-
Test drive πες καλύτερα γιατί το crash test δεν ακούγεται και πολύ ευχάριστο….
-
Βασικά...Καλημερα σας.
Να μοιραστω μαζι σας μια ιστορια...
Προσφατα ειχα βαλει το αμαξι σε αγγελια σε μια τιμη που δεν ηταν "λογική".
Αν ανατρεξετε(που δεν θα το κανετε) σε παλιοτερα ποστ αναφερω τι τιμη που το ειχα αγορασει.
Το εδινα με κερδος 2.700 Ευρα.
Ε λοιπον με πηρε καποιος, και μου το ζητουσε ....
..Το καλυτερο ηταν οτι βιαζοταν κιολας.........να μην τα πολυλογω, μου μπηκε οντως η ιδεα να τ δωσω αλλα οταν βγηκα στην αγορα ειδα,οτι για να παρω κατι αντιστοιχο, θελω τουλαχιστον 37.000, αλλαξα γνωμη.
Τελικα δεν το εδωσα και εβγαλα και την αγγελια.
....Τιγκουαν Αγαπη μου.... -
@costasbab said in Nέο VW Tiguan:
Βασικά...Καλημερα σας.
Να μοιραστω μαζι σας μια ιστορια...
Προσφατα ειχα βαλει το αμαξι σε αγγελια σε μια τιμη που δεν ηταν "λογική".
Αν ανατρεξετε(που δεν θα το κανετε) σε παλιοτερα ποστ αναφερω τι τιμη.
Το εδινα με κερδος 2.700 Ευρα.
Ε λοιπον με πηρε καποιος, και μου το ζητουσε ....
..Το καλυτερο ηταν οτι βιαζοταν κιολας.........να μην τα πολυλογω, μου μπηκε οντως η ιδεα να τ δωσω αλλα οταν βγηκα στην αγορα ειδα,οτι για να παρω κατι αντιστοιχο, θελω τουλαχιστον 37.000, αλλαξα γνωμη.
Τελικα δεν το εδωσα και εβγαλα και την αγγελια.
....Τιγκουαν Αγαπη μου....Μα ένας απο τους λόγους που έχουν φτάσει τα μεταχειρισμένα σε αυτές τις τιμές , είναι επειδή έχουν ακριβύνει όλα .
Εγώ το δικό μου Leon το πήρα περίπου 24500 , τώρα έχει 30000.
Αν κρατήσουμε την λογική ότι όταν πουλάς κάτι σχετικά φρέσκο θέλεις ένα λίγο καλύτερο απο το δικό σου τότε πάμε στα 32000-35000ε .
Θες 10 με 15 χιλιάρικα επάνω για να πεις ότι παίρνεις κάτι λίγο καλύτερο απο αυτό που έχεις -
Σε 6 μήνες θα βγει το καινούργιο και θα αρχίσει ο κατήφορος. Σε 5 χρόνια θα έχεις χάσει το 50% των χρημάτων σου, οπότε η χαρά πρόσκαιρη. Μάλλον θα ψάχνεσαι πως θα ξαναμαζεψεις 30Κ να πάρεις κάτι νέο.
-
Οταν το αλλαξω θα εχουν μεγαλωσει τα παιδια... δεν θα ακολουθουν,θα παρω ενα μτχ να κανω την δουλεια μου, και θα παρω στα παιδια κανενα ηλεκτρικο cabrio να βγαζουν και γουστα..
-
Οτιδήποτε νέο θα διατηρήσει μεγάλο ποσοστό της αξίας του τουλάχιστον μέχρι να βγει η νέα γενιά. Οπότε καλύτερα να περιμένει κανείς.
-
Με ελαφρως χιουμοριστικη διαθεση αν δειτε τις φωτο του καινουργιου που κυκλοφορουν, μονο να ανεβει η τιμη του τωρινου μοντελλου σαν μεταχειρισμενο γινεται.
-
Μετα από δυο χρόνια αποφάσισα να του κάνω ένα στάδιο προστασίας του αυτοκίνητου , έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος γιατί είχα κάνει κάτι άσχημες θαμπάδες σε ένα σημείο στο καπό από τρίψιμο κουτσουλιάς τα οποία ευτυχώς μου τα εξαφάνισε που για μένα ήταν το βασικότερο, έχουν μείνει κάτι ελάχιστες αράχνες και κηλίδες από άλατα τα οποία μετα δυσκολίας τα παρατηρεί κάποιος πλέον και τα οποία όπως μου εξήγησε ο άνθρωπος που το πήγα μόνο με την εργασία για κεραμική επίστρωση θα τα εξαφανίσει και αυτά τελείως κάτι που το σκέφτομαι με την νέα χρόνια μαζί με κεραμικές’’XPEL Prime’’ μεμβράνες , αν δεν κάνω λάθος , στα παράθυρα …και έτσι όμως το αυτοκίνητο δείχνει σχεδόν αν όχι σαν καινούργιο πιστεύω. Όσο αφορά και το αυτοκίνητο σαν αυτοκίνητο είμαι μια χαρά , με σχετικά ελάχιστα χλμ. βέβαια έως τώρα , αλλά κανένα απολύτως πρόβλημα.
-
@dettol said in Nέο VW Tiguan:
Λοιπον, γατε και οποιος αλλος ενδιαφερεται, το map pack δεν εχει ραδιοσταθμους μεσα. Απο το λινκ που παραθετω κατεβαστω το αρχειο χρησιμοποιησα εγω και καποια στιγμη ελπιζω να ξαναβρουμε αρχειο με τετοια μορφη πιο καινουριο.
http://www.mediafire.com/file/fltzwi8dt4wn5on/GRE_20200331.zip/file
Καλημέρα. Μήπως υπάρχει η δυνατότητα να ξανανεβάσεις το αρχείο γιατί πλέον δεν υπάρχει?
Ευχαριστώ πολύ
-
@georgek69 said in Nέο VW Tiguan:
@dettol said in Nέο VW Tiguan:
Λοιπον, γατε και οποιος αλλος ενδιαφερεται, το map pack δεν εχει ραδιοσταθμους μεσα. Απο το λινκ που παραθετω κατεβαστω το αρχειο χρησιμοποιησα εγω και καποια στιγμη ελπιζω να ξαναβρουμε αρχειο με τετοια μορφη πιο καινουριο.
http://www.mediafire.com/file/fltzwi8dt4wn5on/GRE_20200331.zip/file
Καλημέρα. Μήπως υπάρχει η δυνατότητα να ξανανεβάσεις το αρχείο γιατί πλέον δεν υπάρχει?
Ευχαριστώ πολύ
το εψαξα και για προσωπικη χρηση πριν 6-9 μηνες, αλλα το εχω χασει δυστυχως.
-
Θα το αγοράζατε τώρα με απαλλαγή τέλους ταξινόμησης, ξέροντας ότι το νέο Tiguan θα πωλείται στην Ελλάδα σε λίγες μέρες αλλά αρκετά πιο ακριβά και με μικρότερη απαλλαγή καθώς θα είναι mild hybrid;
Με την έκπτωση των 2.500€, οι τιμές για ετοιμοπαράδοτα 1.5 DSG 150hp είναι 29k για Life και 31,5k για R Line με καλούτσικα δώρα όπως συναγερμός και δύο σέρβις. Ειδικά στην R Line το όφελος λόγω απαλλαγής είναι αρκετά καλό, περίπου 8k.
Σκέφτομαι ότι αν περιμένω το νέο, θα βγαίνει τουλάχιστον 4-5k περισσότερο από το απερχόμενο μοντέλο συν πιθανό χρόνο αναμονής για παράδοση.
-
Ναι θα το αγόραζα. Σε αυτήν την τιμή και όλο το πακέτο είναι super.
-
Βέβαια, for the record, μιλάμε για αμαξι που βγήκε το 2016, πήρε F/L το 2020, ενώ μετράμε 2024 (και τη δείχνει την ηλικία του).. Εξαρτάται ποσό ανάγκη έχεις για αυτοκίνητο, πάντως αν κοιτούσα για αυτοκίνητα του ομίλου θα έβλεπα και το Formentor, καλοξοπλισμενο με παρόμοια χαρακτηριστικά, νεότερο, για χώρους δεν ξέρω.
-
Γνωρίζω ότι είναι παλιό μοντέλο και κάπως παλιά γραμμή. Εχει όμως συστήματα (acc κ.λπ.) και ποιότητα που δεν έχουν αρκετά καινούρια. Εντούτοις, βλέποντας και το νέο μοντέλο που έρχεται, δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι πολύ πιο όμορφο το νεότερο, σίγουρα όμως θα το δούμε αρκετά. Αλλωστε η VW είναι γνωστή για τις συντηρητικές γραμμές της.
Λόγω τριών τέκνων, απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο χώρος αποσκευών να υπερβαίνει τα 500 λίτρα (ιδανικά να είναι κοντά στα 600), επομένως το Formentor, όπως και αρκετά άλλα, έχουν αποκλειστεί.
-
@libitas said in Nέο VW Tiguan:
Γνωρίζω ότι είναι παλιό μοντέλο και κάπως παλιά γραμμή. Εχει όμως συστήματα (acc κ.λπ.) και ποιότητα που δεν έχουν αρκετά καινούρια. Εντούτοις, βλέποντας και το νέο μοντέλο που έρχεται, δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι πολύ πιο όμορφο το νεότερο, σίγουρα όμως θα το δούμε αρκετά. Αλλωστε η VW είναι γνωστή για τις συντηρητικές γραμμές της.
Λόγω τριών τέκνων, απαραίτητη προυπόθεση είναι ο χώρος αποσκευών να υπερβαίνει τα 500 λίτρα (ιδανικά να είναι κοντά στα 600), επομένως το Formentor δεν πληροί αυτήν την προυπόθεση.
παρε οπωσδηποτε την επεκταση εγγυησης των 2 ετων, για να εχεις, οσο ειναι δυνατον το κεφαλι σου ησυχο. Ο χωρος αποσκευων ειναι καλος, οπως επισης και αυτος των πισω επιβατων. Η εκδοση r-line ποτε δεν με γοητευσε, καθως (οταν αγορασα εγω τουλαχιστον το 2019) δεν προσφερε κατι επιπλεον εκτος απο αισθητικες βελτιωσεις Νομιζω ειχε και 19αρες ζαντες, που αυξανουν την καταναλωση.
-
Τα παιδιά κάθονται χωρίς καθισματακια? Είναι και 3 όποτε δύσκολο να είναι όλα έτσι. Λογικά ούτε στο Τιγκ χωράνε.
Αν όχι και απλά σε ενδιαφέρει ο χώρος αποσκευών μόνο εγώ θα κοιτούσα να αγοράσω κάτι που μου αρέσει και για τις δύσκολες καταστάσεις (ταξίδια) θα έβαζα μπαγκαζιερα οροφής να ξεμπερδευα. Κάποια στιγμή η ανάγκη για τρελό χώρο αποσκευών θα τελειώσει και θα μείνει και η χαρά της οδήγησης. Εκτός και αν μιλάμε να το αλλάξεις σε 5-6 χρόνια πάλι.
Πχ το Φορμεντορ είναι πολυ πιο ωραίο αυτοκίνητο στα μάτια μου αλλά χωρίς να έχω ψάξει αναλυτικά τους εξοπλισμούς μεταξύ τους. -
Είχα το ίδιο δίλημμα τον περασμένο Δεκέμβριο.
Είχα κλείσει ένα Tiguan R-LINE σε λευκό χρώμα στα 37500€ (30000€ αναπηρικό), αλλά το ακύρωσα όταν είδα ότι έρχεται το καινούργιο και πήρα το T-roc.
Βλέποντας τις τιμές του νέου στην Γερμανία, θεωρώ ότι δεν θα είναι 4-5000€ ακριβότερο το καινούργιο μοντέλο. Εμένα μου έλεγαν το Δεκέμβρη στην Karenta ότι θα κοστίζει 36000€ και έδιναν το παλιό 32500€ μετά από έκπτωση 3000€, οπότε υπολόγισε ότι το νέο θα πωλείται όσο το παλιό τώρα, αλλά χωρίς την έκπτωση των 2500€. Ήδη από Ιανουάριο το παλιό R-LINE ανέβηκε 2000€.
Εγώ θα ρίσκαρα και θα περίμενα το νέο μοντέλο.
Για γρήγορη παράδοση, φρόντισε να παραγγείλεις αμέσως μόλις ανακοινωθούν τιμές για να παραλάβεις από τα πρώτα που θα έρθουν Ελλάδα.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πλέον η εγγύηση είναι 4 χρόνια για όλα τα αυτοκίνητα της VW. Βασικός λόγος που κλίνω στην επιλογή του είναι η ευρυχωρία του. Μπήκα σε 5-6 της κατηγορίας του, κανένα δεν ήταν τόσο άνετο. Μόνο το Kodiaq αλλά είναι άλλη κατηγορία και το απέκλεισα καθώς το μήκος του είναι απαγορευτικό.
Τα παιδιά είναι σε παιδικά καθίσματα αλλά ήδη το μεγάλο (σχεδόν 8 ετών) ξεκίνησε αναγκαστικά να κάθεται σε booster.
-
@a-d-p said in Nέο VW Tiguan:
Είχα το ίδιο δίλημμα τον περασμένο Δεκέμβριο.
Είχα κλείσει ένα Tiguan R-LINE σε λευκό χρώμα στα 37500€ (30000€ αναπηρικό), αλλά το ακύρωσα όταν είδα ότι έρχεται το καινούργιο και πήρα το T-roc.
Βλέποντας τις τιμές του νέου στην Γερμανία, θεωρώ ότι δεν θα είναι 4-5000€ ακριβότερο το καινούργιο μοντέλο. Εμένα μου έλεγαν το Δεκέμβρη στην Karenta ότι θα κοστίζει 36000€ και έδιναν το παλιό 32500€ μετά από έκπτωση 3000€, οπότε υπολόγισε ότι το νέο θα πωλείται όσο το παλιό τώρα, αλλά χωρίς την έκπτωση των 2500€. Ήδη από Ιανουάριο το παλιό R-LINE ανέβηκε 2000€.
Εγώ θα ρίσκαρα και θα περίμενα το νέο μοντέλο.
Για γρήγορη παράδοση, φρόντισε να παραγγείλεις αμέσως μόλις ανακοινωθούν τιμές για να παραλάβεις από τα πρώτα που θα έρθουν Ελλάδα.
Ναι αλλά αν πεις ότι επιλέγω R Line, η διαφορά με την αντίστοιχη R Line θα είναι σίγουρα μεγάλη. Πρέπει να συγκρίνουμε όσο το δυνατόν ίδιες εκδόσεις. Το ότι τώρα παίρνω με 31,5k R Line και στο νέο μοντέλο θα παίρνω με 34k (ίσως) τη Life δεν είναι το ίδιο.
Σίγουρα μετράει το ότι είναι νέο μοντέλο και το παλιό θα απαξιωθεί αλλά δεν αλλάζω αυτοκίνητα συχνά, θα το κρατήσω σίγουρα για 10-15 χρόνια.
-
@dettol said in Nέο VW Tiguan:
@libitas said in Nέο VW Tiguan:
Γνωρίζω ότι είναι παλιό μοντέλο και κάπως παλιά γραμμή. Εχει όμως συστήματα (acc κ.λπ.) και ποιότητα που δεν έχουν αρκετά καινούρια. Εντούτοις, βλέποντας και το νέο μοντέλο που έρχεται, δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι πολύ πιο όμορφο το νεότερο, σίγουρα όμως θα το δούμε αρκετά. Αλλωστε η VW είναι γνωστή για τις συντηρητικές γραμμές της.
Λόγω τριών τέκνων, απαραίτητη προυπόθεση είναι ο χώρος αποσκευών να υπερβαίνει τα 500 λίτρα (ιδανικά να είναι κοντά στα 600), επομένως το Formentor δεν πληροί αυτήν την προυπόθεση.
παρε οπωσδηποτε την επεκταση εγγυησης των 2 ετων, για να εχεις, οσο ειναι δυνατον το κεφαλι σου ησυχο. Ο χωρος αποσκευων ειναι καλος, οπως επισης και αυτος των πισω επιβατων. Η εκδοση r-line ποτε δεν με γοητευσε, καθως (οταν αγορασα εγω τουλαχιστον το 2019) δεν προσφερε κατι επιπλεον εκτος απο αισθητικες βελτιωσεις Νομιζω ειχε και 19αρες ζαντες, που αυξανουν την καταναλωση.
Κάτι ουσιαστικό δεν έχει, εκτός από στάνταρ ψηφιακά όργανα, IQ led φώτα, άλλες ταπετσαρίες και μπροστινά καθίσματα και τις υπόλοιπες αισθητικές αλλαγές που αναφέρεις. Εμένα μου αρέσουν τα R line
VW Tiguan 2016