρτυράς... 😳

              Ο μόνος λόγος να μην επιλέξει κάποιος αυτόματο κιβώτιο σε σύγχρονο αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης είναι η αυξημένη τιμή.

              Σε πιό οδηγοκεντρικές και ισχυρές κατασκευές αν κάποιος το έχει φετίχ εκεί οκ, έχει ίσως κάποιο νόημα το manual χωρίς απαραίτητα να είναι και ταχύτερος σε σχέση με ένα καλό αυτόματο.

              Δεν είναι ΠΟΤΕ ταχύτερος από ένα αξιοπρεπές αυτόματο. Πουθενά - είτε σε σπορ κατασκευές είτε σε αυτοκίνητα "κύρους"- δεν υπάρχει πλέον συμπλέκτης. Ούτε φυσικά στα αγωνιστικά.

              Αν σε κάποιον αρέσει η διαδικασία, κάνει το κέφι του με το χειροκίνητο και μπράβο του. Επίσης αν θέλει να γλιτώσει το διχίλιαρο που κοστίζει επιπλέον ένα αυτόματο.

              Και φυσικό είναι να έχουμε κάποιοι απαξιωτική στάση απέναντι στα χειροκίνητα. Είναι τεχνολογία λίθινης εποχής. Γεμίσαμε οδηγάρες που αναζητούν την οδηγική απόλαυση. Πες την αλήθεια άνθρωπε, δεν θέλεις να δώσεις τα παραπάνω χρήματα για το αυτόματο.

              Τα υπόλοιπα είναι ν αγαπιόμαστε...

              mastoras78 dimitriscsd 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                @kostast Δεν είναι μονο θέμα χρημάτων.
                Εξήγησα τον λόγο. Η κίνηση εμένα με ενδιαφέρει. Ο συμπλέκτης για εμένα προσωπικα είναι μια αναγκαία κίνηση και ψάχνω όσο δυνατόν τον ελαφρύτερο ναμεσα στα χειροκίνητα και αυτο για να ευχαριστηθω ομως το κούμπωμα/κλειδωμα των σχέσεων.

                Δεν είπε κανείς ότι είναι γρηγορότερο το χειροκίνητο,είπα πως σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις το αυτοκίνητο πριν μπεις σε εσακια και στροφές και επίσης σου δίνει την αίσθηση του κούμπωματος
                Έχω στην διάθεση μου αυτόματο αυτοκίνητο οπότε το θελήσω. ξέρω τι είναι ένα αυτόματο αυτοκίνητο και όντως είναι εργαλείο μέσα στην πόλη. Σε άλλες διαδρομές όμως δεν προσφέρει αυτό που περιεγραψα

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • panos2171
                  panos2171 last edited by

                  Το αυτοματο ειναι για ανεση, το χειροκινητο για διασκεδαση. Απλα με το 2ο κανεις συμβιβασμους οταν δε διασκεδαζεις. Ενα yaris θα το ηθελα αυτοματο, το ΜΧ5 δε μπορω να το διανοηθω αυτοματο, boxter θα την επαιρνα χειροκινητη αλλα ferrari αυτοματη. Σε πολυ μεγαλες ιπποδυναμεις ειναι ανουσιο το χ.ειροκινητο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • mastoras78
                    mastoras78 @kostast last edited by

                    @kostast said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                    Δεν είναι ΠΟΤΕ ταχύτερος από ένα αξιοπρεπές αυτόματο. Πουθενά - είτε σε σπορ κατασκευές είτε σε αυτοκίνητα "κύρους"- δεν υπάρχει πλέον συμπλέκτης. Ούτε φυσικά στα αγωνιστικά.

                    Αν σε κάποιον αρέσει η διαδικασία, κάνει το κέφι του με το χειροκίνητο και μπράβο του. Επίσης αν θέλει να γλιτώσει το διχίλιαρο που κοστίζει επιπλέον ένα αυτόματο.

                    Και φυσικό είναι να έχουμε κάποιοι απαξιωτική στάση απέναντι στα χειροκίνητα. Είναι τεχνολογία λίθινης εποχής. Γεμίσαμε οδηγάρες που αναζητούν την οδηγική απόλαυση. Πες την αλήθεια άνθρωπε, δεν θέλεις να δώσεις τα παραπάνω χρήματα για το αυτόματο.

                    Τα υπόλοιπα είναι ν αγαπιόμαστε...

                    Συμφωνούμε απλά είπα να κάνω μια εξαίρεση και να είμαι "ευγενικός"

                    Θυμίζει αυτό που λέγαμε ότι κάποιοι τη βρίσκουν να παίζουν με τον "λεβιέ" τους αλλά με το "απαυτό-ματο" γνωρίζεις και κόσμο... 😇

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Το είπε σωστά ο panos2171. Μια Porsche Boxster 300 ίππων έχει νόημα με χειροκίνητο (αν κι εγώ διπλοσύμπλεκτη θα την έπαιρνα - ευτυχώς που δεν έχει την μπούρδα το tiptronic πλέον Fanis75 😜 ). Μια Ferrari 600 ίππων (η μικρότερη Ferrari έχει 620 άλογα σήμερα, η μεγάλη έχει 1000) δεν έχει κανένα νόημα με χειροκίνητο. Για αυτό άλλωστε δεν υπάρχουν χειροκίνητες Ferrari (ούτε φυσικά με μετατροπέα Φάνη...) εδώ και 10 χρόνια!!! Από ένα σημείο και πάνω η ταχύτητα είναι τόσο υψηλή που το να αλλάζεις ταχύτητα με λεβιέ είναι απλά ενόχληση. Πρέπει να είσαι 100% αφοσιωμένος πάνω στο γκάζι, τα paddles, το τιμόνι και τα φρένα. Το να σταματάς αυτήν την αρμονία για να πατάς συμπλέκτη και να κουνάς έναν λεβιέ είναι σπάσιμο. Το ένιωσα αυτό σε αυτοκίνητο 272 ίππων που είχα. Καλά, δεν το συζητάω καν για Ferrari με τα διπλάσια άλογα που είχα οδηγήσει.

                      Βέβαια δεν απορρίπτω τα χειροκίνητα. Μια Elise χειροκίνητη θα την ήθελα (αν και σαν αυτοκίνητο δεν μου άρεσε και τόσο όσο είναι η τεράστια της φήμη), όπως και ένα MX5 ή ένα GT86. Για τα πολλά άλογα όμως, θέλεις paddles!!!

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • V
                        vagkirk last edited by

                        Παιδιά χειροκίνητα κιβώτια καλά υπάρχουν ελάχιστα πλέον ακόμη και σε σπορ κατασκευές , σε πιο εμπορικά αυτοκίνητα εγώ ξέρω το εξής ένα και μοναδικό στο civic . Μιλάω για κιβώτια που ο γνώστης να μπορεί να κάνει τέλεια την γρήγορη αλλαγή και κυρίως το σωστό κατέβασμα με rev matching χωρίς γρατσουνισματα , κρεμασματα , κομπιασματα.
                        Για το Θεό , σε παρακαλώ , Lap οδήγησε ένα #DSGmono όχι τίποτα EAT ή άλλα διπλοσυμπλεκτο της σειράς , βάλτο σε σπορ , και μετα manual και ξεκινά τα κατεβάσματα πριν στροφές οριακά , ακόμη ...και μέσα στην στροφή όταν θες να το πλασάρεις ή να το εκτοξεύσεις από αυτή , θα χαζογελας σαν παιδάκι! Θα ανεβοκατεβαίνεις την ίδια διαδρομή μέχρι να τελειώσει το καύσιμο ακόμη και με 80 άλογα αυτοκίνητο ( βενζίνης φυσικά , όχι πετρέλαιο, να στροφαρει) Την ταχύτητα αλλαγών στο κατέβασμα (και στο ανέβασμα φυσικά , απλά στο κατέβασμα είναι φανταστική η αίσθηση γιατί δεν μπορεί με κανένα τρόπο να το πλησιάσει έστω και λίγο χειροκίνητα ακόμη και ένας πολύ καλός οδηγός) και κυρίως το rev matching που έχει ίσως να μπορούν να την ματσαρουν 40-50 επαγγελματίες οδηγοί στον πλανήτη με το καλύτερο χειροκίνητο.

                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus @vagkirk last edited by

                          @vagkirk said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                          Παιδιά χειροκίνητα κιβώτια καλά υπάρχουν ελάχιστα πλέον ακόμη και σε σπορ κατασκευές , σε πιο εμπορικά αυτοκίνητα εγώ ξέρω το εξής ένα και μοναδικό στο civic . Μιλάω για κιβώτια που ο γνώστης να μπορεί να κάνει τέλεια την γρήγορη αλλαγή και κυρίως το σωστό κατέβασμα με rev matching χωρίς γρατσουνισματα , κρεμασματα , κομπιασματα.
                          Για το Θεό , σε παρακαλώ , Lap οδήγησε ένα #DSGmono όχι τίποτα EAT ή άλλα διπλοσυμπλεκτο της σειράς

                          Όλα τα Mazda, τα καλά Ford, οι τελευταίες Alfa έχουν εξαρετικά χειροκίνητα επίσης. Για να μην μιλήσουμε για τίποτα RX8 και S2000, αλλά εκείνα είναι ειδικά αυτοκίνητα.

                          Πάντως δεν είναι κάτι τόσο τρελό το DSG. Που να δεις τα καλά διπλοσύμπλεκτα στις σοβαρές κατασκευές...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by lap

                            @vagkirk Ναι,έχω οδηγήσει dsg.ποου καλό ήταν.
                            Εγώ όμως άλλο λέω αν προσέξεις τα ποστ μου. Γνωρίζω και πως λειτουργούν τα dsg και τα οφέλη και προβλήματα τους. Εμένα μου αρέσει να χειρίζομαι ένα καλό κιβώτιο με ελαφρύ ομως συμπλέκτη! Ε τάξει κάτι παλιά χειροκίνητα με συμπλέκτη πέτρα,κανείς δεν τα θέλει....
                            Μ αρέσει η αίσθηση κούμπωματος των ταχυτήτων και αυτό να μου εξασφαλίζει ροπή και δύναμη ή γενικά να κινεί το αυτοκίνητο.

                            Μπορεί να είναι κατάλοιπο από τα παιδικά που βλέπαμε μικρά με τα megarobots και τα χειριστήρια τους...😁
                            Στην πόλη μέσα και όταν πάω σε δουλειές και τρέχω σαν τρελός ναι θα ήθελα ένα αυτόματο. Αλλά εκεί πιο πολύ ψάχνω αυτοκίνητο/συσκευή και όχι οδηγική ευχαρίστηση....δεν ξέρω αν κατάλαβες τι εννοώ..

                            Έχω την αίσθηση πως έχουμε όσοι συμμετέχουμε στη κουβέντα διαφορετικές εμπειρίες και για αυτό υπάρχουν κάποιες παρερμηνείες.
                            Γενικά όταν λέω ελαφρύ συμπλέκτη εννοώ τόσο ελαφρύ όσο σχεδόν το πεντάλ γκαζιού.
                            Αναλόγως αν οδηγήσεις σήμερα ένα csuv της stellantis με χειροκίνητο κιβώτιο όντως θα συναντήσεις έναν σχετικά βαρύ συμπλέκτη με μεγάλη διαδρομή!
                            Αυτό θα σε οδηγήσει να απορρίψεις αμέσως το χειροκίνητο.
                            Αντίθετα υπάρχουν αυτοκίνητα με ελαφρύ και κοντό σε διαδρομη συμπλέκτη που πετιέται με τη σκέψη. Ένας τέτοιος σε αφήνει να απολαύσεις το κούμπωμα των σχέσεων παρά να κουράζεις το γόνατο σου

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @realzeus last edited by

                              @realzeus said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                              Μια Porsche Boxster 300 ίππων έχει νόημα με χειροκίνητο (αν κι εγώ διπλοσύμπλεκτη θα την έπαιρνα - ευτυχώς που δεν έχει την μπούρδα το tiptronic πλέον Fanis75 😜 ). Μια Ferrari 600 ίππων (η μικρότερη Ferrari έχει 620 άλογα σήμερα, η μεγάλη έχει 1000) δεν έχει κανένα νόημα με χειροκίνητο. Για αυτό άλλωστε δεν υπάρχουν χειροκίνητες Ferrari (ούτε φυσικά με μετατροπέα Φάνη...) εδώ και 10 χρόνια!!!

                              Για αυτό και έχουν αποκλειστεί αμφότερα απο την λίστα των αυτοκινήτων μου!! 😊 😜
                              Σπόρ μόνο με μετατροπέα, aka παλιά Porsche (ακόμα θυμα΄μαι την 928 που είχα οδηγήσει) ή Αμερικάνικο (Corvette το όνειρό μου) με άπειρα κυβικά και ράθυμο V8.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • realzeus
                                realzeus last edited by realzeus

                                Δεν παλεύεις κάστανο ρε Φάνη... 😂 😂 😂

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                  Δεν παλεύεις κάστανο ρε Φάνη... 😂 😂 😂

                                  Αχαχαχα!!

                                  Γούστα είναι αυτά Αλέξναδρε...εγώ είμαι άλλης φιλοσοφίας στην αυτοκίνηση, θέλω V8 ράθυμο με μπάσο ήχο και πολλά κυβικά που να καίνε βενζίνη έτσι χωρίς λόγο (αφού δεν αποδίδουν και πολύ), απλά επειδή μπορούν!! Μοτέρ που στροφάρουν στις 8-9.000σαλ και ουρλιάζουν δεν με συγκινούν, με κουράζουν! Αγαπημένο μου αυτοκίνητο ΟΛΩΝ των εποχών Porsche 911 (κυρίως η RS) και εαν είχα χρήματα μια τέτοια θα έπαιρνα πρώτα πρώτα!

                                  Σκέψου ότι εαν είχα χρήματα θα έπαιρνα '80's Camaro ή TransAm να τα αναπαλαιώσω...αυτά αγαπώ. Ferrari μόνο η Testarossa με συγκινεί λόγω παιδικών αναμνήσεων.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • dimitriscsd
                                    dimitriscsd @kostast last edited by

                                    @kostast said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                    @mastoras78 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                    @lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                    Γιατί να σου κάνω αναφορά; Τι ειμαι;;; Σαν την γνωστή προσωπικότητα του forum;;;;
                                    Την επομενη φόρα ομως προσπάθησε να μου πεις είσαι "άσχετος"... Να δεις πόσους υπερασπιστές θα εχω👌 🤠

                                    Lap δε σταματάς να πονάς και μας το μαρτυράς... 😳

                                    Ο μόνος λόγος να μην επιλέξει κάποιος αυτόματο κιβώτιο σε σύγχρονο αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης είναι η αυξημένη τιμή.

                                    Σε πιό οδηγοκεντρικές και ισχυρές κατασκευές αν κάποιος το έχει φετίχ εκεί οκ, έχει ίσως κάποιο νόημα το manual χωρίς απαραίτητα να είναι και ταχύτερος σε σχέση με ένα καλό αυτόματο.

                                    Δεν είναι ΠΟΤΕ ταχύτερος από ένα αξιοπρεπές αυτόματο. Πουθενά - είτε σε σπορ κατασκευές είτε σε αυτοκίνητα "κύρους"- δεν υπάρχει πλέον συμπλέκτης. Ούτε φυσικά στα αγωνιστικά.

                                    Αν σε κάποιον αρέσει η διαδικασία, κάνει το κέφι του με το χειροκίνητο και μπράβο του. Επίσης αν θέλει να γλιτώσει το διχίλιαρο που κοστίζει επιπλέον ένα αυτόματο.

                                    Και φυσικό είναι να έχουμε κάποιοι απαξιωτική στάση απέναντι στα χειροκίνητα. Είναι τεχνολογία λίθινης εποχής. Γεμίσαμε οδηγάρες που αναζητούν την οδηγική απόλαυση. Πες την αλήθεια άνθρωπε, δεν θέλεις να δώσεις τα παραπάνω χρήματα για το αυτόματο.

                                    Τα υπόλοιπα είναι ν αγαπιόμαστε...

                                    Κι όμως υπάρχουμε και εμείς που δεν είχαμε κανένα πρόβλημα να δώσουμε άλλα 2 χιλιάρικα για αυτόματο και απλα ΔΕΝ το θέλαμε... Ο καθένας έχει τα γούστα του. Όταν δοκίμασα το χειροκίνητο στο δικό μου ενθουσιάστηκα τόσο πολύ που ούτε να το σκεφτώ δεν ήθελα το αυτόματο. Και δεν θεωρώ τον εαυτό μου οδηγάρα. Περνάω πιο καλά όμως σε μια ωραία διαδρομή να παίρνω εγώ τις αποφάσεις και να συμμετέχω περισσότερο, κι ας πηγαίνω σε απόλυτα νούμερα πιο αργά. Δε κάνω αγώνα... Όσο για τις υπόλοιπες διαδρομές (πέραν της βόλτας), είναι τόσο σωστό και άνετο στη λειτουργία του που δεν με κουράζει. Το χειροκίνητο του C3 Aircross που δοκίμασα κόντεψε να με ρίξει στα ναρκωτικά...

                                    Είναι ανάλογα την χρήση, τα γούστα και το αυτοκίνητο. Αυτόματο ΜΧ5 όπως είπε ο φίλος πιο πάνω είναι απλά έγκλημα!

                                    Εγώ που δε μπορώ να έχω ένα αμάξι οικογενειακό για ταξίδια και ένα για την βόλτα (βλ. ΜΧ5), κοίταξα να τα συνδυάσω και το Focus πέτυχε ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που έψαχνα...

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      @fanis75 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                      Γούστα είναι αυτά Αλέξναδρε...εγώ είμαι άλλης φιλοσοφίας στην αυτοκίνηση, θέλω V8 ράθυμο με μπάσο ήχο και πολλά κυβικά που να καίνε βενζίνη έτσι χωρίς λόγο (αφού δεν αποδίδουν και πολύ), απλά επειδή μπορούν!! Μοτέρ που στροφάρουν στις 8-9.000σαλ και ουρλιάζουν δεν με συγκινούν, με κουράζουν! Αγαπημένο μου αυτοκίνητο ΟΛΩΝ των εποχών Porsche 911 (κυρίως η RS) και εαν είχα χρήματα μια τέτοια θα έπαιρνα πρώτα πρώτα!

                                      H RS στροφάριζε ψηλά πάντως. Τώρα κατάλαβα όμως γιατί δεν σου αρέσουν και τα διπλοσύμπλεκτα. Δεν σου αρέσει τίποτα σπορ και γρήγορο. 😛

                                      @fanis75 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                      Σκέψου ότι εαν είχα χρήματα θα έπαιρνα '80's Camaro ή TransAm να τα αναπαλαιώσω...αυτά αγαπώ.

                                      Μήπως είσαι τίποτα redneck που απλά μιλάς καλά Ελληνικά; Γιατί για Ευρωπαίο δεν σε κόβω (αυτοκινητιστικά). 😂

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Και εγώ είχα την οικονομική δυνατότητα. Αυτό που το παίζουν υπεράνω συμμφορουμιτες λες και εμείς είμαστε τίποτα ζητουλες, ψηλοσυμπλεγματικο το βρισκω, τεσπά.
                                        Στο δικό μου έβγαινε μόνο cvt χωρίς χειροκίνητη λειτουργία, στο fl την προσέθεσαν. Όταν είδα τα κλατς κλουτς του χειροκίνητου και τον πολύ καλό και παναλφρο συμπλέκτη τότε επέλεξα την καλύτερη έκδοση για εμένα. Δεν το μετάνιωσα στιγμή.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @dimitriscsd last edited by

                                          @dimitriscsd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                          Είναι ανάλογα την χρήση, τα γούστα και το αυτοκίνητο. Αυτόματο ΜΧ5 όπως είπε ο φίλος πιο πάνω είναι απλά έγκλημα!

                                          Εγώ το ανάποδο...αχαχα! Ποτέ δεν θα αγόραζα ΜΧ5 χειροκίνητο...εξάλλου και την Ζ4 αυτόματη την πήρα (ήταν προ-απαιτούμενο)

                                          @realzeus said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                          H RS στροφάριζε ψηλά πάντως. Τώρα κατάλαβα όμως γιατί δεν σου αρέσουν και τα διπλοσύμπλεκτα. Δεν σου αρέσει τίποτα σπορ και γρήγορο. 😛
                                          Μήπως είσαι τίποτα redneck που απλά μιλάς καλά Ελληνικά; Γιατί για Ευρωπαίο δεν σε κόβω (αυτοκινητιστικά). 😂

                                          1. Το ξέρω για την RS και την αγαπώ. Γενικά αγαπώ την 911, την θεωρώ το καλύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών, σε όλες της τις εκφάνσεις και εκδόσεις.

                                          2. Φυσικά και μου αρέσουν τα σπόρ και γρήγορα!! Απλά με άλλο τρόπο...π.χ. Corvette. ή ένας Hemi 6.2 V8 ή ένα Viper. Αντε και μια αρχοντική Jaguar or Aston.

                                          3. Λες να είμαι Αμερικ(λ)άνος!?!?! αχαχαχα.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          dimitriscsd 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Η 911 είναι ένα εξαιρετικό sportscar, το οποίο όμως δεν μπορεί να συγκριθεί σε καμία περίπτωση με τον (ακριβότερο είναι η αλήθεια) ανταγωνισμό από Ιταλία (Ferrari, Lamborghini) και Αγγλία (McLaren). H 911 δεν είναι supercar, είναι ένα καθημερινό sportscar. Βέβαια κι αυτή διπλοσύμπλεκτο έχει Φάνη μου, όπως και η Corvette πλέον. Μόνον οι Aston Martin έχουν μετατροπέα από τα exotics.

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 13 / 104
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr