-
-
Το μοτέρ ακούγεται ξεκάθαρα όταν επιταχύνει.
Το αναφέρει άλλωστε σαν βασικό μειονέκτημα.
Κατά τα άλλα, το αυτοκίνητο είναι κουκλί. -
Γιατί να μην ακούγεται;
-
Πανεμορφο και πολυ καλή υλοποίηση υβριδιου!
Εαν ειχα τα λεφτα 1η μου επιλογή!!
-
Ευτυχώς δεν έχεις..
-
@super-t said in Honda HR-V 2021:
Γιατί να μην ακούγεται;
Γιατί είναι ένα σύγχρονο οχημα αρκετών χιλιάδων ευρώ που πουλάει πριμιουμιλα και είναι εκνευριστικο να σου χαλάει την ηρεμία της ηλεκτροκίνησης ένας έντονος βρυχηθμός.
Θα μπορούσε να είχε γίνει καλύτερη μελέτη επάνω σε αυτό το θέμα.
Πχ στο Panda δεν μπορώ να "απαιτώ" βελούδινη λειτουργία και ησυχία. -
@teo-mak said in Honda HR-V 2021:
@super-t said in Honda HR-V 2021:
Γιατί να μην ακούγεται;
Γιατί είναι ένα σύγχρονο οχημα αρκετών χιλιάδων ευρώ που πουλάει πριμιουμιλα και είναι εκνευριστικο να σου χαλάει την ηρεμία της ηλεκτροκίνησης ένας έντονος βρυχηθμός.
Θα μπορούσε να είχε γίνει καλύτερη μελέτη επάνω σε αυτό το θέμα.
Πχ στο Panda δεν μπορώ να "απαιτώ" βελούδινη λειτουργία και ησυχία.Αν κρίνω από τη θορυβώδη λειτουργία σε Jazz Crosstar και CRV Hybrid, η φασαρία είναι εγγενές χαρακτηριστικό των σύγχρονων Honda.
-
Τα υβριδικά Toyota πως ακούγονται σε παρόμοιες καταστάσεις;
-
Περιληπτικά:
Τα μείον και τα συν είναι τα γνωστά.
Στον έλεγχο ποιότητας συναρμογής,εξωτ. αρμών έχει από τις υψηλότερες βαθμολογίες,πολύ προσεγμένη (μόνη παραφωνία το λάστιχο της εμπρός πόρτας,ενώ είναι παχύ και καλό ποιοτικά τελειώνει στη μέση).Επίσης αναφέρει πως είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που δοκίμασαν και μέτρησαν επιδόσεις καλύτερες από τις επίσημες (π.χ. 0-100 10,1" αντί 10,6").Αναρτήσεις με πολύ ισορροπημένη συμπεριφορά,κράτανε άνεση αλλά και ευελιξία σε στροφές και κράτημα,χωρίς βέβαια να χαρακτηρίζεται σπορτιφ αμάξι. Στο φρενάρισμα είναι ικανοποιητικό κι ασφαλές,παρ'οτι το δοκίμασαν σε υγρή πίστα και με χειμερινά ελαστικά (γι αυτό και τα 43μ.)
Στην Ιταλία ξεκινά από ~31.000,αλλά με κάτι προσφορές το βρίσκεις κι από 28.000(!)Το βιντεάκι έχει ενεργοποιήμενους και τους υπότιτλους,για παραπάνω βοήθεια μετάφρασης.
-
@super-t said in Honda HR-V 2021:
Τα υβριδικά Toyota πως ακούγονται σε παρόμοιες καταστάσεις;
Περισσότερο θορυβώδη
-
-
Ωραιότατο το simulation ταχυτήτων με τον ήχο κινητήρα βέβαια.
-
θα μπορούσαν όλα αυτά να έχουν μια σοβαρή προσομοίωση ενός κιβωτίου με διακριτές σχέσεις και paddles, με το regen να παίζει το ρόλο της αντίστασης από τον κινητήρα, είναι θέμα προγραμματισμού, δεν είναι εύκολο αλλά σίγουρα γίνεται.
-
https://ibb.co/TbyMSgX
https://ibb.co/mTtDLcR
Περνούσα σήμερα τυχαία από Όλγας είδα τα λεντ φώτα του hrv και είπα δεν μπαίνω να το δω από κοντά;
Εντάξει το αμάξι είναι πολύ πιο όμορφο από ότι το βλέπαμε από υπολογιστή. Ειδικά σε σκούρο χρώμα γιατί ο προφυλακτήρας ακολουθεί το χρώμα της λαμαρίνας το αμάξι είναι κουκλί από όλες τις μεριές!
Κορυφαίο από την μέση και πίσω που κουπεδιζει και η πίσω πλευρά.
Πολύ ώραια όλα τα φώτα ειδικά τα λεντ ημέρας έχουν τρομερή γραμμή κυμπαρικη , όπως και τα πίσω που κάνουν ένα ωραίο τρισδιάστατο. Από τα ομορφότερα κροσοβερ που έχω δει!
Μέσα τώρα πραγματικά είναι νομίζω το πιο εργονομικό εσωτερικό που έχω δει εδώ και πολύ καιρό!
Όλα εκεί που πρέπει καμιά σχεδιαστική σάλτσα , ωραίο αλαρμ στην τέλεια θέση αεραγωγοί σωστοί στην θέση τους με έναν διακόπτη που ρίχνουν είτε μπροστά είτε στο πλαι και προς τα πίσω.
Σούπερ κλικι περιστροφικους διακόπτες κλιματισμού , πολύ χρηστική η ψηφιακή οθόνη οργάνων διακόπτες για τα drive mode για το on/off των στάνταρ μπροστινών αισθητήρων παρκαρίσματος. Πολύ ποιοτικό εσωτερικό από τα πιο ποιοτικά που έχω μπει.
Πολύ άνετο μπες βγες με πόρτα που ανοίγει πολύ.
Και πίσω η χοντα κάνει την έκπληξη. 2.61μ μεταξόνιο αλλά σόρρυ είναι πιο άνετο στα γόνατα από αμάξια με 2.70μ!
Φυσικά υπάρχει εξήγηση ανοίγοντας και βλέποντας τα 335λτ αποσκευών.
Ευτυχώς έχει αυτά τα magic seats τα οποία δίνουν λίτρα και χώρους μεταφοράς που δεν τα βρίσκεις εκτός χοντα.
Επίσης ο χώρος γίνεται τελείως επίπεδος. Και η κορυφαία εργονομία ολοκληρώνεται με τα μπροστινά καθίσματα που αν σηκώσεις τα πίσω καθίσματα γίνονται κυριολεκτικά κρεβάτια!
Να ισχύουν τα νούμερα για την εμπλοκή των ηλεκτροκινητήρων που γράφει το εγχειρίδιο;
https://ibb.co/6P1gf0c
Ο υβριδισμός της χοντα σε σχέση με της Τογιότα που βρίσκεται;
Άραγε και στην χοντα όταν πατάς τέρμα το γκάζι τελικιαζουν οι στροφές με το ενοχλητικό βουητό των Τογιότα;
Τέλος έχει τις σωστές διαστάσεις για εμένα. 4.34 Χ 1.79 Χ 1.58μ και σχεδόν 19 εκ απόσταση από έδαφος.
Και σχεδόν φουλ από την πρώτη έκδοση σε εμένα μόνο το blind spot λείπει. Φυσικά τα 33.500 που ζητά είναι πολλά αλλά πλέον τόσα ζητούν όλοι και εδώ έχεις υψηλη αξιοπιστία , προηγμένη τεχνολογία, αυτόματο, υβριδικό,κορυφαία εργονομία , άνετους χώρους, πριμιουμ ποιότητα και γκρινιάζεις μόνο για αποσκευές. Αν μπορούσα να διαθέσω το λεφτά ίσως θα ήταν η 1η επιλογή μου. -
Έγραψα σήμερα σχετικό άρθρο για τα πέντε πακέτα εξοπλισμού. Όταν πατάς τέρμα γκάζι, μετανιώνεις την ώρα και τη στιγμή και γρήγορα σηκώνεις το πόδι από το γκάζι. Ορίστε, οικολογία στην πράξη.
https://cartalk.gr/honda-hr-v-pente-pak ... tomikefsi/
-
@dimsabas said in Honda HR-V 2021:
Έγραψα σήμερα σχετικό άρθρο για τα πέντε πακέτα εξοπλισμού. Όταν πατάς τέρμα γκάζι, μετανιώνεις την ώρα και τη στιγμή και γρήγορα σηκώνεις το πόδι από το γκάζι. Ορίστε, οικολογία στην πράξη.
https://cartalk.gr/honda-hr-v-pente-pak ... tomikefsi/
Συγκριτικά με το σύστημα της Τογιότα; Εδώ βλέπω χρήση δύο ηλεκτροκινητήρων. Η χοντα λέει ότι στα αμάξια της εμπλέκεται πιο πολύ η ηλεκτροκίνηση και σε πιο πολλά οδηγικά σενάρια σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ισχύει;
Το νήμα πρέπει να φύγει από τα μελλοντικά μοντέλα.
Πάντως σε βίντεο που είδα πιο κάτω εδώ δεν ακούς τον μονοκόμματο ήχο που ακούς στα Τογιότα , ακούς τα γεμίσματα στο στροφαρισμα δεν ξέρω αν αυτός είναι κάποιος τεχνητος θόρυβος. Από την άλλη ακούω πολύ θόρυβο να περνά στην καμπίνα που δεν ταιριάζει με την υπόλοιπη πριμιουμ αίσθηση του αμαξιού. -
@tkin73 said in Honda HR-V 2021:
Από την άλλη ακούω πολύ θόρυβο να περνά στην καμπίνα που δεν ταιριάζει με την υπόλοιπη πριμιουμ αίσθηση του αμαξιού.Κάποιος έγραψε ότι κάνει φασαρία (ιταλικής καταγωγής λέξη για την οχλαγωγία, σαματά). Η άποψη μου, όταν δουλεύει το τετρακύλινδρο 16v vtec, μόνο φασαρία δεν παράγει. Στο ρελαντί, τό όποιο ρελαντί, χαίρεσαι να τον ακούς, (εκτός αυτοκινήτου, μέσα δεν ακούγεται). Στην πόλη απλά δεν τον ακούς. Στην οδήγηση σε ταξίδι, στο 95% του χρόνου οδήγησης, ουσιαστικά δεν ακούγεται, αλλά και όταν ακούγεται, ακούς τον ήχο ενός ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου 16βάλβιδου κινητήρα Honda, που ανεβοκατεβάζει στροφές ακαριαία, αφού δεν συνδέεται με τους τροχούς (ως επί το πλείστον). Προσωπικά, κάποιες φορές, επιδιώκω να "σανιδώσω" το γκάζι, για να ακούσω και λίγο τον κινητήρα, καλή η υβριδικοηλεκτροκίνηση, αλλά και ο ήχος ενός καλού βενζινοκινητήρα ακόμα καλύτερος. Μετά από 14.000+ km με αυτό το μηχανικό σύνολο και έχοντας προηγουμένως τό ίδιο αυτοκίνητο που έχεις εσύ, η διαφορά είναι ότι μπαίνεις σε έναν άλλο μηχανολογικό κόσμο, είναι αυτό που λένε οι Αγγλοσάξονες, peace of mind:
Ποιότητα οδήγησης, άνεση, ηρεμία και ασφάλεια που πρέπει να την βιώσεις για να την καταλάβεις. -
Νομίζω ότι σε ρελαντί δεν ακούς τπτ γιατί λογικά η βενζίνη δεν παίρνει καθόλου μπροστά.
Εσύ Έκτορα λογικά έχεις το τζαζ σωστά; Η μετάβαση σε χώρους από το scross πως σου φάνηκε; -
@tkin73 said in Honda HR-V 2021:
Νομίζω ότι σε ρελαντί δεν ακούς τπτ γιατί λογικά η βενζίνη δεν παίρνει καθόλου μπροστά.
Εσύ Έκτορα λογικά έχεις το τζαζ σωστά; Η μετάβαση σε χώρους από το scross πως σου φάνηκε;Ρελαντί θεωρητικά δεν έχει, αλλά σε θερμοκρασία κάτω των 15 C, σε κρύο ξεκίνημα, ενεργοποιείτε ο κινητήρας για μερικά δευτερόλεπτα, για να ζεστάνει την υβριδική μπαταρία και για να προθερμάνει τον κινητήρα ώστε στην πορεία, να μην ξεκινήσει εντελώς κρύος ή παγωμένος. Επίσης όταν ενεργοποιείς την θέρμανση της καμπίνας, πάλι ενεργοποιείτε μέχρι να ζεσταθεί, ακόμα και αν είσαι παρκαρισμένος.
Ο χώρος μπροστά είναι ίδιος με το Suzuki με καλύτερη θέση για μένα. Πίσω το πλάτος αντίστοιχο, με πολύ περισσότερο χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι. Το Πορτ μπαγκάζ, έχει το ίδιο πλάτος στους θόλους, 10 πόντους κοντύτερο σε μήκος (από την πόρτα στην πλάτη του καθίσματος ) και σε βάθος ελάχιστα πιο βαθύ στο Honda. Ο ποιο χαρούμενος είναι ο σκύλος, που αν σηκώσεις τον πάγκο του πίσω καθίσματος, στο φαρδύ τμήμα του, βρίσκει το χώρο που έψαχνε και δεν είχε στο Suzuki. -
Χρησιμα αυτα που γραφεις για την λειτουργια του βενζινοκινητητα που προκυπτουν απο την εμπειρια χρησης, και που δεν θα τα διαβασεις σε κανενα οδηγο...
αντιγραφω απο το εγχεριδιο του e hev :
Το σύστημα στο CR-V όταν ζητηθεί δυναμική επιτάχυνση διατηρεί τις στροφές του κινητήρα σε υψηλά επίπεδα συνεχώς. Στο νέο Jazz ( και προφανως στο ΗRV λεω εγω) το σύστημα δημιουργεί σκαλοπάτια μειώνοντας τις στροφές του κινητήρα ώστε να υπάρχει η αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων.
Επιβεβαιώνει δλδ την αίσθηση που έχουμε από το βίντεο και είναι νομιζω ενα αβανταζ σημαντικό της υβριδικότητας της Χοντα εναντι της Τογιοτα κυρίως στην οδηγικη εμπειρια...Επισης γραφει ότι : Ο βενζινοκινητήρας δεν επιβαρύνεται και από τη λειτουργία του συστήματος κλιματισμού ( υβριδικός συμπιεστής κλιματιστικού) , το οποίο είναι και αυτο σημαντικο.
Επισης κανει μια συγκριση με τον ανταγωνισμο και γραφει:
Ανάλυση ανταγωνισμού
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των αυτοφορτιζόμενων υβριδικών έναντι των Plug In;
• Δεν περιορίζονται από τη χωρητικότητα της μπαταρίας (επιδόσεις, απόδοση, κατανάλωση)
• Μειωμένο βάρος και διαστάσεις εξαρτημάτων EV
• Χαμηλότερο κόστος παραγωγής-τελική τιμή
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των αυτοφορτιζόμενων υβριδικών Honda έναντι του άμεσου
ανταγωνισμού της;
• Toyota, Hyundai: Διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων με πολύπλοκο μηχανισμό μετάδοσης, λειτουργεί κυρίως παράλληλα για να υποβοηθήσει τον κινητήρα. Η λειτουργία αμιγώς EV είναι περιορισμένη μόνο σε χαμηλή ταχύτητα.
• Nissan: Λειτουργεί μόνο σε σειρά, ο κινητήρας φορτίζει μόνο τη μπαταρία και δεν μεταδίδει ποτέ κίνηση στους τροχούς. Η απόδοση του είναι μειωμένη σε υψηλές ταχύτητες και η τελική ταχύτητα περιορισμένηΤο σύστημα e:HEV συνδυάζει τα πλεονεκτήματα και των 2 παραπάνω συστημάτων.
Honda HR-V 2021