-
Προσωπικά εγώ έχω δύο παλιά αυτοκίνητα. Ένα Peugeot 307 του 2003 και ένα Hyundai getz του 2006. Το Peugeot το έχω από το 2012. Έχει κάψει 3-4 φορές φλάντζα, έχει θέμα με τα ηλεκτρολογικά, με τους αισθητήρες κτλ. Μέσα το αυτοκίνητο για την εποχή μοιάζει σύγχρονο. Έχει καλά πλαστικά, όμορφο εσωτερικό αλλά τι να το κάνεις... Φυσικά καίει και λαδακι..
Από την άλλη το getz, εργάτης ναι αλλά καίει το λαδακι του, από μηχανολογικά προβλήματα είχε μόνο ένα θεματακι που λύθηκε με τους κυλίνδρους αλλά μας έχει φάει πολλά χρήματα σε πράγματα στο κάτω μέρος γιατί σάπισαν σιγά σιγά (πχ γέφυρα).
Δεν έχω λόγο να υποστηρίξω την Volkswagen, δεν με ενδιαφέρει δηλαδή.
Εγώ που είμαι άσχετος όπως και πολλοί άλλοι βεβαίως μάλλον θεωρούμε ότι η Volkswagen ειναι καλή και αξιόπιστη εταιρεία πάντως. Η Toyota επίσης στο μυαλό μου είναι αξιόπιστη όπως μάλλον και σε όλους τους Έλληνες.
Για τον περισσότερο κόσμο, τους καταναλωτές δηλαδή στην τελική,ειναι άγνωστες λέξεις το TSI, το FSI, το βολάν διπλής μάζας και ούτω καθεξής.
Κι εγώ όλα αυτά τα μαθαίνω και τα ψάχνω επειδή θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο και κάνω την έρευνα μου. Άλλος στη θέση μου δεν θα το έκανε κατά πάσα πιθανότητα.Έχω ακούσει 32056926 απόψεις και σέβομαι κάθε άποψη από αυτές, αλλά τους δογματικούς ανθρώπους δεν τους καταλαβαίνω. Ειλικρινά. Για παράδειγμα εγώ μπορώ να δεχτώ ότι μια εταιρεία μπορεί να βγάλει ένα καταπληκτικό μοντέλο και να έχει βγάλει και άλλα 3 μάπα. Θα το αναγνωρίσω όμως.
Είχα βάλει στο μάτι κάποια μοντέλα, το puma το t-roc και κάνα δυο ακόμα. Μπήκα στις ομάδες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων και διάβασα. Σε όλα υπάρχουν παράπονα. Μπορώ να πω πχ ότι στο puma που υπήρχε και ο μεγαλύτερος ενθουσιασμός, είδα και τα περισσότερα ενδεχομένως θεματακια να βγαίνουν (μπαταρία, κακή ποιότητα υλικών κτλ)
Καθιστά αυτό το puma και την Ford, αποτυχημένη; Κάθε άλλο... Μάλλον στην εποχή που ζούμε δυστυχώς όλα είναι αναλώσιμα και τα αυτοκίνητα επίσης.