-
@sgl said in Hyundai IONIQ 5:
Θα έλεγα ότι ίσα ίσα κυρίως σε μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι απαραίτητο το one pedal που έχεις συνεχώς σταμάτα -ξεκίνα και βολεύει απίστευτα. Αλλά ίσως είναι θέμα κόστους και δεν μπαίνει εύκολα σε μικρότερης αξίας ηλεκτρικά.
Πάντως είπα προσωπικά εγώ δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό χωρίς one pedal- αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για πολλούς δεν είναι deal breaker και πολύ καλά κάνουν(κάνετε).δυστυχως δεν εχουν ολοι οι κατασκευαστες και δεν ξερω αν ειναι θεμα κοστους ή συνειδητης επιλογης. Εχουν τα τεσλα, τα γερμανικα και τα κορεατικα. Οι αλλοι δεν εχουν νομιζω.
-
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@sgl said in Hyundai IONIQ 5:
Θα έλεγα ότι ίσα ίσα κυρίως σε μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι απαραίτητο το one pedal που έχεις συνεχώς σταμάτα -ξεκίνα και βολεύει απίστευτα. Αλλά ίσως είναι θέμα κόστους και δεν μπαίνει εύκολα σε μικρότερης αξίας ηλεκτρικά.
Πάντως είπα προσωπικά εγώ δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό χωρίς one pedal- αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για πολλούς δεν είναι deal breaker και πολύ καλά κάνουν(κάνετε).δυστυχως δεν εχουν ολοι οι κατασκευαστες και δεν ξερω αν ειναι θεμα κοστους ή συνειδητης επιλογης. Εχουν τα τεσλα, τα γερμανικα και τα κορεατικα. Οι αλλοι δεν εχουν νομιζω.
Και η Volvo δεν δίνει??? Που είναι Geely ουσιαστικά
-
@cirus said in Hyundai IONIQ 5:
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@sgl said in Hyundai IONIQ 5:
Θα έλεγα ότι ίσα ίσα κυρίως σε μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι απαραίτητο το one pedal που έχεις συνεχώς σταμάτα -ξεκίνα και βολεύει απίστευτα. Αλλά ίσως είναι θέμα κόστους και δεν μπαίνει εύκολα σε μικρότερης αξίας ηλεκτρικά.
Πάντως είπα προσωπικά εγώ δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό χωρίς one pedal- αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για πολλούς δεν είναι deal breaker και πολύ καλά κάνουν(κάνετε).δυστυχως δεν εχουν ολοι οι κατασκευαστες και δεν ξερω αν ειναι θεμα κοστους ή συνειδητης επιλογης. Εχουν τα τεσλα, τα γερμανικα και τα κορεατικα. Οι αλλοι δεν εχουν νομιζω.
Και η Volvo δεν δίνει??? Που είναι Geely ουσιαστικά
στο ex30 που οδηγησα ειναι τελειως της πλακας το regen. Μου ειπε ο πωλητης οτι στο 40 ειναι πιο ισχυρο, αλλα δεν το εχω δει ο ιδιος.
-
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@cirus said in Hyundai IONIQ 5:
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@sgl said in Hyundai IONIQ 5:
Θα έλεγα ότι ίσα ίσα κυρίως σε μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι απαραίτητο το one pedal που έχεις συνεχώς σταμάτα -ξεκίνα και βολεύει απίστευτα. Αλλά ίσως είναι θέμα κόστους και δεν μπαίνει εύκολα σε μικρότερης αξίας ηλεκτρικά.
Πάντως είπα προσωπικά εγώ δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό χωρίς one pedal- αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για πολλούς δεν είναι deal breaker και πολύ καλά κάνουν(κάνετε).δυστυχως δεν εχουν ολοι οι κατασκευαστες και δεν ξερω αν ειναι θεμα κοστους ή συνειδητης επιλογης. Εχουν τα τεσλα, τα γερμανικα και τα κορεατικα. Οι αλλοι δεν εχουν νομιζω.
Και η Volvo δεν δίνει??? Που είναι Geely ουσιαστικά
στο ex30 που οδηγησα ειναι τελειως της πλακας το regen. Μου ειπε ο πωλητης οτι στο 40 ειναι πιο ισχυρο, αλλα δεν το εχω δει ο ιδιος.
Δεν το έχω οδηγήσει το ex30 αλλά νομίζω διαφημίζεται και αυτό σαν one pedal driving
-
@cirus said in Hyundai IONIQ 5:
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@cirus said in Hyundai IONIQ 5:
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@sgl said in Hyundai IONIQ 5:
Θα έλεγα ότι ίσα ίσα κυρίως σε μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι απαραίτητο το one pedal που έχεις συνεχώς σταμάτα -ξεκίνα και βολεύει απίστευτα. Αλλά ίσως είναι θέμα κόστους και δεν μπαίνει εύκολα σε μικρότερης αξίας ηλεκτρικά.
Πάντως είπα προσωπικά εγώ δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό χωρίς one pedal- αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για πολλούς δεν είναι deal breaker και πολύ καλά κάνουν(κάνετε).δυστυχως δεν εχουν ολοι οι κατασκευαστες και δεν ξερω αν ειναι θεμα κοστους ή συνειδητης επιλογης. Εχουν τα τεσλα, τα γερμανικα και τα κορεατικα. Οι αλλοι δεν εχουν νομιζω.
Και η Volvo δεν δίνει??? Που είναι Geely ουσιαστικά
στο ex30 που οδηγησα ειναι τελειως της πλακας το regen. Μου ειπε ο πωλητης οτι στο 40 ειναι πιο ισχυρο, αλλα δεν το εχω δει ο ιδιος.
Δεν το έχω οδηγήσει το ex30 αλλά νομίζω διαφημίζεται και αυτό σαν one pedal driving
και εγω διαφημιζω οτι ειμαι 1.95 κουκλος με σωματαρα
-
Όντως έχει, αλλά με πολύ αδύναμη (και μη ρυθμιζόμενη) ανάκτηση.
-
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@cirus said in Hyundai IONIQ 5:
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@cirus said in Hyundai IONIQ 5:
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@sgl said in Hyundai IONIQ 5:
Θα έλεγα ότι ίσα ίσα κυρίως σε μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι απαραίτητο το one pedal που έχεις συνεχώς σταμάτα -ξεκίνα και βολεύει απίστευτα. Αλλά ίσως είναι θέμα κόστους και δεν μπαίνει εύκολα σε μικρότερης αξίας ηλεκτρικά.
Πάντως είπα προσωπικά εγώ δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό χωρίς one pedal- αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για πολλούς δεν είναι deal breaker και πολύ καλά κάνουν(κάνετε).δυστυχως δεν εχουν ολοι οι κατασκευαστες και δεν ξερω αν ειναι θεμα κοστους ή συνειδητης επιλογης. Εχουν τα τεσλα, τα γερμανικα και τα κορεατικα. Οι αλλοι δεν εχουν νομιζω.
Και η Volvo δεν δίνει??? Που είναι Geely ουσιαστικά
στο ex30 που οδηγησα ειναι τελειως της πλακας το regen. Μου ειπε ο πωλητης οτι στο 40 ειναι πιο ισχυρο, αλλα δεν το εχω δει ο ιδιος.
Δεν το έχω οδηγήσει το ex30 αλλά νομίζω διαφημίζεται και αυτό σαν one pedal driving
και εγω διαφημιζω οτι ειμαι 1.95 κουκλος με σωματαρα
Και τι ?
Δεν είσαι ??
-
@cirus said in Hyundai IONIQ 5:
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@cirus said in Hyundai IONIQ 5:
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@cirus said in Hyundai IONIQ 5:
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@sgl said in Hyundai IONIQ 5:
Θα έλεγα ότι ίσα ίσα κυρίως σε μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι απαραίτητο το one pedal που έχεις συνεχώς σταμάτα -ξεκίνα και βολεύει απίστευτα. Αλλά ίσως είναι θέμα κόστους και δεν μπαίνει εύκολα σε μικρότερης αξίας ηλεκτρικά.
Πάντως είπα προσωπικά εγώ δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό χωρίς one pedal- αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για πολλούς δεν είναι deal breaker και πολύ καλά κάνουν(κάνετε).δυστυχως δεν εχουν ολοι οι κατασκευαστες και δεν ξερω αν ειναι θεμα κοστους ή συνειδητης επιλογης. Εχουν τα τεσλα, τα γερμανικα και τα κορεατικα. Οι αλλοι δεν εχουν νομιζω.
Και η Volvo δεν δίνει??? Που είναι Geely ουσιαστικά
στο ex30 που οδηγησα ειναι τελειως της πλακας το regen. Μου ειπε ο πωλητης οτι στο 40 ειναι πιο ισχυρο, αλλα δεν το εχω δει ο ιδιος.
Δεν το έχω οδηγήσει το ex30 αλλά νομίζω διαφημίζεται και αυτό σαν one pedal driving
και εγω διαφημιζω οτι ειμαι 1.95 κουκλος με σωματαρα
Και τι ?
Δεν είσαι ??
Τα είπαμε φευγαλέα την άλλη φορά στο ψαρονέφρι και δεν θυμάσαι
-
-Γιατρέ μου έχω πρόβλημα!!! Δεν μου δίνουν σημάδια, νιωθω αόρατος!
-Ο επόμενος παρακαλώ!
-
@sgl said in Hyundai IONIQ 5:
Όσο η Tesla έχει τις τιμές που έχει νομίζω είναι μονόδρομος
Εεε ναι!! Καιρό τώρα το λέω, σε ηλεκτρικό η Τέσλα ειναι μονόδρομος. Άντε και κάνα ΜΠΥΝΤ για μικρά/φτηνά, όσο έχουν τέτοιες τιμές. Οι Κορεάτες ειναι too little too late.
-
Αν οδηγήσεις ευρωπαϊκό ηλεκτρικό πλην porsche και μερικών bmw θα νομίζεις ότι τα ηλεκτρτικά ΙΧ είναι σαν το
μόλις οδηγήσεις Tesla θα καταλάβεις
-
@red_monster said in Hyundai IONIQ 5:
Αν οδηγήσεις ευρωπαϊκό ηλεκτρικό πλην porsche και μερικών bmw
Μόνο αυτά έχω οδηγήσει από Ευρωπαϊκά...και δεν θα αγόραζα και κάτι άλλο πέραν αυτών.
-
@fanis75 said in Hyundai IONIQ 5:
@sgl said in Hyundai IONIQ 5:
Όσο η Tesla έχει τις τιμές που έχει νομίζω είναι μονόδρομος
Εεε ναι!! Καιρό τώρα το λέω, σε ηλεκτρικό η Τέσλα ειναι μονόδρομος. Άντε και κάνα ΜΠΥΝΤ για μικρά/φτηνά, όσο έχουν τέτοιες τιμές. Οι Κορεάτες ειναι too little too late.
ειναι ωραια τα κορεατικα, απλα η τεσλα εχει καταστρεψει την αγορα με την τιμολογηση της. Ετσι τα κορεατικα φαινονται ακριβα αν και εχουν καταπληκτικο design (το ξερω οτι θα διαφωνησουμε εδω
) και καλη τεχνολογια.
-
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
ειναι ωραια τα κορεατικα, απλα η τεσλα εχει καταστρεψει την αγορα με την τιμολογηση της. Ετσι τα κορεατικα φαινονται ακριβα αν και εχουν καταπληκτικο design (το ξερω οτι θα διαφωνησουμε εδω
) και καλη τεχνολογια.
Ειναι εκτός τόπου και χρόνου ως προς την τιμολόγηση. Οποτε τρώνε άκυρο από τα αποδυτήρια, όταν το πολύ ανώτερο Τέσλα ειναι αρκετά φτηνότερο. Προσωπικά, τα βρίσκω και άσχημα, ειδικά πίσω, αλλά ΟΚ αυτό ειναι υποκειμενικό.
-
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@fanis75 said in Hyundai IONIQ 5:
@sgl said in Hyundai IONIQ 5:
Όσο η Tesla έχει τις τιμές που έχει νομίζω είναι μονόδρομος
Εεε ναι!! Καιρό τώρα το λέω, σε ηλεκτρικό η Τέσλα ειναι μονόδρομος. Άντε και κάνα ΜΠΥΝΤ για μικρά/φτηνά, όσο έχουν τέτοιες τιμές. Οι Κορεάτες ειναι too little too late.
ειναι ωραια τα κορεατικα, απλα η τεσλα εχει καταστρεψει την αγορα με την τιμολογηση της. Ετσι τα κορεατικα φαινονται ακριβα αν και εχουν καταπληκτικο design (το ξερω οτι θα διαφωνησουμε εδω
) και καλη τεχνολογια.
Και τεχνολογία έχουν και πιο όμορφα είναι από τα Τέσλα (για μένα πάντα) και κλείνουν το τεχνολογικό κενό που υπάρχει σιγά σιγά.
Μόνο πρόβλημα τους είναι ότι δεν έχουν καταφέρει να ρίξουν όσο χρειάζεται το κόστος κατασκευής για να ανταγωνιστούν τα Τέσλα και τους Κινέζους. Όμως πιστεύω θα γίνει και αυτό.
Όσοι περισσότεροι τόσο το καλύτερο. Τους θέλουμε όλους τους παίκτες. Και Ευρωπαίους και Ιάπωνες και Τέσλα και κορεάτες. Ο ανταγωνισμός φέρνει καλύτερα κόστη και επιλογές για όλους μας
Απλά οι Ευρωπαίοι να ξυπνήσουν χρειάζεται. Αν τους είναι δύσκολο τώρα πλέον το κατάλαβαν. Ελπίζω να μην είναι αργά
-
Σήμερα έκατσα πίσω σε δημοσιογραφικό EV6. Είχα γράψει τη δοκιμή του EV6 GT αλλά δεν το θυμόμουν τόσο χάλια. Εντελώς αλλοπρόσαλλοι χώροι. Απλετοι για τα γόνατα, να κάτσεις σταυροπόδι. Και ταυτόχρονα, το κεφάλι να βρίσκει έντονα στην οροφή. Τα δε πλαστικά ήταν μετριότατο. Κρίμα να φτιάχνεις κάτι τόσο αξιόλογο και να την πατάς στα απλά.
-
@dimsabas said in Hyundai IONIQ 5:
Σήμερα έκατσα πίσω σε δημοσιογραφικό EV6. Είχα γράψει τη δοκιμή του EV6 GT αλλά δεν το θυμόμουν τόσο χάλια. Εντελώς αλλοπρόσαλλοι χώροι. Απλετοι για τα γόνατα, να κάτσεις σταυροπόδι. Και ταυτόχρονα, το κεφάλι να βρίσκει έντονα στην οροφή. Τα δε πλαστικά ήταν μετριότατο. Κρίμα να φτιάχνεις κάτι τόσο αξιόλογο και να την πατάς στα απλά.
Δεν έχεις άδικο αλλά είσαι ψηλός και το Kia έχει μεγάλη γωνία πίσω. Σε ioniq 5 σίγουρα δεν θα είχες αυτό το πρόβλημα. Απορώ σε ioniq 6 πως θα ήσουν επειδή επίσης έχει καμπύλη πίσω.
-
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@dimsabas said in Hyundai IONIQ 5:
Σήμερα έκατσα πίσω σε δημοσιογραφικό EV6. Είχα γράψει τη δοκιμή του EV6 GT αλλά δεν το θυμόμουν τόσο χάλια. Εντελώς αλλοπρόσαλλοι χώροι. Απλετοι για τα γόνατα, να κάτσεις σταυροπόδι. Και ταυτόχρονα, το κεφάλι να βρίσκει έντονα στην οροφή. Τα δε πλαστικά ήταν μετριότατο. Κρίμα να φτιάχνεις κάτι τόσο αξιόλογο και να την πατάς στα απλά.
Δεν έχεις άδικο αλλά είσαι ψηλός και το Kia έχει μεγάλη γωνία πίσω. Σε ioniq 5 σίγουρα δεν θα είχες αυτό το πρόβλημα. Απορώ σε ioniq 6 πως θα ήσουν επειδή επίσης έχει καμπύλη πίσω.
Εκεί το γέλιο είναι μπροστά με ηλιοροφή. Τουλάχιστον 50 μοίρες γερμένο το κεφάλι για να χωρέσω.
-
@dimsabas said in Hyundai IONIQ 5:
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@dimsabas said in Hyundai IONIQ 5:
Σήμερα έκατσα πίσω σε δημοσιογραφικό EV6. Είχα γράψει τη δοκιμή του EV6 GT αλλά δεν το θυμόμουν τόσο χάλια. Εντελώς αλλοπρόσαλλοι χώροι. Απλετοι για τα γόνατα, να κάτσεις σταυροπόδι. Και ταυτόχρονα, το κεφάλι να βρίσκει έντονα στην οροφή. Τα δε πλαστικά ήταν μετριότατο. Κρίμα να φτιάχνεις κάτι τόσο αξιόλογο και να την πατάς στα απλά.
Δεν έχεις άδικο αλλά είσαι ψηλός και το Kia έχει μεγάλη γωνία πίσω. Σε ioniq 5 σίγουρα δεν θα είχες αυτό το πρόβλημα. Απορώ σε ioniq 6 πως θα ήσουν επειδή επίσης έχει καμπύλη πίσω.
Εκεί το γέλιο είναι μπροστά με ηλιοροφή. Τουλάχιστον 50 μοίρες γερμένο το κεφάλι για να χωρέσω.
Μόνο σε Σιτροέν χώρας και εσύ νομίζω
-
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@dimsabas said in Hyundai IONIQ 5:
@dettol said in Hyundai IONIQ 5:
@dimsabas said in Hyundai IONIQ 5:
Σήμερα έκατσα πίσω σε δημοσιογραφικό EV6. Είχα γράψει τη δοκιμή του EV6 GT αλλά δεν το θυμόμουν τόσο χάλια. Εντελώς αλλοπρόσαλλοι χώροι. Απλετοι για τα γόνατα, να κάτσεις σταυροπόδι. Και ταυτόχρονα, το κεφάλι να βρίσκει έντονα στην οροφή. Τα δε πλαστικά ήταν μετριότατο. Κρίμα να φτιάχνεις κάτι τόσο αξιόλογο και να την πατάς στα απλά.
Δεν έχεις άδικο αλλά είσαι ψηλός και το Kia έχει μεγάλη γωνία πίσω. Σε ioniq 5 σίγουρα δεν θα είχες αυτό το πρόβλημα. Απορώ σε ioniq 6 πως θα ήσουν επειδή επίσης έχει καμπύλη πίσω.
Εκεί το γέλιο είναι μπροστά με ηλιοροφή. Τουλάχιστον 50 μοίρες γερμένο το κεφάλι για να χωρέσω.
Μόνο σε Σιτροέν χώρας και εσύ νομίζω
Αλήθεια είναι, αλλά του έχει μείνει το σφίξιμο από τα ΜΧ-5...
Hyundai IONIQ 5