-
@andya3 said in VW Golf MK 8:
@zaxosm said in VW Golf MK 8:
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.
Όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτ. Καύσης το έχουν αυτό. Δεν πρόκειται για τίποτα καινούριο.......
Σωστά, αλλά μην απομονώνεις το θέμα της κατανάλωσης. Το αυτοκίνητο κινείται ελεύθερα διατηρώντας την ταχύτητά του και επιταχύνοντας, δεν το φρενάρει το μοτέρ. Σε ενθαρύνει στην ουσία να το χρησιμοποιείς σα μέσο μείωσης της κατανάλωσης.
Δεν το έχω παρατηρήσει στο t cross αυτό που αναφέρεις. Αλλά θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία. Αν και ακόμα και να είναι έτσι δεν καταλαβαίνω το νόημα πρακτικά.
-
@zaxosm said in VW Golf MK 8:
@andya3 said in VW Golf MK 8:
@zaxosm said in VW Golf MK 8:
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.
Όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτ. Καύσης το έχουν αυτό. Δεν πρόκειται για τίποτα καινούριο.......
Σωστά, αλλά μην απομονώνεις το θέμα της κατανάλωσης. Το αυτοκίνητο κινείται ελεύθερα διατηρώντας την ταχύτητά του και επιταχύνοντας, δεν το φρενάρει το μοτέρ. Σε ενθαρύνει στην ουσία να το χρησιμοποιείς σα μέσο μείωσης της κατανάλωσης.
Δεν το έχω παρατηρήσει στο t cross αυτό που αναφέρεις. Αλλά θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία. Αν και ακόμα και να είναι έτσι δεν καταλαβαίνω το νόημα πρακτικά.
Έχει ότι νόημα έχει και το start-stop. Δεν καίει καύσιμο για τα λίγα δευτερόλεπτα που είσαι σταματημένος.
Ε, αυτό δεν καίει καύσιμο για τα λίγα δευτερόλεπτα που κινείσαι σε κατηφόρα. Εκτός αν βρεις πολύ μεγάλη κατηφόρα και κινείσαι πολύ ώρα -
@zaxosm said in VW Golf MK 8:
@andya3 said in VW Golf MK 8:
@zaxosm said in VW Golf MK 8:
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.
Όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτ. Καύσης το έχουν αυτό. Δεν πρόκειται για τίποτα καινούριο.......
Σωστά, αλλά μην απομονώνεις το θέμα της κατανάλωσης. Το αυτοκίνητο κινείται ελεύθερα διατηρώντας την ταχύτητά του και επιταχύνοντας, δεν το φρενάρει το μοτέρ. Σε ενθαρύνει στην ουσία να το χρησιμοποιείς σα μέσο μείωσης της κατανάλωσης.
Δεν το έχω παρατηρήσει στο t cross αυτό που αναφέρεις. Αλλά θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία. Αν και ακόμα και να είναι έτσι δεν καταλαβαίνω το νόημα πρακτικά.
Τα tcross - troc δεν έχουν τέτοιο σύστημα, μόνο τα golf etsi σβήνουν και ρολάρουν εν κινήσει.
-
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.
Στο dsg το κάνουν αυτόματα. Στο χειροκίνητο κιβώτιο αρκεί να έχεις μέσα κάποια ταχύτητα, όχι νεκρά.
Δεν παίζει κανένα ρόλο η μπαταρί του mh στο sailing.Εδώ και πολλά χρόνια όλοι οι κινητήρες κόβουν την παροχή καυσίμου στις κατηφόρες και η κατανάλωση μηδενίζει.
Όσο για το sailing που λες είναι θέμα κιβωτίου και όχι κινητήρα. Θα πρέπει κάποιος ηλεκτρονικός συμπλέκτης στυλ iMT όπως έχουν τα hyundai KIA να αποσυμπλέξει τον κινητήρα.
Στους tsi με χειροκίνητο δεν υπάρχει τέτοιο σύστημα.
Γι αυτό τα mild της vw συνδυάζονται με dsg μόνο. -
Το πιο σημαντικό είναι ότι κινείται ελεύθερα στο Δακτύλιο. Με 7 λίτρα Κηφισίας και Κηφισό με μέση ταχύτητα 19χλμ την ώρα. Και stop and go dsg και δεν κάνεις τίποτα. Περιμένεις να φτάσεις
-
Η λειτουργία sailing που περιγράφεις στον etsi, που σβήνει και ρολάρει το αυτοκίνητο εν κινήσει, είναι αυτόματη. Δε σε ρωτάει το αυτοκίνητο.
Περιέγραψα πως μπορείς να κάνεις κάτι αντίστοιχο με το χειροκίνητο κιβώτιο σε κατηφόρες. Αφήνεις το γκάζι με ταχύτητα μέσα, το αυτοκίνητο δεν επιβραδύνει, αντιθέτως διατηρεί την ταχύτητά του ή και επιταχύνει ανάλογα με την κλίση της κατηφόρας και ταυτόχρονα μηδενίζεται η κατανάλωση. Χωρίς αντίσταση από το μοτέρ.
Δεν είναι δική μου ιδέα. Η vw το προτείνει. Εγώ είμαι ο νονός, το βάφτισα κι αυτό sailing
-
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Αφήνεις το γκάζι με ταχύτητα μέσα, το αυτοκίνητο δεν επιβραδύνει, αντιθέτως διατηρεί την ταχύτητά του ή και επιταχύνει ανάλογα με την κλίση της κατηφόρας και ταυτόχρονα μηδενίζεται η κατανάλωση
Μπα!!!
Ρε συ από πού μας ήρθες;
Είμαστε φιλικοί ως είδος
-
@lap said in VW Golf MK 8:
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Αφήνεις το γκάζι με ταχύτητα μέσα, το αυτοκίνητο δεν επιβραδύνει, αντιθέτως διατηρεί την ταχύτητά του ή και επιταχύνει ανάλογα με την κλίση της κατηφόρας και ταυτόχρονα μηδενίζεται η κατανάλωση
Μπα!!!
Ρε συ από πού μας ήρθες;
Είμαστε φιλικοί ως είδος
Για φιλικός δεν ξέρω, κάποιο περίεργο είδος είσαι σίγουρα πάντως.
-
Στον δικό μας πλανήτη αυτά που λες δεν συμβαίνουν. Σε εσάς μαλλον με ταχύτητα μέσα στο κιβώτιο διατηρεί την ταχύτητα το όχημα. Είστε πιο μπροστά!
Σε εμας όχι, έχουμε τριβές και πρόσφυση που το επιβραδύνουν.
-
Εσείς δεν έχετε vw. Εμείς που έχουμε είμαστε ειδικό είδος...
-
Οποιοδήποτε αυτοκίνητο σε κατωφέρεια με 6η ταχύτητα ρολαρει σαν να έχεις νεκρά κ επιταχύνει λόγω των νόμων της φυσικής κ όχι λόγω τεχνολογίας vw κ φυσικά καταστρέφεις τακακια. Στο golf 6 που οδηγώ ισχύει κ δείχνει μηδενική κατανάλωση σε κατωφερεια, για την ακρίβεια 1λ. όπως κ σε όλα τα αυτοκίνητα με 6αρι σασμάν. Mε 5η κρατάει κάπως. Αντιθέτως το cc σε κατηφόρες έχει μηδενική κατανάλωση αλκα ανεβάζει στροφές για να καταναλώσει τη περίσσεια ηλεκτρικής ενέργειας που παράγει η κατηφόρα. Το etsi πρέπει να αποδίδει όπως τα πρώτα υβριδικά της toyota 15 έτη πριν
-
Προς το παρόν το έχω δοκιμάσει με 3η και 4η σε κατηφόρες εντός πόλεως και ισχύουν όσα έγραψα.
Το αυτοκίνητο ρολάρει ελεύθερα, χωρίς αντίσταση και με μηδενική κατανάλωση.
-
Άσε τις μεγάλες κατήφορες. Αφού ο λογος των γραναζιων είναι μεγαλύτερος του 1 πως γίνεται να ρολαρεις;
-
@lap said in VW Golf MK 8:
Άσε τις μεγάλες κατήφορες. Αφού ο λογος των γραναζιων είναι μεγαλύτερος του 1 πως γίνεται να ρολαρεις;
Ρε σεις , θυμάστε που είχε ξαναγίνει η κουβέντα αυτή στο τοπικό του Ford Focus πριν λίγες εβδομάδες;
Ένας φίλος εκεί έγραφε με το 1.0 turbo πως ακόμη και με 2η σε κατηφόρα το αυτοκίνητο δεν έκοβε, και μάλιστα ανέβασε και σχετικό βίντεο.
Μήπως είναι χαρακτηριστικό λειτουργίας των μικρών 3κυλινδρων αυτό;
-
Μα το κιβώτιο είναι που συνδέει τους τροχούς με τον κινητήρα
-
@vagkirk said in VW Golf MK 8:
@lap said in VW Golf MK 8:
Άσε τις μεγάλες κατήφορες. Αφού ο λογος των γραναζιων είναι μεγαλύτερος του 1 πως γίνεται να ρολαρεις;
Ρε σεις , θυμάστε που είχε ξαναγίνει η κουβέντα αυτή στο τοπικό του Ford Focus πριν λίγες εβδομάδες;
Ένας φίλος εκεί έγραφε με το 1.0 turbo πως ακόμη και με 2η σε κατηφόρα το αυτοκίνητο δεν έκοβε, και μάλιστα ανέβασε και σχετικό βίντεο.
Μήπως είναι χαρακτηριστικό λειτουργίας των μικρών 3κυλινδρων αυτό;
Μπα, ουτε το βιντεο που ανεβασα δεν πείθει μερικους εδω μεσα
-
Ιδέα σας είναι, απλά ίσως έχετε μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και η κατηφόρα είναι σχετικά μεγάλη. Βασικές αρχές της μηχανικής είναι. Για να φύγει ελεύθερα το αυτοκίνητο πρέπει να αποσυμπλέξεις τον κινητήρα και τα αυτοκίνητα που συζητάμε δεν έχουν τέτοιο σύστημα.
-
Με αυτά που διαβάζω αισθάνομαι άσχετος.
Δηλαδή, αν πλησιάζω κατηφόρα με 2α - 50χλμ και μόλις φτάσω στην κατηφόρα βάλω 4η το αμάξι θα κόβει στην κατηφόρα?
Στα 25 χρόνια που οδηγώ όλα τα αμάξια μου, μηδενίζουν κατανάλωση και αυξάνουν την ταχύτητα τους. Κάνω κάτι ανεξήγητο?
-
Δεν υπάρχει κάποια ειδική τεχνολογία, απλά οι τρικυλινδροι έχουν ελάχιστες τριβές. Το μόνο ενδιαφέρον που έχω δει στο δικό μου είναι πως η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται μόνο όταν δεν πατάς γκάζι.
Στα honda ima έκαναν το εξής σε συνθήκες κατηφορας σταματούσε η παροχή αλλά ταυτόχρονα σε 3 από τους 4 κυλίνδρους σταματούσε και το βύθισμα των βαλβίδων. Σε γενικές γραμμές πάντως η εξοικονόμηση ενέργειας είναι ελάχιστη. -
Αυτό που περιγράφει ο @andya3 (sailing), το οποίο είναι διαφορετικό από εκείνο που περιγράφω εγώ, αναφέρεται ως "coasting" στα κιτάπια της VW:
Coasting with DSG automated transmission
In coasting mode, the momentum of the vehicle can be used to help save fuel. The clutch opens and the engine no longer brakes the vehicle, so the vehicle can “coast” over a longer distance. The coasting feature only works when the selector lever is in position D/S and the vehicle speed is between about 25–80 mph (40–130 km/h).Δηλαδή ένας αυτοματισμός που ενεργοποιεί κατά το δοκούν νεκρά στο DSG σαζμάν (+fuel cut-off σε κάποιες περιπτώσεις) για λόγους μείωσης της κατανάλωσης και που όντως γινόταν εδώ και χρόνια - ειδικά στις περιπτώσεις που είχε κανείς ενεργό το Adaptive Cruise Control.
Αντίθετα αυτό που περιγράφω για το eTSI είναι ότι μου δίνεται η αίσθηση ότι κατά την φάση της υποτιθέμενης αδρανειακής κίνησης του αμαξιού σε μια πχ ελάχιστη κατηφόρα ή σε δρόμο χωρίς υψομετρικές διαφορές, ΧΩΡΙΣ να πατάω το ΓΚΑΖΙ και με μηδενική κατανάλωση στο καντράν, το αυτοκίνητο ΔΕΝ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΕΙ με τον αναμενόμενο ρυθμό αλλά φαίνεται να βοηθιέται από τον υβριδικό σύστημα. Κάτι που δεν έχω δει να περιγράφεται ρητά κάπου από την VW.
Έχει αυτό κάποια πρακτική σημασία? Για εμένα απολύτως καμία. Το ανέφερα απλώς ως απλή παρατήρηση καθότι το eTSI είναι το πρώτο MHEV που οδηγώ και λόγω διαστροφής παρατηρώ σχολαστικά το πως συμπεριφέρεται από καθαρή περιέργεια.
Κάποια στιγμή θα διαβάσω τα live data από την odbii και θα σας πω τι πράγματι συμβαίνει. Δεν θα είναι άλλωστε η πρώτη φορά που οι κατασκευαστές απλοποιούν στις περιγραφές τον τρόπο λειτουργίας των μοτέρ τους.
VW Golf MK 8