-
Τι έγινε τώρα που μπήκα στο νήμα έφυγαν όλοι;;;
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
αλλα τον παραδεχομαι που εχει την υπομονη και το κανει.
Εγώ πλέον άντε και λιγο παραπάνω έτσι πάω πολλές φορές όχι για λόγους αυτονομίας αλλά για λόγους τσέπης ιδιαίτερα σε δύσκολους μήνες με πολλά πάγια έξοδα.
Στην αρχή τον πρώτο καιροσε πιάνει νευρικό ξέσπασμα. Διότι και εγώ κάτω από 130-140 δεν μπορούσα να ταξιδέψω, μου φαινόταν όλα αργά και βασανιστικά.
Έτσι πιεστικά στην αρχή σε ψυχολογικό επίπεδο και μετά διαπίστωσα πως μια χαρά είναι τα 100-110. Και με 90 χλμ/ώρα πάω κάποιες φορές όταν ακούω συζητήσεις η podcast στο ραδιόφωνο. Βάζω και adaptive cruise control και αράζω. Γράφω και καταναλώσεις περί τα 3,8-4,0 και μου βγαίνει φθηνό το ταξίδι.
Ο εγκέφαλος του ανθρώπου προσαρμόζεται στις συνήθειες της οδήγησης.
Ένα πράγμα που δεν είχα παλαιότερα είναι το οπτικό πεδίο. Όσο πιο αργά πας τόσο περισσότερα βλέπεις. Υπήρχαν δρόμοι που δεν ήξερα το τοπίο γύρω απο αυτούς, τις επιχειρήσεις κτλ.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι και όταν το πουλήσεις θα πληρώσεις ΦΠΑ και υπεραξία.
θα το πουλησω σε καποιο συγγενικο ή φιλικο προσωπο για τιμη της πλακας και μετα θα το αγορασω απο αυτον.
Ελα πες, τι αλλο θες να απαντησω. Τωρα που γυριζει ....
Το να κανεις ψευτοκομπινες ή να εχεις εταιρεια και να τα χρεωνεις ολα εκει δεν ειναι επιχειρηματα για τον μεσο αγοραστη που ουτε εταιρειες εχει ουτε τιποτα. Επισης αυτη η ασυλια και η στρεβλωση που υπαρχει στην αγορα υπερ των ηλεκτρικων δε θα διατηρηθει για παντα.
Εν ολιγοις "μαγκια" σου που παιρνεις το τεσλα με 28 χιλιαρικα ή οτιδηποτε αλλο παραθυρακι εχεις και γλιτωνεις λεφτα με τις πλατες του κρατους που τα παιρνει απο ανθρωπους που εχουν 1400αρια 20ετιας για να τα δινει σε εχοντες, γιαπηδες κλπ (αλλωστε καπιταλισμο εχουμε, τη χαρα των αεριτζηδων και των ανισοτητων και δεν αναφερομαι σ'εσενα) αλλα εδω μιλαμε για εναν μεσο αγοραστη, χωρις ολα αυτα τα παραθυρακια, που εχει 35-40 χιλιαρικα και θελει να παρει ενα αυτοκινητο για να μπορει να κανει οσα θα επρεπε με ενα αυτοκινητο των χρηματων αυτων.
Και τελικα κατανταει να πηγαινει με 90 στην εθνικη και κατα τ'αλλα χαιρεται που εχει 500 αλογα, 3,5 δλ επιταχυνση κλπ.
Σαν να χαιρεται καποιος που εχει γκομενα πχ την Ρια Αντωνιου ενω ουτε καν να του καθεται ή αντε του καθεται για κανα λεπτο αναλογικα.Δεν ειναι ψευτοκομπινες ουτε τριγωνικες συναλλαγες με τιμολογια για να φαμε τον ΦΠΑ, επισημοι νομοι του κρατους ειναι, οι οποιοι φτιαχτηκαν για να προωθησουν την ηλεκτροκινηση.
Δεν ειμαι επιθετικος ανθρωπος, αλλα βαρεθηκα να απαντατε συνεχως με χαζομαρες και ειρωνιες, ενω εγω (και αλλοι) απλα προσπαθουμε να δειξουμε που εχει προτερηματα (αλλα και που εχει μειονεκτηματα) με οσο γινεται αντικειμενικο τροπο, η ηλεκτροκινηση, ωστε να επιλεξει καποιος υποψηφιος αγοραστης.
Οποτε τελικα καταληγεις στο κλασσικο "φταιει το κρατος" και στο πιο πραγματικο "δεν μπορουμε να αγορασουμε". Πειτε το απο την αρχη να ξεμπερδευουμε!ε μα πια, βαρεθηκα....
To να λες οτι θα το πουλησεις εικονικα σε συγγενη και θα το αγορασεις παλι πισω για να γλιτωσεις φπα σιγουρα δεν ειναι νομος του κρατους παντως.
Απο εκει και περα πιστεψε με 28 και 30 χιλιαρικα για αυτοκινητο με τον εναν ή τον αλλο τροπο αρκετοι θα μπορουσαμε να δωσουμε αν επρεπε ντε και καλα να αγορασουμε κατι αυτη τη στιγμη. Απλα προσωπικα στο τελευταιο αυτοκινητο που θα τα εδινα ειναι στο τεσλα 3 ή σε αντιστοιχη ηλεκτρικη μαουνα που δεν κανει για τιποτα. Αν εσυ θες να νομιζεις οτι μονο εσυ διαθετεις 28 χιλιαρικα, εκμεταλλευομενος 50 παραθυρακια, για να αγορασεις αυτοκινητο, δεν θα στο χαλασω. Προφανως και δεν ισχυει παντως. -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα ev στην σημερινή τεχνολογία δεν τα αγοράζεις για ταξίδια μεγαλύτερα από την αυτονομία τους. Αυτό είναι μια διαπίστωση όλων. Και φίλων αλλά και εχθρών των ev.
Τα επιχειρήματα σας αγνοούν αυτήν την πραγματικότητα, και επί μονίμου βάσεως τα συγκρίνετε μονάχα υπό αυτές τις συνθήκες.
Είναι το ίδιο επιχείρημα με το να συγκρίνεις ένα ami και μια ferrari σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Δηλαδή στο μοναδικό πεδίο που εξυπηρετεί μονάχα το ένα μέλος του συγκριτικού σε κάθε τομέα. Και να βγάζεις πιο vfm επιλογή το ami
Toτε τα 500 αλογα και τα 0-100 σε 3 δευτερα που μας πιπιλατε ολη την ωρα για που τα θες, για το μποτιλιαρισμα στον Κηφισο ή την Πατησιων στις 6 που γυρνας απ'τη δουλεια? Ειτε ετσι ειτε αλλιως παραδεχεστε οτι τα μεγαλα ηλεκτρικα ειναι παντελως αχρηστα οχηματα.
Εσύ γιατί οδηγείς μια bmw με 150 άλογα ενώ μπορείς να κάνεις την δουλειά σου και με το 207 των 88 αλόγων η με κάποιο yugo????
Για ταξιδι δεν μπορω να κανω τη δουλεια μου καλα, με ασφαλεια, ανεση και ευχαριστηση, με το 207 οπως με την 320 μου.
Απ'την αλλη με ενα αμαξι 4,5 μετρα (ποσω μαλλον 5 σαν το τεσλα 3) δεν μπορω να κινουμαι μεσα στην πολη και να παρκαρω κλπ, για ευνοητους λογους, γι'αυτο εκει εχω το 207 και ιδανικα θα ειχα ενα υβριδικο να μην καιει και σχεδον τιποτα, αλλα δεν κανω πολλα χιλιομετρα εντος πολης οποτε δεν με συμφερει να σκασω 20 χιλιαρικα για ενα υβριδικο.
Με ενα τεσλα 3 δεν θα μπορουσα να κανω κυριολεκτικα τιποτα απο τα παραπανω.Άρα προτίμησες ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το 207 σου. Οποτε γιατί σου φαίνεται παράξενο να αναφέρουν κάποιοι ένα άλλο αυτοκίνητο που είναι δέκα φορές ανώτερο από την bmw σου σε κάθε τομέα, στην ίδια τιμή που αγόρασες την bmw σου πριν 15 έτη!!! με μόνο αρνητικό τα 25-30 λεπτά χρόνου φόρτισης σε έναν ταχυφορτιστη κατά την διάρκεια ενός μεγάλου ταξιδιού;
Εφόσον δεν τους ενοχλούν τα 30 λεπτά στάσης στο ταξίδι, σε όλα τα άλλα οδηγούν ένα πάρα μα πάρα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από την bmw σου. Και αυτοί όπως και εσύ επέλεξαν κάτι που το θεωρούν το βέλτιστο στα χρήματα που δίνουν. Γιατί τους ψέγεις λοιπόν;
Αν μετα απο 15 χρονια ενα αυτοκινητο 40 χιλιαδων ευρω δεν ηταν καλυτερο απ'το δικο μου σε καποιους τομεις τοτε θα μιλουσαμε για παταγωδια.
Ωστοσο εγω Θεσσαλονικη παω με 130 σταθερα κι οχι 90. Οποτε γι'αυτο και μονο, για το οτι θελω 4 ωρες να φτασω ενω ο τεσλοκατοχος κανα 6ωρο (γιατι αν παει με 130 κι αυτος θα φορτιζει για κανα διωρο στο ενδιαμεσο) κανει το αυτοκινητο του σχεδον ανεκδοτο μπροστα ακομα και μπροστα σε ενα διλιτρο 15ετιας.
Ποσω μαλλον σε μια 330e που θα μπορουσε να αγορασει με ουτε 10κ παραπανω και θα ειχε πραγματικο αυτοκινητο με φυσιολογικες ταχυτητες, οχι κτελ, αλλα και μια χαρα επιδοσεις γενικα, σοβαρη αυτονομια, λογικοτατη καταναλωση και ποιοτητα κατασκευης σιγουρα ανωτερη απ'το 3αρι.Για ταξιδια λοιπον δεν κανουν, για την πολη μεσα ενα αυτοκινητο 2 τονων, 5 μετρων και 400 αλογων η κοινη λογικη παλι λεει οτι δεν κανει, τελικα ρε συ λαπ κι ο φιλος ο dettol θα μας πειτε ενα αμαξι σαν το τεσλα 3 για τι κανει τελικα? Για 0-400 στα λιμανακια?
Kαι περα απ'τον ολο χαβαλε ρωταω και με δοση ειλικρινους αποριας. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι και όταν το πουλήσεις θα πληρώσεις ΦΠΑ και υπεραξία.
θα το πουλησω σε καποιο συγγενικο ή φιλικο προσωπο για τιμη της πλακας και μετα θα το αγορασω απο αυτον.
Ελα πες, τι αλλο θες να απαντησω. Τωρα που γυριζει ....
Το να κανεις ψευτοκομπινες ή να εχεις εταιρεια και να τα χρεωνεις ολα εκει δεν ειναι επιχειρηματα για τον μεσο αγοραστη που ουτε εταιρειες εχει ουτε τιποτα. Επισης αυτη η ασυλια και η στρεβλωση που υπαρχει στην αγορα υπερ των ηλεκτρικων δε θα διατηρηθει για παντα.
Εν ολιγοις "μαγκια" σου που παιρνεις το τεσλα με 28 χιλιαρικα ή οτιδηποτε αλλο παραθυρακι εχεις και γλιτωνεις λεφτα με τις πλατες του κρατους που τα παιρνει απο ανθρωπους που εχουν 1400αρια 20ετιας για να τα δινει σε εχοντες, γιαπηδες κλπ (αλλωστε καπιταλισμο εχουμε, τη χαρα των αεριτζηδων και των ανισοτητων και δεν αναφερομαι σ'εσενα) αλλα εδω μιλαμε για εναν μεσο αγοραστη, χωρις ολα αυτα τα παραθυρακια, που εχει 35-40 χιλιαρικα και θελει να παρει ενα αυτοκινητο για να μπορει να κανει οσα θα επρεπε με ενα αυτοκινητο των χρηματων αυτων.
Και τελικα κατανταει να πηγαινει με 90 στην εθνικη και κατα τ'αλλα χαιρεται που εχει 500 αλογα, 3,5 δλ επιταχυνση κλπ.
