Από 2 γνωστούς που έχουν βάλει τα conti λένε τα καλύτερα.
Για εμένα βάζουν σοβαρή υποψηφιότητα όταν έρθει η ώρα της αλλαγής.
Για τα άλλα 2 δεν έχω άποψη.
Για τι αυτοκίνητο και τι στυλ οδήγησης προεκιται;
Από 2 γνωστούς που έχουν βάλει τα conti λένε τα καλύτερα.
Για εμένα βάζουν σοβαρή υποψηφιότητα όταν έρθει η ώρα της αλλαγής.
Για τα άλλα 2 δεν έχω άποψη.
Για τι αυτοκίνητο και τι στυλ οδήγησης προεκιται;
Αν δεν γίνει κάποια νομοθετική ρύθμιση, ναι εγώ καταλαβαίνω ότι αυτό θα ισχύει.
Αφιερωμένο στους αμετανόητους χοντακηδες.
https://m.youtube.com/watch?v=qQExDNc-8hc
Και εις ανώτερα...!
9.5 lt μέση κατανάλωση είναι τραγικό νούμερο για ντίζελ!
Ο χρήστης konstantinosnov έγραψε:
Περί levorg γνώμες;
Αν μιλάς για καινούριο νομίζω ότι δεν εισάγεται πλέον. Πρέπει να έχει σταματήσει λόγω ρύπων.
Αποτι βλέπω δεν υπάρχει ούτε ως μεταχειρισμένο, για Ελλάδα τουλάχιστον.
Κατά τα άλλα για την κατηγορία του το θεωρώ κορυφαία επιλογή. Αν το βρεις και πραγματικά χρειάζεσαι τέτοιο αμάξι χτυπά το.
Χώροι, επιδόσεις, τετρακίνηση. Το ιδανικό στεισον.
Καλοτάξιδα σε όλους!
Περιμένουμε να γράψετε εντυπώσεις από το νέο μοτέρ 1.7d
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Το θέμα είναι οτι η συντριπτική πλειοψηφία των διάφορων άλλων οχημάτων δεν έχουν παρουσιάσει αυτό το πρόβλημα με το oil dilution ακόμα και σε κρύα κλίματα με μικρές διαδρομές...
Ούτε άλλα Honda έχουν αυτό το πρόβλημα...Οπότε είναι ξεκάθαρα αβλεψία/αστοχία του συγκεκριμένου κινητήρα για το οποίο η Honda είτε δε θέλει/μπορεί είτε δε τη συμφέρει οικονομικά να ασχοληθεί. Το να προσπαθούμε να το παρουσιασουμε σα φυσιολογικό και οτι φταίνε και αυτοι που το αγόρασαν είναι εντελώς τραγικό και δείχνει έλλειψη καταναλωτικής συνείδησης.
+1000.
Είναι ενδεικτικό ότι η honda κινήσεις έκανε στις χώρες που πιέστηκε (ΗΠΑ, καναδά, κινα) και που προφανώς η καταναλωτική συνείδηση είναι απείρως σοβαρότερη από αυτή που έχουμε εμείς εδώ.
Για εμένα θα έπρεπε να στηλιτευουμε τη συμπεριφορά της αντί να λέμε πως πρέπει να προσαρμόζουμε την οδήγηση στα καπρίτσια του συγκεκριμενου μοτέρ.
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Παιδιά πάντα θα βγαίνει κάτι πιο καινούριο. Σε μερικά χρόνια θα έρθει και facelift. Το θέμα είναι αυτό που αγοράζουμε να καλύπτει όλες μας τις ανάγκες ΤΩΡΑ.Το hybrid σαφώς και θα είναι ακριβότερο από το 1000ρι. Δεν θα αντικαταστήσει τίποτα. Απλά θα υπάρχει μεγαλύτερη γκάμα για να διαλέξει κάποιος ανάλογα με τα γούστα του και την τσέπη του.
Πολύ πιθανόν στο μέλλον να βγει και ο 1500 με βοηθητικό ηλεκτρικό μοτέρ, με πάνω από 200 άλογα! Τι θα κάνουμε; Θα πουλήσουμε τα ολοκαίνουρια αμάξια μας να πάρουμε εκείνο;
Αυτό που λέει ο gmag αν καταλαβαίνω καλά είναι ότι θα μπορούσε να περιμένει λίγο για να έχει και το hybrid σαν επιλογή αγοράς αν το γνώριζε.
Και σε αυτο (αν δεν είναι απόλυτη ανάγκη η αγορά εδώ και τωρα) έχει δίκιο. Κ εμένα θα με ενοχλούσε στη θέση του.
Άλλωστε αυτοκίνητο δεν αλλάζουμε κάθε χρόνο, άρα αξίζει να περιμένει κανείς για να κάνει μια 'καλυτερη' αγορά εφόσον βεβαια έχει τη δυνατότητα.
Για τα περί αξιοπιστίας τα είπε εξαιρετικά ο Φάνης.