-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Και στην Τουότα το ίδιο ακριβώς σύστημα με τον πωλητή βλέπουν. Το "πρόβλημά" μου εμένα είναι ότι πριν 2 εβδομάδες εξακολουθούσαν να βλέπουν το 5/1 αλλά παράλληλα το αυτοκίνητο να μην είναι κατασκευασμένο. Αν ακόμα βλέπουν 5/1 και μη κατασκευασμένο το αμάξι, τότε έχουμε θέμα γιατί δε βγαίνουν οι χρόνοι.
Πόσο χρόνο θέλει η ψψ να κατασκευαστεί?
-
Λογικά ούτε μέρα. Το ταξίδι απ' τη Γιαπωνία είναι που κάνει τα νούμερα να μη βγαίνουν.
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Πόσο χρόνο θέλει η ψψ να κατασκευαστεί?
Όσο όλα τα αμάξια σε γραμμή παραγωγής, κάποιες ώρες το πολύ. Η μεταφορά είναι που διαρκεί πολύ.
-
Εάν έχεις γνωστό στη toyota θα σου εξηγήσει ότι δεν βλέπουν το ίδιο σύστημα. Έχουν πραγματική εικόνα της παράδοσης του αυτοκινήτου και για τον λόγο αυτό μου είχαν πει ότι αναμένεται τέλη Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου και όχι 5/1.
-
Μα έχω γνωστό, την product planner και τη ρωτάω εναλλάξ με τον πωλητή για να συγκρίνω τις απαντήσεις. Το ίδιο λένε και οι δύο. Και ο Φλαμιάτος που είχα πάει για προσφορά πριν παραγγείλω απ' το Γιαννίτσα, τέλη Γενάρη/αρχές Φλεβάρη έλεγε ενώ το σύστημά του "έβλεπε" 5/1. Φουσκώνουν απλά τις ημερομηνίες για να μην τους ζαλίζουμε. Δε είναι ότι έρχεται κάθε 20 μέρες καράβι. Σχεδόν κάθε 2 μήνες έχει αποστολές.
Πχ έχω τώρα εταιρικό αμάξι που περιμένω στη δουλειά και ξέρω ότι έχει έρθει το καράβι από 28/11. Ε το σύστημα της Leaseplan δείχνει εκτιμώμενη παράδοση 30/1. Δε βρίσκεις άκρη.
-
Διάβαζα σε ένα άρθρο ότι το κόστος μεταφοράς (ναύλα) ενός αυτοκινήτου έχει εκτοξευθεί πλέον σε 2.000 ευρώ (ελλείψει πλοίων προς μεταφορά αυτοκινήτων) ανά αυτοκίνητο περίπου και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται να το μετακυλίσουν στους αγοραστές. Κάποιες εξετάζουν το ενδεχόμενο απόκτησης ιδιόκτητων πλοίων. Οπότε τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται εκτός Ε.Ε. και δη σε μακρινές χώρες όπως η Ιαπωνία θα έχουν σίγουρα καπέλο με το νέο έτος. Το ζήτημα είναι να προλάβουμε το καπέλο, αλλιώς προβλέπω να βγαίνει το cc 37.000...
-
Aκριβή ενέργεια στην Ε.Ε, πανάκριβα ναύλα εκτός Ε.Ε. οπότε μας προετοιμάζουν οι αυτοκιντηβιομηχανίες για νέο γύρο αυξήσεων στις τιμές των αυτοκινήτων..
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Διάβαζα σε ένα άρθρο ότι το κόστος μεταφοράς (ναύλα) ενός αυτοκινήτου έχει εκτοξευθεί πλέον σε 2.000 ευρώ (ελλείψει πλοίων προς μεταφορά αυτοκινήτων) ανά αυτοκίνητο περίπου και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται να το μετακυλίσουν στους αγοραστές. Κάποιες εξετάζουν το ενδεχόμενο απόκτησης ιδιόκτητων πλοίων. Οπότε τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται εκτός Ε.Ε. και δη σε μακρινές χώρες όπως η Ιαπωνία θα έχουν σίγουρα καπέλο με το νέο έτος. Το ζήτημα είναι να προλάβουμε το καπέλο, αλλιώς προβλέπω να βγαίνει το cc 37.000...
Μα και πάλι θα το αγοράσουν σαν ζεστό ψωμί ...
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Διάβαζα σε ένα άρθρο ότι το κόστος μεταφοράς (ναύλα) ενός αυτοκινήτου έχει εκτοξευθεί πλέον σε 2.000 ευρώ (ελλείψει πλοίων προς μεταφορά αυτοκινήτων) ανά αυτοκίνητο περίπου και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται να το μετακυλίσουν στους αγοραστές. Κάποιες εξετάζουν το ενδεχόμενο απόκτησης ιδιόκτητων πλοίων. Οπότε τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται εκτός Ε.Ε. και δη σε μακρινές χώρες όπως η Ιαπωνία θα έχουν σίγουρα καπέλο με το νέο έτος. Το ζήτημα είναι να προλάβουμε το καπέλο, αλλιώς προβλέπω να βγαίνει το cc 37.000...
Έχω την εντύπωση ότι η Toyota έχει ήδη δικά της πλοία για μεταφορά των οχημάτων της
-
Οι περισσότεροι έχουν
-
Απ' όσο ξέρω η Τουότα χρησιμοποιεί κυρίως RO/RO της NYC Lines.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Περιμένει κάποιος παράδοση τον Δεκέμβριο; Για όσους περιμένουμε Ιανουάριο (5/1 ) υπάρχει κάποια πληροφορία;
Πριν από δύο εβδομάδες είχε deal arrival date 21/12 με vehicle location : transport from factory, άρα νομίζω είμαστε σε καλό δρόμο.και στις 21 να είναι Πειραιά δεν νομίζω το αμάξι να εκτελωνιστει πριν κλείσει το 22, και δεν νομίζω να με συμφέρει κιόλας.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Διάβαζα σε ένα άρθρο ότι το κόστος μεταφοράς (ναύλα) ενός αυτοκινήτου έχει εκτοξευθεί πλέον σε 2.000 ευρώ (ελλείψει πλοίων προς μεταφορά αυτοκινήτων) ανά αυτοκίνητο περίπου και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται να το μετακυλίσουν στους αγοραστές. Κάποιες εξετάζουν το ενδεχόμενο απόκτησης ιδιόκτητων πλοίων. Οπότε τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται εκτός Ε.Ε. και δη σε μακρινές χώρες όπως η Ιαπωνία θα έχουν σίγουρα καπέλο με το νέο έτος. Το ζήτημα είναι να προλάβουμε το καπέλο, αλλιώς προβλέπω να βγαίνει το cc 37.000...
Αποκλείεται να κοστίζει 2.000 η μεταφορά ενός αμαξιού!
Ένα μεγάλο φορτηγό χωρα 6500 ως 8500 αμάξια. Αν κόστιζε 2000 το αμάξι μιλάμε για 13 ως 17 μύρια ανά καραβια!
Ένα μεγάλο φορτηγό πλοίο με τις αυξήσεις τιμών που πράγματι υπάρχουν κοστίζει σήμερα 20 μύρια!
Δλδ κάνει ο πλοιοκτήτης ένα και κάτι δρομολόγια και βγάζει το κόστος αγοράς; Φυσικά αποκλείεται....
Παχιά λόγια για μεγάλα κόστη με την γνωστή τακτική να πανικοβάλλουν τους πιθανούς αγοραστές.... -
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Διάβαζα σε ένα άρθρο ότι το κόστος μεταφοράς (ναύλα) ενός αυτοκινήτου έχει εκτοξευθεί πλέον σε 2.000 ευρώ (ελλείψει πλοίων προς μεταφορά αυτοκινήτων) ανά αυτοκίνητο περίπου και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται να το μετακυλίσουν στους αγοραστές. Κάποιες εξετάζουν το ενδεχόμενο απόκτησης ιδιόκτητων πλοίων. Οπότε τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται εκτός Ε.Ε. και δη σε μακρινές χώρες όπως η Ιαπωνία θα έχουν σίγουρα καπέλο με το νέο έτος. Το ζήτημα είναι να προλάβουμε το καπέλο, αλλιώς προβλέπω να βγαίνει το cc 37.000...
Αποκλείεται να κοστίζει 2.000 η μεταφορά ενός αμαξιού!
Ένα μεγάλο φορτηγό χωρα 6500 ως 8500 αμάξια. Αν κόστιζε 2000 το αμάξι μιλάμε για 13 ως 17 μύρια ανά καραβια!
Ένα μεγάλο φορτηγό πλοίο με τις αυξήσεις τιμών που πράγματι υπάρχουν κοστίζει σήμερα 20 μύρια!
Δλδ κάνει ο πλοιοκτήτης ένα και κάτι δρομολόγια και βγάζει το κόστος αγοράς; Φυσικά αποκλείεται....
Παχιά λόγια για μεγάλα κόστη με την γνωστή τακτική να πανικοβάλλουν τους πιθανούς αγοραστές....τικέι, το κοστος κατασκευης ενος τετοιου μεγαλου roro ειναι στα 50+
αλλα και τα κοστη μεταφορας εχουν παει απο 24000 usd για 5000 αμαξια (=4.8) την ημερα σε 100000 για 6180 (=16.2). Συν τα τελη λιμενισμου και φορτωσης-εκφορτωσης, περιπου οσο 5-10 πλευσιμες. -
@gatoz said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Διάβαζα σε ένα άρθρο ότι το κόστος μεταφοράς (ναύλα) ενός αυτοκινήτου έχει εκτοξευθεί πλέον σε 2.000 ευρώ (ελλείψει πλοίων προς μεταφορά αυτοκινήτων) ανά αυτοκίνητο περίπου και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται να το μετακυλίσουν στους αγοραστές. Κάποιες εξετάζουν το ενδεχόμενο απόκτησης ιδιόκτητων πλοίων. Οπότε τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται εκτός Ε.Ε. και δη σε μακρινές χώρες όπως η Ιαπωνία θα έχουν σίγουρα καπέλο με το νέο έτος. Το ζήτημα είναι να προλάβουμε το καπέλο, αλλιώς προβλέπω να βγαίνει το cc 37.000...
Αποκλείεται να κοστίζει 2.000 η μεταφορά ενός αμαξιού!
Ένα μεγάλο φορτηγό χωρα 6500 ως 8500 αμάξια. Αν κόστιζε 2000 το αμάξι μιλάμε για 13 ως 17 μύρια ανά καραβια!
Ένα μεγάλο φορτηγό πλοίο με τις αυξήσεις τιμών που πράγματι υπάρχουν κοστίζει σήμερα 20 μύρια!
Δλδ κάνει ο πλοιοκτήτης ένα και κάτι δρομολόγια και βγάζει το κόστος αγοράς; Φυσικά αποκλείεται....
Παχιά λόγια για μεγάλα κόστη με την γνωστή τακτική να πανικοβάλλουν τους πιθανούς αγοραστές....τικέι, το κοστος κατασκευης ενος τετοιου μεγαλου roro ειναι στα 50+
αλλα και τα κοστη μεταφορας εχουν παει απο 24000 usd για 5000 αμαξια (=4.8) την ημερα σε 100000 για 6180 (=16.2). Συν τα τελη λιμενισμου και φορτωσης-εκφορτωσης, περιπου οσο 5-10 πλευσιμες.Εντάξει εσύ μιλάς για κόστος κατασκευής , τα 20 μύρια που γράφω είναι για αγορά προφανώς μεταχειρισμένου πλοίου.
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@gatoz said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Διάβαζα σε ένα άρθρο ότι το κόστος μεταφοράς (ναύλα) ενός αυτοκινήτου έχει εκτοξευθεί πλέον σε 2.000 ευρώ (ελλείψει πλοίων προς μεταφορά αυτοκινήτων) ανά αυτοκίνητο περίπου και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται να το μετακυλίσουν στους αγοραστές. Κάποιες εξετάζουν το ενδεχόμενο απόκτησης ιδιόκτητων πλοίων. Οπότε τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται εκτός Ε.Ε. και δη σε μακρινές χώρες όπως η Ιαπωνία θα έχουν σίγουρα καπέλο με το νέο έτος. Το ζήτημα είναι να προλάβουμε το καπέλο, αλλιώς προβλέπω να βγαίνει το cc 37.000...
Αποκλείεται να κοστίζει 2.000 η μεταφορά ενός αμαξιού!
Ένα μεγάλο φορτηγό χωρα 6500 ως 8500 αμάξια. Αν κόστιζε 2000 το αμάξι μιλάμε για 13 ως 17 μύρια ανά καραβια!
Ένα μεγάλο φορτηγό πλοίο με τις αυξήσεις τιμών που πράγματι υπάρχουν κοστίζει σήμερα 20 μύρια!
Δλδ κάνει ο πλοιοκτήτης ένα και κάτι δρομολόγια και βγάζει το κόστος αγοράς; Φυσικά αποκλείεται....
Παχιά λόγια για μεγάλα κόστη με την γνωστή τακτική να πανικοβάλλουν τους πιθανούς αγοραστές....τικέι, το κοστος κατασκευης ενος τετοιου μεγαλου roro ειναι στα 50+
αλλα και τα κοστη μεταφορας εχουν παει απο 24000 usd για 5000 αμαξια (=4.8) την ημερα σε 100000 για 6180 (=16.2). Συν τα τελη λιμενισμου και φορτωσης-εκφορτωσης, περιπου οσο 5-10 πλευσιμες.Εντάξει εσύ μιλάς για κόστος κατασκευής , τα 20 μύρια που γράφω είναι για αγορά προφανώς μεταχειρισμένου πλοίου.
μπα.... εχει παει η ναυλαγορα στο θεο και εχουν παρει υπεραξιες ακομη και οι δεσμευσεις στις ναυπηγικες κλινες. πολυ περισσοτερο οι αξιες ετοιμων καραβιων.
αυτο βεβαια που ισχυει ειναι οτι το κοστος ανα αυτοκινητο ειναι πλεον στα 500 περιπου το αμαξι ενω ηταν στα 150. τα διχιλιαρα φυσικα δεν υπαρχουν.... -
Τελικά ο γάτος ως γαύρος απέκτησε και γνώσεις πλοιοκτήτη
-
Όταν μιλάμε για ναύλα εννοούμε μη ιδιόκτητα πλοία, οπότε η αυτοκινητοβιομηχανία ναυλώνει χώρο στο πλοίο του πλοιοκτήτη. Εάν υπολογίσουμε ότι το ταξίδι από Ιαπωνία διαρκεί 30 μέρες, ή 60 ημέρες, λαμβανομένου υπόψη ότι πληρώνει έξτρα ασφάλιστρα για την μεταφορά δια θαλάσσης + το ότι τα πλοία για μεταφορά αυτοκινήτων έχουν μειωθεί διότι οι πλοιοκτήτριες εταιρείες προτιμούν τα τελευταία χρόνια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κλπ. με αποτέλεσμα την εκτόξευση των ναύλων + καύσιμα για να κινηθεί το πλοίο έχουν πάει στο θεό, οπότε μάλλον το άρθρο που διάβασα έχει σοβαρό υπόβαθρο
-
@gatoz said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@gatoz said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Διάβαζα σε ένα άρθρο ότι το κόστος μεταφοράς (ναύλα) ενός αυτοκινήτου έχει εκτοξευθεί πλέον σε 2.000 ευρώ (ελλείψει πλοίων προς μεταφορά αυτοκινήτων) ανά αυτοκίνητο περίπου και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται να το μετακυλίσουν στους αγοραστές. Κάποιες εξετάζουν το ενδεχόμενο απόκτησης ιδιόκτητων πλοίων. Οπότε τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται εκτός Ε.Ε. και δη σε μακρινές χώρες όπως η Ιαπωνία θα έχουν σίγουρα καπέλο με το νέο έτος. Το ζήτημα είναι να προλάβουμε το καπέλο, αλλιώς προβλέπω να βγαίνει το cc 37.000...
Αποκλείεται να κοστίζει 2.000 η μεταφορά ενός αμαξιού!
Ένα μεγάλο φορτηγό χωρα 6500 ως 8500 αμάξια. Αν κόστιζε 2000 το αμάξι μιλάμε για 13 ως 17 μύρια ανά καραβια!
Ένα μεγάλο φορτηγό πλοίο με τις αυξήσεις τιμών που πράγματι υπάρχουν κοστίζει σήμερα 20 μύρια!
Δλδ κάνει ο πλοιοκτήτης ένα και κάτι δρομολόγια και βγάζει το κόστος αγοράς; Φυσικά αποκλείεται....
Παχιά λόγια για μεγάλα κόστη με την γνωστή τακτική να πανικοβάλλουν τους πιθανούς αγοραστές....τικέι, το κοστος κατασκευης ενος τετοιου μεγαλου roro ειναι στα 50+
αλλα και τα κοστη μεταφορας εχουν παει απο 24000 usd για 5000 αμαξια (=4.8) την ημερα σε 100000 για 6180 (=16.2). Συν τα τελη λιμενισμου και φορτωσης-εκφορτωσης, περιπου οσο 5-10 πλευσιμες.Εντάξει εσύ μιλάς για κόστος κατασκευής , τα 20 μύρια που γράφω είναι για αγορά προφανώς μεταχειρισμένου πλοίου.
μπα.... εχει παει η ναυλαγορα στο θεο και εχουν παρει υπεραξιες ακομη και οι δεσμευσεις στις ναυπηγικες κλινες. πολυ περισσοτερο οι αξιες ετοιμων καραβιων.
αυτο βεβαια που ισχυει ειναι οτι το κοστος ανα αυτοκινητο ειναι πλεον στα 500 περιπου το αμαξι ενω ηταν στα 150. τα διχιλιαρα φυσικα δεν υπαρχουν....Ε ναι τώρα 2Κ για να έρθει ένα αμάξι ...τι άλλο θα ακούσουμε για τις τιμές των αμαξιών ..
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Όταν μιλάμε για ναύλα εννοούμε μη ιδιόκτητα πλοία, οπότε η αυτοκινητοβιομηχανία ναυλώνει χώρο στο πλοίο του πλοιοκτήτη. Εάν υπολογίσουμε ότι το ταξίδι από Ιαπωνία διαρκεί 30 μέρες, ή 60 ημέρες, λαμβανομένου υπόψη ότι πληρώνει έξτρα ασφάλιστρα για την μεταφορά δια θαλάσσης + το ότι τα πλοία για μεταφορά αυτοκινήτων έχουν μειωθεί διότι οι πλοιοκτήτριες εταιρείες προτιμούν τα τελευταία χρόνια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κλπ. με αποτέλεσμα την εκτόξευση των ναύλων + καύσιμα για να κινηθεί το πλοίο έχουν πάει στο θεό, οπότε μάλλον το άρθρο που διάβασα έχει σοβαρό υπόβαθρο
οι τιμες που σου εβαλα ειναι απο τελευταια ναυλωση της nissan που θεωρειται οτι εγινε σε υψηλη τιμη ρεκορ.
πλεον τα roro πανε με 20+ και ερχονται στο μηνα το πολυ-πολυ απο τοσο μακρυα.
οι τιμες που πληρωσε η nissan ειναι τελικες.
ειναι ψηλες, ειδικα στα αυτοκινητα ειναι κοστολογημενα μεχρι και τα ναυλον και προφανως επηρεαζουν τη τιμη, αλλα οχι στο επιπεδο του 2χιλαρου, ενας μεσος ορος στο 3-4 κατοσταρικα ειναι με τα πιο μακρυνα λιγο ακριβοτερα και τα πιο κοντινα λιγο φθηνοτερα.
Toyota Corolla Cross