Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 131
    • 132
    • 133
    • 134
    • 135
    • 221
    • 222
    • 133 / 222
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    131
    4421
    136527
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nmsm2 last edited by

      Οδηγώ golf, δηλαδή τον περίφημο tsi κινητήρα τα τελευταία 10 χρόνια, το οποίο όπως έχω ξαναπεί θα το κρατήσω ως δεύτερο. Τα περί οδηγικής απόλαυσης είναι κάπως σχετικά. Νομίζω ότι έφθασε ο καιρός, εφόσον κάποιος διαθέτει τα χρήματα να αγοράσει κάτι πιο εξελιγμένο από τούρμπο - κομπρέσσορα...Καθημερινά για να πάω στη δουλειά και να επιστρέψω καίει 15-20 ευρώ για πλάκα (μέσος όρος κατανάλωσης 9) χωρίς να το ζορίζω. Εάν το ζορίσω δεν ξεδιψάει με τίποτα...

      S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lap last edited by lap

        Σκέψου το διλοτρο υβριδικό μοτέρ σε ένα αμάξωμα σαν την corolla hatch με 200 άλογα και 4 λίτρα μέσα στην πόλη.

        Μιλάμε για μια άλλη γενιά αυτοκινήτων. Τεράστια διαφορά.

        Αθάνατοι

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          nmsm2 last edited by

          Για αυτό είναι αστεία πλέον τα μοτερ vw - peugeot. To έχασαν το τρένο και το ξέρουν.. για αυτό προσπαθούν να μεταβούν στα ηλεκτροκίνητα κατευθείαν. Ωστόσο, η ηλεκτροκίνηση για μαζική παραγωγή προσιτή θέλει τουλάχιστον 10 χρόνια, εάν παγιωθεί μαζικά ποτέ...

          G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Εδώ η dacia πλέον από το 2023 θα βγάλει full hybridμε το σύστημα της Ρενώ στο sandero

            Ένα dacia θα είναι μια γενιά πιο μπροστά από τα υπόλοιπα απλα βενζινοκίνητα της vw και psa

            Αθάνατοι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gchris7 @nmsm2 last edited by

              @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

              Για αυτό είναι αστεία πλέον τα μοτερ vw - peugeot. To έχασαν το τρένο και το ξέρουν.. για αυτό προσπαθούν να μεταβούν στα ηλεκτροκίνητα κατευθείαν. Ωστόσο, η ηλεκτροκίνηση για μαζική παραγωγή προσιτή θέλει τουλάχιστον 10 χρόνια, εάν παγιωθεί μαζικά ποτέ...

              Στην Ελλαδα ούτε σε 30. Αλλά ποιος χεστηκε για την Ελληνική αγορά...
              Για εμάς εδω τα υβριδικά είναι μονόδρομος γι αυτο και η Toyota κανει και θα συνεχίσει να κανει παρτυ

              Η αγορά στην Ελλαδα αυτη την στιγμη ενός βενζινοκίνητου με πλανο να κρατηθεί πάνω απο 5 χρονια είναι μια κάκιστη αγορά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nmsm2 last edited by

                Φαντάσου ότι η πλειονότητα των αγοραστών, που αγνοεί παντελώς τι σημαίνει και πως λειτουργεί ένα πλήρως υβριδικό αυτοκίνητο, δίνει 30.000 ευρώ για peuogeot 2008 (έχει γεμίσει ο τόπος) 35.000 ευρώ για 3008 (diesel...), 35.000 ευρώ για tiguan, μόνο και μόνο γιατί μόστρα, γιατί του είπαν ότι η vw ,peugeot έχει γίνει premium...Τι να πω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Ψοφοοοοο στις τοστιέρες λεμε!
                  Απορώ που δινετε και χρονο για την απατη των ηλεκτρικών!
                  Μόνο με τη "βία" θα τα επιβάλλουν!
                  Να δω πόσο ξεδιαντροποι θα γινουν με τις επιδοτήσεις τους...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nmsm2 last edited by

                    Αμάξια βάρους 2,5 τόνων, με ζάντες τουλάχιστον 20αρες, πανάκριβα ελαστικά που φθείρονται λόγω βάρους και ηλεκτροκίνησης γρήγορα, με μπαταρίες αξίας όσο και το αυτοκίνητο (tesla στην Αμερική για αντικατάσταση μπαταριών του ζήτησαν 60.000 δολάρια), με κόστος ενέργειας στο θεό, χωρίς σοβαρό δίκτυο φορτιστών, με αδυναμία φόρτισης σε μαζικό επίπεδο λόγω υψηλής δόμησης στις πόλεις, με χρόνο ζωής της μπαταρίας άγνωστο, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα παραμείνουν χόμπυ πολυτελείας όπως τα λοιπά αυτοκίνητα κόστους άνω των 45.000 ευρώ (με σοβαρή αυτονομία πρέπει να αγοράσεις έκδοση με μεγαλύτερη μπαταρία και ξεπερνάς τα 50.000 ευρώ).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 @nmsm2 last edited by

                      @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                      Οδηγώ golf, δηλαδή τον περίφημο tsi κινητήρα τα τελευταία 10 χρόνια, το οποίο όπως έχω ξαναπεί θα το κρατήσω ως δεύτερο. Τα περί οδηγικής απόλαυσης είναι κάπως σχετικά. Νομίζω ότι έφθασε ο καιρός, εφόσον κάποιος διαθέτει τα χρήματα να αγοράσει κάτι πιο εξελιγμένο από τούρμπο - κομπρέσσορα...Καθημερινά για να πάω στη δουλειά και να επιστρέψω καίει 15-20 ευρώ για πλάκα (μέσος όρος κατανάλωσης 9) χωρίς να το ζορίζω. Εάν το ζορίσω δεν ξεδιψάει με τίποτα...

                      Κι εμένα καίει 9λτ, άντε μαξ 10λτ επειδή το πατάω κιόλας αλλά είναι και 400 άλογα. Εγώ λοιπόν θέλω 400 άλογα, τι άλλες επιλογές έχω? Τέσλα? Γελάει ο κόσμος.

                      Τι άλλο υπάρχει εκτός από μεκ και τούρμπο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nmsm2 last edited by

                        Συζητάμε για νορμάλ περιπτώσεις, 400 άλογα (εργοστασιακά ή πειραγμένα) είναι εκτός του μέσου όρου ενός οικογενειακού αυτοκινήτου. Ο μέσος όρος που ψάχνει οικογενειακό αυτοκίνητο νομίζω του αρκούν τα 200 άλογα. Όποιος θέλει 400 άλογα, σίγουρα υπάρχουν και θα υπάρχουν επιλογές αντίστοιχες, με το αντίστοιχο κόστος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 last edited by stefan147

                          Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω και δεν τα καταφέρνω. Δεν ψάχνουν όλοι οικογενειακό αυτοκίνητο και ούτε είναι μη "νορμάλ" να θες 400 άλογα ακόμα κι αν έχεις οικογένεια. Ο tsi και ο κάθε tsi καταφέρνουν να δίνουν 300-400 άλογα με λογικά κόστη. Ένα Golf R mk8 έχει 0-100 σε 3.5" μόνο με πρόγραμμα και κοστίζει 60-62Κ. Πως γίνεται να είναι τόσο outdated ένας tsi? Ποιο είναι το αντιπαλο δέος αυτού του είδους αυτοκινήτου που να μην είναι μεκ και τούρμπο? Επίσης είναι πολύ εύκολο να χρησιμοποιηθεί ένα τέτοιο αμάξι για οικογενειακό και να κάνει και ταξίδια και να κάψει και λογικά και τα πάντα όλα.

                          Δεν είναι πανάκια η υβριδικότητα όπως δεν είναι και οι μεκ ή η ηλεκτροκίνηση.

                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            gchris7 @stefan147 last edited by gchris7

                            @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                            Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω και δεν τα καταφέρνω. Δεν ψάχνουν όλοι οικογενειακό αυτοκίνητο και ούτε είναι μη "νορμάλ" να θες 400 άλογα ακόμα κι αν έχεις οικογένεια. Ο tsi και ο κάθε tsi καταφέρνουν να δίνουν 300-400 άλογα με λογικά κόστη. Ένα Golf R mk8 έχει 0-100 σε 3.5" μόνο με πρόγραμμα και κοστίζει 60-62Κ. Πως γίνεται να είναι τόσο outdated ένας tsi? Ποιο είναι το αντιπαλο δέος αυτού του είδους αυτοκινήτου που να μην είναι μεκ και τούρμπο? Επίσης είναι πολύ εύκολο να χρησιμοποιηθεί ένα τέτοιο αμάξι για οικογενειακό και να κάνει και ταξίδια και να κάψει και λογικά και τα πάντα όλα.

                            Δεν είναι πανάκια η υβριδικότητα όπως δεν είναι και οι μεκ ή η ηλεκτροκίνηση.

                            Φυσικά και είναι μη νορμάλ να θες 400 άλογα και 0-100 σε 3.5"
                            Δεν υπάρχει κανένας λογος να έχεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο εκτός αν το πηγαίνεις σε πίστες για να κάνεις το χόμπι σου.

                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              super-t last edited by

                              Από την άλλη είναι νορμαλ να θες 400 άλογα (294 kW, sic) και 0-100 σε 3,5 sec σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gatoz
                                gatoz last edited by

                                ρε σεις κανετε κουβεντα για επιδοσεις και κανονικα αυτοκινητα σε νημα κορολα? ε?

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  stefan147 @gchris7 last edited by

                                  @gchris7 said in Toyota Corolla Cross:

                                  @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                  Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω και δεν τα καταφέρνω. Δεν ψάχνουν όλοι οικογενειακό αυτοκίνητο και ούτε είναι μη "νορμάλ" να θες 400 άλογα ακόμα κι αν έχεις οικογένεια. Ο tsi και ο κάθε tsi καταφέρνουν να δίνουν 300-400 άλογα με λογικά κόστη. Ένα Golf R mk8 έχει 0-100 σε 3.5" μόνο με πρόγραμμα και κοστίζει 60-62Κ. Πως γίνεται να είναι τόσο outdated ένας tsi? Ποιο είναι το αντιπαλο δέος αυτού του είδους αυτοκινήτου που να μην είναι μεκ και τούρμπο? Επίσης είναι πολύ εύκολο να χρησιμοποιηθεί ένα τέτοιο αμάξι για οικογενειακό και να κάνει και ταξίδια και να κάψει και λογικά και τα πάντα όλα.

                                  Δεν είναι πανάκια η υβριδικότητα όπως δεν είναι και οι μεκ ή η ηλεκτροκίνηση.

                                  Φυσικά και είναι μη νορμάλ να θες 400 άλογα και 0-100 σε 3.5"
                                  Δεν υπάρχει κανένας λογος να έχεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο εκτός αν το πηγαίνεις σε πίστες για να κάνεις το χόμπι σου.

                                  Γουάτ? Ποιος ορίζει ότι δεν είναι νορμάλ και ποιος θα μου υποδείξει εάν υπάρχει ή όχι λόγος? Και ναι, εγώ πάω και στις πίστες αλλά δε θέλω να έχω 10 αυτοκίνητα. Θέλω να τα κάνω όλα με ένα. Αλλά και να μην πήγαινα πάλι τόσα θέλω. Γιατί οχι? Ποιον ενοχλεί?

                                  M G 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    manast @stefan147 last edited by

                                    @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                    Γουάτ? Ποιος ορίζει ότι δεν είναι νορμάλ και ποιος θα μου υποδείξει εάν υπάρχει ή όχι λόγος? Και ναι, εγώ πάω και στις πίστες αλλά δε θέλω να έχω 10 αυτοκίνητα. Θέλω να τα κάνω όλα με ένα. Αλλά και να μην πήγαινα πάλι τόσα θέλω. Γιατί οχι? Ποιον ενοχλεί?

                                    Προφανώς τους κήνσορες!
                                    Ποιός είσαι εσύ δηλαδή!?...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gchris7 @stefan147 last edited by

                                      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                      @gchris7 said in Toyota Corolla Cross:

                                      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                      Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω και δεν τα καταφέρνω. Δεν ψάχνουν όλοι οικογενειακό αυτοκίνητο και ούτε είναι μη "νορμάλ" να θες 400 άλογα ακόμα κι αν έχεις οικογένεια. Ο tsi και ο κάθε tsi καταφέρνουν να δίνουν 300-400 άλογα με λογικά κόστη. Ένα Golf R mk8 έχει 0-100 σε 3.5" μόνο με πρόγραμμα και κοστίζει 60-62Κ. Πως γίνεται να είναι τόσο outdated ένας tsi? Ποιο είναι το αντιπαλο δέος αυτού του είδους αυτοκινήτου που να μην είναι μεκ και τούρμπο? Επίσης είναι πολύ εύκολο να χρησιμοποιηθεί ένα τέτοιο αμάξι για οικογενειακό και να κάνει και ταξίδια και να κάψει και λογικά και τα πάντα όλα.

                                      Δεν είναι πανάκια η υβριδικότητα όπως δεν είναι και οι μεκ ή η ηλεκτροκίνηση.

                                      Φυσικά και είναι μη νορμάλ να θες 400 άλογα και 0-100 σε 3.5"
                                      Δεν υπάρχει κανένας λογος να έχεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο εκτός αν το πηγαίνεις σε πίστες για να κάνεις το χόμπι σου.

                                      Γουάτ? Ποιος ορίζει ότι δεν είναι νορμάλ και ποιος θα μου υποδείξει εάν υπάρχει ή όχι λόγος? Και ναι, εγώ πάω και στις πίστες αλλά δε θέλω να έχω 10 αυτοκίνητα. Θέλω να τα κάνω όλα με ένα. Αλλά και να μην πήγαινα πάλι τόσα θέλω. Γιατί οχι? Ποιον ενοχλεί?

                                      Κανέναν δεν ενοχλεί και καλα κανεις και θες αυτο που θες. Δεν ειναι όμως αυτό το νορμαλ. Η πλειοψηφία θέλει οικονομία, άνεση και ασφάλεια, όχι 0-100 σε 3.5"

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Ρε παιδιά ο μέσος όρος, το νορμάλ, η κοινή λογική βγαίνει από τις επιλογές του 95%-98% των αγοραστών.
                                        Όλοι εδώ μέσα θέλουμε πολλά άλογα, αλλά όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο βάζεις πολλές παραμέτρους μέσα όχι μόνο τα άλογα, αυτό κάνει και η συντριπτική πλειοψηφία.

                                        Τι νόημα έχει για μία εταιρία μετοχων να ασχολείται με τους 2-5% των πελατών όταν θέλει να γίνει παγκόσμιος κατασκευαστης

                                        Πάντως και σε αυτό η toyota με το νέο prius το καλύπτει ως έναν βαθμό πάντα, το οποίο στην τοπ εκδοση του έχει 0-100 6,5" και 3 λιτρα/100χλμ όταν πας στην δουλειά σου, έχει ψαλίδια στην πίσω ανάρτηση και γενικότερα μια πολύ καλή πλατφόρμα οπως λενε.

                                        Αθάνατοι

                                        V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • V
                                          v_a @lap last edited by

                                          @lap said in Toyota Corolla Cross:

                                          Ρε παιδιά ο μέσος όρος, το νορμάλ, η κοινή λογική βγαίνει από τις επιλογές του 95%-98% των αγοραστών.
                                          Όλοι εδώ μέσα θέλουμε πολλά άλογα, αλλά όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο βάζεις πολλές παραμέτρους μέσα όχι μόνο τα άλογα, αυτό κάνει και η συντριπτική πλειοψηφία.

                                          Τι νόημα έχει για μία εταιρία μετοχων να ασχολείται με τους 2-5% των πελατών όταν θέλει να γίνει παγκόσμιος κατασκευαστης

                                          Πάντως και σε αυτό η toyota με το νέο prius το καλύπτει ως έναν βαθμό πάντα, το οποίο στην τοπ εκδοση του έχει 0-100 6,5" και 3 λιτρα/100χλμ όταν πας στην δουλειά σου, έχει ψαλίδια στην πίσω ανάρτηση και γενικότερα μια πολύ καλή πλατφόρμα οπως λενε.

                                          Φίλε lap, toyotιζεις..
                                          δικός μας είσαι - παραδεξου το 🧡
                                          Θα σε στηρίξουμε όλοι, μια παρέα είμαστε..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Αυτο το νέο prius με έχει τρελάνει. Μου λείπει το σπίτι, ο χώρος παρκαρίσματος με φορτιστή για να πάρω το phev, και τα λεφτά που θα κοστίζει.

                                            Είμαι καλά γιατρέ μου;

                                            Αθάνατοι

                                            piliourits S J 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 221
                                            • 222
                                            • 133 / 222
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr