-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Σε αύτα τα λεφτα παίζει καινουρια giuliaΤο καλύτερο αυτοκίνητο του μπαμπά που έχει ακόμα @@ και δεν του τα έκοψε η σύζυγος.
ΥΓ: Είμαι τυχερός που η δική μου είναι φανατική της AR, προερχόμενη από GT. Είμαι άτυχος όμως που δεν υπάρχει σάλιο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε αύτα τα λεφτα παίζει καινουρια giulia
Το καλύτερο αυτοκίνητο του μπαμπά που έχει ακόμα @@ και δεν του τα έκοψε η σύζυγος.
ΥΓ: Είμαι τυχερός που η δική μου είναι φανατική της AR, προερχόμενη από GT. Είμαι άτυχος όμως που δεν υπάρχει σάλιο...
Αν δεν την εχεις παντρευτεί ηδη προχωρά άφοβα
Κ τη δικη μου με μια 33 την γνώρισα κ οπως καταλαβαίνεις, αντιρρήσεις θα ειχα αν ΔΕΝ επαιρνα Α
Πραγματικά παντως κ εγω αν ημουν στην -ευτυχή- θεςη του φιλου ουτε που θα το συζητούσα.
Giulia TB και τα μυαλά στα κάγκελα! Ή φορεςτερ αν ήθελα SUV.
Μια ζωη την έχουμε... -
Αν σου αρέσει το fun to drive και δεδομένου του μπατζετ σου, θα σου πρότεινα να κινηθείς προς Alfa Romeo και BMW. Sedan ή SUV μικρή σημασία έχει καθώς και οι 2 μάρκες φροντίζουν τον παράγοντα οδήγηση ακόμα και στα SUV (άσε που όσοι ξεκινάτε με παρόμοια διλήματα, πάντα καταλήγετε σε SUV... ). Προσωπικά θα πήγαινα σε Alfa και επειδή -όπως σου είπαν σωστά νωρίτερα- μπορεί σε 2-3 χρόνια να είστε 4 ή ακόμη και 5 ( ) θα σου έλεγα να κυνηγήσεις τη Stelvio! Άλλωστε όλες οι γυναίκες -ακόμη και αν αντιδρούν στην αρχή- καταλήγουν να είναι ερωτευμένες με τις Alfa!!
-
Η αλήθεια ειναι οτι περίμενα περισσότερους να προτείνουν BMW
βρισκω μερικες 4αρες με καλο εξοπλισμο και εντος budget
αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι ξαφνικα εξαφανιστηκαν σχεδον ολα τα Χ1 απο Σπανο και Σφακιανακη (μιλαω παντα για αυτοματα)
1-2 βγαινουν στο car.gr και αυτα στα 30-33 (προφανως με βασικό-ελάχιστο εξοπλισμο)
οτι ειναι κοντα στα 40 προερχεται ειτε απο μαντρα , ειτε απο spotawheel -
Η αλήθεια ειναι οτι περίμενα περισσότερους να προτείνουν BMW
βρισκω μερικες 4αρες με καλο εξοπλισμο και εντος budget
αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι ξαφνικα εξαφανιστηκαν σχεδον ολα τα Χ1 απο Σπανο και Σφακιανακη (μιλαω παντα για αυτοματα)
1-2 βγαινουν στο car.gr και αυτα στα 30-33 (προφανως με βασικό-ελάχιστο εξοπλισμο)
οτι ειναι κοντα στα 40 προερχεται ειτε απο μαντρα , ειτε απο spotawheel -
Ακόμη ένας υποψήφιος για το βραβείο 'άνδρας της χρονιάς για το φορουμ'
Προυπόθεση είναι να πείσεις την γυναίκα σου να μην πάρετε SUV. Oι προηγούμενοι υποψήφιοι καήκαν εκεί.Έαν δεν σκοπεύετε να κάνετε άλλα παιδία ή δεν έχετε αθλητικά χόμπυ (ποδηλασία / windsurfing /σκύλους και λοιπά) είναι καλύτερα να το παλέψεις για sedan.
Όσο αφορά τα suv, το πρώτο που θα χρειαστεί να λύσεις μέσα σου είναι έαν χρειάζεσαι diesel ή βενζινη. Όσο κάτω από 15.000χλμ το χρόνο πηγαίνεις σε βενζίνη.
Σε diesel θα κοιταζα 3008 στο δίλιτρο GT & X1 δίλιτρη.
Σε βενζίνη χ1 δίλιτρη & έαν ειχα υπομονή το καινούργιο CRV με το κινητήρα με τα 190 στην έκδοση Executive ( αναμένεται μέσα στον Σεπτέμβρη-Οκτώβρη). -
Τσεκαρε κ τα kodiaq και tiguan r-line..
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Αν δεν την εχεις παντρευτεί ηδη προχωρά άφοβαΕίναι κατά του γάμου η κοριτσάρα μου, αλλά είναι σαν να είμαστε παντρεμένοι, στην καρδιά.
Giulia TB και τα μυαλά στα κάγκελα!
Ξέρεις τι μου λέει η δικιά μου; 'Δεν είναι πολύ σπορ αυτή ρε συ, μπερλίνα είναι...'. Αν είχαμε λεφτά για την νέα 8C, θα μου έβαζε υποθήκη το νεφρό μου...
Sedan ή SUV μικρή σημασία έχει καθώς και οι 2 μάρκες φροντίζουν τον παράγοντα οδήγηση ακόμα και στα SUV (άσε που όσοι ξεκινάτε με παρόμοια διλήματα, πάντα καταλήγετε σε SUV... )
Ναι μεν οι Alfa και BMW ξέρουν να φτιάχνουν σωστά αυτοκίνητα γενικά, αλλά τα χαμηλά τους έχουν διαφορά από τα ψηλά. Η φυσική δεν αλλάζει.
Τσεκαρε κ τα kodiaq και tiguan r-line..
Κι εκεί που ήμασταν ανάμεσα σε Giulia και 325...
-
Ο χρήστης panasol έγραψε:
Η αλήθεια ειναι οτι περίμενα περισσότερους να προτείνουν BMWβρισκω μερικες 4αρες με καλο εξοπλισμο και εντος budget
αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι ξαφνικα εξαφανιστηκαν σχεδον ολα τα Χ1 απο Σπανο και Σφακιανακη (μιλαω παντα για αυτοματα)
1-2 βγαινουν στο car.gr και αυτα στα 30-33 (προφανως με βασικό-ελάχιστο εξοπλισμο)
οτι ειναι κοντα στα 40 προερχεται ειτε απο μαντρα , ειτε απο spotawheelΕντάξει δεν είναι και πολλοί οι τρελαμένοι με BMW όταν υπάρχουν τέτοιες οικονομικές δυνατότητες .
Γιατί δεν αξίζει να πάρεις αυτά που βγαίνουν και στα λήζινγκ , ενώ τα μεγάλα είναι πολύ ακριβά , αλλά υπάρχουν εκεί και εταιρείες που δεν βγάζουν και μικρά αμάξια , ή βγάζουν ιδιαίτερα , όπως το 90 , η τζούλια και το Στέλβιο .
Το Α7 θα το έβλεπα επειδή έχω μια διαχρονική συμπάθεια στο Α6 . Την σειρά 4 ποτέ , όπως και την 3 . Από την 6 και πάνω .
Αν θέλεις κάτι ιδιαίτερο δεν πας σε αυτά που κυκλοφορούν ίδια εδώ και δεκαετίες .
-
BMW είναι η απάντηση στην αναζητηση σου...οποιο μοντελο θέλεις και σου κανει, θα εχεις ο,τι καλυτερο στην κατηγορία της. Ολα τα άλλα ειναι συμβιβασμοί!
-
Το Α7 εμπίπτει στο αιώνιο ερώτημα : μεγάλης κατηγορίας και ψιλοαδειο ή μικρότερης και με φουλ εξοπλισμό...
Πχ το xc40 που βρίσκω είναι φουλ.. Πιο φουλ δεν υπάρχει... Αλλά σε σχέση με το s90 είναι 2 κατηγορίες κάτω...
Το κακό με τις Χ1 είναι ότι σε βρίσκω εύκολα καλά αυτοκίνητα.. Μόνο εισαγωγικές εκδόσεις...
Alfa.. Δύσκολα...κατι reviews που διάβαζα γκρίνιαζαν για την ποιότητα των υλικών μέσα κτλ..
-
Καταρχην αν καταλαβα καλα αναζητειται αυτοκινητο με πριμιουμ χαρακτηρα.
Οταν λεμε πριμιουμ εννοουμε να το βλεπει καποιος στο δρομο και συνειρμηκα να κανει τη αναλογια και να λεει οτι αυτος ειναι πλουσιος και τυχερος στη ζωη του, διοτι πιθανων να μη ξερει αλλες λεπτομερειες τις οικονομικης καταστασης του οδηγου, δηλαδη επιδειξη αυτοκινητου με κυρος που αντιστοιχει λογικα σε μια πλουσιοπαροχη διαβιωση;
Ή εννοουμε πριμιουμ κατι που κατασκευαστηκε με αρκετη λεπτομερεια στην συναρμολογηση, στα υλιικα με πριμιουμ υλικα απο αποψη ποιοτητας και στον τροπο που βαδιζει ως αυτοκινητο;
Στα του αυτοκινητου οντως, το σουβ θα βοηθα στα καροτσια και στην παθητικη ασφαλεια καθως λογω υψους καβαλαει οτιδηποτε ειναι σε σενταν.
Σε σενταν θεωρω την απλη πενταρα μπεμβε χωρις το πακετο σπορ και με το αυτοματο 8αρι, την καλυτερη επιλογη. Στα χρηματα αυτα ισως υπαρχει σε ελαφρως μεταχειρησμενη αλλα ειναι καταπληκτικο αυτοκινητο.
Η λογικη ομως θα με ωθουσε στο βολβο χψ40. Το ειδα απο κοντα, αλλα δεν το οδηγησα ακομα.
Δεν ξερω αν ανταποκρινεται στη πρωτη παραγραφο με τα του πριμιουμ και τους αλλους που κοιτουν το αυτοκινητο αλλα ειναι εξαιρετικη προσπαθεια απο τη βολβο σε ολους τους τομεις ενος καλου αυτοκινητου.Τωρα αν αναζητηται ενα αυτοκινητο με τον πριμιουμ χαρακτηρα ως μοντελο και εταιρια η λυση ειναι ισως στα ελαφρως μεταχειρησμενα.
-
Μια φουλ εξοπλισμένη Χ1 με τετρακίνηση και τον διλιτρο κινητήρα ξεπερνά τα 45.000 -47.000 ;
Νομίζω αυτό είναι το ιδανικό SUV για εσένα .
Διαφορετικά την 5αρα που ανέφερε παραπάνω ο Lap.Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η επιλογή του premium έχει να κάνει με τη δεύτερη παράγραφο..
Με την ποιότητα του εσωτερικού, τα υλικά, τη συναρμολογηση... Ακόμα και με την ποιότητα του ηχοσυστηματος....Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει το πρώτο (τουλάχιστον στην περίπτωση μου)
Αυτός είναι και ο λόγος που θέλω να αποφύγω Jaguar /evoque κτλ5αρα δεν υπάρχει στο budget μου... Τουλάχιστον όχι σε μοντέλο 2ετιας.. Πάμε σε πιο παλιά..
Αύριο έχω κλείσει test drive για το συγκεκριμένο xc40..
X1 δε βρίσκω... Μόνο μία από spotawheel.. Οτιδήποτε άλλο είναι από μάντρα και από εμπόρους για τους οποίους δεν έχω εικόνα για την αξιοπιστία τους
-
A4 ή Α6 allroad?
Τρομερό αυτοκίνητο στα μάτια μου.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Έχει 2 418 (2018) @car.gr, μια από spotawheel και μια από Γιάννενα... και οι 2 είναι κούκλες... Αλλά η λευκή νομίζω ότι είναι πιο γεμάτη καλούδια...
Έχει στη πόλη μου (Βέροια) μια πανέμορφη gran coupe από το εξωτερικό (S - Sweden? ) οινοπνευματι; ή επίσημα snapper rocks blue
Περιμένουμε εντυπώσεις από την Volvo λοιπόν
-
Μια ωραία και μεστή παρουσίαση από τον μαχαραγιά, με την ανάλογη προφορά βεβαίως βεβαίως........
Το Βολβο κερδίζει την XF, αλλά χάνει από την E-Class...... (βέβαια η δεύτερη παρουσίαση δεν είναι τόσο εμπεριστατωμένη)
-
τέλειο το a4 allroad..αλλά ξεφεύγει σε τιμή..
Και το μοναδικό διαθέσιμο είναι από το VT motors.. Δε είχα ενθουσιαστεί σε μια πρώτη επαφή μαζί τους πριν από λίγα χρόνια -
Δεν κατάλαβα βασικές πληροφορίες όπως τύπο καυσίμου, αριθμό χλμ ανά έτος, εάν σου χρειάζεται η 4κίνηση.
Με παιδί και καροτσάκι, ποδηλατάκι, και όλη την προίκα είναι απείρως πρακτικότερα τα 5πορτα από τα sedan.
Αφού θέλεις άλογα και premium (εξοπλισμό, ποιότητα κατασκευής) και χώρους, χωρίς να ζορίζεσαι για διαστάσεις (αφού κοιτάς S90 και A7) θα πρότεινα κάτι τέτοιο.
https://www.autoscout24.com/offers/porsche-panamera-s-hybrid-approved-luft-top-zustand-electric-gasoline-blue-74fa8fc6-f6e2-4b68-85e4-22c06f48cb52?cldtidx=2
Εάν δεν έχει αλλάξει κάτι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, ούτε έξοδα εκτελωνισμού (το ρωτάς σε εκτελωνιστή), δηλαδή στην τιμή αγοράς στη Γερμανία πρόσθεσε μόνο τα έξοδα να το φέρεις (εισιτήρια, ασφάλιση, μεταφορικά 700-1000 ευρώ). Τέτοια μοντέλα θα βρεις μέσα στο budget σου, οπότε θα έχεις και άλογα, και χώρους και sedan (με μπόνους την 5η πόρτα) και σίγουρα premium-οσύνη -
Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας σε επαρχιακή πόλη.. Αν σκάσω με panamera δε θα ξαναμπεί άνθρωπος...
Εκτος των άλλων, η νομοθεσία έχει αλλάξει και τα έξοδα εκτελωνισμου για τα υβριδικά είναι το 50% των απλών..
Αφήνω στην άκρη κόστος συντήρησης, βλάβες, service και το ότι για το οτιδήποτε θα πρέπει να πηγαίνω Αθήνα (200+ χλμ)Σχετικά με τη χρήση.. 70% εκτός πόλης, 10-15 χιλιάδες χλμ το έτος (τόσο υπολογίζω).. Τετρακίνηση;;
Όχι απαραίτητο.. Αλλά στα συν αν βρεθεί
Επιλογή οικογενειακού SUV / Sedan