Σαν να χαιρεται καποιος που εχει γκομενα πχ την Ρια Αντωνιου ενω ουτε καν να του καθεται ή αντε του καθεται για κανα λεπτο αναλογικα.Είναι πασιφανές ότι δεν έχεις καμία επαφή ούτε με βασικά οικονομικά γυμνασίου. Όταν λέμε ότι του στοίχισε εννοούμε ότι θα πληρώσω λιγότερο φόρο, (λόγω απόσβεσης παγίου) αντί να τα δώσει στο κράτος 100 χιλιάρικα απο τον ιδρώτα και την εργασία μου θα του δώσει 85 χιλιάρικα. Η διαφθορά αυτή προκύπτει ως «μου στοιχίζει 15 χιλιάρικα λιγότερα».
-
Πρώτο ταξιδάκι για βυτινα με το ηλεκτρικό σκουπάκι.
Ξεκίνησα απο Αθήνα με 98 % και έφτασα με 59 % για απόσταση 198 km με cc 115 & 120 km/h όπου δεν ακολουθούσα αργότερους και δεν είχε επαρχιακό. Αθόρυβο και ξεκούραστο, αλλά παραδόξως δεν μπορούσα να ενεργοποίηση το αυτόματο στρίψιμο.
Στον επαρχιακό το σκουπάκι ήταν πολύ καλό, πιο ευχάριστο απο το προηγούμενο ελαφρύ δίλιτρο (αλουμινένιο βεβαιως βεβαιωσ) με τον κινητήρα βενζίνης.Έχω μιλήσει με τον ιδιοκτήτη του καταλύματος και το βραδυ θα το βάλω μέχρι περί το 80 %.
Ένα πετρέλαιο θα ταξίδευε το ίδιο άνετα και οβερολ το ιδιο οικονομικά, θα έχανε στον επαρχιακό αλλά μπιγκ ντιλ.
Ένα βενζίνης το ίδιο άνετα αλλά λιγότερο οικονομικά αλλά θα ηταν εν δυναμει καλύτερη επιλογή στον επαρχιακό.
Όλα τα γουστάρω !
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι και όταν το πουλήσεις θα πληρώσεις ΦΠΑ και υπεραξία.
θα το πουλησω σε καποιο συγγενικο ή φιλικο προσωπο για τιμη της πλακας και μετα θα το αγορασω απο αυτον.
Ελα πες, τι αλλο θες να απαντησω. Τωρα που γυριζει ....
Το να κανεις ψευτοκομπινες ή να εχεις εταιρεια και να τα χρεωνεις ολα εκει δεν ειναι επιχειρηματα για τον μεσο αγοραστη που ουτε εταιρειες εχει ουτε τιποτα. Επισης αυτη η ασυλια και η στρεβλωση που υπαρχει στην αγορα υπερ των ηλεκτρικων δε θα διατηρηθει για παντα.
Εν ολιγοις "μαγκια" σου που παιρνεις το τεσλα με 28 χιλιαρικα ή οτιδηποτε αλλο παραθυρακι εχεις και γλιτωνεις λεφτα με τις πλατες του κρατους που τα παιρνει απο ανθρωπους που εχουν 1400αρια 20ετιας για να τα δινει σε εχοντες, γιαπηδες κλπ (αλλωστε καπιταλισμο εχουμε, τη χαρα των αεριτζηδων και των ανισοτητων και δεν αναφερομαι σ'εσενα) αλλα εδω μιλαμε για εναν μεσο αγοραστη, χωρις ολα αυτα τα παραθυρακια, που εχει 35-40 χιλιαρικα και θελει να παρει ενα αυτοκινητο για να μπορει να κανει οσα θα επρεπε με ενα αυτοκινητο των χρηματων αυτων.
Και τελικα κατανταει να πηγαινει με 90 στην εθνικη και κατα τ'αλλα χαιρεται που εχει 500 αλογα, 3,5 δλ επιταχυνση κλπ.
Σαν να χαιρεται καποιος που εχει γκομενα πχ την Ρια Αντωνιου ενω ουτε καν να του καθεται ή αντε του καθεται για κανα λεπτο αναλογικα.Δεν ειναι ψευτοκομπινες ουτε τριγωνικες συναλλαγες με τιμολογια για να φαμε τον ΦΠΑ, επισημοι νομοι του κρατους ειναι, οι οποιοι φτιαχτηκαν για να προωθησουν την ηλεκτροκινηση.
Δεν ειμαι επιθετικος ανθρωπος, αλλα βαρεθηκα να απαντατε συνεχως με χαζομαρες και ειρωνιες, ενω εγω (και αλλοι) απλα προσπαθουμε να δειξουμε που εχει προτερηματα (αλλα και που εχει μειονεκτηματα) με οσο γινεται αντικειμενικο τροπο, η ηλεκτροκινηση, ωστε να επιλεξει καποιος υποψηφιος αγοραστης.
Οποτε τελικα καταληγεις στο κλασσικο "φταιει το κρατος" και στο πιο πραγματικο "δεν μπορουμε να αγορασουμε". Πειτε το απο την αρχη να ξεμπερδευουμε!ε μα πια, βαρεθηκα....
To να λες οτι θα το πουλησεις εικονικα σε συγγενη και θα το αγορασεις παλι πισω για να γλιτωσεις φπα σιγουρα δεν ειναι νομος του κρατους παντως.
Απο εκει και περα πιστεψε με 28 και 30 χιλιαρικα για αυτοκινητο με τον εναν ή τον αλλο τροπο αρκετοι θα μπορουσαμε να δωσουμε αν επρεπε ντε και καλα να αγορασουμε κατι αυτη τη στιγμη. Απλα προσωπικα στο τελευταιο αυτοκινητο που θα τα εδινα ειναι στο τεσλα 3 ή σε αντιστοιχη ηλεκτρικη μαουνα που δεν κανει για τιποτα. Αν εσυ θες να νομιζεις οτι μονο εσυ διαθετεις 28 χιλιαρικα, εκμεταλλευομενος 50 παραθυρακια, για να αγορασεις αυτοκινητο, δεν θα στο χαλασω. Προφανως και δεν ισχυει παντως.Όχι φίλε μου δεν κατάλαβες, η τεσλα θέλει τα 55 καφετιά μπροστά.
ΕΣΥ θα πάρεις τα 8 μετά απο μήνες και τα υπόλοιπα ως μείωση φόρου σε 1,5 και 2,5 έτη αντίστοιχα. -
Αναλωνόσατε όλοι τζάμπα σε ανούσιες συζητήσεις πυο έχουν απαντηθεί εδώ και χρόνια και είναι απλά μαθηματικά:
- η ηλεκτροκίνηση ως ένα βαθμό ειναι κουλτούρα, αντιλαμβάνομαι οτι δεν ειναι εύκολο να πάει κάποιος με 90-100 χιλιόμετρα στην εθνική, αλλά άμα δεν κάνει και πολλά ταξίδια (1-2 το χρόνο) δεν χάθηκε ο κόσμος. Τα περισσότερα χιλιόμετρα γίονται εντός πόλεως και εκεί απευθύνονται ουσιαστικά τα ηλεκτρικά.
- για να έχεις ουσιαστικό όφελος, πρέπει να κάνει κάποιος πάνω από 60 χιλιόμετρα την ημέρα και να φορτίζει σπίτι του με νυχτερινό ρεύμα (ή συνομα με τα περτικαλί τιμολόγια σε ώρες αιχμής που θα είναι φθηνό το ρεύμα).
- το κόστος εγκατάστασης στο σπίτι είτε σε ηλεκτρολόγο είτε σε wallbox δεν ειναι αμελητέο και σίγουρα προυποθέτει και χώρο και χρήμα καθώς πρέπει να ακολουθηθούν ειδικά πρωτόκολλα και να δηλωθεί στον ΔΕΔΔΗΕ (για να είσαι νομιμος).
- το κόστος αγοράς ενός οικογενειακού θερμικού σε σχέση με ένα ηλεκτρικό δεν απέχει τόσο πολύ όσο αναφέρεται, καθώς με την επιδότηση που δίνει το ελληνικό κράτος (ακόμά και μετά από 9 μήνες που ορθά αναφέρει ο συμφουρίτης παραπάνω) και αποσβένεται περίπου στα 80.000 χιλιόμετρα. Επίσης επιδοτείται και το wallbox στην περίπτωση που ειναι smart, κατά 500 ευρώ.
- δεν έχει νόημα κάποιος να υπολογίζει το κόστος κίνησης με φόρτιση στους dc φορτιστές καθώς η αγορά ηλεκτρικού δεν απευθύνεται σε αυτούς που θα φορτίζουν εκεί, καθώς είναι πολυ πιο ακριβοί, φθήρουν την μπαταρία πιο γρήγορα, και δεν έχει νόημα να αγοράσει κάποιος ηλεκτρικό αν θα φορτίζει μόνο έξω.
- υπα΄ρχουν και εταιρίες πχ Lidl ή ο δήμος Αθηναίων που προσφέρουν δωρεάν φόρτιση, αλλά δεν έχει νόημα να βάζουμε τέτοιες κατηγορίες στην εξίσωση της κουβέντας.
- η κύρια παράμετρος που δεν αναφέρεται ουσιαστικά παραπάνω είναι τα χρόνια που θα απαιτηθεί να αλλαχθεί η μπαταρία, αν πχ γίνει στα 150.000 χιλιόμετρα, οχι δεν κερδίζεις αλλά μπαίνεις και μέσα καθώς η αντικατάσταση της ειναι πανάκριβη. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κρίνεται κυρίως για την μακροζωία της μπαταρίας και εκεί ειναι το ουσιαστικό όφελος του, καθώς όσο περισσότερο κρατήσει (με ορθή χρήση) τόσο μεγαλύτερο ειναι το οικονομικό όφελος. Τα service επίσης ειναι λίγο πιο φθηνά καθώς τα κινητά μέρη των ηλεκτρικών ειναι στο 1/3 ενός θερμικού.
- όπως αναφέρω και στο #1, η ηλεκτροκίνηση ειναι κουλτούρα, σε κάποιους αρέσει, σε κάποιοιυς όχι, εμένα προσωπικά που κάνω και ταξίδια (με υπομονή) και χιλιόμετρεα μέσα στην πόλη, την έχω λατρέψει, οχι καθαρά με οικονομικούς όρους, αλλά λόγω ευκολίας και ησυχίας μετακίνησης και δεν με ενοχλεί το άγχος της φόρτισης- κάνω 3 φορτίσεις το μήνα. Οποιος δεν του αρέσει, δεν υπάρχει λόγος να λογομαχούμε, απλά μην αγοράσει, ίσα ίσα που μας κάνει και καλώ σε εμάς του ηλεκτροκίνητους γιατί το αδυφάγο αυτό κράτος ενδέχεται να σκεφτεί να μας βάλει φόρους στα ηλεκτρικά.
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
αλλά παραδόξως δεν μπορούσα να ενεργοποίηση το αυτόματο στρίψιμο.Αναφερεσαι στον επαρχιακο δρομο ή στην εθνικη οδο; Σε επαρχιακο δεν το εχω δοκιμασει ποτε, αν και βλεπω οτι αναβει η ενδειξη με το "τιμονακι", οποτε υπαρχει η δυνατοτητα.
Εχεις κλικαρει την επιλογη "autosteer" στο μενου autopilot; Επισης δες τι εχει γινει με το τελευταιο update και αν εχεις ενεργοποιησει το "single pull" οποτε ενεργοποιειται ο αυτοματος πιλοτος (με autosteer) μετα απο μια πιεση στον δεξιο λεβιε. Προσωπικα το εχω αφησει στο "double pull" γιατι θελω να εχω την επιλογη cruise control χωριστα απο αυτην του CC+autosteer. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
αλλά παραδόξως δεν μπορούσα να ενεργοποίηση το αυτόματο στρίψιμο.Αναφερεσαι στον επαρχιακο δρομο ή στην εθνικη οδο; Σε επαρχιακο δεν το εχω δοκιμασει ποτε, αν και βλεπω οτι αναβει η ενδειξη με το "τιμονακι", οποτε υπαρχει η δυνατοτητα.
Εχεις κλικαρει την επιλογη "autosteer" στο μενου autopilot; Επισης δες τι εχει γινει με το τελευταιο update και αν εχεις ενεργοποιησει το "single pull" οποτε ενεργοποιειται ο αυτοματος πιλοτος (με autosteer) μετα απο μια πιεση στον δεξιο λεβιε. Προσωπικα το εχω αφησει στο "double pull" γιατι θελω να εχω την επιλογη cruise control χωριστα απο αυτην του CC+autosteer.Δεν με αφήνει να την ενεργοποιήσω απο το μενού, άσε που λέει ότι είναι beta
Εγώ δεν έχω λεβιέ καρδιά μου, με το δεξί ρολερ ξεκινάω -
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
αλλά παραδόξως δεν μπορούσα να ενεργοποίηση το αυτόματο στρίψιμο.Αναφερεσαι στον επαρχιακο δρομο ή στην εθνικη οδο; Σε επαρχιακο δεν το εχω δοκιμασει ποτε, αν και βλεπω οτι αναβει η ενδειξη με το "τιμονακι", οποτε υπαρχει η δυνατοτητα.
Εχεις κλικαρει την επιλογη "autosteer" στο μενου autopilot; Επισης δες τι εχει γινει με το τελευταιο update και αν εχεις ενεργοποιησει το "single pull" οποτε ενεργοποιειται ο αυτοματος πιλοτος (με autosteer) μετα απο μια πιεση στον δεξιο λεβιε. Προσωπικα το εχω αφησει στο "double pull" γιατι θελω να εχω την επιλογη cruise control χωριστα απο αυτην του CC+autosteer.Δεν με αφήνει να την ενεργοποιήσω απο το μενού, άσε που λέει ότι είναι beta
ναι, σε ολους λεει οτι ειναι beta. Το εχεις το αυτοκινητο αρκετο καιρο ετσι; δηλ εχει κανει καμμια 100αρια-200αρια (δεν θυμαμαι ποσο) χιλιομετρα σε δρομους με καθαρη διαγραμμιση; Θυμαμαι οτι εκανε calibration στην αρχη.
Εγώ δεν έχω λεβιέ καρδιά μου, με το δεξί ρολερ ξεκινάω
lol
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι και όταν το πουλήσεις θα πληρώσεις ΦΠΑ και υπεραξία.
θα το πουλησω σε καποιο συγγενικο ή φιλικο προσωπο για τιμη της πλακας και μετα θα το αγορασω απο αυτον.
Ελα πες, τι αλλο θες να απαντησω. Τωρα που γυριζει ....
Το να κανεις ψευτοκομπινες ή να εχεις εταιρεια και να τα χρεωνεις ολα εκει δεν ειναι επιχειρηματα για τον μεσο αγοραστη που ουτε εταιρειες εχει ουτε τιποτα. Επισης αυτη η ασυλια και η στρεβλωση που υπαρχει στην αγορα υπερ των ηλεκτρικων δε θα διατηρηθει για παντα.
Εν ολιγοις "μαγκια" σου που παιρνεις το τεσλα με 28 χιλιαρικα ή οτιδηποτε αλλο παραθυρακι εχεις και γλιτωνεις λεφτα με τις πλατες του κρατους που τα παιρνει απο ανθρωπους που εχουν 1400αρια 20ετιας για να τα δινει σε εχοντες, γιαπηδες κλπ (αλλωστε καπιταλισμο εχουμε, τη χαρα των αεριτζηδων και των ανισοτητων και δεν αναφερομαι σ'εσενα) αλλα εδω μιλαμε για εναν μεσο αγοραστη, χωρις ολα αυτα τα παραθυρακια, που εχει 35-40 χιλιαρικα και θελει να παρει ενα αυτοκινητο για να μπορει να κανει οσα θα επρεπε με ενα αυτοκινητο των χρηματων αυτων.
Και τελικα κατανταει να πηγαινει με 90 στην εθνικη και κατα τ'αλλα χαιρεται που εχει 500 αλογα, 3,5 δλ επιταχυνση κλπ.
Σαν να χαιρεται καποιος που εχει γκομενα πχ την Ρια Αντωνιου ενω ουτε καν να του καθεται ή αντε του καθεται για κανα λεπτο αναλογικα.Είναι πασιφανές ότι δεν έχεις καμία επαφή ούτε με βασικά οικονομικά γυμνασίου. Όταν λέμε ότι του στοίχισε εννοούμε ότι θα πληρώσω λιγότερο φόρο, (λόγω απόσβεσης παγίου) αντί να τα δώσει στο κράτος 100 χιλιάρικα απο τον ιδρώτα και την εργασία μου θα του δώσει 85 χιλιάρικα. Η διαφθορά αυτή προκύπτει ως «μου στοιχίζει 15 χιλιάρικα λιγότερα».
Ακριβώς όπως το γράφεις : διαφθορά...
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναλωνόσατε όλοι τζάμπα σε ανούσιες συζητήσεις πυο έχουν απαντηθεί εδώ και χρόνια και είναι απλά μαθηματικά:
- η ηλεκτροκίνηση ως ένα βαθμό ειναι κουλτούρα, αντιλαμβάνομαι οτι δεν ειναι εύκολο να πάει κάποιος με 90-100 χιλιόμετρα στην εθνική, αλλά άμα δεν κάνει και πολλά ταξίδια (1-2 το χρόνο) δεν χάθηκε ο κόσμος. Τα περισσότερα χιλιόμετρα γίονται εντός πόλεως και εκεί απευθύνονται ουσιαστικά τα ηλεκτρικά.
- για να έχεις ουσιαστικό όφελος, πρέπει να κάνει κάποιος πάνω από 60 χιλιόμετρα την ημέρα και να φορτίζει σπίτι του με νυχτερινό ρεύμα (ή συνομα με τα περτικαλί τιμολόγια σε ώρες αιχμής που θα είναι φθηνό το ρεύμα).
- το κόστος εγκατάστασης στο σπίτι είτε σε ηλεκτρολόγο είτε σε wallbox δεν ειναι αμελητέο και σίγουρα προυποθέτει και χώρο και χρήμα καθώς πρέπει να ακολουθηθούν ειδικά πρωτόκολλα και να δηλωθεί στον ΔΕΔΔΗΕ (για να είσαι νομιμος).
- το κόστος αγοράς ενός οικογενειακού θερμικού σε σχέση με ένα ηλεκτρικό δεν απέχει τόσο πολύ όσο αναφέρεται, καθώς με την επιδότηση που δίνει το ελληνικό κράτος (ακόμά και μετά από 9 μήνες που ορθά αναφέρει ο συμφουρίτης παραπάνω) και αποσβένεται περίπου στα 80.000 χιλιόμετρα. Επίσης επιδοτείται και το wallbox στην περίπτωση που ειναι smart, κατά 500 ευρώ.
- δεν έχει νόημα κάποιος να υπολογίζει το κόστος κίνησης με φόρτιση στους dc φορτιστές καθώς η αγορά ηλεκτρικού δεν απευθύνεται σε αυτούς που θα φορτίζουν εκεί, καθώς είναι πολυ πιο ακριβοί, φθήρουν την μπαταρία πιο γρήγορα, και δεν έχει νόημα να αγοράσει κάποιος ηλεκτρικό αν θα φορτίζει μόνο έξω.
- υπα΄ρχουν και εταιρίες πχ Lidl ή ο δήμος Αθηναίων που προσφέρουν δωρεάν φόρτιση, αλλά δεν έχει νόημα να βάζουμε τέτοιες κατηγορίες στην εξίσωση της κουβέντας.
- η κύρια παράμετρος που δεν αναφέρεται ουσιαστικά παραπάνω είναι τα χρόνια που θα απαιτηθεί να αλλαχθεί η μπαταρία, αν πχ γίνει στα 150.000 χιλιόμετρα, οχι δεν κερδίζεις αλλά μπαίνεις και μέσα καθώς η αντικατάσταση της ειναι πανάκριβη. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κρίνεται κυρίως για την μακροζωία της μπαταρίας και εκεί ειναι το ουσιαστικό όφελος του, καθώς όσο περισσότερο κρατήσει (με ορθή χρήση) τόσο μεγαλύτερο ειναι το οικονομικό όφελος. Τα service επίσης ειναι λίγο πιο φθηνά καθώς τα κινητά μέρη των ηλεκτρικών ειναι στο 1/3 ενός θερμικού.
- όπως αναφέρω και στο #1, η ηλεκτροκίνηση ειναι κουλτούρα, σε κάποιους αρέσει, σε κάποιοιυς όχι, εμένα προσωπικά που κάνω και ταξίδια (με υπομονή) και χιλιόμετρεα μέσα στην πόλη, την έχω λατρέψει, οχι καθαρά με οικονομικούς όρους, αλλά λόγω ευκολίας και ησυχίας μετακίνησης και δεν με ενοχλεί το άγχος της φόρτισης- κάνω 3 φορτίσεις το μήνα. Οποιος δεν του αρέσει, δεν υπάρχει λόγος να λογομαχούμε, απλά μην αγοράσει, ίσα ίσα που μας κάνει και καλώ σε εμάς του ηλεκτροκίνητους γιατί το αδυφάγο αυτό κράτος ενδέχεται να σκεφτεί να μας βάλει φόρους στα ηλεκτρικά.
Σωστά τα λες, αλλά δεν μου απάντησες στην απορία μου.
Το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν βγαίνει χωρίς φόρτιση. Που σταμάτησες και πόσο πλήρωσες ?
Ενδιαφέρον θα είχε να μάθουμε το συνολικό κόστος της διαδρομής έστω και με 90 χαω.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σωστά τα λες, αλλά δεν μου απάντησες στην απορία μου.
Το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν βγαίνει χωρίς φόρτιση. Που σταμάτησες και πόσο πλήρωσες ?
Ενδιαφέρον θα είχε να μάθουμε το συνολικό κόστος της διαδρομής έστω και με 90 χαω.
- φόρτιση στο σπίτι στο 100% πριν ξεκινήσω
- στάση στο Μακρυχώρι Σέα Ευαγγελισμού (λίγο πάνω από Λάρισσα) για 40 λεπτά για φόρτιση dc μέχρι 80% (το elpe future ειναι κατ εμε η καλύτερη εμπειρία και σε τιμές και σε εξυπηρέτηση)
- φόρτιση στη Θεσσαλονίκη με αργή φόρτιση στο 100%
- φόρτιση στα ΣΕΑ Αρμυρού στην επιστροφή (περίπου 25 λεπτά) μέχρι το 80% με dc φόρτιση -και φυσικά γεύμα στα Goodys
α. DC φόρτιση Elpe Future 0.50 πλέον λόγω της πτώσης του ΦΠΑ
β. Αργή φόρτιση στα Elpe Future 0.40 euro
c. Protergia Charge σε DC 0.62 δεν είχαν απορροφήσει πριν 1 μήνα την μείωση του ΦΠΑ -
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σωστά τα λες, αλλά δεν μου απάντησες στην απορία μου.
Το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν βγαίνει χωρίς φόρτιση. Που σταμάτησες και πόσο πλήρωσες ?
Ενδιαφέρον θα είχε να μάθουμε το συνολικό κόστος της διαδρομής έστω και με 90 χαω.
- φόρτιση στο σπίτι στο 100% πριν ξεκινήσω
- στάση στο Μακρυχώρι Σέα Ευαγγελισμού (λίγο πάνω από Λάρισσα) για 40 λεπτά για φόρτιση dc μέχρι 80% (το elpe future ειναι κατ εμε η καλύτερη εμπειρία και σε τιμές και σε εξυπηρέτηση)
- φόρτιση στη Θεσσαλονίκη με αργή φόρτιση στο 100%
- φόρτιση στα ΣΕΑ Αρμυρού στην επιστροφή (περίπου 25 λεπτά) μέχρι το 80% με dc φόρτιση -και φυσικά γεύμα στα Goodys
α. DC φόρτιση Elpe Future 0.50 πλέον λόγω της πτώσης του ΦΠΑ
β. Αργή φόρτιση στα Elpe Future 0.40 euro
c. Protergia Charge σε DC 0.62 δεν είχαν απορροφήσει πριν 1 μήνα την μείωση του ΦΠΑοταν περασες απο αρμυρο, ειχαν εγκαταστησει τους 300αρηδες;
επισης σχετικα με elpefuture, εχεις καρτα ή μεσω του app; αν εχεις καρτα, εχεις την "παλια" ή σου ηρθαν οι καινουριες; -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
οταν περασες απο αρμυρο, ειχαν εγκαταστησει τους 300αρηδες;
επισης σχετικα με elpefuture, εχεις καρτα ή μεσω του app; αν εχεις καρτα, εχεις την "παλια" ή σου ηρθαν οι καινουριες;Μόλις είδα την εφαρμογή, 22/10 που φόρτισα οχι δεν είχαν περάσει κάτι, ούτε πρόσεξα έργα για 300αρηδες. Μόνο στα AVIN /SHELL κτλ της NRG Charge βλέπω να κάνουν εγκαταστάσεις, συγκεκριμένα πριν δυο μήνες στον Κορίνό (στο ύψος της Καρδίτσας) είδα να έχουν βάλει νέους φορτιστές αλλά δεν ήταν λειτουργικοί ακομα.
Παρόλο που έλαβα το μήνυμα για την αντικατάσταση της κάρτας από ELPE Future, δεν έχω λάβει την κάρτα και ανησυχώ λίγο γιατί στις 26 Δεκεμβρίου ανεβαίνω Ουρανούπολη οπότε θα την χρειάστώ.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
οταν περασες απο αρμυρο, ειχαν εγκαταστησει τους 300αρηδες;
επισης σχετικα με elpefuture, εχεις καρτα ή μεσω του app; αν εχεις καρτα, εχεις την "παλια" ή σου ηρθαν οι καινουριες;Μόλις είδα την εφαρμογή, 22/10 που φόρτισα οχι δεν είχαν περάσει κάτι, ούτε πρόσεξα έργα για 300αρηδες. Μόνο στα AVIN /SHELL κτλ της NRG Charge βλέπω να κάνουν εγκαταστάσεις, συγκεκριμένα πριν δυο μήνες στον Κορίνό (στο ύψος της Καρδίτσας) είδα να έχουν βάλει νέους φορτιστές αλλά δεν ήταν λειτουργικοί ακομα.
Παρόλο που έλαβα το μήνυμα για την αντικατάσταση της κάρτας από ELPE Future, δεν έχω λάβει την κάρτα και ανησυχώ λίγο γιατί στις 26 Δεκεμβρίου ανεβαίνω Ουρανούπολη οπότε θα την χρειάστώ.
Δυστυχως οι 300αρηδες καθονται στον κορινο εδω και καιρο.
Γραφτηκα ελπε πριν 1 μηνα, ζητησα καρτα, αλλα δεν μου ηρθε ποτε. Πηρα τηλ στην εξυπηρετηση και μου εστειλαν τελικα καρτα, μαζι με την επιστολη για αντικατασταση. Δεν εχω ιδεα αν αυτη που μου εστειλαν ειναι η "καινουρια" ή η "παλια" και θα μου στειλουν καινουρια.
Απο περιεργεια, στο προφιλ σου στο σαιτ, ο αριθμος καρτας φορτισης που φαινεται, αντιστοιχει σε αυτην που εχεις;
Σε εμενα οχι, οποτε εχω υποψια οτι αυτη που φαινεται στο προφιλ μου ειναι αυτη που χαθηκε. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
γιατι αν παει με 130 κι αυτος θα φορτιζει για κανα διωρο στο ενδιαμεσο
Δεν ισχύει. Με ένα Τέσλα θες 30-40 λεπτά φόρτιση σε ταχυφορτιστη της εταιρίας για να πάει από το 20-80% της μπαταρίας.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναλωνόσατε όλοι τζάμπα σε ανούσιες συζητήσεις πυο έχουν απαντηθεί εδώ και χρόνια και είναι απλά μαθηματικά:
- η ηλεκτροκίνηση ως ένα βαθμό ειναι κουλτούρα, αντιλαμβάνομαι οτι δεν ειναι εύκολο να πάει κάποιος με 90-100 χιλιόμετρα στην εθνική, αλλά άμα δεν κάνει και πολλά ταξίδια (1-2 το χρόνο) δεν χάθηκε ο κόσμος. Τα περισσότερα χιλιόμετρα γίονται εντός πόλεως και εκεί απευθύνονται ουσιαστικά τα ηλεκτρικά.
- για να έχεις ουσιαστικό όφελος, πρέπει να κάνει κάποιος πάνω από 60 χιλιόμετρα την ημέρα και να φορτίζει σπίτι του με νυχτερινό ρεύμα (ή συνομα με τα περτικαλί τιμολόγια σε ώρες αιχμής που θα είναι φθηνό το ρεύμα).
- το κόστος εγκατάστασης στο σπίτι είτε σε ηλεκτρολόγο είτε σε wallbox δεν ειναι αμελητέο και σίγουρα προυποθέτει και χώρο και χρήμα καθώς πρέπει να ακολουθηθούν ειδικά πρωτόκολλα και να δηλωθεί στον ΔΕΔΔΗΕ (για να είσαι νομιμος).
- το κόστος αγοράς ενός οικογενειακού θερμικού σε σχέση με ένα ηλεκτρικό δεν απέχει τόσο πολύ όσο αναφέρεται, καθώς με την επιδότηση που δίνει το ελληνικό κράτος (ακόμά και μετά από 9 μήνες που ορθά αναφέρει ο συμφουρίτης παραπάνω) και αποσβένεται περίπου στα 80.000 χιλιόμετρα. Επίσης επιδοτείται και το wallbox στην περίπτωση που ειναι smart, κατά 500 ευρώ.
- δεν έχει νόημα κάποιος να υπολογίζει το κόστος κίνησης με φόρτιση στους dc φορτιστές καθώς η αγορά ηλεκτρικού δεν απευθύνεται σε αυτούς που θα φορτίζουν εκεί, καθώς είναι πολυ πιο ακριβοί, φθήρουν την μπαταρία πιο γρήγορα, και δεν έχει νόημα να αγοράσει κάποιος ηλεκτρικό αν θα φορτίζει μόνο έξω.
- υπα΄ρχουν και εταιρίες πχ Lidl ή ο δήμος Αθηναίων που προσφέρουν δωρεάν φόρτιση, αλλά δεν έχει νόημα να βάζουμε τέτοιες κατηγορίες στην εξίσωση της κουβέντας.
- η κύρια παράμετρος που δεν αναφέρεται ουσιαστικά παραπάνω είναι τα χρόνια που θα απαιτηθεί να αλλαχθεί η μπαταρία, αν πχ γίνει στα 150.000 χιλιόμετρα, οχι δεν κερδίζεις αλλά μπαίνεις και μέσα καθώς η αντικατάσταση της ειναι πανάκριβη. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κρίνεται κυρίως για την μακροζωία της μπαταρίας και εκεί ειναι το ουσιαστικό όφελος του, καθώς όσο περισσότερο κρατήσει (με ορθή χρήση) τόσο μεγαλύτερο ειναι το οικονομικό όφελος. Τα service επίσης ειναι λίγο πιο φθηνά καθώς τα κινητά μέρη των ηλεκτρικών ειναι στο 1/3 ενός θερμικού.
- όπως αναφέρω και στο #1, η ηλεκτροκίνηση ειναι κουλτούρα, σε κάποιους αρέσει, σε κάποιοιυς όχι, εμένα προσωπικά που κάνω και ταξίδια (με υπομονή) και χιλιόμετρεα μέσα στην πόλη, την έχω λατρέψει, οχι καθαρά με οικονομικούς όρους, αλλά λόγω ευκολίας και ησυχίας μετακίνησης και δεν με ενοχλεί το άγχος της φόρτισης- κάνω 3 φορτίσεις το μήνα. Οποιος δεν του αρέσει, δεν υπάρχει λόγος να λογομαχούμε, απλά μην αγοράσει, ίσα ίσα που μας κάνει και καλώ σε εμάς του ηλεκτροκίνητους γιατί το αδυφάγο αυτό κράτος ενδέχεται να σκεφτεί να μας βάλει φόρους στα ηλεκτρικά.
Σωστά τα λες, αλλά δεν μου απάντησες στην απορία μου.
Το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν βγαίνει χωρίς φόρτιση. Που σταμάτησες και πόσο πλήρωσες ?
Ενδιαφέρον θα είχε να μάθουμε το συνολικό κόστος της διαδρομής έστω και με 90 χαω.
Φορτίζεις Λαμία για ακριβώς 12’ και φτάνεις Θεσσαλονίκη με 20 % κύριος.
Κόστος 17 € σε ταχύ φορτιστή τεσλα. Το ίδιο και στην επιστροφή.
Ταχύτητα εθνικής 115 km/h -
Προσωπικά πιστεύω ότι ένα από τα μεγαλύτερα "αγκάθια" της ηλεκτροκίνησης είναι η αίσθηση ότι το προϊόν που αγοράζεις σήμερα , μπορεί πολύ γρήγορα να θεωρείται ξεπερασμένο στο ίσως πιο κρίσιμο παράγοντά του , στο συνδυασμό μπαταρίας-αυτονομίας. Πιθανόν να είναι και λάθος αλλά όταν τριγύρω ακούς λίγο ακόμα και θα φτάσουμε τόσο αυτονομία, λίγο ακόμα και θα φορτίζεις σε τόσο λιγότερο , νιώθεις ότι η αγορά του προσομοιάζει αυτή ενός κινητού , που σε δύο χρόνια θεωρείται ξεπερασμένο , μόνο που τα οικονομικά μεγέθη δεν είναι τα ίδια.
Θα μου πεις στα θερμικά δεν είναι το ίδιο; ε, προφανώς όχι , κινητήρα θα έχει και το επόμενο και ανάμεσα σε δύο γενιές οι διαφορές δεν είναι τεράστιες. Επίσης , όταν ακούω για απαξίωση των θερμικών ως μεταχειρισμένα , σκέφτομαι τι αξία θα έχει ένα σημερινό e 2008 πχ , ή οποιαδήποτε παρόμοιο με σημερινή εμβέλεια 250 χλμ , σε 10 χρόνια, ΑΝ πραγματοποιηθούν τα τεχνολογικά άλματα που περιγράφονται; Υποθέτω στα τάρταρα.
Τέλος το έχω ξαναγράψει για πολύ κόσμο της επαρχίας τα 200- 250 χλμ δεν είναι ταξίδι , είναι απλά ένα μπάνιο ενός Γιαννιώτη , ή ενός Τρικαλινού το καλοκαίρι , είναι μία επαγγελματική υπόθεση σε διπλανό νομό , είναι μία επίσκεψη σε συγγενικό πρόσωπο στο χωριό κ.λπ. . Πάντως διαβάζω για κίνηση εντός της Αττικής , η πλειοψηφία που γνωρίζω κινείται με τα μέσα εντός αστικού ιστού , το "κυρίως" όχημά τους το έχουν για ταξίδια και έχουν (αν έχουν) ένα "atos" ( λέμε τώρα , απλά ως μέγεθος ) για τα χαμαλίκια. Θα μου πείς , αναφέρεις τον κύκλο σου, αλλά τι στο καλό , όλοι με το αυτοκίνητό σας πάτε καθημερινά για δουλειά;
Δεν αντιλέγω , είναι πολύ καλή λύση τα ηλεκτρικά , αλλά ηλεκτρικά δεν είναι μόνο τα tesla , που είναι η ανώτερη μορφή τους, είναι και πολλά άλλα, τα οποία έχουν ακόμα μεγαλύτερους περιορισμούς. Σήμερα , αν μπορείς να ζήσεις με τους "δύσκολους" περιορισμούς τους , ο.κ. , αλλιώς υπομονή. Πάντως το 35 , σε "αυτοκινητιστικά" χρόνια είναι πολύ κοντά , πρέπει να γίνουν άλματα και τεχνολογίας και κυρίως υποδομών , τα οποία ακόμα δεν φαίνονται στον ορίζοντα και αυτό αυξάνει την "καχυποψία" πιθανών αγοραστών.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης