-
Κάπου είχε γραφτεί ότι στην περίπτωση του φορτιστή, θα πρέπει να ενημερωθεί ο ΔΕΔΔΗΕ και να βγει και το ανάλογο πιστοποιητικό.
Ισχύει αυτό ?
Αν ισχύει έγινε αυτό ?
-
@andya3 said in [Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης].
Έχεις δίκιο, αλλά ταυτόχρονα έχεις και άδικο. Άλλα τα κοστολόγια μιας εταιρείας που έχει πάγια, υπαλλήλους, εξοπλισμό. Άλλα τα κοστολόγια του ηλεκτρολόγου της γειτονιάς που καβαλάει το μηχανάκι, παίρνει το βαλιτσάκι με τα εργαλεία και πάει για δουλειά.
Και ο ηλεκτρολος της γειτονιας εχει παγια, εξοπλισμο, υπαλληλος ειναι ο ιδιος. Το επιχειρηματικο κερδος της εταιριας γλυτωνεις ετσι απο προσωπικο και υλικα.
-
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το επιχειρηματικο κερδος της εταιριας γλυτωνεις ετσι απο προσωπικο και υλικα.
και το φπα και την φορολογια του
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έβαλα φορτιστή στο σπίτι και είμαι σούπερ χαρούμενος. Οι εγκαταστάτες οι συνεργαζόμενοι με τους εισαγωγείς ζητάγανε 1.800ε (δίχως το φορτιστή), κοίταξα ένα ένα τα υλικά στην προσφορά τους και τα είχαν υπερκοστολογήσει 2-3 φορές επάνω πέρα από τα εργατικά.
Τελικά έφερα έναν απλό καλό ηλεκτρολόγο και μου την έκανε για 1.000ε (μιλάμε για 40μ απόσταση). Μην δίνετε τα λεφτά σας σε απατεώνες.
Τεσλα;
Ειχα κανει καποιες αναφορές παλιότερα, αλλά με απείλησαν κι ολας εδω μεσα ...
Πολυ καλή τιμή για 40 μετρα απόσταση.... -
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κάπου είχε γραφτεί ότι στην περίπτωση του φορτιστή, θα πρέπει να ενημερωθεί ο ΔΕΔΔΗΕ και να βγει και το ανάλογο πιστοποιητικό.
Ισχύει αυτό ?
Αν ισχύει έγινε αυτό ?
Ισχύει αν και δεν ξέρω ποσοι το κάνουν
-
Μπιζνες ορ πλεζουρ?
-
Τέσλα έβαλα ναι. Επίσης σιγά μη το δηλώσω, δεν θέλω αρνητικές εκπλήξεις στο μέλλον.
Ας φτιάξουν πρώτα τη δυναμική τιμολόγηση και να μου δώσουν αμφίδρομη ροή να πουλάω ρεύμα από το αμάξι και μετά το δηλώνω.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τέσλα έβαλα ναι. Επίσης σιγά μη το δηλώσω, δεν θέλω αρνητικές εκπλήξεις στο μέλλον.
Ας φτιάξουν πρώτα τη δυναμική τιμολόγηση και να μου δώσουν αμφίδρομη ροή να πουλάω ρεύμα από το αμάξι και μετά το δηλώνω.
Αυτο που δεν πληρωνουν τους οικιακους παραγωγους πραγματικα με ξεπερναει.
-
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τέσλα έβαλα ναι. Επίσης σιγά μη το δηλώσω, δεν θέλω αρνητικές εκπλήξεις στο μέλλον.
Ας φτιάξουν πρώτα τη δυναμική τιμολόγηση και να μου δώσουν αμφίδρομη ροή να πουλάω ρεύμα από το αμάξι και μετά το δηλώνω.
Αυτο που δεν πληρωνουν τους οικιακους παραγωγους πραγματικα με ξεπερναει.
μειωνεται ο λογαριασμος τους με το net metering οποτε ειναι σαν να τους πληρωνουν. Στο net billing τους πληρωνουν στην πραγματικοτητα, διοτι βλεπουν να αγοραζονται οι kwh εγχυσης.
-
Έκανα πρόχειρους υπολογισμούς και αν μπορούσα να πουλάω από τη μπαταρία του αυτοκινήτου στο δίκτυο με ενδοημερήσιο arbitrage, θα έβγαζα τουλάχιστον 100ε/μήνα. Αυτό με βάση τη διεθνή εμπειρία από τη διαφορά τιμών στις διάφορες ζώνες.
Οπότε παίρνεις ένα leasing με μίσθωμα π.χ. στα 250-300 και το κόστος του κατευθείαν πέφτει στα 150-200. Στα τέτοια σου η φθορά της μπαταρίας δεν είναι δικό σου, του ρουφάς το αίμα.
Θα γίνει, απλά θέλει 1-2 χρόνια ακόμα ο ΔΕΔΔΗΕ.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έκανα πρόχειρους υπολογισμούς και αν μπορούσα να πουλάω από τη μπαταρία του αυτοκινήτου στο δίκτυο με ενδοημερήσιο arbitrage, θα έβγαζα τουλάχιστον 100ε/μήνα. Αυτό με βάση τη διεθνή εμπειρία από τη διαφορά τιμών στις διάφορες ζώνες.
Οπότε παίρνεις ένα leasing με μίσθωμα π.χ. στα 250-300 και το κόστος του κατευθείαν πέφτει στα 150-200. Στα τέτοια σου η φθορά της μπαταρίας δεν είναι δικό σου, του ρουφάς το αίμα.
Θα γίνει, απλά θέλει 1-2 χρόνια ακόμα ο ΔΕΔΔΗΕ.
θα γινει, αλλα οταν θα γινει δεν θα βολευει
Διοτι θα μεταφερθει (ηδη το εχουν ανακοινωσει για αρχες του 2025) η ζωνη του φτηνου/"νυχτερινου" ρευματος σε μεσημεριανη ωρα. Επομενως θα πρεπει να εχεις αφησει το αμαξι σπιτι να φορτιζει το μεσημερι, ωστε να πουλας το βραδυ αποφορτιζοντας. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τέσλα έβαλα ναι. Επίσης σιγά μη το δηλώσω, δεν θέλω αρνητικές εκπλήξεις στο μέλλον.
Ας φτιάξουν πρώτα τη δυναμική τιμολόγηση και να μου δώσουν αμφίδρομη ροή να πουλάω ρεύμα από το αμάξι και μετά το δηλώνω.
Αυτο που δεν πληρωνουν τους οικιακους παραγωγους πραγματικα με ξεπερναει.
μειωνεται ο λογαριασμος τους με το net metering οποτε ειναι σαν να τους πληρωνουν. Στο net billing τους πληρωνουν στην πραγματικοτητα, διοτι βλεπουν να αγοραζονται οι kwh εγχυσης.
Εαν δεν μειωνοταν ο λογαριασμος τοτε γιατι να κανεις παραγωγη (συνδεδεμενη). Δεν νομιζω οτι υπαρχει μοντελο ειτε billing ειτε metering που να πληρωνεται ο παραγωγος. Εκτος εαν ειναι εταιρια μονο.
-
Δεν θα παίζεις μπάλα στο κλασσικό πρώην νυχτερινό τιμολόγιο, θα παίζεις στα νέα δυναμικά (πορτοκαλί) που θα ισχύουν άλλα πράγματα. Αν βέβαια τα υιοθετήσουν οι προμηθευτές, αν το ένα αν το άλλο. Θα δούμε...
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν θα παίζεις μπάλα στο κλασσικό πρώην νυχτερινό τιμολόγιο, θα παίζεις στα νέα δυναμικά (πορτοκαλί) που θα ισχύουν άλλα πράγματα. Αν βέβαια τα υιοθετήσουν οι προμηθευτές, αν το ένα αν το άλλο. Θα δούμε...
μα στα νεα δυναμικα βρε θα γινεται αυτο. Θα πρεπει να φορτιζεις φτηνα (ωρα ηλιοφανειας που θα δουλευουν τα ΑΠΕ) και να αποφορτιζεις/πουλας ακριβα (το βραδυ). Το βραδυ το αμαξι θα ειναι σπιτι, οποτε ολα καλα. Θα πρεπει ομως να ειναι το αμαξι σπιτι και το πρωι-μεσημερι, πραγμα δυσκολο εκτος αν δουλευεις απομακρυσμενα.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τέσλα έβαλα ναι. Επίσης σιγά μη το δηλώσω, δεν θέλω αρνητικές εκπλήξεις στο μέλλον.
Ας φτιάξουν πρώτα τη δυναμική τιμολόγηση και να μου δώσουν αμφίδρομη ροή να πουλάω ρεύμα από το αμάξι και μετά το δηλώνω.
έχοντας ηλεκτρικό αυτοκίνητο και δηλωμένο το φορτιστή, οφείλω να σου πω ότι σε περίπτωση προβλήματος με τη μπαταρία του αυτοκινήτου, και ειδικά αν αποδειχθεί ότι υπήρξε πρόβλημα στην φόρτιση, θα έχεις δυσάρεστες εκπλήξεις. Τα αντικεραυνικά που ζητάνε με το νέο έλοτ και ο υπόλοιπος εξοπλισμός, είναι απολύτως λογικά γιατί προστατεύουν πρώτα εσένα και το αυτοκίνητο σου, και το κόστος δεν είναι απαγορευτικό. Επίσης, ο ΔΕΔΔΗΕ έχει τρόπους να καταλάβει ποιος έχει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, άρα κοινός είναι πολύ εύκολο να σε βρουν (αλλά δεν θα το κάνουν γιατί οι περισσότεροι δεν τους έχουν δηλωμένους). Δυναμική τιμολόγηση θα υπάρξει άμεσα, αν δηλώσεις ότι φορτίζεις, θα σου βάλουν τηλεμετρούμενο φορτιστή όπως έκαναν σε μένα, ο οποίος είναι προϋπόθεση για τα δυναμικά τιμολόγια που θα βγουν σε 1-2 μήνες. Μην περιμένεις όμως κάτι τόσο τρομερό, ίσως δεν συμφέρουν και τόσο από την άποψη ότι θα είναι πολύ ακριβά το βράδυ, ίσως βολεύει περισσότερο το δυζωνικό που θα έρθει σαν αντικαταστάτης του νυχτερινού. Τέλος, μην λέτε ιστορίες για αγρίους για το V2G, έχετε δει πόσο κοστίζει ο φορτιστής και οι καλωδιώσεις για τέτοιο εξοπλισμό??? κάντε μια αναζήτησή, και μετά ίσως το ξεχάσετε...
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
θα γινει, αλλα οταν θα γινει δεν θα βολευει
Διοτι θα μεταφερθει (ηδη το εχουν ανακοινωσει για αρχες του 2025) η ζωνη του φτηνου/"νυχτερινου" ρευματος σε μεσημεριανη ωρα. Επομενως θα πρεπει να εχεις αφησει το αμαξι σπιτι να φορτιζει το μεσημερι, ωστε να πουλας το βραδυ αποφορτιζοντας.Και γιατί δεν βάζεις μία μπαταρία για να τελειώνεις? επίσης, από όσο γνωρίζω, δεν επιτρέπεται με την τωρινή νομοθεσία, η μπαταρία να δίνει ρεύμα στο δίκτυο.
-
Και γιατί δεν βάζεις μία μπαταρία για να τελειώνεις? επίσης, από όσο γνωρίζω, δεν επιτρέπεται με την τωρινή νομοθεσία, η μπαταρία να δίνει ρεύμα στο δίκτυο.
γιατι εχει το αυτοκινητο ενω την μπαταρια θα πρεπει να την αγορασει.
Ναι ισχυει αυτο που λες, δεν επιτρεπεται να γινει εγχυση απο την μπαταρια στο δικτυο, στην ελλαδα, στην παρουσα φαση. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
γιατι εχει το αυτοκινητο ενω την μπαταρια θα πρεπει να την αγορασει.
Ναι ισχυει αυτο που λες, δεν επιτρεπεται να γινει εγχυση απο την μπαταρια στο δικτυο, στην ελλαδα, στην παρουσα φαση.Leasing ηλεκτρικού στα 300 ευρώ, δυσκολα να βρεις, ίσως νομιζω κανά Byd dolphin ή κανένα e-c3 , αλλά και πάλι θα σου έρθει περίπου οσο κάνει το αμάξι, δεν συμφέρει γιατί στο τέλος δν θα σου μείνει κάτι.
το V2G φθείρει την μπαταρία πιο γρήγορα, και ειναι το πιο ακριβό στοιχείο ενός αυτοκινήτου, χωρίς την δυνατότητα του φθηνού leasing, το βλέπω μεγάλο ρίσκο. ΑΚόμα και οι εταιρίες Leasing πάντως στο μέλλον ίσως βάλλουν δικλείδες για την κατάσταση της μπαταρίας στην παράδοση.
Κρίμα, θεωρώ με την αναβάθμιση των δικτύων οτι πρέπει να επιτραπεί.
-
Το κατά πόσο συμφέρει εξαρτάται από τις περιστάσεις. Εμένα μου βγαίνει ακριβώς το ίδιο όπως το συμβατικό διότι γλιτώνω και 150 ευρώ το μήνα για να παρκάρω στο κέντρο.
Σήμερα παρόλο που έχουν ανέβει ραγδαία τα leasing, έχω δει προσφορές κοντά στα 250-300 για κάτι Κόρσα και 208. Θα μου πεις αυτά δεν έχουν V2G...
-
Στο θέμα του αντικεραυνικού, δεν αφήνω το αμάξι κουμπωμένο στο φορτιστή χωρίς λόγο όλη μέρα ή νύχτα. Ούτε έχω σκοπό να το κουμπώσω μέσα σε βροχή. Οπότε τί με νοιάζει;
4-5 ώρες το μεσημέρι, λιακάδα, πράσινη ενέργεια στο φουλ για να είμαστε ωραίοι, αυτή είναι η ιδέα. Είναι τριφασικό το ρεύμα οπότε αρκεί έτσι.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το κατά πόσο συμφέρει εξαρτάται από τις περιστάσεις. Εμένα μου βγαίνει ακριβώς το ίδιο όπως το συμβατικό διότι γλιτώνω και 150 ευρώ το μήνα για να παρκάρω στο κέντρο.
Σήμερα παρόλο που έχουν ανέβει ραγδαία τα leasing, έχω δει προσφορές κοντά στα 250-300 για κάτι Κόρσα και 208. Θα μου πεις αυτά δεν έχουν V2G...
Σίγουρα. Ακριβώς, το V2G δεν υποστηρίζεται ακόμα από την μάζα των ηλεκτρικών, ουτε τα TEsla (εκτός του Cyber truck που δεν έρχεται στην Ευρώπη). Εχω την εντύπωση οτι τα BYD το υποστηρίζουν. Σε κάθε περίπτωση, η φθορά της μπαταρίας, το κόστος του εξοπλισμού, η ισχύουσα νομοθεσία και η ελληνικη πραγματικότητα, δεν με κάνει ιδαίτερα αισιόδοξο... Πιστεύεται οτι θα αφήσουν οι 4 παραγωγοί στην Ελλάδα να πέφτει στο δίχτυο ενέργεια από μπαταρίες και να πέσει η τιμή της KWh στο Peak , όπου εκεί ουσιαστικά τα κονομάνε??? με την παρούσα κυβέρνηση, ξεχάστε το.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης