Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NEO CITROEN C5 AIRCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. NEO CITROEN C5 AIRCROSS
    • 1
    • 2
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 75 / 76
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    1507
    2549
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • yem
      yem @dettol last edited by

      Ο συγκεκριμενος ανθρωπος εχει τρια παιδια, 6, 3 (νομιζω) και 1.5 ετων. Σε ολα εχει καθισματακια στις πισω θεσεις. Οντως εχει 2 isofix πισω, αλλα μου ειπε οτι χωραει και στην μεσαια θεση καθισματακι. Επειδη το μεγαλο παιδι ειναι και αρκετα ψηλο, πιθανοτατα το καθισματακι του να μην ειναι και τοσο ογκωδες, αλλωστε δεν χρησιμοποιει τι συγκεκριμενο αυτοκινητο για ταξιδια, αφου εχει το volvo xc90 για αυτα (7θεσιο).

      Οντως ειναι αυτοματο, αλλα δεν μιλησαμε ακριβως ποια εκδοση ηταν, πιθανοτατα δεν ηξερα καν ουτε εκεινος ακριβως ποια ειναι 🙂 Ψαχναμε μαζι πραγματα στο i-cockpit και παιζει να ηξερα περισσοτερες πληροφοριες απο τον ιδιο 🙂 Δεν ειχε ασχοληθει ο ανθρωπος σχεδον καθολου.

      Με 3 παιδιά θέλει προσπάθεια να ασχοληθείς και με κάτι άλλο :), Μπορεί στο πρώτο παιδί να έχει βάλει αυτά τα απαράδεκτα καθίσματακια από φελιζολ χωρίς πλάτη! Αυτά δε θέλουν Isofix γιατί το παιδί φοράει την ζώνη! Βέβαια υπάρχουν και κάποια κανονικά καθίσματα που δεν χρειάζεται Isofix για να στερεωθουν αλλά η ζώνη του αυτό αυτοκίνητου!

      Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol last edited by

        Στο δευτερο μας αμαξι, που ειναι αποκλειστικα για κοντινες διαδρομες εχω αγορασει ενα καθισματακι της britax το οποιο ειναι κατηγορια κιλων 15-36. Ε αυτο ειναι πολυ μαζεμενο σε διαστασεις και θα μπορουσε καλλιστα να χωρεσει στο μεσαιο καθισμα του c5. Στο tiguan που το χρησιμοποιουμε για ταξιδια εχω μεγαλυτερο καθισματακι. Τα λεω αυτα για να εξηγησω οτι υπαρχουν λυσεις, οταν τα παιδια εχουν μεγαλωσει σε υψος-κιλα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dkatsos last edited by

          Το θέμα είναι ότι και η ζώνη για την μεσαία θέση είναι παλαιού τύπου που έρχεται από την οροφή και ασφαλίζει δεξιά και αριστερά από τον επιβάτη.

          Για μένα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν είναι κατάλληλο για μεταφορά 3 επιβατών πίσω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            parikon @dkatsos last edited by

            Πάντως παρόλο που πίσω έχει 3 ανεξάρτητες θέσεις το πλάτος δεν επαρκεί για 3 παιδικά καθίσματα για αυτό κιόλας υπάρχουν 2 isofix και όχι 3.

            Ξεκάθαρα  σ αυτό το βίντεο χώρεσαν 3 καρεκλάκια το οποίο ομως C5 aircross δεν ειναι και το μοναδικό.Από τα πιο εξειδικευμένα για οικογένειες με μωρά κανάλι.

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              intrepidous last edited by

              Υπάρχει κάποια αντιπροσωπεία στην Αττική που προτείνει κάνεις για καλύτερες τιμές και εξυπηρέτηση ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dublin @intrepidous last edited by

                Υπάρχει κάποια αντιπροσωπεία στην Αττική που προτείνει κάνεις για καλύτερες τιμές και εξυπηρέτηση ?

                Ξεκάθαρα Ωμέγα στην Αγία Παρασκευή, αλλά έχω συνεργαστεί/περάσει από τουλάχιστον άλλες 3 και ήταν όλοι φιλικοί και εξυπηρετικοί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  FACELIFT ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ

                  https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Me-nea-emfanish-kai-infotainment-to-ananewmeno-Citroen-C5-Aircross_225102.asp?a=6

                  Κλωτσιές, φατούρο και πίσσα και πούπουλα , έπρεπε να είναι θεσμοθετημένα στην Ελλάδα και άμεσης εφαρμογής...

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Ναι το χρειαζοταν. Εστρωσε εκεινη η γκουμουτσα με τα διπλα φωτα και μεσα πηρε τα σχηματα κονσολας και μοχλους απο το c4 . Ελπίζω να βελτιώθηκαν και τα γραφικά γιατι ηδη το 2019 ήταν πισω καθως και η αποκριση. Το υφισταμενο βλεπω ξεκινα πια πανω από 30Κ κάνοντας τα 24Κ του αρχικου λανσαρισματος να νομίζεις οτι αντιστοιχούν σε αλλο αμαξι!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • dimitriscsd
                      dimitriscsd last edited by

                      Πάρα πολύ ωραίο αμάξι. Κρίμα να μην υπάρχει μια 4κίνηση έστω και ηλεκτρική πίσω...

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @dimitriscsd last edited by

                        @dimitriscsd said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                        Πάρα πολύ ωραίο αμάξι. Κρίμα να μην υπάρχει μια 4κίνηση έστω και ηλεκτρική πίσω...

                        Τώρα εξηγείται γιατί δεν σου αρέσει το CHR, λαπίζει...!! Σου αρέσει το έκτρωμα το C5 που δεν βλέπεται και όχι το κόσμημα/γλυπτό! Ευτυχώς που πήρες το Φόκους που όντως είναι πανέμορφο!!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        dimitriscsd 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • dimitriscsd
                          dimitriscsd @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                          @dimitriscsd said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                          Πάρα πολύ ωραίο αμάξι. Κρίμα να μην υπάρχει μια 4κίνηση έστω και ηλεκτρική πίσω...

                          Τώρα εξηγείται γιατί δεν σου αρέσει το CHR, λαπίζει...!! Σου αρέσει το έκτρωμα το C5 που δεν βλέπεται και όχι το κόσμημα/γλυπτό! Ευτυχώς που πήρες το Φόκους που όντως είναι πανέμορφο!!

                          Το CHR έχει τραγική εργονομία πρώτα απ όλα. Από εμφάνιση μόνο πίσω είναι "κάπως"!

                          Είναι δυνατόν να μη σου αρέσει το C5; Ειδικά το facelift; Κλασσικό SUV σχήμα και ψηλό πραγματικά! Όχι 17 και 18 εκατοστά!

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @dimitriscsd last edited by

                            @dimitriscsd said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                            Το CHR έχει τραγική εργονομία πρώτα απ όλα. Από εμφάνιση μόνο πίσω είναι "κάπως"!

                            Είναι δυνατόν να μη σου αρέσει το C5; Ειδικά το facelift; Κλασσικό SUV σχήμα και ψηλό πραγματικά! Όχι 17 και 18 εκατοστά!

                            1. Τι μας απασχολεί η εργονομία?? Για ομορφιά μιλάμε εδώ...!

                            2. Χάλια ειναι το C5...αθλιο. Σαν περίπτερο...βάλτο δίπλα στο 3008 και καταλαβαίνεις αμέσως...

                            ΥΓ: Για το πόσο ψηλό είναι ρώτα τον γάτο...θα σου εξηγήσει, χαμηλό είναι στην πράξη.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Η ουσία είναι ότι και το 3008 και το Γκράντλαντ και το 5 αιρκρός βγήκαν πιο όμορφα στην ανανέωση τους.

                              Να δούμε τι θα κάνουν με το DS-7 εκτός αν βγάλουν τίποτα καινούργιο...

                              Κλωτσιές, φατούρο και πίσσα και πούπουλα , έπρεπε να είναι θεσμοθετημένα στην Ελλάδα και άμεσης εφαρμογής...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tsek @criuser last edited by

                                @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                FACELIFT ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ

                                https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Me-nea-emfanish-kai-infotainment-to-ananewmeno-Citroen-C5-Aircross_225102.asp?a=6

                                Αν πω ότι αυτό που φαίνεται μη πρακτικό είναι το κουμπί για τα αλάρμ, θα είμαι παράξενος? Το έχουν βάλει στην άκρη για να το πατάει ο συνοδηγός!
                                Αν και από τη φλωτο, η Μανδάμ φαίνεται να το φτάνει, και πάλι...είναι μακρυά!

                                K S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sabas_thess last edited by sabas_thess

                                  Youtube Video

                                  Πάντως εμένα σε σχέση με το preF/L μου φαίνεται πολύ πιο σουλουπωμένη (θα έλεγα όμορφη) η μούρη του. Στο εσωτερικό δε η μέρα με την νύχτα. Καλαίσθητο και αρκετά πιο εργονομικό. Μακάρι να έχει πάρει και μια βελτίωση στην ποιότητα των υλικών του εσωτερικού την οποία είχε μεγάλη ανάγκη. Βέβαια όλα αυτά θα πάνε περίπατο όταν θα το εισάγει ο "Σ" και θα μας έρθει η καμπάνα 34κ Midspec 8at για την βενζίνη οπότε απλά θα το προσπεράσουμε (οι περισσότεροι). Να σφίξει και λίγο το set up ανάρτησης δεν θα ήταν άσχημο....

                                  ΥΓ: Στο high spec μακάρι να κόψει εκείνη την αηδία των 19" ζάντα με το λάστιχο σε πλάτος ελαστικού ποδηλάτου! Η 18" στις φωτογραφίες μοιάζουν πολύ όμορφες (κάτι ανάμεσα σε OctaviaRS & Arkana;).

                                  "I am what you made me", D.V.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kkostask @tsek last edited by

                                    @tsek said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                    @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                    FACELIFT ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ

                                    https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Me-nea-emfanish-kai-infotainment-to-ananewmeno-Citroen-C5-Aircross_225102.asp?a=6

                                    Αν πω ότι αυτό που φαίνεται μη πρακτικό είναι το κουμπί για τα αλάρμ, θα είμαι παράξενος? Το έχουν βάλει στην άκρη για να το πατάει ο συνοδηγός!
                                    Αν και από τη φλωτο, η Μανδάμ φαίνεται να το φτάνει, και πάλι...είναι μακρυά!

                                    Και την προηγούμενη c5 εκεί το είχαν...μια χαρά το φτάνει ο οδηγός...
                                    Πάντως οπτικά είναι πετυχημένο. Έγινε λίγο πιο επιθετικό...το άσπρο δεν του πάει καθόλου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spi_duster @tsek last edited by

                                      @tsek said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                      @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                      FACELIFT ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ

                                      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Me-nea-emfanish-kai-infotainment-to-ananewmeno-Citroen-C5-Aircross_225102.asp?a=6

                                      Αν πω ότι αυτό που φαίνεται μη πρακτικό είναι το κουμπί για τα αλάρμ, θα είμαι παράξενος? Το έχουν βάλει στην άκρη για να το πατάει ο συνοδηγός!
                                      Αν και από τη φλωτο, η Μανδάμ φαίνεται να το φτάνει, και πάλι...είναι μακρυά!

                                      Νταξ, εργονομια και σιτροεν ειναι εννοιες ασυμβατες. Βεβαια ενω θα μπεις σε ενα σεατ σε 10 λεπτα το χεις μαθει απ εξω, σε ενα σιτροεν και 10 χρονια μετα δε σταματας να μαθαινεις. Μπορει το κουμπι των αλαρμ να ειναι στα μετρα του συνοδηγου αλλα μπορει να ανακαλυψεις οτι εχει διακοπτη εμφανισης κρυφου νυχοκοπτη για τις ωρες που περνας σε μποτιλιαρισμα ή διακοπτη στην πορτα να αναβει το φως των πισω...

                                      K 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Σιγά , εύκολα το μαθαίνεις . Αλλά έχει κρυφά χαρίσματα , όντως...

                                        Κλωτσιές, φατούρο και πίσσα και πούπουλα , έπρεπε να είναι θεσμοθετημένα στην Ελλάδα και άμεσης εφαρμογής...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kkostask @spi_duster last edited by

                                          @spi_duster said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                          @tsek said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                          @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                          FACELIFT ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ

                                          https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Me-nea-emfanish-kai-infotainment-to-ananewmeno-Citroen-C5-Aircross_225102.asp?a=6

                                          Αν πω ότι αυτό που φαίνεται μη πρακτικό είναι το κουμπί για τα αλάρμ, θα είμαι παράξενος? Το έχουν βάλει στην άκρη για να το πατάει ο συνοδηγός!
                                          Αν και από τη φλωτο, η Μανδάμ φαίνεται να το φτάνει, και πάλι...είναι μακρυά!

                                          Νταξ, εργονομια και σιτροεν ειναι εννοιες ασυμβατες. Βεβαια ενω θα μπεις σε ενα σεατ σε 10 λεπτα το χεις μαθει απ εξω, σε ενα σιτροεν και 10 χρονια μετα δε σταματας να μαθαινεις. Μπορει το κουμπι των αλαρμ να ειναι στα μετρα του συνοδηγου αλλα μπορει να ανακαλυψεις οτι εχει διακοπτη εμφανισης κρυφου νυχοκοπτη για τις ωρες που περνας σε μποτιλιαρισμα ή διακοπτη στην πορτα να αναβει το φως των πισω...

                                          Ε, να έχει και λίγο σασπένς η υπόθεση....πάλι με βαρετά γερμανικά θα ασχολούμαστε? 🤣

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Τα γερμανικά στις οδηγίες χρήσης , γράφουν 10 σελίδες και έχουν άλλες 50 περιγραφές για τα έξτρα που τα μισά έπρεπε να είναι στάνταρ...

                                            Κλωτσιές, φατούρο και πίσσα και πούπουλα , έπρεπε να είναι θεσμοθετημένα στην Ελλάδα και άμεσης εφαρμογής...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 75 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr