Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 292
    • 293
    • 294
    • 295
    • 296
    • 898
    • 899
    • 294 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17966
    405155
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz last edited by

      #mizeria

      #milf-a-man

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        criuser @gatoz last edited by

        @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        #mizeria

        Etsi einai ...
        Ama sta plironei ta phev to kratos poy leei kai o iceman, les mizeria.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        J 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lap last edited by

          Μη λαπιζειν.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser @lap last edited by

            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Μη λαπιζειν.

            αισμανίζω...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • J
              jamesd @criuser last edited by

              This post is deleted!
              J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • piliourits
                piliourits last edited by

                Πάντως διάβαζα πως αλλάζει ο τρόπος μέτρησης στα φεβ, θα είναι τριπλασιες οι υπολογιζομενες εκπομπές

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • J
                  jamesd @jamesd last edited by jamesd

                  @jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  #mizeria

                  Etsi einai ...
                  Ama sta plironei ta phev to kratos poy leei kai o iceman, les mizeria.

                  Τα φεβ δεν έχουν κανέναν λόγο να επιδοτούνται τη στιγμή που η οικολογία είναι θέμα διακριτικής ευχέρειας του ιδιοκτήτη… που αν γουστάρει έχει τα ίδια προνόμια λειτουργώντας το με καύσιμο. Loophole του συστήματος…χαρείτε τη όσο υπάρχει και με σεβασμό στο περιβάλλον (χα χα χα)! 😀

                  @pilioritis δεν διαφωνούμε απλά μην παρεξηγείς την πρόθεση μου για οτι γράφω. Δεν προσπαθώ να πω ότι ο,τι γράφω εκφράζει την πλειονότητα αφορά πες σε μειοψηφία και αυτό είναι. Η πλειονότητα δέχομαι ότι είναι πιο κοντά σε ότι λες, άλλωστε δεν είχα ποτέ αντίρρηση ούτε στήριξα κάτι άλλο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • gatoz
                    gatoz last edited by gatoz

                    λοιπον.
                    ειναι προφανες οτι τα παντα θα στραφουν στην ηλεκτροκινηση.
                    με ενδιαμεσα σταδια οπως ειναι τα φεβ.
                    δεδομενο.
                    οτιδηποτε γκρινια, που και εδω βλεπω αφθονη, εχει να κανει με το γιατι εσεις και οχι εμεις.
                    ρε γκάις και οταν επιτραπηκε η πετρελαιοκινηση καποιοι βγηκανε χαμενοι με τα ολοκαινουργια τοτες βενζινοκινητα. και τοτε παλι γκρινια υπηρχε. και εσεις και εμεις. και αν θυμαστε το 1990 με τα καταλυτικα και τα λιγο πριν τα καταλυτικα. μια απο τα ιδια.
                    τι να κανουμε, καποιοι οφελουνται απο αλλαγες καποιοι χανουν.
                    η μεγαλη εικονα ειναι οτι η επερχομενη ηλεκτροκινηση θα γινει προσιτη οσο περναν τα χρονια και οι θερμικοι θα μας αφηνουν.
                    ναι τωρα ειναι ακριβα τα ηλεκτροκατι. και? αμα δεν ξεκινησουν απο καπου να βγαζουν αποσβεσεις οι κατασκευαστες, δεν θα πεσουν ποτες.
                    παντα καποια καταναλωτικη συνηθεια να δημιουργειται για να κανει τζιρο το μαγαζι. αλλωστε και η ιδια αυτη η ατομικη και οχι 3μ αυτοκινηση, καθε ειδους, ειναι μια τετοια καταναλωτικη συνηθεια. σκιζετε καλτσον για κατι που οι ιδιοι τα ακουμπησατε επειδη μπορουσατε, σας πειραζει ο 'αλλος' και δεν σας περναει απο το μυαλο οτι και εσεις εισαστε για καποιον αλλον, ο 'αλλος'.

                    #milf-a-man

                    fanis75 storm 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                    • piliourits
                      piliourits last edited by piliourits

                      αυτά που γράφει ο αίλουρος ισχύουν, αλλά οι αντιρρήσεις μου είναι πως η όλη ιδέα της μπαταριοκίνησης με την τρέχουσα τεχνολογία δεν είναι βιώσιμη. Θα έπρεπε να κυνηγάνε πιο ενεργά τεχνολογίες όπως fuel cells ή να γίνει επιτέλους αυτή η επανάσταση στις μπαταρίες.
                      Επίσης το να αντικατασταθούν όλα τα αυτοκίνητα είναι κάτι που θέλει βάθος πολλών δεκαετιών, και το επιχειρούν βιαστικά και πρόχειρα.

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @gatoz last edited by

                        @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        οτιδηποτε γκρινια, που και εδω βλεπω αφθονη, εχει να κανει με το γιατι εσεις και οχι εμεις.
                        σκιζετε καλτσον για κατι που οι ιδιοι τα ακουμπησατε επειδη μπορουσατε, σας πειραζει ο 'αλλος' και δεν σας περναει απο το μυαλο οτι και εσεις εισαστε για καποιον αλλον, ο 'αλλος'.

                        ΑΚΡΙΒΩΣ!!! +1.000....

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • cirus
                          cirus last edited by

                          Οσο και να διαφιμήζεται η ηλεκτροκίνηση υπάρχουν παράγοντες που κανουν ΑΔΥΝΑΤΟ τον εξελεκτρισμό ολων των αυτοκινήτων μέχρι το 2035

                          Μια βλακεία και μισή από την Ευρωπαική ένωση που απλά θα το πάρει πίσω αναγκαστικά

                          Ουτε τα αποθέματα Λιθιού φτάνουν για τις παρούσες τεχνολογίες μπαταριών ούτε πολλά πράγματα.

                          Βεβαια θα έχουμε εξελεκτρισμό ενός πολύ μεγάλου μέρους αλλά καταργηση θερμικων δεν γίνεται απλά μεχρι το 2035 είναι αδύνατον

                          Cirus the virus

                          fanis75 S 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                          • storm
                            storm @gatoz last edited by

                            @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            οτιδηποτε γκρινια, που και εδω βλεπω αφθονη, εχει να κανει με το γιατι εσεις και οχι εμεις.

                            alt text

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @cirus last edited by

                              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Βεβαια θα έχουμε εξελεκτρισμό ενός πολύ μεγάλου μέρους αλλά καταργηση θερμικων δεν γίνεται απλά μεχρι το 2035 είναι αδύνατον

                              Μα δεν λέει κατάργησει γενικά, απλά στις πωλήσεις νέων. Από μόνα τους θα σταματήσουν να πουλάνε, αφού όποιος οδηγήσει ηλεκτρικό δεν πάει πίσω. Πόσο μάλλον σε 10 χρόνια από τώρα με 3πλάσια αυτονομία, μισό βάρος μπαταρίας και αστραπιαία φόρτιση.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @fanis75 last edited by cirus

                                @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Βεβαια θα έχουμε εξελεκτρισμό ενός πολύ μεγάλου μέρους αλλά καταργηση θερμικων δεν γίνεται απλά μεχρι το 2035 είναι αδύνατον

                                Μα δεν λέει κατάργησει γενικά, απλά στις πωλήσεις νέων. Από μόνα τους θα σταματήσουν να πουλάνε, αφού όποιος οδηγήσει ηλεκτρικό δεν πάει πίσω. Πόσο μάλλον σε 10 χρόνια από τώρα με 3πλάσια αυτονομία, μισό βάρος μπαταρίας και αστραπιαία φόρτιση.

                                Για της πωλήσεις νέων λέω και γω Φάνη. Δεν βγαίνουν τα νούμερα να κατασκευάζονται μόνο ηλεκτρικά νομίζω

                                Δεν έχει σχέση αν είναι καλύτερα ή όχι. Δεν συγκρίνω τεχνολογίες

                                Απλά λέω ότι θα πρέπει παράδειγμα να 8πλασιαστεί η εξόρυξή Λιθίου και όχι μόνο και δεν βλέπω να προλαβαίνουν τόσο γρήγορα. Οπότε θα υπάρχουν παράλληλα και θερμικοί κινητήρες θεωρώ

                                Cirus the virus

                                fanis75 gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                • storm
                                  storm last edited by

                                  😰

                                  https://energy-world.gr/provlima-gia-tin-paragogi-batarion-i-elleipsi-proton-ylon/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @cirus last edited by

                                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Απλά λέω ότι θα πρέπει παράδειγμα να 8πλασιαστεί η εξόρυξή Λιθίου και όχι μόνο και δεν βλέπω να προλαβαίνουν τόσο γρήγορα.

                                    1. Σε 10 χρόνια μπορεί να μην χρειάζεται.
                                    2. Επίσης σε 10 χρόνια θα αρχίσει η ανακύκλωση των υφιστάμενων μπαταριών (και πέταμα των τωρινών ηλεκτρικών), οπότε κάπως μπορεί να γίνει.
                                    3. Επίσης σε 10 χρόνια μπορεί να χρειάζονται πολύ μικρότερες μπαταρίες (άρα με ίδια ποσότητα να φτιάχνουν 4 μπαταρίες και αντίστοιχα αυτοκίνητα) λόγω πολύ γρήγορης φόρτισης και πολλών σημείων.

                                    Πολλά μπορούν να συμβούν σε 10 χρόνια....θα μάθουμε....

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz @cirus last edited by gatoz

                                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Βεβαια θα έχουμε εξελεκτρισμό ενός πολύ μεγάλου μέρους αλλά καταργηση θερμικων δεν γίνεται απλά μεχρι το 2035 είναι αδύνατον

                                      Μα δεν λέει κατάργησει γενικά, απλά στις πωλήσεις νέων. Από μόνα τους θα σταματήσουν να πουλάνε, αφού όποιος οδηγήσει ηλεκτρικό δεν πάει πίσω. Πόσο μάλλον σε 10 χρόνια από τώρα με 3πλάσια αυτονομία, μισό βάρος μπαταρίας και αστραπιαία φόρτιση.

                                      Για της πωλήσεις νέων λέω και γω Φάνη. Δεν βγαίνουν τα νούμερα να κατασκευάζονται μόνο ηλεκτρικά νομίζω

                                      Δεν έχει σχέση αν είναι καλύτερα ή όχι. Δεν συγκρίνω τεχνολογίες

                                      Απλά λέω ότι θα πρέπει παράδειγμα να 8πλασιαστεί η εξόρυξή Λιθίου και όχι μόνο και δεν βλέπω να προλαβαίνουν τόσο γρήγορα. Οπότε θα υπάρχουν παράλληλα και θερμικοί κινητήρες θεωρώ

                                      περα απο οτι κρυβεσαι,
                                      μικρη σημασια εχουν οι δυσκολιες.
                                      και ο χρονος.
                                      αν θα ειναι το 30, το 35 ή το 37 ή το 45.
                                      δεν ξερεις καν αν υπαρχουν αλλες τεχνολογιες στις μπαταριες απο αυτες που εμεις γνωριζουμε.
                                      ο δρομος ειναι αποφασισμενος.
                                      αληθεια το 1990 θυμαστε οτι δεν υπηρχε ουτε ενα πρατηριο με αμολυβδη?
                                      και μολις αρχισαν να πουλιουνται γεμισε ο τοπος?
                                      εγχρωμες τηλεορασεις? το 1980? που κοστιζαν οσο ενα διαμερισμα?
                                      μασκα προστασιας ειχατε ξαναδει? σημερα τις φοραμε σαν κατι φυσικο.

                                      κεραυνους ομως εχετε μονο για τα ηλεχτρικα

                                      #milf-a-man

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Το καινούργιο νισσαν αρια που δοκίμασε ο Τόμας έγραψε κατανάλωση 14kwh/100χλμ

                                        Η μεγάλη του μπαταρία είναι στα 85 kw οπότε..... αρχίζει και φαίνεται ένα μέλλον. Τουλάχιστον για όσους έχουν μονοκατοικία

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          super-t @cirus last edited by

                                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Οσο και να διαφιμήζεται η ηλεκτροκίνηση υπάρχουν παράγοντες που κανουν ΑΔΥΝΑΤΟ τον εξελεκτρισμό ολων των αυτοκινήτων μέχρι το 2035

                                          Μια βλακεία και μισή από την Ευρωπαική ένωση που απλά θα το πάρει πίσω αναγκαστικά

                                          Ουτε τα αποθέματα Λιθιού φτάνουν για τις παρούσες τεχνολογίες μπαταριών ούτε πολλά πράγματα.

                                          Βεβαια θα έχουμε εξελεκτρισμό ενός πολύ μεγάλου μέρους αλλά καταργηση θερμικων δεν γίνεται απλά μεχρι το 2035 είναι αδύνατον

                                          Αδιάφορο για την ΕΕ αν δεν φτάνει ή δεν μπορείς να αγοράσεις. Θα αγοράσουν όσοι μπορούν, για τους υπόλοιπους υπάρχουν και τα ΜΜΜ. Η μείωση του CO2 είναι το σημαντικό θέμα.

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • cirus
                                            cirus @gatoz last edited by

                                            @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            ι γεμισε ο τοπος?
                                            εγχρωμες τηλεορασεις? το 1980? που κοστιζαν οσο ενα διαμερισμα?
                                            μασκα προστασιας ειχατε ξαναδει? σημερα τις φοραμε σαν κατι φυσικο.
                                            κεραυνους ομως εχετε μονο για τα ηλεχτρικα

                                            Μα δεν λέω ότι δεν θα γίνει.....

                                            Λέω ότι είναι χαζός ο στόχος του 2035. τιποτα παραπάνω

                                            Cirus the virus

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 292
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 294 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr