Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 695
    • 696
    • 697
    • 698
    • 699
    • 898
    • 899
    • 697 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17963
    408570
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andya3 @jammamon last edited by

      @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Έβαλα φορτιστή στο σπίτι και είμαι σούπερ χαρούμενος. Οι εγκαταστάτες οι συνεργαζόμενοι με τους εισαγωγείς ζητάγανε 1.800ε (δίχως το φορτιστή), κοίταξα ένα ένα τα υλικά στην προσφορά τους και τα είχαν υπερκοστολογήσει 2-3 φορές επάνω πέρα από τα εργατικά.

      Τελικά έφερα έναν απλό καλό ηλεκτρολόγο και μου την έκανε για 1.000ε (μιλάμε για 40μ απόσταση). Μην δίνετε τα λεφτά σας σε απατεώνες.

      Έχεις δίκιο, αλλά ταυτόχρονα έχεις και άδικο. Άλλα τα κοστολόγια μιας εταιρείας που έχει πάγια, υπαλλήλους, εξοπλισμό. Άλλα τα κοστολόγια του ηλεκτρολόγου της γειτονιάς που καβαλάει το μηχανάκι, παίρνει το βαλιτσάκι με τα εργαλεία και πάει για δουλειά.
      Στη Γερμανία π.χ. δεν έχεις τη δυνατότητ να βρεις ηλεκτρολόγο γειτονιάς με τόσο χαμηλά κοστολόγια.
      Το σταματάω εδώ το θέμα, γιατί τα υπόλοιπα θα έπρεπε να πάνε στο νήμα της πολιτικής. Σχετίζονται και με φορολογικά θέματα, νομικά κι ένα σωρό άλλα.

      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

      I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        criuser last edited by

        Κάπου είχε γραφτεί ότι στην περίπτωση του φορτιστή, θα πρέπει να ενημερωθεί ο ΔΕΔΔΗΕ και να βγει και το ανάλογο πιστοποιητικό.

        Ισχύει αυτό ?

        Αν ισχύει έγινε αυτό ?

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          ilias-a @andya3 last edited by

          @andya3 said in [Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης].

          Έχεις δίκιο, αλλά ταυτόχρονα έχεις και άδικο. Άλλα τα κοστολόγια μιας εταιρείας που έχει πάγια, υπαλλήλους, εξοπλισμό. Άλλα τα κοστολόγια του ηλεκτρολόγου της γειτονιάς που καβαλάει το μηχανάκι, παίρνει το βαλιτσάκι με τα εργαλεία και πάει για δουλειά.

          Και ο ηλεκτρολος της γειτονιας εχει παγια, εξοπλισμο, υπαλληλος ειναι ο ιδιος. Το επιχειρηματικο κερδος της εταιριας γλυτωνεις ετσι απο προσωπικο και υλικα.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @ilias-a last edited by

            @ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Το επιχειρηματικο κερδος της εταιριας γλυτωνεις ετσι απο προσωπικο και υλικα.

            και το φπα και την φορολογια του 🙂

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              iceman7 @jammamon last edited by

              @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Έβαλα φορτιστή στο σπίτι και είμαι σούπερ χαρούμενος. Οι εγκαταστάτες οι συνεργαζόμενοι με τους εισαγωγείς ζητάγανε 1.800ε (δίχως το φορτιστή), κοίταξα ένα ένα τα υλικά στην προσφορά τους και τα είχαν υπερκοστολογήσει 2-3 φορές επάνω πέρα από τα εργατικά.

              Τελικά έφερα έναν απλό καλό ηλεκτρολόγο και μου την έκανε για 1.000ε (μιλάμε για 40μ απόσταση). Μην δίνετε τα λεφτά σας σε απατεώνες.

              Τεσλα;
              Ειχα κανει καποιες αναφορές παλιότερα, αλλά με απείλησαν κι ολας εδω μεσα ...
              Πολυ καλή τιμή για 40 μετρα απόσταση....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iceman7 @criuser last edited by

                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Κάπου είχε γραφτεί ότι στην περίπτωση του φορτιστή, θα πρέπει να ενημερωθεί ο ΔΕΔΔΗΕ και να βγει και το ανάλογο πιστοποιητικό.

                Ισχύει αυτό ?

                Αν ισχύει έγινε αυτό ?

                Ισχύει αν και δεν ξέρω ποσοι το κάνουν

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • piliourits
                  piliourits last edited by

                  Μπιζνες ορ πλεζουρ?

                  https://www.facebook.com/share/v/LgwnURFnYGPcn29G/

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jammamon last edited by

                    Τέσλα έβαλα ναι. Επίσης σιγά μη το δηλώσω, δεν θέλω αρνητικές εκπλήξεις στο μέλλον.

                    Ας φτιάξουν πρώτα τη δυναμική τιμολόγηση και να μου δώσουν αμφίδρομη ροή να πουλάω ρεύμα από το αμάξι και μετά το δηλώνω.

                    George 0 bekiaris D C 4 Replies Last reply Reply Quote 2
                    • George 0
                      George 0 @jammamon last edited by

                      @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Τέσλα έβαλα ναι. Επίσης σιγά μη το δηλώσω, δεν θέλω αρνητικές εκπλήξεις στο μέλλον.

                      Ας φτιάξουν πρώτα τη δυναμική τιμολόγηση και να μου δώσουν αμφίδρομη ροή να πουλάω ρεύμα από το αμάξι και μετά το δηλώνω.

                      Αυτο που δεν πληρωνουν τους οικιακους παραγωγους πραγματικα με ξεπερναει.

                      We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @George 0 last edited by

                        @george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Τέσλα έβαλα ναι. Επίσης σιγά μη το δηλώσω, δεν θέλω αρνητικές εκπλήξεις στο μέλλον.

                        Ας φτιάξουν πρώτα τη δυναμική τιμολόγηση και να μου δώσουν αμφίδρομη ροή να πουλάω ρεύμα από το αμάξι και μετά το δηλώνω.

                        Αυτο που δεν πληρωνουν τους οικιακους παραγωγους πραγματικα με ξεπερναει.

                        μειωνεται ο λογαριασμος τους με το net metering οποτε ειναι σαν να τους πληρωνουν. Στο net billing τους πληρωνουν στην πραγματικοτητα, διοτι βλεπουν να αγοραζονται οι kwh εγχυσης.

                        George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jammamon last edited by

                          Έκανα πρόχειρους υπολογισμούς και αν μπορούσα να πουλάω από τη μπαταρία του αυτοκινήτου στο δίκτυο με ενδοημερήσιο arbitrage, θα έβγαζα τουλάχιστον 100ε/μήνα. Αυτό με βάση τη διεθνή εμπειρία από τη διαφορά τιμών στις διάφορες ζώνες.

                          Οπότε παίρνεις ένα leasing με μίσθωμα π.χ. στα 250-300 και το κόστος του κατευθείαν πέφτει στα 150-200. Στα τέτοια σου η φθορά της μπαταρίας δεν είναι δικό σου, του ρουφάς το αίμα.

                          Θα γίνει, απλά θέλει 1-2 χρόνια ακόμα ο ΔΕΔΔΗΕ.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dettol @jammamon last edited by

                            @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Έκανα πρόχειρους υπολογισμούς και αν μπορούσα να πουλάω από τη μπαταρία του αυτοκινήτου στο δίκτυο με ενδοημερήσιο arbitrage, θα έβγαζα τουλάχιστον 100ε/μήνα. Αυτό με βάση τη διεθνή εμπειρία από τη διαφορά τιμών στις διάφορες ζώνες.

                            Οπότε παίρνεις ένα leasing με μίσθωμα π.χ. στα 250-300 και το κόστος του κατευθείαν πέφτει στα 150-200. Στα τέτοια σου η φθορά της μπαταρίας δεν είναι δικό σου, του ρουφάς το αίμα.

                            Θα γίνει, απλά θέλει 1-2 χρόνια ακόμα ο ΔΕΔΔΗΕ.

                            θα γινει, αλλα οταν θα γινει δεν θα βολευει 🙂
                            Διοτι θα μεταφερθει (ηδη το εχουν ανακοινωσει για αρχες του 2025) η ζωνη του φτηνου/"νυχτερινου" ρευματος σε μεσημεριανη ωρα. Επομενως θα πρεπει να εχεις αφησει το αμαξι σπιτι να φορτιζει το μεσημερι, ωστε να πουλας το βραδυ αποφορτιζοντας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • George 0
                              George 0 @dettol last edited by

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Τέσλα έβαλα ναι. Επίσης σιγά μη το δηλώσω, δεν θέλω αρνητικές εκπλήξεις στο μέλλον.

                              Ας φτιάξουν πρώτα τη δυναμική τιμολόγηση και να μου δώσουν αμφίδρομη ροή να πουλάω ρεύμα από το αμάξι και μετά το δηλώνω.

                              Αυτο που δεν πληρωνουν τους οικιακους παραγωγους πραγματικα με ξεπερναει.

                              μειωνεται ο λογαριασμος τους με το net metering οποτε ειναι σαν να τους πληρωνουν. Στο net billing τους πληρωνουν στην πραγματικοτητα, διοτι βλεπουν να αγοραζονται οι kwh εγχυσης.

                              Εαν δεν μειωνοταν ο λογαριασμος τοτε γιατι να κανεις παραγωγη (συνδεδεμενη). Δεν νομιζω οτι υπαρχει μοντελο ειτε billing ειτε metering που να πληρωνεται ο παραγωγος. Εκτος εαν ειναι εταιρια μονο.

                              We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jammamon last edited by

                                Δεν θα παίζεις μπάλα στο κλασσικό πρώην νυχτερινό τιμολόγιο, θα παίζεις στα νέα δυναμικά (πορτοκαλί) που θα ισχύουν άλλα πράγματα. Αν βέβαια τα υιοθετήσουν οι προμηθευτές, αν το ένα αν το άλλο. Θα δούμε...

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @jammamon last edited by

                                  @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Δεν θα παίζεις μπάλα στο κλασσικό πρώην νυχτερινό τιμολόγιο, θα παίζεις στα νέα δυναμικά (πορτοκαλί) που θα ισχύουν άλλα πράγματα. Αν βέβαια τα υιοθετήσουν οι προμηθευτές, αν το ένα αν το άλλο. Θα δούμε...

                                  μα στα νεα δυναμικα βρε θα γινεται αυτο. Θα πρεπει να φορτιζεις φτηνα (ωρα ηλιοφανειας που θα δουλευουν τα ΑΠΕ) και να αποφορτιζεις/πουλας ακριβα (το βραδυ). Το βραδυ το αμαξι θα ειναι σπιτι, οποτε ολα καλα. Θα πρεπει ομως να ειναι το αμαξι σπιτι και το πρωι-μεσημερι, πραγμα δυσκολο εκτος αν δουλευεις απομακρυσμενα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bekiaris
                                    bekiaris @jammamon last edited by

                                    @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Τέσλα έβαλα ναι. Επίσης σιγά μη το δηλώσω, δεν θέλω αρνητικές εκπλήξεις στο μέλλον.

                                    Ας φτιάξουν πρώτα τη δυναμική τιμολόγηση και να μου δώσουν αμφίδρομη ροή να πουλάω ρεύμα από το αμάξι και μετά το δηλώνω.

                                    έχοντας ηλεκτρικό αυτοκίνητο και δηλωμένο το φορτιστή, οφείλω να σου πω ότι σε περίπτωση προβλήματος με τη μπαταρία του αυτοκινήτου, και ειδικά αν αποδειχθεί ότι υπήρξε πρόβλημα στην φόρτιση, θα έχεις δυσάρεστες εκπλήξεις. Τα αντικεραυνικά που ζητάνε με το νέο έλοτ και ο υπόλοιπος εξοπλισμός, είναι απολύτως λογικά γιατί προστατεύουν πρώτα εσένα και το αυτοκίνητο σου, και το κόστος δεν είναι απαγορευτικό. Επίσης, ο ΔΕΔΔΗΕ έχει τρόπους να καταλάβει ποιος έχει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, άρα κοινός είναι πολύ εύκολο να σε βρουν (αλλά δεν θα το κάνουν γιατί οι περισσότεροι δεν τους έχουν δηλωμένους). Δυναμική τιμολόγηση θα υπάρξει άμεσα, αν δηλώσεις ότι φορτίζεις, θα σου βάλουν τηλεμετρούμενο φορτιστή όπως έκαναν σε μένα, ο οποίος είναι προϋπόθεση για τα δυναμικά τιμολόγια που θα βγουν σε 1-2 μήνες. Μην περιμένεις όμως κάτι τόσο τρομερό, ίσως δεν συμφέρουν και τόσο από την άποψη ότι θα είναι πολύ ακριβά το βράδυ, ίσως βολεύει περισσότερο το δυζωνικό που θα έρθει σαν αντικαταστάτης του νυχτερινού. Τέλος, μην λέτε ιστορίες για αγρίους για το V2G, έχετε δει πόσο κοστίζει ο φορτιστής και οι καλωδιώσεις για τέτοιο εξοπλισμό??? κάντε μια αναζήτησή, και μετά ίσως το ξεχάσετε...

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    θα γινει, αλλα οταν θα γινει δεν θα βολευει 🙂
                                    Διοτι θα μεταφερθει (ηδη το εχουν ανακοινωσει για αρχες του 2025) η ζωνη του φτηνου/"νυχτερινου" ρευματος σε μεσημεριανη ωρα. Επομενως θα πρεπει να εχεις αφησει το αμαξι σπιτι να φορτιζει το μεσημερι, ωστε να πουλας το βραδυ αποφορτιζοντας.

                                    Και γιατί δεν βάζεις μία μπαταρία για να τελειώνεις? επίσης, από όσο γνωρίζω, δεν επιτρέπεται με την τωρινή νομοθεσία, η μπαταρία να δίνει ρεύμα στο δίκτυο.

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dettol @bekiaris last edited by

                                      Και γιατί δεν βάζεις μία μπαταρία για να τελειώνεις? επίσης, από όσο γνωρίζω, δεν επιτρέπεται με την τωρινή νομοθεσία, η μπαταρία να δίνει ρεύμα στο δίκτυο.

                                      γιατι εχει το αυτοκινητο ενω την μπαταρια θα πρεπει να την αγορασει.
                                      Ναι ισχυει αυτο που λες, δεν επιτρεπεται να γινει εγχυση απο την μπαταρια στο δικτυο, στην ελλαδα, στην παρουσα φαση.

                                      bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • bekiaris
                                        bekiaris @dettol last edited by

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        γιατι εχει το αυτοκινητο ενω την μπαταρια θα πρεπει να την αγορασει.
                                        Ναι ισχυει αυτο που λες, δεν επιτρεπεται να γινει εγχυση απο την μπαταρια στο δικτυο, στην ελλαδα, στην παρουσα φαση.

                                        Leasing ηλεκτρικού στα 300 ευρώ, δυσκολα να βρεις, ίσως νομιζω κανά Byd dolphin ή κανένα e-c3 , αλλά και πάλι θα σου έρθει περίπου οσο κάνει το αμάξι, δεν συμφέρει γιατί στο τέλος δν θα σου μείνει κάτι.

                                        το V2G φθείρει την μπαταρία πιο γρήγορα, και ειναι το πιο ακριβό στοιχείο ενός αυτοκινήτου, χωρίς την δυνατότητα του φθηνού leasing, το βλέπω μεγάλο ρίσκο. ΑΚόμα και οι εταιρίες Leasing πάντως στο μέλλον ίσως βάλλουν δικλείδες για την κατάσταση της μπαταρίας στην παράδοση.

                                        Κρίμα, θεωρώ με την αναβάθμιση των δικτύων οτι πρέπει να επιτραπεί.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jammamon last edited by

                                          Το κατά πόσο συμφέρει εξαρτάται από τις περιστάσεις. Εμένα μου βγαίνει ακριβώς το ίδιο όπως το συμβατικό διότι γλιτώνω και 150 ευρώ το μήνα για να παρκάρω στο κέντρο.

                                          Σήμερα παρόλο που έχουν ανέβει ραγδαία τα leasing, έχω δει προσφορές κοντά στα 250-300 για κάτι Κόρσα και 208. Θα μου πεις αυτά δεν έχουν V2G...

                                          bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jammamon last edited by

                                            Στο θέμα του αντικεραυνικού, δεν αφήνω το αμάξι κουμπωμένο στο φορτιστή χωρίς λόγο όλη μέρα ή νύχτα. Ούτε έχω σκοπό να το κουμπώσω μέσα σε βροχή. Οπότε τί με νοιάζει;

                                            4-5 ώρες το μεσημέρι, λιακάδα, πράσινη ενέργεια στο φουλ για να είμαστε ωραίοι, αυτή είναι η ιδέα. Είναι τριφασικό το ρεύμα οπότε αρκεί έτσι.

                                            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 695
                                            • 696
                                            • 697
                                            • 698
                                            • 699
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 697 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr