-
This post is deleted! -
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλά το να δώσει κάποιος το 2008 και να πάρει το γκόλφ το οποίο έχει όσα περιγράφει το σχόλιο, ή ακόμα καλύτερα το σίντ, μόνο για τον πρωταθλητή στον παιχνίδι της αυτοκαταστροφής....
Για το γκολφ που είναι καλύτερο κλπ γελάνε όλες οι λευκές κάλτσες αγκαλιά με τα πέδιλα. Για το γκόλφ 8 που είναι το ίδιο με το 1 που είχα αγοράσει το 1976...
Το δε σίντ το καταργεί και το κάνει σουβ. Και ο άλλος θα δώσει το πρώτο σε πωλήσεις σούβ...Αμ το άλλο , ότι είσαι πρίμιουμ και λεφτάς επειδή έχεις ένα χρέπι 10-15 χρόνων....
Αν περάσει την 3ετία, ούτε στα μπουζούκια δεν σε βάζουνε. Αντε 5ετία για αυτά με τις δεύτερες φίρμες...
10ετία σε σκυλάδικο της Εθνικής και αν...
Η μούρη που πουλάει ο φτωχός με το Χ5 δεκαετίας-δεκαπενταετίας, το Χ από το Χρέπι,, είναι στην απέναντι φτωχή που παρκάρει το αρχαίο της αμάξι 3 στενά από το μαγαζί και έρχεται με τα πόδια...
Είχα ένα γνωστό μου ζευγάρι τέτοιο που παντρεύτηκαν γιατί ο ένας νόμιζε για τον άλλον ότι ήταν πλούσιος...
Οταν έμαθαν την αλήθεια, ήταν έγκυος η κοπέλα, αλλά σε λίγα χρονάκια χώρισαν γιατί η φτώχεια με λαμέ φόρεμα δεν αντέχεται...
Αυτή η ιστορία με το παλιό ακριβό αμάξι, την έλεγαν πολλοί κάποτε.
Θα νομίζουν ότι το έχω από καινούργιο, έλεγαν...
Αρα θα λένε ότι φτώχυνες και δεν μπορείς να το αλλάξεις του απαντούσα και σκύλιαζε...
Για πες, ποιο ειναι πιο "χρεπι", 5αρα bmw 15ετιας καλοσυντηρημενη προφανως ή σημερινο corolla του κουτιου? Οχι τιποτ'αλλο απλα γιατι μιλας σε τοσα ποστς για χρεπια και δεν εχω καταλαβει ακομα ποιο ειναι το κριτηριο σου.
Παντως οποιος διαλεγε αναμεσα σε Ε60 και κορολα σημερινο το δευτερο, αν υποθεσουμε οτι δεν ειχε αποκλειστικο κριτηριο το να παει οσο γινεται πιο φτηνα στη δουλεια ή το χωριο του, τοτε καλυτερα να'παιρνε το λεωφορειο ή ταξι γιατι απο αμαξια δεν...Για'μενα παντως χρεπι ειναι το ασυντηρητο αμαξι, ειτε πιο καινουριο ειτε παλαιοτερο. Και 30 ετων να'ναι ενα αμαξι, αν ειναι στην πενα χρεπι δεν θα το πω ποτε.
Μάλλον εννοείται διαφορετικά τον όρο χρεπι.
Εγώ θα ήθελα να σε ρωτήσω
ποιο αμάξι θα εμπιστευοσουν για ταξίδι 5000χλμ.
Ένα X5 15ετιας με 250χιλ χλμ ή ένα corolla καινούργιο ; -
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλά το να δώσει κάποιος το 2008 και να πάρει το γκόλφ το οποίο έχει όσα περιγράφει το σχόλιο, ή ακόμα καλύτερα το σίντ, μόνο για τον πρωταθλητή στον παιχνίδι της αυτοκαταστροφής....
Για το γκολφ που είναι καλύτερο κλπ γελάνε όλες οι λευκές κάλτσες αγκαλιά με τα πέδιλα. Για το γκόλφ 8 που είναι το ίδιο με το 1 που είχα αγοράσει το 1976...
Το δε σίντ το καταργεί και το κάνει σουβ. Και ο άλλος θα δώσει το πρώτο σε πωλήσεις σούβ...Αμ το άλλο , ότι είσαι πρίμιουμ και λεφτάς επειδή έχεις ένα χρέπι 10-15 χρόνων....
Αν περάσει την 3ετία, ούτε στα μπουζούκια δεν σε βάζουνε. Αντε 5ετία για αυτά με τις δεύτερες φίρμες...
10ετία σε σκυλάδικο της Εθνικής και αν...
Η μούρη που πουλάει ο φτωχός με το Χ5 δεκαετίας-δεκαπενταετίας, το Χ από το Χρέπι,, είναι στην απέναντι φτωχή που παρκάρει το αρχαίο της αμάξι 3 στενά από το μαγαζί και έρχεται με τα πόδια...
Είχα ένα γνωστό μου ζευγάρι τέτοιο που παντρεύτηκαν γιατί ο ένας νόμιζε για τον άλλον ότι ήταν πλούσιος...
Οταν έμαθαν την αλήθεια, ήταν έγκυος η κοπέλα, αλλά σε λίγα χρονάκια χώρισαν γιατί η φτώχεια με λαμέ φόρεμα δεν αντέχεται...
Αυτή η ιστορία με το παλιό ακριβό αμάξι, την έλεγαν πολλοί κάποτε.
Θα νομίζουν ότι το έχω από καινούργιο, έλεγαν...
Αρα θα λένε ότι φτώχυνες και δεν μπορείς να το αλλάξεις του απαντούσα και σκύλιαζε...
Για πες, ποιο ειναι πιο "χρεπι", 5αρα bmw 15ετιας καλοσυντηρημενη προφανως ή σημερινο corolla του κουτιου? Οχι τιποτ'αλλο απλα γιατι μιλας σε τοσα ποστς για χρεπια και δεν εχω καταλαβει ακομα ποιο ειναι το κριτηριο σου.
Παντως οποιος διαλεγε αναμεσα σε Ε60 και κορολα σημερινο το δευτερο, αν υποθεσουμε οτι δεν ειχε αποκλειστικο κριτηριο το να παει οσο γινεται πιο φτηνα στη δουλεια ή το χωριο του, τοτε καλυτερα να'παιρνε το λεωφορειο ή ταξι γιατι απο αμαξια δεν...Για'μενα παντως χρεπι ειναι το ασυντηρητο αμαξι, ειτε πιο καινουριο ειτε παλαιοτερο. Και 30 ετων να'ναι ενα αμαξι, αν ειναι στην πενα χρεπι δεν θα το πω ποτε.
Σαφέστατα Κορόλλα σημερινή...
15 χρόνια πίσω, είχα εγώ την ML-350 καλύτερο αμάξι από την Χ5 πρώτης γενιάς, που ήταν φορτηγό, όπως και η ML πρώτης γενιάς, επίσης ήταν φορτηγό. Είχα και Γκράντ και γενικά τότε όλη η παρέα είχε Χ5, Καγιέν, Λέξους , Μέρκ και ένας Q7 και βέβαια πολλά Τζίπ.
Είχαμε και Χ3. Αμάξια με προβλήματα όλα, απλά ήταν λήζινγκ και τα πλήρωνε το λήζινγκ.
Προβλήματα στα κιβώτια από τον πρώτο χρόνο, οι μπέμπες είχαν χωρίς λόγο τις σκληρές αναρτήσεις, σπορ τις έλεγαν, του κώλου ήταν, που δεν μπορούσες να πας ένα άνετο ταξίδι, σε αντίθεση με την Μερκ.
Τα έχω ζήσει ως καινούργια λοιπόν, 87500, έκανε η δική μου Μέρκ, νόμιζα και εγώ ότι θα έπαιρνα δουλειές αν είχα τέτοια αμάξια, ήμουν και 40άρης, στην κρίση της μέσης ηλικίας. Γρήγορα κατάλαβα , ότι οι δουλειές έρχονται με άλλο τρόπο και όχι με ψευτοπουλμουρ...
Επίσης είχαμε και άνεση να μπαίνουμε στα μαγαζιά και να παίρνουμε σχεδόν ό,τι θέλαμε για τέστ ντράιβ ΣΚ.
Από αυτά που πήρα και ίσως την μοναδική μπέμπα που θα αγόραζα ήταν μία 645 που πραγματικά ίσιωνε τις στροφές του Διονύσου.
Αυτό όμως που είδα ήταν η γελοία ποιότητα κατασκευής που είχαν όλα ανεξαιρέτως τα ακριβά αμάξια, που έβγαζαν ακριβά προβλήματα από τους πρώτους μήνες. Εξαιρείται το Λέξους.
Κάποιοι που τα κράτησαν μέσα στην κρίση, ή τα είχαν πάρει μτχ, έμπλεξαν και 2-3 τα παράτησαν στις αντιπροσωπείες, γιατί βλάβες 7-8000 δεν είχαν να τις πληρώσουν.
Ξέρεις η δική μου η δουλειά γίνεται μία φορά και είναι χειροποίητη και δεν έχουμε παντού πιστοποιημένα υλικά, και δεν υπάρχουν πιστοποιημένοι τεχνίτες. Ετσι όποια βλάβη και αστοχία προκύψει την πληρώνω εγώ. Με αυτό τον τρόπο θα ήμουν ηλίθιος αν δεχόμουν αδιαμαρτύρητα τις βλάβες των ακριβών αυτοκινήτων και δεν τους έκραζα και μάλιστα από τον πρώτο χρόνο, όταν μιλάμε για βιομηχανικά προϊόντα, που φτιάχνονται σε εργοστάσια από πιστοποιημένα υλικά, πιστοποιημένους τεχνίτες ενίοτε και από ρομπότ σε χιλιάδες ίδια αντίτυπα.
Για αυτό λοιπόν, όποια βγάζουν βλάβες τα κράζουμε και τις γράφουμε.
Παλιότερα οι αγοραστές γερμανικών αυτοκινήτων δεν έλεγαν τα προβλήματα, μήπως χάσουν την μεταπώληση. Μετά με το λήζινγκ αυτό άλλαξε.
Για αυτό λοιπόν καινούργιο κορόλλα με εγγύηση 6ετίας, γιατί η δουλειά μας δεν είναι να συντηρούμε συνεργεία, αλλά να μας πηγαίνουν τα αμάξια στις κανονικές δουλειές μας.
-
@vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για να καταλάβουμε....
Προτείνεις στον dublin, όχι σε έναν τυχαίο αλλά στον dublin αυτοπροσώπως του αυτού του ιδίου...να πωλήσει το 2008 που σήμερα θα το αγόραζε 33.000 ευρώ αντί για 27-28 που το πηρε και να πάει να πάρει ένα γκολφ ακριβότερο από το 2008 που πήρε και που δεν είναι suv και δεν είναι diesel και όλα αυτά εν μέσω του δυσκολότερου χειμώνα από τον ΒΠΠ στην Ευρώπη.
Δεν έχω λόγια....
Ωχ λάθος !
Πλακιτσα πήγα να κάνω στον Dublin που ξέρω ότι έχει <5ετιας αυτοκίνητο και είναι γνωστός για τα αντιvag αισθήματα του αλλά...ξεκίνησα από εσφαλμένη βάση!
33κ κάνει η premium ντιζελοματρακας πεζαρα 2008;;;
Δεν το ήξερα!
Οπότε διορθώνω,
Θα το δώσει λοιπόν τώρα 30κ και θα πάρει τζάμπα την γκολφαρα να ανέβει σε άλλο επίπεδο!Σίγουρα ....
Η αγορά του αιώνα...
-
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλά το να δώσει κάποιος το 2008 και να πάρει το γκόλφ το οποίο έχει όσα περιγράφει το σχόλιο, ή ακόμα καλύτερα το σίντ, μόνο για τον πρωταθλητή στον παιχνίδι της αυτοκαταστροφής....
Για το γκολφ που είναι καλύτερο κλπ γελάνε όλες οι λευκές κάλτσες αγκαλιά με τα πέδιλα. Για το γκόλφ 8 που είναι το ίδιο με το 1 που είχα αγοράσει το 1976...
Το δε σίντ το καταργεί και το κάνει σουβ. Και ο άλλος θα δώσει το πρώτο σε πωλήσεις σούβ...Αμ το άλλο , ότι είσαι πρίμιουμ και λεφτάς επειδή έχεις ένα χρέπι 10-15 χρόνων....
Αν περάσει την 3ετία, ούτε στα μπουζούκια δεν σε βάζουνε. Αντε 5ετία για αυτά με τις δεύτερες φίρμες...
10ετία σε σκυλάδικο της Εθνικής και αν...
Η μούρη που πουλάει ο φτωχός με το Χ5 δεκαετίας-δεκαπενταετίας, το Χ από το Χρέπι,, είναι στην απέναντι φτωχή που παρκάρει το αρχαίο της αμάξι 3 στενά από το μαγαζί και έρχεται με τα πόδια...
Είχα ένα γνωστό μου ζευγάρι τέτοιο που παντρεύτηκαν γιατί ο ένας νόμιζε για τον άλλον ότι ήταν πλούσιος...
Οταν έμαθαν την αλήθεια, ήταν έγκυος η κοπέλα, αλλά σε λίγα χρονάκια χώρισαν γιατί η φτώχεια με λαμέ φόρεμα δεν αντέχεται...
Αυτή η ιστορία με το παλιό ακριβό αμάξι, την έλεγαν πολλοί κάποτε.
Θα νομίζουν ότι το έχω από καινούργιο, έλεγαν...
Αρα θα λένε ότι φτώχυνες και δεν μπορείς να το αλλάξεις του απαντούσα και σκύλιαζε...
Για πες, ποιο ειναι πιο "χρεπι", 5αρα bmw 15ετιας καλοσυντηρημενη προφανως ή σημερινο corolla του κουτιου? Οχι τιποτ'αλλο απλα γιατι μιλας σε τοσα ποστς για χρεπια και δεν εχω καταλαβει ακομα ποιο ειναι το κριτηριο σου.
Παντως οποιος διαλεγε αναμεσα σε Ε60 και κορολα σημερινο το δευτερο, αν υποθεσουμε οτι δεν ειχε αποκλειστικο κριτηριο το να παει οσο γινεται πιο φτηνα στη δουλεια ή το χωριο του, τοτε καλυτερα να'παιρνε το λεωφορειο ή ταξι γιατι απο αμαξια δεν...Για'μενα παντως χρεπι ειναι το ασυντηρητο αμαξι, ειτε πιο καινουριο ειτε παλαιοτερο. Και 30 ετων να'ναι ενα αμαξι, αν ειναι στην πενα χρεπι δεν θα το πω ποτε.
Μάλλον εννοείται διαφορετικά τον όρο χρεπι.
Εγώ θα ήθελα να σε ρωτήσω
ποιο αμάξι θα εμπιστευοσουν για ταξίδι 5000χλμ.
Ένα X5 15ετιας με 250χιλ χλμ ή ένα corolla καινούργιο ;Τιποτα απ'τα δυο. Το πρωτο γιατι με τοσα χιλιομετρα ολο και κατι μπορει να παρουσιασει σε τοσο μεγαλο ταξιδι και το δευτερο γιατι θα προτιμουσα να παρω το λεωφορειο παρα να οδηγαω για 5.000 χλμ ενα βαρετο κι αποστειρωμενο toyota της σειρας. Ιδιως σε τοσο μεγαλα ταξιδια μετρανε πολλα πραγματα για να προτιμησεις ενα αυτοκινητο κι ενα κορολα για τα δικα μου δεδομενα δεν εχει σχεδον τιποτα απ'αυτα με πρωτο και καλυτερο την οδηγικη αισθηση.
Να ηταν κανα σοβαρο lexus, εκει μαλιστα. Aντε κανα 86αρι toyota.Παντως αν ενα αυτοκινητο ειναι καλοσυντηρημενο δεν βρισκω το λογο να το φοβασαι για ταξιδια. Οι σοβαρες βλαβες σπανια παρουσιαζονται ξαφνικα κι αν ναι τοτε μπορει ακομα και σε καινουριο να συμβουν. Συνηθως παντως η φθορα ερχεται βαθμιαια αν και προφανως οσο πιο καινουριο ειναι ενα αυτοκινητο, τοσες λιγοτερες βλαβες θα παρουσιαζει κατα κανονα.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλά το να δώσει κάποιος το 2008 και να πάρει το γκόλφ το οποίο έχει όσα περιγράφει το σχόλιο, ή ακόμα καλύτερα το σίντ, μόνο για τον πρωταθλητή στον παιχνίδι της αυτοκαταστροφής....
Για το γκολφ που είναι καλύτερο κλπ γελάνε όλες οι λευκές κάλτσες αγκαλιά με τα πέδιλα. Για το γκόλφ 8 που είναι το ίδιο με το 1 που είχα αγοράσει το 1976...
Το δε σίντ το καταργεί και το κάνει σουβ. Και ο άλλος θα δώσει το πρώτο σε πωλήσεις σούβ...Αμ το άλλο , ότι είσαι πρίμιουμ και λεφτάς επειδή έχεις ένα χρέπι 10-15 χρόνων....
Αν περάσει την 3ετία, ούτε στα μπουζούκια δεν σε βάζουνε. Αντε 5ετία για αυτά με τις δεύτερες φίρμες...
10ετία σε σκυλάδικο της Εθνικής και αν...
Η μούρη που πουλάει ο φτωχός με το Χ5 δεκαετίας-δεκαπενταετίας, το Χ από το Χρέπι,, είναι στην απέναντι φτωχή που παρκάρει το αρχαίο της αμάξι 3 στενά από το μαγαζί και έρχεται με τα πόδια...
Είχα ένα γνωστό μου ζευγάρι τέτοιο που παντρεύτηκαν γιατί ο ένας νόμιζε για τον άλλον ότι ήταν πλούσιος...
Οταν έμαθαν την αλήθεια, ήταν έγκυος η κοπέλα, αλλά σε λίγα χρονάκια χώρισαν γιατί η φτώχεια με λαμέ φόρεμα δεν αντέχεται...
Αυτή η ιστορία με το παλιό ακριβό αμάξι, την έλεγαν πολλοί κάποτε.
Θα νομίζουν ότι το έχω από καινούργιο, έλεγαν...
Αρα θα λένε ότι φτώχυνες και δεν μπορείς να το αλλάξεις του απαντούσα και σκύλιαζε...
Για πες, ποιο ειναι πιο "χρεπι", 5αρα bmw 15ετιας καλοσυντηρημενη προφανως ή σημερινο corolla του κουτιου? Οχι τιποτ'αλλο απλα γιατι μιλας σε τοσα ποστς για χρεπια και δεν εχω καταλαβει ακομα ποιο ειναι το κριτηριο σου.
Παντως οποιος διαλεγε αναμεσα σε Ε60 και κορολα σημερινο το δευτερο, αν υποθεσουμε οτι δεν ειχε αποκλειστικο κριτηριο το να παει οσο γινεται πιο φτηνα στη δουλεια ή το χωριο του, τοτε καλυτερα να'παιρνε το λεωφορειο ή ταξι γιατι απο αμαξια δεν...Για'μενα παντως χρεπι ειναι το ασυντηρητο αμαξι, ειτε πιο καινουριο ειτε παλαιοτερο. Και 30 ετων να'ναι ενα αμαξι, αν ειναι στην πενα χρεπι δεν θα το πω ποτε.
Σαφέστατα Κορόλλα σημερινή...
15 χρόνια πίσω, είχα εγώ την ML-350 καλύτερο αμάξι από την Χ5 πρώτης γενιάς, που ήταν φορτηγό, όπως και η ML πρώτης γενιάς, επίσης ήταν φορτηγό. Είχα και Γκράντ και γενικά τότε όλη η παρέα είχε Χ5, Καγιέν, Λέξους , Μέρκ και ένας Q7 και βέβαια πολλά Τζίπ.
Είχαμε και Χ3. Αμάξια με προβλήματα όλα, απλά ήταν λήζινγκ και τα πλήρωνε το λήζινγκ.
Προβλήματα στα κιβώτια από τον πρώτο χρόνο, οι μπέμπες είχαν χωρίς λόγο τις σκληρές αναρτήσεις, σπορ τις έλεγαν, του κώλου ήταν, που δεν μπορούσες να πας ένα άνετο ταξίδι, σε αντίθεση με την Μερκ.
Τα έχω ζήσει ως καινούργια λοιπόν, 87500, έκανε η δική μου Μέρκ, νόμιζα και εγώ ότι θα έπαιρνα δουλειές αν είχα τέτοια αμάξια, ήμουν και 40άρης, στην κρίση της μέσης ηλικίας. Γρήγορα κατάλαβα , ότι οι δουλειές έρχονται με άλλο τρόπο και όχι με ψευτοπουλμουρ...
Επίσης είχαμε και άνεση να μπαίνουμε στα μαγαζιά και να παίρνουμε σχεδόν ό,τι θέλαμε για τέστ ντράιβ ΣΚ.
Από αυτά που πήρα και ίσως την μοναδική μπέμπα που θα αγόραζα ήταν μία 645 που πραγματικά ίσιωνε τις στροφές του Διονύσου.
Αυτό όμως που είδα για τις γελοίες ποιότητας κατασκευής που είχαν όλα ανεξαιρέτως τα ακριβά αμάξια, που έβγαζαν ακριβά προβλήματα από τους πρώτους μήνες.
Κάποιοι που τα κράτησαν μέσα στην κρίση, ή τα είχαν πάρει μτχ, έμπλεξαν και 2-3 τα παράτησαν στις αντιπροσωπείες, γιατί βλάβες 7-8000 δεν είχαν να τις πληρώσουν.
Ξέρεις η δική μου η δουλειά γίνεται μία φορά και είναι χειροποίητη και δεν έχουμε παντού πιστοποιημένα υλικά, και δεν υπάρχουν πιστοποιημένοι τεχνίτες. Ετσι όποια βλάβη και αστοχία προκύψει την πληρώνω εγώ. Με αυτό τον τρόπο θα ήμουν ηλίθιος αν δεχόμουν αδιαμαρτύρητα τις βλάβες των ακριβών αυτοκινήτων και δεν τους έκραζα και μάλιστα από τον πρώτο χρόνο, όταν μιλάμε για βιομηχανικά προϊόντα, που φτιάχνονται σε εργοστάσια από πιστοποιημένα υλικά, πιστοποιημένους τεχνίτες ενίοτε και από ρομπότ σε χιλιάδες ίδια αντίτυπα.
Για αυτό λοιπόν, όποια βγάζουν βλάβες τα κράζουμε και τις γράφουμε.
Παλιότερα οι αγοραστές γερμανικών αυτοκινήτων δεν έλεγαν τα προβλήματα, μήπως χάσουν την μεταπώληση. Μετά με το λήζινγκ αυτό άλλαξε.
Για αυτό λοιπόν καινούργιο κορόλλα με εγγύηση 6ετίας, γιατί η δουλειά μας δεν είναι να συντηρούμε συνεργεία, αλλά να μας πηγαίνουν τα αμάξια στις κανονικές δουλειές μας.
Παροτι η ΜL δεν ηταν ποτε καλυτερη απ'την Χ5, καταλαβαινω τα υπολοιπα απ'οσα εγραψες.
Το οτι ο βασικος σου γνωμονας ομως ειναι η αξιοπιστια δε σημαινει οτι ειναι κι ο αυτοσκοπος στην αυτοκινηση. Ουτε πως ολες oι bmw εχουν θεματα κ.ο.κ. Αλλα τα θελω σου ειναι η αξιοπιστη μετακινηση κυριως και ειναι σεβαστο. Κι εμενα μ'ενδιαφερει παρα πολυ αλλα αν δε γουσταρω το πως στριβει πχ το αμαξι που παιρνω εκτος πολης για το ταξιδι μου, ε δεν με νοιαζει κι ενα εκατομμυριο χιλιομετρα να βγαλει απροβληματιστα.Απλα δε σημαινει οτι οσα αμαξια δεν ειναι καινουρια ή δεν εχουν αξιοπιστια toyota ειναι χρεπια. Αν ηταν ετσι τοτε κατι παλαιοτερες ferrari, lambo κλπ ειναι τα απολυτα χρεπια. Που φυσικα δεν ισχυει.
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλά το να δώσει κάποιος το 2008 και να πάρει το γκόλφ το οποίο έχει όσα περιγράφει το σχόλιο, ή ακόμα καλύτερα το σίντ, μόνο για τον πρωταθλητή στον παιχνίδι της αυτοκαταστροφής....
Για το γκολφ που είναι καλύτερο κλπ γελάνε όλες οι λευκές κάλτσες αγκαλιά με τα πέδιλα. Για το γκόλφ 8 που είναι το ίδιο με το 1 που είχα αγοράσει το 1976...
Το δε σίντ το καταργεί και το κάνει σουβ. Και ο άλλος θα δώσει το πρώτο σε πωλήσεις σούβ...Αμ το άλλο , ότι είσαι πρίμιουμ και λεφτάς επειδή έχεις ένα χρέπι 10-15 χρόνων....
Αν περάσει την 3ετία, ούτε στα μπουζούκια δεν σε βάζουνε. Αντε 5ετία για αυτά με τις δεύτερες φίρμες...
10ετία σε σκυλάδικο της Εθνικής και αν...
Η μούρη που πουλάει ο φτωχός με το Χ5 δεκαετίας-δεκαπενταετίας, το Χ από το Χρέπι,, είναι στην απέναντι φτωχή που παρκάρει το αρχαίο της αμάξι 3 στενά από το μαγαζί και έρχεται με τα πόδια...
Είχα ένα γνωστό μου ζευγάρι τέτοιο που παντρεύτηκαν γιατί ο ένας νόμιζε για τον άλλον ότι ήταν πλούσιος...
Οταν έμαθαν την αλήθεια, ήταν έγκυος η κοπέλα, αλλά σε λίγα χρονάκια χώρισαν γιατί η φτώχεια με λαμέ φόρεμα δεν αντέχεται...
Αυτή η ιστορία με το παλιό ακριβό αμάξι, την έλεγαν πολλοί κάποτε.
Θα νομίζουν ότι το έχω από καινούργιο, έλεγαν...
Αρα θα λένε ότι φτώχυνες και δεν μπορείς να το αλλάξεις του απαντούσα και σκύλιαζε...
Για πες, ποιο ειναι πιο "χρεπι", 5αρα bmw 15ετιας καλοσυντηρημενη προφανως ή σημερινο corolla του κουτιου? Οχι τιποτ'αλλο απλα γιατι μιλας σε τοσα ποστς για χρεπια και δεν εχω καταλαβει ακομα ποιο ειναι το κριτηριο σου.
Παντως οποιος διαλεγε αναμεσα σε Ε60 και κορολα σημερινο το δευτερο, αν υποθεσουμε οτι δεν ειχε αποκλειστικο κριτηριο το να παει οσο γινεται πιο φτηνα στη δουλεια ή το χωριο του, τοτε καλυτερα να'παιρνε το λεωφορειο ή ταξι γιατι απο αμαξια δεν...Για'μενα παντως χρεπι ειναι το ασυντηρητο αμαξι, ειτε πιο καινουριο ειτε παλαιοτερο. Και 30 ετων να'ναι ενα αμαξι, αν ειναι στην πενα χρεπι δεν θα το πω ποτε.
Μάλλον εννοείται διαφορετικά τον όρο χρεπι.
Εγώ θα ήθελα να σε ρωτήσω
ποιο αμάξι θα εμπιστευοσουν για ταξίδι 5000χλμ.
Ένα X5 15ετιας με 250χιλ χλμ ή ένα corolla καινούργιο ;Τιποτα απ'τα δυο. Το πρωτο γιατι με τοσα χιλιομετρα ολο και κατι μπορει να παρουσιασει σε τοσο μεγαλο ταξιδι και το δευτερο γιατι θα προτιμουσα να παρω το λεωφορειο παρα να οδηγαω για 5.000 χλμ ενα βαρετο κι αποστειρωμενο toyota της σειρας. Ιδιως σε τοσο μεγαλα ταξιδια μετρανε πολλα πραγματα για να προτιμησεις ενα αυτοκινητο κι ενα κορολα για τα δικα μου δεδομενα δεν εχει σχεδον τιποτα απ'αυτα με πρωτο και καλυτερο την οδηγικη αισθηση.
Να ηταν κανα σοβαρο lexus, εκει μαλιστα. Aντε κανα 86αρι toyota.Παντως αν ενα αυτοκινητο ειναι καλοσυντηρημενο δεν βρισκω το λογο να το φοβασαι για ταξιδια. Οι σοβαρες βλαβες σπανια παρουσιαζονται ξαφνικα κι αν ναι τοτε μπορει ακομα και σε καινουριο να συμβουν. Συνηθως παντως η φθορα ερχεται βαθμιαια αν και προφανως οσο πιο καινουριο ειναι ενα αυτοκινητο, τοσες λιγοτερες βλαβες θα παρουσιαζει κατα κανονα.
Ε εντάξει τώρα...
Θα έπαιρνες λεωφορείο.οκΔεν είναι κακό καμιά φορά να λέμε τα αυτονόητα
-
Ποιος έχει το χρόνο, το χρήμα και την τύχη να πάρει ένα μτχ αμάξι ; (Εννοώ πάντα όταν δεν έχεις ανάγκη να πάρεις άμεσα αμάξι)
Και αν βγάλει κάτι μετά την αγορά ;
Ένα αμάξι που είναι δικό σου και το ξέρεις έχει λιγότερες πιθανότητες να σου βγάλει θέματα.
Κρίμα δεν είναι να παιρνεις αχρείαστα ρίσκα στη ζωή σου ; -
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλά το να δώσει κάποιος το 2008 και να πάρει το γκόλφ το οποίο έχει όσα περιγράφει το σχόλιο, ή ακόμα καλύτερα το σίντ, μόνο για τον πρωταθλητή στον παιχνίδι της αυτοκαταστροφής....
Για το γκολφ που είναι καλύτερο κλπ γελάνε όλες οι λευκές κάλτσες αγκαλιά με τα πέδιλα. Για το γκόλφ 8 που είναι το ίδιο με το 1 που είχα αγοράσει το 1976...
Το δε σίντ το καταργεί και το κάνει σουβ. Και ο άλλος θα δώσει το πρώτο σε πωλήσεις σούβ...Αμ το άλλο , ότι είσαι πρίμιουμ και λεφτάς επειδή έχεις ένα χρέπι 10-15 χρόνων....
Αν περάσει την 3ετία, ούτε στα μπουζούκια δεν σε βάζουνε. Αντε 5ετία για αυτά με τις δεύτερες φίρμες...
10ετία σε σκυλάδικο της Εθνικής και αν...
Η μούρη που πουλάει ο φτωχός με το Χ5 δεκαετίας-δεκαπενταετίας, το Χ από το Χρέπι,, είναι στην απέναντι φτωχή που παρκάρει το αρχαίο της αμάξι 3 στενά από το μαγαζί και έρχεται με τα πόδια...
Είχα ένα γνωστό μου ζευγάρι τέτοιο που παντρεύτηκαν γιατί ο ένας νόμιζε για τον άλλον ότι ήταν πλούσιος...
Οταν έμαθαν την αλήθεια, ήταν έγκυος η κοπέλα, αλλά σε λίγα χρονάκια χώρισαν γιατί η φτώχεια με λαμέ φόρεμα δεν αντέχεται...
Αυτή η ιστορία με το παλιό ακριβό αμάξι, την έλεγαν πολλοί κάποτε.
Θα νομίζουν ότι το έχω από καινούργιο, έλεγαν...
Αρα θα λένε ότι φτώχυνες και δεν μπορείς να το αλλάξεις του απαντούσα και σκύλιαζε...
Για πες, ποιο ειναι πιο "χρεπι", 5αρα bmw 15ετιας καλοσυντηρημενη προφανως ή σημερινο corolla του κουτιου? Οχι τιποτ'αλλο απλα γιατι μιλας σε τοσα ποστς για χρεπια και δεν εχω καταλαβει ακομα ποιο ειναι το κριτηριο σου.
Παντως οποιος διαλεγε αναμεσα σε Ε60 και κορολα σημερινο το δευτερο, αν υποθεσουμε οτι δεν ειχε αποκλειστικο κριτηριο το να παει οσο γινεται πιο φτηνα στη δουλεια ή το χωριο του, τοτε καλυτερα να'παιρνε το λεωφορειο ή ταξι γιατι απο αμαξια δεν...Για'μενα παντως χρεπι ειναι το ασυντηρητο αμαξι, ειτε πιο καινουριο ειτε παλαιοτερο. Και 30 ετων να'ναι ενα αμαξι, αν ειναι στην πενα χρεπι δεν θα το πω ποτε.
Σαφέστατα Κορόλλα σημερινή...
15 χρόνια πίσω, είχα εγώ την ML-350 καλύτερο αμάξι από την Χ5 πρώτης γενιάς, που ήταν φορτηγό, όπως και η ML πρώτης γενιάς, επίσης ήταν φορτηγό. Είχα και Γκράντ και γενικά τότε όλη η παρέα είχε Χ5, Καγιέν, Λέξους , Μέρκ και ένας Q7 και βέβαια πολλά Τζίπ.
Είχαμε και Χ3. Αμάξια με προβλήματα όλα, απλά ήταν λήζινγκ και τα πλήρωνε το λήζινγκ.
Προβλήματα στα κιβώτια από τον πρώτο χρόνο, οι μπέμπες είχαν χωρίς λόγο τις σκληρές αναρτήσεις, σπορ τις έλεγαν, του κώλου ήταν, που δεν μπορούσες να πας ένα άνετο ταξίδι, σε αντίθεση με την Μερκ.
Τα έχω ζήσει ως καινούργια λοιπόν, 87500, έκανε η δική μου Μέρκ, νόμιζα και εγώ ότι θα έπαιρνα δουλειές αν είχα τέτοια αμάξια, ήμουν και 40άρης, στην κρίση της μέσης ηλικίας. Γρήγορα κατάλαβα , ότι οι δουλειές έρχονται με άλλο τρόπο και όχι με ψευτοπουλμουρ...
Επίσης είχαμε και άνεση να μπαίνουμε στα μαγαζιά και να παίρνουμε σχεδόν ό,τι θέλαμε για τέστ ντράιβ ΣΚ.
Από αυτά που πήρα και ίσως την μοναδική μπέμπα που θα αγόραζα ήταν μία 645 που πραγματικά ίσιωνε τις στροφές του Διονύσου.
Αυτό όμως που είδα για τις γελοίες ποιότητας κατασκευής που είχαν όλα ανεξαιρέτως τα ακριβά αμάξια, που έβγαζαν ακριβά προβλήματα από τους πρώτους μήνες.
Κάποιοι που τα κράτησαν μέσα στην κρίση, ή τα είχαν πάρει μτχ, έμπλεξαν και 2-3 τα παράτησαν στις αντιπροσωπείες, γιατί βλάβες 7-8000 δεν είχαν να τις πληρώσουν.
Ξέρεις η δική μου η δουλειά γίνεται μία φορά και είναι χειροποίητη και δεν έχουμε παντού πιστοποιημένα υλικά, και δεν υπάρχουν πιστοποιημένοι τεχνίτες. Ετσι όποια βλάβη και αστοχία προκύψει την πληρώνω εγώ. Με αυτό τον τρόπο θα ήμουν ηλίθιος αν δεχόμουν αδιαμαρτύρητα τις βλάβες των ακριβών αυτοκινήτων και δεν τους έκραζα και μάλιστα από τον πρώτο χρόνο, όταν μιλάμε για βιομηχανικά προϊόντα, που φτιάχνονται σε εργοστάσια από πιστοποιημένα υλικά, πιστοποιημένους τεχνίτες ενίοτε και από ρομπότ σε χιλιάδες ίδια αντίτυπα.
Για αυτό λοιπόν, όποια βγάζουν βλάβες τα κράζουμε και τις γράφουμε.
Παλιότερα οι αγοραστές γερμανικών αυτοκινήτων δεν έλεγαν τα προβλήματα, μήπως χάσουν την μεταπώληση. Μετά με το λήζινγκ αυτό άλλαξε.
Για αυτό λοιπόν καινούργιο κορόλλα με εγγύηση 6ετίας, γιατί η δουλειά μας δεν είναι να συντηρούμε συνεργεία, αλλά να μας πηγαίνουν τα αμάξια στις κανονικές δουλειές μας.
Παροτι η ΜL δεν ηταν ποτε καλυτερη απ'την Χ5, καταλαβαινω τα υπολοιπα απ'οσα εγραψες.
Το οτι ο βασικος σου γνωμονας ομως ειναι η αξιοπιστια δε σημαινει οτι ειναι κι ο αυτοσκοπος στην αυτοκινηση. Ουτε πως ολες oι bmw εχουν θεματα κ.ο.κ. Αλλα τα θελω σου ειναι η αξιοπιστη μετακινηση κυριως και ειναι σεβαστο. Κι εμενα μ'ενδιαφερει παρα πολυ αλλα αν δε γουσταρω το πως στριβει πχ το αμαξι που παιρνω εκτος πολης για το ταξιδι μου, ε δεν με νοιαζει κι ενα εκατομμυριο χιλιομετρα να βγαλει απροβληματιστα.Απλα δε σημαινει οτι οσα αμαξια δεν ειναι καινουρια ή δεν εχουν αξιοπιστια toyota ειναι χρεπια. Αν ηταν ετσι τοτε κατι παλαιοτερες ferrari, lambo κλπ ειναι τα απολυτα χρεπια. Που φυσικα δεν ισχυει.
Δεν με ενδιαφέρει η αξιοπιστία υπεραυτοκινήτων.
Δεν ήμουν , δεν μπορούσα να ήμουν υποψήφιος αγοραστής.
Αν ήμουν εφοπλιστής θα είχα 2 πλοία για γιώτ, ώστε άμα χαλάει το ένα να παίρνω το άλλο.
Στην πράξη βέβαια οι εφοπλιστές δεν σκέφτονται έτσι και όχι μόνο έχουν 1, αλλά το νοικιάζουν κιόλας όταν δεν το χρησιμοποιούν.
Στα άλλα είναι οι ολιγάρχες που έχουμε δει που έχουν χρήμα εύκολο από τους γνωστούς τρόπους...
Η ΜL του 2004 ήταν πολύ καλύτερη, από το φορτηγό Χ5 της πρώτης γενιάς και καλύτερη σε πολλά από της δεύτερης.
Αρχικά σε σχεδιασμό, εσωτερικό και εξωτερικό, μετά σε περπάτημα, σε πολυτέλεια, σε άνεση, σε κινητήρες, ενώ είχε και το 7τάχυτο κιβώτιο, άσχετα αν εμένα μου χάλασε στο δεύτερο χρόνο και έμεινα 20 μέρες με μία 325 με σπορ ανάρτηση, που όλο έβρισκε κάτω μέχρι να το φτιάξουν.
-
This post is deleted! -
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν το κριτηριο ειναι η μουρη, σιγουρα πουλας πολυ περισσοτερη παντως με μεταχειρισμενη Χ5 δεκαετιας παρα με καινουριο suzuki vitara.
Λες και θα ξερει κανεις που σε βλεπει στο δρομο αν το αγορασες καινουριο ή στην 3ετια ή στην 10ετια κλπ. Αυτα ολα τα "πουλαω μουρη" κλπ ετσι κι αλλιως κομπλεξισμοι ειναι αλλα αν καποιος ενδιαφερεται γι'αυτα προφανως και θα δωσει 20 χιλιαρικα για μια Ζ4 10 ετιας πχ παρα για citroen c3 του κουτιου. Και μεταξυ μας, αν εχει τα λεφτα να το συντηρει, οπως σωστα ειπωθηκε προηγουμενως μιας και το κοστος χρησης ειναι πολυ μεγαλυτερο, μαγκια του και καλα κανει που παει σε πιο ειδικο και premium αυτοκινητο απ'το να παει σ'ενα αμαξι της σειρας μονο και μονο για να πει οτι πηρε καινουριο.
Aν παλι το εχει κοτετσι κι ασυντηρητο τοτε ειναι αξιος της μοιρας του κι οχι μουρη δεν πουλαει αλλα γελαει ο κοσμος.Διαφωνώ..
Έχω βαρεθεί να βλέπω Καγιέν πρώτης γενιάς ντυμένες με μαύρη ματ μεμβράνη για να κρυφτεί το χάλι τους, Χ5 του 15αρο-20άρικου 4ο χέρι με 250κ (κι αυτά κατεβασμένα) χλμ εισαγωγής και μπέμπες σεντάν 10ετίας+ που μόλις γλίτωσαν τον φόρο πολυτελειάς και αυτές εισαγωγής φυσικά με ηλίθια καγκούρικα έξτρα μπάς και ψηλώσει ο κοντοτσούτσουνος που τις οδηγεί. Περήφανοι με το χαμόγελο του μλκ γιατί νομίζουν ότι πιάσανε τον παπά από τους όρχεις και φυσικά με το παραθύρι ανοιχτό και το κουλό να κρέμεται έτσι από (ψευτο)μαγκία αλλά και ανάγκη γιατί με το έι τσί κλειστό καίει λιγότερο.. Όπου τους παίρνει, κρύβουν και την τάπα του υγραερίου δίπλα από αυτή της μπεντζίνας για να μην αποκαλυφθεί η αλήθεια της τσέπης τους.
Οι παραπάνω στην καλύτερη περίπτωση να ανέβουν στα μάτια ομοίων ἀνήρ που αλληλοβλογάν τα γένια τους και ως εκεί. Νόμος.. Για κακή τους τύχη ο ύψιστος κριτής aka το νινί, έχει τον αόρατο και αλάνθαστο αισθητήρα εκτίμησης της πραγματικής αξίας καταναλωτικών αγαθών και ναί το brand new μετράει και αυτές το καταλαβαίνουν. Ο κόσμος έχει αλλάξει και έχουν πλέον μια απέχθεια στους "περίεργους" μιας και κατά βάση θέλουν να περνάνε καλά με το σύντροφο τους που μην γελιέστε, προορίζουν για σύζυγο με σκοπό την αναπαραγωγή. Οι εξαιρέσεις(τριτοτέταρτες) είναι ελάχιστες πχια, που απλά επιβεβαιώνουν τον παραπάνω κανόνα..
ΥΓ Το πότε αγόρασε κάποιος κάτι με λίγο εμπειρία κάνει κρά από μακριά..
-
Ακριβώς!!!! Τι σας έλεγα τις προάλλες για τα κομμωτήρια;;;;.... Κάλλιο καινούργιο σουτζουκάκι και κουκλάκι παρά παλιό και κάποτε ακριβό μπεμβεδακι.
Υ.γ Θα το παίξω ορθογραφος αν και φουλ ανορθόγραφος. "....στα μάτια ομοίων 'ανδρών"
-
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Φάνη για εξήγησε αν μπορείς πως τις έκανες τις τρεις πρώτες αγορές;
Στον Σπανό. Τα πρώτα 2 ήταν αυτοκίνητα της BMW Hellas (στελεχών...βασικά το ένα ήταν της γυναίκας του Γιαλουρίδη). Η Ζ4 ήταν πελάτη και την πήρα στο τέλος "σεζόν" (Σεπτέμβριο) με ανταλλαγή το Μίνι που είχα.
-
Παρόλο εραστής του καινούργιου καταλαβαίνω και τους εραστές του παλιού (αρκεί να εχει ESP) άλλωστε νομίζω οτι ο συνδυασμός που τώρα με καλύπτει μεεεεχρι να έρθει το Toyota είναι άπαικτος!
ένα X3 2.0 D facelift euro 4 , άριστο και οικονομικό στα ταξίδια και επειδή ντίζελ κάπως τα 690€ ΤΚ ισοφαρίζονται
και ενα Toyota iQ , δεν χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω, και τα δυο μαζί αγοράστηκαν 15000 € !ακόμα και μετα το τέλος του πολέμου να πουληθούν τα ιδια θα πιάσουν ...
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Φάνη για εξήγησε αν μπορείς πως τις έκανες τις τρεις πρώτες αγορές;
Στον Σπανό. Τα πρώτα 2 ήταν αυτοκίνητα της BMW Hellas (στελεχών...βασικά το ένα ήταν της γυναίκας του Γιαλουρίδη). Η Ζ4 ήταν πελάτη και την πήρα στο τέλος "σεζόν" (Σεπτέμβριο) με ανταλλαγή το Μίνι που είχα.
Ωραίος, πολύ καλές αγορές!!
Μάλλον είχες και άκρες όμως. -
@mastoras78 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν το κριτηριο ειναι η μουρη, σιγουρα πουλας πολυ περισσοτερη παντως με μεταχειρισμενη Χ5 δεκαετιας παρα με καινουριο suzuki vitara.
Λες και θα ξερει κανεις που σε βλεπει στο δρομο αν το αγορασες καινουριο ή στην 3ετια ή στην 10ετια κλπ. Αυτα ολα τα "πουλαω μουρη" κλπ ετσι κι αλλιως κομπλεξισμοι ειναι αλλα αν καποιος ενδιαφερεται γι'αυτα προφανως και θα δωσει 20 χιλιαρικα για μια Ζ4 10 ετιας πχ παρα για citroen c3 του κουτιου. Και μεταξυ μας, αν εχει τα λεφτα να το συντηρει, οπως σωστα ειπωθηκε προηγουμενως μιας και το κοστος χρησης ειναι πολυ μεγαλυτερο, μαγκια του και καλα κανει που παει σε πιο ειδικο και premium αυτοκινητο απ'το να παει σ'ενα αμαξι της σειρας μονο και μονο για να πει οτι πηρε καινουριο.
Aν παλι το εχει κοτετσι κι ασυντηρητο τοτε ειναι αξιος της μοιρας του κι οχι μουρη δεν πουλαει αλλα γελαει ο κοσμος.Διαφωνώ..
Έχω βαρεθεί να βλέπω Καγιέν πρώτης γενιάς ντυμένες με μαύρη ματ μεμβράνη για να κρυφτεί το χάλι τους, Χ5 του 15αρο-20άρικου 4ο χέρι με 250κ (κι αυτά κατεβασμένα) χλμ εισαγωγής και μπέμπες σεντάν 10ετίας+ που μόλις γλίτωσαν τον φόρο πολυτελειάς και αυτές εισαγωγής φυσικά με ηλίθια καγκούρικα έξτρα μπάς και ψηλώσει ο κοντοτσούτσουνος που τις οδηγεί. Περήφανοι με το χαμόγελο του μλκ γιατί νομίζουν ότι πιάσανε τον παπά από τους όρχεις και φυσικά με το παραθύρι ανοιχτό και το κουλό να κρέμεται έτσι από (ψευτο)μαγκία αλλά και ανάγκη γιατί με το έι τσί κλειστό καίει λιγότερο.. Όπου τους παίρνει, κρύβουν και την τάπα του υγραερίου δίπλα από αυτή της μπεντζίνας για να μην αποκαλυφθεί η αλήθεια της τσέπης τους.
Οι παραπάνω στην καλύτερη περίπτωση να ανέβουν στα μάτια ομοίων ἀνήρ που αλληλοβλογάν τα γένια τους και ως εκεί. Νόμος.. Για κακή τους τύχη ο ύψιστος κριτής aka το νινί, έχει τον αόρατο και αλάνθαστο αισθητήρα εκτίμησης της πραγματικής αξίας καταναλωτικών αγαθών και ναί το brand new μετράει και αυτές το καταλαβαίνουν. Ο κόσμος έχει αλλάξει και έχουν πλέον μια απέχθεια στους "περίεργους" μιας και κατά βάση θέλουν να περνάνε καλά με το σύντροφο τους που μην γελιέστε, προορίζουν για σύζυγο με σκοπό την αναπαραγωγή. Οι εξαιρέσεις(τριτοτέταρτες) είναι ελάχιστες πχια, που απλά επιβεβαιώνουν τον παραπάνω κανόνα..
ΥΓ Το πότε αγόρασε κάποιος κάτι με λίγο εμπειρία κάνει κρά από μακριά..
Μα ποσο πολυ συμφωνω αληθεια φιλε
-
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ωραίος, πολύ καλές αγορές!!
Μάλλον είχες και άκρες όμως.Ευχαριστώ!! Όχι ιδιαίτερες άρκες, ειδικά για την 325ti πήγα τελείως ξέμπαρκος. Μετά έκανα γνωριμία με τον πωλητή μεταχειρισμένων και είχαμε μια καλή εμπορική σχέση. Μου είπε π.χ. για την 330xi οτι θα την έφερνε εαν με ενδιέφερε...την πήρε ο πατέρας μου, που τότε έψαχνε αυτοκίνητο. Και για την Ζ4, όταν με ρώτησε εαν πουλάω το Μίνι (είχε αγοραστή, εκ του πονηρού ρώτησε) του είπα: "εαν μου βρεις κάμπριο, αυτόματο και με μέχρι €2.000 διαφορά με το Μίνι, τότε είναι δικό σου"....εεε μετά από 1-2 μήνες μου βρήκε.
-
-
Και μόνον η ανακοίνωση για ενδεχόμενες ανατιμήσεις θα προκαλέσει ανατιμήσεις. Τις τελευταίες μέρες όμως είδα πάλι το ντήζελ να πέφτει σε σχέση με τη βενζίνη.
Νομίζω όμως ότι η εξίσωση δεν λαμβάνει υπ' όψη της το θέμα της προσφοράς και της ζήτησης. Δεδομένου ότι όλα τα επαγγελματικά είναι ντήζελ, η ζήτησή του είναι ανελαστική σε σχέση με τη βενζίνη.
Ως ιδιώτης, αν αποφασίσω να κάνω οικονομία και να μην κινήσω το αυτοκίνητο, θα το κάνω είτε έχω βενζίνη είτε έχω ντήζελ. Ο επαγγελματίας δεν μπορεί να μην κινήσει το αυτοκίνητο -κι αυτό θα είναι ντήζελ. Και άμα οι ιδιώτες για λόγους οικονομίας στραφούν σε λεωφορεία για τα ταξίδια και σε κούριερ για τις μεταφορές, η ζήτηση για ντήζελ θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο.
Άρα το ντήζελ μπορεί να ακρυβήνει και η βενζίνη όχι.
-
Θα το πω και παλι συγκινουν οι περισσοτεροι το "καλο" το diesel με την απλη αμολυβδη, οχι δεν παει ετσι πρεπει να γινει συγκριση "καλο" diesel με 100ρα αμολυβδη και απλο με απλη.
Ας πουμε μεσο ορο εχει 1.95 το καλο αν αφαιρεθει η επιδοτηση θα εχει 2.1 και η 100ρα εχει νομιζω (διορθωστε με) 2.2
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά