Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 104
    • 105
    • 76 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2087
    78293
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zaxosm @andya3 last edited by zaxosm

      @andya3 said in VW Golf MK 8:

      @zaxosm said in VW Golf MK 8:

      @andya3 said in VW Golf MK 8:

      Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.

      Όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτ. Καύσης το έχουν αυτό. Δεν πρόκειται για τίποτα καινούριο.......

      Σωστά, αλλά μην απομονώνεις το θέμα της κατανάλωσης. Το αυτοκίνητο κινείται ελεύθερα διατηρώντας την ταχύτητά του και επιταχύνοντας, δεν το φρενάρει το μοτέρ. Σε ενθαρύνει στην ουσία να το χρησιμοποιείς σα μέσο μείωσης της κατανάλωσης.

      Δεν το έχω παρατηρήσει στο t cross αυτό που αναφέρεις. Αλλά θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία. Αν και ακόμα και να είναι έτσι δεν καταλαβαίνω το νόημα πρακτικά.

      A georgemit 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • A
        andya3 @zaxosm last edited by

        @zaxosm said in VW Golf MK 8:

        @andya3 said in VW Golf MK 8:

        @zaxosm said in VW Golf MK 8:

        @andya3 said in VW Golf MK 8:

        Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.

        Όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτ. Καύσης το έχουν αυτό. Δεν πρόκειται για τίποτα καινούριο.......

        Σωστά, αλλά μην απομονώνεις το θέμα της κατανάλωσης. Το αυτοκίνητο κινείται ελεύθερα διατηρώντας την ταχύτητά του και επιταχύνοντας, δεν το φρενάρει το μοτέρ. Σε ενθαρύνει στην ουσία να το χρησιμοποιείς σα μέσο μείωσης της κατανάλωσης.

        Δεν το έχω παρατηρήσει στο t cross αυτό που αναφέρεις. Αλλά θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία. Αν και ακόμα και να είναι έτσι δεν καταλαβαίνω το νόημα πρακτικά.

        Έχει ότι νόημα έχει και το start-stop. Δεν καίει καύσιμο για τα λίγα δευτερόλεπτα που είσαι σταματημένος.
        Ε, αυτό δεν καίει καύσιμο για τα λίγα δευτερόλεπτα που κινείσαι σε κατηφόρα. Εκτός αν βρεις πολύ μεγάλη κατηφόρα και κινείσαι πολύ ώρα 😊

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • georgemit
          georgemit @zaxosm last edited by

          @zaxosm said in VW Golf MK 8:

          @andya3 said in VW Golf MK 8:

          @zaxosm said in VW Golf MK 8:

          @andya3 said in VW Golf MK 8:

          Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.

          Όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτ. Καύσης το έχουν αυτό. Δεν πρόκειται για τίποτα καινούριο.......

          Σωστά, αλλά μην απομονώνεις το θέμα της κατανάλωσης. Το αυτοκίνητο κινείται ελεύθερα διατηρώντας την ταχύτητά του και επιταχύνοντας, δεν το φρενάρει το μοτέρ. Σε ενθαρύνει στην ουσία να το χρησιμοποιείς σα μέσο μείωσης της κατανάλωσης.

          Δεν το έχω παρατηρήσει στο t cross αυτό που αναφέρεις. Αλλά θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία. Αν και ακόμα και να είναι έτσι δεν καταλαβαίνω το νόημα πρακτικά.

          Τα tcross - troc δεν έχουν τέτοιο σύστημα, μόνο τα golf etsi σβήνουν και ρολάρουν εν κινήσει.

          i30 160 N line!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • georgemit
            georgemit @andya3 last edited by georgemit

            @andya3 said in VW Golf MK 8:

            Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.
            Στο dsg το κάνουν αυτόματα. Στο χειροκίνητο κιβώτιο αρκεί να έχεις μέσα κάποια ταχύτητα, όχι νεκρά.
            Δεν παίζει κανένα ρόλο η μπαταρί του mh στο sailing.

            Εδώ και πολλά χρόνια όλοι οι κινητήρες κόβουν την παροχή καυσίμου στις κατηφόρες και η κατανάλωση μηδενίζει.
            Όσο για το sailing που λες είναι θέμα κιβωτίου και όχι κινητήρα. Θα πρέπει κάποιος ηλεκτρονικός συμπλέκτης στυλ iMT όπως έχουν τα hyundai KIA να αποσυμπλέξει τον κινητήρα.
            Στους tsi με χειροκίνητο δεν υπάρχει τέτοιο σύστημα.
            Γι αυτό τα mild της vw συνδυάζονται με dsg μόνο.

            i30 160 N line!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kapelis last edited by kapelis

              Το πιο σημαντικό είναι ότι κινείται ελεύθερα στο Δακτύλιο. Με 7 λίτρα Κηφισίας και Κηφισό με μέση ταχύτητα 19χλμ την ώρα. Και stop and go dsg και δεν κάνεις τίποτα. Περιμένεις να φτάσεις

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                andya3 last edited by

                Η λειτουργία sailing που περιγράφεις στον etsi, που σβήνει και ρολάρει το αυτοκίνητο εν κινήσει, είναι αυτόματη. Δε σε ρωτάει το αυτοκίνητο.

                Περιέγραψα πως μπορείς να κάνεις κάτι αντίστοιχο με το χειροκίνητο κιβώτιο σε κατηφόρες. Αφήνεις το γκάζι με ταχύτητα μέσα, το αυτοκίνητο δεν επιβραδύνει, αντιθέτως διατηρεί την ταχύτητά του ή και επιταχύνει ανάλογα με την κλίση της κατηφόρας και ταυτόχρονα μηδενίζεται η κατανάλωση. Χωρίς αντίσταση από το μοτέρ.

                Δεν είναι δική μου ιδέα. Η vw το προτείνει. Εγώ είμαι ο νονός, το βάφτισα κι αυτό sailing 😊

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap @andya3 last edited by lap

                  @andya3 said in VW Golf MK 8:

                  Αφήνεις το γκάζι με ταχύτητα μέσα, το αυτοκίνητο δεν επιβραδύνει, αντιθέτως διατηρεί την ταχύτητά του ή και επιταχύνει ανάλογα με την κλίση της κατηφόρας και ταυτόχρονα μηδενίζεται η κατανάλωση

                  Μπα!!!

                  Ρε συ από πού μας ήρθες;

                  Είμαστε φιλικοί ως είδος

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    andya3 @lap last edited by

                    @lap said in VW Golf MK 8:

                    @andya3 said in VW Golf MK 8:

                    Αφήνεις το γκάζι με ταχύτητα μέσα, το αυτοκίνητο δεν επιβραδύνει, αντιθέτως διατηρεί την ταχύτητά του ή και επιταχύνει ανάλογα με την κλίση της κατηφόρας και ταυτόχρονα μηδενίζεται η κατανάλωση

                    Μπα!!!

                    Ρε συ από πού μας ήρθες;

                    Είμαστε φιλικοί ως είδος

                    Για φιλικός δεν ξέρω, κάποιο περίεργο είδος είσαι σίγουρα πάντως.

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Στον δικό μας πλανήτη αυτά που λες δεν συμβαίνουν. Σε εσάς μαλλον με ταχύτητα μέσα στο κιβώτιο διατηρεί την ταχύτητα το όχημα. Είστε πιο μπροστά!

                      Σε εμας όχι, έχουμε τριβές και πρόσφυση που το επιβραδύνουν.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andya3 last edited by

                        Εσείς δεν έχετε vw. Εμείς που έχουμε είμαστε ειδικό είδος...

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nmsm2 last edited by

                          Οποιοδήποτε αυτοκίνητο σε κατωφέρεια με 6η ταχύτητα ρολαρει σαν να έχεις νεκρά κ επιταχύνει λόγω των νόμων της φυσικής κ όχι λόγω τεχνολογίας vw κ φυσικά καταστρέφεις τακακια. Στο golf 6 που οδηγώ ισχύει κ δείχνει μηδενική κατανάλωση σε κατωφερεια, για την ακρίβεια 1λ. όπως κ σε όλα τα αυτοκίνητα με 6αρι σασμάν. Mε 5η κρατάει κάπως. Αντιθέτως το cc σε κατηφόρες έχει μηδενική κατανάλωση αλκα ανεβάζει στροφές για να καταναλώσει τη περίσσεια ηλεκτρικής ενέργειας που παράγει η κατηφόρα. Το etsi πρέπει να αποδίδει όπως τα πρώτα υβριδικά της toyota 15 έτη πριν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            andya3 last edited by

                            Προς το παρόν το έχω δοκιμάσει με 3η και 4η σε κατηφόρες εντός πόλεως και ισχύουν όσα έγραψα.

                            Το αυτοκίνητο ρολάρει ελεύθερα, χωρίς αντίσταση και με μηδενική κατανάλωση.

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Άσε τις μεγάλες κατήφορες. Αφού ο λογος των γραναζιων είναι μεγαλύτερος του 1 πως γίνεται να ρολαρεις;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vagkirk @lap last edited by vagkirk

                                @lap said in VW Golf MK 8:

                                Άσε τις μεγάλες κατήφορες. Αφού ο λογος των γραναζιων είναι μεγαλύτερος του 1 πως γίνεται να ρολαρεις;

                                Ρε σεις , θυμάστε που είχε ξαναγίνει η κουβέντα αυτή στο τοπικό του Ford Focus πριν λίγες εβδομάδες;

                                Ένας φίλος εκεί έγραφε με το 1.0 turbo πως ακόμη και με 2η σε κατηφόρα το αυτοκίνητο δεν έκοβε, και μάλιστα ανέβασε και σχετικό βίντεο.

                                Μήπως είναι χαρακτηριστικό λειτουργίας των μικρών 3κυλινδρων αυτό;

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Μα το κιβώτιο είναι που συνδέει τους τροχούς με τον κινητήρα

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    a-ctive @vagkirk last edited by

                                    @vagkirk said in VW Golf MK 8:

                                    @lap said in VW Golf MK 8:

                                    Άσε τις μεγάλες κατήφορες. Αφού ο λογος των γραναζιων είναι μεγαλύτερος του 1 πως γίνεται να ρολαρεις;

                                    Ρε σεις , θυμάστε που είχε ξαναγίνει η κουβέντα αυτή στο τοπικό του Ford Focus πριν λίγες εβδομάδες;

                                    Ένας φίλος εκεί έγραφε με το 1.0 turbo πως ακόμη και με 2η σε κατηφόρα το αυτοκίνητο δεν έκοβε, και μάλιστα ανέβασε και σχετικό βίντεο.

                                    Μήπως είναι χαρακτηριστικό λειτουργίας των μικρών 3κυλινδρων αυτό;

                                    Μπα, ουτε το βιντεο που ανεβασα δεν πείθει μερικους εδω μεσα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • georgemit
                                      georgemit last edited by

                                      Ιδέα σας είναι, απλά ίσως έχετε μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και η κατηφόρα είναι σχετικά μεγάλη. Βασικές αρχές της μηχανικής είναι. Για να φύγει ελεύθερα το αυτοκίνητο πρέπει να αποσυμπλέξεις τον κινητήρα και τα αυτοκίνητα που συζητάμε δεν έχουν τέτοιο σύστημα.

                                      i30 160 N line!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • gtsartsal
                                        gtsartsal last edited by

                                        Με αυτά που διαβάζω αισθάνομαι άσχετος.

                                        Δηλαδή, αν πλησιάζω κατηφόρα με 2α - 50χλμ και μόλις φτάσω στην κατηφόρα βάλω 4η το αμάξι θα κόβει στην κατηφόρα?

                                        Στα 25 χρόνια που οδηγώ όλα τα αμάξια μου, μηδενίζουν κατανάλωση και αυξάνουν την ταχύτητα τους. Κάνω κάτι ανεξήγητο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ataim
                                          ataim last edited by

                                          Δεν υπάρχει κάποια ειδική τεχνολογία, απλά οι τρικυλινδροι έχουν ελάχιστες τριβές. Το μόνο ενδιαφέρον που έχω δει στο δικό μου είναι πως η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται μόνο όταν δεν πατάς γκάζι.
                                          Στα honda ima έκαναν το εξής σε συνθήκες κατηφορας σταματούσε η παροχή αλλά ταυτόχρονα σε 3 από τους 4 κυλίνδρους σταματούσε και το βύθισμα των βαλβίδων. Σε γενικές γραμμές πάντως η εξοικονόμηση ενέργειας είναι ελάχιστη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • argyn
                                            argyn last edited by argyn

                                            Αυτό που περιγράφει ο @andya3 (sailing), το οποίο είναι διαφορετικό από εκείνο που περιγράφω εγώ, αναφέρεται ως "coasting" στα κιτάπια της VW:

                                            Coasting with DSG automated transmission
                                            In coasting mode, the momentum of the vehicle can be used to help save fuel. The clutch opens and the engine no longer brakes the vehicle, so the vehicle can “coast” over a longer distance. The coasting feature only works when the selector lever is in position D/S and the vehicle speed is between about 25–80 mph (40–130 km/h).

                                            Δηλαδή ένας αυτοματισμός που ενεργοποιεί κατά το δοκούν νεκρά στο DSG σαζμάν (+fuel cut-off σε κάποιες περιπτώσεις) για λόγους μείωσης της κατανάλωσης και που όντως γινόταν εδώ και χρόνια - ειδικά στις περιπτώσεις που είχε κανείς ενεργό το Adaptive Cruise Control.

                                            Αντίθετα αυτό που περιγράφω για το eTSI είναι ότι μου δίνεται η αίσθηση ότι κατά την φάση της υποτιθέμενης αδρανειακής κίνησης του αμαξιού σε μια πχ ελάχιστη κατηφόρα ή σε δρόμο χωρίς υψομετρικές διαφορές, ΧΩΡΙΣ να πατάω το ΓΚΑΖΙ και με μηδενική κατανάλωση στο καντράν, το αυτοκίνητο ΔΕΝ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΕΙ με τον αναμενόμενο ρυθμό αλλά φαίνεται να βοηθιέται από τον υβριδικό σύστημα. Κάτι που δεν έχω δει να περιγράφεται ρητά κάπου από την VW.

                                            Έχει αυτό κάποια πρακτική σημασία? Για εμένα απολύτως καμία. Το ανέφερα απλώς ως απλή παρατήρηση καθότι το eTSI είναι το πρώτο MHEV που οδηγώ και λόγω διαστροφής παρατηρώ σχολαστικά το πως συμπεριφέρεται από καθαρή περιέργεια.

                                            Κάποια στιγμή θα διαβάσω τα live data από την odbii και θα σας πω τι πράγματι συμβαίνει. Δεν θα είναι άλλωστε η πρώτη φορά που οι κατασκευαστές απλοποιούν στις περιγραφές τον τρόπο λειτουργίας των μοτέρ τους.

                                            limited_one L 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 76 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr