-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Απο περιεργεια, στο προφιλ σου στο σαιτ, ο αριθμος καρτας φορτισης που φαινεται, αντιστοιχει σε αυτην που εχεις;
Ναι φαίνεται οτι ειναι η παλιά, στις 18 καταργούνται, στην περίπτωση που μέχρι την Τριτη δεν έρθει η καινούργια, θα κάνω μία κλήση. Πάντως αρκετές φορές στα ELPE (παρόλο που τα εκθειάζω) δεν ξεκινούσε η φόρτιση με την εφαρμογή αλλά με σκανάρισμα της κάρτας, οπότε χρήσιμο ειναι να την έχω.
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα μου πεις στα θερμικά δεν είναι το ίδιο; ε, προφανώς όχι , κινητήρα θα έχει και το επόμενο και ανάμεσα σε δύο γενιές οι διαφορές δεν είναι τεράστιες. Επίσης , όταν ακούω για απαξίωση των θερμικών ως μεταχειρισμένα , σκέφτομαι τι αξία θα έχει ένα σημερινό e 2008 πχ , ή οποιαδήποτε παρόμοιο με σημερινή εμβέλεια 250 χλμ , σε 10 χρόνια, ΑΝ πραγματοποιηθούν τα τεχνολογικά άλματα που περιγράφονται; Υποθέτω στα τάρταρα.
Αντιλαμβάνομαι την λογική σου αλλά αν πας με αυτό το γνώμονα, δεν θα αγοράσεις τίποτα. Το αυτοκίνητο για μένα δεν ειναι ούτε επένδυση (προφανώς) ουτε μπορώ να μετρήσω την αξία του σε 10 χρόνια, ειναι πάρα πολύ οι παράγοντες. Πχ αν τα ηλεκτρικά κατακτήσουν την αγορά, τα θερμικά με την ίδια λογική θα πάνε στα τάρταρα... ή αμα βγει το υδρογόνο, τα ηλεκτρικά θα εξαφανιστούν. Είμαστε σίγουρα σε μεταβατική περίοδος και κανένας δεν μπορεί αν προβλέψει τι θα συμβεί, όλα ειναι ένα στοίχημα με πολλές παραμέτρους, θεωρώ άσκοπο να προσπαθεί κάποιος να υπολογίσει τι αξία θα έχει ένα όχημα σε 10 χρόνια σε μία τόσο μεταβαλόμενη αγορά. Αγοράζεις αυτό που θεωρείς οτι σου κάνει, και ότι βγει. Οι εποχές που κρατήσαμε ένα αυτοκίνητο για 20 χρόνια και βάλε έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα μου πεις στα θερμικά δεν είναι το ίδιο; ε, προφανώς όχι , κινητήρα θα έχει και το επόμενο και ανάμεσα σε δύο γενιές οι διαφορές δεν είναι τεράστιες. Επίσης , όταν ακούω για απαξίωση των θερμικών ως μεταχειρισμένα , σκέφτομαι τι αξία θα έχει ένα σημερινό e 2008 πχ , ή οποιαδήποτε παρόμοιο με σημερινή εμβέλεια 250 χλμ , σε 10 χρόνια, ΑΝ πραγματοποιηθούν τα τεχνολογικά άλματα που περιγράφονται; Υποθέτω στα τάρταρα.
Αντιλαμβάνομαι την λογική σου αλλά αν πας με αυτό το γνώμονα, δεν θα αγοράσεις τίποτα. Το αυτοκίνητο για μένα δεν ειναι ούτε επένδυση (προφανώς) ουτε μπορώ να μετρήσω την αξία του σε 10 χρόνια, ειναι πάρα πολύ οι παράγοντες. Πχ αν τα ηλεκτρικά κατακτήσουν την αγορά, τα θερμικά με την ίδια λογική θα πάνε στα τάρταρα... ή αμα βγει το υδρογόνο, τα ηλεκτρικά θα εξαφανιστούν. Είμαστε σίγουρα σε μεταβατική περίοδος και κανένας δεν μπορεί αν προβλέψει τι θα συμβεί, όλα ειναι ένα στοίχημα με πολλές παραμέτρους, θεωρώ άσκοπο να προσπαθεί κάποιος να υπολογίσει τι αξία θα έχει ένα όχημα σε 10 χρόνια σε μία τόσο μεταβαλόμενη αγορά. Αγοράζεις αυτό που θεωρείς οτι σου κάνει, και ότι βγει. Οι εποχές που κρατήσαμε ένα αυτοκίνητο για 20 χρόνια και βάλε έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Συμφωνώ , απλά αν και επιμένω στο αν , το μελλοντικό ηλεκτροκίνητο από αυτό που αγόρασες , αυξήσει κατά πολύ την αυτονομία του και κυρίως τη ταχύτητα στη φόρτισή του , τότε αυτομάτως το "πλήγμα" , στην καθημερινότητά σου ( δεν με απασχολεί τόσο η απαξίωση ) , είναι μεγάλο. Έχεις πληρώσει ένα προϊόν το οποίο πολύ γρήγορα ξεπεράστηκε από τις εξελίξεις.
Το καταλαβαίνω ότι τα αυτοκίνητα θα έχουν πολύ μικρότερη "διάρκεια ζωής" , αλλά σίγουρα ως κοινωνία δεν είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο.
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι και όταν το πουλήσεις θα πληρώσεις ΦΠΑ και υπεραξία.
θα το πουλησω σε καποιο συγγενικο ή φιλικο προσωπο για τιμη της πλακας και μετα θα το αγορασω απο αυτον.
Ελα πες, τι αλλο θες να απαντησω. Τωρα που γυριζει ....
Το να κανεις ψευτοκομπινες ή να εχεις εταιρεια και να τα χρεωνεις ολα εκει δεν ειναι επιχειρηματα για τον μεσο αγοραστη που ουτε εταιρειες εχει ουτε τιποτα. Επισης αυτη η ασυλια και η στρεβλωση που υπαρχει στην αγορα υπερ των ηλεκτρικων δε θα διατηρηθει για παντα.
Εν ολιγοις "μαγκια" σου που παιρνεις το τεσλα με 28 χιλιαρικα ή οτιδηποτε αλλο παραθυρακι εχεις και γλιτωνεις λεφτα με τις πλατες του κρατους που τα παιρνει απο ανθρωπους που εχουν 1400αρια 20ετιας για να τα δινει σε εχοντες, γιαπηδες κλπ (αλλωστε καπιταλισμο εχουμε, τη χαρα των αεριτζηδων και των ανισοτητων και δεν αναφερομαι σ'εσενα) αλλα εδω μιλαμε για εναν μεσο αγοραστη, χωρις ολα αυτα τα παραθυρακια, που εχει 35-40 χιλιαρικα και θελει να παρει ενα αυτοκινητο για να μπορει να κανει οσα θα επρεπε με ενα αυτοκινητο των χρηματων αυτων.
Και τελικα κατανταει να πηγαινει με 90 στην εθνικη και κατα τ'αλλα χαιρεται που εχει 500 αλογα, 3,5 δλ επιταχυνση κλπ.
Σαν να χαιρεται καποιος που εχει γκομενα πχ την Ρια Αντωνιου ενω ουτε καν να του καθεται ή αντε του καθεται για κανα λεπτο αναλογικα.Είναι πασιφανές ότι δεν έχεις καμία επαφή ούτε με βασικά οικονομικά γυμνασίου. Όταν λέμε ότι του στοίχισε εννοούμε ότι θα πληρώσω λιγότερο φόρο, (λόγω απόσβεσης παγίου) αντί να τα δώσει στο κράτος 100 χιλιάρικα απο τον ιδρώτα και την εργασία μου θα του δώσει 85 χιλιάρικα. Η διαφθορά αυτή προκύπτει ως «μου στοιχίζει 15 χιλιάρικα λιγότερα».
Να διευκρινήσουμε ότι πάγιο θεωρείται σύμφωνα με τον ΚΦΕ οτιδήποτε συμβαλει στην λειτουργία, κερδοφορία, και ανάπτυξη της επιχείρησης.
Όχι γενικά για να μην πάρει το κράτος 100 χιλ φόρο
Οτιδήποτε κριθεί πως δεν συμβάλει σε αυτό είναι υπό αίρεση η έκπτωση των αποσβέσεων του σε έλεγχο.
Το ίδιο και οι δαπάνες αυτού.Δηλαδή αν η εργασία σου είναι σε αγροτικές περιοχές και εγκαταστάσεις και δικαιολογούν μεταφορές υλικών και αγοράσεις roadster ως πάγιο επιχειρήσης, δεν θα γίνει αποδεκτή η έκπτωση των δαπανών και αποσβέσεων αυτού.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Απο περιεργεια, στο προφιλ σου στο σαιτ, ο αριθμος καρτας φορτισης που φαινεται, αντιστοιχει σε αυτην που εχεις;
Ναι φαίνεται οτι ειναι η παλιά, στις 18 καταργούνται, στην περίπτωση που μέχρι την Τριτη δεν έρθει η καινούργια, θα κάνω μία κλήση. Πάντως αρκετές φορές στα ELPE (παρόλο που τα εκθειάζω) δεν ξεκινούσε η φόρτιση με την εφαρμογή αλλά με σκανάρισμα της κάρτας, οπότε χρήσιμο ειναι να την έχω.
δεν εχει τυχει να φορτισω ποτε σε ελπε αν και διαβαζω οτι θεωρειται το καλυτερο δικτυο. Παλι απο περιεργεια, τι προβλημα ειχες με την εφαρμογη; Δεν γινοταν το handshake μεταξυ αυτοκινητου και φορτιστη ή δεν εβλεπες καμμια αποκριση στον φορτιση οταν εδωσες εντολη απο το αππ;
Μεχρι στιγμης εχω φορτισει (εξω) σε sc, incharge και δεη -
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα μου πεις στα θερμικά δεν είναι το ίδιο; ε, προφανώς όχι , κινητήρα θα έχει και το επόμενο και ανάμεσα σε δύο γενιές οι διαφορές δεν είναι τεράστιες. Επίσης , όταν ακούω για απαξίωση των θερμικών ως μεταχειρισμένα , σκέφτομαι τι αξία θα έχει ένα σημερινό e 2008 πχ , ή οποιαδήποτε παρόμοιο με σημερινή εμβέλεια 250 χλμ , σε 10 χρόνια, ΑΝ πραγματοποιηθούν τα τεχνολογικά άλματα που περιγράφονται; Υποθέτω στα τάρταρα.
Αντιλαμβάνομαι την λογική σου αλλά αν πας με αυτό το γνώμονα, δεν θα αγοράσεις τίποτα. Το αυτοκίνητο για μένα δεν ειναι ούτε επένδυση (προφανώς) ουτε μπορώ να μετρήσω την αξία του σε 10 χρόνια, ειναι πάρα πολύ οι παράγοντες. Πχ αν τα ηλεκτρικά κατακτήσουν την αγορά, τα θερμικά με την ίδια λογική θα πάνε στα τάρταρα... ή αμα βγει το υδρογόνο, τα ηλεκτρικά θα εξαφανιστούν. Είμαστε σίγουρα σε μεταβατική περίοδος και κανένας δεν μπορεί αν προβλέψει τι θα συμβεί, όλα ειναι ένα στοίχημα με πολλές παραμέτρους, θεωρώ άσκοπο να προσπαθεί κάποιος να υπολογίσει τι αξία θα έχει ένα όχημα σε 10 χρόνια σε μία τόσο μεταβαλόμενη αγορά. Αγοράζεις αυτό που θεωρείς οτι σου κάνει, και ότι βγει. Οι εποχές που κρατήσαμε ένα αυτοκίνητο για 20 χρόνια και βάλε έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Μια ενσταση σε αυτο. Μεχρι το 2035 θα υπαρχουν θερμικα ισως χωρις πολλες αλλαγες σε σχεση με τωρα και σιγουρα για μια ακομα δεκαετια θα κυκλοφορουν χωρις ιδιαιτερα προβληματα. Αυτος που θα αγορασει νεο θερμικο το 2032 θα βρει αγοραστη το 39 εστω με μια μεγαλυτερη χασουρα.
Τα ηλεκτρικα ομως σε 5-7 χρονια μπορει να εχουν αλλαξει αρκετα σε χρονους φορτισης - αυτονομιες. Αυτος που αγοραζει το 24 μπορει το 31 να το "χαριζει" και να μην φευγει.
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συμφωνώ , απλά αν και επιμένω στο αν , το μελλοντικό ηλεκτροκίνητο από αυτό που αγόρασες , αυξήσει κατά πολύ την αυτονομία του και κυρίως τη ταχύτητα στη φόρτισή του , τότε αυτομάτως το "πλήγμα" , στην καθημερινότητά σου ( δεν με απασχολεί τόσο η απαξίωση ) , είναι μεγάλο. Έχεις πληρώσει ένα προϊόν το οποίο πολύ γρήγορα ξεπεράστηκε από τις εξελίξεις.
Εχω 64αρα μπαταρία και φορτίζω 3 φορές τον μήνα (παίζω στο 20-80% τη φόρτιση εντός αστικού ιστού), ο χρόνος φόρτισης ειναι περίπου 3 ώρες και 30 λεπτά σε φορτιστή Wallbox Coper SB τριφασικό 22 kwh (το inverter του αυτοκινήτου ειναι 11 Kwh άρα φορτίζω με 11 και οχι με 22 που ειναι διαθέσιμα από τον φορτιστή). Θεωρώ το συγκεκριμένο χρόνο αποδεκτό, δεν ειναι κάτι τραγικό, και φυσικά γίνεται με πρόγραμμα στην εφαρμογή, οπότε δεν ασχολούμε ουσιαστικά πέρα από το να κουμπώσω τον φορτιστή. Μεγαλύτεροι οικιακοί φορτιστές θα πάμε αποκλειστικά σε DC, με οικιακές παροχές τριφασικές πάνω από 35KW, δηλαδή το κόστος είτε σε υποδομές είτε στον φορτιστή θα εκτοξευτεί. Αξίζει? ένας DC φορτιστής (πχ wallbox quasar 2) πάει πάνω από 4 χιλιάρικα, βεβαια υποστηρίζει V2H/V2G, αξίζεί όμως? θα τα βγάλεις τα λεφτά σου?
θεωρώ την οικιακή φόρτιση AC στα 22 KW υπεραρκετή (για όσα οχήματα την υποστηρίζουν), σε αποδεκτούς χρόνους, χωρίς εξωφρενικά κόστη, χωρίς μεγάλη φθορά της μπαταρίας. Τέλος, τα μεγέθη της μπαταρίας πχ οπως ένα Tesla Y νομιζω ειναι σε αποδεκτά επίπεδα, δεν είμαι στους τόσο αισιόδοξους που λένε οτι θα δούμε εκτόξευση της τεχνολογίας άμεσα, εξάλλου τόσα χρόνια ποια ήταν η πρόοδος? ποιο πιθανό βλέπω να μειωθεί το κόστος των μπαταριών και λίγο η ταχύτητα φόρτισης παρά όλα τα υπόλοιπα. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
δεν εχει τυχει να φορτισω ποτε σε ελπε αν και διαβαζω οτι θεωρειται το καλυτερο δικτυο. Παλι απο περιεργεια, τι προβλημα ειχες με την εφαρμογη; Δεν γινοταν το handshake μεταξυ αυτοκινητου και φορτιστη ή δεν εβλεπες καμμια αποκριση στον φορτιση οταν εδωσες εντολη απο το αππ;
Δεν έκανε τίποτα, δεν ξεκινούσε η φόρτιση, είχα συνδέσει το αυτοκίνητο και απλα περίμενα...με το που σκάναρε την κάρτα, όλα καλά. ΤΟ έχω πάθει σε 2-3 φορτιστές από τότε που άλλαξε η εφαρμογή (πρέπει να ειανι κανά 3 μηνο), νομιζω είναι bug της εφαρμογής, πιο παλιά δεν μου το έκανε. Εχω φορτίσει και σε ΔΕΗ και σε NRG, και σε Charge Spot, και σε Protergia, θεωρώ το Elpe future την πιο καλή συνολικά εμπειρία και δεύτερη την ΔΕΗ
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ποσω μαλλον σε μια 330e που θα μπορουσε να αγορασει με ουτε 10κ παραπανω και θα ειχε πραγματικο αυτοκινητο με φυσιολογικες ταχυτητες, οχι κτελ, αλλα και μια χαρα επιδοσεις γενικα, σοβαρη αυτονομια, λογικοτατη καταναλωση και ποιοτητα κατασκευης σιγουρα ανωτερη απ'το 3αρι.
Για μεγαλα ταξίδια απλά θέλουν μια στάση των 30 λεπτών. Για περιαστικές μετακινήσεις μια χαρά κάνει ένα Τέσλα. Μπορείς να φύγεις από το σπίτι σου και να γυρίσεις κάνοντας 350-400χλμ με δύναμη, επιδόσεις και άνεση.
Αυτό για το 90% των οδηγών είναι αρκετό και ρεαλιστικό.
Φυσικά και η 330e είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο. Δεν αντιλέγω αλλά θα ήθελα να δω σύγκριση μεταξύ των δύο.
-
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα ηλεκτρικα ομως σε 5-7 χρονια μπορει να εχουν αλλαξει αρκετα σε χρονους φορτισης - αυτονομιες. Αυτος που αγοραζει το 24 μπορει το 31 να το "χαριζει" και να μην φευγει.
Δεν αποκλείεται, είναι ένα ρίσκο. Εγώ θα έλεγα πχ ένα Leaf 10ετίας με γερασμένη μπαταρία, το 30 θα έχει πολύ πιο χαμηλό κόστος αντικατάστασης, αν το πάρεις τσάμπα (με την 64 μπαταρία) και την αντικαστήσεις σε λογικό κόστος με μία καινούργια, τότε θα έχεις ένα όχημα για τουλάχιστον 7-8 χρόνια σε χαμηλό κόστος αγοράς και σε χαμηλό κόστος συντήρησης (με δεδομένο οτι το ρεύμα θα ειναι χαμηλά ή θα το εκμεταλύεσαι με ΑΠΕ)- δεν το βρίσκω κακό και αυτό το σενάριο.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
που λένε οτι θα δούμε εκτόξευση της τεχνολογίας άμεσα, εξάλλου τόσα χρόνια ποια ήταν η πρόοδος
Η μέρα με τη νύχτα με τα πρώτα ev. Καμία σχέση σε όλους τους τεχνικούς τομείς.
-
Έχεις δίκιο , δε το γνωρίζω το θέμα , όσα σενάρια έκανα στο μυαλό μου για οτιδήποτε εκτός τεσλα , στη δική μου περίπτωση ήταν μη πραγματοποιήσιμα. Ακόμα και τα τεσλα , δε με "βολεύουν" , οπότε σήμερα , δεν είμαι δυστυχώς κατάλληλος ακόμα για ηλεκτρικό.
Θα γράψω όμως για θέμα που γνωρίζω. Το Ελ. κράτος , είχε βγάλει πριν 3 χρόνια , χρηματοδότηση για την τοποθέτηση ανά την επικράτεια φορτιστών. Οι μελέτες έγιναν με τα δεδομένα της εποχής. Σήμερα ήδη θεωρούνται ξεπερασμένες και μέσα στην γνωστή γραφειοκρατία του Ε. κράτους δεν έχει υλοποιηθεί σχεδόν τίποτα ακόμα. Θα υλοποιηθούν αλλά είμαι σίγουρος ότι ελάχιστες μελέτες θα επικαιροποιηθούν, άρα θα τοποθετηθούν ξεπερασμένες υλοποιήσεις. Κοινώς με κρατικές δομές φόρτισης (οι οποίες είναι δυστυχώς απαραίτητες) , αν περιμένουμε να στηριχθούμε σε αυτές , τότε ο στόχος του 35 είναι μη πραγματοποιήσιμος.
Τα άλματα για να ξεπεραστούν τα προβλήματα για καθολική χρήση του ηλεκτρικού , πρέπει να είναι επικών διαστάσεων για να πούμε ότι κάτι γίνεται .
-
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα μου πεις στα θερμικά δεν είναι το ίδιο; ε, προφανώς όχι , κινητήρα θα έχει και το επόμενο και ανάμεσα σε δύο γενιές οι διαφορές δεν είναι τεράστιες. Επίσης , όταν ακούω για απαξίωση των θερμικών ως μεταχειρισμένα , σκέφτομαι τι αξία θα έχει ένα σημερινό e 2008 πχ , ή οποιαδήποτε παρόμοιο με σημερινή εμβέλεια 250 χλμ , σε 10 χρόνια, ΑΝ πραγματοποιηθούν τα τεχνολογικά άλματα που περιγράφονται; Υποθέτω στα τάρταρα.
Αντιλαμβάνομαι την λογική σου αλλά αν πας με αυτό το γνώμονα, δεν θα αγοράσεις τίποτα. Το αυτοκίνητο για μένα δεν ειναι ούτε επένδυση (προφανώς) ουτε μπορώ να μετρήσω την αξία του σε 10 χρόνια, ειναι πάρα πολύ οι παράγοντες. Πχ αν τα ηλεκτρικά κατακτήσουν την αγορά, τα θερμικά με την ίδια λογική θα πάνε στα τάρταρα... ή αμα βγει το υδρογόνο, τα ηλεκτρικά θα εξαφανιστούν. Είμαστε σίγουρα σε μεταβατική περίοδος και κανένας δεν μπορεί αν προβλέψει τι θα συμβεί, όλα ειναι ένα στοίχημα με πολλές παραμέτρους, θεωρώ άσκοπο να προσπαθεί κάποιος να υπολογίσει τι αξία θα έχει ένα όχημα σε 10 χρόνια σε μία τόσο μεταβαλόμενη αγορά. Αγοράζεις αυτό που θεωρείς οτι σου κάνει, και ότι βγει. Οι εποχές που κρατήσαμε ένα αυτοκίνητο για 20 χρόνια και βάλε έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Μια ενσταση σε αυτο. Μεχρι το 2035 θα υπαρχουν θερμικα ισως χωρις πολλες αλλαγες σε σχεση με τωρα και σιγουρα για μια ακομα δεκαετια θα κυκλοφορουν χωρις ιδιαιτερα προβληματα. Αυτος που θα αγορασει νεο θερμικο το 2032 θα βρει αγοραστη το 39 εστω με μια μεγαλυτερη χασουρα.
Τα ηλεκτρικα ομως σε 5-7 χρονια μπορει να εχουν αλλαξει αρκετα σε χρονους φορτισης - αυτονομιες. Αυτος που αγοραζει το 24 μπορει το 31 να το "χαριζει" και να μην φευγει.
Σε αυτα που λες δεν εχεις αδικο, αλλα οπως και να το κανουμε, το αυτοκινητο ειναι ενα προιον. Σου αρεσουν αυτα που σου προσφερει; μπορεις να χρηματοδοτησεις την αγορα του; Πας και το αγοραζεις! Δεν ειναι ουτε μετοχη, ουτε αμοιβαιο κεφαλαιο για να σκεφτεσαι την αποδοση μετα απο Χ χρονια.
Ακομα ομως και αν κανεις τις σκεψεις που αναφερεις, θεωρω (καθαρα προσωπικη αποψη) οτι καθε χρονια που περναει,
α. θα μειωνονται τα οικονομικα κινητρα απο ολες τις κυβερνησεις του κοσμου
β. θα πλησιαζουμε χρονικα (παλι προσωπικη αποψη) σε μια ειτε καθολικη ειτε μερικη απαγορευση της χρησης θερμικων, τουλαχιστον εντος των πολεων (με οτι σημαινει αυτο για την αξια των θερμικων)
γ. η μεση τιμη των ηλεκτρικων θα μειωνεται (ειτε μεσω πτωσης τιμης των υφισταμενων μοντελων, ειτε με εισαγωγη νεων φτηνοτερων μοντελων στην αγορα)
δ. η τεχνολογια τους, νομοτελειακα θα βελτιωνεται. Δεν ξερω και εγω τι θα γινεται με την χωρητικοτητα/φορτιση των μπαταριων, διοτι εκει υπαρχει και θεμα χημειας και οχι μονο καθαρα τεχνολογιας/software. Μεχρι στιγμης παντως, δεν εχουμε δει καποιο quantum leap στις μπαταριες. Θα συμβει αυτο με τις solid state; ισως. θα δειξει.ο καθε υποψηφιος αγοραστεις ζυγιζει τα ανωτερω (και αλλες παραμετρους που εγω δεν εχω σκεφτει) και αποφασιζει τι ειναι το καλυτερο για αυτον.
Ειναι διαφορετικο πραγμα ομως νακανει καποιος αυτην την σκεψη και να αποφασισει "οχι δεν ειναι το ιδανικο οχημα για εμενα" και αλλο να λεει χαζομαρες, πραγματα που δεν ισχυουν και να τα απαξιωνει ολοκληρωτικα. -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η μέρα με τη νύχτα με τα πρώτα ev. Καμία σχέση σε όλους τους τεχνικούς τομείς.
Τα ηλεκτρικά οχήματα και η τεχνολογίες τους υπάρχουν πάρα πολλά χρόνια, το οτι η Tesla -Nissan επένδυσε από το 2010 και μετά, και ναι, είδαμε αρκετές βελτιώσεις, δεν διαφωνώ, αν το βάλεις όμως σε βάθος χρόνου που υπάρχει η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν θεωρώ οτι ειναι και τόσο μεγάλα τα επιτεύγματα. Το κόστος το μπαταρριών παραμένει υψηλό, ο χρόνος φόρτισης, ναι έχει πέσει, αλλά παραμένει αργός΄, πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα βγάζει μια μπαταρία? το κόστος ασφάλισης των ηλεκτρικών παίρνει την ανιούσα και πολλές εταιρίας πχ στην Γερμανία/Αγγλία κάνουν δεύτερες σκέψεις για τις τιμές ή θα καλύπτουν τα συγκεκριμένα οχήματα...σε ένα Tesla Y, Που η μπαταρία είναι ουσιαστικά ένα με το αμάξωμα, σε ένα τρακάρισμα, σου λένε αντικατάσταση όλης της μπαταρίας... υπάρχουν πολλές ευπάθιες στα ηλεκτρικά, οσο και να τα υποστηρίζω περισσότερο λόγω φιλοσοφίας θα έλεγα, είναι να μην σου τύχει η στραβή και μέ ένα χτύπημα στο πλάι πας για ολική αντικατάσταση..η βελτίωση της τεχνολογίας πως βοήθησε να λυθούν τέτοιου τύπου προβλήματα? ή η εταιρίες πλέον λόγω των απωλειών των service χτυπάνε οπου μπορούν να επιβειώσουν?
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχεις δίκιο , δε το γνωρίζω το θέμα , όσα σενάρια έκανα στο μυαλό μου για οτιδήποτε εκτός τεσλα , στη δική μου περίπτωση ήταν μη πραγματοποιήσιμα. Ακόμα και τα τεσλα , δε με "βολεύουν" , οπότε σήμερα , δεν είμαι δυστυχώς κατάλληλος ακόμα για ηλεκτρικό.
Θα γράψω όμως για θέμα που γνωρίζω. Το Ελ. κράτος , είχε βγάλει πριν 3 χρόνια , χρηματοδότηση για την τοποθέτηση ανά την επικράτεια φορτιστών. Οι μελέτες έγιναν με τα δεδομένα της εποχής. Σήμερα ήδη θεωρούνται ξεπερασμένες και μέσα στην γνωστή γραφειοκρατία του Ε. κράτους δεν έχει υλοποιηθεί σχεδόν τίποτα ακόμα. Θα υλοποιηθούν αλλά είμαι σίγουρος ότι ελάχιστες μελέτες θα επικαιροποιηθούν, άρα θα τοποθετηθούν ξεπερασμένες υλοποιήσεις. Κοινώς με κρατικές δομές φόρτισης (οι οποίες είναι δυστυχώς απαραίτητες) , αν περιμένουμε να στηριχθούμε σε αυτές , τότε ο στόχος του 35 είναι μη πραγματοποιήσιμος.
Τα άλματα για να ξεπεραστούν τα προβλήματα για καθολική χρήση του ηλεκτρικού , πρέπει να είναι επικών διαστάσεων για να πούμε ότι κάτι γίνεται .
δεν εχεις αδικο. Τοποθετηθηκαν 50αρηδες φορτιστες, οταν στο εξωτερικο (που κυκλοφοροσαν πιο πολλα ηλεκτρικα ομως) εβαζαν 150αρηδες. Η αληθεια ειναι ομως οτι τους τελευταιους μηνες, τοποθετουν 150/300αρηδες και η δεη τουλαχιστον, τους εχει ενεργοποιησει κιολας. Φτανουν αυτην τη στιγμη για να μετακινηθει ολος ο στολος σε ηλεκτρικα; οχι.
Φτανουν για τα ηλεκτρικα που κινουνται αυτην τη στιγμη στο δρομο; ΑΝΕΤΑ! (μιλαω παντα για να κανεις ταξιδι και οχι για να φορτιζεις σε τακτικη βαση, αν δεν εχεις οικιακο φορτιστη) -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχεις δίκιο , δε το γνωρίζω το θέμα , όσα σενάρια έκανα στο μυαλό μου για οτιδήποτε εκτός τεσλα , στη δική μου περίπτωση ήταν μη πραγματοποιήσιμα. Ακόμα και τα τεσλα , δε με "βολεύουν" , οπότε σήμερα , δεν είμαι δυστυχώς κατάλληλος ακόμα για ηλεκτρικό.
Θα γράψω όμως για θέμα που γνωρίζω. Το Ελ. κράτος , είχε βγάλει πριν 3 χρόνια , χρηματοδότηση για την τοποθέτηση ανά την επικράτεια φορτιστών. Οι μελέτες έγιναν με τα δεδομένα της εποχής. Σήμερα ήδη θεωρούνται ξεπερασμένες και μέσα στην γνωστή γραφειοκρατία του Ε. κράτους δεν έχει υλοποιηθεί σχεδόν τίποτα ακόμα. Θα υλοποιηθούν αλλά είμαι σίγουρος ότι ελάχιστες μελέτες θα επικαιροποιηθούν, άρα θα τοποθετηθούν ξεπερασμένες υλοποιήσεις. Κοινώς με κρατικές δομές φόρτισης (οι οποίες είναι δυστυχώς απαραίτητες) , αν περιμένουμε να στηριχθούμε σε αυτές , τότε ο στόχος του 35 είναι μη πραγματοποιήσιμος.
Τα άλματα για να ξεπεραστούν τα προβλήματα για καθολική χρήση του ηλεκτρικού , πρέπει να είναι επικών διαστάσεων για να πούμε ότι κάτι γίνεται .
δεν εχεις αδικο. Τοποθετηθηκαν 50αρηδες φορτιστες, οταν στο εξωτερικο (που κυκλοφοροσαν πιο πολλα ηλεκτρικα ομως) εβαζαν 150αρηδες. Η αληθεια ειναι ομως οτι τους τελευταιους μηνες, τοποθετουν 150/300αρηδες και η δεη τουλαχιστον, τους εχει ενεργοποιησει κιολας. Φτανουν αυτην τη στιγμη για να μετακινηθει ολος ο στολος σε ηλεκτρικα; οχι.
Φτανουν για τα ηλεκτρικα που κινουνται αυτην τη στιγμη στο δρομο; ΑΝΕΤΑ! (μιλαω παντα για να κανεις ταξιδι και οχι για να φορτιζεις σε τακτικη βαση, αν δεν εχεις οικιακο φορτιστη)Πρέπει να μπούν σήμερα όχι αύριο φορτιστές σε δημόσια πάρκινγκ, σε πάρκινγκ πανεπιστημίων , σε παράπλευρους χώρους των Εθν. Οδών και σε πάρα πολλούς παρόμοιους χώρους. Αν υλοποιηθούν οι υπάρχουσες μελέτες θα μπουν 50αρηδες δυστυχώς. Τον χάρτη της κάλυψης της Ηπείρου τον έχω, στο μάτι φαντάζει ικανοποιητικός. Ειλικρινά μέχρι και σε απομακρυσμένα ορεινά χωριά τοποθετούνται. Αλλά 50άρηδες;;; , από τους οποίους ακόμα και σήμερα έχει υλοποιηθεί ελάχιστο κλάσμα της χρηματοδότησης. Φαντάζομαι ότι είναι ήδη "αρχαιολογία" οι 50αρηδες.
Υποθέτω ότι αναφέρεσαι σε ιδιωτικές υλοποιήσεις , αυτές σώζουν την κατάσταση. Αλλά υπάρχει ένα σοβαρό θέμα που νομικά δεν έχει λυθεί ακόμα , με την τοποθέτηση ιδιωτικών κατασκευών σε δημόσιο χώρο , όπως περιέγραψα παραπάνω. Αυτό σήμερα δεν έχει λυθεί ακόμα .
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι και όταν το πουλήσεις θα πληρώσεις ΦΠΑ και υπεραξία.
θα το πουλησω σε καποιο συγγενικο ή φιλικο προσωπο για τιμη της πλακας και μετα θα το αγορασω απο αυτον.
Ελα πες, τι αλλο θες να απαντησω. Τωρα που γυριζει ....
Το να κανεις ψευτοκομπινες ή να εχεις εταιρεια και να τα χρεωνεις ολα εκει δεν ειναι επιχειρηματα για τον μεσο αγοραστη που ουτε εταιρειες εχει ουτε τιποτα. Επισης αυτη η ασυλια και η στρεβλωση που υπαρχει στην αγορα υπερ των ηλεκτρικων δε θα διατηρηθει για παντα.
Εν ολιγοις "μαγκια" σου που παιρνεις το τεσλα με 28 χιλιαρικα ή οτιδηποτε αλλο παραθυρακι εχεις και γλιτωνεις λεφτα με τις πλατες του κρατους που τα παιρνει απο ανθρωπους που εχουν 1400αρια 20ετιας για να τα δινει σε εχοντες, γιαπηδες κλπ (αλλωστε καπιταλισμο εχουμε, τη χαρα των αεριτζηδων και των ανισοτητων και δεν αναφερομαι σ'εσενα) αλλα εδω μιλαμε για εναν μεσο αγοραστη, χωρις ολα αυτα τα παραθυρακια, που εχει 35-40 χιλιαρικα και θελει να παρει ενα αυτοκινητο για να μπορει να κανει οσα θα επρεπε με ενα αυτοκινητο των χρηματων αυτων.
Και τελικα κατανταει να πηγαινει με 90 στην εθνικη και κατα τ'αλλα χαιρεται που εχει 500 αλογα, 3,5 δλ επιταχυνση κλπ.
Σαν να χαιρεται καποιος που εχει γκομενα πχ την Ρια Αντωνιου ενω ουτε καν να του καθεται ή αντε του καθεται για κανα λεπτο αναλογικα.Είναι πασιφανές ότι δεν έχεις καμία επαφή ούτε με βασικά οικονομικά γυμνασίου. Όταν λέμε ότι του στοίχισε εννοούμε ότι θα πληρώσω λιγότερο φόρο, (λόγω απόσβεσης παγίου) αντί να τα δώσει στο κράτος 100 χιλιάρικα απο τον ιδρώτα και την εργασία μου θα του δώσει 85 χιλιάρικα. Η διαφθορά αυτή προκύπτει ως «μου στοιχίζει 15 χιλιάρικα λιγότερα».
Να διευκρινήσουμε ότι πάγιο θεωρείται σύμφωνα με τον ΚΦΕ οτιδήποτε συμβαλει στην λειτουργία, κερδοφορία, και ανάπτυξη της επιχείρησης.
Όχι γενικά για να μην πάρει το κράτος 100 χιλ φόρο
Οτιδήποτε κριθεί πως δεν συμβάλει σε αυτό είναι υπό αίρεση η έκπτωση των αποσβέσεων του σε έλεγχο.
Το ίδιο και οι δαπάνες αυτού.Δηλαδή αν η εργασία σου είναι σε αγροτικές περιοχές και εγκαταστάσεις και δικαιολογούν μεταφορές υλικών και αγοράσεις roadster ως πάγιο επιχειρήσης, δεν θα γίνει αποδεκτή η έκπτωση των δαπανών και αποσβέσεων αυτού.
Παροχή σε εργαζόμενο
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχεις δίκιο , δε το γνωρίζω το θέμα , όσα σενάρια έκανα στο μυαλό μου για οτιδήποτε εκτός τεσλα , στη δική μου περίπτωση ήταν μη πραγματοποιήσιμα. Ακόμα και τα τεσλα , δε με "βολεύουν" , οπότε σήμερα , δεν είμαι δυστυχώς κατάλληλος ακόμα για ηλεκτρικό.
Θα γράψω όμως για θέμα που γνωρίζω. Το Ελ. κράτος , είχε βγάλει πριν 3 χρόνια , χρηματοδότηση για την τοποθέτηση ανά την επικράτεια φορτιστών. Οι μελέτες έγιναν με τα δεδομένα της εποχής. Σήμερα ήδη θεωρούνται ξεπερασμένες και μέσα στην γνωστή γραφειοκρατία του Ε. κράτους δεν έχει υλοποιηθεί σχεδόν τίποτα ακόμα. Θα υλοποιηθούν αλλά είμαι σίγουρος ότι ελάχιστες μελέτες θα επικαιροποιηθούν, άρα θα τοποθετηθούν ξεπερασμένες υλοποιήσεις. Κοινώς με κρατικές δομές φόρτισης (οι οποίες είναι δυστυχώς απαραίτητες) , αν περιμένουμε να στηριχθούμε σε αυτές , τότε ο στόχος του 35 είναι μη πραγματοποιήσιμος.
Τα άλματα για να ξεπεραστούν τα προβλήματα για καθολική χρήση του ηλεκτρικού , πρέπει να είναι επικών διαστάσεων για να πούμε ότι κάτι γίνεται .
δεν εχεις αδικο. Τοποθετηθηκαν 50αρηδες φορτιστες, οταν στο εξωτερικο (που κυκλοφοροσαν πιο πολλα ηλεκτρικα ομως) εβαζαν 150αρηδες. Η αληθεια ειναι ομως οτι τους τελευταιους μηνες, τοποθετουν 150/300αρηδες και η δεη τουλαχιστον, τους εχει ενεργοποιησει κιολας. Φτανουν αυτην τη στιγμη για να μετακινηθει ολος ο στολος σε ηλεκτρικα; οχι.
Φτανουν για τα ηλεκτρικα που κινουνται αυτην τη στιγμη στο δρομο; ΑΝΕΤΑ! (μιλαω παντα για να κανεις ταξιδι και οχι για να φορτιζεις σε τακτικη βαση, αν δεν εχεις οικιακο φορτιστη)Πρέπει να μπούν σήμερα όχι αύριο φορτιστές σε δημόσια πάρκινγκ, σε πάρκινγκ πανεπιστημίων , σε παράπλευρους χώρους των Εθν. Οδών και σε πάρα πολλούς παρόμοιους χώρους. Αν υλοποιηθούν οι υπάρχουσες μελέτες θα μπουν 50αρηδες δυστυχώς. Τον χάρτη της κάλυψης της Ηπείρου τον έχω, στο μάτι φαντάζει ικανοποιητικός. Ειλικρινά μέχρι και σε απομακρυσμένα ορεινά χωριά τοποθετούνται. Αλλά 50άρηδες;;; , από τους οποίους ακόμα και σήμερα έχει υλοποιηθεί ελάχιστο κλάσμα της χρηματοδότησης. Φαντάζομαι ότι είναι ήδη "αρχαιολογία" οι 50αρηδες.
Υποθέτω ότι αναφέρεσαι σε ιδιωτικές υλοποιήσεις , αυτές σώζουν την κατάσταση. Αλλά υπάρχει ένα σοβαρό θέμα που νομικά δεν έχει λυθεί ακόμα , με την τοποθέτηση ιδιωτικών κατασκευών σε δημόσιο χώρο , όπως περιέγραψα παραπάνω. Αυτό σήμερα δεν έχει λυθεί ακόμα .
στους χωρους που ανεφερες, δεν μπαινουν καν 50αρηδες, αλλα 22αρηδες και ειναι λογικο. Οι 22αρηδες AC χρησιμοποιουνται εντος του αστικου δικτυου με την λογικη οτι πεταγεσαι στα μαγαζια, φορτιζεις και λιγο ή πας στη δουλεια σου; το αφηνεις να φορτισει μερικες ωρες.
Δεν υπαρχει κανενας λογος να δαπανηθουν χρηματα για εγκατασταση 50+kw φορτιστων σε τετοιους χωρους. Εκει που χρειαζονται οι ταχυφορτιστες (50+kw DC) ειναι στους ΣΕΑ αλλα και σε αλλα σημεια του επαρχιακου δικτυου. Ταχυφορτιστες εχω δει ΜΟΝΟ σε ιδιωτικους χωρους (βενζιναδικα ή σε χωρους σταθμευσης πολυκαταστηματων/mall).Ιδιωτικες κατασκευες σε δημοσιο χωρο (πχ εξω απο νομαρχιες, δημαρχεια) εχω δει νομιζω απο την Blink. Εννοειται οτι επισης ειναι AC 22αρηδες
-
Γιατί να μην μπούν ; Υποτίθεται ότι κάποια στιγμή η πλειοψηφία θα πρέπει να κινηθεί προς την ηλεκτροκίνηση , που θα φορτίζουν όλοι αυτοί , από τη στιγμή που ελάχιστοι έχουν ιδιόκτητο χώρο στάθμευσης; Συζητώ για το αύριο και όχι απαραίτητα για την κάλυψη των σημερινών αναγκών. Δε γίνεται να μελετάς το αύριο με τα δεδομένα του σήμερα ( ιδιόκτητο πάρκινγκ).
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι και όταν το πουλήσεις θα πληρώσεις ΦΠΑ και υπεραξία.
θα το πουλησω σε καποιο συγγενικο ή φιλικο προσωπο για τιμη της πλακας και μετα θα το αγορασω απο αυτον.
Ελα πες, τι αλλο θες να απαντησω. Τωρα που γυριζει ....
Το να κανεις ψευτοκομπινες ή να εχεις εταιρεια και να τα χρεωνεις ολα εκει δεν ειναι επιχειρηματα για τον μεσο αγοραστη που ουτε εταιρειες εχει ουτε τιποτα. Επισης αυτη η ασυλια και η στρεβλωση που υπαρχει στην αγορα υπερ των ηλεκτρικων δε θα διατηρηθει για παντα.
Εν ολιγοις "μαγκια" σου που παιρνεις το τεσλα με 28 χιλιαρικα ή οτιδηποτε αλλο παραθυρακι εχεις και γλιτωνεις λεφτα με τις πλατες του κρατους που τα παιρνει απο ανθρωπους που εχουν 1400αρια 20ετιας για να τα δινει σε εχοντες, γιαπηδες κλπ (αλλωστε καπιταλισμο εχουμε, τη χαρα των αεριτζηδων και των ανισοτητων και δεν αναφερομαι σ'εσενα) αλλα εδω μιλαμε για εναν μεσο αγοραστη, χωρις ολα αυτα τα παραθυρακια, που εχει 35-40 χιλιαρικα και θελει να παρει ενα αυτοκινητο για να μπορει να κανει οσα θα επρεπε με ενα αυτοκινητο των χρηματων αυτων.
Και τελικα κατανταει να πηγαινει με 90 στην εθνικη και κατα τ'αλλα χαιρεται που εχει 500 αλογα, 3,5 δλ επιταχυνση κλπ.
Σαν να χαιρεται καποιος που εχει γκομενα πχ την Ρια Αντωνιου ενω ουτε καν να του καθεται ή αντε του καθεται για κανα λεπτο αναλογικα.Είναι πασιφανές ότι δεν έχεις καμία επαφή ούτε με βασικά οικονομικά γυμνασίου. Όταν λέμε ότι του στοίχισε εννοούμε ότι θα πληρώσω λιγότερο φόρο, (λόγω απόσβεσης παγίου) αντί να τα δώσει στο κράτος 100 χιλιάρικα απο τον ιδρώτα και την εργασία μου θα του δώσει 85 χιλιάρικα. Η διαφθορά αυτή προκύπτει ως «μου στοιχίζει 15 χιλιάρικα λιγότερα».
Να διευκρινήσουμε ότι πάγιο θεωρείται σύμφωνα με τον ΚΦΕ οτιδήποτε συμβαλει στην λειτουργία, κερδοφορία, και ανάπτυξη της επιχείρησης.
Όχι γενικά για να μην πάρει το κράτος 100 χιλ φόρο
Οτιδήποτε κριθεί πως δεν συμβάλει σε αυτό είναι υπό αίρεση η έκπτωση των αποσβέσεων του σε έλεγχο.
Το ίδιο και οι δαπάνες αυτού.Δηλαδή αν η εργασία σου είναι σε αγροτικές περιοχές και εγκαταστάσεις και δικαιολογούν μεταφορές υλικών και αγοράσεις roadster ως πάγιο επιχειρήσης, δεν θα γίνει αποδεκτή η έκπτωση των δαπανών και αποσβέσεων αυτού.
Παροχή σε εργαζόμενο
Α οκ!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης