-
Εγώ το έχω ξαναπεί...αν δεν αναβαθμιστούν οι υποδομές και προφανώς να έχω άνεση στο σπίτι μου, ηλεκτρικό ακόμα δεν θα αγοράσω.
Μια χαρά είμαι με το θερμικό.
Δεν έχω συναντήσει ακόμα κάποιον με ηλεκτρικό να ταξιδεύει πάνω από 110. Όσα προσπέρασα και την Παρασκευή και εχτές ήταν δεξιά και σίγουρα κάτω από 110. Δικαίωμα τους...Στα του Mazda το 10αρι σέρβις το κάνω με δική μου πρωτοβουλία αφού ο κατασκευαστής λέει χρόνος ή 20Κ αλλά λόγω ταξιδιού στο εξωτερικό το Πάσχα το θέλω με καθαρο λαδακι. Εκεί θα έχει 5-6Κ χλμ σε 14 μέρες...
Πολύ άνετο και ξεκούραστο ταξιδακι το CX και με ταχύτητες άνω των 140. Παρότι ψηλότερο από hatchback έχει ωραίο πάτημα. Το γύρισα με 7.5 έχθες γιατί βαρεθηκα λίγο...
Του έριξα και ένα άνοιγμα στην 6η μέχρι 4Κ και κάτι ψηλά.ΥΓ. Τα φώτα κάθε φορά που ταξιδεύω βράδυ με κάνουν και σκέφτομαι τι μαλάκια θα έκανα αν δεν τα έβαζα. Μεγάλη δουλειά σε επαρχιακούς και ΕΟ.
-
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Καλησπέρες,
Χαζευα απόψε λίγο προβλήματα που έχει εμφανίσει το αυτοκίνητο στο παρελθόν και φαίνονται αρκετά θέματα με το πίσω διαφορικό στα AWD σε πολύ λίγα χιλιόμετρα μάλιστα για πολλούς ακόμα και στα 2-3 k.
Μάλιστα αν το ψάξετε υπάρχουν κ πολλά threads σχετικά με αντικατάσταση μέσα στα πλαίσια εγγύησης. Μου κάνει εντύπωση Ιάπωνας να έχει τόσο εκτεταμένο θέμα σε διαφορικό αλλά φαίνεται να έχει κάποιο faulty part που παίζει να αντικαταστάθηκε στα πιο καινούργια αμάξια μετά το 2022.
Ενδεικτικά link text
Έχει συζητηθεί ποτέ εδώ στο forum η έχει αντιμετωπίσει κανείς ποτέ αντίστοιχο πρόβλημα με θόρυβο από διαφορικό η προβλήματα?
Αυτό το έχετε καθόλου ακούστα? Η έχει συζητηθεί?
-
@dimsabas said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Γενικό ήταν το σχόλιο για τα Ηλεκτρικά όχι για κάποιο συγκεκριμένο, επειδή τυγχάνουν μεγάλης προώθησης γενικότερα κ επιδοτήσεων... Έτυχε κ διάβαζα πριν από λίγες μέρες ένα μεγαλο συγκριτικό του autotriti για τα ηλεκτρικά αναφορικά με αυτονομίες αποκλειστικά στα όρια ταχύτητας που είχε σαν benchmark την Λάρισα αλλά με μικρότερες ταχύτητες κ το είπα. Επίσης ο από πάνω κατάλαβα ότι παρήγγειλε mazda 3 sedan οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι ο συσχετισμός με συγκεκριμένο ηλεκτρικό model 3.
Επίσης για να τοποθετήσουμε την αλήθεια επειδή αναφέρθηκαν 8 ευρώ π καίει το ηλεκτρικό μέχρι να φτάσει η τιμή κιλοβατώρας σε ταχυφορτιστη στο εθνικό είναι 0,67 οπότε με μια μέση μπαταρία 70KWh μιλάμε για κόστος 45 ευρώ για να γυρίσει πίσω+ 8 να παει , άρα 53 ευρώ. Εκτός αν όπου πάει ο καθένας έχει κ μια σουκο μαζί του κ άπλετο χρόνο για φόρτιση.
Θεώρησα ότι φωτογράφιζες το Model 3 με το σχόλιό σου. Η χρέωση στους ταχυφορτιστές της Tesla είναι 41 λεπτά. Το πόσα θα πληρώσει έχουν να κάνουν με το αν θα φορτίζει σπίτι του και το πόσο του λείπει σε χωρητικότητα για να γυρίσει. Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για ένα μοντέλο που είναι διαστημόπλοιο μπροστά στο συμπαθητικό Mazda.
Διαστημόπλοιο που δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς στην ΕΟ πάνω από 110 λόγω περιορισμών?
Και γω αν κινηθω(κοιμηθώ) με 110 στην ΕΟ λογικά στα 5.5-6? λίτρα βαριά να κάψω.
Να έχω 400 άλογα και να κινούμαι σα θεία είναι κρίμα ρε συ.
Αν θέλω γκάζι καβαλάω το Σουζούκι μου...
Η 2α του ειναι μεγαλύτερη από την τελική του Τέσλα... -
Ο χρόνος είναι σχετικό μέγεθος. Συνεπώς και η ταχύτητα
-
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Καλησπέρες,
Χαζευα απόψε λίγο προβλήματα που έχει εμφανίσει το αυτοκίνητο στο παρελθόν και φαίνονται αρκετά θέματα με το πίσω διαφορικό στα AWD σε πολύ λίγα χιλιόμετρα μάλιστα για πολλούς ακόμα και στα 2-3 k.
Μάλιστα αν το ψάξετε υπάρχουν κ πολλά threads σχετικά με αντικατάσταση μέσα στα πλαίσια εγγύησης. Μου κάνει εντύπωση Ιάπωνας να έχει τόσο εκτεταμένο θέμα σε διαφορικό αλλά φαίνεται να έχει κάποιο faulty part που παίζει να αντικαταστάθηκε στα πιο καινούργια αμάξια μετά το 2022.
Ενδεικτικά link text
Έχει συζητηθεί ποτέ εδώ στο forum η έχει αντιμετωπίσει κανείς ποτέ αντίστοιχο πρόβλημα με θόρυβο από διαφορικό η προβλήματα?
Αυτό το έχετε καθόλου ακούστα? Η έχει συζητηθεί?
Δεν έχω διαβάσει κάτι εδώ μέσα σχετικό.
Δεν ξέρω αν στο Αμέρικα εχει κάποια διαφορά και λόγω των αλόγων του turbo (250).
Μπορεί να υπήρχαν θέματα και να λύθηκαν με τα χρόνια. -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@dimsabas said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Γενικό ήταν το σχόλιο για τα Ηλεκτρικά όχι για κάποιο συγκεκριμένο, επειδή τυγχάνουν μεγάλης προώθησης γενικότερα κ επιδοτήσεων... Έτυχε κ διάβαζα πριν από λίγες μέρες ένα μεγαλο συγκριτικό του autotriti για τα ηλεκτρικά αναφορικά με αυτονομίες αποκλειστικά στα όρια ταχύτητας που είχε σαν benchmark την Λάρισα αλλά με μικρότερες ταχύτητες κ το είπα. Επίσης ο από πάνω κατάλαβα ότι παρήγγειλε mazda 3 sedan οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι ο συσχετισμός με συγκεκριμένο ηλεκτρικό model 3.
Επίσης για να τοποθετήσουμε την αλήθεια επειδή αναφέρθηκαν 8 ευρώ π καίει το ηλεκτρικό μέχρι να φτάσει η τιμή κιλοβατώρας σε ταχυφορτιστη στο εθνικό είναι 0,67 οπότε με μια μέση μπαταρία 70KWh μιλάμε για κόστος 45 ευρώ για να γυρίσει πίσω+ 8 να παει , άρα 53 ευρώ. Εκτός αν όπου πάει ο καθένας έχει κ μια σουκο μαζί του κ άπλετο χρόνο για φόρτιση.
Θεώρησα ότι φωτογράφιζες το Model 3 με το σχόλιό σου. Η χρέωση στους ταχυφορτιστές της Tesla είναι 41 λεπτά. Το πόσα θα πληρώσει έχουν να κάνουν με το αν θα φορτίζει σπίτι του και το πόσο του λείπει σε χωρητικότητα για να γυρίσει. Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για ένα μοντέλο που είναι διαστημόπλοιο μπροστά στο συμπαθητικό Mazda.
Διαστημόπλοιο που δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς στην ΕΟ πάνω από 110 λόγω περιορισμών?
Και γω αν κινηθω(κοιμηθώ) με 110 στην ΕΟ λογικά στα 5.5-6? λίτρα βαριά να κάψω.
Να έχω 400 άλογα και να κινούμαι σα θεία είναι κρίμα ρε συ.
Αν θέλω γκάζι καβαλάω το Σουζούκι μου...
Η 2α του ειναι μεγαλύτερη από την τελική του Τέσλα...Πιστεύω το όλο θέμα της ηλεκτροκίνησης έχει πάει τελείως λάθος κ σίγουρα φταίει κ το marketing σε αυτό όχι οι μηχανικοί.. και εξηγούμαι για πιο λόγο να φτιάχνονται όλο κ πιο μεγάλα , άνετα, οικογενειακά ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία εξ ορισμού είναι φτιαγμένα για ταξίδια και όχι για μέσα στην πολη (όπου είναι το forte των πλεονεκτημάτων της ηλεκτροκίνησης) με τις γνωστές παθογένειες κίνηση , πάρκινγκ κτλ άρα θέλεις κάτι πιο μικρό κ ευέλικτο. Δηλαδή πουλάς ένα πακέτο με περιτύλιγμα ταξιδιαρικο σε κάτι που η τεχνολογία ακόμα δεν το υποστηρίζει. Ακόμα κ με τις κατάλληλες υποδομές σε χώρες μεγαλύτερες από τη δικιά μας για μεγάλα ταξίδια θέλει προσοχή στην ταχύτητα , και συνεχή σταμάτηματα για αρκετά μεγάλα διαστήματα για να φτάσεις τουλάχιστον μέχρι ένα 80% στη μπαταρία.
Για εμένα η ηλεκτροκίνηση είναι φοβερή για την πόλη μόνο κ τα πέριξ αλλά με τα σωστά αμάξια π είναι αμάξια πόλης κ όχι λιμουζίνες κ 4ακινητα με 300 άλογα... Έτσι έχει νόημα τουλάχιστον με τη συγκεκριμένη τεχνολογία αλλά ποιος θα έδινε τόσα λεφτά για αμάξι πόλης , οπότε το πλασαρανε σωστά με τοποθέτηση σε μεγάλα αμάξια χωρις να υπάρχει υπόβαθρο τεχνολογικό ακόμα τουλάχιστον. Να μην πούμε για τις ασφάλειες που με μικρή ζημιά βγαίνει ηλεκτρικό με ολική καταστροφή επειδή κανείς δεν παίρνει ευθύνη για επισκευή μπαταρίας καθώς κ τα κόστη ασφάλισης αν έχετε δει που παίζουν στο Θεό για λίγες ασφαλιστικές π παίρνουν την ευθύνη.. Οποίος έχει άλλη γνώμη ας δει την κίνηση της Hertz κ όχι μόνο με την απόσυρση του στόλου των ηλεκτρικών της.
Πριν λίγες ημέρες οδήγησα ένα volvo XC40 awd 400+ άλογα. Πιστεύα θα ενθουσιαστω. Τουναντίον είδα ένα παιχνίδι που επιταχύνει υπερβολικά γρήγορα χωρίς λόγο κ χωρίς ουσιαστική ευχαρίστηση καθώς είναι με μηδενικό effort k αίσθηση από τον οδηγό 100% playstation αλλά με κάποια G επιτάχυνσης. Κ όταν πιάσει την ταχύτητα αμέσως δλδ κόβεις για να μην φας την μπαταρία.. Όπως όταν είχαμε τα ηλεκτρικά τζιπακια μικροί που παίζαμε στις αλάνες..
Θέλει πολύ προσοχή το κομμάτι σύγκρισης θερμικών με ηλεκτρικών καθώς τα πρώτα έχουν στην πλάτη τους δεκαετίες εξέλιξης. Ενώ τα δεύτερα μόλις ξεκίνησαν ουσιαστικά κ οποιαδήποτε υπεραπλούστευση περί διαστημοπλοίου κ απλού αυτοκινήτου είναι απλά άτοπη κ μη στοιχειοθετημενη.
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@dimsabas said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Γενικό ήταν το σχόλιο για τα Ηλεκτρικά όχι για κάποιο συγκεκριμένο, επειδή τυγχάνουν μεγάλης προώθησης γενικότερα κ επιδοτήσεων... Έτυχε κ διάβαζα πριν από λίγες μέρες ένα μεγαλο συγκριτικό του autotriti για τα ηλεκτρικά αναφορικά με αυτονομίες αποκλειστικά στα όρια ταχύτητας που είχε σαν benchmark την Λάρισα αλλά με μικρότερες ταχύτητες κ το είπα. Επίσης ο από πάνω κατάλαβα ότι παρήγγειλε mazda 3 sedan οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι ο συσχετισμός με συγκεκριμένο ηλεκτρικό model 3.
Επίσης για να τοποθετήσουμε την αλήθεια επειδή αναφέρθηκαν 8 ευρώ π καίει το ηλεκτρικό μέχρι να φτάσει η τιμή κιλοβατώρας σε ταχυφορτιστη στο εθνικό είναι 0,67 οπότε με μια μέση μπαταρία 70KWh μιλάμε για κόστος 45 ευρώ για να γυρίσει πίσω+ 8 να παει , άρα 53 ευρώ. Εκτός αν όπου πάει ο καθένας έχει κ μια σουκο μαζί του κ άπλετο χρόνο για φόρτιση.
Θεώρησα ότι φωτογράφιζες το Model 3 με το σχόλιό σου. Η χρέωση στους ταχυφορτιστές της Tesla είναι 41 λεπτά. Το πόσα θα πληρώσει έχουν να κάνουν με το αν θα φορτίζει σπίτι του και το πόσο του λείπει σε χωρητικότητα για να γυρίσει. Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για ένα μοντέλο που είναι διαστημόπλοιο μπροστά στο συμπαθητικό Mazda.
Διαστημόπλοιο που δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς στην ΕΟ πάνω από 110 λόγω περιορισμών?
Και γω αν κινηθω(κοιμηθώ) με 110 στην ΕΟ λογικά στα 5.5-6? λίτρα βαριά να κάψω.
Να έχω 400 άλογα και να κινούμαι σα θεία είναι κρίμα ρε συ.
Αν θέλω γκάζι καβαλάω το Σουζούκι μου...
Η 2α του ειναι μεγαλύτερη από την τελική του Τέσλα...Αν θες να πας Λάρισα, πας με 130 χωρίς στάση. Αν θες να πας Θεσσαλονίκη, πας πάλι με 130 αλλά θα κάνεις στάση. Αν θες να το πας σερί, ίσως πρέπει να πας μέχρι 100, δεν το έχω δοκιμάσει. Ναι, σε κάποια σενάρια θα πας βαρετά. Δυστυχώς.
Τις υπόλοιπες 360 μέρες του χρόνου, θα ξεβρακώνεις στα φανάρια τον κολλητό σου που θα του έχεις δανείσει το Σουζούκι σου. -
@dimsabas said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@dimsabas said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Γενικό ήταν το σχόλιο για τα Ηλεκτρικά όχι για κάποιο συγκεκριμένο, επειδή τυγχάνουν μεγάλης προώθησης γενικότερα κ επιδοτήσεων... Έτυχε κ διάβαζα πριν από λίγες μέρες ένα μεγαλο συγκριτικό του autotriti για τα ηλεκτρικά αναφορικά με αυτονομίες αποκλειστικά στα όρια ταχύτητας που είχε σαν benchmark την Λάρισα αλλά με μικρότερες ταχύτητες κ το είπα. Επίσης ο από πάνω κατάλαβα ότι παρήγγειλε mazda 3 sedan οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι ο συσχετισμός με συγκεκριμένο ηλεκτρικό model 3.
Επίσης για να τοποθετήσουμε την αλήθεια επειδή αναφέρθηκαν 8 ευρώ π καίει το ηλεκτρικό μέχρι να φτάσει η τιμή κιλοβατώρας σε ταχυφορτιστη στο εθνικό είναι 0,67 οπότε με μια μέση μπαταρία 70KWh μιλάμε για κόστος 45 ευρώ για να γυρίσει πίσω+ 8 να παει , άρα 53 ευρώ. Εκτός αν όπου πάει ο καθένας έχει κ μια σουκο μαζί του κ άπλετο χρόνο για φόρτιση.
Θεώρησα ότι φωτογράφιζες το Model 3 με το σχόλιό σου. Η χρέωση στους ταχυφορτιστές της Tesla είναι 41 λεπτά. Το πόσα θα πληρώσει έχουν να κάνουν με το αν θα φορτίζει σπίτι του και το πόσο του λείπει σε χωρητικότητα για να γυρίσει. Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για ένα μοντέλο που είναι διαστημόπλοιο μπροστά στο συμπαθητικό Mazda.
Διαστημόπλοιο που δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς στην ΕΟ πάνω από 110 λόγω περιορισμών?
Και γω αν κινηθω(κοιμηθώ) με 110 στην ΕΟ λογικά στα 5.5-6? λίτρα βαριά να κάψω.
Να έχω 400 άλογα και να κινούμαι σα θεία είναι κρίμα ρε συ.
Αν θέλω γκάζι καβαλάω το Σουζούκι μου...
Η 2α του ειναι μεγαλύτερη από την τελική του Τέσλα...Αν θες να πας Λάρισα, πας με 130 χωρίς στάση. Αν θες να πας Θεσσαλονίκη, πας πάλι με 130 αλλά θα κάνεις στάση. Αν θες να το πας σερί, ίσως πρέπει να πας μέχρι 100, δεν το έχω δοκιμάσει. Ναι, σε κάποια σενάρια θα πας βαρετά. Δυστυχώς.
Τις υπόλοιπες 360 μέρες του χρόνου, θα ξεβρακώνεις στα φανάρια τον κολλητό σου που θα του έχεις δανείσει το Σουζούκι σου.στα πρώτα 200 μέτρα....μετά μην τον είδατε τον παναή....
-
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Καλησπέρες,
Χαζευα απόψε λίγο προβλήματα που έχει εμφανίσει το αυτοκίνητο στο παρελθόν και φαίνονται αρκετά θέματα με το πίσω διαφορικό στα AWD σε πολύ λίγα χιλιόμετρα μάλιστα για πολλούς ακόμα και στα 2-3 k.
Μάλιστα αν το ψάξετε υπάρχουν κ πολλά threads σχετικά με αντικατάσταση μέσα στα πλαίσια εγγύησης. Μου κάνει εντύπωση Ιάπωνας να έχει τόσο εκτεταμένο θέμα σε διαφορικό αλλά φαίνεται να έχει κάποιο faulty part που παίζει να αντικαταστάθηκε στα πιο καινούργια αμάξια μετά το 2022.
Ενδεικτικά link text
Έχει συζητηθεί ποτέ εδώ στο forum η έχει αντιμετωπίσει κανείς ποτέ αντίστοιχο πρόβλημα με θόρυβο από διαφορικό η προβλήματα?
Αυτό το έχετε καθόλου ακούστα? Η έχει συζητηθεί?
Αφορά Αμερική και Καναδά όπου -αν δεν κάνω λάθος- κατασκευάζονται Μεξικό
Για Ευρώπη κοιτώ https://www.cx30-forum.de/forum/ -
@dimsabas said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@dimsabas said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Γενικό ήταν το σχόλιο για τα Ηλεκτρικά όχι για κάποιο συγκεκριμένο, επειδή τυγχάνουν μεγάλης προώθησης γενικότερα κ επιδοτήσεων... Έτυχε κ διάβαζα πριν από λίγες μέρες ένα μεγαλο συγκριτικό του autotriti για τα ηλεκτρικά αναφορικά με αυτονομίες αποκλειστικά στα όρια ταχύτητας που είχε σαν benchmark την Λάρισα αλλά με μικρότερες ταχύτητες κ το είπα. Επίσης ο από πάνω κατάλαβα ότι παρήγγειλε mazda 3 sedan οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι ο συσχετισμός με συγκεκριμένο ηλεκτρικό model 3.
Επίσης για να τοποθετήσουμε την αλήθεια επειδή αναφέρθηκαν 8 ευρώ π καίει το ηλεκτρικό μέχρι να φτάσει η τιμή κιλοβατώρας σε ταχυφορτιστη στο εθνικό είναι 0,67 οπότε με μια μέση μπαταρία 70KWh μιλάμε για κόστος 45 ευρώ για να γυρίσει πίσω+ 8 να παει , άρα 53 ευρώ. Εκτός αν όπου πάει ο καθένας έχει κ μια σουκο μαζί του κ άπλετο χρόνο για φόρτιση.
Θεώρησα ότι φωτογράφιζες το Model 3 με το σχόλιό σου. Η χρέωση στους ταχυφορτιστές της Tesla είναι 41 λεπτά. Το πόσα θα πληρώσει έχουν να κάνουν με το αν θα φορτίζει σπίτι του και το πόσο του λείπει σε χωρητικότητα για να γυρίσει. Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για ένα μοντέλο που είναι διαστημόπλοιο μπροστά στο συμπαθητικό Mazda.
Διαστημόπλοιο που δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς στην ΕΟ πάνω από 110 λόγω περιορισμών?
Και γω αν κινηθω(κοιμηθώ) με 110 στην ΕΟ λογικά στα 5.5-6? λίτρα βαριά να κάψω.
Να έχω 400 άλογα και να κινούμαι σα θεία είναι κρίμα ρε συ.
Αν θέλω γκάζι καβαλάω το Σουζούκι μου...
Η 2α του ειναι μεγαλύτερη από την τελική του Τέσλα...Αν θες να πας Λάρισα, πας με 130 χωρίς στάση. Αν θες να πας Θεσσαλονίκη, πας πάλι με 130 αλλά θα κάνεις στάση. Αν θες να το πας σερί, ίσως πρέπει να πας μέχρι 100, δεν το έχω δοκιμάσει. Ναι, σε κάποια σενάρια θα πας βαρετά. Δυστυχώς.
Τις υπόλοιπες 360 μέρες του χρόνου, θα ξεβρακώνεις στα φανάρια τον κολλητό σου που θα του έχεις δανείσει το Σουζούκι σου.Να εχω δωσει τοσα χρηματα για να παω με 100 και να λεω οτι εχω 400 αλογα...? Αληθεια τωρα? Δεν κανει ακομα (τουλαχιστον για εμενα) για ταξιδια. Μεσα στην πολη καλο ειναι αν και μεγαλο.
Οσο αφορα φαναρια κλπ κλπ δεν το συζηταμε οτι ειναι αστεια η συγκριση. Εχω κλεψει πολλες εκκλησιες 17 χρονια τωρα που νομιζαν οτι ειχαν γρηγορο αυτοκινητο.
Αλλα μην χαλασουμε το θεμα του CX-30 γι αυτο. -
Ποιοι είναι οι κανόνες για ταχύτητα ανάλογα με τα άλογα;
-
@dimsabas said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@dimsabas said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Γενικό ήταν το σχόλιο για τα Ηλεκτρικά όχι για κάποιο συγκεκριμένο, επειδή τυγχάνουν μεγάλης προώθησης γενικότερα κ επιδοτήσεων... Έτυχε κ διάβαζα πριν από λίγες μέρες ένα μεγαλο συγκριτικό του autotriti για τα ηλεκτρικά αναφορικά με αυτονομίες αποκλειστικά στα όρια ταχύτητας που είχε σαν benchmark την Λάρισα αλλά με μικρότερες ταχύτητες κ το είπα. Επίσης ο από πάνω κατάλαβα ότι παρήγγειλε mazda 3 sedan οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι ο συσχετισμός με συγκεκριμένο ηλεκτρικό model 3.
Επίσης για να τοποθετήσουμε την αλήθεια επειδή αναφέρθηκαν 8 ευρώ π καίει το ηλεκτρικό μέχρι να φτάσει η τιμή κιλοβατώρας σε ταχυφορτιστη στο εθνικό είναι 0,67 οπότε με μια μέση μπαταρία 70KWh μιλάμε για κόστος 45 ευρώ για να γυρίσει πίσω+ 8 να παει , άρα 53 ευρώ. Εκτός αν όπου πάει ο καθένας έχει κ μια σουκο μαζί του κ άπλετο χρόνο για φόρτιση.
Θεώρησα ότι φωτογράφιζες το Model 3 με το σχόλιό σου. Η χρέωση στους ταχυφορτιστές της Tesla είναι 41 λεπτά. Το πόσα θα πληρώσει έχουν να κάνουν με το αν θα φορτίζει σπίτι του και το πόσο του λείπει σε χωρητικότητα για να γυρίσει. Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για ένα μοντέλο που είναι διαστημόπλοιο μπροστά στο συμπαθητικό Mazda.
Διαστημόπλοιο που δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς στην ΕΟ πάνω από 110 λόγω περιορισμών?
Και γω αν κινηθω(κοιμηθώ) με 110 στην ΕΟ λογικά στα 5.5-6? λίτρα βαριά να κάψω.
Να έχω 400 άλογα και να κινούμαι σα θεία είναι κρίμα ρε συ.
Αν θέλω γκάζι καβαλάω το Σουζούκι μου...
Η 2α του ειναι μεγαλύτερη από την τελική του Τέσλα...Αν θες να πας Λάρισα, πας με 130 χωρίς στάση. Αν θες να πας Θεσσαλονίκη, πας πάλι με 130 αλλά θα κάνεις στάση. Αν θες να το πας σερί, ίσως πρέπει να πας μέχρι 100, δεν το έχω δοκιμάσει. Ναι, σε κάποια σενάρια θα πας βαρετά. Δυστυχώς.
Τις υπόλοιπες 360 μέρες του χρόνου, θα ξεβρακώνεις στα φανάρια τον κολλητό σου που θα του έχεις δανείσει το Σουζούκι σου.Κόντρες μέσα στη πόλη δηλαδή?
Πολύ λογικό. -
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Καλησπέρες,
Χαζευα απόψε λίγο προβλήματα που έχει εμφανίσει το αυτοκίνητο στο παρελθόν και φαίνονται αρκετά θέματα με το πίσω διαφορικό στα AWD σε πολύ λίγα χιλιόμετρα μάλιστα για πολλούς ακόμα και στα 2-3 k.
Μάλιστα αν το ψάξετε υπάρχουν κ πολλά threads σχετικά με αντικατάσταση μέσα στα πλαίσια εγγύησης. Μου κάνει εντύπωση Ιάπωνας να έχει τόσο εκτεταμένο θέμα σε διαφορικό αλλά φαίνεται να έχει κάποιο faulty part που παίζει να αντικαταστάθηκε στα πιο καινούργια αμάξια μετά το 2022.
Ενδεικτικά link text
Έχει συζητηθεί ποτέ εδώ στο forum η έχει αντιμετωπίσει κανείς ποτέ αντίστοιχο πρόβλημα με θόρυβο από διαφορικό η προβλήματα?
Αυτό το έχετε καθόλου ακούστα? Η έχει συζητηθεί?
Εγώ έχω φτάσει 46000km πλέον σε 2 χρόνια και 3 μήνες χρήσης.Ολα καλά προς το παρόν.Μονο λάδια έχω αλλάξει δύο φορές και το recall για το ψυγείο.
Το τριήμερο πήγαμε Δ.Μακεδονια και έκανα 2000 χμ περίπου άνετα και χαλαρα.Στην ΕΟ acc στα 137 ή 147. -
Παίδες, περί SkyActiv-X και οκτανίων στην βενζίνη, τι προτιμάτε?
Αρχικά είχα διαβάσει ότι στον SkyActiv-X η 95αρα βενζίνη εν τέλει ήταν καλύτερη επιλογή γιατί το SPCCI δουλεύει καλύτερα με πειράκια.Παρ' ολα αυτά σε κάποιες δοκιμές όπως εδώ φαίνεται ότι τα περισσότερα οκτάνια δίνουν καλύτερη απόδοση (και σε δύναμη και ροπή), πράγμα που υπο φυσιολογικές συνθήκες φαίνεται και ως λογικό μιας και ο SkyActiv-X έχει πολύ υψηλή συμπίεση.
https://magazynauto.pl/porady/czy-benzyna-98-oktanow-podnosi-moc-i-moment-obrotowy-silnika,aid,1038Ποια είναι η γνώμη σας?
-
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
Παίδες, περί SkyActiv-X και οκτανίων στην βενζίνη, τι προτιμάτε?
Αρχικά είχα διαβάσει ότι στον SkyActiv-X η 95αρα βενζίνη εν τέλει ήταν καλύτερη επιλογή γιατί το SPCCI δουλεύει καλύτερα με πειράκια.Παρ' ολα αυτά σε κάποιες δοκιμές όπως εδώ φαίνεται ότι τα περισσότερα οκτάνια δίνουν καλύτερη απόδοση (και σε δύναμη και ροπή), πράγμα που υπο φυσιολογικές συνθήκες φαίνεται και ως λογικό μιας και ο SkyActiv-X έχει πολύ υψηλή συμπίεση.
https://magazynauto.pl/porady/czy-benzyna-98-oktanow-podnosi-moc-i-moment-obrotowy-silnika,aid,1038Ποια είναι η γνώμη σας?
Εχει ξανασυζητηθεί αυτό κάποιες δεκάδες σελίδες πίσω.
Εγώ γενικά βάζω 98αρα shell ή BP όταν έχουν προσφορές.
Όχι ότι δεν έχω βάλει 95αρα και 100αρα μερικές φορές αλλά συνήθως 98αρα.Έχω μια μικρή εντύπωση ότι της shell ήταν καλύτερο/αποδοτικότερο σε κατανάλωσή.
Αλλά θέλω να κάνω περισσότερα ταξίδια σε συγκεκριμένη διαδρομή για να έχω καλύτερη άποψη. -
Κατά κανόνα βάζω BP Super. Εχω βάλει κι 95αρα. Με πλήρες φορτίο 98ron ή 100ron
-
Αρα καταρρίπτεται η βλακεια που ελεγαν καποιοι πωλητες να μην βαζετε 100αρα. Αφου η ιδια η Μαζντα λεει απο 95 και πανω
-
@alexandros-k said in Mazda CX-30:
Αρα καταρρίπτεται η βλακεια που ελεγαν καποιοι πωλητες να μην βαζετε 100αρα. Αφου η ιδια η Μαζντα λεει απο 95 και πανω
Αυτο ειναι το μονο σιγουρο...
Εγω οταν πηγα να δω το αυτοκινητο στην εκθεση πρεπει να ηξερα παραπανω πραγματακια απο τον πωλητη.
-
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
Παίδες, περί SkyActiv-X και οκτανίων στην βενζίνη, τι προτιμάτε?
Αρχικά είχα διαβάσει ότι στον SkyActiv-X η 95αρα βενζίνη εν τέλει ήταν καλύτερη επιλογή γιατί το SPCCI δουλεύει καλύτερα με πειράκια.Παρ' ολα αυτά σε κάποιες δοκιμές όπως εδώ φαίνεται ότι τα περισσότερα οκτάνια δίνουν καλύτερη απόδοση (και σε δύναμη και ροπή), πράγμα που υπο φυσιολογικές συνθήκες φαίνεται και ως λογικό μιας και ο SkyActiv-X έχει πολύ υψηλή συμπίεση.
https://magazynauto.pl/porady/czy-benzyna-98-oktanow-podnosi-moc-i-moment-obrotowy-silnika,aid,1038Ποια είναι η γνώμη σας?
Πολύ χρήσιμο!! Έψαχνα καιρό να δω δυναμομετρηση του 186αρη και έχει πολύ ενδιαφέρον π έχει διπλή ανάλογα το καύσιμο.
Δεν το περίμενα τόσο μεγάλη διαφορά στις αποδόσεις με την 98αρα να πω την αλήθεια. Οπότε φαίνεται ότι στο συγκεκριμένο μοτέρ είναι μονόδρομος για πιο αποδοτική λειτουργια. Ο κινητήρας φαίνεται πολυ γραμμικός κ χάνονται όλες οι τρύπες στην απόδοση. Θα είχε ενδιαφέρον να δουν κ σύγκριση κατανάλωσης. -
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
Παίδες, περί SkyActiv-X και οκτανίων στην βενζίνη, τι προτιμάτε?
Αρχικά είχα διαβάσει ότι στον SkyActiv-X η 95αρα βενζίνη εν τέλει ήταν καλύτερη επιλογή γιατί το SPCCI δουλεύει καλύτερα με πειράκια.Παρ' ολα αυτά σε κάποιες δοκιμές όπως εδώ φαίνεται ότι τα περισσότερα οκτάνια δίνουν καλύτερη απόδοση (και σε δύναμη και ροπή), πράγμα που υπο φυσιολογικές συνθήκες φαίνεται και ως λογικό μιας και ο SkyActiv-X έχει πολύ υψηλή συμπίεση.
https://magazynauto.pl/porady/czy-benzyna-98-oktanow-podnosi-moc-i-moment-obrotowy-silnika,aid,1038Ποια είναι η γνώμη σας?
Πολύ χρήσιμο!! Έψαχνα καιρό να δω δυναμομετρηση του 186αρη και έχει πολύ ενδιαφέρον π έχει διπλή ανάλογα το καύσιμο.
Δεν το περίμενα τόσο μεγάλη διαφορά στις αποδόσεις με την 98αρα να πω την αλήθεια. Οπότε φαίνεται ότι στο συγκεκριμένο μοτέρ είναι μονόδρομος για πιο αποδοτική λειτουργια. Ο κινητήρας φαίνεται πολυ γραμμικός κ χάνονται όλες οι τρύπες στην απόδοση. Θα είχε ενδιαφέρον να δουν κ σύγκριση κατανάλωσης.Αρκεί η 98αρα να είναι πράγματι 98αρα και όχι "βελτιωμένη" με αγνώστου προελεύσεως χημικά πρόσθετα, που μακροπρόθεσμα δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στον κινητήρα.
Για να πω και την "κακιούλα" μου, με χιουμοριστική διάθεση παντα, από το (μεταφρασμένο αυτόματα μέσω Google) άρθρο κρατάω την εξής φράση: "Οι μηχανικοί της Mazda πειραματίζονται με κινητήρες εδώ και χρόνια"...
Mazda CX-30