Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai IONIQ 5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai IONIQ 5
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    119
    23507
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @sgl last edited by

      @sgl said in Hyundai IONIQ 5:

      Θα έλεγα ότι ίσα ίσα κυρίως σε μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι απαραίτητο το one pedal που έχεις συνεχώς σταμάτα -ξεκίνα και βολεύει απίστευτα. Αλλά ίσως είναι θέμα κόστους και δεν μπαίνει εύκολα σε μικρότερης αξίας ηλεκτρικά.
      Πάντως είπα προσωπικά εγώ δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό χωρίς one pedal- αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για πολλούς δεν είναι deal breaker και πολύ καλά κάνουν(κάνετε).

      δυστυχως δεν εχουν ολοι οι κατασκευαστες και δεν ξερω αν ειναι θεμα κοστους ή συνειδητης επιλογης. Εχουν τα τεσλα, τα γερμανικα και τα κορεατικα. Οι αλλοι δεν εχουν νομιζω.

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @dettol last edited by

        @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

        @sgl said in Hyundai IONIQ 5:

        Θα έλεγα ότι ίσα ίσα κυρίως σε μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι απαραίτητο το one pedal που έχεις συνεχώς σταμάτα -ξεκίνα και βολεύει απίστευτα. Αλλά ίσως είναι θέμα κόστους και δεν μπαίνει εύκολα σε μικρότερης αξίας ηλεκτρικά.
        Πάντως είπα προσωπικά εγώ δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό χωρίς one pedal- αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για πολλούς δεν είναι deal breaker και πολύ καλά κάνουν(κάνετε).

        δυστυχως δεν εχουν ολοι οι κατασκευαστες και δεν ξερω αν ειναι θεμα κοστους ή συνειδητης επιλογης. Εχουν τα τεσλα, τα γερμανικα και τα κορεατικα. Οι αλλοι δεν εχουν νομιζω.

        Και η Volvo δεν δίνει??? Που είναι Geely ουσιαστικά

        Cirus the virus

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @cirus last edited by

          @cirus said in Hyundai IONIQ 5:

          @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

          @sgl said in Hyundai IONIQ 5:

          Θα έλεγα ότι ίσα ίσα κυρίως σε μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι απαραίτητο το one pedal που έχεις συνεχώς σταμάτα -ξεκίνα και βολεύει απίστευτα. Αλλά ίσως είναι θέμα κόστους και δεν μπαίνει εύκολα σε μικρότερης αξίας ηλεκτρικά.
          Πάντως είπα προσωπικά εγώ δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό χωρίς one pedal- αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για πολλούς δεν είναι deal breaker και πολύ καλά κάνουν(κάνετε).

          δυστυχως δεν εχουν ολοι οι κατασκευαστες και δεν ξερω αν ειναι θεμα κοστους ή συνειδητης επιλογης. Εχουν τα τεσλα, τα γερμανικα και τα κορεατικα. Οι αλλοι δεν εχουν νομιζω.

          Και η Volvo δεν δίνει??? Που είναι Geely ουσιαστικά

          στο ex30 που οδηγησα ειναι τελειως της πλακας το regen. Μου ειπε ο πωλητης οτι στο 40 ειναι πιο ισχυρο, αλλα δεν το εχω δει ο ιδιος.

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus @dettol last edited by

            @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

            @cirus said in Hyundai IONIQ 5:

            @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

            @sgl said in Hyundai IONIQ 5:

            Θα έλεγα ότι ίσα ίσα κυρίως σε μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι απαραίτητο το one pedal που έχεις συνεχώς σταμάτα -ξεκίνα και βολεύει απίστευτα. Αλλά ίσως είναι θέμα κόστους και δεν μπαίνει εύκολα σε μικρότερης αξίας ηλεκτρικά.
            Πάντως είπα προσωπικά εγώ δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό χωρίς one pedal- αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για πολλούς δεν είναι deal breaker και πολύ καλά κάνουν(κάνετε).

            δυστυχως δεν εχουν ολοι οι κατασκευαστες και δεν ξερω αν ειναι θεμα κοστους ή συνειδητης επιλογης. Εχουν τα τεσλα, τα γερμανικα και τα κορεατικα. Οι αλλοι δεν εχουν νομιζω.

            Και η Volvo δεν δίνει??? Που είναι Geely ουσιαστικά

            στο ex30 που οδηγησα ειναι τελειως της πλακας το regen. Μου ειπε ο πωλητης οτι στο 40 ειναι πιο ισχυρο, αλλα δεν το εχω δει ο ιδιος.

            Δεν το έχω οδηγήσει το ex30 αλλά νομίζω διαφημίζεται και αυτό σαν one pedal driving

            Cirus the virus

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @cirus last edited by

              @cirus said in Hyundai IONIQ 5:

              @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

              @cirus said in Hyundai IONIQ 5:

              @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

              @sgl said in Hyundai IONIQ 5:

              Θα έλεγα ότι ίσα ίσα κυρίως σε μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι απαραίτητο το one pedal που έχεις συνεχώς σταμάτα -ξεκίνα και βολεύει απίστευτα. Αλλά ίσως είναι θέμα κόστους και δεν μπαίνει εύκολα σε μικρότερης αξίας ηλεκτρικά.
              Πάντως είπα προσωπικά εγώ δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό χωρίς one pedal- αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για πολλούς δεν είναι deal breaker και πολύ καλά κάνουν(κάνετε).

              δυστυχως δεν εχουν ολοι οι κατασκευαστες και δεν ξερω αν ειναι θεμα κοστους ή συνειδητης επιλογης. Εχουν τα τεσλα, τα γερμανικα και τα κορεατικα. Οι αλλοι δεν εχουν νομιζω.

              Και η Volvo δεν δίνει??? Που είναι Geely ουσιαστικά

              στο ex30 που οδηγησα ειναι τελειως της πλακας το regen. Μου ειπε ο πωλητης οτι στο 40 ειναι πιο ισχυρο, αλλα δεν το εχω δει ο ιδιος.

              Δεν το έχω οδηγήσει το ex30 αλλά νομίζω διαφημίζεται και αυτό σαν one pedal driving

              και εγω διαφημιζω οτι ειμαι 1.95 κουκλος με σωματαρα 🙂

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                dimsabas last edited by

                Όντως έχει, αλλά με πολύ αδύναμη (και μη ρυθμιζόμενη) ανάκτηση.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • cirus
                  cirus @dettol last edited by

                  @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

                  @cirus said in Hyundai IONIQ 5:

                  @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

                  @cirus said in Hyundai IONIQ 5:

                  @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

                  @sgl said in Hyundai IONIQ 5:

                  Θα έλεγα ότι ίσα ίσα κυρίως σε μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι απαραίτητο το one pedal που έχεις συνεχώς σταμάτα -ξεκίνα και βολεύει απίστευτα. Αλλά ίσως είναι θέμα κόστους και δεν μπαίνει εύκολα σε μικρότερης αξίας ηλεκτρικά.
                  Πάντως είπα προσωπικά εγώ δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό χωρίς one pedal- αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για πολλούς δεν είναι deal breaker και πολύ καλά κάνουν(κάνετε).

                  δυστυχως δεν εχουν ολοι οι κατασκευαστες και δεν ξερω αν ειναι θεμα κοστους ή συνειδητης επιλογης. Εχουν τα τεσλα, τα γερμανικα και τα κορεατικα. Οι αλλοι δεν εχουν νομιζω.

                  Και η Volvo δεν δίνει??? Που είναι Geely ουσιαστικά

                  στο ex30 που οδηγησα ειναι τελειως της πλακας το regen. Μου ειπε ο πωλητης οτι στο 40 ειναι πιο ισχυρο, αλλα δεν το εχω δει ο ιδιος.

                  Δεν το έχω οδηγήσει το ex30 αλλά νομίζω διαφημίζεται και αυτό σαν one pedal driving

                  και εγω διαφημιζω οτι ειμαι 1.95 κουκλος με σωματαρα 🙂

                  Και τι ?

                  Δεν είσαι ??

                  🤣

                  Cirus the virus

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol @cirus last edited by

                    @cirus said in Hyundai IONIQ 5:

                    @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

                    @cirus said in Hyundai IONIQ 5:

                    @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

                    @cirus said in Hyundai IONIQ 5:

                    @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

                    @sgl said in Hyundai IONIQ 5:

                    Θα έλεγα ότι ίσα ίσα κυρίως σε μικρά ηλεκτρικά πόλης είναι απαραίτητο το one pedal που έχεις συνεχώς σταμάτα -ξεκίνα και βολεύει απίστευτα. Αλλά ίσως είναι θέμα κόστους και δεν μπαίνει εύκολα σε μικρότερης αξίας ηλεκτρικά.
                    Πάντως είπα προσωπικά εγώ δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό χωρίς one pedal- αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για πολλούς δεν είναι deal breaker και πολύ καλά κάνουν(κάνετε).

                    δυστυχως δεν εχουν ολοι οι κατασκευαστες και δεν ξερω αν ειναι θεμα κοστους ή συνειδητης επιλογης. Εχουν τα τεσλα, τα γερμανικα και τα κορεατικα. Οι αλλοι δεν εχουν νομιζω.

                    Και η Volvo δεν δίνει??? Που είναι Geely ουσιαστικά

                    στο ex30 που οδηγησα ειναι τελειως της πλακας το regen. Μου ειπε ο πωλητης οτι στο 40 ειναι πιο ισχυρο, αλλα δεν το εχω δει ο ιδιος.

                    Δεν το έχω οδηγήσει το ex30 αλλά νομίζω διαφημίζεται και αυτό σαν one pedal driving

                    και εγω διαφημιζω οτι ειμαι 1.95 κουκλος με σωματαρα 🙂

                    Και τι ?

                    Δεν είσαι ??

                    🤣

                    Τα είπαμε φευγαλέα την άλλη φορά στο ψαρονέφρι και δεν θυμάσαι 😂

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap last edited by lap

                      -Γιατρέ μου έχω πρόβλημα!!! Δεν μου δίνουν σημάδια, νιωθω αόρατος!

                      -Ο επόμενος παρακαλώ!

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @sgl last edited by

                        @sgl said in Hyundai IONIQ 5:

                        Όσο η Tesla έχει τις τιμές που έχει νομίζω είναι μονόδρομος

                        Εεε ναι!! Καιρό τώρα το λέω, σε ηλεκτρικό η Τέσλα ειναι μονόδρομος. Άντε και κάνα ΜΠΥΝΤ για μικρά/φτηνά, όσο έχουν τέτοιες τιμές. Οι Κορεάτες ειναι too little too late.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by red_monster

                          Αν οδηγήσεις ευρωπαϊκό ηλεκτρικό πλην porsche και μερικών bmw θα νομίζεις ότι τα ηλεκτρτικά ΙΧ είναι σαν το

                          alt text

                          μόλις οδηγήσεις Tesla θα καταλάβεις

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @red_monster last edited by

                            @red_monster said in Hyundai IONIQ 5:

                            Αν οδηγήσεις ευρωπαϊκό ηλεκτρικό πλην porsche και μερικών bmw

                            Μόνο αυτά έχω οδηγήσει από Ευρωπαϊκά...και δεν θα αγόραζα και κάτι άλλο πέραν αυτών.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dettol @fanis75 last edited by

                              @fanis75 said in Hyundai IONIQ 5:

                              @sgl said in Hyundai IONIQ 5:

                              Όσο η Tesla έχει τις τιμές που έχει νομίζω είναι μονόδρομος

                              Εεε ναι!! Καιρό τώρα το λέω, σε ηλεκτρικό η Τέσλα ειναι μονόδρομος. Άντε και κάνα ΜΠΥΝΤ για μικρά/φτηνά, όσο έχουν τέτοιες τιμές. Οι Κορεάτες ειναι too little too late.

                              ειναι ωραια τα κορεατικα, απλα η τεσλα εχει καταστρεψει την αγορα με την τιμολογηση της. Ετσι τα κορεατικα φαινονται ακριβα αν και εχουν καταπληκτικο design (το ξερω οτι θα διαφωνησουμε εδω 🙂 ) και καλη τεχνολογια.

                              fanis75 cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @dettol last edited by

                                @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

                                ειναι ωραια τα κορεατικα, απλα η τεσλα εχει καταστρεψει την αγορα με την τιμολογηση της. Ετσι τα κορεατικα φαινονται ακριβα αν και εχουν καταπληκτικο design (το ξερω οτι θα διαφωνησουμε εδω 🙂 ) και καλη τεχνολογια.

                                Ειναι εκτός τόπου και χρόνου ως προς την τιμολόγηση. Οποτε τρώνε άκυρο από τα αποδυτήρια, όταν το πολύ ανώτερο Τέσλα ειναι αρκετά φτηνότερο. Προσωπικά, τα βρίσκω και άσχημα, ειδικά πίσω, αλλά ΟΚ αυτό ειναι υποκειμενικό.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • cirus
                                  cirus @dettol last edited by cirus

                                  @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

                                  @fanis75 said in Hyundai IONIQ 5:

                                  @sgl said in Hyundai IONIQ 5:

                                  Όσο η Tesla έχει τις τιμές που έχει νομίζω είναι μονόδρομος

                                  Εεε ναι!! Καιρό τώρα το λέω, σε ηλεκτρικό η Τέσλα ειναι μονόδρομος. Άντε και κάνα ΜΠΥΝΤ για μικρά/φτηνά, όσο έχουν τέτοιες τιμές. Οι Κορεάτες ειναι too little too late.

                                  ειναι ωραια τα κορεατικα, απλα η τεσλα εχει καταστρεψει την αγορα με την τιμολογηση της. Ετσι τα κορεατικα φαινονται ακριβα αν και εχουν καταπληκτικο design (το ξερω οτι θα διαφωνησουμε εδω 🙂 ) και καλη τεχνολογια.

                                  Και τεχνολογία έχουν και πιο όμορφα είναι από τα Τέσλα (για μένα πάντα) και κλείνουν το τεχνολογικό κενό που υπάρχει σιγά σιγά.

                                  Μόνο πρόβλημα τους είναι ότι δεν έχουν καταφέρει να ρίξουν όσο χρειάζεται το κόστος κατασκευής για να ανταγωνιστούν τα Τέσλα και τους Κινέζους. Όμως πιστεύω θα γίνει και αυτό.

                                  Όσοι περισσότεροι τόσο το καλύτερο. Τους θέλουμε όλους τους παίκτες. Και Ευρωπαίους και Ιάπωνες και Τέσλα και κορεάτες. Ο ανταγωνισμός φέρνει καλύτερα κόστη και επιλογές για όλους μας

                                  Απλά οι Ευρωπαίοι να ξυπνήσουν χρειάζεται. Αν τους είναι δύσκολο τώρα πλέον το κατάλαβαν. Ελπίζω να μην είναι αργά

                                  Cirus the virus

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • D
                                    dimsabas @cirus last edited by

                                    Σήμερα έκατσα πίσω σε δημοσιογραφικό EV6. Είχα γράψει τη δοκιμή του EV6 GT αλλά δεν το θυμόμουν τόσο χάλια. Εντελώς αλλοπρόσαλλοι χώροι. Απλετοι για τα γόνατα, να κάτσεις σταυροπόδι. Και ταυτόχρονα, το κεφάλι να βρίσκει έντονα στην οροφή. Τα δε πλαστικά ήταν μετριότατο. Κρίμα να φτιάχνεις κάτι τόσο αξιόλογο και να την πατάς στα απλά.

                                    https://cartalk.gr/

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dettol @dimsabas last edited by

                                      @dimsabas said in Hyundai IONIQ 5:

                                      Σήμερα έκατσα πίσω σε δημοσιογραφικό EV6. Είχα γράψει τη δοκιμή του EV6 GT αλλά δεν το θυμόμουν τόσο χάλια. Εντελώς αλλοπρόσαλλοι χώροι. Απλετοι για τα γόνατα, να κάτσεις σταυροπόδι. Και ταυτόχρονα, το κεφάλι να βρίσκει έντονα στην οροφή. Τα δε πλαστικά ήταν μετριότατο. Κρίμα να φτιάχνεις κάτι τόσο αξιόλογο και να την πατάς στα απλά.

                                      Δεν έχεις άδικο αλλά είσαι ψηλός και το Kia έχει μεγάλη γωνία πίσω. Σε ioniq 5 σίγουρα δεν θα είχες αυτό το πρόβλημα. Απορώ σε ioniq 6 πως θα ήσουν επειδή επίσης έχει καμπύλη πίσω.

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas @dettol last edited by

                                        @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

                                        @dimsabas said in Hyundai IONIQ 5:

                                        Σήμερα έκατσα πίσω σε δημοσιογραφικό EV6. Είχα γράψει τη δοκιμή του EV6 GT αλλά δεν το θυμόμουν τόσο χάλια. Εντελώς αλλοπρόσαλλοι χώροι. Απλετοι για τα γόνατα, να κάτσεις σταυροπόδι. Και ταυτόχρονα, το κεφάλι να βρίσκει έντονα στην οροφή. Τα δε πλαστικά ήταν μετριότατο. Κρίμα να φτιάχνεις κάτι τόσο αξιόλογο και να την πατάς στα απλά.

                                        Δεν έχεις άδικο αλλά είσαι ψηλός και το Kia έχει μεγάλη γωνία πίσω. Σε ioniq 5 σίγουρα δεν θα είχες αυτό το πρόβλημα. Απορώ σε ioniq 6 πως θα ήσουν επειδή επίσης έχει καμπύλη πίσω.

                                        Εκεί το γέλιο είναι μπροστά με ηλιοροφή. Τουλάχιστον 50 μοίρες γερμένο το κεφάλι για να χωρέσω.

                                        https://cartalk.gr/

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dettol @dimsabas last edited by

                                          @dimsabas said in Hyundai IONIQ 5:

                                          @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

                                          @dimsabas said in Hyundai IONIQ 5:

                                          Σήμερα έκατσα πίσω σε δημοσιογραφικό EV6. Είχα γράψει τη δοκιμή του EV6 GT αλλά δεν το θυμόμουν τόσο χάλια. Εντελώς αλλοπρόσαλλοι χώροι. Απλετοι για τα γόνατα, να κάτσεις σταυροπόδι. Και ταυτόχρονα, το κεφάλι να βρίσκει έντονα στην οροφή. Τα δε πλαστικά ήταν μετριότατο. Κρίμα να φτιάχνεις κάτι τόσο αξιόλογο και να την πατάς στα απλά.

                                          Δεν έχεις άδικο αλλά είσαι ψηλός και το Kia έχει μεγάλη γωνία πίσω. Σε ioniq 5 σίγουρα δεν θα είχες αυτό το πρόβλημα. Απορώ σε ioniq 6 πως θα ήσουν επειδή επίσης έχει καμπύλη πίσω.

                                          Εκεί το γέλιο είναι μπροστά με ηλιοροφή. Τουλάχιστον 50 μοίρες γερμένο το κεφάλι για να χωρέσω.

                                          Μόνο σε Σιτροέν χώρας και εσύ νομίζω 😂😂

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            criuser @dettol last edited by

                                            @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

                                            @dimsabas said in Hyundai IONIQ 5:

                                            @dettol said in Hyundai IONIQ 5:

                                            @dimsabas said in Hyundai IONIQ 5:

                                            Σήμερα έκατσα πίσω σε δημοσιογραφικό EV6. Είχα γράψει τη δοκιμή του EV6 GT αλλά δεν το θυμόμουν τόσο χάλια. Εντελώς αλλοπρόσαλλοι χώροι. Απλετοι για τα γόνατα, να κάτσεις σταυροπόδι. Και ταυτόχρονα, το κεφάλι να βρίσκει έντονα στην οροφή. Τα δε πλαστικά ήταν μετριότατο. Κρίμα να φτιάχνεις κάτι τόσο αξιόλογο και να την πατάς στα απλά.

                                            Δεν έχεις άδικο αλλά είσαι ψηλός και το Kia έχει μεγάλη γωνία πίσω. Σε ioniq 5 σίγουρα δεν θα είχες αυτό το πρόβλημα. Απορώ σε ioniq 6 πως θα ήσουν επειδή επίσης έχει καμπύλη πίσω.

                                            Εκεί το γέλιο είναι μπροστά με ηλιοροφή. Τουλάχιστον 50 μοίρες γερμένο το κεφάλι για να χωρέσω.

                                            Μόνο σε Σιτροέν χώρας και εσύ νομίζω 😂😂

                                            Αλήθεια είναι, αλλά του έχει μείνει το σφίξιμο από τα ΜΧ-5...😁

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 6 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr