-
Προσωπικά εγώ έχω δύο παλιά αυτοκίνητα. Ένα Peugeot 307 του 2003 και ένα Hyundai getz του 2006. Το Peugeot το έχω από το 2012. Έχει κάψει 3-4 φορές φλάντζα, έχει θέμα με τα ηλεκτρολογικά, με τους αισθητήρες κτλ. Μέσα το αυτοκίνητο για την εποχή μοιάζει σύγχρονο. Έχει καλά πλαστικά, όμορφο εσωτερικό αλλά τι να το κάνεις... Φυσικά καίει και λαδακι..
Από την άλλη το getz, εργάτης ναι αλλά καίει το λαδακι του, από μηχανολογικά προβλήματα είχε μόνο ένα θεματακι που λύθηκε με τους κυλίνδρους αλλά μας έχει φάει πολλά χρήματα σε πράγματα στο κάτω μέρος γιατί σάπισαν σιγά σιγά (πχ γέφυρα).
Δεν έχω λόγο να υποστηρίξω την Volkswagen, δεν με ενδιαφέρει δηλαδή.
Εγώ που είμαι άσχετος όπως και πολλοί άλλοι βεβαίως μάλλον θεωρούμε ότι η Volkswagen ειναι καλή και αξιόπιστη εταιρεία πάντως. Η Toyota επίσης στο μυαλό μου είναι αξιόπιστη όπως μάλλον και σε όλους τους Έλληνες.
Για τον περισσότερο κόσμο, τους καταναλωτές δηλαδή στην τελική,ειναι άγνωστες λέξεις το TSI, το FSI, το βολάν διπλής μάζας και ούτω καθεξής.
Κι εγώ όλα αυτά τα μαθαίνω και τα ψάχνω επειδή θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο και κάνω την έρευνα μου. Άλλος στη θέση μου δεν θα το έκανε κατά πάσα πιθανότητα.Έχω ακούσει 32056926 απόψεις και σέβομαι κάθε άποψη από αυτές, αλλά τους δογματικούς ανθρώπους δεν τους καταλαβαίνω. Ειλικρινά. Για παράδειγμα εγώ μπορώ να δεχτώ ότι μια εταιρεία μπορεί να βγάλει ένα καταπληκτικό μοντέλο και να έχει βγάλει και άλλα 3 μάπα. Θα το αναγνωρίσω όμως.
Είχα βάλει στο μάτι κάποια μοντέλα, το puma το t-roc και κάνα δυο ακόμα. Μπήκα στις ομάδες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων και διάβασα. Σε όλα υπάρχουν παράπονα. Μπορώ να πω πχ ότι στο puma που υπήρχε και ο μεγαλύτερος ενθουσιασμός, είδα και τα περισσότερα ενδεχομένως θεματακια να βγαίνουν (μπαταρία, κακή ποιότητα υλικών κτλ)
Καθιστά αυτό το puma και την Ford, αποτυχημένη; Κάθε άλλο... Μάλλον στην εποχή που ζούμε δυστυχώς όλα είναι αναλώσιμα και τα αυτοκίνητα επίσης.
Στην Ευρώπη, δεν ενδιαφέρονται τόσο, αγοράζουν και πουλάνε στα 5 χρόνια, δουλεύουν πολύ το leasing, στην Ελλάδα προφανώς αγοράζουμε με άλλα κριτήρια. Αυτά της τσέπης μας και καλά κάνουμε, πως αλλιώς θα γίνει άλλωστε;;
Ίσως αδιαφορούμε για την άνεση των πρώτων 4-5 χρόνων που μας παρέχουν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες και εκτιμούμε τη διάρκεια στο χρόνο που μας παρέχουν οι ασιατικές. (Αν αυτό ισχύει)
Αλλά ρε παιδιά, άλλο αυτό και άλλο η ποδόσφαιροποίηση των διαλόγων εδώ μέσα, ειδικά όταν πρόκειται για αυτοκίνητα του VAG.
Ειλικρινά, εμένα μου δημιουργεί την αίσθηση ότι κάποιοι έχετε εμμονή. Και ρωτώ, ποια είναι η αιτία που δικαιολογεί την εμμονή αυτή;
Πείτε μου και εμένα να με προστατεύσετε από το λάθος να αγοράσω το T-roc. -
Είχα αρκετά αυτοκίνητα του ομίλου Vag που είχα άμεσα ή έμμεσα (εταιρικά) στην κατοχή μου.
2 fabia, 4 Octavia, 1 Audi A4, 1 Skoda superb, 1 Seat Altea.Με διάφορους κινητήρες από τον τσέχικο, 1.4 με τον πλάγιο εκκεντροφόρο έως τον 1.8 tsi BZB.
Μπορώ να γράψω πολλά θετικά και άλλα τόσα αρνητικά.
Όταν χρειάστηκε στο Seat να βρεθεί και να διορθωθεί βλάβη στον κινητήρα, ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της Seat στην Θεσσαλονίκη σήκωσε τα χέρια ψηλά. Μεγάλο θέμα ο τοπικός αντιπρόσωπος για όλες τις μάρκες.
Το αυτοκίνητο ήταν στην επέκταση της εγγύησης (2+2 χρόνια μέσω ασφαλιστικής). Μετά από έναν μήνα αποφασίστηκε, το αυτοκίνητο να κατέβει στα κεντρικά της Seat στην Αθήνα για να εξεταστεί από την ασφαλιστική, (άλλο μεγάλο θέμα για συζήτηση) και αφού βρεθεί η βλάβη να επισκευαστεί στο κεντρικό συνεργείο στην Αθήνα.
Μιλώντας με φίλο που είχε στην κατοχή του 2 Audi, επέλεξα να πάω το αυτοκίνητο σε εξωτερικό συνεργείο, που ήταν εξειδικευμένο σε αυτοκίνητα Vag, και με δικό μου κόστος να δω πως θα επισκευαστεί.
Εκεί γνώρισα έναν άλλο κόσμο, με ιδιοκτήτες του συνεργείου που ήταν παντογνώστες επάνω στο αυτοκίνητο και ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που πίνανε νερό στο όνομα της Vag.
Βελτιώσεις, αναβαθμίσεις, καγκουριές, ότι ήθελες το έβρισκες.
Πληθώρα ανταλλακτικών, αξεσουάρ, βελτιώσεων από όλο τον πλανήτη.Αλλά το βασικό, μηχανικούς που ήξεραν, πρότειναν και βελτίωναν.
Στους ιδιοκτήτες δεν ενοχλούσε αν έπεφτε ένα παράθυρο, ή αν χαλούσε ένας αισθητήρας, αρκεί να επισκευαζότανε άμεσα.Και όταν μιλάμε για βελτιώσεις, δεν μιλάμε για μεμβράνες στα τζάμια ούτε για αξεσουάρ από το AliExpress. Από απλές αναβαθμίσεις κινητήρα, μέχρι μετατροπή δικίνητου σε τετρακίνητο.
Τελικά εξαρτάται τι θέλεις από το αυτοκίνητο σου, τι ανάγκες ή πάθη θέλεις να καλύψεις. Δεν είναι όλα ίδια, ούτε καλύπτουν όλες τις ανάγκες του καθενός.
Όπως και δεν υπάρχει καλύτερη ή χειρότερη επιλογή.
-
Αμα γράψω τι έχω τραβήξει με 3 VAg που είχα 1 BMW kai 1 ΜΙΝΙ θα σας λυθούν όλες οι απορίες.
Το θέμα είναι οτι χρειάζεται ενα ΣΚ για να ολοκληρώσω το τόμο.
Τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε. -
@georgekli13 said in Νέο VW Polo:
Προσωπικά εγώ έχω δύο παλιά αυτοκίνητα. Ένα Peugeot 307 του 2003 και ένα Hyundai getz του 2006. Το Peugeot το έχω από το 2012. Έχει κάψει 3-4 φορές φλάντζα, έχει θέμα με τα ηλεκτρολογικά, με τους αισθητήρες κτλ. Μέσα το αυτοκίνητο για την εποχή μοιάζει σύγχρονο. Έχει καλά πλαστικά, όμορφο εσωτερικό αλλά τι να το κάνεις... Φυσικά καίει και λαδακι..
Από την άλλη το getz, εργάτης ναι αλλά καίει το λαδακι του, από μηχανολογικά προβλήματα είχε μόνο ένα θεματακι που λύθηκε με τους κυλίνδρους αλλά μας έχει φάει πολλά χρήματα σε πράγματα στο κάτω μέρος γιατί σάπισαν σιγά σιγά (πχ γέφυρα).
Δεν έχω λόγο να υποστηρίξω την Volkswagen, δεν με ενδιαφέρει δηλαδή.
Εγώ που είμαι άσχετος όπως και πολλοί άλλοι βεβαίως μάλλον θεωρούμε ότι η Volkswagen ειναι καλή και αξιόπιστη εταιρεία πάντως. Η Toyota επίσης στο μυαλό μου είναι αξιόπιστη όπως μάλλον και σε όλους τους Έλληνες.
Για τον περισσότερο κόσμο, τους καταναλωτές δηλαδή στην τελική,ειναι άγνωστες λέξεις το TSI, το FSI, το βολάν διπλής μάζας και ούτω καθεξής.
Κι εγώ όλα αυτά τα μαθαίνω και τα ψάχνω επειδή θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο και κάνω την έρευνα μου. Άλλος στη θέση μου δεν θα το έκανε κατά πάσα πιθανότητα.Έχω ακούσει 32056926 απόψεις και σέβομαι κάθε άποψη από αυτές, αλλά τους δογματικούς ανθρώπους δεν τους καταλαβαίνω. Ειλικρινά. Για παράδειγμα εγώ μπορώ να δεχτώ ότι μια εταιρεία μπορεί να βγάλει ένα καταπληκτικό μοντέλο και να έχει βγάλει και άλλα 3 μάπα. Θα το αναγνωρίσω όμως.
Είχα βάλει στο μάτι κάποια μοντέλα, το puma το t-roc και κάνα δυο ακόμα. Μπήκα στις ομάδες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων και διάβασα. Σε όλα υπάρχουν παράπονα. Μπορώ να πω πχ ότι στο puma που υπήρχε και ο μεγαλύτερος ενθουσιασμός, είδα και τα περισσότερα ενδεχομένως θεματακια να βγαίνουν (μπαταρία, κακή ποιότητα υλικών κτλ)
Καθιστά αυτό το puma και την Ford, αποτυχημένη; Κάθε άλλο... Μάλλον στην εποχή που ζούμε δυστυχώς όλα είναι αναλώσιμα και τα αυτοκίνητα επίσης.
Στην Ευρώπη, δεν ενδιαφέρονται τόσο, αγοράζουν και πουλάνε στα 5 χρόνια, δουλεύουν πολύ το leasing, στην Ελλάδα προφανώς αγοράζουμε με άλλα κριτήρια. Αυτά της τσέπης μας και καλά κάνουμε, πως αλλιώς θα γίνει άλλωστε;;
Ίσως αδιαφορούμε για την άνεση των πρώτων 4-5 χρόνων που μας παρέχουν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες και εκτιμούμε τη διάρκεια στο χρόνο που μας παρέχουν οι ασιατικές. (Αν αυτό ισχύει)
Αλλά ρε παιδιά, άλλο αυτό και άλλο η ποδόσφαιροποίηση των διαλόγων εδώ μέσα, ειδικά όταν πρόκειται για αυτοκίνητα του VAG.
Ειλικρινά, εμένα μου δημιουργεί την αίσθηση ότι κάποιοι έχετε εμμονή. Και ρωτώ, ποια είναι η αιτία που δικαιολογεί την εμμονή αυτή;
Πείτε μου και εμένα να με προστατεύσετε από το λάθος να αγοράσω το T-roc.Δεν ξέρω πόσο καιρό είσαι στο forum. Προφανώς όχι πολύ για να σου δημιουργούνται τέτοιες απορίες. Δεν θα μπω στον πειρασμό να σχολιάσω την άποψη των συνφορουμιτών για τα vag. Από τη μια δεν θα ήταν πρέπον, από την άλλη εννοείται ότι ο καθένας δικαιούται να έχει την άποψή του.
Η μοναδική μου συμβουλή είναι ότι αυτό το forum δεν είναι κατάλληλο για να διαμορφώσεις άποψη για τα vag. Θα σου πρότεινα να ανατρέξεις σε πιο εξειδικευμένες πηγές πληροφόρησης στο internet, πρωτίστως για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που θες να αγοράσεις και δευτερευόντως αν θες να ενημερωθείς για τα vag γενικότερα.
Μια ακόμα καλή εικόνα θα αποκτήσεις κοιτώντας τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στο δρόμο γύρω σου. Ο κόσμος δεν πετάει τα λεφτά του όταν αγοράζει αυτοκίνητα και δεν υπάρχει κάποιος εδώ στο forum που να κατέχει την απόλυτη αλήθεια σε σχέση με τους υπόλοιπους ανθρώπους.
Εδώ μπορείς να διαβάσεις διθυράμβους για τα αυτοκίνητα που προτιμά η πλειοψηφία των συμμετεχόντων, που κατά κύριο λόγο είναι διάφορα ιαπωνικά.
Εφόσον ενδιαφέρεσαι για το T-Roc, πας σε ένα είδος και κατηγορία αυτοκινήτου που δεν έχει καμία σχέση με τις προτιμήσεις των εδώ συμμετεχόντων, που προβάλλουν πολύ υποδεέστερα αυτοκίνητα όπως π.χ. το vitara ή το yaris cross σαν εναλλακτικές επιλογές, με επιχειρήματα του τύπου δεν σπάει δεν χαλάει, ή είναι πιο οικονομικό στο καύσιμο.Στο τέλος-τέλος δικά σου είναι τα λεφτά, δικά σου και τα γούστα, μην περιμένεις από κανέναν άλλο να εγκρίνει ή να απορίψει την επιλογή σου για να αποφασίσεις.
-
Δεν αγόρασα ποτέ VW γιατί μηχανικοί σε εξειδικευμένα της μάρκας με απέτρεψαν παρόλο που ήμουν διατεθειμένος να δώσω και χρήμα για βελτιώσεις , στο παρατρίχα ήμουν να πάρω το GTI του 2005 .
Θυμάμαι τότε χαρακτηριστικά ο μηχανικός στην επίσημη VW στην Ρόδο με απέτρεψε σφόδρα για το Golf GT με την διπλή υπερτροφοδότηση . Για το GTI έλεγε ΟΚ ,τελικά βρέθηκε ελαφριά μεταχειρισμένο Mondeo St-220 που μου βγήκε 10 χιλιάρικα λιγότερα στην αρχή τα πέρναγα τα GTI αλλά μετα όταν άρχισαν να τα πειράζουν τον έπινα
Αλλα είχα καλλίτερη πιότητα ,ηλιοροφή ,xenon
-
@georgekli13 said in Νέο VW Polo:
Προσωπικά εγώ έχω δύο παλιά αυτοκίνητα. Ένα Peugeot 307 του 2003 και ένα Hyundai getz του 2006. Το Peugeot το έχω από το 2012. Έχει κάψει 3-4 φορές φλάντζα, έχει θέμα με τα ηλεκτρολογικά, με τους αισθητήρες κτλ. Μέσα το αυτοκίνητο για την εποχή μοιάζει σύγχρονο. Έχει καλά πλαστικά, όμορφο εσωτερικό αλλά τι να το κάνεις... Φυσικά καίει και λαδακι..
Από την άλλη το getz, εργάτης ναι αλλά καίει το λαδακι του, από μηχανολογικά προβλήματα είχε μόνο ένα θεματακι που λύθηκε με τους κυλίνδρους αλλά μας έχει φάει πολλά χρήματα σε πράγματα στο κάτω μέρος γιατί σάπισαν σιγά σιγά (πχ γέφυρα).
Δεν έχω λόγο να υποστηρίξω την Volkswagen, δεν με ενδιαφέρει δηλαδή.
Εγώ που είμαι άσχετος όπως και πολλοί άλλοι βεβαίως μάλλον θεωρούμε ότι η Volkswagen ειναι καλή και αξιόπιστη εταιρεία πάντως. Η Toyota επίσης στο μυαλό μου είναι αξιόπιστη όπως μάλλον και σε όλους τους Έλληνες.
Για τον περισσότερο κόσμο, τους καταναλωτές δηλαδή στην τελική,ειναι άγνωστες λέξεις το TSI, το FSI, το βολάν διπλής μάζας και ούτω καθεξής.
Κι εγώ όλα αυτά τα μαθαίνω και τα ψάχνω επειδή θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο και κάνω την έρευνα μου. Άλλος στη θέση μου δεν θα το έκανε κατά πάσα πιθανότητα.Έχω ακούσει 32056926 απόψεις και σέβομαι κάθε άποψη από αυτές, αλλά τους δογματικούς ανθρώπους δεν τους καταλαβαίνω. Ειλικρινά. Για παράδειγμα εγώ μπορώ να δεχτώ ότι μια εταιρεία μπορεί να βγάλει ένα καταπληκτικό μοντέλο και να έχει βγάλει και άλλα 3 μάπα. Θα το αναγνωρίσω όμως.
Είχα βάλει στο μάτι κάποια μοντέλα, το puma το t-roc και κάνα δυο ακόμα. Μπήκα στις ομάδες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων και διάβασα. Σε όλα υπάρχουν παράπονα. Μπορώ να πω πχ ότι στο puma που υπήρχε και ο μεγαλύτερος ενθουσιασμός, είδα και τα περισσότερα ενδεχομένως θεματακια να βγαίνουν (μπαταρία, κακή ποιότητα υλικών κτλ)
Καθιστά αυτό το puma και την Ford, αποτυχημένη; Κάθε άλλο... Μάλλον στην εποχή που ζούμε δυστυχώς όλα είναι αναλώσιμα και τα αυτοκίνητα επίσης.
Στην Ευρώπη, δεν ενδιαφέρονται τόσο, αγοράζουν και πουλάνε στα 5 χρόνια, δουλεύουν πολύ το leasing, στην Ελλάδα προφανώς αγοράζουμε με άλλα κριτήρια. Αυτά της τσέπης μας και καλά κάνουμε, πως αλλιώς θα γίνει άλλωστε;;
Ίσως αδιαφορούμε για την άνεση των πρώτων 4-5 χρόνων που μας παρέχουν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες και εκτιμούμε τη διάρκεια στο χρόνο που μας παρέχουν οι ασιατικές. (Αν αυτό ισχύει)
Αλλά ρε παιδιά, άλλο αυτό και άλλο η ποδόσφαιροποίηση των διαλόγων εδώ μέσα, ειδικά όταν πρόκειται για αυτοκίνητα του VAG.
Ειλικρινά, εμένα μου δημιουργεί την αίσθηση ότι κάποιοι έχετε εμμονή. Και ρωτώ, ποια είναι η αιτία που δικαιολογεί την εμμονή αυτή;
Πείτε μου και εμένα να με προστατεύσετε από το λάθος να αγοράσω το T-roc.Εμπειρία και παρατήρηση. Πολλοί εδώ ασχολούμαστε χρόνια με τα αυτοκίνητα και έχουμε δει πολλά. Ο καθένας διαμορφώνει άποψη ανάλογα τις εμπειρίες του, και δεν χαλάνε όλα τα αυτοκίνητα, κάποιος με Golf που δεν του έπαθε τίποτα λογικό να ξαναπάρει.
Οι δικές μου εμπειρίες μου λένε VW group/BMW/Mini, πολύ μακριά και αγαπημένοι. Απίστευτη ταλαιπωρία για πολλούς γνωστούς και φίλους. Έχω αναφέρει κάποια σε συγκεκριμένα ποστ. Αλλά επίσης και ο FCA δεν ήταν και ο καλύτερός μου, ενώ έχω δει πολλά και στα Renault γύρω μου, και έχω πάθει και με Ford, και έχω ξενερώσει και απίστευτα με Toyota που είχαμε.
Από την άλλη έχουμε στην οικογένεια Saxo/206/C3/2008 που δεν έχουν βγάλει το παραμικρό πρόβλημα, οπότε αντίστοιχα είμαστε θετικά προσκείμενοι, αλλά κάποια μοντέλα μεταχειρισμένα με συγκεκριμένους κινητήρες PSA δεν θα έπαιρνα ποτέ.
Με αυτά και με αυτά, όταν ψώνιζα τέλη 2019, Ιανουάριο του 2020, κοίταξα το πάντα (από μεταχειρισμένα έως καινούργια Β κ C suv κυρίως, ακόμη και Mini έκανα τέστ ντραιβ) αλλά περισσότερο ικανοποιητικά μου φάνηκαν τα PSA και τα Κορεάτικα.
Το T Roc μου φαίνεται από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία του, ειδικά μετά το fl. Αν έχεις καλή εμπειρία με VW, ή κακή με άλλους, προχώρησε, άλλωστε δεν το μοιράζεσαι το αυτοκίνητό σου, εσύ θα το πληρώσεις και θα το πάρεις!
-
@georgekli13 said in Νέο VW Polo:
Απλά αναρωτιέμαι αν η Volkswagen δεν ήταν γερμανική και δεν είχε ιδρυθεί από το ναζιστικό κόμμα, θα είχαμε όλη αυτή τη συζήτηση τώρα;
Δεν ξέρω...ο καθένας έχει διαφορετικά κριτήρια και λόγους. Εμένα δεν με απασχολεί το Γερμανικό, αξάλλου και τους Γερμανούς συμπαθώ και η BMW βγάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα (άσχετα από αξιοπιστία). Για εμένα άλλα είναι τα κριτήρια και ναι το 1ο μου αμάξι ήταν Golf II και τότε την θαύμαζα και την VW και την Audi.
-
@cirus said in Νέο VW Polo:
βουκεφάλας η VW και την είχαμε για Αστραχάν
Και για τους πιο "μυημένους" ....
Πλούταρχος- Κλάρα- Γκόλντεν Μπητς- Τιτανικός η VW...
Και την είχαμε για Μπάμπη Τζων- Κρισαίο- Αόρατο...
-
Και εγώ συμφωνώ ότι το παρόν forum είναι ακαταλληλο να μάθεις για τα vag.
Καλύτερα να μπει κάποιος στο vwforum.gr ή στο Audisportclub.gr να φριξει ελεύθερα με τα ατελείωτα προβλήματα,τη κατανάλωση λαδιού και τα λιωμένα πιστόνια τα dsg τους twincharger και τα υπόλοιπα "γνωστά" προβλήματα. -
Όταν λέμε ότι το παρόν forum είναι ακατάλληλο για τα vag, προφανώς εννoούμε τις απόψεις και τις προτροπές των μελών του. Tο ίδιο το forum δεν έχει τίποτα, αντιθέτως έχει πολύ ωραία γραφικά και είναι φιλικό στο χρήστη.
Τα site που ανέφερες έχουν πολλές πληροφορίες για τα παλιότερα μοντέλα της vw, αλλά μετά την έλευση του facebook έχουν αδρανοποιηθεί κάπως. Έχεις καιρό ν' ασχοληθείς φαίνεται και έχεις μείνεις στις εποχές των πρώτων tsi. Ανάλογης ποιότητας και αξιοπιστίας είναι φαντάζομαι και οι συμβουλές σου.
Οπότε θα πρότεινα στον υποψήφιο αγοραστή να εστιάσει στα ξένα forum για το T-roc και στο Ελληνικό στο facebook. -
-
@fanis75 said in Νέο VW Polo:
ακόμα καλύτερα για έγκυρες και αντικειμενικές πληροφορίες το vw.gr & vw.de.
Αν διαβάσεις τι μπινελίκια ρίχνουν στα Γερμανικά site οι Γερμανοί στις εταιρείες τους θα εκπλαγείς...
Μη νομίζεις ότι οι βελτιώσεις στα vag και στα άλλα Γερμανικά οφείλονται στη δική μας γκρίνια εδώ πέρα... -
@andya3 said in Νέο VW Polo:
@georgekli13 said in Νέο VW Polo:
Προσωπικά εγώ έχω δύο παλιά αυτοκίνητα. Ένα Peugeot 307 του 2003 και ένα Hyundai getz του 2006. Το Peugeot το έχω από το 2012. Έχει κάψει 3-4 φορές φλάντζα, έχει θέμα με τα ηλεκτρολογικά, με τους αισθητήρες κτλ. Μέσα το αυτοκίνητο για την εποχή μοιάζει σύγχρονο. Έχει καλά πλαστικά, όμορφο εσωτερικό αλλά τι να το κάνεις... Φυσικά καίει και λαδακι..
Από την άλλη το getz, εργάτης ναι αλλά καίει το λαδακι του, από μηχανολογικά προβλήματα είχε μόνο ένα θεματακι που λύθηκε με τους κυλίνδρους αλλά μας έχει φάει πολλά χρήματα σε πράγματα στο κάτω μέρος γιατί σάπισαν σιγά σιγά (πχ γέφυρα).
Δεν έχω λόγο να υποστηρίξω την Volkswagen, δεν με ενδιαφέρει δηλαδή.
Εγώ που είμαι άσχετος όπως και πολλοί άλλοι βεβαίως μάλλον θεωρούμε ότι η Volkswagen ειναι καλή και αξιόπιστη εταιρεία πάντως. Η Toyota επίσης στο μυαλό μου είναι αξιόπιστη όπως μάλλον και σε όλους τους Έλληνες.
Για τον περισσότερο κόσμο, τους καταναλωτές δηλαδή στην τελική,ειναι άγνωστες λέξεις το TSI, το FSI, το βολάν διπλής μάζας και ούτω καθεξής.
Κι εγώ όλα αυτά τα μαθαίνω και τα ψάχνω επειδή θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο και κάνω την έρευνα μου. Άλλος στη θέση μου δεν θα το έκανε κατά πάσα πιθανότητα.Έχω ακούσει 32056926 απόψεις και σέβομαι κάθε άποψη από αυτές, αλλά τους δογματικούς ανθρώπους δεν τους καταλαβαίνω. Ειλικρινά. Για παράδειγμα εγώ μπορώ να δεχτώ ότι μια εταιρεία μπορεί να βγάλει ένα καταπληκτικό μοντέλο και να έχει βγάλει και άλλα 3 μάπα. Θα το αναγνωρίσω όμως.
Είχα βάλει στο μάτι κάποια μοντέλα, το puma το t-roc και κάνα δυο ακόμα. Μπήκα στις ομάδες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων και διάβασα. Σε όλα υπάρχουν παράπονα. Μπορώ να πω πχ ότι στο puma που υπήρχε και ο μεγαλύτερος ενθουσιασμός, είδα και τα περισσότερα ενδεχομένως θεματακια να βγαίνουν (μπαταρία, κακή ποιότητα υλικών κτλ)
Καθιστά αυτό το puma και την Ford, αποτυχημένη; Κάθε άλλο... Μάλλον στην εποχή που ζούμε δυστυχώς όλα είναι αναλώσιμα και τα αυτοκίνητα επίσης.
Στην Ευρώπη, δεν ενδιαφέρονται τόσο, αγοράζουν και πουλάνε στα 5 χρόνια, δουλεύουν πολύ το leasing, στην Ελλάδα προφανώς αγοράζουμε με άλλα κριτήρια. Αυτά της τσέπης μας και καλά κάνουμε, πως αλλιώς θα γίνει άλλωστε;;
Ίσως αδιαφορούμε για την άνεση των πρώτων 4-5 χρόνων που μας παρέχουν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες και εκτιμούμε τη διάρκεια στο χρόνο που μας παρέχουν οι ασιατικές. (Αν αυτό ισχύει)
Αλλά ρε παιδιά, άλλο αυτό και άλλο η ποδόσφαιροποίηση των διαλόγων εδώ μέσα, ειδικά όταν πρόκειται για αυτοκίνητα του VAG.
Ειλικρινά, εμένα μου δημιουργεί την αίσθηση ότι κάποιοι έχετε εμμονή. Και ρωτώ, ποια είναι η αιτία που δικαιολογεί την εμμονή αυτή;
Πείτε μου και εμένα να με προστατεύσετε από το λάθος να αγοράσω το T-roc.Δεν ξέρω πόσο καιρό είσαι στο forum. Προφανώς όχι πολύ για να σου δημιουργούνται τέτοιες απορίες. Δεν θα μπω στον πειρασμό να σχολιάσω την άποψη των συνφορουμιτών για τα vag. Από τη μια δεν θα ήταν πρέπον, από την άλλη εννοείται ότι ο καθένας δικαιούται να έχει την άποψή του.
Η μοναδική μου συμβουλή είναι ότι αυτό το forum δεν είναι κατάλληλο για να διαμορφώσεις άποψη για τα vag. Θα σου πρότεινα να ανατρέξεις σε πιο εξειδικευμένες πηγές πληροφόρησης στο internet, πρωτίστως για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που θες να αγοράσεις και δευτερευόντως αν θες να ενημερωθείς για τα vag γενικότερα.
Μια ακόμα καλή εικόνα θα αποκτήσεις κοιτώντας τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στο δρόμο γύρω σου. Ο κόσμος δεν πετάει τα λεφτά του όταν αγοράζει αυτοκίνητα και δεν υπάρχει κάποιος εδώ στο forum που να κατέχει την απόλυτη αλήθεια σε σχέση με τους υπόλοιπους ανθρώπους.
Εδώ μπορείς να διαβάσεις διθυράμβους για τα αυτοκίνητα που προτιμά η πλειοψηφία των συμμετεχόντων, που κατά κύριο λόγο είναι διάφορα ιαπωνικά.
Εφόσον ενδιαφέρεσαι για το T-Roc, πας σε ένα είδος και κατηγορία αυτοκινήτου που δεν έχει καμία σχέση με τις προτιμήσεις των εδώ συμμετεχόντων, που προβάλλουν πολύ υποδεέστερα αυτοκίνητα όπως π.χ. το vitara ή το yaris cross σαν εναλλακτικές επιλογές, με επιχειρήματα του τύπου δεν σπάει δεν χαλάει, ή είναι πιο οικονομικό στο καύσιμο.Στο τέλος-τέλος δικά σου είναι τα λεφτά, δικά σου και τα γούστα, μην περιμένεις από κανέναν άλλο να εγκρίνει ή να απορίψει την επιλογή σου για να αποφασίσεις.
ρε συ αντυ διαβαζω καλα?
υποδεεστερο ενα βιταρα σε σχεση με το Τ-chrepi
αν ειναι δυνατον! -
@andya3 said in Νέο VW Polo:
Όταν λέμε ότι το παρόν forum είναι ακατάλληλο για τα vag, προφανώς εννoούμε τις απόψεις και τις προτροπές των μελών του. Tο ίδιο το forum δεν έχει τίποτα, αντιθέτως έχει πολύ ωραία γραφικά και είναι φιλικό στο χρήστη.
Τα site που ανέφερες έχουν πολλές πληροφορίες για τα παλιότερα μοντέλα της vw, αλλά μετά την έλευση του facebook έχουν αδρανοποιηθεί κάπως. Έχεις καιρό ν' ασχοληθείς φαίνεται και έχεις μείνεις στις εποχές των πρώτων tsi. Ανάλογης ποιότητας και αξιοπιστίας είναι φαντάζομαι και οι συμβουλές σου.
Οπότε θα πρότεινα στον υποψήφιο αγοραστή να εστιάσει στα ξένα forum για το T-roc και στο Ελληνικό στο facebook.Ενώ οι δικές σου συμβούλές είναι αντικειμενικές και αξιόπιστες δηλαδή?Προφανώς είσαι προκατειλημένος ενω απο οτι φαίνεται δεν εχεις και πολλές γνώσεις .
-
Διαβαζοντας την τοπουθετηση του αντια, να του πω ενα ευχαριστω. Σε μια μερα που ειμαι στα κατω μου το κειμενο αυτο με εκανε να γελασω. Πολυ ομως. Υποδεεστερη η παπαρα απο το Τ ροκ δεν ειναι με την καμια. Παπαρα ναι αλλα ως εκει.
-
Ότι πείτε βρε παιδιά, χαλάω εγώ χατίρια?
Έτσι κι αλλιώς στον υποψήφιο αγοραστή απευθύνθηκα για να ξέρει που στέκεται. Οι δικές σας απόψεις είναι γνωστές και μη εξαιρετέες... -
Τις λιγότερες βλάβες μου τις έχουν παρουσιάσει τα VW aka κουβάγκεν. Ίσως να οφείλεται στο ότι δεν είχα ποτέ κανένα στην κατοχή μου..
-
Ξεκίνησες με τη λέξη κουβά (-γκεν) και νόμιζα ότι θα μιλήσεις για Γιαπωνέζικα. Μου την έφερες...
-
@andya3 said in Νέο VW Polo:
Ξεκίνησες με τη λέξη κουβά (-γκεν) και νόμιζα ότι θα μιλήσεις για Γιαπωνέζικα. Μου την έφερες...
θα έλεγε κουβαλαμούρα ή κουβαγιονάρα νομίζω andyσαν
-
ん に ち konnichiwa (χαιρετίσματα...)
Νέο VW Polo