Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 733
    • 734
    • 735
    • 736
    • 737
    • 897
    • 898
    • 735 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17944
    408064
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonmone @piliourits last edited by

      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Πόση διαφορά έχει το τρέχον Υ απ το 3, γιατί σε performance 3 μου φάνηκε εξαιρετική στην απόσβεση η ανάρτηση.

      Το Y από το performance έχει αισθητή διαφορά,όποτε από το απλό 3 ισως θα είναι ακόμα μεγαλύτερη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @civil357 last edited by fanis75

        @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Μπήκα σε ταξί Tesla Y για σχετικά μεγάλη διαδρομή από Κηφισίας προς κέντρο σε ώρα αιχμής.

        ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ , απλά δεν έχω λόγια.

        Το μόνο κακό μου φάνηκε σκληρό σε ανάρτηση, αλλά τι να κρίνεις ως επιβάτης του πίσω καθίσματος;;;

        Για αυτό και εγώ πλέον μόνο Τέσλα Ταξί, εδώ και 1 χρόνο! Ααα και κάθομαι μπροστά που ειναι πιο άνετη η ανάρτηση!

        @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Πόση διαφορά έχει το τρέχον Υ απ το 3, γιατί σε performance 3 μου φάνηκε εξαιρετική στην απόσβεση η ανάρτηση.

        Μεγάλη, το Υ είναι ασθητά πιο σκληρό από το νέο 3αρι - εμένα με ενοχλεί λίγο το Υ και ειναι ο λόγος που δεν θα το αγόραζα έναντι του 3.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        I 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • I
          iceman7 @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
          Ααα και κάθομαι μπροστά που ειναι πιο άνετη η ανάρτηση!

          Ταξί μονο πίσω υπουργικά.... μπροστά καθεται η ασφάλεια 😁

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • fanis75
            fanis75 moderator @iceman7 last edited by

            @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Ταξί μονο πίσω υπουργικά.... μπροστά καθεται η ασφάλεια 😁

            Ανάλογα το ταξί. Συνήθως πίσω κάθομαι, αλλά με τον Γιώργο στο Τέσλα πάντα μπροστά να ειμαι πιο άνετα και να πιάνουμε και την κουβέντα.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • monman2
              monman2 last edited by

              Έζησα σενάριο που δεν υπάρχει προοπτική ηλεκτροκίνησης
              Αφήνουμε το corsa στα Φάρσαλα , τελευταία ελπίδα μήπως φτιαχτεί γιατί καπνίζει πολύ ... παρα πολύ ....σορυ lap😕

              Με το vito πάμε Σέρρες να πάρουμε ενα simonini δίχρονο
              d1cea604-186c-46c2-9079-53a32e76f6e2-image.png

              και μετα Θεσσαλονίκη για κατι ανταλλακτικά τρακτερ
              Κατόπιν Χρυσούπολη να δούμε ενα suzuki rv
              0a9312f4-f1fc-4306-9040-03a2441e8ffb-image.png
              για μερικές ώρες δεν έγινε το ντήλ

              Πνίγουμε την απογοήτευση μας στον Λαγκαδά με σουτζουκάκια απο τον Σάββα και βάζουμε 90 € πετρέλαιο

              με τα φώτα νυσταγμένα και βαριά γυρνάμε Λάρισα

              το έπαιξα στο ABRP για να με πάρει ο ύπνος , εγκυκλοπαιδικά γιατί μόνο με cybertruck θα μπορούσαμε να κουβαλήσουμε αυτά που φορτώσαμε και το αποτέλεσμα
              no valid plan found 😢 😁

              Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by lap

                Εμ ενώ αν είχατε ηλεκτρικό δεν θα κάνατε ούτως ή άλλως το ντηλ και θα είχατε και δικαιολογία.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • R
                  red_monster @piliourits last edited by

                  @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Πόση διαφορά έχει το τρέχον Υ απ το 3, γιατί σε performance 3 μου φάνηκε εξαιρετική στην απόσβεση η ανάρτηση.

                  Αρκετά μεγάλη σε άνεση ανάρτησης και ηχομόνωση

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol @red_monster last edited by

                    @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Πόση διαφορά έχει το τρέχον Υ απ το 3, γιατί σε performance 3 μου φάνηκε εξαιρετική στην απόσβεση η ανάρτηση.

                    Αρκετά μεγάλη σε άνεση ανάρτησης και ηχομόνωση

                    στην αναρτηση διαφορα σιγουρα, στην ηχομονωση γιατι; νομιζω οτι το Υ ειχε ηδη τα "ηχομονωτικα τζαμια" (ή οπως αλλιως ειναι ο τεχνικος ορος που χρησιμοποιουν), τα οποια μπηκαν στο highland.

                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      iceman7 @dettol last edited by

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Πόση διαφορά έχει το τρέχον Υ απ το 3, γιατί σε performance 3 μου φάνηκε εξαιρετική στην απόσβεση η ανάρτηση.

                      Αρκετά μεγάλη σε άνεση ανάρτησης και ηχομόνωση

                      στην αναρτηση διαφορα σιγουρα, στην ηχομονωση γιατι; νομιζω οτι το Υ ειχε ηδη τα "ηχομονωτικα τζαμια" (ή οπως αλλιως ειναι ο τεχνικος ορος που χρησιμοποιουν), τα οποια μπηκαν στο highland.

                      Όχι σε όλα τα τζάμια όμως Χάρη. Λογικά θα είχε δίπλα τζάμια παρμπρίζ και μπροστινά.
                      Στο highland έβαλε παντού.
                      Επίσης λόγω ύψους πάντα τα ψηλά έχουν εντονότερο θόρυβο κύλισης.

                      Πάντως και το highland στην εθνική δεν είναι όσο αθόρυβο είναι εντός πόλης. Αεροδυναμικοί και κύλισης υπάρχουν πάντα.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @iceman7 last edited by

                        @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Πόση διαφορά έχει το τρέχον Υ απ το 3, γιατί σε performance 3 μου φάνηκε εξαιρετική στην απόσβεση η ανάρτηση.

                        Αρκετά μεγάλη σε άνεση ανάρτησης και ηχομόνωση

                        στην αναρτηση διαφορα σιγουρα, στην ηχομονωση γιατι; νομιζω οτι το Υ ειχε ηδη τα "ηχομονωτικα τζαμια" (ή οπως αλλιως ειναι ο τεχνικος ορος που χρησιμοποιουν), τα οποια μπηκαν στο highland.

                        Όχι σε όλα τα τζάμια όμως Χάρη. Λογικά θα είχε δίπλα τζάμια παρμπρίζ και μπροστινά.
                        Στο highland έβαλε παντού.
                        Επίσης λόγω ύψους πάντα τα ψηλά έχουν εντονότερο θόρυβο κύλισης.

                        Πάντως και το highland στην εθνική δεν είναι όσο αθόρυβο είναι εντός πόλης. Αεροδυναμικοί και κύλισης υπάρχουν πάντα.

                        Εγω παντως διαβαζω οτι ολα τα τζαμια του Y ειναι "double pane", που φανταζομαι αυτο ειναι που συζηταμε.
                        Για την διαφορα σε αεροδυναμικους θορυβους, εκει ναι, δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι το 3 θα ειναι πιο ησυχο λογω χαμηλοτερου υψους σε σχεση με το Υ

                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster @dettol last edited by

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Πόση διαφορά έχει το τρέχον Υ απ το 3, γιατί σε performance 3 μου φάνηκε εξαιρετική στην απόσβεση η ανάρτηση.

                          Αρκετά μεγάλη σε άνεση ανάρτησης και ηχομόνωση

                          στην αναρτηση διαφορα σιγουρα, στην ηχομονωση γιατι; νομιζω οτι το Υ ειχε ηδη τα "ηχομονωτικα τζαμια" (ή οπως αλλιως ειναι ο τεχνικος ορος που χρησιμοποιουν), τα οποια μπηκαν στο highland.

                          Όχι σε όλα τα τζάμια όμως Χάρη. Λογικά θα είχε δίπλα τζάμια παρμπρίζ και μπροστινά.
                          Στο highland έβαλε παντού.
                          Επίσης λόγω ύψους πάντα τα ψηλά έχουν εντονότερο θόρυβο κύλισης.

                          Πάντως και το highland στην εθνική δεν είναι όσο αθόρυβο είναι εντός πόλης. Αεροδυναμικοί και κύλισης υπάρχουν πάντα.

                          Εγω παντως διαβαζω οτι ολα τα τζαμια του Y ειναι "double pane", που φανταζομαι αυτο ειναι που συζηταμε.
                          Για την διαφορα σε αεροδυναμικους θορυβους, εκει ναι, δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι το 3 θα ειναι πιο ησυχο λογω χαμηλοτερου υψους σε σχεση με το Υ

                          Θεωρώ ότι η διαφορά μεταξύ Υ/highland είναι εμφανέστατη σε χαμηλές ταχύτητες και σε ταχύτητες ΕΟ. Σε χαμηλές ταχύτητες το highland είναι φοβερά αθόρυβο σε κατάσταση που ανοίγω επί τούτου παράθυρα μην πατήσω κανένα πεζό και δεν το πάρω χαμπάρι. Σε ταχύτητες ταξιδιού εμφανίζει θορύβους και μάλιστα περισσότερους από ότι αρχικά ανέμενα.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol @red_monster last edited by

                            @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Πόση διαφορά έχει το τρέχον Υ απ το 3, γιατί σε performance 3 μου φάνηκε εξαιρετική στην απόσβεση η ανάρτηση.

                            Αρκετά μεγάλη σε άνεση ανάρτησης και ηχομόνωση

                            στην αναρτηση διαφορα σιγουρα, στην ηχομονωση γιατι; νομιζω οτι το Υ ειχε ηδη τα "ηχομονωτικα τζαμια" (ή οπως αλλιως ειναι ο τεχνικος ορος που χρησιμοποιουν), τα οποια μπηκαν στο highland.

                            Όχι σε όλα τα τζάμια όμως Χάρη. Λογικά θα είχε δίπλα τζάμια παρμπρίζ και μπροστινά.
                            Στο highland έβαλε παντού.
                            Επίσης λόγω ύψους πάντα τα ψηλά έχουν εντονότερο θόρυβο κύλισης.

                            Πάντως και το highland στην εθνική δεν είναι όσο αθόρυβο είναι εντός πόλης. Αεροδυναμικοί και κύλισης υπάρχουν πάντα.

                            Εγω παντως διαβαζω οτι ολα τα τζαμια του Y ειναι "double pane", που φανταζομαι αυτο ειναι που συζηταμε.
                            Για την διαφορα σε αεροδυναμικους θορυβους, εκει ναι, δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι το 3 θα ειναι πιο ησυχο λογω χαμηλοτερου υψους σε σχεση με το Υ

                            Θεωρώ ότι η διαφορά μεταξύ Υ/highland είναι εμφανέστατη σε χαμηλές ταχύτητες και σε ταχύτητες ΕΟ. Σε χαμηλές ταχύτητες το highland είναι φοβερά αθόρυβο σε κατάσταση που ανοίγω επί τούτου παράθυρα μην πατήσω κανένα πεζό και δεν το πάρω χαμπάρι. Σε ταχύτητες ταξιδιού εμφανίζει θορύβους και μάλιστα περισσότερους από ότι αρχικά ανέμενα.

                            πρεπει να παω βολτα με highland για να καταλαβω τι ακριβως συμβαινει!

                            R fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              red_monster @dettol last edited by

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Πόση διαφορά έχει το τρέχον Υ απ το 3, γιατί σε performance 3 μου φάνηκε εξαιρετική στην απόσβεση η ανάρτηση.

                              Αρκετά μεγάλη σε άνεση ανάρτησης και ηχομόνωση

                              στην αναρτηση διαφορα σιγουρα, στην ηχομονωση γιατι; νομιζω οτι το Υ ειχε ηδη τα "ηχομονωτικα τζαμια" (ή οπως αλλιως ειναι ο τεχνικος ορος που χρησιμοποιουν), τα οποια μπηκαν στο highland.

                              Όχι σε όλα τα τζάμια όμως Χάρη. Λογικά θα είχε δίπλα τζάμια παρμπρίζ και μπροστινά.
                              Στο highland έβαλε παντού.
                              Επίσης λόγω ύψους πάντα τα ψηλά έχουν εντονότερο θόρυβο κύλισης.

                              Πάντως και το highland στην εθνική δεν είναι όσο αθόρυβο είναι εντός πόλης. Αεροδυναμικοί και κύλισης υπάρχουν πάντα.

                              Εγω παντως διαβαζω οτι ολα τα τζαμια του Y ειναι "double pane", που φανταζομαι αυτο ειναι που συζηταμε.
                              Για την διαφορα σε αεροδυναμικους θορυβους, εκει ναι, δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι το 3 θα ειναι πιο ησυχο λογω χαμηλοτερου υψους σε σχεση με το Υ

                              Θεωρώ ότι η διαφορά μεταξύ Υ/highland είναι εμφανέστατη σε χαμηλές ταχύτητες και σε ταχύτητες ΕΟ. Σε χαμηλές ταχύτητες το highland είναι φοβερά αθόρυβο σε κατάσταση που ανοίγω επί τούτου παράθυρα μην πατήσω κανένα πεζό και δεν το πάρω χαμπάρι. Σε ταχύτητες ταξιδιού εμφανίζει θορύβους και μάλιστα περισσότερους από ότι αρχικά ανέμενα.

                              πρεπει να παω βολτα με highland για να καταλαβω τι ακριβως συμβαινει!

                              Μπορώ να σου δώσω το δικό μου, αρκεί να μην αποκαλύψεις σε κανένα πόσο μικρός και όμορφος είμαι 👷

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dettol @red_monster last edited by

                                @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Πόση διαφορά έχει το τρέχον Υ απ το 3, γιατί σε performance 3 μου φάνηκε εξαιρετική στην απόσβεση η ανάρτηση.

                                Αρκετά μεγάλη σε άνεση ανάρτησης και ηχομόνωση

                                στην αναρτηση διαφορα σιγουρα, στην ηχομονωση γιατι; νομιζω οτι το Υ ειχε ηδη τα "ηχομονωτικα τζαμια" (ή οπως αλλιως ειναι ο τεχνικος ορος που χρησιμοποιουν), τα οποια μπηκαν στο highland.

                                Όχι σε όλα τα τζάμια όμως Χάρη. Λογικά θα είχε δίπλα τζάμια παρμπρίζ και μπροστινά.
                                Στο highland έβαλε παντού.
                                Επίσης λόγω ύψους πάντα τα ψηλά έχουν εντονότερο θόρυβο κύλισης.

                                Πάντως και το highland στην εθνική δεν είναι όσο αθόρυβο είναι εντός πόλης. Αεροδυναμικοί και κύλισης υπάρχουν πάντα.

                                Εγω παντως διαβαζω οτι ολα τα τζαμια του Y ειναι "double pane", που φανταζομαι αυτο ειναι που συζηταμε.
                                Για την διαφορα σε αεροδυναμικους θορυβους, εκει ναι, δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι το 3 θα ειναι πιο ησυχο λογω χαμηλοτερου υψους σε σχεση με το Υ

                                Θεωρώ ότι η διαφορά μεταξύ Υ/highland είναι εμφανέστατη σε χαμηλές ταχύτητες και σε ταχύτητες ΕΟ. Σε χαμηλές ταχύτητες το highland είναι φοβερά αθόρυβο σε κατάσταση που ανοίγω επί τούτου παράθυρα μην πατήσω κανένα πεζό και δεν το πάρω χαμπάρι. Σε ταχύτητες ταξιδιού εμφανίζει θορύβους και μάλιστα περισσότερους από ότι αρχικά ανέμενα.

                                πρεπει να παω βολτα με highland για να καταλαβω τι ακριβως συμβαινει!

                                Μπορώ να σου δώσω το δικό μου, αρκεί να μην αποκαλύψεις σε κανένα πόσο μικρός και όμορφος είμαι 👷

                                βολευομαι και με συνοδηγος, οποτε δεν υποσχομαι οτι θα κρατησω μυστικα 😄

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @dettol last edited by

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  πρεπει να παω βολτα με highland για να καταλαβω τι ακριβως συμβαινει!

                                  Συμβαίνει ότι θα πουλήσεις το Υ για να το πάρεις μετά!!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    πρεπει να παω βολτα με highland για να καταλαβω τι ακριβως συμβαινει!

                                    Συμβαίνει ότι θα πουλήσεις το Υ για να το πάρεις μετά!!

                                    το ειχα δοκιμασει το 3αρι. Δεν χωρουσαμε δυστυχως.

                                    A fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      antonmone @dettol last edited by

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      πρεπει να παω βολτα με highland για να καταλαβω τι ακριβως συμβαινει!

                                      Συμβαίνει ότι θα πουλήσεις το Υ για να το πάρεις μετά!!

                                      το ειχα δοκιμασει το 3αρι. Δεν χωρουσαμε δυστυχως.

                                      Λάθος 3αρι δοκιμάσατε!!!Το C3 έπρεπε να δοκιμάσετε για να χωράτε !!Ποτε δεν είναι αργά πάντως ,έχει έρθει το καινούριο μοντέλο σε εξαιρετικές τιμές που θα σβήσει τον ανταγωνισμό!Εκτος αν έρθει γρήγορα το e Panda!😝😝😝😝😝

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • D
                                        dettol @antonmone last edited by

                                        @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        πρεπει να παω βολτα με highland για να καταλαβω τι ακριβως συμβαινει!

                                        Συμβαίνει ότι θα πουλήσεις το Υ για να το πάρεις μετά!!

                                        το ειχα δοκιμασει το 3αρι. Δεν χωρουσαμε δυστυχως.

                                        Λάθος 3αρι δοκιμάσατε!!!Το C3 έπρεπε να δοκιμάσετε για να χωράτε !!Ποτε δεν είναι αργά πάντως ,έχει έρθει το καινούριο μοντέλο σε εξαιρετικές τιμές που θα σβήσει τον ανταγωνισμό!Εκτος αν έρθει γρήγορα το e Panda!😝😝😝😝😝

                                        πεθαινω, σβηνω. Και λινκ με τις προπαραγγελιες που πρεπει πλεον να εχουν φτασει το μισο εκατομμυριο

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • A
                                          antonmone @dettol last edited by antonmone

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          πρεπει να παω βολτα με highland για να καταλαβω τι ακριβως συμβαινει!

                                          Συμβαίνει ότι θα πουλήσεις το Υ για να το πάρεις μετά!!

                                          το ειχα δοκιμασει το 3αρι. Δεν χωρουσαμε δυστυχως.

                                          Λάθος 3αρι δοκιμάσατε!!!Το C3 έπρεπε να δοκιμάσετε για να χωράτε !!Ποτε δεν είναι αργά πάντως ,έχει έρθει το καινούριο μοντέλο σε εξαιρετικές τιμές που θα σβήσει τον ανταγωνισμό!Εκτος αν έρθει γρήγορα το e Panda!😝😝😝😝😝

                                          πεθαινω, σβηνω. Και λινκ με τις προπαραγγελιες που πρεπει πλεον να εχουν φτασει το μισο εκατομμυριο

                                          Περίπου 650.234.973 οχήματα ειναι οι προπαραγγελίες μέχρι το 2067.
                                          Τώρα βέβαια ειναι σε φάση MAGA όποτε είναι πιθανότερο να τον δούμε σε αντιπροσωπεία Dodge η φωτογραφία να σκάβει λάκκο με πορτοκαλοβερικοκι μαλλί!
                                          ΑΝ βέβαια έχει φύγει από το περίπτερο της έκθεσης με τον κόσμο που είχε!!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @dettol last edited by

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            πρεπει να παω βολτα με highland για να καταλαβω τι ακριβως συμβαινει!

                                            Συμβαίνει ότι θα πουλήσεις το Υ για να το πάρεις μετά!!

                                            το ειχα δοκιμασει το 3αρι. Δεν χωρουσαμε δυστυχως.

                                            Στο Highland θα χωράτε. Αλλά ακόμα και εαν δεν, θα το πάρεις γιατί ειναι τόσο καλό!

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 733
                                            • 734
                                            • 735
                                            • 736
                                            • 737
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 735 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr